skalar36 Objavljeno November 28, 2024 Objavljeno November 28, 2024 (popravljeno) pred 24 minutami, vandrovec pravi: Akcija bo spomladi razen, če se ne ponudi prej res top ponudba. Se najde stalno nekaj, kot sedaj gledam. Škoda je potovalnega gs-a po tem prahu in luknjah, sedaj je začelo nekaj ropotat na njem odkar sem ga gonil po teh rebrih. Za to mora biti motor da ga ni škoda ne pokvarit me umazat. Nič, taki dnevi so sedaj da mi paše to iskanje verjetno pa res preveč utrujam z objavami. Se bom potrudil manj pisat 🙂 Ne, ne. Kr piši, cist super. Če se da smeškota na koncu, se ve da je zajebancija. Čist isto jaz iščem. Rabim 2. Motor, da mi je vseeno, če je umazan. Da mu dam ene krampaste gume gor, pa da je primarno za slabe ceste. Da ce mi v kaksni neugodni situaciji pade, da ga kamot poberem. CF 800 je težak za pop****. Letos sva sla s kolegom, unim k ma Versysa 300 tm ob Dravo prespat čez noc. Ja valda obema je motor v nekem trenutku padu. Unga komarja je šala pobrat. Moj, se je "zapičil" v blato sm ga komaj vzdignil, pa sm kr dost močan. Tko, da sam tudi ciljam za nasledno sezono, en motor za okol bajte. Sam standarde mam malo višje kot ti. Počakam še ceno Suzukija. Ce bo tist osnovni, minimalisticni motor s predpotopnim displejem, drazji od 7k vzamem CF 450. Lako pa KTM preseneti, glede na stanje...samo, dvomim... PS: nedolgo nazaj je en soforumaš prodajal AJP 250. Tist bi bil tud zanimiv. Pa še zlo pocen je bil...glede na ostalo ponudbo... Popravljeno November 28, 2024. Popravil skalar36 1
smasher Objavljeno Januar 4 Objavljeno Januar 4 Torej čepotegnem lrtko kaj vsi čakamo... Torej naredil sem zelo enostaven povzetek: Čakamo motoor okoli 50konjev, ki je lahko enduro ampak tudi potovalni, z nizkim sedežem in je natankan tam okoli 150 kil Torej čakamo Kove 450 Turist (malce pocenjena verzija da ni rally z nižjim sedežem, da bo cenovno kjer sta 450MT in himalajc samo 30kil manj ) 1 2 1
skalar36 Objavljeno Januar 4 Objavljeno Januar 4 Zelo blizu si. Meni je zadosti cca 40 konjev. Kilogrami tako, kot si napisal. Ne rabi bit potovalni. Nek Soft enduro. Pa da je "out of the box" povprečen. Ne rabiš takoj zamenjat nečesa...recimo vzmetenja. Jaz na "svoji ruleti" stavim na Suzukija.
Kugelschreiber Objavljeno Januar 4 Objavljeno Januar 4 (popravljeno) hehehe. Pet let nazaj se je čakalo mal manj komplicirane in cenej motorje. Evo njih, maljon. Kove, CF, Voge, Royal, Beneli... Niso OK. Zdaj se čaka mal lažje in močnejše, pa malenkost bolš opremlene. Čez dve-tri leta se bo čakalo pravo barvo. 37 minutes ago, skalar36 said: Zelo blizu si. Meni je zadosti cca 40 konjev. Kilogrami tako, kot si napisal. Ne rabi bit potovalni. Nek Soft enduro. Pa da je "out of the box" povprečen. Ne rabiš takoj zamenjat nečesa...recimo vzmetenja. Jaz na "svoji ruleti" stavim na Suzukija. Me zanima kako bi regirali, če bi vam dali pod rit štok CRF al pa Voge 300, in rekli probaj, to ima spimpane fedre. Al pa CF450 in trdili da ima tuning za soft gas. Se mi zdi, da bi 99% folka reklo to je super. Vem, predsodki so zajebana, globoko zakoreninjena stvar. Zdajo bit dealbraker. Skratka, men se zdite prezahtevni in svoje kaprice cenite previsoko. Ker se mi zdi da imet manj stvari blagodejno upliva na moj lajf, čakam samo pomlad. Oziroma, avjon na toplo. vmes gledam z kaj so 6 let szati himalajci še zmer 4k€ https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19357846&display=Royal Enfield Himalayan Popravljeno Januar 4. Popravil Kugelschreiber 3
