Skoči na vsebino

Rally of Tunisia 2003


transalp

Priporočene objave

Za vse ljubitelje puščavskih dirk: včeraj se je pričel letošnji "Rally of Tunisia", ki mu včasih rečejo tudi "mini Dakar". Prisotna so seveda skoraj vsa zveneča imena kraljice puščavskih preizkušenj - rallyja Dakar. Naj omenim le nekaj udeležencev med motoristi: Meoni, Roma, Sainct,... Že na včerajšnji prvi etapi ni manjkalo zanimivih prizorov. Dnevno poročilo je vsak večer ob 22:30 na Eurosportu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Transalp: Se že veselim tvojih poročil! :wink: :D

@Moderator: Na tem mestu bi lahko načeli novo temo, recimo "Puščavski rallyji 2003", potem pa nadaljujemo z "Dakar 2004"

LP

Windsurf

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Moderator: Na tem mestu bi lahko načeli novo temo, recimo "Puščavski rallyji 2003", potem pa nadaljujemo z "Dakar 2004"

Poštimano! 8)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ja, tokrat bodo moja poročila krajša, saj so tudi posnetki na Eurosportu zelo kratki. Med motociklisti po včerajšnjem dnevu vodi Roma, pri avtomobilistih pa Peterhansel, ki je s svojim Mitsubishijem Pajero Evolution začel zelo napadalno in si nabral kar devet minut prednosti pred zasledovalci. Prva dva dneva so imeli tekmovalci veliko težav z - ne boste verjeli - vodo na puščavskih tleh. Precej vozil je obtičalo v globokih rjavih mlakužah, odkoder so jih potegnili tovornjaki.

Tako Roma kot Meoni seveda tudi tokrat vozita dvocilindrska KTM-a. Sainct je včeraj vozil precej sproščeno - kot je povedal, ne hlasta za prvim mestom, zato vozi preudarno za vodečo skupino in uživa... Podobno kot na Dakarju so KTM-ovi motocikli v večini, pa tudi pri avtomobilih se vse vrti okrog Mitsubishija in Nissana. Nastopa tudi Jean-Louis Schlesser s svojim buggyjem, tudi tokrat s Fordovim motorjem, ki ga je na Dakarju pustil na cedilu. Včeraj je imel Schlesser nekaj težav, tako da je v cilj prišel z zaostankom, vendar po njegovih besedah nekoliko zamudnejše popravilo ni pomenilo nič resnejšega. Pa tudi čemeren je bil malce manj kot ponavadi. No, bomo videli... :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rally po Tuniziji, 3. etapa: Ksar Ghilane - El Borma

Udeleženci dirke so preživeli zelo vroč dan. Etapa je bila pretežno "ravninska", prave sipine pa bodo menda na vrsti že jutri. Pri motoristih ni bilo presenečenj. Etapo je dobil Meoni, za njim sta se uvrstila Despres in Roma. Četrto mesto je zasedel Avstralec Caldecott, za katerega je to prva udeležba na puščavski dirki. Sicer pa je Caldecott po besedah komentatorja Eurosporta zelo izkušen dirkač na domačih terenih. Skupna razvrstitev pri motoristih: Meoni, Roma, Despres, Caldecott.

Izvedel sem tudi, zakaj se tokrat Sainctu nikamor ne mudi. V ponedeljek sem namreč zamudil del poročila, kjer so pokazali Sainctovo smolo že na prvi dan dirke. Zaradi odpovedi so na njegovem KTM-u zamenjali agregat, kar ni dovoljeno, zato sedaj Sainct vozi izven konkurence oziroma skupaj z "amaterji".

Med vozniki avtomobilov praktično od začetka dirke vodi Stephane Peterhansel, ki je svoj naskok povečal na 15 minut. Ker bo že naslednja etapa postregla z zahtevnejšo navigacijo in sipinami, bo Peterhanslu prednost prav gotovo prav prišla. Etapno drugo mesto je zasedel Jean-Louis Schlesser, ki je bil tokrat pred kamero dobre volje in celo nasmejan. :twisted: Tokratna etapa je njegovemu dvokolesno gnanemu buggyju zelo ustrezala. Tretji je bil Misslin z Mitsubishi Pajerom v "stari preobleki", ki izgleda precej drugače kot Peterhanslov Pajero Evolution. Miki Biasion (tudi Mitsubishi) je bil četrti, skupna razvrstitev avtomobilistov po tretji etapi pa je: Peterhansel, Biasion, Schlesser, Misslin.

