kp-kp Objavljeno September 5 Objavljeno September 5 (popravljeno) Ekola še en nov, lahek, nezahteven, poceni in lušen Enduro/ADV strojček. Španci vedo kaj je treba ponuditi. V Slo pride baje oktobra s ceno 5.490 EUR. Rieju AVENTURA RALLY 307 DOBAVA OKTOBER 2025, letnik:2025,5490 EUR - prodam :: Avtonet :: www.Avto.net Popravljeno September 5. Popravil kp-kp 1
kp-kp Objavljeno September 7 Avtor Objavljeno September 7 Agregat Loncin, kopija od Kawasakija KLX 300, ki velja za zelo vzdržljivega. Glede na ceno in primerjavo karateristik s prvim konkurentom Hondo CRF 300 zelo zanimiva osvežitev. Španci in Italijani vsi navdušeni 😁. Mi še bomo
kp-kp Objavljeno September 9 Avtor Objavljeno September 9 pred 4 urami, smasher pravi: razlika med voge 300 rally in tem ? Voge Rieju moč 28HP 34HP teža 158kg 137kg rezervar 11 l 21 l diski 265/220mm 300/240mm sedež 915mm 890mm zaslon LCD TFT Mirror-Link cena 4.490eur 5.490eur Osebno mi je Rieju 100x lepši, je močnejši in precej lažji. Boljše zavore glede na podatek o velikosti diskov, avtomnomijo, če je poraba podobna skoraj duplo. Ima tudi zadeve kot je npr. proti zdrsna sklopka, ki je Voge nima in še in še. Da ne govorimo o zaslonu, ki pokriva popolnoma vse, kar rabiš. Za samo jurčka več, se mi zdi smiseln nakup....za okoli bajte😄 3
u-r-o-s Objavljeno September 9 Objavljeno September 9 Tole bo pa res best buy v tem segmentu! Pa še dobr zgleda 1
vandrovec Objavljeno September 9 Objavljeno September 9 Ta oglas na Anetu je že od spomladi, sprva je bila cena pod 5000, agregat je enak kot v Voge 300 samo nekaj več moči, nižja teža...po moje je vreden več kot Voge posebno za izven asfalta. Lanski letnik CRF 300 je pa tudi pod 6000, če se jo še dobi. Trenutno kar konkurenca teh 300 ccm, sem razmišljal o nečem podobnem spomladi ampak kot edini motor je zame tak premalo, kot drugi bi se pa z njim tako malo vozil, da mogoče enkrat ali dvakrat po par km na leto... 1
kp-kp Objavljeno September 9 Avtor Objavljeno September 9 Že večkrat se je izkazalo, da je drugi motor v garaži čez čas postal prvi. Pozimi za fraj vikende, ga daš na prikolico in počasi, brez gužve v miru obdelaš Istro in otoke. Pol pa mogoče celo spoznaš, da je to vse kar rabiš. Naš najbolj znani "antigeesar" Matjaž iz Il. Bistrice klati s CRF 300 povsod. Po Afriki, na Islandijo je šel in še kam. In to od doma z motorjem. Ampak on je on. Mene bolj zanima prikolica in mikrolokacije. In ta Rieju je kot nalašč za to. Da so zime krajše.... 6
u-r-o-s Objavljeno September 9 Objavljeno September 9 pred 3 urami, kp-kp pravi: Že večkrat se je izkazalo, da je drugi motor v garaži čez čas postal prvi. Pozimi za fraj vikende, ga daš na prikolico in počasi, brez gužve v miru obdelaš Istro in otoke. Pol pa mogoče celo spoznaš, da je to vse kar rabiš. Naš najbolj znani "antigeesar" Matjaž iz Il. Bistrice klati s CRF 300 povsod. Po Afriki, na Islandijo je šel in še kam. In to od doma z motorjem. Ampak on je on. Mene bolj zanima prikolica in mikrolokacije. In ta Rieju je kot nalašč za to. Da so zime krajše.... My point exactly, tudi sam binpizkusil z "drugim" motorjem, pa se nebi sekiral ce bi postal prvi 😁 2
vandrovec Objavljeno September 9 Objavljeno September 9 pred 19 minutami, u-r-o-s pravi: My point exactly, tudi sam binpizkusil z "drugim" motorjem, pa se nebi sekiral ce bi postal prvi 😁 Zato se bom jaz, če bom drugega nabavil, za 125 ccm odločil, da me ne premamijo 300 al 400 kubični 1
miran985 Objavljeno September 9 Objavljeno September 9 Naj vam malo opišem rijeu. Proizvajalec je HJ dahidao. Loncin agregat. Španci delajo rebrand. Nabavna cena pa..... Very low 😅👍 1
smasher Objavljeno September 9 Objavljeno September 9 pred 6 urami, kp-kp pravi: Voge Rieju moč 28HP 34HP teža 158kg 137kg rezervar 11 l 21 l diski 265/220mm 300/240mm sedež 915mm 890mm zaslon LCD TFT Mirror-Link cena 4.490eur 5.490eur Osebno mi je Rieju 100x lepši, je močnejši in precej lažji. Boljše zavore glede na podatek o velikosti diskov, avtomnomijo, če je poraba podobna skoraj duplo. Ima tudi zadeve kot je npr. proti zdrsna sklopka, ki je Voge nima in še in še. Da ne govorimo o zaslonu, ki pokriva popolnoma vse, kar rabiš. Za samo jurčka več, se mi zdi smiseln nakup....za okoli bajte😄 Zdej še en potovalni sedež na ene 820mm dajo pa bo spet tam med lahkimi ADVji delal gužvo.
