Skoči na vsebino

Ali je zavarovanje motornih koles res predrago?


Codeine

Priporočene objave

Primerjava zavarovalnih premij za motorna kolesa in osebne avtomobile gre marsikateremu lastniku motornega kolesa pošteno v nos. Kot izhodišče vzamemo dve tolarsko podobni premiji in sicer 95.645 SIT za motorna kolesa nad 750 cm3 in 91.451 SIT za osebne avtomobile z močjo od 80 do 100 kW...

http://avtomoto.siol.net/default.asp?page_...403040912251764

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tisto o "koliko si kdo lahko upa" se meni zdi za lase privleceno, iz preprostega razloga ker si razumen clovek lahko na manj varni stvari upa bistveno manj. Ker so cage driverji pac v kletki ... se cutijo vsaj deloma na varnem.

Da je pa med nami precej cepcev ki izzivajo usodo je pa vseeno res.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj pa potem ni opcije za cenejšo registracijo motorja kot enoseda, če je vse povezano z izplačilom odškodnin sopotnikom? :?: :!: :evil: :x

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni bi prav prišlo tudi, če bi pri motornih kolesih uredili zavarovalne razredo po kilovatih, kot je to pri avtomobilih!

Za 25 Kw (kolikor je vpisanih v homologaciji/prometnem) bi me verjetno stalo manj kot pa zdaj ko sem v razredu do 500ccm? Ali pa ni tako?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mal razmisljam o tem clanku in bi rad mal komentiral. Pri tem bi se zelo rad zadrzal na prebavljivem nivoju, kjer v eni tocki ne bi sprozil debate koga je treba pre*ukat da se bo videlo, da smo motoristi res pravi dedci in dekline.

Kar se tice komentarja "Več povzročiteljev nesreč je med motoristi" se mu sicer ne upiram apriori, me pa vseeno zanima ce je bil pravilno ponderiran - ali je bilo upostevano stevilo prevozenih kilometrov, letni cas, stevilo registriranih motorjev in avtomobilov, ali je bila narejena distinkcija med skuterji in tezkimi motorji in tako naprej. Torej zanima me kaj ti podatki sploh pomenijo... Vsi vemo da se da s statistiko dokazati marsikaj ne glede na to kako realni so zakljucki.

OK, kar se tice dejanske visine premij je to grd nateg. Valjda so v povprecju nizje - razmerje motorjev in mopedov (kjer je registracija 17.000 SIT) je zelo verjetno kar krepko v prid mopedov, kar posledicno mocno zniza povprecen znesek premij. Mislim, sej lahko pogoltnem argumente zavarovalnic, ampak ne me imet za norca! Letos sem s 5% popustom placal za zavarovanje 126.000SIT! (ampak to je ze osebna zgodba pa ne bi sel v te vode).

No tolk.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni bi prav prišlo tudi, če bi pri motornih kolesih uredili zavarovalne razredo po kilovatih, ....

Meni pa ne :lol:

Ne verjamem, da bi velik manj plačal, prej ostali več.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšna pa je cena zavarovanja pri nas v primerjavi s sosednjimi državami ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zavarovalnice bi morale omogočit zavarovanje motornih vozil za določeno obdobje....npr. 2 meseca!

Marsi kdo se ne more že cel marec vozt...ampak bi izkoristil samo pravo sezono ...npr. 3 mesece in 5 dni!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj to imaš omogočeno.

Kako boš v naprej vedel, da se boš vozil 3 mesece in 5 dni. A boš šel potem še za 4 dni doplačati, če bo na koncu vremenska napoved še vedno lepa? In za te 4 dni boš moral tudi novo nalepko dobiti.

Zato pa vplačaš celoletno (ali pa polletno, če hočeš) zavarovanje in ko te zagrabi, odjaviš in dobiš ves denar proporcionalno, do dneva natančno, nazaj. Tudi cestnino.

