Skoči na vsebino

Zavarovalnice (vse o zavarovanju, odškodninah, AO+, kasku, AXA asistenci),


FP

Priporočene objave

Kje je zdj kak pametn, da napiše, da najboljš, da se brez tablc in na črno začnemo vozit?

Najbujš d se furamo brez tablc in k nas policaj ustavla piči mimo :OK: Bo OK?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dry...dej povej že , kodo je ta tvoj zanesliv vir???

ker zdaj nes je že par napisalo, da se je pogovarjalo z svoji,i zastopniki/agenti, ki še nič niso slišali, kaj šele da bi vedeli kakšne cene bodo???

od kje tebi toliko informacij?

No, jaz svojo zastopnico/agentko občasno tudi konkretno dol dam in potem mi ona vmes razlaga o premijah, škodah in raznih zavarovalniških zadevah in novostih. Sploh si ne morte predstavljat, kolkrat sem se moral žrtvovat, da sem iz nje za vas zvlekel celo tole novo tarifo za motorna kolesa...

Zavarovalnici (sploh pa zastopnici :P) pa ne mislim tule reklame delat. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tudi jaz sem se pogovarjal z zavarovalnim agentom zavarovalnice triglav in človek prvič sliši o kaki podražitvi/ spremembi zavarovanjo za motorje!!

Dry...dej povej že , kodo je ta tvoj zanesliv vir???

ker zdaj nes je že par napisalo, da se je pogovarjalo z svoji,i zastopniki/agenti, ki še nič niso slišali, kaj šele da bi vedeli kakšne cene bodo???

od kje tebi toliko informacij?

Jst sem pismeno vprašal Primož Tručl-a, ki je zaposlen pri zavarovalnici GENERALI d.d. kot direktor neživljenjskih zavarovanj.

Nov sistem zavarovanja motorjev v KW pride naslednje leto, točnega datuma še ni, bo pa zagotovo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, jaz svojo zastopnico/agentko občasno tudi konkretno dol dam in potem mi ona vmes razlaga o premijah, škodah in raznih zavarovalniških zadevah in novostih. Sploh si ne morte predstavljat, kolkrat sem se moral žrtvovat, da sem iz nje za vas zvlekel celo tole novo tarifo za motorna kolesa...

Zavarovalnici (sploh pa zastopnici :P) pa ne mislim tule reklame delat. :whistle:

Sicer imam bolj občutek, da so bile to tvoje (brezbožne) želje .)

V vsakem primeru hvala, da se za nas tako žrtvuješ. Če uspeš preko "notranjih kanalov" doseči "staro pravdo", ti bom še bolj hvaležen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer imam bolj občutek, da so bile to tvoje (brezbožne) želje .)

V vsakem primeru hvala, da se za nas tako žrtvuješ. Če uspeš preko "notranjih kanalov" doseči "staro pravdo", ti bom še bolj hvaležen.

:lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1:

Le vkup, le vkup uboga gmajna...... :lol: :lol: :lol:

:lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, jaz svojo zastopnico/agentko občasno tudi konkretno dol dam in potem mi ona vmes razlaga o premijah, škodah in raznih zavarovalniških zadevah in novostih.

A lahko še bilance izvlečeš iz nje? Al pa če se mogoče kdo drug daje dol s kakim direktorjem, njegovo tajnico, računovodjo,... Zelo rad bi videl razmerje med izplačanimi škodami in pobranimi premijami (za obvezno zavarovanje motorjev).

Jst sem pismeno vprašal Primož Tručl-a, ki je zaposlen pri zavarovalnici GENERALI d.d. kot direktor neživljenjskih zavarovanj.

A neživljenska se jim zdaj reče. Ja no, 150 jurjev je res mal neživljensko... :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A lahko še bilance izvlečeš iz nje? Al pa če se mogoče kdo drug daje dol s kakim direktorjem, njegovo tajnico, računovodjo,... Zelo rad bi videl razmerje med izplačanimi škodami in pobranimi premijami (za obvezno zavarovanje motorjev).