skalar36 Objavljeno September 9 Objavljeno September 9 pred 2 urami, vandrovec pravi: Zato se bom jaz, če bom drugega nabavil, za 125 ccm odločil, da me ne premamijo 300 al 400 kubični Lej. 125 ccm je res zabaven. Ampak moraš res spustit standarde. Pošteno spustit. Jest sem letošnje poletje kar precej prevozil z njim. Ni varijante da na regijonalki prehitiš tovornjak, avto... Kolesarja še. Ma če ma elektro kolo...pretiravam... Ampak res lahek, agilen...zelo počasen. Niso to več tisti 125ccm ko smo bli mladi. Men komaj gre 100km/h. Če se sklonim 107max. 2 1
miran985 Objavljeno September 9 Objavljeno September 9 pred 9 minutami, skalar36 pravi: Lej. 125 ccm je res zabaven. Ampak moraš res spustit standarde. Pošteno spustit. Jest sem letošnje poletje kar precej prevozil z njim. Ni varijante da na regijonalki prehitiš tovornjak, avto... Kolesarja še. Ma če ma elektro kolo...pretiravam... Ampak res lahek, agilen...zelo počasen. Niso to več tisti 125ccm ko smo bli mladi. Men komaj gre 100km/h. Če se sklonim 107max. Bi bila zanimiva primerjava z MALAGUTI XTM 125 proti rx 125 😉
skalar36 Objavljeno September 9 Objavljeno September 9 Pravkar, miran985 pravi: Bi bila zanimiva primerjava z MALAGUTI XTM 125 proti rx 125 😉 V čem? Kopija Aprillie je. Kaj ma lahko već? 125 ccm je mlinček, al ga nardi Kove, BMW Honda al pa Malaguti.
miran985 Objavljeno September 9 Objavljeno September 9 pred 11 minutami, skalar36 pravi: V čem? Kopija Aprillie je. Kaj ma lahko već? 125 ccm je mlinček, al ga nardi Kove, BMW Honda al pa Malaguti. Naj ti takoj lepo povem da je zadeva narejena na ISTEM traku. Imam direkten opravek z njimi. Aprilia je pod vodstvom Piaggio-ta,ki ga delajo kje? Vsi vemo kje. Na tvoji Aprili so točno isti delčki kot na Malaguti. Dobivamo dele in vse jasno označeno in zapakirano pod Aprilia, Piaggio, Malaguti. Če neboš dobil kakšnih delov za Aprilio lahko rečeš ali vprašaš mene če boš rabil. Prodajam Malaguti pa še kaj tako da..... Nekaj zadev vem no.....
