DAMI34 Objavljeno Januar 6 Objavljeno Januar 6 pred 2 urami, Kugelschreiber pravi: Men je tale tvoj se vedno jako šik. Ne vem za kaj bi ga imel, ampak se mi je ze takrat zdel taprav. Tale je nov, in se mi zdi, da mal liči na tvojo bmfo. Beta Alp X. zelo všečno, še meni, ma pa kar nekaj pomankljivosti 1. hladilnik je vsaj na uč točka, kjer bo najprej reklo bum..čao ob prvem prevračanju na kakem kamenju. 2. spodnja zaščita je tudi bolj ne kot ja, 3. pa zadnja švinga je od omare, kot kawasakijeve 4. obrnejnost vilic? Hm lovilec svinjarije? 1
Kugelschreiber Objavljeno Januar 6 Objavljeno Januar 6 38 minutes ago, DAMI34 said: zelo všečno, še meni, ma pa kar nekaj pomankljivosti 1. hladilnik je vsaj na uč točka, kjer bo najprej reklo bum..čao ob prvem prevračanju na kakem kamenju. 2. spodnja zaščita je tudi bolj ne kot ja, 3. pa zadnja švinga je od omare, kot kawasakijeve 4. obrnejnost vilic? Hm lovilec svinjarije? Servisne mreže z delavnico v krogu <2km nisi omenil. Popuščaš. 3
DAMI34 Objavljeno Januar 6 Objavljeno Januar 6 pred eno uro, Kugelschreiber pravi: Servisne mreže z delavnico v krogu <2km nisi omenil. Popuščaš. za na kafe bi bil ravno pravi
smasher Objavljeno Januar 6 Objavljeno Januar 6 pred 5 urami, Kugelschreiber pravi: Men je tale tvoj se vedno jako šik. Ne vem za kaj bi ga imel, ampak se mi je ze takrat zdel taprav. Tale je nov, in se mi zdi, da mal liči na tvojo bmfo. Beta Alp X. Me vem kolko kubikov je to, ma tako obliko je imel prvi (če se prav spomnem) Rjeju Tango, pol Yamaha trikster.. Ja zgledalo kr kul ja na to sem skoraj pozabil.
Kugelschreiber Objavljeno Januar 6 Objavljeno Januar 6 32 minutes ago, smasher said: Me vem kolko kubikov je to, ma tako obliko je imel prvi (če se prav spomnem) Rjeju Tango, pol Yamaha trikster.. Ja zgledalo kr kul ja na to sem skoraj pozabil. Beta je 350ccm. Prvi tak scram k mi je padel v oko pa je bil Honda SLR/Vigor 650. Mal predelan Dominator.
smasher Objavljeno Januar 6 Objavljeno Januar 6 pred 10 minutami, Kugelschreiber pravi: Beta je 350ccm. Prvi tak scram k mi je padel v oko pa je bil Honda SLR/Vigor 650. Mal predelan Dominator. A, res je take oblike, sem mentalno prešaltal bolj na lahke majhen zadeve pa ne vem zakaj se mi ne zdi tako podobna oblika kot to:
SF Objavljeno Januar 6 Objavljeno Januar 6 (popravljeno) Starejši Rieju Tango meni bolj deluje klon Yamahe Tricker, pri novih pa sta z Beto Alp na videz izredno podobna. Trickerja ne delajo več že zelo dolgo... Popravljeno Januar 6. Popravil SF
vandrovec Objavljeno Januar 6 Avtor Objavljeno Januar 6 Je za pričakovati kaj podobnega iz Kitajske ali bo za poiskati rabljenega? Beta Alp 4.0 ima sedaj kitajski agregat in ceno kot Honda 300, mi je pa bolj všečna, tudi bolj pripravna za vsakdanje potrebe, ni potrebno za vožnjo oblačit cros opreme kot na kakšnem hard enduru.
smasher Objavljeno Januar 6 Objavljeno Januar 6 Torej kaj sedaj čakamo da še Beta da vn ADV motor? Beta piše da ima alp X 142kg suhe teže, torej rabi samo še nosilce za kovčke in en šipco da ti manj piha v glavo JOOJ.. ko sem pa ta video spregledal šele sedaj ko sem iskal beto mi ga je predlagalo... CF moto, Himalajc, beta in crf 300v istem videu 1
Zivnorc Objavljeno Januar 7 Objavljeno Januar 7 pred 17 urami, nejc74 pravi: G 650X je še vedno zakon. Definitivno ni za une ki padajo na cifre pa na superiorne hvale. Za umirjenega gospoda kot sem jaz pa je skoraj perfekten moped, jaz z njim ne skačem, ga pa občasno pobiram. Žal se mojemu leta in kilometri že kar poznajo, in mu še nisem našel primerne zamenjave. Tko da z velikim veseljem spremljam tale novi val in čakam na nekaj kjer mi zaigra srce. ...a nima tačke, da si ga kar na tla položu?...
