Skoči na vsebino

SIT and RIDE


marem

Priporočene objave

Zanima me (še nisem opazil teme sem pa bol nov) , kateri od motorjev velja za najmanj pokvarljivega (pri avtu je to subaru legacy 4 leta zapored, zdej pa toyota corrola), baje bi mogu bit BMW 1150 GS, sam sem že tud čež njega slišu pritožbe, kolega ma cagivo elephant 900(ducatti motor), je z njo full zadovoljen k jo je pa na servis pelu so mu pa 76.000 sit (BERI 76k) zaračunal, mene je na rt vrgl. Tko da ne mi govort da vozte že nevem kok km zanima me pocen vzdrževanje (in to pri BMW ni!)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

R1150GS: Za prvi servis pri 1000km sem dal 29.000Sit Grosuplje, naslednji servis pa naj bi bil pri 10000km (sem prej prodal!) in potem vedno na vsakih 10000km. V glavnem mislim, da se temu lahko reče poceni vzdrzevanje! "Moje" mnenje je, da se BMW-ji najbolj skladajo s tvojim "Sit and ride" naslovom!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

R1150GS: Za prvi servis pri 1000km sem dal 29.000Sit Grosuplje, naslednji servis pa naj bi bil pri 10000km (sem prej prodal!) in potem vedno na vsakih 10000km. V glavnem mislim, da se temu lahko reče poceni vzdrzevanje! "Moje" mnenje je, da se BMW-ji najbolj skladajo s tvojim "Sit and ride" naslovom!

Hm, pa ni ponavadi prvi servis občutno cenejši od naslednjih? Pri prvem itak menjajo samo olje in filter. Kasneje pa svečke, pol pa ploščice, pa tako naprej!!

Maš mogoče kakšen podatek koliko bi bil servis na 12.000 km?

lp Loyo

P.S: Še dobro da BMW nima ketne :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

R1150GS: Za prvi servis pri 1000km sem dal 29.000Sit Grosuplje, naslednji servis pa naj bi bil pri 10000km (sem prej prodal!) in potem vedno na vsakih 10000km. V glavnem mislim, da se temu lahko reče poceni vzdrzevanje! "Moje" mnenje je, da se BMW-ji najbolj skladajo s tvojim "Sit and ride" naslovom!

Hm, pa ni ponavadi prvi servis občutno cenejši od naslednjih? Pri prvem itak menjajo samo olje in filter. Kasneje pa svečke, pol pa ploščice, pa tako naprej!!

Maš mogoče kakšen podatek koliko bi bil servis na 12.000 km?

lp Loyo

P.S: Še dobro da BMW nima ketne :D

Hm, duuuh, ja prvi je najcenejši! - menda pri vseh!

Glej, jaz sem tole nakratko napisal in stem mislil, da se menda podrazumeva, da BMW boxerji ne potrebujejo nobenih dodatnih vzdrzevanj ala ketne, menjavanje zobnikov, napenjanje , mazanje in ostalo onaniranje...so mi rekli, da bi me PRVI pri 10.000 prišel čisto eno malenkost več! Stojim na tem, da so BMW boxerji eni od cenejših za vzdrzevanje - "Dolgoročno", da se razumemo! Poklič jih, jaz itak vem!

Na 12000km sprašuješ al kaj? to je številka 3jega servisa pri Jap-ih!

Pri BMW imaš pri 12000km še 8000 fore do 3jega (oz.2gega pravega) potem si pa zračunaj!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti a ti za teh 30.000 sit dajo zraven še kako gospodično da te ¨zabava¨ v času popravila :twisted: .Nevem a si se zmotu al kaj, sam po 1000 km dat 30 k za seris ( po tem ko das 2.5 mio sit za motor) ni mal !!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kawasaki ima še najcenejše dele/potrošni material. Kvarijo se načeloma ne.

Honda VFR... takorekoč neuničljiva mašina, ampak najdražji potrošni material.

Moto Guzzi... nove je vedno treba malo poservisirat, pri starejših nič drugega kot potrošni material, je pa seveda nujno vsaj minimalno znanje šraufanja.