kp-kp Objavljeno September 9 Avtor Objavljeno September 9 pred eno uro, miran985 pravi: Naj ti takoj lepo povem da je zadeva narejena na ISTEM traku. Imam direkten opravek z njimi. Aprilia je pod vodstvom Piaggio-ta,ki ga delajo kje? Vsi vemo kje. Na tvoji Aprili so točno isti delčki kot na Malaguti. Dobivamo dele in vse jasno označeno in zapakirano pod Aprilia, Piaggio, Malaguti. Če neboš dobil kakšnih delov za Aprilio lahko rečeš ali vprašaš mene če boš rabil. Prodajam Malaguti pa še kaj tako da..... Nekaj zadev vem no..... Smo že ven iz teme. Ampak zgolj info, Piaggio 125 ccm je made in Vietnam. Kar se pa tiče Rieju Rally 307 je pa res cenovno ugoden stroj. Točno so zadeli segment, ki ga je Kove falil. Večina motoristov ne rabi dirkalni stroj, ampak za drugi ali celo prvi motor en takšen všečen nezakomliciran superlight ADV kot je Rieju Rally 307. In za to ne rabi preveč odpirat denarnice. Loncin pa ima izkušnje z BMW in še z marsikom. Kar je le velik plus. Bravo Rieju 👍
Ragezor Objavljeno September 9 Objavljeno September 9 zgleda kot poceni motor za nas plebejce. ni mi sicer jasno zakaj mora biti vse "rally". kaj pa ce nocem gledat vizirja in oklepa pred sabo? kot da rabim veterno zascito ko se peljem 60 po makadamu. ni mi tudi jasno kako so uspeli dobiti 35 konjev iz te masine. se ze vejo servisni intervali? a bodo na vsakih 2000 kilometrov, kot sta unadva na videu naredila? jaz moram rect da gledam te kitajce in se cudim. kako japonci (crf300l, drz4s) ne znajo narediti motorja s primerljivimi specifikacijami, kaj sele ceno? ne vem no. zaenkrat imam se vedno topel obcutek v srcu ko pomislim da bi kupil hondo, ampak potem pogledam kaj dobis za ta denar od kitajcev in mozgani malo ze zacnejo najedat srcu. 2
miran985 Objavljeno September 10 Objavljeno September 10 pred 5 urami, kp-kp pravi: Smo že ven iz teme. Ampak zgolj info, Piaggio 125 ccm je made in Vietnam. Kar se pa tiče Rieju Rally 307 je pa res cenovno ugoden stroj. Točno so zadeli segment, ki ga je Kove falil. Večina motoristov ne rabi dirkalni stroj, ampak za drugi ali celo prvi motor en takšen všečen nezakomliciran superlight ADV kot je Rieju Rally 307. In za to ne rabi preveč odpirat denarnice. Loncin pa ima izkušnje z BMW in še z marsikom. Kar je le velik plus. Bravo Rieju 👍 Vsaka firma ima svoj namen. Kove še prihaja z "nižjim segmentom". Očitno nisi prebral razlage malo višje. Ne bravo rijeu ampak BRAVO HJ dahidao. Rijeu je samo rebrandan diler. 1
miran985 Objavljeno September 10 Objavljeno September 10 pred 4 urami, Ragezor pravi: zgleda kot poceni motor za nas plebejce. ni mi sicer jasno zakaj mora biti vse "rally". kaj pa ce nocem gledat vizirja in oklepa pred sabo? kot da rabim veterno zascito ko se peljem 60 po makadamu. ni mi tudi jasno kako so uspeli dobiti 35 konjev iz te masine. se ze vejo servisni intervali? a bodo na vsakih 2000 kilometrov, kot sta unadva na videu naredila? jaz moram rect da gledam te kitajce in se cudim. kako japonci (crf300l, drz4s) ne znajo narediti motorja s primerljivimi specifikacijami, kaj sele ceno? ne vem no. zaenkrat imam se vedno topel obcutek v srcu ko pomislim da bi kupil hondo, ampak potem pogledam kaj dobis za ta denar od kitajcev in mozgani malo ze zacnejo najedat srcu. Z rally delaš transferje komot, zato vizir in podobno ker se s takimi motorji pelješ po cesti kamorčeš. Glede drz.... Suzuki že lep čas ne vlaga v razvoj njihovih motorjev. Samo toliko da živijo. Imajo posla z drugimi rečmi. Recimo Kawasaki ima tudi lep čas že posla tudi z zadevami izven motorizma. Honda se ne rabi trudit, fliknejo tri plastike druge in je New New model. In folk ponori,a slika ista. Kitajci pa rinejo trudijo z vsem možnim za prodor, kot so nekoč Japonci 😉 2
u-r-o-s Objavljeno September 10 Objavljeno September 10 pred 6 urami, Ragezor pravi: zgleda kot poceni motor za nas plebejce. ni mi sicer jasno zakaj mora biti vse "rally". kaj pa ce nocem gledat vizirja in oklepa pred sabo? kot da rabim veterno zascito ko se peljem 60 po makadamu. ni mi tudi jasno kako so uspeli dobiti 35 konjev iz te masine. se ze vejo servisni intervali? a bodo na vsakih 2000 kilometrov, kot sta unadva na videu naredila? jaz moram rect da gledam te kitajce in se cudim. kako japonci (crf300l, drz4s) ne znajo narediti motorja s primerljivimi specifikacijami, kaj sele ceno? ne vem no. zaenkrat imam se vedno topel obcutek v srcu ko pomislim da bi kupil hondo, ampak potem pogledam kaj dobis za ta denar od kitajcev in mozgani malo ze zacnejo najedat srcu. Tudi sam sem na podobnem, ko si ze recem CRF je to, se pojavi Rieju 1