SF Objavljeno Januar 7 Objavljeno Januar 7 pred 19 urami, DAMI34 pravi: zelo všečno, še meni, ma pa kar nekaj pomankljivosti 1. hladilnik je vsaj na uč točka, kjer bo najprej reklo bum..čao ob prvem prevračanju na kakem kamenju. 2. spodnja zaščita je tudi bolj ne kot ja, 3. pa zadnja švinga je od omare, kot kawasakijeve 4. obrnejnost vilic? Hm lovilec svinjarije? 1. Hladilnik ne štrli nič bolj, kot na kakšni hard enduro specialki. Iz 2mm plastike narediš stranske zaščitne pokrovčke , katere fiksiraš s steklarskim dvoslojnim lepilnim trakom in nosilce modificiraš, da se ob pritisku na hladilnik zlomijo, ali pa bolj raztegnejo, kar kompenzira silo udarca. 2. Za to težo je plastika dovolj. Ljudje se s hard enduro stroji po takih plastikah drsajo po deblih in tolčejo po skalah... 3. Bi bilo veliko slabše, če bi bila vilica iz znamenitega materiala "Chinesum". 4. "Štumf" reši težavo. Sicer niso niti okrog obrnjene vilice imune na to težavo.
nejc74 Objavljeno Januar 7 Objavljeno Januar 7 5 hours ago, Zivnorc said: ...a nima tačke, da si ga kar na tla položu?... :)) nisem ravno najboljši pilot. sem pa trmast. 1
DAMI34 Objavljeno Januar 7 Objavljeno Januar 7 pred 35 minutami, SF pravi: 1. Hladilnik ne štrli nič bolj, kot na kakšni hard enduro specialki. Iz 2mm plastike narediš stranske zaščitne pokrovčke , katere fiksiraš s steklarskim dvoslojnim lepilnim trakom in nosilce modificiraš, da se ob pritisku na hladilnik zlomijo, ali pa bolj raztegnejo, kar kompenzira silo udarca. 2. Za to težo je plastika dovolj. Ljudje se s hard enduro stroji po takih plastikah drsajo po deblih in tolčejo po skalah... 3. Bi bilo veliko slabše, če bi bila vilica iz znamenitega materiala "Chinesum". 4. "Štumf" reši težavo. Sicer niso niti okrog obrnjene vilice imune na to težavo. ja sj, dokler se kaj ne zlomi, je vse super. Kolegica je samo polegla ktm790adv, direkt na kamen in je šel hladilnik. Kolega Hyperđek je samo malo udaril v kamen pa je yamaha T700 spustila olje (plastična šus plata od acerbisa). Mene te zadeve motijo oziroma bom drugače povedal, jih je potrebno vzeti v obzir pri tem kar počneš. Lahko tebe ne. ps. Štumfi so preživeta zgodovina in nardijo lahko več škode kot koristi, splloh pri tako obrnjenih vilicah
Zivnorc Objavljeno Januar 7 Objavljeno Januar 7 pred 1 uro, nejc74 pravi: :)) nisem ravno najboljši pilot. sem pa trmast. ... lej... lahko te naučimo tudi pilotirat... ...ekola... kar sem obljubu, sem obljubu.... arzenal motorjev na žetone se nabira.... tut za avijone sem se odloču... ... ti sam prlet.. .. aja.. ne znaš še.. 1 4
vandrovec Objavljeno četrtek ob 13:34 Avtor Objavljeno četrtek ob 13:34 Bolj mi je všeč Yamaha, splača se pa ne...19 let stara plus uvoz napram novemu. 2
smasher Objavljeno četrtek ob 21:23 Objavljeno četrtek ob 21:23 ne vem kolko ljudi zastopi italjansko tle...