DAMI34 Objavljeno Januar 4 Objavljeno Januar 4 pred 4 urami, smasher pravi: Torej čepotegnem lrtko kaj vsi čakamo... Torej naredil sem zelo enostaven povzetek: Čakamo motoor okoli 50konjev, ki je lahko enduro ampak tudi potovalni, z nizkim sedežem in je natankan tam okoli 150 kil Torej čakamo Kove 450 Turist (malce pocenjena verzija da ni rally z nižjim sedežem, da bo cenovno kjer sta 450MT in himalajc samo 30kil manj ) ne vem zakaj komplicirat: rabiš nizek sedež: odgovor je CF450 rabiš 2 valja: isto rabiš 50:50 moped, z ne preveč ali osnovnim hodom vzmetenea 190-200mm: isto rabiš nizko ceno: isto Sem v tej temi že podal linke do lastnikov: torej FB Slovenija: https://www.facebook.com/groups/1066445031852146, prav tako je @dog66zapisl svoj vtis (torej tip, ki si lasti 450 kove rally) kak se mu zdi na prvo žogo moped, ki ga ima njegova sestra poznam osebno nekaj lastnkov, oziroma bom predrugačil, poznam kje in kak se vozijo. Rabiš bolj offroad, potem 450MT ni zate. Rabiš nekaj vmes/začetno/ v osnovi podobno karjolam ki so okrog 700ccm ali 800vvm s podobnim hodom vzmetenja in malce višjo težo? potem je odgovor da , če hočeš najcenej, ker za pa k€ več je že velik več agregata in konjev pod ritjo. Zame je himalajc v tej zgodbi zgolj in samo poden...točka od katere štartaš. Ker v nasprotnem se bolj splača kak rabljen moped za 2 jurčka ali tri ubost. 3
miran985 Objavljeno Januar 4 Objavljeno Januar 4 pred eno uro, Kugelschreiber pravi: hehehe. Pet let nazaj se je čakalo mal manj komplicirane in cenej motorje. Evo njih, maljon. Kove, CF, Voge, Royal, Beneli... Niso OK. Zdaj se čaka mal lažje in močnejše, pa malenkost bolš opremlene. Čez dve-tri leta se bo čakalo pravo barvo. Me zanima kako bi regirali, če bi vam dali pod rit štok CRF al pa Voge 300, in rekli probaj, to ima spimpane fedre. Al pa CF450 in trdili da ima tuning za soft gas. Se mi zdi, da bi 99% folka reklo to je super. Vem, predsodki so zajebana, globoko zakoreninjena stvar. Zdajo bit dealbraker. Skratka, men se zdite prezahtevni in svoje kaprice cenite previsoko. Ker se mi zdi da imet manj stvari blagodejno upliva na moj lajf, čakam samo pomlad. Oziroma, avjon na toplo. vmes gledam z kaj so 6 let szati himalajci še zmer 4k€ https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19357846&display=Royal Enfield Himalayan Tukaj se strinjam s tabo v celoti. 👌👍
smasher Objavljeno Januar 4 Objavljeno Januar 4 No pol..pa je meni himalajc 450 super, samo želel sem probat še 450MT, ker imam moralno dilemo ali vložit v energisko sanacijo hiše al v motor (kolega je rekel enkrat si mlad, bolje motor zdej kot pa čez 15 let , samo se mi zdi taka odločitev malce neodgovorna ). Torej je moja perspektiva drugačna, motor ki je komot za se vozit v službo, in če je mi je dolgčas lahko grem po traktorskih poteh vlekah in takih potk ko se zajebeš in hitro ni več potka in laziš nekje tam kjer je bila prej samo Lda Niva. Torej ne 50:50 ampak 75:25. (ampak v tistih 25 je nekaj km takih kamor ni pametno dat motor