Rossi Objavljeno nedeljo ob 15:57 Avtor Deli Objavljeno nedeljo ob 15:57 Francesco je bil neulovljiv danes. JM dober, sam premal za danes. MM danes iskreno ni mel za burek, tirnice gor dol 🤣. Se dobr, da je Acosta pogrnu in je na stopnicke prsu. Drgac zgleda se je ze lepo udomacu na 'makini'. Sicer je prejsnji teden tud neki malga kosil ampak napredek je viden 😁. Za serijsko zmagovanje se ni, ampak preseneca. In to ni podjebavanje. DAMI34 in bojc84 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kugelschreiber Objavljeno nedeljo ob 19:33 Deli Objavljeno nedeljo ob 19:33 Razlaga pravila Drop one position v zadnem krogu. https://www.crash.net/motogp/news/1057425/1/revealed-marc-marquez-was-0036s-losing-his-japan-motogp-podium Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
KennyJR Objavljeno včeraj ob 09:38 Deli Objavljeno včeraj ob 09:38 (popravljeno) Včasih je bilo, če si šel čez v zadnjem krogu 1 mesto ali 3s (Binder je recimo takrat v deževni Avstriji dobil 3s, ker je šel v zadnjem ovinku čez). 0,5s se mi zdi precej bolj človeško, če gre samo za par cm. Če je nekdo za tabo in te ne more prehitet, ker si šel čez in s tem profitiral na izhodu iz ovinka, bo 0,5s več kot dovolj. Če je več kot 0,5s zadaj te tako ali tako ne more prehitet. Če si šel za 2cm čez in si bil 1,5s pred nekom, potem res nima smisla, da proti njemu izgubiš mesto. Kar se tiče dirke. Spet se je razpletlo tako, da smo bili oropani končnega obračuna. Acosta ga je stolkel, Martin je štartal preveč zadaj. Je pa vseeno bilo nekaj zanimivosti, ker je Martin 2x približeval in je bila opcija, da ga ujame. Žal se ni izšlo. Če bi že od štarta vozila skupaj, bi se verjetno fino udarila. Nekam čudno se je spreminjala razlika, nekaj časa dol, nekaj časa gor, potem spet dol... Vprašanje, kolk je še Pecco imel rezerve, koliko je kontroliral... Acosta mi je fajn. Je res, da je ta vikend 2x usekal. Sploh v soboto je bilo malo za bv, ampak v osnovi se vidi, da hoče zmagat in ker je malo podhranjen z biciklom, gre čez mejo. Če bo KTM v malce boljši formi v naslednji sezoni bo sigurno konkuriral za naslov, ker se mi zdi, da zna potegnit maksimum iz situacije, tako kot (je to včasih znal) MM. Ko je padel, laufal v boks in odpeljal krog za pole z rezervnim motociklom, medtem ko bi večina ostalih še tipala nov motor, pa kje so meje, pa se spraševala, če bodo spet usekali... Bo pa prvenstvo res zanimivo do konca, čeprav se mi zdi, da se že v Avstraliji kumot vse postavi na glavo. Zadnja leta je bila tam ponavadi dirka vlakec do konca in posledično selekcija v 4. ovinku. Popravljeno včeraj ob 09:40. Popravil KennyJR bojc84 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno pred 23 urami Deli Objavljeno pred 23 urami pred 3 urami, KennyJR pravi: Acosta mi je fajn. Je res, da je ta vikend 2x usekal. Sploh v soboto je bilo malo za bv, ampak v osnovi se vidi, da hoče zmagat in ker je malo podhranjen z biciklom, gre čez mejo. Če bo KTM v malce boljši formi v naslednji sezoni bo sigurno konkuriral za naslov, ker se mi zdi, da zna potegnit maksimum iz situacije, tako kot (je to včasih znal) MM. Ko je padel, laufal v boks in odpeljal krog za pole z rezervnim motociklom, medtem ko bi večina ostalih še tipala nov motor, pa kje so meje, pa se spraševala, če bodo spet usekali... Bo pa prvenstvo res zanimivo do konca, čeprav se mi zdi, da se že v Avstraliji kumot vse postavi na glavo. Zadnja leta je bila tam ponavadi dirka vlakec do konca in posledično selekcija v 4. ovinku. podčrtano in odebeljeno. Acosta je definitivno eden izmed "zmagovalcev" po talentu, hkrati pa njegov rezultat pokaže isto kot pri Pecotu, Martinu, MMju in Beštji....motocikli so toliko podprti že z aerodinamiko, da enostavno ni več prostora za reševanja, ne pokažejo več momenta pred zdrsom, ampak so takoj maline (samo še ON in OFF) itd... tako jaz vidim situacijo. Ma mogoče se motim, no vsaj upam da se. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
