Skoči na vsebino

Zavarovalnice (vse o zavarovanju, odškodninah, AO+, kasku, AXA asistenci),


FP

Priporočene objave

Zavarovanje odgovornosti lastnikov cestnih vozil 29814 MSIT

Ok, se bom potrudil zate. :) Povej mi, kje in od kod si dobil to cifro, pa ti bom DOKAZAL, da iz AO-ja ni dobička. Lahko kar vnaprej pripraviš gajbo pira.

Popravljeno . Popravil Dry
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In ne moti me, če poslujejo z dobičkom - moti me, če me odirajo pri nečem, kar je obvezno.

Glede na to, da me ima danci1973 morda celo na ignore (ker ne prenese debate in ima najbolj prav, kakor ve tudi vse o zavarovalništvi in še marsičem), bi prosil, da me nekdo citira, da bo morda le videl moj odgovor.

Sporočil bi mu rad le vprašanje - od kdaj je vožnja z motociklom obvezna? Žal živimo v družbi, ki deluje vzajemno zavarovalno, cene pa so pač takšne, kot so. Če želi ceneje, se lahko vedno vozi s 125-kubičnim mopedom...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to, da me ima danci1973 morda celo na ignore (ker ne prenese debate in ima najbolj prav, kakor ve tudi vse o zavarovalništvi in še marsičem), bi prosil, da me nekdo citira, da bo morda le videl moj odgovor.

Sporočil bi mu rad le vprašanje - od kdaj je vožnja z motociklom obvezna? Žal živimo v družbi, ki deluje vzajemno zavarovalno, cene pa so pač takšne, kot so. Če želi ceneje, se lahko vedno vozi s 125-kubičnim mopedom...

Zate vse :wub:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zate vse :wub:

:OK: :OK: :OK: :OK: :OK: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

:lol1: :lol1: :lol: :lol: :lol1: :lol1: :lol: :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok, se bom potrudil zate. :) Povej mi, kje in od kod si dobil to cifro, pa ti bom DOKAZAL, da iz AO-ja ni dobička. Lahko kar vnaprej pripraviš gajbo pira.

To cifro sem dobil na Statističnem uradu Slovenije, kot sem objavil tukaj.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to, da me ima danci1973 morda celo na ignore (ker ne prenese debate in ima najbolj prav, kakor ve tudi vse o zavarovalništvi in še marsičem), bi prosil, da me nekdo citira, da bo morda le videl moj odgovor.

Dragi SymRu, pravilno si ugotovil, da te imam na ignore (ne vem, zakaj te to preseneča).

Sporočil bi mu rad le vprašanje - od kdaj je vožnja z motociklom obvezna?

To je nekonstruktiven komentar oz. brezvezna provokacija, ki si ne zasluži odgovora.

Zmota je, ker je temu rekel dobiček, ne pa razlika med vplačanimi in izplačanimi premijami ...





  • Vplačane bruto premije v letu 2003: 60092 MSIT


  • Izplačane odškodnine: 34337 MSIT


  • Razlika: 25755 MSIT


Mislim, da tu ni nobene zmote. Ves čas govorim o razliki - če pa imajo zavarovalnice 25 miljard stroškov, so pa hudičevo neučinkovite.

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dragi SymRu, pravilno si ugotovil, da te imam na ignore (ne vem, zakaj te to preseneča).

...

To je nekonstruktiven komentar oz. brezvezna provokacija, ki si ne zasluži odgovora.

Odgovor na tisto prvo - pravzaprav me ne preseneča, se mi pa zdi žaljivo do sogovornika (kateregakoli, ne do mene osebno). Pokaže kvečjemu tvoj nivo in ne-sposobnost 'debate'. Hujskali in pljuvali bi (enostransko), realno zadevo pogledali in predebatirali pa pogosto ne bi, ker lahko izpade, da je hujskanje k uporu pravzaprav morda brezveze in gre samo za petelinjenje.

Glede nekonstruktivnosti - nekonstruktivno je tudi, če pišeš in trdiš, kako imajo 25 milijard dobička, če veš, da gre verjetno nekaj tudi za stroške... oz. ne veš, koliko gre za stroške, koliko za agente, koliko za rezervacije itd... To bo bralo 100 mladih glav, ki še niso usposobljene in to bo postalo njihov 'prav'. neresnice ali polresnice se na krilih adrenalina širijo bistveno hitreje in bolj trajno od resnic in realnih dejstev.

