smasher Objavljeno soboto ob 22:56 Opozori Objavljeno soboto ob 22:56 pred 8 minutami, Kugelschreiber pravi: Blah. Teh praznikov mam že pun kufer. Mraz je ko satan, taljan še kar ni poslal elektronike za kamin, drug tedn majo oni se mal fraj…tečn ratujem. Najboljši komentar danes kaj imaš kamin na pelete? Imam rad taljansko robo, samo elektronika je dostikrat uprašljiva No lepo da smo malo spet oživeli temo o motorjih pa četudi je bilo malce offtopica. Upam da se bo tudi na forumu kmalu našel junak z 450MT. Kaj gremo zdej razgret še temo kove in royal enfield? Kugelschreiber, DAMI34 in MiNa 3
Kugelschreiber Objavljeno soboto ob 23:37 Opozori Objavljeno soboto ob 23:37 27 minutes ago, smasher said: kaj imaš kamin na pelete? Imam rad taljansko robo, samo elektronika je dostikrat uprašljiva Sem sam uničil. Razkopal za ciscenje, med sestavljanjem uspel precvikat ploščat kabel, in ga je ucvrlo. Da je v bajti/štuku toplo, sem skanibaliziral kamin v delavnici. Zdaj je dol mraz, klincev black box pa cakam ze mesec in malo. Prostor okrog PCjev in strojev ogrejem na plinsko pec, ostalo je mrrrrzlo. Motor je neogrevan. Nit zavornega olja se mi ne da menjat.
skalar36 Objavljeno nedeljo ob 07:03 Opozori Objavljeno nedeljo ob 07:03 pred 8 urami, Kugelschreiber pravi: Napisal sem, da če bi ti dal pelat štok crf in te prej prepričal da je vzmetenje menjano, bi bil ti z vzmetenjem precej zadovoljen. Ljudje smo noro potrditveno pristranski. Ko se nekaj usede v možgan, je skoraj nemogoče spremenit. ene 2002/03 je blo. Zadnja poletja ko smo še v ridah viseli. Splošno znano je blo, da je dunlop d220 tako slaba guma, da se motor razbije že u garaži. D220 res nič ne drži. Dobim testnega r1150rs, in mal nažigam gore dole. Pa dobro delajo te mecelerke. Balanca je čudna, ker je telelever, ampak, linijo drži ko hudič. Čauham tačke. Ponosn. U cajtengu je pisalo de se ne da. Dam pelat frendu, čahuha cilindre. Pravi da je kanta od motorja, ampak nagnit kar gre, škoda da so cilindri u napoto. Pa mecelerke so kr dobre, sploh ker nardijo po 10 000km. Mi smo d207 spucali v manj kot 3k. Testni BMW je valda na mecelerkah, a? Pogledamo mal bližje. Dunlop D220. Kako? D220? Ker nismo vedli, se nismo ubili. Nope. Tle se krepko motiš. O meni. Ja, za večino to velja. Zame ne. Kroži beseda tukaj v "mojih krajih", da sem preveč direkten. Žena mi vedno govori, "daj pazi, kaj govoiš ljudi to prizadane" Men se pa jebe če te beseda prizadane,če je res. Jest stranko napizdim, da je joj. Če mam prav. Pravi žena "tega ne bo več nazaj" pa se vedno vrnejo. Gume so druga stvar. Edina, ki je bila pogojno vozna do sedaj je bila RS2. Pa se je z njo vseeno dalo kr dobro pelat. Je pa drsala pri pospeševanju. In to na Versysu 650!
