franc Objavljeno Februar 26 Objavljeno Februar 26 pred 13 urami, Joker pravi: Evo, prav za okrog hiše... Italijanska "Yamaha" narejena na kitajskem? Glede na to, da ima manj kot liter olja, ga je verjetno potrebno menjati precej pogosto. Za ta denar ne dobiš niti poštenega E-gorskega kolesa. Zanimivo... lp 1
franc Objavljeno Marec 14 Objavljeno Marec 14 pred 13 minutami, vandrovec pravi: ...zelo uporaben moped Ja in ne. Odvisno kaj hočeš in rabiš. Ko nanj navesiš vso to kramo je pretežak. Dejansko lahko vsak moped uporabljaš za "enduro" . Malo bolj grobe gume, pa da se ti ne smili... Samo bolj počasi gre. lp 1
vandrovec Objavljeno Marec 14 Avtor Objavljeno Marec 14 (popravljeno) Praktičen in vsestranski naj bi bil, za vožnje do 100 km daleč, večinoma manj. Obeta se en nižji enduro s prtljažnikom kar bi bilo malo podobno temu, takega verjetno v EU ne bo v prodaji Popravljeno Marec 14. Popravil vandrovec
franc Objavljeno Marec 14 Objavljeno Marec 14 Samo moraš malo težo pogledat. Ko gre čez 100 kg (ali tam nekje) jaz ne vidim več smisla. Apn ima 55 kg in če gre kaj narobe, primeš in neseš... lp 2
DAMI34 Objavljeno Marec 14 Objavljeno Marec 14 pred eno uro, vandrovec pravi: Praktičen in vsestranski naj bi bil, za vožnje do 100 km daleč, večinoma manj. Obeta se en nižji enduro s prtljažnikom kar bi bilo malo podobno temu, takega verjetno v EU ne bo v prodaji še košarca za "špežo" mu manjka odspredi no, mogoče je to že v dodatni opremi 1
vandrovec Objavljeno Marec 14 Avtor Objavljeno Marec 14 pred eno uro, franc pravi: Samo moraš malo težo pogledat. Ko gre čez 100 kg (ali tam nekje) jaz ne vidim več smisla. Apn ima 55 kg in če gre kaj narobe, primeš in neseš... lp Ja, 160 kg in malo višji že ni več praktičen žal, ker sem bil že odločen za nakup preden sem ga preizkusil, morda si še premislim. Saj sama vožnja je lepša in udobnejša ampak tak motor že imam. Malo nižji in lažji bo treba še preizkusit...
franc Objavljeno Marec 14 Objavljeno Marec 14 Nižji, lažji z dobro opremo... Imajo božjastne cene (od 8k€ naprej) . lp
vandrovec Objavljeno Marec 14 Avtor Objavljeno Marec 14 pred 40 minutami, franc pravi: Nižji, lažji z dobro opremo... Imajo božjastne cene (od 8k€ naprej) . lp Ni tako hudo...dobre opreme ne rabim za počasno premikanje. Za Malaguti Dune 125 in 125X pričakujem nižjo ceno od Aprilie 125 RX, Brixtoni se mi zdijo malo preveč retrogradni...tudi kakšen rabljen se včasih pojavi s primerno ceno.
smasher Objavljeno Maj 6 Objavljeno Maj 6 Jooj, škoda ki o ADV motorju nisem prej razmišljal, MASH ADV 400 210mm hodaspredaj 200mmhoda zadaj, suhi karter... Suha teža baje 140 ali 150kg (oba podatka sem našel) https://www.motorcyclespecs.co.za/model/Mash/Mash_adventure_400_16.htm 1
vandrovec Objavljeno Maj 7 Avtor Objavljeno Maj 7 Lep motor, primerljiv z RE Himalayan 411 ali Voge 300 in malo lažji. Pri kitajskih motorjih sem že večkrat zasledil opazke o nenatančnih menjalnikih, ne le pri Mashu, tudi pri malo dražjih, to bi bilo bolje za preverit. Pa za potovalnik bi sam raje izbral nad 600 ccm, za doma pa od 125 do 250?