z alu feltnami) Ne vem kdo res rabi 50:50 motor, če ga imaš samo za uživancijo je potem bolj offroad, ma če dodaš dnevni izlet, pa vožnjo v službo, je tudi vožnja po asfaltu pomembna (pa je manj kot 50% offroad), zato sem gledal scramblerje, samo sem hitro ugotovil da je scramler samo izgled in ne prenesejo kaj več kot lepega makadama. Možno da bi mi ustrezal kove 510x, samo se mi zdita himalajc pa MT450 ožja (in uživam v ležerni vožnji enocilindraša), lahko pa da morem it tudi na testni krog kove 510x in bom ugotovil da sem imel le predsodke o njegovi glomaznosti. Verjetno če nebi pred enim letom kupil masha bi se sedaj dosti lažje odločil za nov motor, tako pa lahko sedaj tle cincam po forumu In kot je napisal @Kugelschreiber, preveč izbire, Benelli, Morini, Kove, Royal Enfild, CF moto, KOVE, Voge in smo kot tisti osel ki je imel dva identična kupa slame in je na koncu crknil od lakote ker ni vedel katerega bi izbral. @DAMI34, mormao nekaj klobasat, za to pa je forum da filozofiramo in sanjamo o motorjih 4
miran985 Objavljeno Januar 4 Objavljeno Januar 4 pred 37 minutami, smasher pravi: No pol..pa je meni himalajc 450 super, samo želel sem probat še 450MT, ker imam moralno dilemo ali vložit v energisko sanacijo hiše al v motor (kolega je rekel enkrat si mlad, bolje motor zdej kot pa čez 15 let , samo se mi zdi taka odločitev malce neodgovorna ). Torej je moja perspektiva drugačna, motor ki je komot za se vozit v službo, in če je mi je dolgčas lahko grem po traktorskih poteh vlekah in takih potk ko se zajebeš in hitro ni več potka in laziš nekje tam kjer je bila prej samo Lda Niva. Torej ne 50:50 ampak 75:25. (ampak v tistih 25 je nekaj km takih kamor ni pametno dat motor z alu feltnami) Ne vem kdo res rabi 50:50 motor, če ga imaš samo za uživancijo je potem bolj offroad, ma če dodaš dnevni izlet, pa vožnjo v službo, je tudi vožnja po asfaltu pomembna (pa je manj kot 50% offroad), zato sem gledal scramblerje, samo sem hitro ugotovil da je scramler samo izgled in ne prenesejo kaj več kot lepega makadama. Možno da bi mi ustrezal kove 510x, samo se mi zdita himalajc pa MT450 ožja (in uživam v ležerni vožnji enocilindraša), lahko pa da morem it tudi na testni krog kove 510x in bom ugotovil da sem imel le predsodke o njegovi glomaznosti. Verjetno če nebi pred enim letom kupil masha bi se sedaj dosti lažje odločil za nov motor, tako pa lahko sedaj tle cincam po forumu In kot je napisal @Kugelschreiber, preveč izbire, Benelli, Morini, Kove, Royal Enfild, CF moto, KOVE, Voge in smo kot tisti osel ki je imel dva identična kupa slame in je na koncu crknil od lakote ker ni vedel katerega bi izbral. @DAMI34, mormao nekaj klobasat, za to pa je forum da filozofiramo in sanjamo o motorjih Preveč kompliciraš pa preveč predsodkov imaš zadanih vnaprej. Kove 510x ni širok kot Mt450 ti kar iz prve roke povem. Mt450 je širši spredaj, sta pa tam tam v gabaritih. Nasploh so Kove motorji "slim". Za 800tko vsak misli da je to nek velik motor, pa ni. Je 510x skoraj da bolj "glomazen". Fajn je da greš vsakega probat izmed tvoje izbire, pa malo manj razmišljat o tem 65-35,50-50,80-20 itd itd 🤣. Brez zamere ampak res si zadaš v štartu polno nepotrebnih ovir. To kar naštevaš bi zmogel vsak izmed tvoje izbire.