bajkr88 Objavljeno nedeljo ob 08:58 Opozori Objavljeno nedeljo ob 08:58 Js tud vcash gledam da bi kupu neki lahkega za po makedamu 'okol bajte' tm do 50 konjev, sam zdej sm vidu da bi blo tud 125ccm zadost 😁 smasher in Joker 1 1
DAMI34 Objavljeno nedeljo ob 09:39 Opozori Objavljeno nedeljo ob 09:39 pred 14 urami, Kugelschreiber pravi: Šur šur. Ta ktm je tak podn, da je bolši od vseh sodelujočih v tej debati. Šibki člen ne bi bil ne motor, ne feltna, ne gume, ampak pilot motosvetovc. Če b dal gor tle enga določenga postojnskega ktm navdušenca, ga ne bi ne vidli de slišali. Tud prah bi se polegu za njim. sicer ne razumem kaj hočeš povedat, dejstvo je da v rangu 400ccm zaostaja za konkurenco (vsaj pri ofroadu) in ne opravičuje imena ktm. V tem rangu se tudi za manj denarja dobi boljše motorje. K sreči jih je (ktm) ulica prisilila, da izdelajo nekaj, kar je bolj konkurenčno, s pravimi dimenzijami, pa čeprav bo indijsko poreklo. Čakamo še ceno. Da se profič zna z vsem peljati ni merodajno, za nas navadne smrtnike. Pravzaprav je varljivo. Potem pa dobimo občutek kako se z GSi skače po MX progi z lahkoto, ter podobno ko gledaš Tarresa na Yamahi. Sicer pa je tole tema o CF in so ostali motorji drugih proizvajalcev lahko bolj za promerjavo, ne pa za debatirat.
DAMI34 Objavljeno nedeljo ob 09:42 Opozori Objavljeno nedeljo ob 09:42 pred 13 urami, vandrovec pravi: saj tu je point...če bi imel samo en motor ali dva različna. Za edini motor bo malokdo izbral MT, ker mu je edina prednost cena v kategoriji ADV do 800, za drugi lažji pa spet, ker je pa pretežak. Jaz bi za drugega Hondo 300, Voge 300...tudi še kaj manjšega in lažjega. Da, izbereš ga lahko za drugi motor, pa izbere ga lahko začetnik, ki vstopa v motorizem in je lahko prvi motor. Za dnevne fure je vrh glave dovolj. Izbere ga lahko nekdo, ki išče nizek sedež. Mislim, da se MT450 kar dobro prodaja.
DAMI34 Objavljeno nedeljo ob 11:14 Opozori Objavljeno nedeljo ob 11:14 tule se lahko razpreda dalje: pa naj dodam: električarji tipa arctic leopard z dometom več kot 200km, težo mal čez 100kg....ni za spregledat pa @Ni3ousov prispevek: smasher 1
smasher Objavljeno nedeljo ob 13:39 Opozori Objavljeno nedeljo ob 13:39 Sicer se ne strinjam da je debata o 450cc ADV motorjih v temi "enduro za okoli hiše". Se pa strinjam da so kakšni manjši dvotaktniki in mali električni mopedi zelo zelo praktični za delat neumnosti po domačem terenu in okoli vasi. Moeda že kakšen 4kW fetbajk.. Proti katerim nimam nič če ljudje nebi delali neumnosti v mestu in po pločnikih. Za katenje okoli vasi pa so super
DAMI34 Objavljeno nedeljo ob 13:41 Opozori Objavljeno nedeljo ob 13:41 jaz tudi ne...ma v CF tudi ne spada, razni problemi pišočih osebkov tudi ne..potem sem pa sem nabil. Tule lahko vsak piše vse sorte gluposti in globokih misli smasher 1
vandrovec Objavljeno nedeljo ob 15:22 Avtor Opozori Objavljeno nedeljo ob 15:22 pred 1 uro, smasher pravi: Sicer se ne strinjam da je debata o 450cc ADV motorjih v temi "enduro za okoli hiše". Ja, 450 MT je ADV motor za potovanja in malo terena vmes...kot edini motor za nekoga. Zato me je zanimalo, zakaj je boljši od npr. Tenere 700. Sam nisem nek specialist za enduro vožnje, s Tenere mi ni šlo po slaben terenu, če odštejem makadame in kolovoze. S krosi lažjimi od 100 kg smo včasih uživali po brezpotjih potem s Tenere je bilo tega konec. pred 1 uro, smasher pravi: Moeda že kakšen 4kW fetbajk.. Proti katerim nimam nič če ljudje nebi delali neumnosti v mestu in po pločnikih. Za katenje okoli vasi pa so super Elektrika pa zame ne pride v poštev...200 km dometa se po klancih hitro zmanjša za trikrat in potem rabiš taxi za nazaj domov 🙂
