Griffin Objavljeno Junij 19 Objavljeno Junij 19 Živjo, začenjam tole temo, saj se stari člani ekipe lotevamo obnove dirkalnika razreda Formula študent- Griffina. Ima motor od Triumpha Daytone 675. Temo odpiram za dokumentiranje obnove, upam pa tudi, da dobim od bolj izkušenih članov foruma kak dober nasvet ali napotek Koncept tekmovanja Formula Student je, da se skonstruira in izdela dirkalnik, ki ustreza pravilniku (medosna razdalja, širina, motor…) Ideja je tudi, da člani ekipe čim več postružijo, zvarijo, izdelajo sami- tako si se prisiljen umakniti iz samo teoretičnih vod, si umažeš roke in se naučiš ročnih spretnosti. Griffin ima: Triumph Daytona 675 motor, Drexler LSD diferencial z nastavljivo mehansko zaporo, Slick dirkalne pnevmatike 18x7,5 - 10, Zelo “agresiven” aero paket, efektiven že pri nizkih hitrostih, Karbonske feltne lastne izdelave z aluminijasto sredico, Spodaj pripenjam nekaj slik, avto bomo kmalu pripeljali iz skladišča v delavnico. Imam tudi nekaj vprašanj glede motorja- trenutno manjka štarter, rabili bomo zamenjati tudi sklopko. Probali smo kitajski štarter, pa smo se opekli. Zatem sem šel do Jermana v Depalo vas in mi je iz prve roke povedal, da more bit štarter original, čeprav so dragi. Svetoval mi je, da naj kupim rabljen štarter preko Ebaya, kar bom naredil v naslednjih dneh. Če ima kdo tukaj slučajno kak rabljen štarter za Daytono se priporočam Zaenkrat priložim še nekaj slik, ko se projekt premakne naprej pa napišem kak update. 4
Griffin Objavljeno Junij 20 Avtor Objavljeno Junij 20 Danes sem se oglasil pri Jermanu, da bi ga vprašal katera je prava kataloška, ker je nekaj različic (T1310040, T1310060…) in ker nimam starega štarterja da bi lahko pogledal. Sva na hitro pregledala Ebay in je po hitrem pregledu odsvetoval nakup katerega izmed teh, ki so trenutno na voljo- baje se vidi da so že zjahane ripne (jaz nebi nikoli prepoznal XD) Je imel pa ravno na mizi štarter od Daytone, ki je bojda slabo vžigala vroča. Mi je dal samo stator pa rekel, da naj mu poskusim na stružnici poravnat malo, če bo kaj bolje, pa bi verjetno lahko ponucal kar tega (stranka je vzela novega). Še dve sliki
Griffin Objavljeno torek ob 13:59 Avtor Objavljeno torek ob 13:59 Včeraj sem postružil komutator in se oglasil pri Jermanu da sva sestavila štarter nazaj skupaj. Je bilo treba odrezati kar dosti, sem šel po -0,05mm na stružnici, pa sem pristal na koncu na -0,50mm iz fi-ja, da je bila čisto sveža površina (spodnja slika odrezavanja je pri -0,15mm). Danes je šel štarter v avto in vergla tako kot se zagre. Je tudi zalaufal, zaenkrat še sicer bolj slabo (mislim da po dveh), zato ga v naslednjih dneh čakajo nove NGK sveče in pa akumulator. Še par slik. 3 1
Kaldu Objavljeno pred 16 urami Objavljeno pred 16 urami Ob 20. 6. 2025 ob 15:04, Griffin pravi: Danes sem se oglasil pri Jermanu, da bi ga vprašal katera je prava kataloška, ker je nekaj različic (T1310040, T1310060…) in ker nimam starega štarterja da bi lahko pogledal. Sva na hitro pregledala Ebay in je po hitrem pregledu odsvetoval nakup katerega izmed teh, ki so trenutno na voljo- baje se vidi da so že zjahane ripne (jaz nebi nikoli prepoznal XD) Je imel pa ravno na mizi štarter od Daytone, ki je bojda slabo vžigala vroča. Mi je dal samo stator pa rekel, da naj mu poskusim na stružnici poravnat malo, če bo kaj bolje, pa bi verjetno lahko ponucal kar tega (stranka je vzela novega). Še dve sliki To je rotor. Ob menjavi krtačk je praksa, da se postruži kolektor, včasih tudi več kot 1 mm. Tako se nove krtačke boljše nalegajo. Pa tudi priporočljivo je ob taki zamenjavi motor "utekati" brez obremenitve, da se krtačke oblikujejo po kolektorju. 1
smasher Objavljeno pred 3 urami Objavljeno pred 3 urami pred 13 urami, Kaldu pravi: To je rotor. Ob menjavi krtačk je praksa, da se postruži kolektor, včasih tudi več kot 1 mm. Tako se nove krtačke boljše nalegajo. Pa tudi priporočljivo je ob taki zamenjavi motor "utekati" brez obremenitve, da se krtačke oblikujejo po kolektorju. Marsikaj je dobro... danes sem ravno kartačke menjal na pralnem stroju.... nič ravnanja, nič utekanja, takoj eno žehto oprat 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se