smasher Objavljeno Januar 4 Objavljeno Januar 4 pred 13 minutami, miran985 pravi: Preveč kompliciraš pa preveč predsodkov imaš zadanih vnaprej. Kove 510x ni širok kot Mt450 ti kar iz prve roke povem. Mt450 je širši spredaj, sta pa tam tam v gabaritih. Nasploh so Kove motorji "slim". Za 800tko vsak misli da je to nek velik motor, pa ni. Je 510x skoraj da bolj "glomazen". Fajn je da greš vsakega probat izmed tvoje izbire, pa malo manj razmišljat o tem 65-35,50-50,80-20 itd itd 🤣. Brez zamere ampak res si zadaš v štartu polno nepotrebnih ovir. To kar naštevaš bi zmogel vsak izmed tvoje izbire. A, ne si ne zadam... samo to je tako kot ženske izbirajo torbico... če bi imel dnarja viška bi itak že izbral motor, tako pa malo filozofiramo, sej vse gor našteto je malo tako nasplošno. Himalajca sem že probal, pa sem samo spraševal čeje kdo tu ki že ima 450MT, potem je pa debata malce zašla oziroma se je razširila. 1
ftp Objavljeno Januar 4 Objavljeno Januar 4 pred eno uro, smasher pravi: ...samo se mi zdi taka odločitev malce neodgovorna Vsaka odločitev za svojo dušo je neodgovorna. 5
Snečer Objavljeno Januar 4 Objavljeno Januar 4 pred 4 urami, smasher pravi: Torej čepotegnem lrtko kaj vsi čakamo... Torej naredil sem zelo enostaven povzetek: Čakamo motoor okoli 50konjev, ki je lahko enduro ampak tudi potovalni, z nizkim sedežem in je natankan tam okoli 150 kil Torej čakamo Kove 450 Turist (malce pocenjena verzija da ni rally z nižjim sedežem, da bo cenovno kjer sta 450MT in himalajc samo 30kil manj ) kar je nad 150kg se naj ne reklamira za "enduro" , da
Kugelschreiber Objavljeno Januar 4 Objavljeno Januar 4 1 hour ago, smasher said: Torej ne 50:50 ampak 75:25. (ampak v tistih 25 je nekaj km takih kamor ni pametno dat motor z alu feltnami) Ful sm skepticn do takih ocen na pamet. 75:25 v kilometrih? To pomeni vsakega jurja 250km makadama ali slabse. Tezko verjetno. V času? Morda, ker mimo asfalta gre bistveno pocasnej. Ce se nisi odlocil za offroad turizem, se mi zdi bol 90:10. Lite prekrhke? Mnja. Tle na forumu je vcasih pisal en dec, kiri?, s tastarim vstromom je prebiksal tud mongolijo. Z litimi. Z 19 spredaj. Lepo je pogledat kak test ktm adventure 390, in se vprasat, a bi res tako skakal? A bi se tako zaganjal? Odpeles mal bol z obcutkom(u resnici s polnimi gatami). Plus, gumidefekt na tube type feltni je komplikacija u picku mater. KTM 390 sicer ni kitajc, ne pase cistu to temo, je indijec. Ampak smo tu nekje. 1
DAMI34 Objavljeno Januar 4 Objavljeno Januar 4 pred 2 urami, smasher pravi: No pol..pa je meni himalajc 450 super, samo želel sem probat še 450MT, @DAMI34, mormao nekaj klobasat, za to pa je forum da filozofiramo in sanjamo o motorjih ej, brez zamere, zapisal sem zgolj in sam točka od katere štartaš. Kar ne pomeni, da je moped slab glede na vložen denar, še manj slab za lastnika, ki mu je mal retro všeč itd...450MT ni dost več, edin fukiš zgleda , oziroma dober vstopni model, ki gre zlo lepo po asfaltni podlagi in zlahka po ofroad podlagi. Ni pa hard enduro. pred 55 minutami, ftp pravi: Vsaka odločitev za svojo dušo je neodgovorna. a sladka pred 10 minutami, Kugelschreiber pravi: Ful sm skepticn do takih ocen na pamet. 