JOCO Objavljeno April 14, 2003 Opozori Objavljeno April 14, 2003 Vceraj sem se peljal na jezersko in malo pred vrhom mi je razneslo (tolk da mi je v uaesih piskal) cev za vodo katera pride iz hladilnika v spodnji del motorja) Ali se je to komu ze zgodilo oz. kaj bi bilaq lahko napaka? Ali je normalno da je v hladilnem sistemu taksen pritisk? motor je znamke Pegaso 650 i.e.
Climber Objavljeno April 14, 2003 Opozori Objavljeno April 14, 2003 Pritisk je verjetno prišel iz kompresijskega prostora :(
Guest 1 Objavljeno April 14, 2003 Opozori Objavljeno April 14, 2003 :roll: je, če hlad. tekočina zavre ker: - ali ne kroži - bogvedi za kaj (kake smeti v sistemu, poškodba radiatorja in slaba cirkulacija etc) - crkne italjanski ventilatore in ne hladi radiatorja če je kaj drugega bodo pa mehaniki povedali
Hanzi Objavljeno April 14, 2003 Opozori Objavljeno April 14, 2003 Mal poglej po topicih o tvojem motorju. Smo že velikokrat govorili o okvarah termostata :?
JOCO Objavljeno April 14, 2003 Avtor Opozori Objavljeno April 14, 2003 Temperaturo vedno spremljam in ni presegala nobene nenormalne meje (70-80°). Motor pa dela normalno.
Guest 1 Objavljeno April 14, 2003 Opozori Objavljeno April 14, 2003 tooreeeej gl zg najbolje ti bo odg mehanik 8)
Zok Objavljeno April 14, 2003 Opozori Objavljeno April 14, 2003 preveri se varnostni ventil, po moj ti je zasteku... sozalje! :?
D.J. Objavljeno April 14, 2003 Opozori Objavljeno April 14, 2003 upam da ti motor ni ribnu al kej tazga...drugače verjetno ne boš imel visokih stroškov popravila poškodovana cev?
Tratnjak Damijan Objavljeno April 14, 2003 Opozori Objavljeno April 14, 2003 lahko je ibla tudi cev slaba ali pa preveč zategnjena z objemko pa jo je strgalo. lahko je pa res ventil zašteku.
Soozookee Objavljeno April 14, 2003 Opozori Objavljeno April 14, 2003 Hm, kaj pa zrak v hladilniku? Če hladilni sesitem ni antlüftan, da imaš zrak notri, potem hladilni zos ne kroži. Ponavadi opaziš tako stvar, ko se ti motor na videz zelo težko ogreje itd... Mogoče?
JOCO Objavljeno April 15, 2003 Avtor Opozori Objavljeno April 15, 2003 Vceraj sem zamenjal cev, se peljal par krogov in cevi so bile spet ful napete, in takoj sem izpustil zrak iz hladilnika, mislim da je sel ventil ki je vgrajen v pokrovcek hladilnika iz njega pa je speljana cevka v ekspanzijsko posodo. Ali kdo ve princip delovanja tega ventila ker mislim da je dvostranski???
johan Objavljeno April 15, 2003 Opozori Objavljeno April 15, 2003 Ali pa ti kompresija seka zraven. :(
Brrrm Objavljeno April 15, 2003 Opozori Objavljeno April 15, 2003 Ventil deluje takole: ko se stroj segreva in prenaša toploto v hladilno tekočino, se le ta razteza. Ko v hladilnem sistemu tlak naraste nad tlak, ki ga dopušča ventil, se le-ta odpre in spusti del tekočine v ekspanzijsko posodo, s tem pa tlak v sistemu pade in ventil se zapre in tako ves čas, če je potrebno. Ko motor zaustaviš, se prične ohlajati. S hlajenjem hladilne tekočine se prične njena prostornina manjšati, zato nastaja v sistemu podtlak. Da ti ne bi vsega skupaj stisnilo, se ventil zopet odpre, tokrat zato, da dovoli izenačitev tlaka v sistemu z okolišnjim tlakom. To se zgodi s pretokom hladilne tekočine iz ekspanzijske posode nazaj v hladilni sistem. Ne vem, ekspanzijske posode so ponavadi prosojne teko, da lahko vidiš, koliko tekočine je v njej. Naredi črtico pred vožnjo in preveri dvig gladine, ko se motor segreje. Če se bo gladina dvignila, potem ventil deluje. Tudi na otip lahko poskusiš. Najprej za občutek potipaj ekspanzijsko posodico, ko je motror hladen in potem, ko se je ogrel. Če se je tekočina v ekspanzijki posodi segrela, potem zopet obstaja velika verjetnost, da ventil dela.