Zato pa menda imamo Statistični urad:

Zavarovanje odgovornosti lastnikov cestnih vozil:



  • Vplačane bruto premije v letu 2003: 60092 MSIT


  • Izplačane odškodnine: 34337 MSIT


  • Razlika: 25755 MSIT


post-2208-1134902770_thumb.jpg

Ja, uboge so te zavarovalnice, z obveznimi zavarovanji imajo samo izgubo in nujno jih morajo podražit... :devil: :SS

Zanimiva je statistika 'kasko' zavarovanj, ki niso obvezna in pri katerih lahko cene krojijo sami:



  • Vplačane bruto premije v letu 2003: 27290 MSIT


  • Vplačane 'tehnilčne' premije v letu 2003: 21907 MSIT


  • Razlika: 5383 MSIT


Ni mi sicer jasno, zakaj v istem dokumentu v različnih tabelah navajajo različne podatke za isto postavko (npr. vplačane bruto premije so na strani 7 60092 MSIT, na strani pa 68033 MSIT). :hmm

A neživljenska se jim zdaj reče. Ja no, 150 jurjev je res mal neživljensko... :hmm:

:grim

D.

PS: Zastopnice so 'prav gotovo' med prvimi obveščene o morebitnih velikih spremembah v zavarovalništvu... :rolleyes:

Popravljeno . Popravil danci1973
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zato pa menda imamo Statistični urad:

Zavarovanje odgovornosti lastnikov cestnih vozil:

Jaz bi rad to statistiko samo za motocikle... :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, jaz svojo zastopnico/agentko občasno tudi konkretno dol dam in potem mi ona vmes razlaga o premijah, škodah in raznih zavarovalniških zadevah in novostih. Sploh si ne morte predstavljat, kolkrat sem se moral žrtvovat, da sem iz nje za vas zvlekel celo tole novo tarifo za motorna kolesa...

Zavarovalnici (sploh pa zastopnici :P) pa ne mislim tule reklame delat. :whistle:

lepo da se "žrtvuješ " za nas :D ...mam pa eno vprašanje......koko hudiča imaš čas premišljevati o premijah/škodah in raznih zavarovalniških zadevah ter novostih med takim opravilom???

in kako hudiča ima ona čas razlagati med tem, ponavadi so zaposlene z sopihanjem in jamranjem....ne pa z razlaganjem premij :grim

PS: kako si si pa zapomnil vse razrede in cene za njih tako natančno :D

tukaj moran nekaj škripat...pa to ne vem če je pojstla :grrr

PPS: pa brez zamere...samo si me malo nasmejal in sem moral odgovorit!

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kdo ve kje je ovira, da svoejega motorja ne morem registrirat v Avstriji, kot državljan EU.

Nimam austrijske vize, to je res, ampak a se Avstrijci laho vozijo pri nas in mi pri njih, pa vseeno velja zavarovanje?

LP, El B.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kdo ve kje je ovira, da svoejega motorja ne morem registrirat v Avstriji, kot državljan EU.

Nimam austrijske vize, to je res, ampak a se Avstrijci laho vozijo pri nas in mi pri njih, pa vseeno velja zavarovanje?

LP, El B.

Ne razumeš ti svobodne trgovine... :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kdo ve kje je ovira, da svoejega motorja ne morem registrirat v Avstriji, kot državljan EU.

Nimam austrijske vize, to je res, ampak a se Avstrijci laho vozijo pri nas in mi pri njih, pa vseeno velja zavarovanje?

LP, El B.

Na podobno vprašanej odogoavrajo na MNZ takle :

Lahko v Sloveniji vozim avto, ki je kupljen, registriran in zavarovan v tujini?

Državljani Republike Slovenije s stalnim prebivališčem v RS lahko vozijo v Sloveniji avtomobil, ki je kupljen, registriran in zavarovan v državah Evropske skupnosti. Z avtomobilom lahko potuje tudi v druge države skupnosti, saj vključitev Slovenije v notranji trg ES pomeni, da se lahko blago, ki je proizvedeno ali sproščeno v prost promet kjer koli na območju ES, prosto giblje po celotnem območju skupnosti brez carinskih formalnosti.

V zakonu o varnosti cestnega prometa je določeno, da smejo biti motorna in priklopna vozila v cestnem prometu, če so registrirana in imajo veljavno prometno dovoljenje oziroma veljavno prometno dovoljenje za začasno registrirano vozilo ali če imajo veljavno potrdilo za preizkusno vožnjo in če so označena s predpisanimi registrskimi ali preizkusnimi tablicami, ki so izdane za njihovo označitev.