smasher Objavljeno nedeljo ob 16:00 Opozori Objavljeno nedeljo ob 16:00 (popravljeno) pred 40 minutami, vandrovec pravi: Elektrika pa zame ne pride v poštev...200 km dometa se po klancih hitro zmanjša za trikrat in potem rabiš taxi za nazaj domov 🙂 Ja odvisno kje živiš, za nekoga ki ima v bližni hiše dovolj prog, verjento če bi živel kje na podeželju bi mi bila elektrika ok, 1 do 2 ure ze lajhaš po okoliščih hribih to je lahko manj kot 50km in pol prideš nazaj domov in daš nafilat picikl čez noč. Sem sestavil par električnih koles in če Slo zakonodaja nebi bila tako toga bi si naredil en 5kW moped za okoli hiše. Zdej z kargo biciklom moram še vedno preveč gonit v klanec. Ma pa kolega 2kW fatbike... ki seveda ima gor pedala in se kot marsikdo drug fejka okoli da je navadno električno kolo, samo mora pazit da ga kdaj ne zmerijo na radar 60km/h Recimo takega celo prodajajo v bigbangu, po mojem mnjenju bi bilo potrebno to registrirat pa morda samo z tamalo rdečo tablico. https://www.bigbang.si/elektricno-kolo-gunai-za-vse-terene-za-odrasle-20-motorno-kolo-z-debelimi-pnevmatikami-z-baterijo-48v-21ah-in-kosaro-za-tovor-gunai-t-izdelek-1337249/ obstajajo pa tudi 72V verzije in dual motor (motor v prednjem in zadnjem kolesu) Popravljeno nedeljo ob 16:04. Popravil smasher
Buschi Objavljeno nedeljo ob 16:12 Opozori Objavljeno nedeljo ob 16:12 Ob 4. 1. 2025 ob 12:24, smasher pravi: Čakamo motoor okoli 50konjev, ki je lahko enduro ampak tudi potovalni, z nizkim sedežem in je natankan tam okoli 150 kil ... Tak moped je na tržišču že 20 let, bil je moja prva izbira, sedel na rabljenemu, sam je bil preveč ubit...kreten, danes bi ga prodal za dvakratno ceno... ....uporabnik Avtomoto je z njim prevozil pol sveta...možno, da se je na njemu pol leta nazaj tudi razbeu nek u Iranu al nek dol u PM... vandrovec 1
Buschi Objavljeno nedeljo ob 16:17 Opozori Objavljeno nedeljo ob 16:17 53 konjev, 144 kil suh, 27 centi spredi zadi... vandrovec 1
vandrovec Objavljeno nedeljo ob 16:55 Avtor Opozori Objavljeno nedeljo ob 16:55 pred 47 minutami, smasher pravi: Recimo takega celo prodajajo v bigbangu, po mojem mnjenju bi bilo potrebno to registrirat pa morda samo z tamalo rdečo tablico. https://www.bigbang.si/elektricno-kolo-gunai-za-vse-terene-za-odrasle-20-motorno-kolo-z-debelimi-pnevmatikami-z-baterijo-48v-21ah-in-kosaro-za-tovor-gunai-t-izdelek-1337249/ obstajajo pa tudi 72V verzije in dual motor (motor v prednjem in zadnjem kolesu) Zelo podobno kolo imam, 48v 750W 20Ah...po ravnem brez vrtenja pedal nad 50 km/h. Ampak to je le kolo, trese na slabem terenu, v breg se mu zmanjša domet na okrog 30 do 40 km, če grem na Goro nad Ajdovščino od doma moram gor napolnit za nazaj, če bi šel kam dlje, do Vojskega bi moral rezervno baterijo imeti...pa še muhe od baterij...enkrat mi je na lepem odpovedala, nekaj časa tema...poizkusim po daljšem času ponovno na polnilec, napolni normalno. Brez rezervne baterije niso ti heci in ni užitka. smasher 1
