Skoči na vsebino

Zavarovalnice (vse o zavarovanju, odškodninah, AO+, kasku, AXA asistenci),


FP

Priporočene objave

Sicer pa kar bom jaz naredu se drugih ne tiče, pa če en let proftiram pa en let..

Jah, zakva pa potem obelodanjaš svoje nebuloze tukaj, če se to drugih ne tiče? Ejjejjej...

Ehh... saj vem, tut jaz sem pametnjakovič.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jah, zakva pa potem obelodanjaš svoje nebuloze tukaj, če se to drugih ne tiče? Ejjejjej...

Ehh... saj vem, tut jaz sem pametnjakovič.

Zato ker naj bi si na forumu izmenjavali mnenja in mogoče bi se kdo tud rad mal izognu, če se da in kako se da ....... :?

No zdej pa hitr nazaj za knjige, da ti ne bo kej ušlo :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi sam sem včeraj preveril rekla kazala informacije pri mojem "viru". On je klical na tri različna mesta,kjer bi lahko že kaj vedeli o tem, pa ne vejo nič o tem.

Zato prosim: od kje vam ta vir in koliko je zanesljiv (1.april pač še ni) :angry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zato ker naj bi si na forumu izmenjavali mnenja in mogoče bi se kdo tud rad mal izognu, če se da in kako se da ....... :?

No zdej pa hitr nazaj za knjige, da ti ne bo kej ušlo :D

a še nikomur ni potegnil, da se ne da po sistemu "ja bih jebao, ali ne bi da mi uđe..." splošno jasno je pač, da so tveganja pri teh igricah večja... če s takim motorjem povzročiš nesrečo, je zmer možnost, da ugotovijo, da dejansko ni blokiran... a takrat boš pa naprej začasno rešitev in možnost izogibanja odgovornosti iskal?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... zame ugodno ... :OK: :blush: :blush: :OK:

... 1200 ccm .... 72 kw ....

... sedaj najvišji razred, po novem ceneje ... :OK: .)

... kupite Bandita 1200 :OK: :OK: :OK: :OK: ...

... mislim, da je to dobra pogruntavščina :worship: :worship: :yea1:

a zamisli mene....

1200 ccm......45kW.....

do sedaj open class...pri zavarovanju seveda....

po (upam da) novem sistemu economic class.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a zamisli mene....

1200 ccm......45kW.....

do sedaj open class...pri zavarovanju seveda....

po (upam da) novem sistemu economic class.....

Men se zdi, da sta na istem... :hmm:

...če ti pa rata še en kilovat kam skrit :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a zamisli mene....

1200 ccm......45kW.....

do sedaj open class...pri zavarovanju seveda....

po (upam da) novem sistemu economic class.....

... :OK: :OK: :OK: :OK: ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Murjak(policaj) te bo namril(radar) al pa prometna kontrola(poostrena zaradi novih razredov.....),če boš ustavu in nato kifeljc prebere, da maš kao blokado za KW, mogoče te je vstavu zarad pre. vožnje......kako bodo to na licu mesta ugotavlali za KW se še neve.....vendar v A in D imajo majhne valje za meritev, katere uporabljajo prav za te namene.....če samo za skuter?Sum bo potrjen, bodo poklical vlečno in gremo na tajkšno meritev....

Plačam vlečno,plačam meritev,plačam kazen,če so me vstavli zarad prehitre vožnje še tole kazen plačam,še prijavo dobim za sodnika,itd...

Zmerom voziš pod strahom, da te le dobijo....enako kot če ga spljoh nimaš prjavljenega al pa brez izpita....

Denarne kazni so pa ubitačne....če

SE SPLAČA ?....nevem.... :doze:

LP. ANDI

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Murjak(policaj) te bo namril(radar) al pa prometna kontrola(poostrena zaradi novih razredov.....),če boš ustavu in nato kifeljc prebere, da maš kao blokado za KW, mogoče te je vstavu zarad pre. vožnje......kako bodo to na licu mesta ugotavlali za KW se še neve.....vendar v A in D imajo majhne valje za meritev, katere uporabljajo prav za te namene.....če samo za skuter?Sum bo potrjen, bodo poklical vlečno in gremo na tajkšno meritev....

