Skoči na vsebino

Enduro za doma - namesto skuterja, mopeda


Priporočene objave

Objavljeno

Sem malo gledal v Italiji in našel dva zanimiva, Rieju MRX 125 Enduro in Benelli TRK 251.

pred 2 urami, franc pravi:

Za to kar te baje zanima, je kakšna ybr 125 ali 250, čisto dovolj.

Tudi, samo jih nisem našel v oglasih

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

V iskanju motorja za podobne namene trenutno čakam kaj bo s ceno Suzukija DR-Z4. Po parih letih sem obupal, da bo Honda kdaj Evropo pripeljala CT125 Hunter Cub. Idealen pohajaški moped s 125 kubiki. Šlem na glavo, zadaj bukovo gajbico, pa gasa po gobe. Nazaj pa na pivo

main.png.353de3ed0d118f0f21ea54a4296a4ff7.png

Mogoče pripelje Yamaha nov model PG-1

2-1-1.jpg.d7a370f8376ee6a5196a4630bc38df36.jpg

Sicer sem imel Hondo Monkey, pa so gume preveč liliputanske. Svartpilen 401 je bil preveč nov in mi ga je bilo škoda gonit po makadamu. Za te namene je bila pri bajti tudi CRF300 Reli, ki pa mi zdaj žal, da sem jo prehitro prodal. Gledal sem še Yamaho TW125/200, pa Suzuki Vanvan 125/200. Kot latenten skuteraš bi mi mogoče prišla v poštev prva generacija Honde X-ADV, ali pa ADV 350. Gledam tudi po novi Hondi GB350, samo gume bo treba zamenjat. Pa nov Kawasaki KLE je napovedan ...

A je bilo Jugi bilo boljše, ko je bil na voljo samo en jogurt?

 

 

 

 

  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Objavljeno

Omenjeni Rieju 125, če bi ga sedaj rabil bi šel kar ponj

Ashampoo_Snap_2024_11.24_08h25m32s_001_.png.a15877d2e32d129133c638c51ce9a943.png

Splača se bolj TRK 251 za slabe 3k nov, samo je že preveč motorja za umazanijo

Ashampoo_Snap_2024_11.23_18h39m02s_001_.png.f1c2e86dd74dc236237c9387c6a451fd.png

Enega uvoznika bo potrebno dobit, da se ne ukvarjam sam z vsemi papirji in prevozom iz Ita.

Objavljeno

Tipično, kako ljudje razmišljajo-mo. Nekaj za doma, za okoli bajte...

Začemo brskat za nečim poceni, saj bo samo do trgovine al do prve gozdne jase...

Na koncu pa pridemo spet do ADV motorja 800ccm z vso šnik, šnak opremo in težo 200kil. Hm, kar naenkrat pridemo do tega, da to pa vseeno ne rabimo kot II. motor.

Potem pa spet od začetka, seveda vmes pa modrovat po forumih. :kva2:

Uspešno iskanje! Pravzaprav veliko moto užitkov, s tistim, kar trenutno imate. :whistle:

 

Objavljeno
pred 5 minutami, vandrovec pravi:

Splača se bolj TRK 251 za slabe 3k nov, samo je že preveč motorja za umazanijo

Takšnega sem letos opazil v grčiji in si vzel čas pa si ga pošteno ogledal. S tem bi si jaz osebno upal okrog sveta. Ni samo po izgledu veliko motorja...

V Vietnamu spomladi mi je pa za oko zapela Yamaha PG-1, sliko je Pripel @Guzzuki . Samo to bodo pri nas v Evropi prodajali, če bodo kot suho zlato.

Na primer v Vietnamu pride nova cca 1200€.

Toliko za občutek, kam so nas v Evropi pripeljali in to PEŠ!

Objavljeno
pred 4 minutami, MiNa pravi:

Tipično, kako ljudje razmišljajo-mo. Nekaj za doma, za okoli bajte...

Začemo brskat za nečim poceni, saj bo samo do trgovine al do prve gozdne jase...

Na koncu pa pridemo spet do ADV motorja 800ccm z vso šnik, šnak opremo in težo 200kil. Hm, kar naenkrat pridemo do tega, da to pa vseeno ne rabimo kot II. motor.

To iskanje je lahko past ja in na koncu kupiš nekaj česar ne rabiš, samo zato ker izgleda bolje, se morda bolj izplača. Električno kolo bi bilo dovolj, če bi imelo dovolj dosega, ...rezervna baterija s seboj je pa že teža pa še kolesarski sedež je neudoben in zadaj nimam vzmetenja. Je moped veliko boljši za take poti.

Ko vidiš sedaj npr. tega dva ki sem prilepil...TRK je boljši se bolj splača ampak ne, tistega ne rabim

Objavljeno
pred 2 minutami, Snečer pravi:

zmagovalec teme, razen cene

Tistega ki sem jaz plilepil ima 11 konjev in pod 100 kg, cena pa skoraj 4 X manj za rabljenega, malo veženega.

Objavljeno
pred 1 minuto, MiNa pravi:

Španski!? taksnih dobiš v izvorni "tovarni" pol kontejnerja na daljnem vzhodu...:naughty:

piše da minarelli agregat, torej lah :) morda po licenci yamahe?

