Skoči na vsebino

Zavarovalnice (vse o zavarovanju, odškodninah, AO+, kasku, AXA asistenci),


FP

Priporočene objave

Še malo počakajte, pa sploh ne boste mogli registrirat motorinijev, z več kot 100 kw :grim

Mah, menjam motor za jadralni zmaj?!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko je že govora o Italiji - kakšne pa so tam cene registracije/zavarovanja? Prosim bi čimbolj celovito informacijo, nekaj mi pravi, da mi bo tukaj znal najbolje odgovoriti Fritz?

Naslednji teden moram podaljšati registracijo avtomobila pa bom mal pofirbcal. Žal v motorističnih časopisih, ki jih jaz kupujem, nisem zasledil primerjave zavarovanj in zavarovalnic tako kot to npr. delajo za avtomobile. Do pred kratkim ni bil mogoč prenos bonusa na zavarovanje motorja med različnimi zavarovalnicami :BUA: . Jaz se na Italijane ne bi preveč zgledoval. Kakšno rešitev imajo že dobro a so Nemci bolj pri stvareh. Predvsem je njihov ADAC pojem zase, imajo pa tudi izredno močno združenje potrošnikov. In če so ti kolikor tolikor zadovoljni, pomeni da so zavarovanja fer. Cene zavarovanj so visoke a znosne. Je pa res da moraš imeti očeta milijonarja če hočeš pri 18-ih registrirati R1 na svoje ime .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tale poteza zavarovalnic je enostavno sick...sam imam motor z 88 kw in pade seveda v najvisjo klaso....Tisti k bo mel 170ps bo placal isto to se mi ne zdi fer....Sicer tudi sistem ko so usklajevali po ccm

se mi ni zdel fer. Zanima me samo to zakaj niso uvedli takega sistem kot je v italiji... Vsak KW ma neko doloceno ceno in potem samo stevilo kw pomnozijo ceno in je to to ....tukaj pa vse kar je nad 100 ps mecejo v isti kos...men se ne zdi isto al cliovek kup fazer 600 ali pa R1...

sam mogu sem se zjokat :baa:

Aselak nič osebnega, ampak fazer 600 je zakon :010

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tale poteza zavarovalnic je enostavno sick...sam imam motor z 88 kw in pade seveda v najvisjo klaso....Tisti k bo mel 170ps bo placal isto to se mi ne zdi fer....Sicer tudi sistem ko so usklajevali po ccm

se mi ni zdel fer. Zanima me samo to zakaj niso uvedli takega sistem kot je v italiji... Vsak KW ma neko doloceno ceno in potem samo stevilo kw pomnozijo ceno in je to to ....tukaj pa vse kar je nad 100 ps mecejo v isti kos...men se ne zdi isto al cliovek kup fazer 600 ali pa R1...

sam mogu sem se zjokat :baa:

To je sistem "vzam nekomu ki ima" tisti ki nima tko ne more dat! Se vit da je prfuknen sistem najbol bi blo da bi enostavno vsi vozili brez registraci in bi blo zakon :D GHOSTRIDER

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še malo počakajte, pa sploh ne boste mogli registrirat motorinijev, z več kot 100 kw :grim

A niso imel Švabi in Frančezi tako zrihtano, pa ne 100 kW ampak 100 PS? Tisto je bila pametna omejitev, če kd omene vpraša ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A niso imel Švabi in Frančezi tako zrihtano, pa ne 100 kW ampak 100 PS? Tisto je bila pametna omejitev, če kd omene vpraša ...

da nebi Ti kaj kuril slučajno :fight2: :fight1: :chase:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A niso imel Švabi in Frančezi tako zrihtano, pa ne 100 kW ampak 100 PS? Tisto je bila pametna omejitev, če kd omene vpraša ...

