Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
Ob 25. 5. 2024 ob 18:45, krucymucy pravi:

Tudi ti ne najdes vage? 

170 kg, ti povem na pamet.

Objavljeno (popravljeno)

Odokativno 😄 pa kak liter, dva benza manj.

IMG_8961.jpeg.8d94c40ddc197f2333c69600c921357b.jpeg

IMG_8962.jpeg.924cc7f8b2eada5a694b281853e8d7b5.jpeg

Popravljeno . Popravil mladench
Objavljeno
pred 9 urami, mladench pravi:

Odokativno 😄 pa kak liter, dva benza manj.

IMG_8961.jpeg.8d94c40ddc197f2333c69600c921357b.jpeg

IMG_8962.jpeg.924cc7f8b2eada5a694b281853e8d7b5.jpeg

nimaš ti tanka pod sedežem?

Objavljeno

Nimam. Se potem nisem odločil. Zdaj me bolj mika R/G "storage kit". Si imel ti na husi orginal zračni filter?

Objavljeno
pred 44 minutami, mladench pravi:

Nimam. Se potem nisem odločil. Zdaj me bolj mika R/G "storage kit". Si imel ti na husi orginal zračni filter?

Aha, potem so pa kile povsem realne, sem mislil, da maš tank zato sem rekel 170 kg.

Jaz sem imel kar original ja, je za moje pojme najboljša zadeva...

Ker s penastimi filtri je čist preveč dela. 

Objavljeno
1 hour ago, HyperJack said:

Aha, potem so pa kile povsem realne, sem mislil, da maš tank zato sem rekel 170 kg.

Jaz sem imel kar original ja, je za moje pojme najboljša zadeva...

Ker s penastimi filtri je čist preveč dela. 

No ravno to čiščenje in menjava, me malo odvrača od menjave za tank al pa shrambo. 

Objavljeno (popravljeno)
12 hours ago, mladench said:

Nimam. Se potem nisem odločil. Zdaj me bolj mika R/G "storage kit". Si imel ti na husi orginal zračni filter?

Lahko ti dam powerparts pokrov filtra za original airbox ce zelis. Pa se bos potem odlocil ali bos dal tisto peno pod sedez ali ne. 
Jaz sem ga dal nazaj na polico, ker me moti tisto tuljenje filtra pod ritjo. 

Jaz sem imel spredaj 73,5kg, zadaj pa 84kg s polnim tankom. Skupaj 157,5kg. 
Nimas se li-ion akuja? 

Popravljeno . Popravil krucymucy
Objavljeno (popravljeno)

Hvala @krucymucy za pokrov ampak ne rabim. Po filtru sem spraševal, ker če bi menjal za box ali extra tank, bi moral zamenjati filter. 

Akuja nise menjal. Sej mi pali :) še kak plus razn teže?

 

Berem FB teme o 701/690/700... kaj je s tem sklopkam. So res na teh motojih kake slabše kvalitete? šofer? Mapa 2 mi povsem dobro deluje za offroad brez da bi dodatno izklapljal ABS ali TC ampak razmišljam, če zabredeš v kak blat in šoder, da bi bilo smiselno izklapljat TC ravno zaradi sklopke 🤔

Me malo paranoja pred tripom... nazadjne sem končal zaradi zlizane sklopke :D 

Popravljeno . Popravil mladench
Objavljeno

Motor je prehiter v prvi in na bolj "tehnicnih" stezicah ga potem drzijo na sklopki in visjih vrtljajih. 

Pac pregreje se in zacne drseti. 

Jaz nisem nikoli s sklopko napol stisnjeno vozil, tako da mi je bila to zadnja briga. 

  • Všeč mi je 2
  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

-1 🦷⚙️

ena luštna tabelca

IMG_9665.jpeg.066f8b5ed2ca3ad29a3608de78c43df7.jpeg

IMG_9684.jpeg.2ac30b1ddeb7c481e0c2d90e2fa38676.jpeg

pa te mopedi res niso za prat.

IMG_9685.jpeg.44685c8fa150380d82ee1b3ab92a7083.jpeg

 

Objavljeno (popravljeno)

To je najlažja (najcenejša) rešitev, ni pa najboljša. Bolje ti je 3+ zadaj. Že tako ketna drsa po nihajki (spodaj) , pri zob manj spredaj pa še malo bolj. Je potrebno nadzirati drsnik ker je hitro skozi (ne sprašuj kako to vem) . Je pa za 3+ potrebno menjati vse (zobniki, daljša ketna) .

lp

ps. vidim, da ima sedaj 46, torej +2.

Jaz imam (na 690) 15/48, sem probal 14/48 pa je dejansko samo za res težke terene (kar pa mi zadnje čase ne gre več).

Popravljeno . Popravil franc
Objavljeno

Ha. Hvala za nasvet, bom pozoren. 

Ja, nisem hotel že menjati zadnjega verižnika in verige, pa sem rekel, da poizkusim s tem.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!