Skoči na vsebino

Zavarovalnice (vse o zavarovanju, odškodninah, AO+, kasku, AXA asistenci),


FP

Priporočene objave

Okoli zavarovanja motorja bo še nekaj zelo zelo zanimivo.Štirikolesniki so bili tudi zavarovani po isti tarifi in po kubikaturi kot motorna kolesa.Po novem pa se bo zavarovanje za štirikolesa pocenilo,saj ima npr.800 ccm,po podatkih samo 15 kw. :grim . A kdo upa staviti,da bo tako tudi ostalo ! :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tukaj imaš letna poročila Zavarovalnice Triglav za leto 2004:

Letno poročilo 2004 - Poslovni pregled

Letno poročilo 2004 - Računovodski pregled

Rekel si, da se boš potrudil in da boš ti dokazal... Nič ne bo z gajbo. :nono:

Če gledamo samo zavarovanje odgovornosti pri uporabi motornih vozil za leto 2004:

Obračunana 'kosmata' premija (stran 26, PDF 22): 37.710.071.422,00 SIT

Obračunani 'kosmati' zneski škod (stran 28, PDF 24): 24.720.921.756,00 SIT

'Kosmati' obratovalni stroški (stran 31, PDF 27): 5.480.861.894,00 SIT

Vplačane premije - izplačane škode - obratovalni stroški = 7.508.287.772,00 SIT.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ah danci tebi podoben objave se mi zdijo podobne glasu vpijajočega v puščavi bi rekel župnik in Bog odpusti jim, saj ne vedo kaj delajo :?

Zagotov je kdo na forumu, ki lahko dokaže "zgubo" AO(pa se mogoče ne upa zaradi izgube dobre službe), samo verjemite mi , da nas je še več, ki bomo njegovo pisanje postavili na laž :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vplačane premije - izplačane škode - obratovalni stroški = 7.508.287.772,00 SIT.

:wacko: :doze:

:surrender: Vdam se. :surrender:

Ja, 7,5 miljarde profita iz AO-ja.

da nas je še več, ki bomo njegovo pisanje postavili na laž :devil:

Ne bom se pustil več sprovocirat. :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

samo verjemite mi , da nas je še več, ki bomo njegovo pisanje postavili na laž :devil:

Med 'bomo' in 'bi radi' je velika razlika ... Jeziki so na motosvetu vedno močni...

Je treba operirat z dejstvi in podatki. Danči se že nekaj trudi v to smer. Še malo, pa bodo podatki štimali ;) Zaenkrat smo na cirka 15-odstotni 'marži', ker se zdi v sodobnem svetu poslovanja povsem legitimna marža v vsaki poslovni branži... Kdor zasluži manj, dela skorajda v svojo škoda - to verjetno ve vsak motosvetovc, ki se je vsaj malo ukvarjal s poslom.

PS: ja, trudim se zavarovalnico zagovarjat, imam v njej 1,5 milijarde kapitala ... jaz in tista gospa, moja frendica ...

Popravljeno . Popravil SymRu
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je treba operirat z dejstvi in podatki. Danči se že nekaj trudi v to smer. Še malo, pa bodo podatki štimali ;)

V izkazu poslovnega izida premoženjskih zavarovanj, so kosmati prihodki od zavarovalnih premij za zavarovanje odgovornosti pri uporabi motornih vozil enaki 35.296.916.000 SIT, delež pozavarovateljev je 2.451.095.000 SIT, čisti prihodki od premij so 32.845.821.000 SIT. Kosmati odhodki za škode za zavarovanje odgovornosti pri uporabi motornih vozil so 30.673.122.000 SIT, delež pozavarovateljev je 1.866.675.000 SIT, čisti odhodki za škode so 28.806.447.000 SIT.

Samo še... 4.039.374.000 SIT ali cirka 4 miljarde nam je ostalo. :kva2: Še dobro, da nismo nobenih stroškov upoštevali. Teh je pa, kosmatih obratovalnih stroškov sicer in to samo za zavarovanje odgovornosti pri uporabi motornih vozil, za 5.480.863.000 SIT. Kaj pa zdaj?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zaenkrat smo na cirka 15-odstotni 'marži', ker se zdi v sodobnem svetu poslovanja povsem legitimna marža v vsaki poslovni branži... Kdor zasluži manj, dela skorajda v svojo škoda - to verjetno ve vsak motosvetovc, ki se je vsaj malo ukvarjal s poslom.

A ni 'marža' razlika med nabavno in prodajno ceno? Kaj je v primeru zavarovanja nabavna cena? In od kod ti 15%?