Tista ultimativna zadeva ki jo iščeš so pa noge.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti a ti za teh 30.000 sit dajo zraven še kako gospodično da te ¨zabava¨ v času popravila  :twisted: .Nevem a si se zmotu al kaj, sam po 1000 km dat 30 k za seris ( po tem ko das 2.5 mio sit za motor) ni mal !!!

Ja no če maš 2.5 mio sit za motor maš verjetno pol tud še 30k sit za prvi servis :?

Mi, ki pa nimamo tolk keša pa star motor kupimo, pa ni treba nič na prvi servis pelat :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Definitivno je vzdrževanje tega BMW poceni!!!

Na Japoncih daš vsakih 6000km nekje med 30000 in 40000SIT, brez da menjuješ verigo, zobike, zav. ploščice ali kaj podobnega. (zgolj olje, filtra, svečke in delo).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekakšno merilo o vzdrževanju predvsem pa o vzdržljivosti so ti policijski motorji.

Vsi imajo že preko 100.000km in so še vedno v uporabi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti a ti za teh 30.000 sit dajo zraven še kako gospodično da te ¨zabava¨ v času popravila  :twisted: .Nevem a si se zmotu al kaj, sam po 1000 km dat 30 k za seris ( po tem ko das 2.5 mio sit za motor) ni mal !!!

Ze ze, ampak naslednjih 9000km pa samo še bencin dolivaš, no pa malenkost olja, potem pa isto od 10.000 do 20.000 itn...!Vzdrzevanje se vmes bazira na šlauf, šampon in vodo! Mislim, da se nisem zmotil, mislim tudi, da tukaj sploh ni več debate!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti a ti za teh 30.000 sit dajo zraven še kako gospodično da te ¨zabava¨ v času popravila  :twisted: .Nevem a si se zmotu al kaj, sam po 1000 km dat 30 k za seris ( po tem ko das 2.5 mio sit za motor) ni mal !!!

Ja no če maš 2.5 mio sit za motor maš verjetno pol tud še 30k sit za prvi servis :?

Mi, ki pa nimamo tolk keša pa star motor kupimo, pa ni treba nič na prvi servis pelat :wink:

Ne sekiraj se Burgy! Evo, da ti povem eno, meni najbolj osovrazenih fraz:

Bo Ze! :wink: Lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja odvisno od tega kolko kaj das na servis oz. na garancijo !! drugace pa ce ni kaksne vecje okvare lahko reden servis vsak sam naredi !

"Goneju" pa tole: servis na vsakih 6.000 km pri japoncih al katerih drugih pa je samo prodajalceva finta da te "oskubi" v denarnici !

sam vozim hornetko in delam vse servise sam! olja, filtra, sveck, itd... res ni potrebno takoj menjat kakor pise v knjigi oz. po prodajalcevih napotkih vsakih 6 kkm :lol:

kupis in naredis sam pa je vec kot pol ceneje 8)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja odvisno od tega kolko kaj das na servis oz. na garancijo !! drugace pa ce ni kaksne vecje okvare lahko reden servis vsak sam naredi !

"Goneju" pa tole: servis na vsakih 6.000 km pri japoncih al katerih drugih pa je samo prodajalceva finta da te "oskubi" v denarnici !

sam vozim hornetko in delam vse servise sam! olja, filtra, sveck, itd... res ni potrebno takoj menjat kakor pise v knjigi oz. po prodajalcevih napotkih vsakih 6 kkm  :lol:  

kupis in naredis sam pa je vec kot pol ceneje  8)

yep.vcasih celo do 80% ceneje.tudi dolgorocno gledano. :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Huba Bubba! in če preneseš to tvojo formulo na Bmw-je smo spet tam kjer smo začel! Torej, da je Bmw motor bolj ekonomičen za vzdrzevanje!