Sej to vse skup je kr neki najbol da sam še fleksrje nabavmo pa bomo lih v 1 dnevu na morje pršli! :(

Več konjev več adrenalina in tudi bolj prazna denarnica sam kot za vsako stvar za hobi je treba plačat!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Več konjev več adrenalina in tudi bolj prazna denarnica sam kot za vsako stvar za hobi je treba plačat!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A niso imel Švabi in Frančezi tako zrihtano, pa ne 100 kW ampak 100 PS? Tisto je bila pametna omejitev, če kd omene vpraša ...

da nebi Ti kaj kuril slučajno :fight2: :fight1: :chase:

Nemci so po dolgem času spoznali, da to ni prava rešitev. Verjetno so ugotovili, da moč motorja nima kaj dosti z urejenostjo podstrešja pri nekaterih posameznikih in da je tudi 72kW (ali še manj) dovolj, da se kdo kvalitetno razsuje. Tako so pač ukinili omejitev, ki ni služila svojemu namenu.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ce mene prasate bo sedaj se slabse prej ko si kupoval motor si vsaj malo razmiljal bom vzel raje 600 ker bom prisparal na reg kaj pa sedaj ni vazno kupim 1000 pac 2 leti starejsega pa isto stroskov...Sem klical na zavarovanico triglav in sem dobil sledece podatke pravilnik velja od 1,1,2006.....vprasam za cenik rece gospod da ga se nimajo...Ok recem to ni nic dajte mi kaksno osebo ki ve kako se gre in re mi da telefonsko se oglasi ena gospa in pravi da pride zavarovanje z davkom nad 72kw =146000sit....Sem se vprasal ce se bo zakon mogoce sekaj spremenil mogoce uvedli se kaksno kalso pravi nic...Recem takaj ni tak sistem kot v italiji in mi prijazna gospa odgovori: kako pa majo v italiji???

Vglavnem reku bom samo bedarija...mene pride osebno 43000 drazje sicer so potem se popusti pa odjavis ga prej...

No ker se mi ravno da bom povedal se eno zgodbico...Lansko leto sem po 8 mesecih odjavil motor (pri triglavu) vprasam ali dobim boniteto rece gospod sevda 5%. REcem superca...In leto s5 po 8 mesecih odjvavim motor vprasam ali dobim boniteto in rece dec ja ampak samo ce imate doma zavarvano hiso (stanovanje)... Ja tocno to naredili so marketinsko potezo ce imas zavarvano hiso dobis 5% po pol leta cene ne,,,Sicer ne vem ali sem premalo v solo hodil ali pa meni res ni jasno kaj ma hisa z motorjem...Vglavnem vsako leto se kaj novega spomnejo upam da mi ne bodo drug let hotli se zensko nabrisat da bom dobil tistih 5%-....

Sedaj grem pa na pivo utaplajt zalost :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naslednje leto, (morda že letos) bodo na Hrvaćkem vsi, ki bodo želeli registrirat mopede (skutr, atx...) na tehnične zapeljat na "mizo", da izmerijo štalco. :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:)

To bom pa prov zavarovalnga agenta uprašu kok časa morm met registreran moped da mi da 5%. Joj, joj! Te zavarovalnce so sama golazn! :BUA:

Lep pozdrav! :)

A pa še neki? To zavarovalna vsota pri kateri imamo možnost: -enojno in -podvojena

Koliko škode lahko povzročiš z enojno razlika je pa 6k :)

Popravljeno . Popravil Driverman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naslednje leto, (morda že letos) bodo na Hrvaćkem vsi, ki bodo želeli registrirat mopede (skutr, atx...) na tehnične zapeljat na "mizo", da izmerijo štalco. :grim

Saj to pa ni slabo - če bi to uvedli pri nas, bi jaz moped tudi med letom večkrat na tehničnega peljal... :)

Pa vsakič bi imel večjo štalco (če bi vse šlo po planih) - itak sem v najvišji kategoriji... Seveda če ne bi zaradi tega tehnični pregledi postali bistveno dražji.

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hotel sem samo rečt, da tisti, ki mu bodo izmerili večjo moč od tovarniške, si "ne zasluži" tablice :D

Jepa ta varijanta izključno za mopeke, 50ccm.

Prebral v MotoPulsu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hotel sem samo rečt, da tisti, ki mu bodo izmerili večjo moč od tovarniške, si "ne zasluži" tablice :D

Jepa ta varijanta izključno za mopeke, 50ccm.

Prebral v MotoPulsu

Pri nas to že delajo, se mi zdi eno leto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj mopedek ima ravno 72kW in zato reg. pri adriaticu pride slabih 110k SIT => še eden, ki ni na zgubi oz. je mogoče celo še malenkost prišparal :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ekola, sem šel mal na stran zavarovalnice RAS in naredil izračun zavarovanja za motor. V Italiji imajo različne zavarovalnice različne načine izračuna cen zavarovanj. RAS zahteva spol, starost, regijo in občino v kateri imaš prebivališče, model motorja (torej prostornino in KW) in bonus/malus.