Plačam vlečno,plačam meritev,plačam kazen,če so me vstavli zarad prehitre vožnje še tole kazen plačam,še prijavo dobim za sodnika,itd...

Zmerom voziš pod strahom, da te le dobijo....enako kot če ga spljoh nimaš prjavljenega al pa brez izpita....

Denarne kazni so pa ubitačne....če

SE SPLAČA ?....nevem.... :doze:

LP. ANDI

Glede na to, da so policiji nove mopede kupil in da minister gregor špara na vse strani me prav zanima kdaj bodo mel naši miličarji take naprave.....bomo vidl kaj bo prinesel čas....

Pa po moje se da tud s 25kw marsikje prehiter pelat. Seveda to pr cestakih verjetn ne pride v poštev, za kšne manjše endure ali podobno je pa misl da dobra rešitev...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se, se splača, kajpak... :winkiss:

Joooj, kak sem jezen... :xx: :xx: :xx:

OK,....Okey.....

zapret temo.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to, da so policiji nove mopede kupil in da minister gregor špara na vse strani me prav zanima kdaj bodo mel naši miličarji take naprave.....bomo vidl kaj bo prinesel čas....

Pa po moje se da tud s 25kw marsikje prehiter pelat. Seveda to pr cestakih verjetn ne pride v poštev, za kšne manjše endure ali podobno je pa misl da dobra rešitev...

Šparajo...?Gnar je trba not spravit...in kje ga bodo iskali?

Tisti ki imajo majhne endure in podobno,pa nevem če so tolk najebali,da jim je treba.....

ZAPIRAM!!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem malo vprašu na zavarovalnici in so dejali da bo res kmalu po novem letu prešlo računanje osnovnega zavarovanja glede na KW. Kakšni bodo ti razredi in cene, pa je še skrivnost vseh zavarovalnic.

Je pa pripomnil, da ni nujno da bo ta datum 15.1.2006, vsekakor v začetku prihodnjega leta in da bo ta datum med zavarovalnicami različen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:? Jest vm pravm :)

Najbol bi blo ponarjene tablce pa sam na povno! Če gre leteč za tabo pol morš met več jajc k on če pa je marica pa itak nč ne morjo k sam zgineš u tri krasne...

Velikrat sm že premišljeval kako bi zakril tablco in polcajm bežu če pa se slučajno zaletim bi pa pač s police plaču k registreranga bi pa meu. :?

Kaj pa vem :?

Kok je sploh po tanovem kazn če se tablica ne vidi! :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ljudi bi motivirala imeti cenejša prevozna sredstva...

To lahko narediš že zdaj. Imaš motor z manj kW.

... in jim dala na izbiro cenejša poškodbena zavarovanja. Od tega bi bila odvisna višina premije. Vsota škod bi se tako zmanjšala, oz. bi bila odvisna od tega, kar si vsak posameznik želi in tudi plača.

To ne gre. Država z zakonom v dobro in v zaščito zavarovanca določi najnižje zavarovalne vsote. To zato, ker vso škodo, ki preseže te zavarovalne vsote, plačaš potem sam. Tudi če bi sam zase izbral manj, ne bi bilo uredu. Izbereš sam zase na primer čisto nizke zavarovalne vsote in potem ko si recimo invalid in ne moreš skrbeti sam zase, dohodkov ne bi imel, denarja od zavarovalnine bi ti pa zmanjkalo - kaj bi potem? Padel bi na pleča države, ne bi te mogli pustit umret.

Škode v prometnih nesrečah pa bi se (ne glede na krivdo) obravnavale kot da jih je povzročila neznana tretja oseba.