Zavarovalni posli so po svoji naravi pač takšni, da moraš premijo vplačati v naprej, pa tudi to ni čisto res, če jo plačaš na obroke, kar je tudi možno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se tice komentarja "Več povzročiteljev nesreč je med motoristi" se mu sicer ne upiram apriori, me pa vseeno zanima ce je bil pravilno ponderiran - ali je bilo upostevano stevilo prevozenih kilometrov, letni cas, stevilo registriranih motorjev in avtomobilov, ali je bila narejena distinkcija med skuterji in tezkimi motorji in tako naprej. Torej zanima me kaj ti podatki sploh pomenijo... Vsi vemo da se da s statistiko dokazati marsikaj ne glede na to kako realni so zakljucki.  

Kot opažam v vseh podobnih člankih navajajo neke statistične podatke v taki meri da jih vsak, tudi tisti, ki ne ve kaj je statistika, razume.

Če s tem ne podajo nobene informacije ( premalo podatkov, večinoma samo na "prvem nivoju", npr. povprečno vplačilo zavarovanja motorja, avtomobila ) jih prav malo briga.

Vprašanje pa je tudi kaj vedo o statistiki pisci člankov. Verjetno bolj malo.

Se pa da "povprečnemu" bralcu statistično pokazati zadevo v poljubni smeri, na žalost.

Je pa edini možni razlog za take premije izplačilo odškodnin sopotnikom na motorjih, pa še vprašanje koliko je dober.

LP,

Klemen

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma statistika je orodje kako nekaj argumentiraš :roll: , vedno jo je pa možno tako oblikovati, da z njo dokažeš svoj prav !!! Še posebej, če ni zraven vsebine!! Osebno menim na je najbolj " svinsko" :evil: , ker je treba imeti motor zavarovan vsaj 11 mesecev, da dobiš tistih 5% skonta na leto..Če bi bili v sredozemlju bi to še nekako šlo, a smo zemljepisno v drugem pasu.. :idea:

Kakšen štrajk pred parlamentom bi verjetno dolgoročno kaj pomagal..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čist tko mimogrede anekdota o statistiki:

Nek statistik je izračunal, da je verjetnost, da bi bila na avionu bomba, prevelika. Da bi se lahko kljub temu vozil z avionom, je nosil s seboj svojo bombo, ker je izračunal, da je verjetnost , da bi bile na avionu dve bombe hkrati, praktično nična ....

... ekola ... tolk o statistiki ... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmmm ... kaj pravte na en referendum (moznost npr. 7 mesecnega zavarovanja z uveljavljanjem bonitete -5%)... sedaj so tko al tko zelo v modi. Zberemo nekaj tisoc podpisov ... na sam referendum bomo pa itak sami motoristi prisli. Torej uspeh 100% zagotovljen! :twisted:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čist tko mimogrede anekdota o statistiki:

Nek statistik je izračunal, da je verjetnost, da bi bila na avionu bomba, prevelika. Da bi se lahko kljub temu vozil z avionom, je nosil s seboj svojo bombo, ker je izračunal, da je verjetnost , da bi bile na avionu dve bombe hkrati, praktično nična ....

... ekola ... tolk o statistiki ... :)

Saj vem da kar si napisal je dober štos, ampak vseeno :

katerikoli pojav, ki ga statistično obdeluješ velja, da ne smeš vanjga posegat na kakršenkoli način, ker porušiš zakonitost, ki jo poskušaš ugotoviti.

Torej,...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zato pa vplačaš celoletno (ali pa polletno, če hočeš) zavarovanje.

