HyperJack Objavljeno Maj 28 Opozori Objavljeno Maj 28 Ob 25. 5. 2024 ob 18:45, krucymucy pravi: Tudi ti ne najdes vage? 170 kg, ti povem na pamet. GregorM 1
mladench Objavljeno Maj 28 Avtor Opozori Objavljeno Maj 28 (popravljeno) Odokativno 😄 pa kak liter, dva benza manj. Popravljeno Maj 28. Popravil mladench Loba, DAMI34, krucymucy in 1 other 4
HyperJack Objavljeno Maj 29 Opozori Objavljeno Maj 29 pred 9 urami, mladench pravi: Odokativno 😄 pa kak liter, dva benza manj. nimaš ti tanka pod sedežem?
mladench Objavljeno Maj 29 Avtor Opozori Objavljeno Maj 29 Nimam. Se potem nisem odločil. Zdaj me bolj mika R/G "storage kit". Si imel ti na husi orginal zračni filter?
HyperJack Objavljeno Maj 29 Opozori Objavljeno Maj 29 pred 44 minutami, mladench pravi: Nimam. Se potem nisem odločil. Zdaj me bolj mika R/G "storage kit". Si imel ti na husi orginal zračni filter? Aha, potem so pa kile povsem realne, sem mislil, da maš tank zato sem rekel 170 kg. Jaz sem imel kar original ja, je za moje pojme najboljša zadeva... Ker s penastimi filtri je čist preveč dela.
mladench Objavljeno Maj 29 Avtor Opozori Objavljeno Maj 29 1 hour ago, HyperJack said: Aha, potem so pa kile povsem realne, sem mislil, da maš tank zato sem rekel 170 kg. Jaz sem imel kar original ja, je za moje pojme najboljša zadeva... Ker s penastimi filtri je čist preveč dela. No ravno to čiščenje in menjava, me malo odvrača od menjave za tank al pa shrambo.
krucymucy Objavljeno Maj 29 Opozori Objavljeno Maj 29 (popravljeno) 12 hours ago, mladench said: Nimam. Se potem nisem odločil. Zdaj me bolj mika R/G "storage kit". Si imel ti na husi orginal zračni filter? Lahko ti dam powerparts pokrov filtra za original airbox ce zelis. Pa se bos potem odlocil ali bos dal tisto peno pod sedez ali ne. Jaz sem ga dal nazaj na polico, ker me moti tisto tuljenje filtra pod ritjo. Jaz sem imel spredaj 73,5kg, zadaj pa 84kg s polnim tankom. Skupaj 157,5kg. Nimas se li-ion akuja? Popravljeno Maj 29. Popravil krucymucy
mladench Objavljeno Junij 3 Avtor Opozori Objavljeno Junij 3 (popravljeno) Hvala @krucymucy za pokrov ampak ne rabim. Po filtru sem spraševal, ker če bi menjal za box ali extra tank, bi moral zamenjati filter. Akuja nise menjal. Sej mi pali še kak plus razn teže? Berem FB teme o 701/690/700... kaj je s tem sklopkam. So res na teh motojih kake slabše kvalitete? šofer? Mapa 2 mi povsem dobro deluje za offroad brez da bi dodatno izklapljal ABS ali TC ampak razmišljam, če zabredeš v kak blat in šoder, da bi bilo smiselno izklapljat TC ravno zaradi sklopke 🤔 Me malo paranoja pred tripom... nazadjne sem končal zaradi zlizane sklopke Popravljeno Junij 3. Popravil mladench
krucymucy Objavljeno Junij 3 Opozori Objavljeno Junij 3 Motor je prehiter v prvi in na bolj "tehnicnih" stezicah ga potem drzijo na sklopki in visjih vrtljajih. Pac pregreje se in zacne drseti. Jaz nisem nikoli s sklopko napol stisnjeno vozil, tako da mi je bila to zadnja briga. DAMI34 in franc 2
mladench Objavljeno Avgust 21 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 21 -1 🦷⚙️ ena luštna tabelca pa te mopedi res niso za prat. DAMI34 1
franc Objavljeno Avgust 21 Opozori Objavljeno Avgust 21 (popravljeno) To je najlažja (najcenejša) rešitev, ni pa najboljša. Bolje ti je 3+ zadaj. Že tako ketna drsa po nihajki (spodaj) , pri zob manj spredaj pa še malo bolj. Je potrebno nadzirati drsnik ker je hitro skozi (ne sprašuj kako to vem) . Je pa za 3+ potrebno menjati vse (zobniki, daljša ketna) . lp ps. vidim, da ima sedaj 46, torej +2. Jaz imam (na 690) 15/48, sem probal 14/48 pa je dejansko samo za res težke terene (kar pa mi zadnje čase ne gre več). Popravljeno Avgust 21. Popravil franc mladench 1
mladench Objavljeno Avgust 21 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 21 Ha. Hvala za nasvet, bom pozoren. Ja, nisem hotel že menjati zadnjega verižnika in verige, pa sem rekel, da poizkusim s tem. franc 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se