Skoči na vsebino

POLICIJSKA IZKUŠNJA KOT NASVET - VABILO


Cacy

Priporočene objave

Hojla!

Gre za spretnostno vožnjo, saj je za vožnjo motocikla potrebna spretnost. To je namen akcije POLICIJSKA IZKUŠNJA KOT NASVET (ne gre za šolo varne vožnje, kajti to ni izvedljivo na tak način-preveč udeležencev, premalo časa etc...)

Vozniško dovoljenje je premalo, saj si z njim v prvi vrsti dokazuješ poznavanje predpisov-da sploh lahko sodeluješ v cestnem prometu, nekaj osnov motoroznanstva in v drugi vrsti le osnove obvladovanja motornega kolesa. Verjetno se strinjaš da od 15-25 ur v avtošoli ne pomeni ničesar.

Ko so izpolnjeni formalni pogoji, da lahko voziš motorno kolo pridejo na vrsto spretnost in izkušnje, ki jih pridobivaš s kilometri in situacijami v prometu. Spretnost pa je obvladovanje MK v raznik situacijah in seveda tudi osnove (zaviranje, izogibanje, vožnja v zavojih, vožnja med keglji, itd..)

Šola varne vožnje je namenjena že izkušenim motoristom (če je prava šola, ne nek "šnel kurz"), ki že obvladajo spretnost vožnje in nato nadgradijo obvladovanje, spretnost in znanje (teoretično in praktično).

Namen akcije je, da pri motoristih vspodbudimo zavedanje, da so za vožnjo MK potrebne izkušnje in spretnosti in nekaj teh osnov pokaže policija in da udeležencem možnost da preizkusijo kako spretni so v najosnovnejših stareh, kot je slalom, ovinki, izogibanje oviri itd.. (čeprav je to v bistvu osnova) in tu tudi tisti, ki že menijo da vse obvladajo ugotovijo, da temu le ni tako. Na Hrušici je letos poizkusilo spretnost na poligonu 27 voznikov MK in 4 KZM.

Drugo leto seveda to ponovimo na Hrušici - seveda si več kot dobrodošel.

p.s.

Upam, da se vidimo v Ribnem 17.5

Lep dan :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Blue,lepo si napisal-

in imaš v celoti -

p(l)®av !

B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala, kekec III, saj ne gre toliko za to da imam prav, malo sem moral opisati, ker sem ICE-a tako "na grdo" najprej napadel.

Blue :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

blue,vse lepo in prav........

.........samo........ (yeah,vedno je en _samo_ nekje)....... ce to vse skupaj zgleda,kot lansko leto v MB je to bolj malo vredno.zakaj?!

- gledalcev je bilo cca.150-200,vecinoma motoristi in njihove boljse (ali slabse) polovice

- "poligon" je bil _postavljen_ na parkiriscu pred dvorano (pod pohorjem,imena ne vem) in pripravljen: razsut pesek,po celotni dolzini poligona tlakovan odtocni kanal z resetkami in bistveno premalo prostora za vecje stevilo udelezencev.

- zato se je udelezilo samo (se mi zdi) 10 motoristov,ostalih 140 je gledalo

- vaje so bile osmica,izmik in krog.

ce motorist sam prakticno ne sproba (iz kateregakoli razloga) v kontroliranih okoliscinah pod nadzorom izkusenega osebja teh nasvetov,so vredni tocno nic,nada,zilch,nix,niente.upam,da ves zakaj.

glede na to,da sem opravil ze nekaj celodnevnih tecajev za eno- in vecsledna vozila (tudi dva vecdnevna) si domisljam,da vsaj nekaj malega vem o materiji.in to kar sem videl v MB 2002 je sicer spodbudno,a bistveno premalo za efektivno posredovanje znanja.

learning by doing je bolj efektivno,kot biti samo teoreticno podkovan.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ blue: se vedno ne vem ali si ze obiskal kaksen tecaj varne voznje.... ime se mi zdi malce smesno - "varna voznja" je oxymoron sam po sebi; v AUT imajo boljsi izraz: Perfektionstraining. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ice, hojla-no sva že bližje. Če je bilo tako v MB, potem to res ni najboljše.