Tako bi pri tej zavarovalnici 18-letnik, ki prvič registrira motocikel, plačal:

V Trstu - za V-Stroma 650 521€, za R1 1095€

V Neaplju - za V-Stroma 650 1560€, za R1 3272€

Za primerjavo - moški star 30 let ki ima 5 razredov bonusa (predvidevam 25%, nisem pa ziher) bi v Trstu za osnovno-osnovno zavarovanje R1 plačal pri RAS 642€.

Sem pa sedaj prvič videl, da zavarovalnica ponuja možnost, da proti plačilu višje premije, zavarovanje velja tudi, če je zavarovanec bil vinjen, vozil z neveljavnim vozniškim dovoljenjem ali vozil več oseb kot je za vozilo dovoljeno.

Ni lih neka merodajna primerjava oz. sploh ni primerjava, ker sem gledal samo eno zavarovalnico. Lahko pa malo primerjate med to zavarovalnico in slovenskimi. Čisto za informacijo - cene zavarovanja so višje v krajih kjer je več nesreč in goljufij. Neapelj je po tem v samem vrhu, nesreč je veliko, goljufij pa malenkost manj kot 10% vseh zahtevkov za poplačilo škod :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj to pa ni slabo - če bi to uvedli pri nas, bi jaz moped tudi med letom večkrat na tehničnega peljal... :)

Pa vsakič bi imel večjo štalco (če bi vse šlo po planih) - itak sem v najvišji kategoriji... Seveda če ne bi zaradi tega tehnični pregledi postali bistveno dražji.

D.

(almost) free dyno :010 :OK:

edina škoda je, da najbrž ne potegnejo motorjev ki jih vozmo (samo za mopede).

glede cene: za "liter šnopca" se da naredit tehnični - baje. Pa ti nebi zmerili moči? Itak da bi :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

(almost) free dyno :010 :OK:

edina škoda je, da najbrž ne potegnejo motorjev ki jih vozmo (samo za mopede).

Pa ša tem verjetno ne bodo res merili moči, ampak samo max. hitrost, ki jo bo dosegel na rahlo zabremzanih rolah...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še dobro, da je prva pomoč na dosegu.

Učinkoviti, tile Italijani. Si želimo tako učinkovitost tudi pri nas? Nekateri da, nekateri ne...

PS: sem pobrisal nekaj daljšega razmisleka, da ne bi kdo imel jutri pritiska v mansardi...

Popravljeno . Popravil SymRu
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem za štos pogledal, koliko bi mi prišlo zavarovanje mojega motorja v Italiji z enakim popustom pri zavarovalnici Zuritel. Osnovno bi prišlo 571 EUR, z nekimi dodatki tutela legale in assistenza stradale pa 648 EUR. Zanimivo, pa je nekaj drugega, ko sem vnašal podatke, me ni nikjer vprašalo po kw-jih, ampak samo po ccm-jih, pri njih je razred od 400 do 750. Enako je bilo pri zavarovalnici Reale Mutua. Nikjer kw-jev :hmm:

Pri bonus/malus sem dal razred 9, glede na to, da je začetni razred 14, sem pač ocenil, da bi moralo 25% popusta ustrezat razredu 9.

Pozdrav od Roberta

Popravljeno . Popravil Robert
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa ša tem verjetno ne bodo res merili moči, ampak samo max. hitrost, ki jo bo dosegel na rahlo zabremzanih rolah...

D.

in potem iz tabele potegnili moč (potrebno za dosego tistih km/h)?

meni bi to pokrovko dvignilo

ne moreš "na blef" jemat tablic

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno gre za to, da je pri 'mopedu' pomembno, da ne presega zakonsko predpisanih 45 km/h (včasih 50 km/h) - ne glede na moč motorja. Se pravi bodo testirali delovanje raznih 'blokad', ki so vgrajene v ta namen...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj mopedek ima ravno 72kW in zato reg. pri adriaticu pride slabih 110k SIT => še eden, ki ni na zgubi oz. je mogoče celo še malenkost prišparal :)

Dejansko si na izgubi.

Ker je tvoj 600 ccm, bi po prejšnjem sistemu (po kubaturi) plačal malo čez 90k, sedaj pa boš malo čez 100, oziroma 110k, kot si napisal.

Najbolj so prišparali čoperisti z kakimi 1000, al pa 1400ccm zadevami, najbolj so pa udarili po 600ccm sportakih.

Popravljeno . Popravil Tedybear
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!