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 21 minutami, MiNa pravi:

Takšnega sem letos opazil v grčiji in si vzel čas pa si ga pošteno ogledal. S tem bi si jaz osebno upal okrog sveta. Ni samo po izgledu veliko motorja...

Tak bo mogoče takrat, ko bi se odločil le za en motor. Dokler bi bila dva bosta na obeh skrajnostih.  Ni še čas za racionalne odločitve 🙂

 

Objavljeno
pred 14 urami, Kugelschreiber pravi:

 

niti ne. To se zgodi ker vsako debato zavrtis okrog tvojih zahtev in ne zamudis nobene prilike napisat kako visoke standarde mora stroj dosegat, da sploh pride na tvoj radar. 
 

 

to se ti samo zdi, ker si preveč obremenjen s tem kar napišem. Nisem pisal tebi (šoder te niti ne zanima), moje izjave niso splošno pravilo, so pa lahko plod mojih napak in iskušenj. Kar pomeni, da mu jih ni potrebno ponoviti. 

Lej, za prah in šoder rabiš moped, kjer je zračni filter hitro dosegljiv. Je to visok štandard ali nuja? Filter se vsaj 2x več menja kot pri običajnem motorju, ki ne vidi prahu.

Vilice je običajno potrebno mnogo prej predihtat, pa tudi uščijejo se lahko. Veriga bo prej šla, prah pa to...so to visoki štandardi ali debata?

Sploh pa ne vem zakaj bi se jaz tebi moral zagovarjat. Kar Vandrovca moti, mi bo že napisal.

 

pred 14 urami, Kugelschreiber pravi:

 

Kolk se jih pa rabi? Rabi se eno. O cenah, o cenah raje ne. Svet je mal nor, se pa bojim da se je “korekcija” za vogalom. 

Lej, rabiš en motor, lahko je rabljen, kar pomeni sedaj, da boš plunil 2-3 jurje. Sigurno bo potrebno kaj urediti, od vzmetenja do verige. torej še nekaj dinarčkov gor. In še vedno boš mel star motor.

Nove se pa že dobi za 5-6 jurjev. Je za razmislit, prekleto za razmislit. In zelo pametno je vedeti, kdo bo motor tudi vzdrževal oziroma kje ga boš.

  • Haha 1
Objavljeno

Vandrovec sem ti najdu, cenej res nea gre :P 151 in še mal evričev (tut Pegi ni cenejša)

 

:Dsur-ron

 

001-638471358563872049-sur-ron-ultra-bee-r.jpg

Objavljeno (popravljeno)

Povej raje kakšno navigacijo uporabljaš za po teh hribih ker na cestni niso niti glavne poti vrisane?

Popravljeno . Popravil vandrovec
Objavljeno
pred 3 urami, MiNa pravi:

V Vietnamu spomladi mi je pa za oko zapela Yamaha PG-1, sliko je Pripel @Guzzuki . Samo to bodo pri nas v Evropi prodajali, če bodo kot suho zlato.

Ne verjamem, da bo to naprodaj pri nas. Sedaj, ko ni več Tomosa se pri nas ne dobi nekih uporabnih mopedov razen skuterjev, ti pa niso ravno za slabše terene. EU je izgubila kompas, tudi pri kupcih ni nekega povpraševanja po takih mopedih razen mogoče v Italiji in Španiji. Nismo motoristični narod, pri nas je motor le luksuz za izbrance.

Objavljeno
pred eno uro, vandrovec pravi:

Povej raje kakšno navigacijo uporabljaš za po teh hribih ker na cestni niso niti glavne poti vrisane?

tudi za to obstaja tema. Jaz sem na Osmandu. Po nasvetu Snečerja, ko sem spraševal, kaj rabim, kako rabim ,kok stane...je lepo odgovoril:

za 2x letno je dovolj navigacija na telefonu. Zadeva zmore vse, lahko uvoziš rute, ki si jih kreiral prej na guglmapsih, ma zelo podroben zemnjevid, torej od višinskih kot, do tipa terena in potk...z lahkoto uvoziš TET, pa ACT....potem ostane v navigaciji kot sled, pa lahko samo določen del odpelješ..

 

Vsekakor, čvek okrog teme z naslovom "enduro za doma in hrati omemba "sesalca" je bolj zabavna tema. :P

Sori Vandrovec, je kot je. Sem že na prvi strani napisal, potrebno je bolj natančno definirat:

budget, tip podlage, moč, višina in vzmetenje itd...ker drugače v tej temi zlahka pridemo do:

kake torbe pa uporabljaš? :D Predvsem pa kaj daš not, je tudi WC papir, sej veš včasih te prime (mona, če je kriza lahko ovratno ruto razrgaš, al pa uporabiš listje, listavec naj ma velike liste če se da, bukev je ok :P ) pa do, kaj pa če gumo prepuščam in signala ni? A še kej dodam? Ja bom...

Goriva mi je zmanjkalu ...legu sm, kaj zdej...sfukal feltno, zlomu roko....