vandrovec Objavljeno nedeljo ob 18:25 Avtor Opozori Objavljeno nedeljo ob 18:25 pred 2 urami, Buschi pravi: Tak moped je na tržišču že 20 let, bil je moja prva izbira, sedel na rabljenemu, sam je bil preveč ubit...kreten, danes bi ga prodal za dvakratno ceno... ....uporabnik Avtomoto je z njim prevozil pol sveta...možno, da se je na njemu pol leta nazaj tudi razbeu nek u Iranu al nek dol u PM... Ja, BMW G650 Xchallenge, že pred skoraj 20 leti, 650 ccm in 144 kg suh...super kompromis tudi za sedanje čase. nejc74 1
raza Objavljeno nedeljo ob 18:39 Opozori Objavljeno nedeljo ob 18:39 V tem rangu še tale kobilca s 165 kg suha. Vem za eno odlično, ki se prodaja. vandrovec 1
franc Objavljeno pred 22 urami Opozori Objavljeno pred 22 urami pred 14 urami, vandrovec pravi: Ja, BMW G650 Xchallenge, že pred skoraj 20 leti, 650 ccm in 144 kg suh...super kompromis tudi za sedanje čase. "Ušiv" vzmetenje in prenapihnjena cena, kar ga je na koncu pokopalo (pa zobnik skozi nihalko... ) . lp
SF Objavljeno pred 20 urami Opozori Objavljeno pred 20 urami Ob 5. 12. 2024 ob 10:03, miran985 pravi: Končno eden omenil xr-ko 👍. Pilot na njej je zelo izkušen možak iz Hrvaške, Linesman Tet-a 😉. Vse te steze k smo vozili so njegov domač teren od malih nog... Tempo ni bil počasen..je še bilo tolerance. Point pa ni bil, kdo ima večja muda ampak razkazovanje biserov v naravi tam okoli. Vemo da ni vse v motorju, veliko je v vozniku. Hja.. Toleranca je še bila, ker Dado ni dvignil tempa... 🤣
miran985 Objavljeno pred 20 urami Opozori Objavljeno pred 20 urami pred 1 minuto, SF pravi: Hja.. Toleranca je še bila, ker Dado ni dvignil tempa... 🤣 Ni bilo potrebe po dirki, lahko bi se pa jo šli, ampak ko si prvič na neznanem je glava vsepovsod okoli (če te zanima kaj narava). Še zdaleč pa ni šlo počasi. Dado je pa legenda, malo je takih ljudi (po srcu). SF 1
SF Objavljeno pred 20 urami Opozori Objavljeno pred 20 urami Ob 4. 12. 2024 ob 13:08, vandrovec pravi: Ne vem, jaz se verjetno ne bi še zadovoljil samo s 450-tko. Mogoče v pozni starosti ali pa začetniki. Za kam dlje po asfaltu je kriza, te avtomobili prehitevajo. T7 naj bi bila še kar tam nekje vmes. Za drugi motor bi bil pa spet bolj zaželjen lažji... Kaj pa vem... Če se greš nekam resno vozit, imaš tudi primerne gume, kar pomeni, da jih do željene destinacije nočeš ogulit... V končni fazi smo prisiljeni v kompromis med hitrim in udobnim motorjem, ki bo moral zaradi cestne rabe in višjih hitrosti montirane bolj cestne gume, bo težji za pobrat, kar pomeni, da se v "jebine" ne bomo peljali sami, ali pa slabotnejšim in lažjim, katerega bomo pobrali večkrat.. Lažji motor bo na bolj krampasti gumi tako kot težji in močnejši ravno tako zmogel 100 km/h, kar še pomeni varno vožnjo po avtocestnem desnem pasu... Tudi sam sem nekaj časa razmišljal, da bi kupil MT-450 ravno zaradi transferja... In točno ta kompromis je kriv, da stara CRF250L s celimi 17. konji na kolesu kar noče od hiše... vandrovec 1
