Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

namest, da bi nam link dal, kjer lahko kliknemo translate, je dal screenshot v taljanščini...

image.png.e967104bd22ac61aea75ddbd4e73e745.png

je pa na crash.net precej obsežnih člankov na to temo, tudi tale, ki precej na široko opiše situacijo:
 

https://www.crash.net/motogp/news/1058511/1/who-should-vr46-pick-our-verdicts-five-key-options

Popravljeno . Popravil KennyJR
  • Všeč mi je 1
  • Haha 2
Objavljeno
22 hours ago, KennyJR said:

Vrednost drugih biciklov bomo videli z novima pilotoma v tovarniški Aprilii in novima pilotoma pri Tech3. 

Ducati bo izgubil 2 od top 4 trenutnih pilotov in 2 top motorja. Je pa res, da letos GP23 malo caplja zadaj, naslednje leto znajo biti vsi precej konkurenčni. Vseeno se lahko hitro zgodi, da bosta v vrhu samo 2 Ducatija naslednje leto. Evropski motocikli bodo sigurno naredili precejšen napredek glede pilotov, tudi z informacijami, ne samo s predstavami.

Kar se tiče pa Japoncev, bodo pa lahko še naprej razvijali mašine, kar bo vedno večja prednost. V ostalem bodo pa Ducati slej ko prej ujeli, tudi Ducatiju bo počasi zmanjkalo idej za napredek...

Stavim 5 platojev pira, da bo 2025 bolj pestra kot 2024, kar se tiče zmag in stopničk po znamkah.

No ni neka jaka stava, ker 2024 je porazno :D

Za japonce je to prednost samo dokler so do konca v kurcu. Takoj ko bojo postali konkurencni se razvoj zamrzne tudi za njih

Objavljeno
pred 3 urami, Shillien pravi:

Za japonce je to prednost samo dokler so do konca v kurcu. Takoj ko bojo postali konkurencni se razvoj zamrzne tudi za njih

Pri 20 dirkah, je potrebno dosežt 255 pik, da prideš v C koncesijo. Honda in verjetno tudi Yamaha letos ne bosta dosegli niti pol tega.

Dvomim, da bo v prvi polovici 2025 kaj drugače, tako da celo naslednje leto lahko počnejo kar želijo :D

Objavljeno
20 minutes ago, KennyJR said:

Pri 20 dirkah, je potrebno dosežt 255 pik, da prideš v C koncesijo. Honda in verjetno tudi Yamaha letos ne bosta dosegli niti pol tega.

Dvomim, da bo v prvi polovici 2025 kaj drugače, tako da celo naslednje leto lahko počnejo kar želijo :D

Upam da mas prav, ker ta ducati cup je bv.

Objavljeno

Ce je situacija res tako grda kot eni govorijo, je v najvecjih tezavah KTM. GasGas se ukine, vsi 4je bodo pobarvani RedBull, oni nimajo namena 7-8 mesta sponzorirat v nedogled. 

Objavljeno
1 hour ago, Kugelschreiber said:

Ce je situacija res tako grda kot eni govorijo, je v najvecjih tezavah KTM. GasGas se ukine, vsi 4je bodo pobarvani RedBull, oni nimajo namena 7-8 mesta sponzorirat v nedogled. 

Jih pac nebojo, in bojo spet spremenili ime, problem resen.

  • Zmeden 1
Objavljeno (popravljeno)

Ce je denar, ni problemov. Upam da imas prav, ceprav morda ni tako simpl, ker denarja ni vec neomejeno. Peirer mobility AG je 2mrd v minusu, s poraznimi prodajnimi rezultati. Ugiba se se celo o prevzemu. MV so ze ukinili, konc sezone se to zgodi se ekipam Husqvarna v moto3 in 2. 
 

KTM je zgubil tudi precej ex Ducati kadra. Tehnicni sef Sterlachini gre v Aprilijo, Pupulin v HRC, edino Guidotti se ni objavil kam ga nese. 

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
Objavljeno

Kar se KTM tiče, bo naslednje leto priložnost bit skoz na štengcah. Imeli bodo 2 pilota, ki sta po mojem mnenju letos pokazala največ izmed neducatijev. Ducatijev bo manj, imeli bodo slabše pilote. Honda in Yamaha bi zelo presenetili, če bi posegali po stopničkah, tako da jih zjebe lahko samo še Aprilia. Boj za 2. mesto med konstruktorji ni tako slabo. 