Mislim, če podaljšaš intervale in se greš DIY!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dons sem glih naredil servis v BMW servisu Trzin. Servisiral se R 1200 C

na 10000 km račun je znesel 47.657.00 sit.Zamenjeli so olje,zavorno olje,

oljni filter,zadnje pakne,nastavili ventile in ga priklopili na računalnik,kateri je pokazal vse OK.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No! in zdaj si menda miren nadaljnjih 10.000km, ne? Jaz se vnaprej zavedam, da bom do 10.000 pri Ninji sproti zapravil več kot pri GS-u! Samo tukaj pa ze zahajamo v vode primerjav, torej primerjav med različnimi stili motorjev, ki se drugače izkoriščajo! Sit and ride=GS1150!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dons sem glih naredil servis v BMW servisu Trzin. Servisiral se R 1200 C

na 10000 km račun je znesel 47.657.00 sit.Zamenjeli so olje,zavorno olje,

oljni filter,zadnje pakne,nastavili ventile in ga priklopili na računalnik,kateri je pokazal vse OK.

ohoho,koga to berem.....midva pa nikakor da se srečava.........

no,olje za R1200C (4L) in oljni filter skupaj 14257,15 SIT.......

s tem da sem vzel dražje olje,pa še skoraj 100 % se je podražilo od lanskega leta (sedaj stane liter 2970,00 SIT.....)

če gledamo samo na vzdrževanje, se mi zdi, da je nekako še kar poceni ta Bemfla........

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj motor je gotovo Sit and Ride, samo vozim, nič popravljam ali stojim zaradi okvar ... cena kilometra pa tudi ni pretirana ... 34SIT/km ... z VSEMI stroški od jakne naprej !!! 8) :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Olje: 1300 liter

Svečke: pod 5000 štirje komadi

filtri: 1000-2000 za oljni oz. 5000 za k&n pa je mir, sam pucaš ga.

Pakne: 5000-8000 par

diski: 20.000 - 70.000 komad

Zavorna tekočina: pod 2000

gume: 10.000 - 40.000 komad

Olje za menjalnik/kardan: 1000 - 4000 sit/l

Olje za vilice: cca 2000 sit/l (se ne spomnim, pa nazadnje sem ga kupoval)

Semeringi za vilice: max 2000 SIT par

Toliko o potrošnem materialu... se pravi če izračunamo "japonski" servis:

3,5l olja: 4550

oljni filter: 1500

svečke: 5000

-----------------------

skupaj: 11.050

Preostalih 20k gre pa za jebanje strank v glavo. Pa nej še reče kdo da ne ponujajo seskualnih storitev.

Kaj nej rečem... kar peljite svoje konjičke na servis, če imate denar. Moja malenkost ga nima.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

strom je rekel: Pa nej še reče kdo da ne ponujajo seskualnih storitev.

Kaj ti ko prides na servis reče: dober dan, izberite si vazelin po izbiri hehehe :twisted:

ne sam je res, da to kar se dogaja na pooblaščenih servisih KRIMNIAL!!!!

pa ne me je***, da je njegova ura vredna 10.000, kaj je nevrokirurg :evil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BMW R1150RT

servis na 1000 km = 31885,59 tolarjev (jun 2002)

servis na 10000 km = 28618,10 tolarjev (okt 2002)

Oboje Selmar CE

Prvi je približno 1 % vrednosti motorciklina, drugi pa 0,9 %.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Definitivno je vzdrževanje tega BMW poceni!!!

Na Japoncih daš vsakih 6000km nekje med 30000 in 40000SIT, brez da menjuješ verigo, zobike, zav. ploščice ali kaj podobnega. (zgolj olje, filtra, svečke in delo).

Od kje ti ta ideja... prvi servis za honde okrog 15.000 nadaljnji okrog 20.000... ce ni nic posebnega seveda... Gume pa pakne mors pa itak pri kerem kol motorju menjat. Pri kardanu prisparas ker ti ni treba verige kupvat, ampak pa placas tko okrog 6.000 vsak servis, da ti olje not zamenjajo... Pa sva kmal na istem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Morda 6000 tolarjev pri japonskih kardanih. Pri BMWjevih pa ne.

servis 1000km = 0,3 l Castrol EPX-90 = 427 tolarjev

servis 10000 km = 0,0 l = 0 tolarejv

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!