Zivnorc Objavljeno pred 20 urami Opozori Objavljeno pred 20 urami ... jest sem se odloču, da odprem podjetje z najemom motorjev in bi imel postavljene postaje na raznih punktih podobno, kot si lahko sposodiš pri Bicikelj ... ... torej na koncu asfaltne poti parkiraš svoj cestni motor... presedlaš na offroad.... ko prideš na drugo stran hriba, pustiš krosko spet na punktu in vzameš recimo nek motor 50/50... ker bo naslednjih 12 km lep makadam, pa ni ne za krosko, ne za cestnega .... na vrhu hriba, če bo še sneg, recimo, na postaji zamenjaš za motorne sani.... itd... in potem za domol spet na cestnega... zdej, če se ti mudi, bi blo fajn met na postaji tut kakega cestaka.... na Grobniku, pa recmo še ene tri motorje za na pisto... .. sam ne vem, al nej bi blo to na žetone... al na kartice?.. ... za avijon verjetno nihče od vas nima licence?.. ... tko da ne rabmo met zraven še letališča.. raza in SF 2
DAN Objavljeno pred 20 urami Opozori Objavljeno pred 20 urami 10 minutes ago, Zivnorc said: ... jest sem se odloču, da odprem podjetje z najemom motorjev in bi imel postavljene postaje na raznih punktih podobno, kot si lahko sposodiš pri Bicikelj ... ... torej na koncu asfaltne poti parkiraš svoj cestni motor... presedlaš na offroad.... ko prideš na drugo stran hriba, pustiš krosko spet na punktu in vzameš recimo nek motor 50/50... ker bo naslednjih 12 km lep makadam, pa ni ne za krosko, ne za cestnega .... na vrhu hriba, če bo še sneg, recimo, na postaji zamenjaš za motorne sani.... itd... in potem za domol spet na cestnega... zdej, če se ti mudi, bi blo fajn met na postaji tut kakega cestaka.... na Grobniku, pa recmo še ene tri motorje za na pisto... .. sam ne vem, al nej bi blo to na žetone... al na kartice?.. ... za avijon verjetno nihče od vas nima licence?.. ... tko da ne rabmo met zraven še letališča.. Kje se prijavim🤔😄 Zivnorc, Joker in DAMI34 1 2
nejc74 Objavljeno pred 18 urami Opozori Objavljeno pred 18 urami 18 hours ago, vandrovec said: Ja, BMW G650 Xchallenge, že pred skoraj 20 leti, 650 ccm in 144 kg suh...super kompromis tudi za sedanje čase. G 650X je še vedno zakon. Definitivno ni za une ki padajo na cifre pa na superiorne hvale. Za umirjenega gospoda kot sem jaz pa je skoraj perfekten moped, jaz z njim ne skačem, ga pa občasno pobiram. Žal se mojemu leta in kilometri že kar poznajo, in mu še nisem našel primerne zamenjave. Tko da z velikim veseljem spremljam tale novi val in čakam na nekaj kjer mi zaigra srce. vandrovec, Kugelschreiber in Zivnorc 3
Kugelschreiber Objavljeno pred 17 urami Opozori Objavljeno pred 17 urami 23 minutes ago, nejc74 said: G 650X je še vedno zakon. Definitivno ni za une ki padajo na cifre pa na superiorne hvale. Za umirjenega gospoda kot sem jaz pa je skoraj perfekten moped, jaz z njim ne skačem, ga pa občasno pobiram. Žal se mojemu leta in kilometri že kar poznajo, in mu še nisem našel primerne zamenjave. Tko da z velikim veseljem spremljam tale novi val in čakam na nekaj kjer mi zaigra srce. Men je tale tvoj se vedno jako šik. Ne vem za kaj bi ga imel, ampak se mi je ze takrat zdel taprav. Tale je nov, in se mi zdi, da mal liči na tvojo bmfo. Beta Alp X. vandrovec, DAMI34 in nejc74 3
vandrovec Objavljeno pred 16 urami Avtor Opozori Objavljeno pred 16 urami Beta Alp mi je bila vedno zanimiva, ker je nekje med enduro in trialom. Pred leti so imeli agregat od Suzukija 350 DR, za novejše ne vem...nek čimbolj "civilni" motor z sposobnostjo rahle terenske vožnje...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se