Kar se tiče RB, pa sem mnenja, da če kdo, potem bodo oni sponzorirali tudi 7. in 8. mesta. Tolk kot oni vlagajo v šport, oz. s tako pristnim namenom, ne vlaga nihče. KTM je pa Avstrijska firma in lokalno še toliko bolj podpirajo. Poleg tega so ugotovili, da v MotoGP morajo bit (vedno bolj) prisotni in mislim, da bodo še naprej.

Se mi pa zdi tudi, da prihodnost KTM-a ni ravno odvisna od RB zvestobe, ampak od njih samih. Sigurno so eni tistih, ki lahko najbolj na hitro in z najmanj pomisleka odpeketajo. Samo sej Bavarci že čakajo v vrsti. Nč hudega :).

Objavljeno (popravljeno)

Nimas kej, ko Peccotu gre, je brutalno hiter. Ocitno je bilo res nekaj na temu, ko je rekel da so se malo prevec igrali z nastavitvami.

JM in MM sta očitno na limitu, EB kot je MM napovedal, če je hiter v petek pol bo hiter cez cel vikend. Pa MM je tudi lepo vceraj povedal, da on ni najhitrejsi in je spet imel prav. Je treba poslusat "starega" kozla nimas kej. NostraMarqmus. pravi.

Zanimiv sprint bo.

Popravljeno . Popravil axaQ4
  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Men je pa fino da so bli v Q2 cist vsi proizvajalci, tud oba japonca. Zarco je celo izjavil, da je Honda ratala motor. Da reagira na spremembe nastavitev, da nova aerodinamika pomaga tud v ovinku, skratka, da so precej nardili. FQ20 yamahe dve leti ni mogu prtisnt z novimi gumami. Evo ga. Skoz Q1 v drugo vrsto. V Q1 je pustil kompletn ktm factory in Aleixa z Aprilijo. Ravno bo ratalo zanimivo, bo konc sezone :D 

Objavljeno

Stari... Kaj d f je to? 

Tip več vozi po zelenem kot po progi in brez kazni?! 

Na štartu je šel čez in bi pridobil, če ne bi naletel na MM-jevo zadnjo gumo. Pri prehitevanju Bagnaie je iz ovinka šel čez in pridobil, ker je prehiteval. Že to dvoje je sporno in bi si za drugo potezo prislužil vsaj +1, ne pa opozorilo. Potem je šel čez še 1x. Zdej upam, da zato, ker senzor ni zaznal, ker če ne je bila pa tole res svinjarija. Pa tudi če res samo senzor ni zaznal. Zelo ne športno. Ne glede na to da Bagnaia spet ni mel za burek proti Martinu in kljub temu, da ga ni imelo kej skrbeti z opozorili ni mogel sledit... 

pred 1 uro, Kugelschreiber pravi:

Men je pa fino da so bli v Q2 cist vsi proizvajalci, tud oba japonca. Zarco je celo izjavil, da je Honda ratala motor. Da reagira na spremembe nastavitev, da nova aerodinamika pomaga tud v ovinku, skratka, da so precej nardili. FQ20 yamahe dve leti ni mogu prtisnt z novimi gumami. Evo ga. Skoz Q1 v drugo vrsto. V Q1 je pustil kompletn ktm factory in Aleixa z Aprilijo. Ravno bo ratalo zanimivo, bo konc sezone :D 

Kaj pa vem. Tudi lani so izven Evrope oboji imeli kar nekaj svetlih trenutkov. Letos na začetku sezone pa tema.... 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ce se ne bo zgodila kaksna pizd**ija se FB lahko poslovi od naslova. Pa mu nebi blo treba tega, ce nebi delal gluposti in padal po tleh. JM je zdej v zakljucku sezone enostavno boljsi in bolj konstanten.

Ne recem, vse se lahko se pripeti. So se 3 cele dirke - 1 sprint.

