Rossi Objavljeno Oktober 6 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 6 Francesco je bil neulovljiv danes. JM dober, sam premal za danes. MM danes iskreno ni mel za burek, tirnice gor dol 🤣. Se dobr, da je Acosta pogrnu in je na stopnicke prsu. Drgac zgleda se je ze lepo udomacu na 'makini'. Sicer je prejsnji teden tud neki malga kosil ampak napredek je viden 😁. Za serijsko zmagovanje se ni, ampak preseneca. In to ni podjebavanje. DAMI34 in bojc84 2
Kugelschreiber Objavljeno Oktober 6 Opozori Objavljeno Oktober 6 Razlaga pravila Drop one position v zadnem krogu. https://www.crash.net/motogp/news/1057425/1/revealed-marc-marquez-was-0036s-losing-his-japan-motogp-podium
KennyJR Objavljeno Oktober 7 Opozori Objavljeno Oktober 7 (popravljeno) Včasih je bilo, če si šel čez v zadnjem krogu 1 mesto ali 3s (Binder je recimo takrat v deževni Avstriji dobil 3s, ker je šel v zadnjem ovinku čez). 0,5s se mi zdi precej bolj človeško, če gre samo za par cm. Če je nekdo za tabo in te ne more prehitet, ker si šel čez in s tem profitiral na izhodu iz ovinka, bo 0,5s več kot dovolj. Če je več kot 0,5s zadaj te tako ali tako ne more prehitet. Če si šel za 2cm čez in si bil 1,5s pred nekom, potem res nima smisla, da proti njemu izgubiš mesto. Kar se tiče dirke. Spet se je razpletlo tako, da smo bili oropani končnega obračuna. Acosta ga je stolkel, Martin je štartal preveč zadaj. Je pa vseeno bilo nekaj zanimivosti, ker je Martin 2x približeval in je bila opcija, da ga ujame. Žal se ni izšlo. Če bi že od štarta vozila skupaj, bi se verjetno fino udarila. Nekam čudno se je spreminjala razlika, nekaj časa dol, nekaj časa gor, potem spet dol... Vprašanje, kolk je še Pecco imel rezerve, koliko je kontroliral... Acosta mi je fajn. Je res, da je ta vikend 2x usekal. Sploh v soboto je bilo malo za bv, ampak v osnovi se vidi, da hoče zmagat in ker je malo podhranjen z biciklom, gre čez mejo. Če bo KTM v malce boljši formi v naslednji sezoni bo sigurno konkuriral za naslov, ker se mi zdi, da zna potegnit maksimum iz situacije, tako kot (je to včasih znal) MM. Ko je padel, laufal v boks in odpeljal krog za pole z rezervnim motociklom, medtem ko bi večina ostalih še tipala nov motor, pa kje so meje, pa se spraševala, če bodo spet usekali... Bo pa prvenstvo res zanimivo do konca, čeprav se mi zdi, da se že v Avstraliji kumot vse postavi na glavo. Zadnja leta je bila tam ponavadi dirka vlakec do konca in posledično selekcija v 4. ovinku. Popravljeno Oktober 7. Popravil KennyJR bojc84 1
DAMI34 Objavljeno Oktober 7 Opozori Objavljeno Oktober 7 pred 3 urami, KennyJR pravi: Acosta mi je fajn. Je res, da je ta vikend 2x usekal. Sploh v soboto je bilo malo za bv, ampak v osnovi se vidi, da hoče zmagat in ker je malo podhranjen z biciklom, gre čez mejo. Če bo KTM v malce boljši formi v naslednji sezoni bo sigurno konkuriral za naslov, ker se mi zdi, da zna potegnit maksimum iz situacije, tako kot (je to včasih znal) MM. Ko je padel, laufal v boks in odpeljal krog za pole z rezervnim motociklom, medtem ko bi večina ostalih še tipala nov motor, pa kje so meje, pa se spraševala, če bodo spet usekali... Bo pa prvenstvo res zanimivo do konca, čeprav se mi zdi, da se že v Avstraliji kumot vse postavi na glavo. Zadnja leta je bila tam ponavadi dirka vlakec do konca in posledično selekcija v 4. ovinku. podčrtano in odebeljeno. Acosta je definitivno eden izmed "zmagovalcev" po talentu, hkrati pa njegov rezultat pokaže isto kot pri Pecotu, Martinu, MMju in Beštji....motocikli so toliko podprti že z aerodinamiko, da enostavno ni več prostora za reševanja, ne pokažejo več momenta pred zdrsom, ampak so takoj maline (samo še ON in OFF) itd... tako jaz vidim situacijo. Ma mogoče se motim, no vsaj upam da se.