75:25 v kilometrih? To pomeni vsakega jurja 250km makadama ali slabse. Tezko verjetno. V času? Morda, ker mimo asfalta gre bistveno pocasnej. Ce se nisi odlocil za offroad turizem, se mi zdi bol 90:10. Lite prekrhke? Mnja. Tle na forumu je vcasih pisal en dec, kiri?, s tastarim vstromom je prebiksal tud mongolijo. Z litimi. Z 19 spredaj. Lepo je pogledat kak test ktm adventure 390, in se vprasat, a bi res tako skakal? A bi se tako zaganjal? Odpeles mal bol z obcutkom(u resnici s polnimi gatami). Plus, gumidefekt na tube type feltni je komplikacija u picku mater. KTM 390 sicer ni kitajc, ne pase cistu to temo, je indijec. Ampak smo tu nekje. tale 390 je pa poden od podna bomo videli, do kje bo segel nov indijski KTM
vandrovec Objavljeno Januar 4 Avtor Objavljeno Januar 4 A ne bi to pomenkovanje o lahkih endurah sodilo v neko bolj neodvisno temo? Sicer tudi mene zanima taka debata...450 MT je zame preveč. Nikoli nisem razumel zakaj je bolje manjša prostornina motorja...450 ccm ter s težo 650 - 800 kubičnega, razen v manj konjih in nekaterih primerih nižji ceni? So nad 650 ccm z enako težo premočni? 1
DAMI34 Objavljeno Januar 4 Objavljeno Januar 4 pred 7 minutami, vandrovec pravi: So nad 650 ccm z enako težo premočni? prej pretežki, če misliš sam hard endurirat, drgač so pa skoraj najboljši kompromis med enduriranjem in potovanjem, oz zmorejo oboje. ps. teža ni enaka, običajno je vsaj 20-30kg več, kot pa 400 razred lep primer MT450 vs MTX800
skalar36 Objavljeno Januar 4 Objavljeno Januar 4 pred 5 urami, Kugelschreiber pravi: Me zanima kako bi regirali, če bi vam dali pod rit štok CRF al pa Voge 300, in rekli probaj, to ima spimpane fedre. Al pa CF450 in trdili da ima tuning za soft gas. Se mi zdi, da bi 99% folka reklo to je super. Vem, predsodki so zajebana, globoko zakoreninjena stvar. Zdajo bit dealbraker. Skratka, men se zdite prezahtevni in svoje kaprice cenite previsoko. Mene beseda ne prepriča. Mam dost izkušenj, da znam sam ocenit, kaj je dobro in kaj slabo. Se ne dajem v tist 1%. V 30% pa. Vsak motor, ki sem ga imel, sem vedel kaj je dobro in kaj slabo...in to tudi ubesedil. Lej najlepši del je "nakupovanje" pričakovanje, preigravanje v mislih. Ko je enkrat nakup realiziran vse prav hitro izvodeni. Ne nam na to turobno zimo ubijat sanj. Tud jest komaj čakam pomlad. Težje kot ti. Tebe bo prej obiskala. 2
vandrovec Objavljeno Januar 4 Avtor Objavljeno Januar 4 (popravljeno) pred 31 minutami, DAMI34 pravi: prej pretežki, če misliš sam hard endurirat, drgač so pa skoraj najboljši kompromis med enduriranjem in potovanjem, oz zmorejo oboje. ps. teža ni enaka, običajno je vsaj 20-30kg več, kot pa 400 razred lep primer MT450 vs MTX800 Podatek za MT 450 sem našel 175 kg suh, Tenere 700 pa 187 kg suh...10 kg je zanemarljivo. Okrog 200 kg sta oba z vsemi tekočinami...Si upam stavit, da je Tenere boljši potovalnik, koliko slabši je zaradi 10 kg plusa na terenu pa ne bi vedel. Za Kove 800 nisem iskal podatkov možno, da oba prekaša v prid teže... Popravljeno Januar 4. Popravil vandrovec
miran985 Objavljeno Januar 4 Objavljeno Januar 4 pred 22 minutami, vandrovec pravi: Podatek za MT 450 sem našel 175 kg suh, Tenere 700 pa 187 kg suh...10 kg je zanemarljivo. Okrog 200 kg sta oba z vsemi tekočinami...Si upam stavit, da je Tenere boljši potovalnik, koliko slabši je zaradi 10 kg plusa na terenu pa ne bi vedel. Za Kove 800 nisem iskal podatkov možno, da oba prekaša v prid teže... Pomembno je KAM so ti kilogrami postavljeni. Samo teža na papriju skoraj da ne pomeni veliko. Tenere 700 200kg so mokre sanje ja. Realno 215kg+, videl sam, vozil tudi seveda. Pod 200kg jih ima samo tarresova. Vsi ostali pa samo dodajajo težo na njo ko jo opremijo z ni da ni opremo. Kove 800x (mnogokrat stehtano z vseh strani) ima Max 194kg z Lion baterijo. Mcn je stehtal 196kg zaradi svinčenega akumulatorja. To je to. Da bi Tenerejki rešili visoko težišče bi bila super. To vse spada v drugo temo, vendar sem samo popravil podatke na bolj realne. 1