KennyJR Objavljeno pred 5 urami Deli Objavljeno pred 5 urami Kakor je on rekel, je v nedeljo želel pripraviti boljši izhod na ravnino, ker je želel poskusit prehitet v naslednjih ovinkih in je malo preagresivno zajel ovinek. Za v soboto je rekel, da je bilo podobno. Pri sobotnem padcu je bil po liniji bistveno bolj na levo (iz vidika kamere gledano), kot ostali, torej je tudi ovinek zajel bol na široko, kar ustvari ostrejši kot sredi ovinka... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
KennyJR Objavljeno pred 4 urami Deli Objavljeno pred 4 urami McLaren je podobnega mnenja: “And that’s the thing. He’s got the speed. We’ve seen rookies that have come in and fallen off a lot. Casey Stoner comes to mind, when he was on that satellite Honda and trying to make a difference to the factory bikes and having to override it." https://www.crash.net/motogp/news/1057446/1/casey-stoner-motogp-comparison-being-drawn-about-pedro-acosta Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Shillien Objavljeno pred 4 urami Deli Objavljeno pred 4 urami Bastianini pa spet jamra zakaj ga prehitevajo, tokrat mu ni jasno kaj razmišlja binder (prejšni teden je bila krivda na marcu) da se mu ne odstrani iz linije in ga pusti lepo v miro nabijat kroge. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Lipstick Objavljeno pred 2 urami Deli Objavljeno pred 2 urami Tud v prometu je fajn, če se potujoča ovira "umakne"......drgač gre po navadi na tesno ... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Shillien Objavljeno pred 2 urami Deli Objavljeno pred 2 urami 18 minutes ago, Lipstick said: Tud v prometu je fajn, če se potujoča ovira "umakne"......drgač gre po navadi na tesno ... 1. Promet ni dirka 2. Njega je potujoča ovira prehitevala Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
KennyJR Objavljeno pred 1 uro Deli Objavljeno pred 1 uro (popravljeno) Debate o tem, da je počasnejši ob slučajni priliki prehitel hitrejšega in ga potem oviral se odvijajo že od nekdaj. Seveda so z manjšanjem končnih razlik med dirkači vedno bolj vroče, saj ima zaradi manjših razlik tako početje veliko večji vpliv. Tistega, ki je hitrejši, seveda moti, ker s tem izgubi, čeprav je obema jasno, da bo na koncu v vsakem primeru končal pred počasnejšim. Moje stališče glede tega je, da če si počasnejši ne prehitiš samo zato, ker lahko, ker je to dirkanje. Izhajam iz čisto objektivnega dejstva, da s takimi potezami izgubita oba, sploh ker je tako prehitevanje po navadi nek blockpass, dotik, izlet iz linije. Če voziš za nekom in spustiš možnost, da ga prehitiš in si 1 krog pred njim, pa potem braniš napad nazaj, mu slediš in tudi on tebi pomaga pri hitrejšem tempu. Če pa borbaš na nož, te pa potem še trije ujamejo in prehitijo. Kaj se bolj splača? Je pa dejstvo, da nekateri vozniki žal niso ravno najbolj brihtni, ko so v race mode-u ali pa dajo prednost trenutni poziciji pred končnim rezultatom. Stoner in Lorenzo sta denimo pred leti to očitala Simončeliju da prehiteva tudi ko ni hitrejši od tebe. Bil je zaletav in počel zgoraj naštete stvari. Takrat so vsi udarili po Stonerju in Lorenzu, češ da je to dirkanje in so ju imeli za malo premaknjena, ker je bila ta izjava paradoks dirkanju. Če pa človek malo bolj pomisli kaj sta želela povedati in se zamisli, da onadva (pa verjetno še marsikdo) očitno v podobnih situacijah tega nista počela, pa sta oba večkratna svetovna prvaka, se pa lahko opazi neka logika v tem. Sploh pa je ta zgodba potem dobila zelo klavrn ampak poučen konec... Če povemo zelo preprosto. Če voziš za nekom, ki je hitrejši, pa ni ravno zadnji krog, mu samo slediš in s tem poskusiš izboljšat svoj tempo, nikakor pa ne prehitevaš in s tem upočasnjuješ oba. Popravljeno pred 1 uro. Popravil KennyJR Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se