Skoči na vsebino

Zavarovalnice (vse o zavarovanju, odškodninah, AO+, kasku, AXA asistenci),


FP

Priporočene objave

Če se bo pa to udejanilo, bo pa res treba pred parlament. :devil: :devil:

A mogoče tu sledimo evropskim cenam???

(naj me kdo razsvetli, prosim....kolk npr plača za neko FZ6 Hanzi iz Graza, al pa Giorgio iz Udin?) :angry:

:SS :SS :SS

Hans iz Nemčije plača cca. 100€ za obvezno zavarovanje + delni kasko za čas od marca do oktobra za Suzuki SV650. Za enako obdobje plača Janez 267€, brez delnega kaska seveda.

D.

PS: Če koga zanima, sem na nemškem SVRider forumu napravil anketo o tem, koliko kdo plača letno za zavarovanje... Me prav zanima, če se bo kdo približal cenam naših 'izgubarskih' zavarovalnic... :devil:

Popravljeno . Popravil danci1973
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na www.amzs.si so že novi razredi... nista tako velika...

sem že gledal...pa ne našel...še vedno hočejo kubike

daj povej kaj več oz pripopaj link ali pa copy /paste

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hans iz Nemčije plača cca. 100€ za obvezno zavarovanje + delni kasko za čas od marca do oktobra za Suzuki SV650. Za enako obdobje plača Janez 267€, brez delnega kaska seveda.

D.

PS: Če koga zanima, sem na nemškem SVRider forumu napravil anketo o tem, koliko kdo plača letno za zavarovanje... Me prav zanima, če se bo kdo približal cenam naših 'izgubarskih' zavarovalnic... :devil:

Nekoliko zavajajoča primerjava. Žal.

Gre za to, da se v Nemčiji (in Z. Evropi nasploh) zavarovalne premije določajo na podlagi večih rizičnih kriterijev. Tudi premije obveznega zavarovanja. Sploh ne samo na podlagi kubikov in konjev. Zaradi razvitosti zavarovalniškega trga in ustreznega dolgoletnega spremljanja škodnih rezulatatov (v kar jih je prisilila konkurenca), so zavarovalnice sposobne bistveno kvalitetneje in bolj ustrezno določiti premijo glede na rizičnost:

1) znamke in tipa motornega kolesa in

2) voznika (zavarovalca oz. zavarovanca) samega in

3) ...

Glede na 1) se že v osnovi razvrsti vsak model motorja v t.i. Hersteller/Typ Klasse, ki odraža specifično stopnjo rizika za sam model motorja. Premija za superšportnika je višja (oz. v osnovi drugačna) od premije potovalnika z isto kubaturo oz. močjo. Statistično gledano v odvisnosti od tega, koliko in kakšnih nesreč je povzročeno s kakšnimi modeli motorjev. In sploh ne nepomembno za kasko zavarovanje: za vsak model motorja se določajo tudi povprečni stroški popravila. Allianz ima svoj AZT (Allianz Zentrum fuer Techcnik), kjer se u detajle poglabljajo v to, kateri deli motorja se poškodujejo ob različnih vrstah nesreč in koliko stanejo...

Pod 2) pa pride ostalo. Od Regionalklassen, ki vplivajo na premijo glede na mesto registracije (kot da bi bilo pri nas glede na LJ, MB, KP... :whistle: ). In voznika samega, njegovih vozniških izkušenj, števila nesreč in višine škode, ki jo je povzročil, starosti, ostalih bonitet... Že leta obstaja (na nivoju nemškega zavarolanega združenja) centralni register škodnega dogajanja, kar popolnoma onemogoča barantanje z bonusi in malusi. Enako vodijo tudi zavarovalniške goljufije in podobno ekscese.

3) ... (vmes je še en kup detajlov in teorije, ki je ne morem povzeti tukaj)

Eno od prvih kriterijev oz. vprašanj, ki si jih v tujini (izrazito recimo v Veliki Britaniji) motorist zastavi ob nakupu motorja je, ali ga bo sploh lahko zavaroval oz. za kakšno premijo ga bodo ocurili.