Hrušica (prelepa gorenjska) smo organizirali poligon na platoju PVAC ogromen prostor ograjen, delavci za avtoceste so ga očistili-pomedli ipd... tako da je bil asfalt dober in čist. Poligon je vozilo 27 motoristov, ki so izpolnili anketo. Namenoma smo za anketo zaprosili SPV Jesenice, da je bolj nepristranska. Ocena 4,6 od 5. Pripombe pa : 1. več inštruktorjev, da bi bilo več motoristov na vrsti, 2. Pijača-ker je bilo vroče.

Ponavljam:

"Namen akcije je, da pri motoristih vspodbudimo zavedanje, da so za vožnjo MK potrebne izkušnje in spretnosti in nekaj teh osnov pokaže policija in da udeležencem možnost da preizkusijo kako spretni so v najosnovnejših stareh, kot je slalom, ovinki, izogibanje oviri itd.. (čeprav je to v bistvu osnova) in tu tudi tisti, ki že menijo da vse obvladajo ugotovijo, da temu le ni tako."

Z veseljem pa bi pripravili tudi resna usposabljanja-vendar za to nimamo dovolj ljudi,denarja itd...saj jih s tem še ne naučimo.

V tvoje sposobnosti res ne dvomim-saj te niti ne poznam. Upam pa da se srečava v Ribnem (da poklepetava)

ciao

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
blue,vse lepo in prav........

.........samo........ (yeah,vedno je en _samo_ nekje)....... ce to vse skupaj zgleda,kot lansko leto v MB je to bolj malo vredno.zakaj?!

- gledalcev je bilo cca.150-200,vecinoma motoristi in njihove boljse (ali slabse) polovice

- "poligon" je bil _postavljen_ na parkiriscu pred dvorano (pod pohorjem,imena ne vem) in pripravljen: razsut pesek,po celotni dolzini poligona tlakovan odtocni kanal z resetkami in bistveno premalo prostora za vecje stevilo udelezencev.

- zato se je udelezilo samo (se mi zdi) 10 motoristov,ostalih 140 je gledalo

- vaje so bile osmica,izmik in krog.

ce motorist sam prakticno ne sproba (iz kateregakoli razloga) v kontroliranih okoliscinah pod nadzorom izkusenega osebja teh nasvetov,so vredni tocno nic,nada,zilch,nix,niente.upam,da ves zakaj.

glede na to,da sem opravil ze nekaj celodnevnih tecajev za eno- in vecsledna vozila (tudi dva vecdnevna) si domisljam,da vsaj nekaj malega vem o materiji.in to kar sem videl v MB 2002 je sicer spodbudno,a bistveno premalo za efektivno posredovanje znanja.

learning by doing je bolj efektivno,kot biti samo teoreticno podkovan.

B) Vse kar si omenil o pesku, kanalu in robnikih drži. Povedati pa ti moram, da je bilo vse to postavljeno namerno tako. Mnoge ljudi pri vožnji prav majhen robek zelo zmede in potem se pričnejo težave. Delali so v majhnih skupinah iz naslednjih razlogov: večja varnost med vozniki, lažji nadzor udeležencev. Hoteli smo še dati palice v krog in osmico, a to bi bilo že morda preveč za kakšnega posameznika. Smisel teh vaj je pokazati voznikom MK, kako lahko v kritični situaciji poskušajo rešiti sebe in svoj motor z različnimi manevri.

Strinjam se s teboj, da je v tujini vse organizirano dosti bolj profesionalno. Vse to pa je povezano s financami. Menim, da je že to uspeh, da so pričeli s takšno akcijo. Vrjamem da se dogajajo napake, ampak z leti in izkušnjami jih nato odpravljaš.

Vsi pač nimajo te možnosti, da gredo v tujino in tam preizkusijo sebe in motor na zato pripravljenih poligonih. Če bi delali vaje, ki so predvidene za usposabljanje policajev motoristov pa vrjemi, da je 8 ur premalo časa in da bi marsikdo moral motor odpeljati domov na prikolici, to pa ni bil namen akcije. :o

