Skoči na vsebino

Zavarovalnice (vse o zavarovanju, odškodninah, AO+, kasku, AXA asistenci),


FP

Priporočene objave

Dejansko si na izgubi.

Ker je tvoj 600 ccm, bi po prejšnjem sistemu (po kubaturi) plačal malo čez 90k, sedaj pa boš malo čez 100, oziroma 110k, kot si napisal.

Ne. Razred od 500 do 750 ccm je bila prej polno zavarovanje z davkom vred mal čez 100.000,00 SIT. Pogledu v polico hčerkinega motorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gebre je pogledal pri kolegu, Marja pri hčerki, jaz pa sem šel v lastne "zapiske" in ugotovil:

Za vse skupaj sem 5.4.2005 plačal 104.xxx tisoč, od tega:

Uradne listine; 1.760

Upravne takse; 850

Povračilo za uporabo cest; 5.160

Storitev registracije; 3.654

SKUPAJ; 11.424

Torej 104.xxx minus 11.424 = od oka 92.500 (5% bonitete). 5% od 92.000 = od oka 4600

V bistvu....nekje mal pod 100k.

Ni neke razlike v bistvu.....je blo okol sto, in bo okol 100.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem pa v zagonu kljukanja raznih vprašalnikov pogledal še k nemcem na zavarovalnico HUK24.

Ta zahteva cel kup podatkov od točnega modela motocikla, področja registracije, starosti zavarovanca, zaposlitve (gospodarstvo/javna uprava, profil) itn.

Torej cena osnovnega-osnovnega zavarovanja za mesto Muenchen za Yamaho R1, 126KW:

18letnik, nič popusta - 498€

30letnik, 5 let brez nesreče (60% popusta) - 169€

Vsak si lahko sam izračuna link, koliko bi to prišlo za njegov motor. Očitno sem se zmotil in Nemci ne štrafajo tako hudo mladih in neizkušenih (samo 125% od osnove). Očitno sem nekaj narobe povezal, ker so mi govorili, da to počnejo pri avtomobilih (majhni avti/veliko KM = visoka cena zavarovanj). Kakorkoli, kaže, da cena osnovnega zavarovanja ni visoka (še posebej, glede na njihovo kupno moč) se pa hitro spreminja na bolje ali na slabše, odvisno od posameznika (1/2 leta brez nesreče 75% osnove, 1 leto brez nesreče 60% osnove, povzročil nesrečo 170% osnove :grim ).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno gre za to, da je pri 'mopedu' pomembno, da ne presega zakonsko predpisanih 45 km/h (včasih 50 km/h) - ne glede na moč motorja. Se pravi bodo testirali delovanje raznih 'blokad', ki so vgrajene v ta namen...

D.

aha, sem pozabil na to možnost (ok, če bodo to merili, potem se strinjam z njihovim načinom meritev)

vendar je bilo prej govora o merjenju same moči mopeda/motorja in neujemanju s tovarniškimi podatki, tukaj pa mislim da ni pravi način merjenja

sicer sem že čisto off-topic, pa vendar še to: inertia dinamometra niti ni tako težko narediti ... :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prepisano iz Mcn:

voznik 28 let, živi v velemestu, tri leta brez kazenskih točk plača za osnovno zavarovanje:

Nemčija:

R1 54,000 SIT

Hornet 600 39,000 SIT

ER5 22,000 SIT

Grčija:

R1 60,000 SIT

Hornet 600 60,000 SIT

ER5 60,000 SIT

Španija:

R1 263,000 SIT

Hornet 600 189,000 SIT

ER5 153,000 SIT

Anglija:

R1 446,000 SIT

Hornet 600 232,000 SIT

ER5 198,000 SIT

Ni mi lih jasno kako imajo to poštiman Grki :hmm: , ampak mi je kar všeč :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem se malce igral in izračunal, da če bi pod istimi pogoji (zavarovalne vsote in bonus) kot v letu 2005 tudi v 2006 zavaroval 4 različne motorje [YAMAHA BT 1100 (1063 ccm, 48 kW, PR 11, enojno), HONDA CB 600 F (600 ccm, 71 kW, PR 14, dvojno), KAWASAKI VN 1500 MS (1470 ccm, 53 kW, PR 4, enojno) in YAMAHA XT 660 X (660 ccm, 36 kW, PR 14, dvojno] bi prihranil 84.607 SIT (2005=370.816 SIT, 2006=286.209 SIT) ... ob upoštevanju novih PR (bonus) bi bil prihranek dejansko še večji...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če mene sprašuješ, nič drugega razen tega, da je zavarovana škoda, ki jo povzročiš drugemu. Sem vse oklestil, da bi dobil ceno čisto osnovnega zavarovanja (takšnega, kot ga ima tudi večina v Slo, ugibam :P ).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem se malce igral in izračunal, da če bi pod istimi pogoji (zavarovalne vsote in bonus) kot v letu 2005 tudi v 2006 zavaroval 4 različne motorje [YAMAHA BT 1100 (1063 ccm, 48 kW, PR 11, enojno), HONDA CB 600 F (600 ccm, 71 kW, PR 14, dvojno), KAWASAKI VN 1500 MS (1470 ccm, 53 kW, PR 4, enojno) in YAMAHA XT 660 X (660 ccm, 36 kW, PR 14, dvojno] bi prihranil 84.607 SIT (2005=370.816 SIT, 2006=286.209 SIT) ... ob upoštevanju novih PR (bonus) bi bil prihranek dejansko še večji...

Ok, zdaj pa zamenjaj tisto CBFko za CBRko, pa ti gre ves prihranek po gobe...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok, zdaj pa zamenjaj tisto CBFko za CBRko, pa ti gre ves prihranek po gobe...

:D .)

Pozdrav od Roberta

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok, zdaj pa zamenjaj tisto CBFko za CBRko, pa ti gre ves prihranek po gobe...

osebno mi je Hornetka čist OK za na cesto...CBR pa bi mel le za dirkališče - tam pa je ni treba registrirat :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok, zdaj pa zamenjaj tisto CBFko za CBRko, pa ti gre ves prihranek po gobe...

jah, a je to tolk čudno? Je kdo mislil, da je CBRka nekaj podobnega CBfki?

Think again.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jah, a je to tolk čudno? Je kdo mislil, da je CBRka nekaj podobnega CBfki?

Think again.

Zgresil si poanto za svetlobna leta...

Za dodatna pojasnila kontaktiraj na PM

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

osebno mi je Hornetka čist OK za na cesto...CBR pa bi mel le za dirkališče - tam pa je ni treba registrirat :P

Potem pa zamenjaj CBF-ko z Z750... :whistle:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In ravno zato, ker so ti le drekpumpe všeč je tvoj izbor motiociklov za vlečenje nekih splošnih sklepov butast. :P

...saj nisem nikjer napisal da gre pri izboru za povprečno (splošno) najbolj razširjene motocikle...gre pač za oseben izbor, ki najbolj ustreza moji rabi motociklov v prometu...in imam pač srečo, da sem pri zavarovanju prihranil kak tolar...nisem pa kriv če nekateri kupujejo motocikle za hobi in pri tem gledajo le na moč in hitrost, potem pa jokajo da je zavarovanje drago :naughty:

Popravljeno . Popravil MaraudeR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa kaj vam je že spet, zavarovalnice nas bodo spet dobro olupile (beri nategnile) kot vedno, vi ste se pa začeli spet prepirat, kakšen motor kdo vozi, vsak pač tist kar mu paše, pizdite na zavarovalnice, ne pa drug na drugega :nono:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zavaroval 4 različne motorje

če imaš za 4 motorje, ti ta podražitev ne bo življenskega pomena..... .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Npr ce dam v svoj motor org blokado, ter peljem motor na homolagacijo in mi v kartoncek vpisejo 25kw, potem tudi manjso registracijo placujem? Ali imam prav?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če imaš za 4 motorje, ti ta podražitev ne bo življenskega pomena..... .)

saj pri tem ni pomembno koliko motorjev ima kdo....v vsakem primeru je potrebno plačati za:

1 motor = 1 zavarovanje

2 motorja = 2 zavarovanja

...

10 motorjev = 10 zavarovanj

v bistu sem hotel samo pokazati, da to spremembo obračuna premij lastniki manj zmogljivih motorjev ne bodo občutili kot podražitev (večina bo plačevala enako ali celo manj), na udaru so le lastniki zmogljivejših motorjev, ki se jim dejansko zvišajo premije...

Npr ce dam v svoj motor org blokado, ter peljem motor na homolagacijo in mi v kartoncek vpisejo 25kw, potem tudi manjso registracijo placujem? Ali imam prav?

imaš...potem pa moraš samo še zamenjati prometno in registrirati moped...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A na cesti preverjajo ce mas ti blokado not oz kako se to vidi? Ali mam lahko probleme z policaji? Ker jaz bi jo mel samo za to da bi manj zavarovanje placal potem pa ven.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!