Skoči na vsebino

Voge


Priporočene objave

Objavljeno
pred 1 uro, DAMI34 pravi:

Mislim, to me pr kitajcih moti, ne sam pri Voge.

Ni zaščite ročic, sej plastika ni bogvekaj, ma malce pomaga, pa ni stabilizatorja verige. same drobnarije, ki pri marsikaterem motorju manjkajo.

Pa 24 litrov goriva zgoraj. torej visoka teža.

Nek stroj "rally" pa 200mm hoda? Eh....k kove 510x 🤣.

Zaščita ročk cenovno ni nek denar. Daš po svoji želji gor neke. Potem teža spet igra vlogo...moral bi bit "rally" kakorseda brez nepotrebnih stvari.. no eni Kitajci pa imajo zaščito verige ali ročk 😉.

Objavljeno

Voge 300 rally bi kar kupil sedaj za tako ceno edino še kar visok sedež me malo moti. Zame bi sicer bil, čeprav je za skakanje na ktatke razdalje udobnejši nižji in pri hiši je mladoletnik, ki bo kmalu vozil motorno kolo, zanj bi bil pa previsok. Ter vprašanje, če ne dobi v bližnji prihodnosti še kakšno ugodnejšo konkurenco iz Kitajske. 

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 12 urami, miran985 pravi:

Nek stroj "rally" pa 200mm hoda? Eh....k kove 510x 🤣.

Zaščita ročk cenovno ni nek denar. Daš po svoji želji gor neke. Potem teža spet igra vlogo...moral bi bit "rally" kakorseda brez nepotrebnih stvari.. no eni Kitajci pa imajo zaščito verige ali ročk 😉.

200mm je vstopni razred advjev in recimo temu sprejemljivo vzmetenje. Ni enduro niti dual. Advenčr turizem razred. Jaz osebno trenutno želim nekje med 220-230mm.

Vem, da se vse da kupit. :P, ma če se že oglašuje nekaj kot adv, naj bo tako opremljen. Pol pa namečeš na moped še kup zadev in ma prec 20kg višjo težo.

 

Objavljeno (popravljeno)
pred 13 minutami, DAMI34 pravi:

ma če se že oglašuje nekaj kot adv

Menda ti je jasno, kaj je cilj prodaje? ZASLUŽEK.

Pri tem zelo pomaga ime, dodatek k imenu...

Za ozek krog "specialistov", ki pa točno vedo kaj hočejo, se pa prodaja v "butikih".

Čarly in Evan sta pred leti rila okoli sveta z ADV motorjema in od takrat je vse kar je "ADV", "RALLY"...  suho zlato in prinaša veliko cekinčkov.

Če hočeš bit in pač kupiš nekaj ADV pa to rabiš ali pa ne...

Popravljeno . Popravil MiNa
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

lej ne vem, ker jaz gledam, kaj jaz rabim. Ni nujno, da imam prav. Prav tako nisem šel na adv iz naslova kaj je in, ampak iz potrebe, ker sem cestne motorje uničeval po neprimernih cestah. Nekaj prinesejo pa še leta in komot sedenje, pa udobnejše vzmetenje. Aja, pa mal manj dirkam, v osnovi so pa tudi advji dovolj zmogljivi za pičit :D 

Spet se boš lahko obregnil, ma da mam servis v bližini doma je vredno ful denarja, da moram skakt v Ljubljano me pa precej stane. Meni to pomeni veliko, sploh če je moped nov, kjer je pričakovano, da se bo kako garancijo uveljavljalo, pa tudi za redni servis, da garancija velja.

Konkretno, kje kdo šraufa Voge še nisem zasledil.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 4 urami, vandrovec pravi:

Voge 300 rally bi kar kupil sedaj za tako ceno edino še kar visok sedež me malo moti. Zame bi sicer bil, čeprav je za skakanje na ktatke razdalje udobnejši nižji in pri hiši je mladoletnik, ki bo kmalu vozil motorno kolo, zanj bi bil pa previsok. Ter vprašanje, če ne dobi v bližnji prihodnosti še kakšno ugodnejšo konkurenco iz Kitajske. 