No, naj me še tole nekdo citira, da bo videl.

Popravljeno . Popravil SymRu
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odgovor na tisto prvo - pravzaprav me ne preseneča, se mi pa zdi žaljivo do sogovornika (kateregakoli, ne do mene osebno). Pokaže kvečjemu tvoj nivo in ne-sposobnost 'debate'. Hujskali in pljuvali bi (enostransko), realno zadevo pogledali in predebatirali pa pogosto ne bi, ker lahko izpade, da je hujskanje k uporu pravzaprav morda brezveze in gre samo za petelinjenje.

Glede nekonstruktivnosti - nekonstruktivno je tudi, če pišeš in trdiš, kako imajo 25 milijard dobička, če veš, da gre verjetno nekaj tudi za stroške... oz. ne veš, koliko gre za stroške, koliko za agente, koliko za rezervacije itd... To bo bralo 100 mladih glav, ki še niso usposobljene in to bo postalo njihov 'prav'. neresnice ali polresnice se na krilih adrenalina širijo bistveno hitreje in bolj trajno od resnic in realnih dejstev.

No, naj me še tole nekdo citira, da bo videl.

Evo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Banda oderuška...čeprav sploh ni problem v tem, da človek nebi zmogel, tistih par sto jurjev enkrat letno, a...

Kako pa potem lahko "živij" tuje zavrovalnice, ob drastično manjših premijah??? :blush: :unsure:

Dry.... :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No če res nimajo dobička iz AO kaj se potem tako grebejo za zavarovance :?

Verjemite, da ZNAM tudi jaz prikazati zgubo(pa nisem ekonomist) , pa če hočete lahko samo pobiram premije in ne izpalčujem škod, pa bom kljub temu imel izgubo. :kva2:

Poglejte drug primer v SLO:

RTV ki je obevzna ima vsako leto izgubo kljub temu da od vsakega odjemalca električne energije dobi lepe denarce, medtem ko komercialne TV in RA usspešno poslujejo z dobičkom, pa še veliko bolj so priljubljeni s svojim programom med ljudmi.

Si predstavljate, da bi imela RTV dobiček: to bi bila katastrofa, saj to pomeni da imajo slabe plače, da morajo delat itd, medtem ko je sedaj ravno obratno-poznam kar nekaj ljudi ki "hodijo" v službo na RTV in bi se jim z veseljem pridružil pri tej hoji,ampak je bolj ali manj samo za posvečene

Mal sem zabluzil z RTV, samo s tem sem hotel samo to povedat, da nekaj kar je "obvezno" je vedno prepoceni in ima vedno izgubo samo zato da lahko dvigujejo cene v nedogled(in si višajo seveda plače in odpravnine in nagrade NS in upravi), medtem ko se je za prostovoljna zavarovanja treba potrudit in je tudi konkurenca zato toliko bolj močna.

Zakaj je večina zavarovancev še vedno pri Triglavu: zato ker so ostale zavarovalnice, premije prilagodile Triglavu, odškodnin pa ne, (tu se lahko motim, ker to je rekla - kazala info, ampak to področje na žalost spremljam že 4 leta)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odgovor na tisto prvo - pravzaprav me ne preseneča, se mi pa zdi žaljivo do sogovornika (kateregakoli, ne do mene osebno). Pokaže kvečjemu tvoj nivo in ne-sposobnost 'debate'. Hujskali in pljuvali bi (enostransko), realno zadevo pogledali in predebatirali pa pogosto ne bi, ker lahko izpade, da je hujskanje k uporu pravzaprav morda brezveze in gre samo za petelinjenje.

Hmm... Če se 'moj nivo' definira z 'ne-sposobnostjo debate' s teboj, pa naj bo. :blink:

Glede nekonstruktivnosti - nekonstruktivno je tudi, če pišeš in trdiš, kako imajo 25 milijard dobička, če veš, da gre verjetno nekaj tudi za stroške... oz. ne veš, koliko gre za stroške, koliko za agente, koliko za rezervacije itd... To bo bralo 100 mladih glav, ki še niso usposobljene in to bo postalo njihov 'prav'. neresnice ali polresnice se na krilih adrenalina širijo bistveno hitreje in bolj trajno od resnic in realnih dejstev.