Še dva zanimiva posnetka: na drugi etapi je odpovedal motor v Nissanu De Villiersa. Mehaniki so se v improviziranih razmerah v šotoru vso noč trudili, vendar zaman. Že po kakih 30 kilometrih tretje etape je De Villiers dokončno odstopil. Prišlo je tudi do nesreče ene od avtomobilskih posadk. Pokazali so precej poškodovanega Mitsubishija po prevračanju. Posadko so prepeljali na opazovanje, vendar je kot kaže z njimi vse v redu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Etapa je bil ares zanimiva, ob vsaki taki dirki imam močnejši občutek, da bi bilo zanimivo ogledati si en takšen rally v živo!

@ TransAlp: Keep up the good work!

LP

Windsurf

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na Eurosportu se je pravkar začel dolgočasni nogomet. Po sporedu bo poročilo s 4. etape tunizijskega rallyja šele ob 23:45. :( Eh, ne bom čakal, grem spat. Če bo kdo gledal, bi me zelo zanimalo, kaj se je danes dogajalo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vrhunec tunizijskega rallyja se je po pričakovanjih zgodil prav na krožni etapi El Borma – El Borma, povsem na jugu, blizu meje z Alžirijo. Popolnoma sipinsko etapo je med motoristi najhitreje prevozil Cyril Despres (KTM 660) in prevzel skupno vodstvo pred Fabriziom Meonijem (KTM LC8) s pičlo sekundo prednosti. Med avtomobilisti si je prvo zmago privozil Miki Biasion (Mitsubishi), ki pa kljub temu ostaja na drugem mestu za moštvenim kolegom Stephanom Peterhanslom.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na nekem posnetku z relija Optic 2000 na Evrosportu, sem videl, da sodeluje več na videz povsem navadnih KTM 640 Adventure. Škoda se mi zdi, da na TV kažejo samo 660 rally KTMe in 950-ke. OK, saj vem da ni časa, da bi vse pokazali, ampak bilo bi pa res zanimivo videti tudi tiste malo bolj dosegljive motorje v akciji, po možnosti v rokah kakšnih amaterjev (ni mišljeno slabšalno).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj sem komaj ujel kos poročila na Eurosportu, ker so tokrat s predvajanjem prehitevali... :evil: Kakorkoli že, tule je kratek povzetek:

Rally po Tuniziji, 5. etapa: El Borma - Nekrif

4. in 5. etapa sta postregli s pravo puščavo, sipinami in s tem povezanimi težavami udeležencev. Za gledalce je to pomenilo pravo poslastico in oživljanje "duha Dakarja", ki od letošnjega januarja že počasi bledi. Pri motoristih je vse v znamenju borbe med Meonijem in Despresom. Kot je povedal Meoni, gre za nekakšen "spopad generacij": na eni strani starejši in izkušeni Meoni, na drugi mlajši in drznejši Despres. Kdo bo stal na vrhu zmagovalnega odra, pa bo jasno že v nedeljo, 13. aprila. Do konca sta torej le še dve etapi (današnja je pravzaprav že mimo...). Sicer pa je 5. etapo dobil Roma, sledil je Meoni z zaostankom 2:05, pa Despres in "Aussie" Caldecott. Skupna razvrstitev po 5. etapi: Meoni, Despres (skupni zaostanek 02:14), Roma in Caldecott.

Pri avtomobilistih je etapo dobil Peterhansel, sledili so Schlesser, Misslin in Magnaldi, ki vozi buggyja s Hondinim motorjem. Skupna razvrstitev po 5. etapi: Peterhansel, Schlesser (skupni zaostanek 55:29), Biasion, Misslin. Schlesser je bil po prihodu v cilj etape kar presenečen, ko ga je tam že čakal Stephane Peterhansel. Kot je povedal Schlesser, hitreje ni šlo, saj je vozil povsem na robu zmogljivosti pogona avtomobila.

Zanimivost 5. etape: med motociklisti tekmuje tudi Francoz, mišični distrofik, ki mu stadij bolezni komaj še dovoljuje dirkanje. Trpi hude bolečine, na koncu etape pa so mu tokrat morali pomagati do cilja, kjer ga čaka prijateljica maserka. Francoz je povedal, da vozi v moralno podporo bolnikom s to težko boleznijo. Vsekakor vsega občudovanja vreden tekmovalec.

Glede na to, da bosta poročili z zadnjih dveh etap na Eurosportu to in naslednjo noč šele okoli polnoči, naj povzamem še rezultate današnje, 6. etape (Nekrif - Nekrif):

Motoristi: Meoni, Despres (+00:15), Roma, Caldecott

Motoristi-skupno: Meoni, Despres (+02:29), Roma, Caldecott

Avtomobilisti: Biasion, Schlesser (+03:16), Peterhansel, Misslin

Avtomobilisti-skupno: Peterhansel, Schlesser (+53:59), Biasion, Misslin

Tule je še povezava, kjer pod poročili s posameznih etap (v francoščini) tunizijske dirke najdete tudi nekaj atraktivnih posnetkov, spodaj sta dva "za pokušino":

http://www.tdcom.fr/spdt/tunisie2003/

Img_0987.jpg

DSC_8077.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predzadnja etapa tunizijskega rallyja, ki je druga letošnja preizkušnja za svetovno prvenstvo, je potekala prek raznolikega terena. Veliko je bilo sipin, peščenih stez in navigacije, kar pa je le začinilo vozniško izredno zahteven dan. Med avtomobilisti je zmagal Miki Biasion (Mitsubishi), med motoristi pa prav tako Italijan, Fabrizio Meoni (KTM LC8).