Kugelschreiber Objavljeno September 10 Objavljeno September 10 2 hours ago, miran985 said: Kitajci pa rinejo trudijo z vsem možnim za prodor, kot so nekoč Japonci Ja ne vem. Kitajski flagshipi imajo vsi po vrsti licencirane motorje. Japonci niso imeli od koga licencirat, ker je bil povojni EU motorizem razsulo. Kitajski adut so cene. In to je to. Kove se je malo specializiral v nišo, ostali? Voge, CF, Benelli, QJ, katere prednosti imajo? Nizjo ceno. Razliko pokrije PRC. 1 hour ago, u-r-o-s said: Tudi sam sem na podobnem, ko si ze recem CRF je to, se pojavi Rieju 7 hours ago, Ragezor said: jaz moram rect da gledam te kitajce in se cudim. kako japonci (crf300l, drz4s) ne znajo narediti motorja s primerljivimi specifikacijami, kaj sele ceno? ne vem no. zaenkrat imam se vedno topel obcutek v srcu ko pomislim da bi kupil hondo, ampak potem pogledam kaj dobis za ta denar od kitajcev in mozgani malo ze zacnejo najedat srcu. Z nobenim ne falis. Cez dve leti te tista dva jurja ne brigata nic vec. Ce bos prodajal/menjaval, kdo ve. 2
Snečer Objavljeno September 10 Objavljeno September 10 pred 3 urami, miran985 pravi: Z rally delaš transferje komot, zato vizir in podobno ker se s takimi motorji pelješ po cesti kamorčeš. Glede drz.... Suzuki že lep čas ne vlaga v razvoj njihovih motorjev. Samo toliko da živijo. Imajo posla z drugimi rečmi. Recimo Kawasaki ima tudi lep čas že posla tudi z zadevami izven motorizma. Honda se ne rabi trudit, fliknejo tri plastike druge in je New New model. In folk ponori,a slika ista. Kitajci pa rinejo trudijo z vsem možnim za prodor, kot so nekoč Japonci 😉 Kawasakijevi motorji so "stranski" produkt giganta, od nekdaj (ladje, avioni, podmornice itd. tam obračajo novce). Kitajci zaenkrat, kolikor vidim samo "sestavljajo" že znane komponente ali jih delajo po licenci, tudi skopirajo brez. Sami kaj novega do sedaj niso pogruntali v motorizmu. Jim pa gre to kombiniranje precej dobro od rok. Za oboje pa je glavni trg Azija.
vandrovec Objavljeno September 10 Objavljeno September 10 pred 12 urami, skalar36 pravi: Lej. 125 ccm je res zabaven. Ampak moraš res spustit standarde. Pošteno spustit. Jest sem letošnje poletje kar precej prevozil z njim. Ni varijante da na regijonalki prehitiš tovornjak, avto... Kolesarja še. .. Men komaj gre 100km/h. Če se sklonim 107max. Če se pogovarjamo o drugem motorju, zakaj boš z njim prehiteval na regionalki...tam se voziš s prvim motorjem. Se pa strinjam, da 300, 400 ccm zna biti dovolj za vse...tega pa sam nočem, za cesto rabim težkega in dovolj močnega. 2
kp-kp Objavljeno September 10 Avtor Objavljeno September 10 pred 10 urami, Ragezor pravi: zgleda kot poceni motor za nas plebejce. ni mi sicer jasno zakaj mora biti vse "rally". kaj pa ce nocem gledat vizirja in oklepa pred sabo? kot da rabim veterno zascito ko se peljem 60 po makadamu. ni mi tudi jasno kako so uspeli dobiti 35 konjev iz te masine. se ze vejo servisni intervali? a bodo na vsakih 2000 kilometrov, kot sta unadva na videu naredila? jaz moram rect da gledam te kitajce in se cudim. kako japonci (crf300l, drz4s) ne znajo narediti motorja s primerljivimi specifikacijami, kaj sele ceno? ne vem no. zaenkrat imam se vedno topel obcutek v srcu ko pomislim da bi kupil hondo, ampak potem pogledam kaj dobis za ta denar od kitajcev in mozgani malo ze zacnejo najedat srcu. Servisni interval 2000 km je načeloma dovolj, če uporabljaš kot drugi motor predvsem izven asfalta. Dvotedenska Tunizija (če pripelješ motor do trajekta s kombijem) je nekje od 2000 do 2500 km. Dnevna fura po okloliških hribih, če si jih naklepal 200 km si zvečer kot vileda. 100 km kolovozov je lih prav za zdravje. To pa je 20 prostih nedelj z lepim vremenom, pa je leto naokoli. Moja XR 400 ima interval 2000 km. Na začetku sem bil malo skeptičen. Ma tako počasi, kot se vrtijo kilometri po terenu, menjam filter/olje cca 1x letno. Dosti več dela je s filtrom zraka... Vzporedno jih z Afriko Twin pade še cca 10.000 km, in s skuterjem mestnih 2000 km. Za več je premalo dni v letu. 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se