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zaenkrat smo na cirka 15-odstotni 'marži', ker se zdi v sodobnem svetu poslovanja povsem legitimna marža v vsaki poslovni branži...

Hm, v vsaki poslovni branži ti država ne privleče za ušesa nekaj sto tisoč strank.

Ko se bo pojavila prva virtualna zavarovalnica, ki bo ponujala npr. 25% nižjo ceno zavarovanj, grem takoj k njim. Če me nategnejo, j..at ga. Če nategnjeni uporabniki zaženejo vik in krik, lahko uidem v kakšno real zavarovalnico. Če pa takšna zavarovalnica pobere nakaj deset tisoč zavarovancev ali več, potem pa tudi ni več tako "virtual". V Italiji je nekaj takšnih virtual zavarovalnic, ki pa so, v osnovi, tuje zavarovalnice, ki so virtual samo v Italiji, doma pa za njimi stoji vse tisto kar nam pomeni otipljivo zavarovalnico.

P.S.

A Mateja ve, da sta si z Nado tako blizu? :whistle: :P :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm, v vsaki poslovni branži ti država ne privleče za ušesa nekaj sto tisoč strank.

Ko se bo pojavila prva virtualna zavarovalnica, ki bo ponujala npr. 25% nižjo ceno zavarovanj, grem takoj k njim. Če me nategnejo, j..at ga. Če nategnjeni uporabniki zaženejo vik in krik, lahko uidem v kakšno real zavarovalnico. Če pa takšna zavarovalnica pobere nakaj deset tisoč zavarovancev ali več, potem pa tudi ni več tako "virtual". V Italiji je nekaj takšnih virtual zavarovalnic, ki pa so, v osnovi, tuje zavarovalnice, ki so virtual samo v Italiji, doma pa za njimi stoji vse tisto kar nam pomeni otipljivo zavarovalnico.

P.S.

A Mateja ve, da sta si z Nado tako blizu? :whistle: :P :D

Mateja tega ne ve in bi tudi prosil, da ji tega ne poveš. Tudi za moje investirano premoženje ne :)

Sicer pa - zaupanje zavarovalnicam je škakljiva zadeva... poznam ljudi, ki ne zaupajo niti zavarovalnici maribor... po drugi plati poznam take, ki bi denar tudi faulastemu Janezu Novaku dal raje kot pa najbolj urejenemu poslovnežu iz tujine... Stvar percepcije verjetno.

Jaz imam doslej s Triglavom same dobre izkušnje, nikol niso kompliciral. Maribor pa, on the other hand, is not my cup of tea...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm, v vsaki poslovni branži ti država ne privleče za ušesa nekaj sto tisoč strank.

Ja, ampak država za ta ista zavarovanja z zakonom določa tudi pogoje in način poslovanja (da po zakonu zavarovalnica recimo ne sme odkloniti zavarovanja stranki, tudi če je imela ta ista stranka v preteklem letu 100 škod; edino, kar lahko stori je, da mu zaračuna maksimalni malus = dvakratno premijo), obsege kritja (zavarovane nevarnosti in višine zavarovalnih vsot) in višino premije (če je ne bi, bi bile premije še višje).

Ko se bo pojavila prva virtualna zavarovalnica, ki bo ponujala npr. 25% nižjo ceno zavarovanj, grem takoj k njim. Če me nategnejo, j..at ga. Če nategnjeni uporabniki zaženejo vik in krik, lahko uidem v kakšno real zavarovalnico. Če pa takšna zavarovalnica pobere nakaj deset tisoč zavarovancev ali več, potem pa tudi ni več tako "virtual". V Italiji je nekaj takšnih virtual zavarovalnic, ki pa so, v osnovi, tuje zavarovalnice, ki so virtual samo v Italiji, doma pa za njimi stoji vse tisto kar nam pomeni otipljivo zavarovalnico.

To niso nobene virtualne zavarovalnice, ki sicer kao sploh ne obstajajo. So čisto realne zavarovalnice in podležejo kompletni zakonodaji in nadzoru, kot vse ostale zavarovalnice v določeni državi. Gre samo za način trženja, ki je tak, da zavarovanja sklepajo preko call centra in interneta. Kompletna komunikacija me stranko in zavarovalnico poteka na ta način, nimajo nobenega "šalterja", kamor bi prišel urejat karkoli, nobenih zastopnikov.