Motorna in priklopna vozila diplomatskih in konzularnih predstavništev in misij tujih držav ter predstavništev mednarodnih organizacij v Republiki Sloveniji in njihovega osebja, tujih trgovinskih, prometnih, kulturnih in drugih predstavništev, tujcev, ki stalno ali začasno prebivajo v Republiki Sloveniji več kot šest mesecev, ter druga motorna in priklopna vozila, ki so v Republik Sloveniji na podlagi carinske deklaracije za sprostitev blaga v prost promet ali začasni uvoz, ki traja dalj kot šest mesecev, smejo biti v prometu v Republiki Sloveniji, če so registrirana v Republiki Sloveniji.

Ne glede na prejšnji odstavek smejo biti vozila tujcev, ki stalno ali začasno prebivajo v Republiki Sloveniji več kot šest mesecev, v prometu v Republiki Sloveniji, če so registrirana v eni izmed držav članic Evropske unije.

Motorna in priklopna vozila, registrirana v tujini, smejo biti v cestnem prometu v Republiki Sloveniji, če imajo registrsko številko, listino o registraciji vozila in označbo države, v kateri je vozilo registrirano, kot to predpisuje veljavna mednarodna konvencija o cestnem prometu. Oznaka države sme biti, namesto na posebni nalepki, na registrski oziroma registrskih tablicah. http://www.mnz.gov.si/index.php?id=5280

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa saj ni treba ven selit cele registracije. Samo zavarovanje bi moralo biti dovoljeno skleniti v tujini. Ko smo ravno za svobodna trgovino, liberalizem, zdravo konkurenco... a ne Janša, Bajuk in Damjan... :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa saj ni treba ven selit cele registracije. Samo zavarovanje bi moralo biti dovoljeno skleniti v tujini. Ko smo ravno za svobodna trgovino, liberalizem, zdravo konkurenco... a ne Janša, Bajuk in Damjan... :hmm:

Vsaka država ima trg zavarovanj urejen po svoje in ne dovoli kar tako vstopa tujim zavarovalnicam. Te morajo prej zadostovati določenim pogojem. Imeti vozilo registrirano v drugi državi je prejkone nepraktično (registracija, lastništvo), razen v primeru, da imaš državljanstvo/prijavljeno stalno bivališče v tisti državi in si kje blizu meje.

Saj že imamo tuje zavarovalnice na slovenskem trgu - npr. Grawe in Generali (ne vem koliko se ukvarjata z avtomobilskim zavarovanjem). A zakaj bi se te šle konkurence, če je kartelni dogovor pod vodstvom Svetega Triglava d.d. bolj prijeten. Mene bolj kot vse drugo moti, da zaradi tega dogovora med zavarovalnicami sploh ni prave izbire - cene so skoraj identične. Razlike so potem samo v izkušnjah, ki jih kdo ima z lokalnimi predstavniki določene zavarovalnice. Ja, zgleda kot conspiracy theory, a dejstva govorijo v prid domnevi o medsebojnem dogovoru zavarovalnic.

Danci, hvala za podatke, ki so potrdili moje domneve o dobičkonosnosti zavarovanj. Sem prepričan, da bi ti dobički bili manjši, če bi na trgu zavarovanj delovala pravila konkurence.

Kljub vsemu mislim, da še zmeraj plačujemo ene nižjih zavarovalnin v EU (no, saj so tudi plače ene nižjih). Do kdaj? Do tedaj, ko bodo spet povečali cene - verjetno bo razlog približevanju povprečja v EU ( :slap: :angry:, koliko časa nam bodo vsak drek prodajali kot nekaj iz ali zaradi Bruslja ) ali kaj podobnega :grim

Se pa strinjam s tem, da so končno bolj udarili 600-kubične športnike in oprostili 1000+ kubične čoperje. Še bolje bi bilo, ko bi ceno zavarovanj poviševala/zniževala rizičnost določenega modela (glede na statistike prometnih nesreč) in starost/mladost ter spol voznika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za primerjavo, bolj grob pregled osnovnega avtomobilskega zavarovanja v It. z ali brez odbitne franšize, za moške različnih starostnih skupin v treh različnih mestih (to so vse podatki, ki pri Italijanih vplivajo na ceno zavarovanja). Avtomobil je bencinar, 1600ccm, 70kW (vzet kot osnova za primerjavo). Zneski so, seveda, v evrih.