A si ti iz gorenjske, tko kt jz? Vse bi mev, sam k je pa treba dnar pokazat, pa nč ne rabiš. Story of my life :naughty:

  • Haha 6
Objavljeno
2 minutes ago, DAMI34 said:

Nekaj prinesejo pa še leta in komot sedenje, pa udobnejše vzmetenje. Aja, pa mal manj dirkam,

To je to. Str. Po pravici povej, kdaj si prvic pomislu da cestn motor ni vec nujno potrebn? Tocno vem kdaj, kje in za kaj se mi je to zgodilo. 

 

3 hours ago, MiNa said:

Če hočeš bit in pač kupiš nekaj ADV pa to rabiš ali pa ne...

Ma kaj pa vem. A ni res, da so ADV motorji za poprecnega motorista dost bol uporabni kot rr rr r? Se tvoja guspa je skor nov naked menjala za adv? 

  • Haha 1
Objavljeno
pred 2 urami, Kugelschreiber pravi:

To je to. Str. Po pravici povej, kdaj si prvic pomislu da cestn motor ni vec nujno potrebn? Tocno vem kdaj, kje in za kaj se mi je to zgodilo. 

 

 

čeprav smetiva že po tej temi, ma ti odgovorim. Vsaj pred 10imi leti, sam kaj ko je tok fajn cestaka pritisnit v ovinek, na pravih sport gumah :P

Pol sm pa mal kompromisa nardil in se odpovedal užitkom ob natančni vožnji ter pravim performansam, na račun udobja in uničevanja mašine po brezpotjih.

Pri meni se je zgodilo čisto slučajno. Šel sem do Elise dab pljunil en kup dnara za H2SX (brez se oznake), ker so bili še trije ful ugodno novi a 2 leti stari, pa jih ni blo več. In skočil do Selesa, se usedu na 790 (sem ga že pred časom gledal in meril in se mi je dopadel kot drugi motor) in naslednji dan ga vplačal.

Bo kar bo sm si rekel in vse ostalo, kako sem se učil šodranja je že zapisano marsikje na MSju.

Če pa kdo misli, da ne pogledam več cestakov, se pa moti. Še kako gledam po netu predpono "H2", to je zadeva, ki je pustila name močan vtis. Je pa res, da mi ne paše več tiščat kolen pod ušesa :D

In ker ma moj 790ADV že okrog 40kkm in je še vedno fajn, sem v th 4ih letih tudi točno zvedel, kje mu kaj manjka, kje bi kaj več ali drugače. Seveda ni to nujno in si lahko vzamem še čas.

Predvsem pa ko je govora o mojih advjih veljajo naslednja pravila, za katera točno vem da jih hočem in zakaj:

1. cena mora biti primerno nizka, ker je dejstvo da bo občasno letel po tleh.

2. cena mora biti primerno nizka, ker bo potrebno določene zadeve dokupit, med to spada absolutno potrjeno in preverjeno dobra šus plata, nepretežka a hkati dovolj velika, da prepreči večino problemov, ki ga navrže razno kamenje, korenine, drsanje po nji, razni padci ali spusti motorja na bok.

3. konstrukcija mopeda mora biti taka, da ni preveč škode, ko bo šel na bok

4. višina sedeža mora biti od 82 (raj mam višje) do max nekih 87.

5. vzmetenje mora biti dovolj močno ter polno nastavljivo (beri premer vilic od 43mm dalje) da preživi moj način vožnje. Želim več hoda, kot je nek vstopni razred torej 220 ali 230mm če je mogoče. Več je lahko celo preveč, ker sem še vedno cestni huligan :P

6. teža motorja, če se da pod 200kg, pnevmatike tubless 21/18

7. pri agregatu ne kompliciram, sem tam nekje od 400-500ccm dalje za ukul bajte, pa do Pakle, raje bi skor 2 cilindra ni pa nujno

8. rad bi servis, ki je blizu, ma do Ljubljane tudi pridem, če je sila. Nočem prekratkih intervalov servisiranja, pa venda preživim tudi z njimi

9. hočem ride by wire

9. in seveda je govora o drugem mopedu 

10. ker prvi moped za u nedelo in k maši, pride šele, ko bom 901 prodal. Takrat bo lahko namesto njega tudi H2 al pa superduper Duče adv al pa kej drucga. Dnar mora krožit :P BTC je tut čet 100 jurjev (v dolarjih)

11. ps. mojamoja, še vedno pravi da je bil Superduke 1290GT najbulš motor, pa sedi na komot na Husi 901

 

 

Objavljeno
pred 4 urami, Kugelschreiber pravi:

Se tvoja guspa je skor nov naked menjala za adv? 