Ne bom se še enkrat citiral - nisem govoril o dobičku, ampak o razliki (oz. prilivu). Kako iz 25 miljard (oz. 29 miljard 2004) pozitivnega priliva narediti izgubo, pa je meni uganka. Dvomim, da je polovica od 4300 ljudi, kolikor jih je zaposlenih v štirih meni poznanih zavarovalnicah (Triglav, MB, Adriatic, Generali), ukvarja in je plačana iz tega.

D.

PS: Ne skrbi, tvoje objave kljub ignore-u (lahko) prebiram. In ker sem se že 'zapletel v debato' s teboj, bom tvoje nadaljne objave (verjetno) prebral - razen, če bodo (spet) kam zašle...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Splošno mnenje je tudi, da je greh in nateg tudi, če zavarovalnica in druga podjetja, firme sploh poslujejo z dobičkom. Da bi morale biti neke vrste socialne ustanova, ki ne bi smele imeti dobička. Tudi če bi zmanjkalo za izplačila škod oz. za surovine in stroške poslovanja, bi bilo pričakovano in pošteno, da podjetja kaj primaknejo iz svojega žepa. In tudi, da dobiček, ki je (če je) ustvarjen, ponikne bohvej kje...

Ne vem, če se ti je zdelo tako, jaz tako ne razmišljam. Nimam težav s tem, da ima g. Akrapovič dobičke in izjemno rast ali g. Boscarol ali kdorkoli drug. Moti me pa, ko imajo močne dobičke podjetja, ki so zaradi neobstoja prave konkurence, danes ali včeraj, v absolutno prevladujočem položaju in lahko precej brezbrižno diktirajo pogoje (Mobitel, Triglav). Poleg tega smo se pri Triglavu potem lahko naslajali s časopisnimi zgodbicami o privatizacijah in neznanskih nagradah za velike uspehe (ti se pa verjetno merijo z dobičkom).

Nisem ne ekonomist niti ne poznam točne specifikacije vseh prihodkov in odhodkov zavarovalnic, podajam svoje mnenje glede na 25Mlrd SIT razlike. Če me prepričaš v nasprotno z argumenti se bom strinjal s teboj. Trditev, da so avtomobilska zavarovanja sama izguba, sem že velikokrat slišal pa mi še nobeden ni resno razložil zakaj. Pri avtomobilskih zavarovanjih se obrne največ denarja, za življenjskimi zavarovanji. A so ta potem res tako nedobičkonosna? Pa še lastni občutek glede marketinga - mislim, da v desetih letih nisem videl toliko reklam za avtomobilska zavarovanja kot sem jih videl v enem mesecu za življenjska (nasplošno dvomim, da imajo tako velike stroške pri obveznih avtomobilskih zavarovanjih).

Tudi argumenta zakaj naj bi bil Triglav še zmerom monopolist, ne morem razumeti. Sam sem bil pri njih kar nekaj let (so veliki, močni in povsod prisotni) in sem prešaltal k drugi zavarovalnici po vsem, kar se je dogajalo okoli Klemenčičeve. Ne zaradi ugodnejše ali cenejše ponudbe, ker takšne ni. Samo zdi se mi, da sem sam eden redkih pacientov, ki bo šel zamenjati zavarovalnico ali ponudnika mobilne telefonije iz, recimo, ideoloških razlogov. Večina ljudi bo to naredila, ko se jim bo splačalo. Zame je to enaka debata kot pri Dopolnilnem zdravstvenem zavarovanju - ali bom plačeval 4718 ali 4689 SIT, hudiča, saj je popolnoma vseeno. Potem me bolj zanima kaj za to dobim in glej ga zlomka, spet skoraj popolnoma isto.