post-1019-1135020975_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj že imamo tuje zavarovalnice na slovenskem trgu - npr. Grawe in Generali (ne vem koliko se ukvarjata z avtomobilskim zavarovanjem). A zakaj bi se te šle konkurence, če je kartelni dogovor pod vodstvom Svetega Triglava d.d. bolj prijeten. Mene bolj kot vse drugo moti, da zaradi tega dogovora med zavarovalnicami sploh ni prave izbire - cene so skoraj identične. Razlike so potem samo v izkušnjah, ki jih kdo ima z lokalnimi predstavniki določene zavarovalnice. Ja, zgleda kot conspiracy theory, a dejstva govorijo v prid domnevi o medsebojnem dogovoru zavarovalnic.

Joj, ne govorit o medsebojnem dogovoru zavarovalnic, lepo prosim. :) Zavarovalnica Triglav ima sama več kot polovico tržnega deleža (v določenih segmentih tudi krepko več kot polovico!). Ne gre za (kartelni) dogovor, gre za to, da je Triglav monopolist in ob takih razmerjih moči mu lahko ostale zavarovalnice zgolj sledijo.

Za tak Triglavov monopol so krivi (poleg ostalega) tudi sami zavarovanci. Vsi še vedno silijo k Triglavu! Čeprav kakor sami ugotavljate, ni pravih argumentov (enake cene itd.), zakaj vedno Triglav. Prav zavarovanci bi se morali za nalašč razpršiti med druge zavarovalnice! S tem bi se Triglavov monopol razbil, razmerje moči na trgu bi se izenačilo in zgolj v taki situaciji je možna zdrava konkurenca, od katere bi imel korist tudi zavarovanec sam. Kje boste torej naslednje leto podaljšali oz. sklenili svojo zavarovanje? :P Žal je res tudi to, da je zavarovanje motornih koles samo kapljica v morje ostalih premij.

Kar se pa dobičkov tiče... Dobiček zavarovalnice NI razlika med plačano premijo in izplačanimi škodami! Sploh pa, velja tudi za Evropo, nobena zavarovalnica ne dela dobička na zavarovanjih avtomobilske odgovornosti. Ali pa je ta minimalen. Zavarovanje AO ima to specifiko, da je obvezno, da ga je treba plačati s kešom, če se sploh hočeš voziti, da ga je treba sklepati oz. obnavljati vsako leto in da ga, ker imajo skoraj vsi kakšno motorno vozilo, sklepajo skoraj vsi. Zavarovalnice ga "rade" sklepajo oz. ponujajo, ker z njim pridobijo stranke, ki jim lahko potem ponudijo še kakšna druga, bolj profitabilna zavarovanja in zato, ker gre za predvidljiv in stalen dotok svežega denarja. Nekatere zavarovalnice so ga ravno zaradi tega pripravljene ponujati, tudi če imajo z njim izgubo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danci, hvala za podatke, ki so potrdili moje domneve o dobičkonosnosti zavarovanj. Sem prepričan, da bi ti dobički bili manjši, če bi na trgu zavarovanj delovala pravila konkurence.

Samo nimamo glih podatkov o tem, koliko tiste razlike gre za režijo poslovanja, stroške poslovanja itd... Sicer se strinjam steboj, FRitz, kot že velikokrat... podpiram uvedbo več parametrov rizičnosti zavarovanja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se pa dobičkov tiče... Dobiček zavarovalnice NI razlika med plačano premijo in izplačanimi škodami!

Daj, no, lepo te prosim - kaj pa JE dobiček zavarovalnice!?

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Daj, no, lepo te prosim - kaj pa JE dobiček zavarovalnice!?

Danči1973, mi ne vemo, ti pa očitno veš. Verjetno si ful bolj pri skledi z informacijami...

takole na hitro lahko jaz tudi peku očitam, da je zaslužil 900 procentov, ker stane kila kruha 500 SIT, on pa za moko plača 50 na kilo ... če se še potem malo neumnega naredim in hujskam, bo hitro 20 ljudi z mano tulilo ...

PS: dobiček je na koncu, ko odbijejo vse stroške poslovanja in druge finančne obveznosti itd ... :naughty:

Popravljeno . Popravil SymRu
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Daj, no, lepo te prosim - kaj pa JE dobiček zavarovalnice!?