V treh sezonah 65 jurjev km, ni blo druzga kot menjat. Saj veš kako se prodaja motor z veliko kilometri v konkurenci tistih, ki imajo med 5 in 15Kkm...

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno
pred 29 minutami, vandrovec pravi:

Zakaj je Voge manj zanimiv kot CF ali Kove, glede na št. objav?

https://www.motoavantura.si/kitajska-kopija-bmw-f-900-gs-je-voge-valico-800-ds-rally/

Meni so od kitajcev najbolj zanimivi pa še niso v sorodu z Ktmovimi problemi

Voge ni tako pri nas še razširjen....morda zato? 

Čist ok motorji, polni gadgeta...kdor to rabi je ok.

Glede problemov ktm...cf pa kove imajo skupni samo 800 agregat zato ga pišejo pod "ktm". Se pa je izkazalo da nimata težav kot jih ima ktm.

Za voge pravijo da je cenejši BMW. Pomoje je isti....vsaj za agregat se ve.

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 2 urami, Kugelschreiber pravi:

Se žlahtajo s tafino nemško firmo, a? 

Za njih delajo mopede že od leta 13...

Počas bodo pravzaprav so že boljši od učitelja (vsaj požrtni niso tolk) le učitelju še ni predelal.

Bo ampak prepozno...

Objavljeno
34 minutes ago, MiNa said:

Za njih delajo mopede že od leta 13...

Počas bodo pravzaprav so že boljši od učitelja (vsaj požrtni niso tolk) le učitelju še ni predelal.

Bo ampak prepozno...

Kakorkoli obrnes, tud kitajci niso cist za drobiz. Voge je 10k. Transalp 11, vstrom800 manj kot 10, celo bmw 800gs s kar nekaj dodatne “samo” 12500. Nc750X niti 9k. In ko bodo dobili mal vec prepoznavnosti in zaupanja, bodo tud oni nabili cene. 
 

Ne vem. Po moje bo podobno kot z avti. Odzrli bodo nekaj trznega deleza. Postali bodo resni kandidati, da bi japonske in EU znamke kar pokopali pa ne verjamem. 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Za Voge 800 se omenja cena nekaj nad 8k, 8300-8500 v Italiji. To bi bilo v redu, če je Honda 300 6k...

Objavljeno (popravljeno)

Cene so na avto netu, ni nobene misterije. . 
 

Rally 300 4490

525dsx 6790

900dsx 9900-11500

 

800 se nisem videl. V italiji so prodajali še 650  singlco, z 19 colami spredaj. 

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
Objavljeno

 

Niso občutno cenejši ne od uveljavljenih znamk. Pri nakupu gre za večje tveganje, predvsem rabljenim cena hitreje pade, dokler ne dokažejo kvalitete z obrabo in stabilnostjo...ali bodo letno menjavali modele. Voge sicer ima v Bmw neko referenco, vsaj agregat je bolj poznan.

Objavljeno (popravljeno)

A ima kdo izkušnjo z voge 300? Če bi ga primerjal s hondo Crf 300, prednosti/ slabosti?

Gledam cene na avtonetu pa se dobi hondo letnik 2021 za ceno novega Voge-ja...

Popravljeno . Popravil robertinho
Objavljeno

https://scontent.flju2-3.fna.fbcdn.net/v/t51.75761-15/464404419_18359759407139204_361186405315418775_n.jpg?_nc_cat=101&ccb=1-7&_nc_sid=127cfc&_nc_ohc=Lxs5bFpiyoIQ7kNvgHj5MEI&_nc_zt=23&_nc_ht=scontent.flju2-3.fna&_nc_gid=AQqOeJDDWqIHmC7kWHod857&oh=00_AYCgTDIXZdCmhAa8Ovz8F_rO-1YJ29HyvwuASDELKoJevw&oe=678F11B2

zgleda obetavno,  cena drobiž, teža 160kg?

skrajni čas, da so azijci prišli k nam, ker tanki so šli že proti 2.0 biturbo :) 

pred 9 urami, Kugelschreiber pravi:

Cene so na avto netu, ni nobene misterije. . 
 