Tole generalno ne gre vkup z logiko našega pravnega sistema.

Ampak res, mislim, da zgolj s to spremembo ne bi nič dosegli. Problem je, kot sem že rekel, da se zgolj na podlagi enega kriterija določa višina premije. Ki zelo malo govori o dejanski rizičnosti udeleženca v cestnem prometu. Samo to bi bilo treba popraviti, pa bi bilo bolje. Je pa tudi res, da se zavarovalnice obnašajo tudi malo "socialno", so tudi pod pritiskom države (premije in rizične kriterije mora, glede na to, da gre za po zakonu obvezno zavarovanje, potrdit vlada!), ki pač pobira pri tistih, za katere sumi, da imajo "več". Če maš za kilowatte, maš tudi za premijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še za vse tiste, ki špekulirate s blokadami in podobnim.

Pustimo ob strani, da vas lahko dobijo, pa plačate kazen. Pustimo tudi to, da vas dobijo, ko naredite škodo in bi (po zakonu in zavarovalnih pogojih) zavarovalnica plačala samo tisti del škode, ki je v sorazmerju s plačano premijo in premijo, ki bi jo morali plačati za vaš motor. Če bi plačali za "kao 25 kW" 50 jurjev, imate jih pa 90 in bi jih morali plačati 150, bi bila to ravno tretjina. Če naredite za 3 miljone škode, plača zavarovalnica en miljon, dva bi morali plačati sami.

Tole hočem povedat. Prva stvar: če zaradi blokad ne bo nihče plačeval visokih premij za veliko kilowattov, se bo pač nabralo manj premije in se bo zavarovanje spet podražalo.

In druga stvar. Recimo da vas ne dobijo. Vi furate blokirano R6 in plačujete premijo za 25 kW. Vaš najboljši frend pa vozi Ninjo 6 in plačuje za polne kilowatte. Denar za škode se črpa iz skupne vsote vseh premij. Če bi bilo pošteno, bi oba plačevala enako. Upam, da vam je jasno, da on plačuje del premije namesto vas in tudi za vas. Ne se pol čudit, če vam bo rekel, ej, koji ti je kurac, jaz plačujem za tebe, če boš imel nesrečo, tebi pa za mene ni treba plačevat. Ni glih neki...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole hočem povedat. Prva stvar: če zaradi blokad ne bo nihče plačeval visokih premij za veliko kilowattov, se bo pač nabralo manj premije in se bo zavarovanje spet podražalo.

Zakaj bi se moralo pri nas nabrati več denarja na zavarovanca kot v Nemčiji??? Ali zavarovalnice v Sloveniji izplačujejo večje odškodnine?! Dvomim - zavarovalne vsote so pri nas bistveno nižje (v Nemčiji 50 M€, v Sloveniji 30 MSIT), pa tudi npr. delovne ure servisov so cenejše in podobno... Že res, da nas je manj in da je skupno zbranega denarja manj - ampak nas je manj tudi pri povzročanju škode!

Je pa res, da je v Sloveniji skoraj vedno za povzročitelja nesreče spoznan motorist - pa sem prepričan, da to ni dejansko stanje, ampak gre za 'malomarnost' in 'brezbrižnost' policije, ki se zadovolji z 'neprilagojeno hitrostjo' in ostalih okoliščin sploh ne razišče - žal verjetno tudi zato, ker se veliko nesreč za motorista konča usodno in se sploh ne more 'branit'.

Obsežna raziskava skoraj 1000 prometnih nesreč, v katerih so bili udeleženi vozniki dvokoles ( maids.acembike.org, slovenski prevod poročila ) pa je pokazala, da:

Prevelika hitrost je redko razlog nesreč, saj je v 70% primerov v trenutku trka nižja od 50 km/h.