Kot je MM napovedal....ko je Beštja hiter v petek, se ga je za bat.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Škoda je edino, da ta "ko" zajame komaj polovico dirk.... 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Jep...nažalost. Ker potihem sem letošnjo sezono navijal ravno za EB23. Hecn italjančk k ni produkt VR46 akademije. Sej Pecco je hiter sam pac meni deluje k en mamin sinko brez karakterja. Če nebi bil dirkač pun dnarja bi ziher še živel pri njej in vsako nedeljo bil pri maši z njo skupaj v prvi vrsti. Totalno...nevtralen bi se reklo.

Popravljeno . Popravil axaQ4
Objavljeno

Bastjannini je zakon.....novi Marc....pa naj reče kdor koli hoče...Še kolcalo se jim bo po njemu v naslednji sezoni

Objavljeno

Dons bo pa očitno treba met jajca za vozit po jajcih 😁

Objavljeno

Ker nisem našel informacije zakaj je moto3 dirka skrajšana, sem za hec PRED STARTOM vprašal chatgp. Dobil sem tale odgovor. Kaj se dogaja?! Screenshot_2024-10-27-06-33-35-212_com.openai.chatgpt-edit.jpg.68b29db77fc49ced38ded88afb2ed18e.jpg

Objavljeno (popravljeno)

A ta kamikaza bo naslednje leto v GP? 😅

Kje je dež? 

Screenshot_2024-10-27-07-24-26-405_com.google.android.googlequicksearchbox-edit.jpg

Popravljeno . Popravil KennyJR
Objavljeno

Pol se pravi ...MM zmaga spet? Fantki mu niso dorasli v taki razmerah :)

Objavljeno

Eh... So lepo zajebali lokalnega matadorja, ki je bil na poti na stopničke, zaradi par kapelj. 

Kje so bili 2 leti nazaj v Portimau, kjer je že vidno deževalo in so dopustili masaker... 

Kumot bi malo začinili zadevo in pustili dirkat do konca... 

Objavljeno

Champ. In kaksne pogajalce mora met dec. Arai v ekipi MT HELMETS. 😂

IMG_4939.png.3cee3a82277184afd9739ca9359138cd.png
 

a bo imela Aprilia dva prvaka? 
 

 

Objavljeno (popravljeno)

Tako more Pecco vozit...sam je se malo premalo razlike. Ce bi MM ostal na 2 poziciji bi bilo se bolj zanimivo za naprej tak je pa zadosti da JM vozi na drugem mestu skozi (kot da je to neki lahkega a ne).

Je pa FB malo vrgu rokavico MMju za drugo leto, ker je mojstrsko odpelju.

9 zmag in je drugi, hecno. Tak me zanima kak taki dirkaci to pac sprejemajo na psiholoskem nivoju, ego...najhitrejsi pa to. Recimo JM rata prvak ampak bo zmagal bolj tako v JoanMirovskem stilu 😀.

P.S.

Jebote Morbidelli je mogu vrct FQ po tleh...

 

 

Popravljeno . Popravil axaQ4
Objavljeno (popravljeno)

 

pred 4 urami, KennyJR pravi:

Dons bo pa očitno treba met jajca za vozit po jajcih 😁

A ni čudno, da potem ravno največja pi*ka zmaga? 😂 Šala šala... 

Edini zanimivi dvoboj se je končal z valjanjem že po pol dirke, potem, ko je pa ravno zadaj začelo bit zanimivo pa konec 😅. Imeli smo vsaj dober fajt za 3. mesto. 

Acosta je pokazal, da je top KTM. Binder si je dobro zagarantiral zic pred leti, drugače sem prepričan, da bi ga naslednje leto gledali v Tech3. Vinko in Enea sta sigurno višje rangirana pilota.

Škoda za Quartararoja. Kakšen torpedo je to bil, unadva Kekca pa gruntata če je to res za kazen 😅. Je bilo pa kar žalostno gledati, kako iz ovinka ven izgublja na pospeševanju

Pravkar, KennyJR pravi:

 

 

Popravljeno . Popravil KennyJR
Objavljeno
pred 45 minutami, KennyJR pravi:

 

A ni čudno, da potem ravno največja pi*ka zmaga? 😂 Šala šala... 

 

😅

😅

 

Največjo pi,čko so dons Honde šolale. Še dobro, dni bil spredaj, ker bi spet odločal o tem, kdo bo prvak. Bo pa naslednjič.....😇

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!