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Letos sem obiskal Policijsko izkusnjo kot nasvet v Postojni, Gornji Radgoni in v Ljubljani. Moram povedati, da je bilo v Ljubljani najboljse. Organizacija je bila 1a. V blizini prometne policijska postaje je v vsakem kriziscu stal policaj, ki te je usmerjel do poligina. Pred poligonom je bil posatavljen stant in zaletavcek Sveta za preventivo in varnost v cestnem prometu, lahko smo si ogledali specialni kombi za oglede prometnih nesrec, pa Pro vido Opel Vactra 2,5 V6. Na ogled so svoja motorna kolesa postavili tudi resevalci na motornih koesih. Pa se en stant enega prodajalca motornih koles je bil. Po prijavi smo zapeljali na poligon, kjer so nas razdelili (zelo pohvalno) v tri skupine: cestaki, endure ter choperji. Zecel sem z vajo zaviranje - zadnje, prva, obe, potem je sledil izogib oviri. Na zaslonu se nam je izpisovala hitrost, s katero smo pripeljali do ovire.

Na drugi vaji smo vozili slalom. Vajo je vodil policist Samo, ki je prav tako BMW-jev instruktor varne voznje in dvakaratni drzavni prvak v policijski spretnostni voznji. Policista Sama nekateri poznamo iz Noisove nesrece (ki jo je obravnaval). No na tej vaji je eden polozil Hondo XX (ni bil Pahorini).

Na tretji vaji smo vozili v krogih: veliki, sredni in najmanjsi. Potem smo pa se v krogu vozili slalom (strikanje kroga).

V cetrti vaji smo vozili osmico. Ampak ne s svojimi motorji ampak na cisto pravem policijskem BMW-ju R 80 RT.

Po koncani prakticnicnih vajah sem sel poslusat teorijo. Teorijo je v velikem sotoru s pomocjo PPS predaval inspektor Kaluza. Poslusali smo od osnov pa do samih prometnih nesrec.

Zacuda so enkrat tudi mediji pokazali zanimanje za tako koristno prireditev in so iz TV SLO celo prisli posnet prispevek za dnevnik ob 16:30. Dnevnik ob 19:00 pa je bil itak rezerviran samo za NATO, IRAK, in uganili ste: NOGOMET.

Za samo varnost je bilo tudi odlicno poskrbljeno. Ob vsaki postavljeni vaji sta bila dva gasilna aparata, ob poliginu sta bila dva resilca z ekipo, zraven je bil se gasilski kamion.

Mogoce je manjkala la stojnica s pijaco in hrano, saj smo bili nekteri tam pet ur in vec.

Upam, da bo naslednje leto spet tako v redu.

Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Letos sem obiskal Policijsko izkusnjo kot nasvet v Postojni, Gornji Radgoni in v Ljubljani. Moram povedati, da je bilo v Ljubljani najboljse. Organizacija je bila 1a. V blizini prometne policijska postaje je v vsakem kriziscu stal policaj, ki te je usmerjel do poligina. Pred poligonom je bil posatavljen stant in zaletavcek Sveta za preventivo in varnost v cestnem prometu, lahko smo si ogledali specialni kombi za oglede prometnih nesrec, pa Pro vido Opel Vactra 2,5 V6. Na ogled so svoja motorna kolesa postavili tudi resevalci na motornih koesih. Pa se en stant enega prodajalca motornih koles je bil. Po prijavi smo zapeljali na poligon, kjer so nas razdelili (zelo pohvalno) v tri skupine: cestaki, endure ter choperji. Zecel sem z vajo zaviranje - zadnje, prva, obe, potem je sledil izogib oviri. Na zaslonu se nam je izpisovala hitrost, s katero smo pripeljali do ovire.

Na drugi vaji smo vozili slalom. Vajo je vodil policist Samo, ki je prav tako BMW-jev instruktor varne voznje in dvakaratni drzavni prvak v policijski spretnostni voznji. Policista Sama nekateri poznamo iz Noisove nesrece (ki jo je obravnaval). No na tej vaji je eden polozil Hondo XX (ni bil Pahorini).

Na tretji vaji smo vozili v krogih: veliki, sredni in najmanjsi. Potem smo pa se v krogu vozili slalom (strikanje kroga).

V cetrti vaji smo vozili osmico. Ampak ne s svojimi motorji ampak na cisto pravem policijskem BMW-ju R 80 RT.

Po koncani prakticnicnih vajah sem sel poslusat teorijo. Teorijo je v velikem sotoru s pomocjo PPS predaval inspektor Kaluza. Poslusali smo od osnov pa do samih prometnih nesrec.

