Grega Kalan Objavljeno Avgust 30 Opozori Objavljeno Avgust 30 Pozdravljeni, Mogoče kdo ve kako je z pridobitvijo statusa starodobnik. Iz tujine sem uvozil dva motorja letnik 1992 katera sta dovolj stara da bi bila lahko starodobnika. Zanima me ali mora biti za pridobitev statusa na motorju vse originalno? Na enem motorju je namontiran drug izpušni lonec, na drugem motorju pa drug izpušni lonec in drugi smerniki. Od nobene stvari pa nimam homologacije. :S Hvala
franc Objavljeno September 2 Opozori Objavljeno September 2 Pokliči kakšno društvo starodobnikov, ker znajo kar zakomplicirati, pa tudi ravno odzivni (običajno) niso. Če se ni kaj spremenilo, moraš biti član društva, nekakšna komisija mora ugotoviti "neoporečnost" in potem pridobiš certifikat. Kakor vem za l 92 ni (še) homologacije. lp
Fadil Objavljeno September 2 Opozori Objavljeno September 2 To je društvo CODELI. Ko sem sam uvozil starodobnika, sem imel še srečo in ga brez težav registriral in pridobil status starodobnika. Takrat sem se z majstrom dobil na LPP Ljubljana, kjer je motor na brzino pregledal in sva bila zmenjena. Kasneje pa se je že začelo nategovanje s članstvom in ostalim pogojevanjem. Skratka, zame osebno je vse skupaj en velik nateg, kjer spet nekaj tipov služi za prazen kuratz. GeeSXer in franc 1 1
Sam dePihlja Objavljeno September 3 Opozori Objavljeno September 3 (popravljeno) Glede na originalnost so starodobniki razdeljeni v 3 kategorije, po tvojem opisu ne vidim težav s pridobitvijo certifikata. Drži, eni klubi bolj komplicirajo oz. so slabo odzivni. Kot prvo se moraš včlanit v enega od klubov, predlagam ti enega izmed klubov zveze SVS. Obstaja tudi alternativa; Slovenska veteranska avto-moto zveza, dejavni so predvsem na savinjskem koncu vendar so tarife in članarine tam precej višje. Ko skleneš članarino te bodo v dotičnem klubu usmerili na tehničnega komisarja, kateri ti bo spisal tehnični zapisnik na osnovi katerega pridobiš certifikat. Na osnovi certifikata bodo na tehničnih pregledih vpisali status v homologacijo oz. sistem, glede na podatke iz homologacije pa dacarji določijo osnovo za odmero DMV. Seveda mora biti pri tem vozilo vozno in tehnično izpravno. Druga stvar pa so Youngtimerji, tam mora biti vozilo 100% originalno in odlično ohranjeno v originalnem stanju. V kolikor potrebuješ kontakte SVS ti lahko posredujem. Popravljeno September 3. Popravil Sam dePihlja
Snečer Objavljeno September 3 Opozori Objavljeno September 3 Jaz pa predlagam SVAMZ Vransko, sem bil prej pri SVS (exSVAMZ dok se niso zagrabli med sabo kdo lahko to ime uporablja, Slovenistan). In ravno obratno, SVS ima višje cene in kompliciranje (kazanje avta 1x letno itd., vsaj pri nas...). SVAMZ ima svoje komisarje po Sloveniji, tam urediš papirje in pošlješ v Vransko, kjer izdajo certifikat. Za 2 dva starodobnika plačujem 28,50 EUR letno (stroški poslovanja SVAMZ) + članstvo v pridruženem klubu (Citroen 20,00 EUR letno, najcenejši v državi, velja tudi za motorje, mopede... Pa dve reviji dobim zato Spaka in SVAMZ. Postopek pa je tak kot ga opisuje @Sam dePihlja pri čemer pri SVAMZ lahko pristopiš direktno, tudi brez članstva, je pa cena zato precej višja... Certifikat velja 5 let, nato je "trajen" = 10 let. Ni pa nujno, da vozilo homologiraš kot starodobnika na tehničnem, to je tvoja zadeva, certifikat starodobnika lahko dobiš tudi brez tega. Avto je normalno registriram, ima pa certifikat (plačaš 10% zavarovanja), in polno cestnino homologiran starodobnik pa 10% cestnine. In ker je avto normalno registriran, se "normalno" voziš, brez omejitev (ki še niso dorečene, druge tablice, omejitev km, samo srečanja itd...) https://svamz.com/vloge-za-certifikate/
Snečer Objavljeno September 3 Opozori Objavljeno September 3 @DAMI34 Citiraj ANDREJ BAJC 041/275120 – VIPAVSKA DOLINA podobno DAMI34 1
