Skoči na vsebino

Welcome To The Diesel World


elektronik

Priporočene objave

S tem stavkom se začenja reklamni prospekt za prvi resni motocikel z dieselskim motorjem.

Ker ima v Nemčiji skoraj polovica novih osebnih avtomobilov dieselske motorje, se je tovarna BMW odločila vgraditi dieselski agragat tudi v motorno kolo.

Gre za motor z imenom Bavaria, ki je na pogled zelo podoben cruizerju R 1200 CL, razlika je samo v agregatu in barvi. Zaradi črne dieselske duše bo na voljo samo v kovinsko črni barvi.

Štirivaljni vrstni turbo dieselski motor s prostornino 1527 ccm razvije okroglih 100 KM pri 5700 obratih na minuto. Bolj kot moč bo motoriste, ki jim je prestavljanje odveč, razveselil navor 160 Nm (med motocikli ima večji navor samo Boss Hoss V8 ). Take zmogljivosti so dosegli s pomočjo posodobljenega DDE (Digital Diesel Electronic) in povečanim tlakom vbrizga goriva. DDE omogoča večkratni vbrizg za boljše izgorevanje, to pa pomeni večjo moč in čistejše izpušne pline. Na servisu je možno program na DDE spremeniti tako, da motor za gorivo lahko uporablja biodiesel. Ta poseg sicer zmanjša moč za 10 KM, vendar se tovarna zavzema, da za vožnjo s tako nastavljenim motorjem v Nemčiji ne bo potrebno plačevati cestnine ob registraciji. Tudi občutek, da s svojim konjičkom ne onesnažujemo narave je vreden tistih 10 KM.

Kljub dieselski duši motor ne vibrira močneje kot bokser v bencinskemu bratu. Minimalne tresljaje so dosegli z nasproti glavni gredi vrtečo se gredjo in posebnim hidravličnim vpetjem agregata, ki ga nadzira računalnik EDC (Electronic Damper Control). Podoben EDC nadzira delovanje blažilnikov v BMW-jevih avtomobilih. Tudi zvok ni traktorski, pri nizkih vrtljajih je res še dieselski , pri visokih pa globoko doneč, prav prijeten motorističnim ušesom.

Zaradi teže 368 kg (R 1200 CL ima 324 kg) ima Bavaria malo slabše pospeške (7,1 sekunde od 0 do 100 km/h), končna hitrost pa je enaka in znaša 165 km/h.

Vožnja z Bavario bo poceni, saj porabi le 3,9 dieselskega goriva na sto kilometrov, le nabavna cena je bolj zasoljena, v Nemčiji bo za Bavario potrebno olajšati mošnjiček za okoli 25.000 eurov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predvsem teža bo kar poštena. Se bojim da jih v SLO ne bodo prav velikko prodali :twisted:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:roll: 368kg - mastodont. Za dve moji Transi... :twisted:

Sicer pa - pred leti je nekdo izdelal nekaj podobnega, le precej šibkejšega. Če se prav spomnim, je bila osnova BMW-jev K100, motor pa je bil od Citroena AX.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bomo kar ostali na bencinarjih ,vsaj pri motorjih.Dva litra gor ali dol. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vožnja z Bavario bo poceni, saj porabi le 3,9 dieselskega goriva na sto kilometrov...

Tole, da bi na bencinski videl nekoga, ki vliva v svojga konjicka DIESEL gorivo bi ga brez oklevanja opozorila, da je 100% zgresil pumpo :shock: :roll:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predvsem teža bo kar poštena. Se bojim da jih v SLO ne bodo prav velikko prodali :twisted:

Pa verjetno ne bo teza najvecji razlog sa manjso prodajo. Da bo to verjetno drug razlog imam jst priblizno 25.000 evropskih dejstev 8) :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej se po Indiji že kar nekaj časa vozijo z motorjem na diesel, ki sliši na ime Taurus. Motor je navaden diesel kubature 350ccm in gre celih 80km/h. Žre pa okoli 1,5l/ 100km. Sam diesel lih ni neki. Motor mora met tud zvok taprav, pa pospeške,...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predelani diesel KLR 650 gre tudi na kerozin in nafto. Ameriška vojska je naročila za 2.2 mio $ takih mopedov. Ni 1. april.

LP

Vir:www.peace65.freeserve.co.uk/Pictures/future.htm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vem, da diesel ni neko tehnološko čudo in vem, da je povsem verjeten tudi v drobovju motorja, ampak tale bmw zgodbica je pa malce čudna, glede na to, da še ni uradne objave..

ali pač....

elektronik, vir te informacije?!? (sem pač človek, ki ne verjame na besedo :twisted: )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

ja kerga pa smo danes..

elektronik a ti tut ne maraš BMW-jev :?:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, glede na datum res ni preveč pametno verjet vsemu, kar danes prileze na plano :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vožnja z Bavario bo poceni, saj porabi le 3,9 dieselskega goriva na sto kilometrov...

Tole, da bi na bencinski videl nekoga, ki vliva v svojga konjicka DIESEL gorivo bi ga brez oklevanja opozorila, da je 100% zgresil pumpo :shock: :roll:

Da si ne bos mislil, da je kaj takega nemogoce :!: :!: Pri nas imamo eno tupaco, ki je v svojega Monstra nafto natocila. Od same sramote zdaj tanka v sosednjem mestu. Mogoce bo cez 10 let cuden tisti, ki ne bo diesla vozil. :? :?

lp DTW

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lažnivi Kljukec mi ni dal spati, pa sem si izmislil dieselskega BMW-ja. Zakaj ravno BMW-ja? Kar tako, padel mi je na pamet, nič nimam proti njim. Ker se je laž prikradla v resno temo, lahko članek premaknemo v temo Moto revije in slovenski pisci ... :P

Vedel sem, da v Indiji delajo Enfilde z dieselskim motorjem, ki je v osnovi namenjen kmetijskim strojem, nisem pa vedel za predelave motorjev z daihatsujevimi stroji. Hvala za linke, zanimive stvari.

Gotovo bodo čez leta delali tudi kultivirane dieselske motocikle, tržne niše so neizmerne, dieselski motocikel pa bolj uporaben kot kakšen Boss Hoss V8.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a se zajebavate :D ,diesel motocikel,po moje bo to en navaden traktor :twisted:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lažnivi Kljukec mi ni dal spati, pa sem si izmislil dieselskega BMW-ja. Zakaj ravno BMW-ja? Kar tako, padel mi je na pamet, nič nimam proti njim. Ker se je laž prikradla v resno temo, lahko članek premaknemo v temo Moto revije in slovenski pisci ...  :P  

Vedel sem, da v Indiji delajo Enfilde z dieselskim motorjem, ki je v osnovi namenjen kmetijskim strojem, nisem pa vedel za predelave motorjev z daihatsujevimi stroji. Hvala za linke, zanimive stvari.

Gotovo bodo čez leta delali tudi kultivirane dieselske motocikle, tržne niše so neizmerne, dieselski motocikel pa bolj uporaben kot kakšen Boss Hoss V8.

1:0 za mene :P :twisted:

sicer se pa vsi tukaj pritožujete nad premalo poudarjenim zvokom... z dizlico bi ga imeli prek glave... :shock: :D :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

elektonik,usral si ga z podatki; 1500 ccm masina bi imela malenkost vec,kot 160 nm navora. :wink: nice try though.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!