Zelo prepričljivo pa se je na tehnični etapi odrezal Meoni, ki očitno naskakuje novo zmago med motoristi, na drugem najbolj zahtevnem rallyju na svetu. Svoj ritem pa je kot kaže ujel tudi osmoljenec Dakarja Jean – Louis Schlesser, ki z buggyjem Ford Focus sicer še ni konkurenčen vodilnem Peterhanslu v Mitsubishi Pajeru EVO, ki brani čast japonske znamke po polomu na dirkah v klasičnem rallyju.

Meoni v akciji:

2003_optic2000_meonisipine.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za motocikliste je tunizijski rally že končan, rezultatov avtomobilistov pa še ni. Skupni zmagovalec je Italijan Fabrizio Meoni (KTM LC8), ki je prehitel drugouvrščenega Francoza Cyrila Despresa za pičlih 34 sekund. Današnja zadnja etapa Nekrif - Djerba je merila skupaj 267km, od tega 215km hitrostne preizkušnje. Etapni rezultati: Roma, Caldecott (+01:21), Despres (+01:40), Meoni (+03:35).

Končna razvrstitev:

1. Meoni (skupni čas 21:02:56)

2. Despres (+00:34)

3. Roma (+04:09)

4. Caldecott (+36:59)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, pa še rezultati tunizijskega rallyja pri avtomobilistih. Na seznamu ni več vodilne posadke Peterhansel-Cottret!!! :shock: :!: :?: :( Kaj se je zgodilo, ne vem... Zmagovalec dirke je tako postal Jean-Louis Schlesser (buggy Schlesser-Ford) z naskokom več kot ure in desetih minut pred drugouvrščenim Mikijem Biasionom. Rezultati zadnje etape: Schlesser, Mayer (+11:08 ), Magnaldi (+11:13), Komornicki (+19:20).

Končna razvrstitev:

1. Schlesser (skupni čas 20:13:50)

2. Biasion (+01:10:37)

3. Misslin (+01:40:23)

4. Komornicki (+02:43:22)

Morda kdo ve, kaj se je zgodilo Stephaneu Peterhanslu? Zgodba z Dakarja se očitno ponavlja - vso dirko vodi, tik pred koncem pa smola... Me kar ima, da bi počakal na polnočno poročilo na Eurosportu. :roll:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brane :lol: :lol: :lol:

Ne, Miran res ni vozil... še vedno je poškodovan in bo zelo vesel, če bo do Dakarja ponovno nazaj in v formi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Peterhanslu je na zadnji etapi tunizijske dirke, ko je prepričljivo vodil, zgorel avto... :( Letos torej že tretja zaporedna Francozova smola. Tule je del teksta z Mitsubishijeve spletne strani:

DJERBA (Tunisia): Cruel luck again played a hand in depriving Frenchman Stéphane Peterhansel, the Mitsubishi of an emphatic victory on an international rally this year. Along with co-driver Jean-Paul Cottret, they began the final stage of the Optic 2000 Rally of Tunisia, 53m 59s ahead of the defending World Champion Jean Louis Schlesser.

But the Mitsubishi Pajero Evolution / Montero Evolution suddenly caught fire near the second passage control of the final 215 kms stage between Nekrif and Djerba this morning (Sunday) and was completely destroyed in the incident. Peterhansel's worst nightmare had come true: the six-times former winner of the Dakar on two wheels had lost victory on this year's Dakar to team mate Hiroshi Masuoka on the final desert stage and history repeated itself last month in Italia.

Peterhansel had begun the day 53m 59s minutes ahead of the defending World Champion Jean-Louis Schlesser.

"We both smelt petrol and stopped to see what was happening," said a shattered Peterhansel. "Jean-Paul got out of the car and shouted to me to get out quickly. There were flames on my side by the front wheel and we tried to put them out. We used the extinguishers, but it was not enough. Miki was following close behind and he stopped to help us and we threw sand on the fire. But it was not possible to get it under control.

"I cannot believe this can happen. It is like a nightmare for me to lose a race on the last day three times this year. It is maybe the curse of a black cat."

"This is the first time we have lost one of our rally cars to a fire since Jean-Pierre Fontenay's Pajero / Montero was damaged on the 1992 Paris-Cape Town Rally," admitted team director Dominique Serieys.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!