MiNa Objavljeno petek ob 07:50 Objavljeno petek ob 07:50 pred 10 urami, smasher pravi: ne vem kolko ljudi zastopi italjansko tle... Vklopiš prevod in brblanje po taljansko postane razumljivo. Pravzaprav gre iz vseh jezikov (no skoraj vseh kar "googi" razume). 1
smasher Objavljeno petek ob 08:41 Objavljeno petek ob 08:41 pred 50 minutami, MiNa pravi: Vklopiš prevod in brblanje po taljansko postane razumljivo. Pravzaprav gre iz vseh jezikov (no skoraj vseh kar "googi" razume). A, ni isti občutek, prevod nima pravih čustev 1
Kaldu Objavljeno petek ob 09:01 Objavljeno petek ob 09:01 Ob 7. 1. 2025 ob 14:41, Zivnorc pravi: ... lej... lahko te naučimo tudi pilotirat... ...ekola... kar sem obljubu, sem obljubu.... arzenal motorjev na žetone se nabira.... tut za avijone sem se odloču... ... ti sam prlet.. .. aja.. ne znaš še.. Kdaj lahko pridem letet? Boš imel potem v garaži več prostora😂😁 1
nejc74 Objavljeno petek ob 09:27 Objavljeno petek ob 09:27 On 1/7/2025 at 1:41 PM, Zivnorc said: ... lej... lahko te naučimo tudi pilotirat... ...ekola... kar sem obljubu, sem obljubu.... arzenal motorjev na žetone se nabira.... tut za avijone sem se odloču... ... ti sam prlet.. .. aja.. ne znaš še.. krila ti manjkajo 🐦 btw lepa zbirka, ko sem bil mali sem modelaril, ampak dlje kot do jadralcev nisem uspel prit 2
SF Objavljeno soboto ob 23:00 Objavljeno soboto ob 23:00 (popravljeno) Ob 7. 1. 2025 ob 13:15, DAMI34 pravi: ja sj, dokler se kaj ne zlomi, je vse super. Kolegica je samo polegla ktm790adv, direkt na kamen in je šel hladilnik. Kolega Hyperđek je samo malo udaril v kamen pa je yamaha T700 spustila olje (plastična šus plata od acerbisa). Mene te zadeve motijo oziroma bom drugače povedal, jih je potrebno vzeti v obzir pri tem kar počneš. Lahko tebe ne. ps. Štumfi so preživeta zgodovina in nardijo lahko več škode kot koristi, splloh pri tako obrnjenih vilicah Jebi ga, pri tem športu je treba včasih računat tudi na kakšen strošek. Kolega tvoja kolegica in Hyperjack sta imela tudi malo smole. Sam sem bolj škrt in vozim alu plato domače proizvodnje... Težave s štumfi? Ne vem, že leta jih imam na starejšem trialu, pa še ni nič zarustalo... Mogoče samo ne znam pravilno uporabljat... Popravljeno soboto ob 23:06. Popravil SF 1
DAMI34 Objavljeno ponedeljek ob 13:10 Objavljeno ponedeljek ob 13:10 Če bi štumfi vse rešili, bi štumfi bli povsod . Ni pravilo, ker se teb ne nabira svinjarija spodaj, da je to "zakon" ampak dopuščam, da ti to ustreza. In ravno zato, ker računam, da se kaj poškoduje, pri mopedu najprej pogledam, kaj bo šlo v maline ko bo prvič letel po tleh. Da bo, je neizpodbitno dejstvo. In seveda, koliko me bo koštalo, da ga spavim v stanje, da bo lahko brez posledic letel po tleh. Namreč , ne morem si privoščiti, da nekje sredi Albanije, Črne gore, ali Bih ali Romunije pa nenazadnje tudi doma nekje sred Čavna ostanem bos zaradi minornih problemov, ker nisem prej mislil. Absolutno je to debata okrog modela na fotki in nikakor ne trdim, da si morava deliti mnenje, moje je kot pač je, nekaj malega sem se že naučil skos leta drajsanja tak po cesti, kot izven in mi je pomembno.
vandrovec Objavljeno pred 11 urami Avtor Objavljeno pred 11 urami Ob 13. 1. 2025 ob 14:10, DAMI34 pravi: pri mopedu najprej pogledam, kaj bo šlo v maline ko bo prvič letel po tleh. Da bo, je neizpodbitno dejstvo. Nismo vsi taki dirkači po gozdovih...eni pazimo, da nikoli ne pademo 🙂 ...za po skalah so triali, za normalno vožnjo po makadamih in gozdnih poteh so še cestni uporabni edino lepša vožnja je z več vzmetenja in gumami z boljšim oprijemom.
DAMI34 Objavljeno pred 10 urami Objavljeno pred 10 urami pred 49 minutami, vandrovec pravi: Nismo vsi taki dirkači po gozdovih...eni pazimo, da nikoli ne pademo 🙂 ...za po skalah so triali, za normalno vožnjo po makadamih in gozdnih poteh so še cestni uporabni edino lepša vožnja je z več vzmetenja in gumami z boljšim oprijemom. lahko ti paziš kolikor hočeš, če misliš, da ne bo šel po tleh (makar na mestu) potem se slepiš Sicer pa je naslov teme, enduro za doma, za se mal fijakat okrog bajte, ni to samo po asfaltu na kafe. Dejstvo je, da pesek pod gumami pomeni večjo možnost padca, ko te prime mal adrenalina je lahko tudi 50km/h hitro, lahko spregledaš kako luknjo, blato itd itd.. verjetnost padca je zagotovoljena in se povečuje s prevoženo razdaljo oz časom preživetim na motorju. Na koncu, lahko se bo moped polegel, ker boš slabo tačko postavil in se bo teren udrl. Take so moje iskušnje. ampak ne trdim, da imam prav. Da je to pomemben podatek se je lepo pokazalu na mojem 790. Je pripravljen, da se komot uleže in se je že nekajkrat, brez škode, razn šus plata (aftermarket) je podrajsana. Original mam pa itak doma novo.
vandrovec Objavljeno pred 10 urami Avtor Objavljeno pred 10 urami Razlika je ali ima moped 100 kg ali 200. Tisti 200 kilski so potrebni kup zaščite ker so kot iz porcelana, če se zvrnejo že sami po sebi. Jaz sem padal po tleh po ledu in snegu ampak takih voženj nimam več namena prakticirat. tudi pesek in gramoz je problem ampak tam me bolj skrbijo lastne okončine kot deli motorja...🙂
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se