V Italiji zavarovanja na ta način ponujata recimo Genialloyd (Gruppo RAS oz. Allianz) in Genertel (Generali), če omenim samo največja. Zakaj je lahko njihova premija recimo nižja? Če pogledaš Genialloyd (podatki za Genertel so podobni) za leto 2004:

  • 203 mio. EUR premije (kar je cca. 50 milijard SIT-ov, primerjaj s Triglavovo premijo zgoraj)
  • 424.000 polic (254.000 preko call centra in 170.000 preko interneta)
  • samo 450 zaposlenih (Triglav jih ima sicer v kompletu cca. 2500)
  • individualizacija premije za vsakega zavarovanca (premija je odvisna od cca. 25 do 30 kriterijev)
  • ...

Ne bi te nategnili. Če imajo nizke stroške poslovanja in lahko tistim, ki so dejansko rizični in imajo nepoštene namene, zaračunajo primerno mastno premijo, ali jih kako drugače odvrnejo od njihovih nepoštenih namenov, potem ja, potem lahko ostalim ponudijo primerno nižjo premijo. Ki pa kljubtemu v povprečju (če deliš premijo zgoraj s številom polic) znaša cca. 500 EUR.

Popravljeno . Popravil Dry
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ompletna komunikacija me stranko in zavarovalnico poteka na ta način, nimajo nobenega "šalterja", kamor bi prišel urejat karkoli, nobenih zastopnikov.

No, tu bi zavarovalnica v Sloveniji pogrnila. Ljudje se radi grejo na šalter pizdit - da pokažejo svoj prav. Stoletja zatiranja so pač vcepila določene komplekse. S tem nočem nikogar žaliti - a tako pač je. Majhen narod, vedno boj za obstanek, nekoč podjarmljen, danes malo manj, a še vedno z istim občutkom, da ga cuzajo in nategujejo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, tu bi zavarovalnica v Sloveniji pogrnila. Ljudje se radi grejo na šalter pizdit - da pokažejo svoj prav. Stoletja zatiranja so pač vcepila določene komplekse. S tem nočem nikogar žaliti - a tako pač je. Majhen narod, vedno boj za obstanek, nekoč podjarmljen, danes malo manj, a še vedno z istim občutkom, da ga cuzajo in nategujejo.

Drži. Ampak ne samo pri nas.

Morda ugibanja, zakaj se v določenih državah zavarovanja na tak način dobro prodajajo in zakaj v drugih ne. Ta način je recimo zelo uveljavljen v Angliji, kjer so ljudje že sicer dolgo navajeni "vse opraviti po telefonu". Ker take zavarovalnice nimajo administracije in zastopnikov, mora stranka te posle urejati sama. Poklicati, se odločiti in skleniti posel 'virtualno', faksirati / skenirati in poslati po emailu staro polico, potrdilo o škodnem dogajanju, plačati s kreditno kartico ali iti na pošto/banko, pošiljati in spremljati e-maile. Enako velja, ko imaš škodo. Enim se ljubi, drugi si želijo človeka v živo, ki bo skrbel za te stvari namesto njih in jih tista razlika v ceni niti ne gane tako zelo... Tudi v Italiji je veliko takih lenob, zato tak način prodaje zaenkrat še ne predstavlja hudo resne konkurence klasičnim zavarovalnicam. Le da tam 500.000 zavarovancev ne pomeni polovice trga, ampak samo nekaj %. Je pa še vedno dovolj za spodobno izravnavao rizika, da lahko takšna zavarovalnica normalno posluje in dela dobiček.

Ne gre samo za komplekse, gre tudi za to, da naš trg je majhen, kar pa za zavarovalništvo sploh ni prednost.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dry, ko ravno toliko veš, mi prosim izdaj še bilanco za motocikle (AO). Čisto preprosto...

Bilanca je pozitivna v prid zavarovalnice. Ergo imajo od tega dobiček. Si morš mislit! Kaj takega!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dry, ko ravno toliko veš, mi prosim izdaj še bilanco za motocikle (AO). Čisto preprosto...

Plačane premije - izplačane škode!

:? Vse informacije, podatke in številke, ki sem jih do sedaj navajal, so javno dostopne v okviru poslovnih poročil in spletnih strani posameznih zavarovalnic. Naših in tujih. Ne gre za nobene interne al pa insajderske informacije. Nekak ne padam na a priori kritizerstvo, jamranje o izgubah, dobičkih, krivicah, itd., zato se - da si razjasnim kakšne stvari - raje informiram in si potem ustvarim svoje lastno mnenje. Poleg ostalih stvari tudi o zavarovalništvu.