smasher Objavljeno Maj 7 Objavljeno Maj 7 pred 30 minutami, vandrovec pravi: Lep motor, primerljiv z RE Himalayan 411 ali Voge 300 in malo lažji. Pri kitajskih motorjih sem že večkrat zasledil opazke o nenatančnih menjalnikih, ne le pri Mashu, tudi pri malo dražjih, to bi bilo bolje za preverit. Pa za potovalnik bi sam raje izbral nad 600 ccm, za doma pa od 125 do 250? Sej ta mash očitno ni šel nekaj v prodajo, nobenega rabljenega nisem videl, pa samo 2 leti so jih prodajali. Samo teoretično na papirju ima vse atribute. Glede nenatančnosti menjalnika, je odgovor itak, pa na semaforju dostikrat dam v prvo pa je dejansko v N (s tem da lučka za N ne sveti). Tako da me včasih prav živcira nenatančnost menjalnika, še bolj pa nenatančnost vbrizga in cukanje. Samo vsaj pri mojem ugotovil, da je teža nekje taprava in razpored prestav kar dober, čeprau je švoh in ima samo 5 prestav lepo potuje 100km/h pri 5000obr.
DAMI34 Objavljeno pred 5 urami Objavljeno pred 5 urami @franc da ne smetim po cf, ker najina debata bo že presegla CF temo.. Menjal bom 790adv (norden ostaja pri bajti in dejansko ni isti, je kar razlika), v tem času kar ga imam (kotm 790 ima 40kkm) sem dobro videl prednosti in pomanjkljivosti, zadeve združil z mojimi telesnimi prednostimi in pomankljivostimi, ter kaj mislim počet v bodoče (še) in ugotovil naslednje:. aja vmes sem tut en kup mopedov testiral. če najprej o cf napišem : je bil tako MTX v igri, kot 450mt. Vendar imam pri obeh določene zahteve, ki jim tale modela ne odgovarjata MTX previsok in recimo enako težak kot 790, identičen agregat, 450 je sicer 30-40kg lažji od 220kg (790), dovolj nizek sedež, a podhranjeno vzmetenje, hodi isti kot na 790. 690 bi bil odličen, sploh sedanja gas gas akcija, mi pa ne sede nekaj zadev in to je višina sedeža, nima stolpa itd..tudi preveč je zame v bistvu. Dejansko je 390advR najbližje temu, kar bom iskal ali vzel, to je nekih 230mm hod vzmetenja (več ne rabim, manj nočem), mokra teža cca 180kg (še bolje bi bilo kak kg manj), vetrna zaščita je, sedež je primerno "nizek", tubless pnevmatike, sodobna (ktm) elektronika (ride by wire), dovolj dolg interval servisa Ni unikorn, ni sploh najboljši, je pa trenutno najprimernejši temu kar hočem. To kar jaz hočem je mogoče specifično in absolutno verjetno nepotrebno in neprimerno za koga drugega . Seveda ga bom verjetno pomeril pred nakupom, ker cena ni ravno najnižja, je pa fajn ker kompromise delam recimo na področju, kjer nimam nekih hudih problemov (recimo, da je teža kompromis) Še vedno se bom za vikende po par uric preganjal "okol bajte" po bolj lepi (in manj lepi) šoder podlagi, grem pa s takim mopedom z lahkoto mal do Paklenice. Prav tako je kove 450 še v igri, izpolnjuje pa manj mojih zahtevkov. Bolj hard endure in endure me ne zanimajo. Prav tako ne 800ccm mopedi s podobnim agregatom kot ga ima 790, ker za ta namen ostaja Husa pr bajti.
franc Objavljeno pred 3 urami Objavljeno pred 3 urami Ti dam prav in te na nek način razumem. Ne razumem pa zakaj enostavno ne voziš 901? Meni je bil 990 galeja in kakor sem bil navdušen nad vožnjo, si nisem predstavljal, da bi šel s tem na teren. Potem sem pa videl koliko je to dejansko zmogljiv motor na terenu (in to dejanskem terenu, če je v pravih rokah). Sicer je to še vedno preko mojih želja in sposobnosti, je pa povsem izvedljivo. Ne vem kje in "kaj" voziš, ampak to kar "objavljaš" bi verjetno šlo tudi z 901. Lp
DAMI34 Objavljeno pred 3 urami Objavljeno pred 3 urami Seveda gre, sam 901 je za k maši za občasno vožnjo v dvoje, ni opremljen za metanje po tleh (šus plata, zaščita ročk aftermarket, medtem ko 790 je) in mi ga je čisto škoda za vsakodnevno drajsanje, občasno mi pa uide kak vikend, pa ga umažem Tule sem zlahka po Romuniji kolovratil
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se