@Kugelschreiberne trdim, da je uporaba Osmada edina in prava pot, zgolj podajam info kaj uporabljam in zakaj. (sej veš, preden zaženeš paniko)

 

  • Všeč mi je 1
  • Šokiran 1
Objavljeno
pred 18 minutami, DAMI34 pravi:

Vsekakor, čvek okrog teme z naslovom "enduro za doma in hrati omemba "sesalca" je bolj zabavna tema. :P

Sori Vandrovec, je kot je. Sem že na prvi strani napisal, potrebno je bolj natančno definirat:

budget, tip podlage, moč, višina in vzmetenje itd...ker drugače v tej temi zlahka pridemo do:

Enduro za doma, TRK 251 je že za okrog sveta...to smo že ugotovili. Trenutno je prva izbira Rieju 125...🙂

Objavljeno
pred 4 minutami, vandrovec pravi:

Enduro za doma, TRK 251 je že za okrog sveta...to smo že ugotovili. Trenutno je prva izbira Rieju 125...🙂

tomos 3m je za ukul bajte :P

 

Objavljeno
pred 8 minutami, DAMI34 pravi:

tomos 3m je za ukul bajte :P

 

Tudi, samo za klance ni, starejši so imeli vsaj pedale za pomoč. Torej malo več...🙂

Objavljeno
pred 26 minutami, vandrovec pravi:

Tudi, samo za klance ni, starejši so imeli vsaj pedale za pomoč. Torej malo več...🙂

APN6 :P

glej, razmisli prosim sam pri sebi, ker drugače je ta tema čisto blesava.

Kje, kako, na kake razdalje, na kak način se bom vozil. Kaj želim od motorja, veš na koncu nekaj zlo poceni mogoče ni tok poceni, če nimaš servisa, če ne dobiš rezervnih delov itd...

Nadalje..sam neki malega za frkat se sprevrže v opsesijo. Takrat rabiš več, rabiš bolje in vzemi tvoje osnove ter dodaj vsaj 30% če ne več, ker verjemi v letu prerasteš in boš iskal novo.

 

Objavljeno
pred 4 minutami, DAMI34 pravi:

APN6 :P

glej, razmisli prosim sam pri sebi, ker drugače je ta tem čisto blesava.

Kje, kako, na kake razdalje, na kak način se bom vozil. Kaj želim od motorja, veš na koncu nekaj zlo poceni mogoče ni tok poceni, če nimaš servisa, če ne dobiš rezervnih delov itd...

Nadalje..sam neki malega za frkat se sprevrže v opsesijo. Takrat rabiš več, rabiš bolje in vzemi tvoje osnove ter dodaj vsaj 30% če ne več, ker verjemi v letu prerasteš in boš iskal novo.

 

Vse sem že napisal. APN 6 sem že imel, pa me je nažical sin od sestrične in sem mu ga skoraj podaril. Sedaj ne bi kupoval enakega ampak malo več, vsaj 125 ccm... Za več imam 1200 gs-a, za v službo in do Paklenice 🙂

Objavljeno
pred 5 minutami, vandrovec pravi:

Vse sem že napisal. APN 6 sem že imel, pa me je nažical sin od sestrične in sem mu ga skoraj podaril. Sedaj ne bi kupoval enakega ampak malo več, vsaj 125 ccm... Za več imam 1200 gs-a, za v službo in do Paklenice 🙂

torej, kakšen problem je, če za drugi motor razširiš parametre od 125ccm do 800ccm?

Naj te spomnim, tole si zapisal:

 

Veš, vedno je problem če nekaj bi, a še sam ne veš kako bi. 

Fata bi rekla: ti bi jebo, a da ne uđe :P

Na koncu, moj nasvet: nisem tak bogataš, dab poceni kupoval. Nabavi nekaj kar presega vsaj 30% tvoje zahteve, ne bo ti žal.

 

Objavljeno
pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

torej, kakšen problem je, če za drugi motor razširiš parametre od 125ccm do 800ccm?

Kaj je tako težko razumeti...problem je da ne rabim več kot 250 ccm. Že trk 250 ima 200 kil, skoraj enako kot moj 1200 gs. Ne rabim super mopeda ampak samo da me pelje...po "gobe" in po teh grapah. In sem že napisal, da je Rieju 125 verjetno optimum za kar bi rabil, ker Yamahe PG-1 najverjetneje ne bo v EU in tudi njej podobnih se azijcem ne splača izvažat v EU, ker za take tu ni interesa

Objavljeno
Pravkar, vandrovec pravi:

Kaj je tako težko razumeti...problem je da ne rabim več kot 250 ccm. Že trk 250 ima 200 kil, skoraj enako kot moj 1200 gs. Ne rabim super mopeda ampak samo da me pelje...po "gobe" in po teh grapah. In sem že napisal, da je Rieju 125 verjetno optimum za kar bi rabil, ker Yamahe PG-1 najverjetneje ne bo v EU in tudi njej podobnih se azijcem ne splača izvažat v EU, ker za take tu ni interesa

ok, naj ti služi karkol boš nabavil.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   1 član

    • MiNa
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!