D.

Mene bi to tudi izredno zanimalo???? :blink:

Zelo na brzino in ZELO poenostavljeno, se iz premije financirajo:

  • škode

ostanek ni dobiček, ampak je treba poravnati še:

  • provizije (zastopnikom)
  • zavarovalnotehnične rezervacije (ker škode vedno zaostajajo za pobranimi premijami, je potrebno oblikovati ustrezne "rezerve", iz katerih je mogoče izplačevati škode, tudi če premije ne bi bilo več)
  • zakonsko določen davek
  • požarna taksa (če je predpisana)
  • stroški pozavarovanja
  • plače zaposlenih
  • stroški poslovanja (prostori, oprema, materialni stroški, ... )
  • marketing, oglaševanje, PR
  • še kakšne stvari, ampak zgornje so bistvene

Če pod črto kaj ostane, je treba od tega plačati še davek na dobiček (nekaj deset %).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če koga res zanima in se hoče poglobiti, lahko zrihtam semle gor še posamezna letna poročila zavarovalnic... razen, če jim itak ne zaupate, ker itak nategujejo a ne ... . vsaj tako je splošno mnenje ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...razen, če jim itak ne zaupate, ker itak nategujejo a ne ... . vsaj tako je splošno mnenje ...

Splošno mnenje je tudi, da je greh in nateg tudi, če zavarovalnica in druga podjetja, firme sploh poslujejo z dobičkom. Da bi morale biti neke vrste socialne ustanova, ki ne bi smele imeti dobička. Tudi če bi zmanjkalo za izplačila škod oz. za surovine in stroške poslovanja, bi bilo pričakovano in pošteno, da podjetja kaj primaknejo iz svojega žepa. In tudi, da dobiček, ki je (če je) ustvarjen, ponikne bohvej kje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene bi to tudi izredno zanimalo???? :blink:

Zelo na brzino in ZELO poenostavljeno, se iz premije financirajo:




  • škode


ostanek ni dobiček, ampak je treba poravnati še:

[*]provizije (zastopnikom)

[*]zavarovalnotehnične rezervacije (ker škode vedno zaostajajo za pobranimi premijami, je potrebno oblikovati ustrezne "rezerve", iz katerih je mogoče izplačevati škode, tudi če premije ne bi bilo več)

[*]zakonsko določen davek

[*]požarna taksa (če je predpisana)

[*]stroški pozavarovanja

[*]plače zaposlenih

[*]stroški poslovanja (prostori, oprema, materialni stroški, ... )

[*]marketing, oglaševanje, PR

[*] še kakšne stvari, ampak zgornje so bistvene

Vse kar si naštel, velja tudi za vsa ostala zavarovanja. In zelo na brzino in ZELO poenostavljeno - če od zbranih premij odštejemo izplačane odškodnine, je priliv po posamezni vrsti zavarovanja:

Življenska zavarovanja 36400 MSIT

Zavarovanje odgovornosti lastnikov cestnih vozil 29814 MSIT

Požarno zavarovanje in elementarne nevarnosti 13726 MSIT

Nezgodna zavarovanja 9081 MSIT

Druga premoženjska zavarovanja 8887 MSIT

Kasko zavarovanja motornih vozil 6762 MSIT

Prostovoljna zdravstvena zavarovanja 5068 MSIT

Druga zavarovanja odgovornosti 1595 MSIT

Kreditna zavarovanja 1420 MSIT

Transportna kargo zavarovanja 1044 MSIT

Zavarovanje odgovornosti v zračnem prometu 990 MSIT

Zavarovanja raznih finančnih izgub 885 MSIT

Kasko zavarovanje letal in drugih zračnih plovil 682 MSIT

Zavarovanje nudenja pomoči osebam v težavah 365 MSIT

Kasko zavarovanja tirnih vozil 338 MSIT

Kavcijska zavarovanja 156 MSIT

Zavarovanje pravne zaščite 97 MSIT

Zavarovanje pomorskega in rečno-jezerskega kaska -14 MSIT

Zavarovanje odgovornosti ladjarjev in popravljalcev ladij -720 MSIT

In ne moti me, če poslujejo z dobičkom - moti me, če me odirajo pri nečem, kar je obvezno.

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!