MARJA Objavljeno April 15, 2003 Opozori Objavljeno April 15, 2003 V ekspanzijski posodi se tekočina kar očutno dvigne, ko se segreje. Poslušaj Brrrm - ov nasvet in še enkrat vse preveri, kot je opisal.
D.J. Objavljeno April 15, 2003 Opozori Objavljeno April 15, 2003 ventil v pokrovčku deluje na feder, se pravi, večji ko je pritisk, temperatura vode...bolj pritiska na vzmet in ko je pritisk dovolj močan, jo stisne do te mere, da popusti tesnilo, stisnjeno od vzmeti in para gre mimo...v ekspanzijo 1.zamenjaj pokrovček ali 2.segrevaj motor na mestu brez pokrovčka dokler se ornk ne segreje in kontroliraj napetost cevi ne vem pa če ima ta motor termostat (ali motorji nasploh :oops: ), kot ga imajo avtomobili, ki omogoča hitrejše segrevanje mašine z reguliranjem pretoka celotne hladilne tekočine
Roman Objavljeno April 15, 2003 Opozori Objavljeno April 15, 2003 ne vem pa če ima ta motor termostat (ali motorji nasploh :oops: ), kot ga imajo avtomobili, ki omogoča hitrejše segrevanje mašine z reguliranjem pretoka celotne hladilne tekočine Vsi motorji - tudi skuterji imajo termostat (tu so izvzeti dirkalni in zračno hlajeni motorji :wink: ).
gidl Objavljeno April 15, 2003 Opozori Objavljeno April 15, 2003 Kar se tiče pokrovčka ti je Brrm že vse napisal, kar se pa tiče naraščanja tlaka v hladilniku, oz ceveh pa segrevaj motor dokler hladilna tekočina ne zakroži in potem brez pokrova na hladilniku dodajaj gas da se motor zavrti, lahko kar visoko v obrate. Če bo tekočina sunkovito narasla in jo bo vrglo čet rob, pomeni da ti kompresija uhaja v hladilni sistem, to pa je lahko tesnilo glave ali pa kakšen porozen blok oz vse tam kjer je tekočina. Če bo nivo tekočine samo malo narasel, toliko da bo vidno kroženje potem je lahko samo še pokrovček.
JOCO Objavljeno Maj 7, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Maj 7, 2003 Ukrepi po raznesli cevi Motor sem peljal na Avto triglav (pooblaa eni servis -generalni uvoznik) Povedal sem kaj se je zgodilo in kaj mislim da je narobe (ventil) in ce bi lahko probali da zamenjamo ventil z nekim drugim motorjem in da probamo ce bodo cevi spet napete. Oni so mi pa rekli ne to je sigurno tesnilo glave ceprav pri prgasotih 650 ie se ni bilo tega primera in sem rekel ali lahko samo probate najprej zamenjati ventil. Samo se niso strinjali in pustil sem motor tam cez prvomajske praznike in poklicem en dan ce se ze kaj dogaja in mehanik mi je rekel ja verjetno ga bomodanes podrli in zamenjali tesnilo material financirajo oni jast pa delo (ker je motor ze ven iz garancije - s tem se nisem strinjal) in se enkrat recem mehaniku ce lahko proba zamenjati ventil in mi je obljubil da bo. cez eno uro me poklice mehanik in mi rece da so zamenjali ventil in da so ga laufali tam eno uro in da motor dela normalno (cevi niso vec napete) in da naj pridem po motor da naredim eno probo. vceraj sem sel zanalasc spet na jezersko in motor dela kot nov. Mehaniku sem pa zatjacil v zep jurja ker mi ni podiral masine.
premza Objavljeno Maj 7, 2003 Opozori Objavljeno Maj 7, 2003 1. Hočejo te nategnt! 2. Pojma nimajo, kaj delajo! 3. Natančno jim poveš, kako zrihtat, pa ne pomaga, ker majo pretrde buče! ... Vsakmu dve okol kepe, ne pa jurja v žep! :angry:
marem Objavljeno Maj 7, 2003 Opozori Objavljeno Maj 7, 2003 Kok je pa motor star, možno je da je cev bla u qurcu :( vsekakor, me zanimajo stroski popravila imam namrec podoben motor (pegaso l 99) pa bi te prosil ce mi lahko sporocis, najraje vidim da prek pm. Hvala lepa
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se