Rally 300 4490

525dsx 6790

900dsx 9900-11500

 

800 se nisem videl. V italiji so prodajali še 650  singlco, z 19 colami spredaj. 

VOGE RALLY 300 - vrhunski enduro motor za majhen denar ! Sedaj samo 4290€

Objavljeno

image.png.4707a1ab8eae21b8a3298d7369fd6431.png

https://www.vogeglobal.com/wp-content/uploads/2024/10/300GY-Ice-white-Ice-blue-R.webp

 

Objavljeno
pred 2 urami, robertinho pravi:

A ima kdo izkušnjo z voge 300? Če bi ga primerjal s hondo Crf 300, prednosti/ slabosti?

Gledam cene na avtonetu pa se dobi hondo letnik 2021 za ceno novega Voge-ja...

Na Youtube se najdejo primerjave. Če bi se rabljene Honde prodajale po realnih cenah bi bile zame zanimive, so pa večinoma precenjene v oglasih. Nekdo tri leta staro prodaja za 8k €. Nekaj stvari zamenjanih, vzmetenje...če ima original res tako slabo vzmetenje in toliko dražja od Voge. 

 

pred 20 minutami, Snečer pravi:

skrajni čas, da so azijci prišli k nam, ker tanki so šli že proti 2.0 biturbo

Ampak še vedno pogrešam nek soft enduro od 125 - 250 ccm...

Objavljeno
22 minutes ago, Snečer said:

https://scontent.flju2-3.fna.fbcdn.net/v/t51.75761-15/464404419_18359759407139204_361186405315418775_n.jpg?_nc_cat=101&ccb=1-7&_nc_sid=127cfc&_nc_ohc=Lxs5bFpiyoIQ7kNvgHj5MEI&_nc_zt=23&_nc_ht=scontent.flju2-3.fna&_nc_gid=AQqOeJDDWqIHmC7kWHod857&oh=00_AYCgTDIXZdCmhAa8Ovz8F_rO-1YJ29HyvwuASDELKoJevw&oe=678F11B2

zgleda obetavno,  cena drobiž, teža 160kg?

skrajni čas, da so azijci prišli k nam, ker tanki so šli že proti 2.0 biturbo :) 

VOGE RALLY 300 - vrhunski enduro motor za majhen denar ! Sedaj samo 4290€

Tudi Honda proda podobn bajk. Ze zelo dolgo. Bomo vidli kako bo ceno postavil Suzuki, in a se bo Honda kaj prilagodila. Trenutno lanski letnik prodajajo za ugodnih 5990€. 1,5 Vogeja.  
 

ful je hecno vse skup. 6k za crf300 dojamem kot rop. 8600 za nc750x se mi zdi fer. 

Objavljeno
5 minutes ago, Kugelschreiber said:

ful je hecno vse skup. 6k za crf300 dojamem kot rop. 8600 za nc750x se mi zdi fer. 

tko kot večina, zato pa so šle znamke v vedno večje, težje etc. Saj kapitalisti niso neumni, grejo tja kjer je dobiček, pri avtih je isto s SUV-i. Prišlekom je ostalo obrobje. btw podobna zgodba je bila v osemdesetih v ZDA, Reagan je zaščitil H&D pred Japonci s carinami na motorje z veliko kubaturo. Rezultat, Japonci so kmalu iz manjših mašin naredili veliko, H&D pa se je počasi pogreznil.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
11 minutes ago, nejc74 said:

tko kot večina, zato pa so šle znamke v vedno večje, težje etc. Saj kapitalisti niso neumni, grejo tja kjer je dobiček, pri avtih je isto s SUV-i. Prišlekom je ostalo obrobje. btw podobna zgodba je bila v osemdesetih v ZDA, Reagan je zaščitil H&D pred Japonci s carinami na motorje z veliko kubaturo. Rezultat, Japonci so kmalu iz manjših mašin naredili veliko, H&D pa se je počasi pogreznil.

Ja, normalno. Le da se mi tocno ta primer zdi na glavo. Bi rekel da s CRF300 naredijo vec profita kot na NC. 

Objavljeno

Sheep killer :)

image.png.b51183d951221cbae27cf6490f0d2e5c.png

trenutno na vrhu liste za drug motor za prosti čas :) pri kitajcih se hitro spreminja, prisluhnejo potrošniku, mogoče bo jutri že kak nov model in znamka

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!