Zdaj... če je, kot praviš, čisto preprosto pridet do bilance za motocikle, dej si jo potem sam poiskat. Na netu. Al pa vprašat na kakšno zavarovalnico, na tisto, ki te pač zanima. Mogoče Slovensko zavarovalno združenje. Statistični urad. Ne vem. Mene ne zanima, namesto tebe je pa tudi ne mislim it iskat. Jaz recimo za sebe osebno vem, da plačujem več premije, kot imam škod. In to že leta. Za primer, če bom kdaj v prihodnosti imel škodo. In da obstajajo drugi motoristi, tudi tukaj na forumu, ki se s plačanimi premijami nikoli ne bodo niti približali znesku povzročene škode. Zavarovanje pač. Tako funkcionira.

Da je furanje motocikla luksuz, pa je nesporno jasno. Če si ga ne moreš privoščit, magari da ti zmanjka za zavarovanje, ga ne rabiš vozit. Vpitje, da so premije previsoke, ko je jasno, da so visoke zaradi visokih škod - ne vidim smisla v tem. Naprej bi potem tudi lahko šel razmišljat, ali je tudi motocikel kot tak sploh "vreden" tega denarja, kot stane. Kakšne dobičke kujejo tovarne? Bodi prepričan, da veliko večje, kot zavarovalnice z zavarovanja motociklov. Da lahko potem investirajo stotine miljonov dolarjev za ... MotoGP, F1... ? Mene športni motociklizem recimo SPLOH ne zanima. Vem sicer, da ga (so)financiram z nakupom motorja, pa zato potem nič ne jamram. Del posla, pač. Tako kot dobiček proizvajalca. Čudno, da nikormur ne pade na misel kaj takega in da ne zahteva potem nižjo ceno za svoj motor?!

Če smo že pri tem, me veliko bolj moti, da so kakšne druge stvari postale luksuz. Služba recimo. Da otrok sploh ne omenjam.

Popravljeno . Popravil Dry
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

klap klap klap

@Dry - jaz se še dodatno čudim, da ljudje za svoje delo zahtevajo čimvišje plačilo, ko pa jih tako moti, da se nekje drugje kujejo dobički...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdaj... če je, kot praviš, čisto preprosto pridet do bilance za motocikle, dej si jo potem sam poiskat. Na netu. Al pa vprašat na kakšno zavarovalnico, na tisto, ki te pač zanima. Mogoče Slovensko zavarovalno združenje. Statistični urad. Ne vem. Mene ne zanima, namesto tebe je pa tudi ne mislim it iskat.

Mene zanima in vprašal sem:

- Slovensko zavarovalno združenje - brez odgovora

- Statistični urad - imajo samo podatke za celotne zavarovalne vrste (podatke sem že navajal)

Tako kot dobiček proizvajalca. Čudno, da nikormur ne pade na misel kaj takega in da ne zahteva potem nižjo ceno za svoj motor?!

Večina nas dobro premisli, ali je določen motor vreden toliko denarja in veliko se nas odloči, da bomo kupili cenejši motocikel. Mislim, da se s tem izrazi 'zahteva' po nižji ceni za svoj motor...

Ko bi le takšno možnost imel tudi pri obveznem zavarovanju...

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Večina nas dobro premisli, ali je določen motor vreden toliko denarja in veliko se nas odloči, da bomo kupili cenejši motocikel. Mislim, da se s tem izrazi 'zahteva' po nižji ceni za svoj motor...

Nočem izpasti zajedljiv, ampak tokrat moram: in potem bi za ta cenejši (pogosto še vedno drag in luksuzen, blizu 100 konjev močan) motor imeli še cenejše gume in cenejši bencin po možnosti - ker se pač išče cenejše variante?

Saj imamo vsi željo po najnižjih možnih cenah ... Jaz bi tudi imel bmw GS letnik 2000 in ker je star motor, bi se z zavarovalnico zmenil za sorazmerno nižjo premijo itd... če si ne morem privoščiti novega, zakaj bi si pa privoščil zavarovanje kot da je nov?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No zdaj, ko ste vse že lepo predebatirali, mi pa povejte kaj naj naredim, da bom manj plačal za zavarovanje :)

Preseli se......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če pridemo ali pa ne pridemo na jasno glede dobička-izgube, vam bom dal še en primer kako se da prikazovat bilanco, katera je vsem jasna iz medijev.

Spomnimo se poslovanja Elana zadnjih 10 let, nekaj pozornosti namenite tudi bajnim nagradam, ki naj bi si jih prislužilo vodstvo in naj bi jih darovalo v dobrodelne namene :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko bi le takšno možnost imel tudi pri obveznem zavarovanju...