Saj vem, da bo s časom bolje. Vem tudi, da marsikje, na tako opevanem Zahodu, ni nič bolje. A človek si mora nekje spihat dušo pa mal podebatirat in se vmes kaj novega naučiti. Ne rabim se strinjati v vsem s Sym-om, Dry-em, Ice-om, Pervy-em... a mi je večino njihovih postov užitek prebrati. Kakšnkrat me prepričajo, kakšnkrat ne. A dostikrat mnenja tako dobro zapišejo da se mi jih zdi vredno zapomniti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne bom se še enkrat citiral - nisem govoril o dobičku, ampak o razliki (oz. prilivu). Kako iz 25 miljard (oz. 29 miljard 2004) pozitivnega priliva narediti izgubo, pa je meni uganka. Dvomim, da je polovica od 4300 ljudi, kolikor jih je zaposlenih v štirih meni poznanih zavarovalnicah (Triglav, MB, Adriatic, Generali), ukvarja in je plačana iz tega.

če bi 4300 ljudi prejemalo povprečno plačo cirka 400 jurjev bruto (z vsemi dodatki itd) bi to naneslo letno cirka 20,6 milijard tolarjev.. ajde, nekaj je stroškov še z avti, prostori, vzdrževanjem, ... pa recimo, da jih avtomobilska zav. sklepa samo četrtina ... je že tega stroška za plače par milijard ... stvari se hitro seštevajo - to bi kot lastnik motocikla moral vedeti ...

Mobitel

sicer :topic:, pa vendar - letos bodo imeli baje ultra dobre rezultate ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No zdaj, ko ste vse že lepo predebatirali, mi pa povejte kaj naj naredim, da bom manj plačal za zavarovanje :)

Ne se vozit z motorjem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če bi 4300 ljudi prejemalo povprečno plačo cirka 400 jurjev bruto (z vsemi dodatki itd) bi to naneslo letno cirka 20,6 milijard tolarjev.. ajde, nekaj je stroškov še z avti, prostori, vzdrževanjem, ... pa recimo, da jih avtomobilska zav. sklepa samo četrtina ... je že tega stroška za plače par milijard ... stvari se hitro seštevajo - to bi kot lastnik motocikla moral vedeti ...

Seštevaš plače za vse zaposlene in vse stroške, pa seštej še vse (neto) prilive: 126 miljard.

Govorili pa smo seveda o 'zavarovanju odgovornosti lastnikov motornih vozil', na katerem verjetno ne dela niti 25% zaposlenih (vsaj ne izključno).

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če bi 4300 ljudi prejemalo povprečno plačo cirka 400 jurjev bruto (z vsemi dodatki itd) bi to naneslo letno cirka 20,6 milijard tolarjev.. ajde, nekaj je stroškov še z avti, prostori, vzdrževanjem, ... pa recimo, da jih avtomobilska zav. sklepa samo četrtina ... je že tega stroška za plače par milijard ... stvari se hitro seštevajo - to bi kot lastnik motocikla moral vedeti ...

sicer :topic:, pa vendar - letos bodo imeli baje ultra dobre rezultate ...

Delam v banki, v IT-ju, pa imam pisarno skoraj zraven števca za elektriki. Kdo bi si mislu da klime, pa vsa ta štromarija nanese par miljard letno. 20 službenih avtomobilov tut nanese nekaj milijonov. Ogrevanje poslovne stavbe, gradnja nove poslovne stavbe, vzdrževanje stavbe, najem, snažilke, agenti, regresi, sindikat, toaletni paper, zala voda v vsakem štuki, odvetniki, reklamacije.........

Danci1973 vse to neki stane :grim

Se pa borijo zavarovalnice za vsakega slehernega zavarovanca, mogoče zato, ker moj fotr zraven navrže še okoli milijon (hiša, življensko....)

Popravljeno . Popravil Brihta
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Delam v banki, v IT-ju, pa imam pisarno skoraj zraven števca za elektriki. Kdo bi si mislu da klime, pa vsa ta štromarija nanese par miljard letno. 20 službenih avtomobilov tut nanese nekaj milijonov. Ogrevanje poslovne stavbe, gradnja nove poslovne stavbe, vzdrževanje stavbe, najem, snažilke, agenti, regresi, sindikat, toaletni paper, zala voda v vsakem štuki, odvetniki, reklamacije.........