:oops: :shock:

Zdej sem mal od zunaj not padu. Kaj se da registrirat tudi samo za pol leta? Kuko? Od Kdaj? :?:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Menda se da, sam tega nisem še počel, vendar po izjavah motosvetovcev, malo preveri teme o zavarovanjih, ki jih je več ( če boš v iskalnikm vpisal zavarov, boš večino priklical na svetlo) je polletno zavarovanje dražje od celoletnega (če tega po 1/2 leta prekličeš in pobereš denar nazaj). Zavarovalnice višjo premijo zagovarjajo s fiksnimi stroški (obrazci, delo agenta, fikus, ...).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lansko leto, ko sem se jaz pozanimal glede polletnega zavarovanja ... mi je bilo receno, da je to mozno samo za motorje starejse od 12 (ce se ne motim) let.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prebral sem članek, ki ga je posredoval Codein. Mislim, kaj se vsi nekaj trudijo z nevem kakšnimi argumenti in statističnimi dokazi. Da bi ugotovili, če so premije previsoke sploh ne potrebuješ statistike. Enostavno sešteješ vse vplačane premije (za obvezno zavarovanje) za avtomobile, nato pa še za motorje. Potem pa ti dve cifri primerjaš v vsoto vse izplačanih odškodnin (iz naslova obveznega zavarovanja) za avte, potem pa še motorje. Če predpostavljamo, da je višina premij za avtomobile "ravno prava", bi takoj ugotovili, lai je zavarovanje motorjev predrago, ali prepoceni.

Statistika pa se rabi za bolj zahtevne probleme. Zelo prav bi prišla pri postavljanju meril za določanje višine premije. Ali so to kw, ccm, kw/kg, starost voznika, vrsta motorja, ali pa kaj tretjega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravjo agenti , da se da tudi za pet mesecev vendar je sorazmerno dražje. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Premije so visoke zaradi poškodb sopotnikov

Povprečno izplačana odškodnina iz zavarovanja avtomobilske odgovornosti v letu 2000 je znašala 385.000 SIT, podatek, ki zadeva motorna kolesa je žal izostal. Dodajajo pa, da je pri motornih kolesih v veliki meri prisotna škoda na osebah, ki kot sopotniki na motornih kolesih po pravilu utrpijo hude telesne poškodbe.

...izostal ??? :? :shock: :evil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čist tko mimogrede anekdota o statistiki:

Nek statistik je izračunal, da je verjetnost, da bi bila na avionu bomba, prevelika. Da bi se lahko kljub temu vozil z avionom, je nosil s seboj svojo bombo, ker je izračunal, da je verjetnost , da bi bile na avionu dve bombe hkrati, praktično nična ....

... ekola ... tolk o statistiki ... :)

Saj s statistiko ni nič narobe. Problem nastane ko je preslabo definirana in potem pride do takšnih for.

Drugače pa se strinjam z Jasonom.

Za zavarovanje sem pred 3mi dnevi plačal 135.000 SIT. Tolažim se lahko edino s tem da je "dejanska" vsota polovična, ker bom ga za 6 mesecev odjavil.

Moti me to da se zaradi tega ne dobi 5% bonifikacije. TO je odiranje.

Če imaš motor zavarovan celo leto samo zato da bi pridobil bonifikacijo, pa se ti stroški pokrijejo šele po 22 letih.

Sucks

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zato pa vplačaš celoletno (ali pa polletno, če hočeš) zavarovanje.

:oops: :shock:

Zdej sem mal od zunaj not padu. Kaj se da registrirat tudi samo za pol leta? Kuko? Od Kdaj? :?:

jst sm septembra zavaroval za pol leta (25000sit), nič dražje kot normalno (da imam zdaj tehnični in registracijo istočasno)...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Par besed o situaciji pri Z sosedih.Primer 595cc taksa 48 eur,polno zavarovanje 338 eur,za pol leta 175 eur oz.pribl.52ksit za pol leta in 90ksit za eno leto.Premije in pogoji nihajo med zavarovalnicami.Nekatere vrednotijo enako razreda 500-750 in nad 750,pri nekaterih stane manj nad 750 kot 500-750... Kar ugodno za razvito Evropo oz v primerjavi z Podalpami.Za konec še druga plat medalje(manj motociklistična ampak vendar):suzuki Santana-đipek 900cc pribl.45 kM(?kW)samo zavarovanje pribl.140ksit,Renault Laguna standard 1800cc(?kW) 280ksit.......LP FLY

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!