Motorna kolesa največkrat trčijo v osebni avtomobil (60% nesreč) v urbanem okolju, drugi najpogostejši trk pa je bližnje srečanje z asfaltom. Zaskrbljujoč podatek je, da v 50% primerov voznik avtomobila motorista ni videl.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In druga stvar. Recimo da vas ne dobijo. Vi furate blokirano R6 in plačujete premijo za 25 kW. Vaš najboljši frend pa vozi Ninjo 6 in plačuje za polne kilowatte. Denar za škode se črpa iz skupne vsote vseh premij. Če bi bilo pošteno, bi oba plačevala enako. Upam, da vam je jasno, da on plačuje del premije namesto vas in tudi za vas. Ne se pol čudit, če vam bo rekel, ej, koji ti je kurac, jaz plačujem za tebe, če boš imel nesrečo, tebi pa za mene ni treba plačevat. Ni glih neki...

Problem je v tem ,ker je folk vedno prepričan, da 'oni drugi, ki niso mi, živijo na naš račun'. Jaz sicer ne vem, kdo jim je to zavest vcepil. Morda gre za favšijo, morda za manjvrednostne komplekse zaradi nekdanjega sistema zatiranja posameznika, morda pa zgolj za razvoj demokracije in mozolje, ki jih takšno zorenje povzroči. Lahko pa, da je vse res. Dokazov nimamo, s pljuvanjem in jokcanjem pa učinka ne bo.

Je pa res, da je v Sloveniji skoraj vedno za povzročitelja nesreče spoznan motorist - pa sem prepričan, da to ni dejansko stanje, ampak gre za 'malomarnost' in 'brezbrižnost' policije, ki se zadovolji z 'neprilagojeno hitrostjo' in ostalih okoliščin sploh ne razišče - žal verjetno tudi zato, ker se veliko nesreč za motorista konča usodno in se sploh ne more 'branit'.

Odpri malo teme AO+ in preberi, kaj se je tam akumuliralo v minulih letih foruma... 'Kaj ti bo kasko, če lahko na AO+'... malo vprašaj, koliko ljudi je za brezveze jemalo opornice, da so motor potem popravili ...

Vsaka zgodba ima dve plati, tudi slovenska moto-zavarovalniška. Ti vidiš eno, jaz skušam videti obe. Večina motoristov vidi tisto, ki jo vidiš ti, razen tistih bolj spretnih, ki so izkoriščali tudi drugo plat te zgodbe o slabi analizi nesreč in poškodb, preveč labavem sistemu zdravstva itd.

samo še tole:

CITIRAJ(MAIDS)

Prevelika hitrost je redko razlog nesreč, saj je v 70% primerov v trenutku trka nižja od 50 km/h.

CITIRAJ(MAIDS)

Motorna kolesa največkrat trčijo v osebni avtomobil (60% nesreč) v urbanem okolju, drugi najpogostejši trk pa je bližnje srečanje z asfaltom. Zaskrbljujoč podatek je, da v 50% primerov voznik avtomobila motorista ni videl.

Da, hitrost res še nikoli ni nikogar ubila. Pravzaprav so umrli sami od sebe zato, ker jim je nekaj v notranjosti izkrvavelo ali pa je hrbtenjača nehala pravilno stimulirati srce in druge organe. To je bilo posledica nekih čudnih gibov telesa... hitrost sama po sebi res ne ubija, če razumeš, kaj mislim.

Tud kšn na ridah ni umrl od hitrosti, saj je peljal manj kot 130, pogosto celo manj kot 100... si moreš mislit?

Jasno ti je tudi, zakaj avtomobilist pogosto ne vidi motorista, kajneda?

No, kdor noče razumet, pač noče.

Jaz razumem obe plati, ampak na živce mi gre, ker v moto-krogih pogosto prevladuje mnenje 'mi nismo tolk zlo krivi, več krivde leži na drugih - mi smo pač hitrejši in bolj obvladamo, drugi so pa neadekvatni udeleženci'. Jebat ga - realnost je druga.