Danci1973 vse to neki stane :grim

Vso to infrastrukturo potrebujejo za opravljanje vseh svojih dejavnosti in ne samo za obvezna avtomobilska zavarovanja. Torej se tudi vsi ti stroški porazdelijo čez celih 126 miljard neto prilivov...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seštevaš plače za vse zaposlene in vse stroške, pa seštej še vse (neto) prilive: 126 miljard.

Govorili pa smo seveda o 'zavarovanju odgovornosti lastnikov motornih vozil', na katerem verjetno ne dela niti 25% zaposlenih (vsaj ne izključno).

D.

Sa jse je brezveze jajcat, ampak ... letno zavarovanje za avto ali motor je hitro okol 200 čukov, za stanovanje pa ene 30 ... ok, drugo so zavarovanja posojil, transportov, ladje, letala, jahte... bi rekel, da imajo kar dosti dela z avti - avtov je tudi številčno največ od teh 'artiklov zavarovanja'... verjetno nekaj še kmetje zavarujejo, pa tko naprej ... a vendar menim, da je podobno, kot v banki, kjer imajo za 10-odstotni turnover kar 90 odstotkov dela (šalterji in poslovanje z občani)...

Menim tudi, da nihče ne bi zavaroval pri virtualni zavarovalnici, ki ne bi imela službenih avtomobilov, poslovnih stavb, nekih jamstev, poslovnih navez, neke infrastrukture in neke oprijemljive 'solidnosti'... virtualna zavarovalnica bi bila vse preveč podobna kakemu Zdenexu ...

tak okot se tebi zdi odiranje, meni recimo normalno, se zdi lahko nekemu 18-letnemu mulčku z CBRo bagatela - v tujini verjetno tak otroče ne bi mogel za 600 evrov registrirati ultrašportnega motorja (al pa R6 al pa kej podobnega)...

Sistem pač ni fleksibilen, a verjamem, da tudi ni med najbolj dobičkonosnimi.

Vso to infrastrukturo potrebujejo za opravljanje vseh svojih dejavnosti in ne samo za obvezna avtomobilska zavarovanja. Torej se tudi vsi ti stroški porazdelijo čez celih 126 miljard neto prilivov...

kot pravim - nimamo podrobnih podatkov o prelivanju sredstev iz ene dejavnosti v drugo ... imamo le letne bilance, ki so take, kot so... Dobička ni pretirano veliko, kvečjemu toliko, da se še ne da reči, da je firma glih v krizi ...

Mene bi recimo zanimalo se poigrati z vzorcem 'motosvet' in vzet 200 motorjev, seštet stroške zavarovanj in potem seštet tudi izplačane premije iz teh naslovov ... nekateri posamezniki imajo blazno pozitivne bilance, nekateri pač mislijo, da so preveč v minusu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a vendar menim, da je podobno, kot v banki, kjer imajo za 10-odstotni turnover kar 90 odstotkov dela (šalterji in poslovanje z občani)...

Fizični komitenti v bankah oz. avtomobilska zavarovanja so nekakšno nujno "zlo" pri poslovanju banke oz. zavarovalnice.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To cifro sem dobil na Statističnem uradu Slovenije, kot sem objavil tukaj.

D.

Tukaj imaš letna poročila Zavarovalnice Triglav za leto 2004:

Letno poročilo 2004 - Poslovni pregled

Letno poročilo 2004 - Računovodski pregled

Poglej si, kaj je obračunano kosmato, plačano, neplačano, kaj so čisti prihodki in odhodki, kaj se dogaja s pozavarovanjem in prihodki in odhodki od naložb. Tudi obratovalne stroške imaš razdeljene po stroškovnih nosilcih in funkcionalnih skupinah. Vse po posameznih zavarovalnih vrstah. In povej, koliko milijard ti je ostalo na koncu iz AO-ja.

Razen, seveda, če tudi ti deliš takšno mnenje:

Verjemite, da ZNAM tudi jaz prikazati zgubo(pa nisem ekonomist) , pa če hočete lahko samo pobiram premije in ne izpalčujem škod, pa bom kljub temu imel izgubo. :kva2:

in je potem itak vse skupaj fejk in ena sama velika zarota. Mogoče potem lažejo tudi podatki, ki si jih dobil na Statističnem uradu?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!