Kugelschreiber Objavljeno Januar 4 Objavljeno Januar 4 1 hour ago, skalar36 said: Mene beseda ne prepriča. Zgornja trditev in spodnja citata ne grejo skupaj. 7 hours ago, skalar36 said: Ne rabiš takoj zamenjat nečesa...recimo vzmetenja. 10 hours ago, skalar36 said: Zamera je tudi preveč odziven gas. Pravijo Al pa si ze vozil mt450, voge in crf 300? 🤷🏼♂️
DAMI34 Objavljeno Januar 4 Objavljeno Januar 4 pred eno uro, vandrovec pravi: Podatek za MT 450 sem našel 175 kg suh, Tenere 700 pa 187 kg suh...10 kg je zanemarljivo. Okrog 200 kg sta oba z vsemi tekočinami...Si upam stavit, da je Tenere boljši potovalnik, koliko slabši je zaradi 10 kg plusa na terenu pa ne bi vedel. Za Kove 800 nisem iskal podatkov možno, da oba prekaša v prid teže... lej, je bilo večkrat napisano. Ne vem kok je težak Tenere, ga je pa težje dvignit kot 220kg (zvagano pri meni doma, drgač navajajo nižjo težo) mojga ktmja790. Odvisno je od težišča. Najlažji od vseh v tem razredu je kove 800. MTX bo imel podobno težo kot 790/890 ktm in prav tako nizko težišče. Tenere je super potovalnik niti ne vem zakaj ga primerjaš s 450mt. Če iščeš stroj, ki ne bo preveč koštal in te ne bo bolelo srce, ko leti po tleh je 450MT super ugoden. Če iščeš stroj za delat nekaj 100km dnevno, potem je segment 700-800 pravi. Jaz bom šel na nekaj lažjega in cenejšega, ker mi je pri sedanjem ktmju postalo res škoda (beri že finančno ni poceni) dnevno nabijat po šodru, blatu, kamenju. Pa ker mi ni nujno imeti za teren njegovih 95 konjev. Ampak imel bom 2 motorja, za potovat bo drugi. Če bi imel samo enega, bi verjetno šel na nekaj kot je MTX. 1
Kugelschreiber Objavljeno Januar 4 Objavljeno Januar 4 2 hours ago, DAMI34 said: tale 390 je pa poden od podna bomo videli, do kje bo segel nov indijski KTM Šur šur. Ta ktm je tak podn, da je bolši od vseh sodelujočih v tej debati. Šibki člen ne bi bil ne motor, ne feltna, ne gume, ampak pilot motosvetovc. Če b dal gor tle enga določenga postojnskega ktm navdušenca, ga ne bi ne vidli de slišali. Tud prah bi se polegu za njim.
vandrovec Objavljeno Januar 4 Avtor Objavljeno Januar 4 pred eno uro, DAMI34 pravi: Ne vem kok je težak Tenere, ga je pa težje dvignit kot 220kg (zvagano pri meni doma, drgač navajajo nižjo težo) mojga ktmja790. Odvisno je od težišča. Najlažji od vseh v tem razredu je kove 800. Vem, sem jo imel še 660, gs-a 1200 lažje dvignem 🙂 pred eno uro, DAMI34 pravi: Jaz bom šel na nekaj lažjega in cenejšega, ker mi je pri sedanjem ktmju postalo res škoda (beri že finančno ni poceni) dnevno nabijat po šodru, blatu, kamenju. Pa ker mi ni nujno imeti za teren njegovih 95 konjev. Ampak imel bom 2 motorja, za potovat bo drugi. Če bi imel samo enega, bi verjetno šel na nekaj kot je MTX. saj tu je point...če bi imel samo en motor ali dva različna. Za edini motor bo malokdo izbral MT, ker mu je edina prednost cena v kategoriji ADV do 800, za drugi lažji pa spet, ker je pa pretežak. Jaz bi za drugega Hondo 300, Voge 300...tudi še kaj manjšega in lažjega.