Popravljeno . Popravil SymRu
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom še jaz malo pokomentiral. Moram reči, da se do neke mere strinjam z D.-jem. Tudi Dry zelo lepo razlaga. Samo jaz še vedno ne razumem, zakaj so lahko v tujini zavarovalne premije toliko nižje od naših za enak motor (če podatki, ki so jih navedli tu, držijo). Prav tako se ne strinjam z razdelitvijo razredov. Po tej razdelitvi sta npr. R6 in R1 v istem razredu. Tu, mislim, da bi moral biti vsaj še en razred.

Lp,

Filip

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom še jaz malo pokomentiral. Moram reči, da se do neke mere strinjam z D.-jem. Tudi Dry zelo lepo razlaga. Samo jaz še vedno ne razumem, zakaj so lahko v tujini zavarovalne premije toliko nižje od naših za enak motor (če podatki, ki so jih navedli tu, držijo). Prav tako se ne strinjam z razdelitvijo razredov. Po tej razdelitvi sta npr. R6 in R1 v istem razredu. Tu, mislim, da bi moral biti vsaj še en razred.

Jaz menim, da se v tujini tisti dripci, ki morajo res svinjsko veliko plačati, ne oglašajo prav preveč...

pri nas več ali manj skoraj vsi plačujejo dost podobno, četudi je nekdo že dve totalki in trikrat AO+ kasiral, pa so mu morda še kdaj kaj 'ukradli'... zato pa tudi tisti, ki nimajo zavarovalnih dogodkov, plačajo več ...

simpl, a ne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom še jaz malo pokomentiral. Moram reči, da se do neke mere strinjam z D.-jem. Tudi Dry zelo lepo razlaga. Samo jaz še vedno ne razumem, zakaj so lahko v tujini zavarovalne premije toliko nižje od naših za enak motor (če podatki, ki so jih navedli tu, držijo). Prav tako se ne strinjam z razdelitvijo razredov. Po tej razdelitvi sta npr. R6 in R1 v istem razredu. Tu, mislim, da bi moral biti vsaj še en razred.

Lp,

Filip

Jaz bi raje slišal od koga, ki v Nemčiji živi, kakšne so premije. Tisto od Premze mi žal nič ne pove. Ker sam živim v Italiji vam lahko povem da so premije tukaj krepko višje in imam motor raje registriran v Sloveniji. Nimam pregleda nad moto zavarovanji vam pa lahko povem, da je zavarovanje avtomobila za 18-letnika brez izkušenj čez 2000€. Sam sem za Opel Astro 1,7TD (70KM) plačeval 90kSIT v Sloveniji, tukaj pa 1000€, pa so mi priznali kar nekaj popusta (glede na potrdila zavarovalnice iz Slo, izključni voznik vozila, starost 30+).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tudi jaz sem se pogovarjal z zavarovalnim agentom zavarovalnice triglav in človek prvič sliši o kaki podražitvi/ spremembi zavarovanjo za motorje!!

Dry...dej povej že , kodo je ta tvoj zanesliv vir???

ker zdaj nes je že par napisalo, da se je pogovarjalo z svoji,i zastopniki/agenti, ki še nič niso slišali, kaj šele da bi vedeli kakšne cene bodo???

od kje tebi toliko informacij?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

boljše kot prej, ampak da je nad 72KW enotna premija, je pa malo mimo :doze:

Najbolj pošteno bi res bilo definirat 1 KW/SIT, ampak v tem primeru bi zavarovalnice dosti manj kasirale. Se bo pa marsikaj spremenilo: KLE, ER-5, GS500, CBF500 in podobna jajca bodo ful izgubili na ceni. 750ccm in več motorji se bodo začeli veliko bolj prodajati. Mi pa gre kar na smeh, ko mi je prodajalec hond rekel, koliko folka se je odločilo za CBF500, da bo le prišparal tistih par 10 jurjev na leto v upanju, da jo bo tudi nato dobro prodal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!