KennyJR Objavljeno Oktober 8 Opozori Objavljeno Oktober 8 Kakor je on rekel, je v nedeljo želel pripraviti boljši izhod na ravnino, ker je želel poskusit prehitet v naslednjih ovinkih in je malo preagresivno zajel ovinek. Za v soboto je rekel, da je bilo podobno. Pri sobotnem padcu je bil po liniji bistveno bolj na levo (iz vidika kamere gledano), kot ostali, torej je tudi ovinek zajel bol na široko, kar ustvari ostrejši kot sredi ovinka...
KennyJR Objavljeno Oktober 8 Opozori Objavljeno Oktober 8 McLaren je podobnega mnenja: “And that’s the thing. He’s got the speed. We’ve seen rookies that have come in and fallen off a lot. Casey Stoner comes to mind, when he was on that satellite Honda and trying to make a difference to the factory bikes and having to override it." https://www.crash.net/motogp/news/1057446/1/casey-stoner-motogp-comparison-being-drawn-about-pedro-acosta
Shillien Objavljeno Oktober 8 Opozori Objavljeno Oktober 8 Bastianini pa spet jamra zakaj ga prehitevajo, tokrat mu ni jasno kaj razmišlja binder (prejšni teden je bila krivda na marcu) da se mu ne odstrani iz linije in ga pusti lepo v miro nabijat kroge.
Lipstick Objavljeno Oktober 8 Opozori Objavljeno Oktober 8 Tud v prometu je fajn, če se potujoča ovira "umakne"......drgač gre po navadi na tesno ...
Shillien Objavljeno Oktober 8 Opozori Objavljeno Oktober 8 18 minutes ago, Lipstick said: Tud v prometu je fajn, če se potujoča ovira "umakne"......drgač gre po navadi na tesno ... 1. Promet ni dirka 2. Njega je potujoča ovira prehitevala
KennyJR Objavljeno Oktober 8 Opozori Objavljeno Oktober 8 (popravljeno) Debate o tem, da je počasnejši ob slučajni priliki prehitel hitrejšega in ga potem oviral se odvijajo že od nekdaj. Seveda so z manjšanjem končnih razlik med dirkači vedno bolj vroče, saj ima zaradi manjših razlik tako početje veliko večji vpliv. Tistega, ki je hitrejši, seveda moti, ker s tem izgubi, čeprav je obema jasno, da bo na koncu v vsakem primeru končal pred počasnejšim. Moje stališče glede tega je, da če si počasnejši ne prehitiš samo zato, ker lahko, ker je to dirkanje. Izhajam iz čisto objektivnega dejstva, da s takimi potezami izgubita oba, sploh ker je tako prehitevanje po navadi nek blockpass, dotik, izlet iz linije. Če voziš za nekom in spustiš možnost, da ga prehitiš in si 1 krog pred njim, pa potem braniš napad nazaj, mu slediš in tudi on tebi pomaga pri hitrejšem tempu. Če pa borbaš na nož, te pa potem še trije ujamejo in prehitijo. Kaj se bolj splača? Je pa dejstvo, da nekateri vozniki žal niso ravno najbolj brihtni, ko so v race mode-u ali pa dajo prednost trenutni poziciji pred končnim rezultatom. Stoner in Lorenzo sta denimo pred leti to očitala Simončeliju da prehiteva tudi ko ni hitrejši od tebe. Bil je zaletav in počel zgoraj naštete stvari. Takrat so vsi udarili po Stonerju in Lorenzu, češ da je to dirkanje in so ju imeli za malo premaknjena, ker je bila ta izjava paradoks dirkanju. Če pa človek malo bolj pomisli kaj sta želela povedati in se zamisli, da onadva (pa verjetno še marsikdo) očitno v podobnih situacijah tega nista počela, pa sta oba večkratna svetovna prvaka, se pa lahko opazi neka logika v tem. Sploh pa je ta zgodba potem dobila zelo klavrn ampak poučen konec... Če povemo zelo preprosto. Če voziš za nekom, ki je hitrejši, pa ni ravno zadnji krog, mu samo slediš in s tem poskusiš izboljšat svoj tempo, nikakor pa ne prehitevaš in s tem upočasnjuješ oba. Popravljeno Oktober 8. Popravil KennyJR bojc84 1
DAMI34 Objavljeno Oktober 8 Opozori Objavljeno Oktober 8 če voziš za nekom in si počasnejši, pa ga uspeš prehiteti, pomeni, da si vsaj takrat hitrejši Ker dirka ne traja samo en trenutek ampak več krogov, se lahko verzija "hitrejši in počasnejši" lahko tudi tekom dirke obrne.