skalar36 Objavljeno Januar 4 Objavljeno Januar 4 pred 1 uro, Kugelschreiber pravi: Zgornja trditev in spodnja citata ne grejo skupaj. Al pa si ze vozil mt450, voge in crf 300? 🤷🏼♂️ Napisal si...da če bi mi kdo rekel, da ima honda 300 origi fedre, pa da bi mi nekdo rekel, da so spimpani mu pač nebi verjel na besedo, ker vem da je zanič. Pa nisem vozil. Videl. Verjamem, da bi vecina verjela. Sem enkrat srecal osebo na Hondi, pa malo povprašam o vzmetenju...isto kot kove lastniki...sama hvala...jaz pac nisem tak. Me beseda ne preprica vidim .da nekaj ni ok. Se ne morem zlagat. Če mi drugi povedo, da nekaj ne šepa verjamem. Če je dost razlicnih ljudi, ki pravi isto. Da bi mi pa nekdo rekel, da je vzmetenje na Hondi rally 300 ok, mu pač ne verjamem. (Ne verjamem na besedo. Mal si vzel iz konteksta, al pa sem narobe napisal, oziroma si napisal...preber še enkrat) Nisem vozil, sem pa videl kako se obnaša, da vem da ni ok. Zdej ce razumeš...ce pa ne...pa dej enmu drugmu tež... Vem kok je zmožen 300 ccm motor, Voge. Pa.nisem vozil. Vozim pa velikokrat 300 ccm. 1
miran985 Objavljeno Januar 4 Objavljeno Januar 4 pred eno uro, skalar36 pravi: Napisal si...da če bi mi kdo rekel, da ima honda 300 origi fedre, pa da bi mi nekdo rekel, da so spimpani mu pač nebi verjel na besedo, ker vem da je zanič. Pa nisem vozil. Videl. Verjamem, da bi vecina verjela. Sem enkrat srecal osebo na Hondi, pa malo povprašam o vzmetenju...isto kot kove lastniki...sama hvala...jaz pac nisem tak. Me beseda ne preprica vidim .da nekaj ni ok. Se ne morem zlagat. Če mi drugi povedo, da nekaj ne šepa verjamem. Če je dost razlicnih ljudi, ki pravi isto. Da bi mi pa nekdo rekel, da je vzmetenje na Hondi rally 300 ok, mu pač ne verjamem. (Ne verjamem na besedo. Mal si vzel iz konteksta, al pa sem narobe napisal, oziroma si napisal...preber še enkrat) Nisem vozil, sem pa videl kako se obnaša, da vem da ni ok. Zdej ce razumeš...ce pa ne...pa dej enmu drugmu tež... Vem kok je zmožen 300 ccm motor, Voge. Pa.nisem vozil. Vozim pa velikokrat 300 ccm. Glede hvale vzmetenje "Kove lastniki". Tako pač je. Cel svet ve in pove da je vzmetenje super na njih. To dejansko je res. Hočeš nočeš...za crf300....jojo stil vzmetenja. Pač tisto res ni ok. Izdelek kot je mt450 ima boljše vzmetenje kot crfjka pa še poceni je poleg tega.
Kugelschreiber Objavljeno Januar 4 Objavljeno Januar 4 1 hour ago, skalar36 said: Napisal si...da če bi mi kdo rekel, da ima honda 300 origi fedre, pa da bi mi nekdo rekel, da so spimpani mu pač nebi verjel na besedo, ker vem da je zanič. Napisal sem, da če bi ti dal pelat štok crf in te prej prepričal da je vzmetenje menjano, bi bil ti z vzmetenjem precej zadovoljen. Ljudje smo noro potrditveno pristranski. Ko se nekaj usede v možgan, je skoraj nemogoče spremenit. 1 hour ago, skalar36 said: Sem enkrat srecal osebo na Hondi, pa malo povprašam o vzmetenju... Da vzmtenje pa mord ni čist neuporabno, ti ni palo na kraj pameti, a? ene 2002/03 je blo. Zadnja poletja ko smo še v ridah viseli. Splošno znano je blo, da je dunlop d220 tako slaba guma, da se motor razbije že u garaži. D220 res nič ne drži. Dobim testnega r1150rs, in mal nažigam gore dole. Pa dobro delajo te mecelerke. Balanca je čudna, ker je telelever, ampak, linijo drži ko hudič. Čauham tačke. Ponosn. U cajtengu je pisalo de se ne da. Dam pelat frendu, čahuha cilindre. Pravi da je kanta od motorja, ampak nagnit kar gre, škoda da so cilindri u napoto. Pa mecelerke so kr dobre, sploh ker nardijo po 10 000km. Mi smo d207 spucali v manj kot 3k. Testni BMW je valda na mecelerkah, a? Pogledamo mal bližje. Dunlop D220. Kako? D220? Ker nismo vedli, se nismo ubili. Ekstreme porežem. Kar je tako neznosno dobro, skoraj vsemogočno, in totalne pis of šit, nevarno slabe zadeve, mečem v isto škatlo. Spam. Blah. Teh praznikov mam že pun kufer. Mraz je ko satan, taljan še kar ni poslal elektronike za kamin, drug tedn majo oni se mal fraj…tečn ratujem. 1 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se