Sam dePihlja Objavljeno September 3 Opozori Objavljeno September 3 3 hours ago, Snečer said: Jaz pa predlagam SVAMZ Vransko, sem bil prej pri SVS (exSVAMZ dok se niso zagrabli med sabo kdo lahko to ime uporablja, Slovenistan). In ravno obratno, SVS ima višje cene in kompliciranje (kazanje avta 1x letno itd., vsaj pri nas...). SVAMZ ima svoje komisarje po Sloveniji, tam urediš papirje in pošlješ v Vransko, kjer izdajo certifikat. Za 2 dva starodobnika plačujem 28,50 EUR letno (stroški poslovanja SVAMZ) + članstvo v pridruženem klubu (Citroen 20,00 EUR letno, najcenejši v državi, velja tudi za motorje, mopede... Ni moj namen, da pride do prepucavanja, katera zveza je boljša, pa vendar...Tvoje navedbe ne držijo, po ceniku SVAMZ je strošek za motorno kolo s članstvom v pridruženem klubu 110€, to kar ti plačuješ kot "zvesti stari član" je druga zgodba. Pri SVS je cena certifikata 60€ za vsa dvosledna vozila, motorna kolesa oz. moped 50€, članarine za posamezne klube so med 20 in 40€. Ogled na terenu je 20€. Certifikat velja 5 let in vozila ni potrebno nikomur kazat vsako leto...se pravi, SVAMZ ali SVS sta tu-tu
Snečer Objavljeno September 3 Opozori Objavljeno September 3 pred 5 minutami, Sam dePihlja pravi: Ni moj namen, da pride do prepucavanja, katera zveza je boljša, pa vendar...Tvoje navedbe ne držijo, po ceniku SVAMZ je strošek za motorno kolo s članstvom v pridruženem klubu 110€, to kar ti plačuješ kot "zvesti stari član" je druga zgodba. Pri SVS je cena certifikata 60€ za vsa dvosledna vozila, motorna kolesa oz. moped 50€, članarine za posamezne klube so med 20 in 40€. Ogled na terenu je 20€. Certifikat velja 5 let in vozila ni potrebno nikomur kazat vsako leto...se pravi, SVAMZ ali SVS sta tu-tu Ja, meniva se, povem svojo izkušnjo in zakaj sem se poslovil pri SVS, ki se je takrat imenoval še SVAMZ Pišem o letni ceni, ko že imam certifikat... torej 28,5+20,00 isto je v ceniku (za avto pišem) tam pa so mi letno jemali 50-60, + da sem bil brezveze član Citroenarjev (od nekdaj sem tam). po ceniku je za moto certifikat 25 eur + članstvo nekje, npr citroen 20 torej 45, kje si ti 110 dobil?
Snečer Objavljeno September 4 Opozori Objavljeno September 4 Ok, 110 je certifikat, strošek komisarja, a ne... Prvi strošek, ko začneš s tem in še članarina kjerkoli. Konkurenca pa ima torej 100. https://www.zveza-svs.si/cenik/ Jaz sem pisal zase, za "podaljševanje" vsako leto. Pisal sem za Mb, zdaj pogledal, bil sem član enega kluba, ne bom omenjal, ki je v SVS, tam so bile take finte in smo končali. Se opravičujem za zmoto, že leta nazaj. Evo, se posipam s pepelom Za Vransko samo še to omenim, ko se je mudilo, se je zapeljalo tja, so kar tam poslikali in uredili ekspresno ...
Grega Kalan Objavljeno September 4 Avtor Opozori Objavljeno September 4 hvala za vse odgovore. Mah saj če po pravici povem najbolj pride prav samo cenejsa registracija itd 😅. hehe Načeloma mi je vseeno za članstvo edino če je to pogoj. Mislite ce mi komisar napise da je starodobnik, a bodo na homologaciji še kaj težili glede neoriginalnih žmigovcov in izpuha?
Sam dePihlja Objavljeno September 4 Opozori Objavljeno September 4 (popravljeno) Pogovarjamo se o vprašanju, ki ga je postavil @Grega Kalan Cena SVS: 2 x 40€ (2 x motorno kolo, kategorija B-2) Višino članarine določa vsak SVS klub posebej, povprečno znaša 30€, se pravi, v dobi veljavnosti certifikata 5 let znaša strošek članarine za 2 motorja nekje 150€, skupaj 230€ Cena SVAMZ: 2 x 110€ + članarina 5 let 142,50€, skupaj 362,50€ Še primerjavo: SVS je neprofitna organizacija, tehnični komisarji, vodstvo in ostalo osebje dela pro bono, ves denar iz članarin in certifikatov se porabi za subvencioniranje strokovnih ekskurzij, izletov članov, izobraževanja komisarjev, delovanje klubov, tiskanje publikacij na temo tehniška dediščina,donacije socialno šibkim, prizadetim v naravnih nesrečah itd. SVAMZ deluje pod okriljem GROM, ki je profitna organizacija z redno zaposlenimi... Popravljeno September 4. Popravil Sam dePihlja
Sam dePihlja Objavljeno September 4 Opozori Objavljeno September 4 (popravljeno) 13 minutes ago, Grega Kalan said: hvala za vse odgovore. Mah saj če po pravici povem najbolj pride prav samo cenejsa registracija itd 😅. hehe Načeloma mi je vseeno za članstvo edino če je to pogoj. Mislite ce mi komisar napise da je starodobnik, a bodo na homologaciji še kaj težili glede neoriginalnih žmigovcov in izpuha? Če so deli "era korekt" in recimo izpuh ravno ne seka ko 2ndWW bombnik, načeloma nebi smelo bit problemov, gre skoz kategorija B-2. V kolikor pa so to kake led variante blinkerjev itd. pa ne bo šlo. Popravljeno September 4. Popravil Sam dePihlja
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se