Shillien Objavljeno Oktober 8 Opozori Objavljeno Oktober 8 5 hours ago, KennyJR said: Debate o tem, da je počasnejši ob slučajni priliki prehitel hitrejšega in ga potem oviral se odvijajo že od nekdaj. Seveda so z manjšanjem končnih razlik med dirkači vedno bolj vroče, saj ima zaradi manjših razlik tako početje veliko večji vpliv. Tistega, ki je hitrejši, seveda moti, ker s tem izgubi, čeprav je obema jasno, da bo na koncu v vsakem primeru končal pred počasnejšim. Moje stališče glede tega je, da če si počasnejši ne prehitiš samo zato, ker lahko, ker je to dirkanje. Izhajam iz čisto objektivnega dejstva, da s takimi potezami izgubita oba, sploh ker je tako prehitevanje po navadi nek blockpass, dotik, izlet iz linije. Če voziš za nekom in spustiš možnost, da ga prehitiš in si 1 krog pred njim, pa potem braniš napad nazaj, mu slediš in tudi on tebi pomaga pri hitrejšem tempu. Če pa borbaš na nož, te pa potem še trije ujamejo in prehitijo. Kaj se bolj splača? Je pa dejstvo, da nekateri vozniki žal niso ravno najbolj brihtni, ko so v race mode-u ali pa dajo prednost trenutni poziciji pred končnim rezultatom. Stoner in Lorenzo sta denimo pred leti to očitala Simončeliju da prehiteva tudi ko ni hitrejši od tebe. Bil je zaletav in počel zgoraj naštete stvari. Takrat so vsi udarili po Stonerju in Lorenzu, češ da je to dirkanje in so ju imeli za malo premaknjena, ker je bila ta izjava paradoks dirkanju. Če pa človek malo bolj pomisli kaj sta želela povedati in se zamisli, da onadva (pa verjetno še marsikdo) očitno v podobnih situacijah tega nista počela, pa sta oba večkratna svetovna prvaka, se pa lahko opazi neka logika v tem. Sploh pa je ta zgodba potem dobila zelo klavrn ampak poučen konec... Če povemo zelo preprosto. Če voziš za nekom, ki je hitrejši, pa ni ravno zadnji krog, mu samo slediš in s tem poskusiš izboljšat svoj tempo, nikakor pa ne prehitevaš in s tem upočasnjuješ oba. Ce ga prehitis nisi pocasnejsi. Pika. Kaj pa ce tisti potem (pre)forsira ravno zato ker je mnenja da je hitrejsi? Ali pa zato da spet pridobi mesto pregreje ali skuri gume, ali pa enostavno pade iz ritma in ni vec "hitrejsi". Vsi dirkajo in se borijo za svojo mesto, to da naj nebi prehitrvali kvazi hitrejsih je totalen bullshit. Sploh tako ko je se tisoc dejavnikov ki lahko vplivajo na to da tusti ki je kao hitrejsi izgubi ritem. Simonceli in izjave lorenza nimajo nic s tem. Eno je ce prehitis ker pac lahko (in tako je prav) pa magari ostanes spredaj samo 1/3 kroga, drugo pa je ce prehitevas na silo (kot je naprimer tudi naredil bastianini proti martinu).