Možnost je sila preprosta in je kompletno u tvojih rokah. Vzemimo recimo najvišjo premijo, 150.000 SIT (al nekaj takega). Kako draga se ti zdi ta premija, bi lahko nekako definiral v obliki takega ulomka:

občutek dragosti = (150.000 SIT) / (tvoja sredstva v SIT)

Želiš si, da je občutek dragosti majhen oz. čim manjši. To lahko dosežeš na dva načina:

  1. da zmanjšaš števec ulomka (nižja premija)
  2. da povečaš imenovalec ulomka (povečaš svoja sredstva)

ad 1) Nekako smo že ugotovili, da se na tistih 150 jurjev ne bo dalo vplivati, ker jih določa "sistem" - škode so visoke, zavarovalnice poslujejo kakor že poslujejo, država ma svoje muhe in kakor koli da pač že je - je tako, kot je, tudi če ni glih optimalno. Maš pametne ljudi, ki prisegajo, da obstajajo boljši, pravičnejši sistemi in načini, da jih sami u nulo poznajo in obvladajo. Ampak kljub temu, da živimo v svobodni državi, kjer lahko vsak ustanovi svoje podjetje, tudi zavarovalnico, te svoje pameti še nihče ni spravil v prakso. Skratka, 150 jurjev ostaja tako rekoč konstanta.

ad 2) Lahko pa seveda povečaš količino svojih sredstev. Nad tem imaš pa vso kontrolo. Zalaufaš možgane, dvigneš svojo rit, pridobiš kakšna nova znanja... Lahko potem ta denar - samo kot primer, recimo - direkt zavarovalnici nazaj ukradeš: greš prodajat zavarovanja na teren in zaslužiš tistih 150 jurjev kot provizijo od prodanih zavarovanj. Znaš zamudit kakšno konstruktivno debato v lokalnem kafiču, morda si ob par piv s prijatelji. Ampak potem ob letu odcolaš teh istih 150 jurjev brez da bi jih čutil skoraj.

Lahko pa klicariš po raznih uradih in zavodih, kopičiš informacije, iščeš zarote in na vsak način poskušaš zjebat točko 1). Možnosti torej obstajajo. Moraš se samo odločit, kaj boš izbral.

Popravljeno . Popravil Dry
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dry, ti ne štekaš - bistvo debate je, da si narod zasluži poceni motorje in poceni ali sploh brezplačno zavarovanje. Če bo kdo kaj kje na cesti zajebal, se bo že naknadno pogajalo in valilo krivdo na cestarje, ceste, izumitelja asfalta, japončke, lanski sneg... :blush: Sori, mal karikiram.

:OK:

Točno to trdim jaz že vedno - sistema sam z gledanjem in kritiziranjem ne morš zjebat. Lahko zlezeš vanjga in ga od znotraj, ali pa postaneš močnejši (kar je v primeru bockanja z zavarovalnico malo verjetno).

Če pa še malce nabijam, bi lahko dal še možnost, da se pozanimaš v kaki off-shore državi/otočku in vprašaš, če poleg takoristnih davčnih anomalij omogočajo tudi kake zavarovalniške hece. Ziher se da - samo nekdo mora tja poklicat in vprašat :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdaj... če je, kot praviš, čisto preprosto pridet do bilance za motocikle, dej si jo potem sam poiskat. Na netu. Al pa vprašat na kakšno zavarovalnico, na tisto, ki te pač zanima. Mogoče Slovensko zavarovalno združenje. Statistični urad. Ne vem.

Nisem rekel da je do njih prepsosto priti. Le čisto dovolj bi mi bile v najpreprostejši obliki. Skrivajo jih pa vsi. Najbrž jih imajo, ker drugače ne bi mogli govoriti o visokem riziku, visokih škodah,... Imel sem pač občutek, da is dobro informiran in sem upal, da veš, oz. da se lahko dokoplješ tudi do tega.

Vpitje, da so premije previsoke, ko je jasno, da so visoke zaradi visokih škod - ne vidim smisla v tem.

Pa so škode res visoke? Kaj je tu tako jasnega? AO krije samo škodo, ki jo motoristi povzročimo drugim. In dvomim, da je teh tako zelo veliko in da so tako zelo hude. Ravno zato bi rad kako inf. o tem. Dobiti se je ne da pa nikjer. In če tu kdo jamra brez osnove so to zavarovalnice.

Če pa kdo misli, da mora biti to drago ker gre pač za luksuz tudi prav. Ampak to naj se uredi z davki (de ne bo zdo kdo kake ideje dobil). Z zavarovalnicami in zavarovanjem to nima nobene veze.

Popravljeno . Popravil gnoj
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!