Vse skupaj v končni fazi nekako približno pomeni, da če voziš defenziven motor, plačuješ zavarovanja že nekaj let, imaš dolgoletne vozniške izkušnje in malo ali nobene škode, nisi goljufal - je lahko premija sila ugodna. Ampak po drugi strani tudi, da si skoraj ne moreš privoščiti superšportnika (primer), ko si še brez izkušenj. Ali iz kateregakoli razloga stalna stranka zavarovalnic glede škod. Ali če ti npr. kar naprej kradejo tvoje motorje... Ker ti v vseh primerih zaračunajo enormno premijo. Vedno se sicer najdejo posamezniki, ki se izmuznejo sistemu, veliko pa je narejeno za to, da bi jih bilo čim manj. Res je, višine primij so bolj pravične. Nižje od povprečja, lahko pa tudi višje.

Mi v Sloveniji smo šele na začetku, ampak tudi to se bo uredilo. Dejte mal počakat. B)

(Razpravi o tem, da je obvezno zavarovanje predpisano z zakonom in kot tako socialna kategorija; da višine premij vplivajo tudi na inflacijo in so kot take zanimive tudi za politiko... bi se pa absolutno izognil.)

Popravljeno . Popravil Dry
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če tole niso klobase profitiram za cca 2 polna tanka bencina kar v denarju znese natančno 9180SIT

So pa tile razredi res malo hecno razporejeni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prav nič hecno niso razporejeni.....no, za nas zavarovance itak, ne pa za zavarovalnice.

Je čist razumljivo s strani njih, da bo sistem postavljen tako, da se iztrži čim več...

Je*a pač, pa četudi še to novo normo, podražijo za 20%, vedo, da zavarovancev ne bo nič kaj manj...

To je uspešna ekonomija. Tak se dela dobiček... :naughty: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z750... iz 85 na 150 jurčkov! 80% podražitev :blink:

Rad bi videl bilance obveznega zavarovanja za motocikle (npr. od Triglava)

Skupaj vplačane premije in skupaj izplačane škode, pa da vidim to izgubo... :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

torej bo isto za plačat če imaš 100 konjev ali pa 180 :slap:

oz. konkretno cestni motor s 600, 750, 900,1000 ali 1000+ ccm :cry:

To je ista bedarija kot pri avtomobilih, ker se moč motorjev dviguje razredi so pa isti že kr nekaj časa! :hmm:

Sedaj ima redko katera nova limuzina pod 130 KM, ker potem že ni več limuzina :grrr ... isto pa motorji, ki so vsako leto močnejši in tudi bolje vodljivi ... vozniki pa tudi nabiramo iskušnje. ;)

Popravljeno . Popravil 2Bad
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekoliko zavajajoča primerjava. Žal.

In kaj je pri tej primerjavi zavajujoče? To so samo dejstva. Če boš pogledal anketo, boš videl, da se nihče ni niti približal 500€, ki jih plačujem jaz v Sloveniji.

To, da imajo zavarovalnice pri nas slab oz. neprimeren sistem določanja premij, je pa dejstvo. Žal napovedane spremembe tega dejstva ne bodo spremenile.

Mi v Sloveniji smo šele na začetku, ampak tudi to se bo uredilo. Dejte mal počakat. B)

(Razpravi o tem, da je obvezno zavarovanje predpisano z zakonom in kot tako socialna kategorija; da višine premij vplivajo tudi na inflacijo in so kot take zanimive tudi za politiko... bi se pa absolutno izognil.)

:hmm: A si ti morda kak zavarovalniški PR-ovec? :hmm:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

torej bo isto za plačat če imaš 100 konjev ali pa 180 :slap:

oz. konkretno cestni motor s 600, 750, 900,1000 ali 1000+ ccm :cry:

A je blo do zdaj mrbit kaj drugac? :eek:

Jst sm za svojo bemwlo placal isto tolk,kot je placal vsak,ki fura mopi nad 750kubikov. Pa ma moj mopi le 0,221kW/kg... :wacko:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

torej bo isto za plačat če imaš 100 konjev ali pa 180 :slap:

oz. konkretno cestni motor s 600, 750, 900,1000 ali 1000+ ccm :cry:

Res je, če bo to res tako ostalo, mislim, da se bo znatno povečalo povpraševanje po 1000 kubičnih motorjih. Vsaj za mene je zdaj odločitev še lažja. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je, če bo to res tako ostalo, mislim, da se bo znatno povečalo povpraševanje po 1000 kubičnih motorjih. Vsaj za mene je zdaj odločitev še lažja. .)

sej sem že napisal .... 1kw bi moral imet osnovno ceno.. npr. 1500sit. podobno imajo v italiji....ne pa da se plačuje po nekih kategorijah ki so nastavljene samo za odiranje... ..... to vsekakor ni pošteno...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej sem že napisal .... 1kw bi moral imet osnovno ceno.. npr. 1500sit. podobno imajo v italiji....ne pa da se plačuje po nekih kategorijah ki so nastavljene samo za odiranje... ..... to vsekakor ni pošteno...

Tudi meni bi bilo to bolj logično ... lahko tudi pri avtomobilih potem pa še kakšni bonusi oz. malusi v primeru bolj ali manj rizičnega zavarovanca ali skupine. :hmm: :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Novica o spremenjenem sistemu registracije me je spravila v slabo voljo. Ha, to je hujše kot srednji vek...kakšna podražitev! Še malo in bom prodal motor. Še sreča, da imam nekje napol razsutega avtomatika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je, če bo to res tako ostalo, mislim, da se bo znatno povečalo povpraševanje po 1000 kubičnih motorjih. Vsaj za mene je zdaj odločitev še lažja. .)

Bo rekel Lojzi:Hja cena rege je ista, bom vzel pa 1000ccm: več kubikov,večja močja,manj izkušenj..posledično več nesreč (ne daj bog :cry: ). Pol bo statistika drugačna...in bo priletel še kakšen razred vmes :slap:

Adijo pamet....ma recimo da je vse lepo in prav glede cen zavarovanja...sam ko ne bi zavarovalnice, če maš smolo in ti se nekaj zgodi, pol tolk kompliciral in se vlekli ven....... :nono:

Qrc, plačat bo treba,če se boš hotu vozit......Pa bojo fouš sosjede začel govorit: "ta si pa privošči"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima, kolk se bo kej poznal pri prodaji motorjev po teh novih razredih.

Jaz mam KLEja, ker je bla nizka registracija, čeprav sm hotu TA. Mel sm namen kupt stroma 650, pa pade po novem v predzadnji razred. :angry2: Zgleda da bo treba kr za TA na konc zamenjat, se bo najbolj splačal. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rezulati ankete z SVRider.de foruma:

post-2208-1134581853_thumb.jpg

Vzorec je sicer še majhen, vendar vidimo, da večina plačuje med 50 in 200€. Jaz sem edini, ki je glasoval za 'preko 500€'...

Glasovali so večinoma lastniki SV650, nekaj pa je tudi lastnikov SV1000 in drugih mopedov. V Sloveniji pri 50% (max) bonitete je zavarovanje 200€ za SV650 in 275€ za SV1000...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na spletni strani AMZS, pri izračunu registracije sploh nisem zasledil rubrike za kw? :hmm:

Mogoče zato, ker še ni 15.JAN :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je naša vlada, ki jo tolk skrbi konkurenčnost, kaj razmišljala v smeri, da bi se dalo vozila zavarovati tudi v tujini? Bomo imeli manj stroškov, pa bomo bolj konkurenčni... :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bojo tele nove spremembe imele kaj pozitivnega učinka na št. prometnih nesreč, potem je OK. Bomo pač plačal naslednje leto 15% več. Pa ne samo to, razmišljam tud o 1000 kubični zadevi, ki ma 72kW. Palačal pa bom itak enako. Pa verjetn ne razmišljam sam jz tako. Če bo v večini tako, potem bojo posledice prej negativne za prometno varnost. <_<

Popravljeno . Popravil lederman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... zame ugodno ... :OK: :blush: :blush: :OK:

... 1200 ccm .... 72 kw ....

... sedaj najvišji razred, po novem ceneje ... :OK: .)

... kupite Bandita 1200 :OK: :OK: :OK: :OK: ...

... mislim, da je to dobra pogruntavščina :worship: :worship: :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!