KennyJR Objavljeno Oktober 9 Opozori Objavljeno Oktober 9 (popravljeno) Otroc... Greš prehitet počasnejšega pred seboj, naslednji ovinek, kljub temu da ve, da nima šans, na silo bremza kasneje kot ti, samo da bo ja pred tabo, oba zapelje izven linije, če gre za začetek dirke zgubiš 2-3 mesta za nagrado, v najboljšem primeru pa oba izgubita cca sekundo in še enkrat je potrebno pripravit napad. Sic je bil mojster takih manevrov. Razumljivo? Eno je borba za zmago, drugo je zgoraj omenjen boj za 4. mesto, medtem ko prvi trije bežijo. Včasih se je dalo 2s nadoknadit v 3-5 krogih, sedaj rabiš za to 15 krogov, s tem, da ti po 10ih zmanjka gume. Eno tako prehitevanje, pa je dirke konec... Smo videli Martina (sicer drug primer zaostanka), ki je bil cca 1,5s zadaj... nikakor ni šlo ujet, pa je bil hitrejši... Popravljeno Oktober 9. Popravil KennyJR
Shillien Objavljeno Oktober 9 Opozori Objavljeno Oktober 9 14 minutes ago, KennyJR said: Otroc... Greš prehitet počasnejšega pred seboj, naslednji ovinek, kljub temu da ve, da nima šans, na silo bremza kasneje kot ti, samo da bo ja pred tabo, oba zapelje izven linije, če gre za začetek dirke zgubiš 2-3 mesta za nagrado, v najboljšem primeru pa oba izgubita cca sekundo in še enkrat je potrebno pripravit napad. Sic je bil mojster takih manevrov. Razumljivo? Eno je borba za zmago, drugo je zgoraj omenjen boj za 4. mesto, medtem ko prvi trije bežijo. Včasih se je dalo 2s nadoknadit v 3-5 krogih, sedaj rabiš za to 15 krogov, s tem, da ti po 10ih zmanjka gume. Eno tako prehitevanje, pa je dirke konec... Smo videli Martina (sicer drug primer zaostanka), ki je bil cca 1,5s zadaj... nikakor ni šlo ujet, pa je bil hitrejši... Pol pa nej spuscajo "pocasnejsi" "hitrejse" ker itaq nimajo sans. Aja sam pol nerabimo dirkanja, odvozijo kvalifikacije pa je to to. Oz ne, še tam ti je kdo napoti, najbolš da dobi vsak celo progo zase, odvozijo vsak sam 3 kroge in se razdelijo pike. Totalna bedarija. Če nekdo prehiteva, prehiteva ker je hitrejši ne počasnejši. In prav je tako. “If you no longer go for a gap which exists you are no longer a racing driver” - Senna Joker in corleone48 2
Kugelschreiber Objavljeno Oktober 11 Opozori Objavljeno Oktober 11 Kitajci so besni, Gonzales brez sihta. https://www.the-race.com/motogp/qj-motor-gresini-moto2-manuel-gonzalez-hachimaki-headband/ Shillien 1
KennyJR Objavljeno Oktober 11 Opozori Objavljeno Oktober 11 (popravljeno) Da bi bili veseli, da je zmagal pa ne? Eni se ga na mrtvo nabijejo, razbijejo avto in napihajo, pa majo še naprej šiht. Nekdo si nadene mal neroden trak in ostane brez šihta? ccc... Kokr vidm šiht za naslednjo sezono ma v drugi ekipi, tako da jim ga lahk sam stisne prek roke, pa naj jim kdo drug zmaguje. Gresini naj bi pa tako bil v pogajanjih za novega sponzorja, pa naj se še v nižjih klasah z njimi zmenijo. Kitajci naj gredo pa naprej nikelj v indonezijo kopat -.-" Popravljeno Oktober 11. Popravil KennyJR Shillien 1
Shillien Objavljeno Oktober 11 Opozori Objavljeno Oktober 11 https://www.motogp.com/en/news/2024/10/10/motogp-engine-specification-frozen-for-2026/510224 Razvoj agregatov za sezono 2026 uradno ustavljen.
Kugelschreiber Objavljeno Oktober 12 Opozori Objavljeno Oktober 12 Nekaj se kuha. https://www.gresiniracing.com/team-gresini-moto2/ https://m.gpone.com/it/2024/10/12/moto2/gresini-racing-moto2-vs-qj-motor-vincera-la-politica-o-lo-sport.html mal se pozablja, Kitajska je radikalna drzava.
Kugelschreiber Objavljeno Oktober 17 Opozori Objavljeno Oktober 17 A jih bo Acosta tle nazgal? Al Marc? Shapeshifter je tle precej manjsa prednost kot bo v Sepangu. Skoda de Apriljasev ne morem vec jemat resno.
KennyJR Objavljeno Oktober 17 Opozori Objavljeno Oktober 17 Marc mogoče že... Ampak ostali pa težko... Zadnja leta smo na PI gledali vlakce Ducatijev...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se