Zacuda so enkrat tudi mediji pokazali zanimanje za tako koristno prireditev in so iz TV SLO celo prisli posnet prispevek za dnevnik ob 16:30. Dnevnik ob 19:00 pa je bil itak rezerviran samo za NATO, IRAK, in uganili ste: NOGOMET.

Za samo varnost je bilo tudi odlicno poskrbljeno. Ob vsaki postavljeni vaji sta bila dva gasilna aparata, ob poliginu sta bila dva resilca z ekipo, zraven je bil se gasilski kamion.

Mogoce je manjkala la stojnica s pijaco in hrano, saj smo bili nekteri tam pet ur in vec.

Upam, da bo naslednje leto spet tako v redu.

Tadej

sliši se zelo zanimivo, i je žal da sem zadevo prespal (naporen petek), next year..... ;)
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moram povedati, da je bilo v Ljubljani najboljse. Organizacija je bila 1a.

Tadej je ze lepo opisal dogajanje...

Jaz sem se letos udelezil vaj varne voznje v Novem mestu, Ljubljani in Gornji Radgoni.

Zelim le potrditi, da je Ljubljana ze tradicionalno najbolje speljana.

Imeli so tri resevalna vozila KC, ducat svojih resevalcev, ki so delali vaje na

motorju resevalcu prav tako iz KC LJ...

Pripomba leti le na, kar sem povedal organizatorju tudi na licu mesta, to da ni bilo

dalec naokoli dobiti pijace ob zelo napornih vajah...

Popravljeno . Popravil Max
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

[

Pripomba leti le na, kar sem povedal organizatorju tudi na licu mesta, to da ni bilo

dalec naokoli dobiti pijace ob zelo napornih vajah...

O se je se je. Pri dezurnemiu na policijski postaji je stal en avtomat s pijaco.

Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...
Pride kdo v Novo mesto? Zadeva bo na letališču v Prečni (ne na velodromu v Češči vasi, kot je bilo najprej objavljeno).

Jaz bom z rdečim tomosom E90 (verjetno najstarejšim motorjem, z najmanj kubiki, najmanšo zadnjo lučjo, največjim prednjim blatnikom, največ ogledali in največ kroma :) ).

Prepoznavnost ostalih motosvetovcev?

Torej FOTKE iz Sole VV v Precni so :unsure: ...

pripravljene tukaj :lol: :

motosvet1.tripod.com

Prijetno brskanje, MAX B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...Jaz bom z rdečim tomosom E90 (verjetno najstarejšim motorjem, z najmanj kubiki, najmanšo zadnjo lučjo, največjim prednjim blatnikom, največ ogledali in največ kroma :) )...

In tisto tam na fotki st.: 16 je motosvetovec Elektronik! ;) B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
Se vidimo jutri po 9  na Griču kajne :rolleyes:

In kako je bilo :o :P :D

:blink: No takole nekako:

FOTKE iz sole varne v. iz Grica, LJ-Brdo so tukajle URL:

B) motosvet.tripod.com B)

Popravljeno . Popravil Max
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Policisti zopet na delu

Danes, 29. 06. 2005 med 12.00 in 18.00 uro

pred Osnovno šolo v Mestinju

Spoštovani.

Za konec današnjega poročila bi vas radi še enkrat obvestili, da bo danes, v času med 12.00 in 18.00 uro, zanimivo pred Osnovno šolo v Mestinju. Policisti Postaje prometne policije Celje bodo organizirali predstavitev varne vožnje s tako imenovani enoslednimi vozili, torej z motornimi kolesi in kolesi z motorjem. Spretni motoristi postaje prometne policije bodo zbranim praktično prikazali pravilno ravnanje voznika motorja v posameznih situacijah in seveda odgovarjali na vaša vprašanja ter ponudili veliko koristnih nasvetov. Predstavili bodo tudi vozilo z vgrajenim videonadzornim sistemom »PROVIDA«, s katerim policisti ugotavljajo kršitve cestno prometnih predpisov.

Čeprav je preventivna aktivnost namenjena vsem udeležencem v prometu, si organizatorji želijo, da bi prireditveni prostor obiskalo čimveč mladih motoristov in voznikov koles z motorjem.(puc – m.k.)

vir: Radiofantasy.com

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

prej bi rekel da maja kot junija, ker ponavadi je bilo to konec tedna.

Je pa res da na policija.si nisem nič našel na to temo :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!