marem Objavljeno April 22, 2003 Deli Objavljeno April 22, 2003 Zanima me (še nisem opazil teme sem pa bol nov) , kateri od motorjev velja za najmanj pokvarljivega (pri avtu je to subaru legacy 4 leta zapored, zdej pa toyota corrola), baje bi mogu bit BMW 1150 GS, sam sem že tud čež njega slišu pritožbe, kolega ma cagivo elephant 900(ducatti motor), je z njo full zadovoljen k jo je pa na servis pelu so mu pa 76.000 sit (BERI 76k) zaračunal, mene je na rt vrgl. Tko da ne mi govort da vozte že nevem kok km zanima me pocen vzdrževanje (in to pri BMW ni!) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simon Objavljeno April 22, 2003 Deli Objavljeno April 22, 2003 Tole si pa zakompliciral Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
J Objavljeno April 22, 2003 Deli Objavljeno April 22, 2003 R1150GS: Za prvi servis pri 1000km sem dal 29.000Sit Grosuplje, naslednji servis pa naj bi bil pri 10000km (sem prej prodal!) in potem vedno na vsakih 10000km. V glavnem mislim, da se temu lahko reče poceni vzdrzevanje! "Moje" mnenje je, da se BMW-ji najbolj skladajo s tvojim "Sit and ride" naslovom! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
loyo Objavljeno April 22, 2003 Deli Objavljeno April 22, 2003 R1150GS: Za prvi servis pri 1000km sem dal 29.000Sit Grosuplje, naslednji servis pa naj bi bil pri 10000km (sem prej prodal!) in potem vedno na vsakih 10000km. V glavnem mislim, da se temu lahko reče poceni vzdrzevanje! "Moje" mnenje je, da se BMW-ji najbolj skladajo s tvojim "Sit and ride" naslovom! Hm, pa ni ponavadi prvi servis občutno cenejši od naslednjih? Pri prvem itak menjajo samo olje in filter. Kasneje pa svečke, pol pa ploščice, pa tako naprej!! Maš mogoče kakšen podatek koliko bi bil servis na 12.000 km? lp Loyo P.S: Še dobro da BMW nima ketne :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
J Objavljeno April 22, 2003 Deli Objavljeno April 22, 2003 R1150GS: Za prvi servis pri 1000km sem dal 29.000Sit Grosuplje, naslednji servis pa naj bi bil pri 10000km (sem prej prodal!) in potem vedno na vsakih 10000km. V glavnem mislim, da se temu lahko reče poceni vzdrzevanje! "Moje" mnenje je, da se BMW-ji najbolj skladajo s tvojim "Sit and ride" naslovom! Hm, pa ni ponavadi prvi servis občutno cenejši od naslednjih? Pri prvem itak menjajo samo olje in filter. Kasneje pa svečke, pol pa ploščice, pa tako naprej!! Maš mogoče kakšen podatek koliko bi bil servis na 12.000 km? lp Loyo P.S: Še dobro da BMW nima ketne :D Hm, duuuh, ja prvi je najcenejši! - menda pri vseh! Glej, jaz sem tole nakratko napisal in stem mislil, da se menda podrazumeva, da BMW boxerji ne potrebujejo nobenih dodatnih vzdrzevanj ala ketne, menjavanje zobnikov, napenjanje , mazanje in ostalo onaniranje...so mi rekli, da bi me PRVI pri 10.000 prišel čisto eno malenkost več! Stojim na tem, da so BMW boxerji eni od cenejših za vzdrzevanje - "Dolgoročno", da se razumemo! Poklič jih, jaz itak vem! Na 12000km sprašuješ al kaj? to je številka 3jega servisa pri Jap-ih! Pri BMW imaš pri 12000km še 8000 fore do 3jega (oz.2gega pravega) potem si pa zračunaj! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
marem Objavljeno April 22, 2003 Avtor Deli Objavljeno April 22, 2003 Ti a ti za teh 30.000 sit dajo zraven še kako gospodično da te ¨zabava¨ v času popravila :twisted: .Nevem a si se zmotu al kaj, sam po 1000 km dat 30 k za seris ( po tem ko das 2.5 mio sit za motor) ni mal !!! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
strom Objavljeno April 22, 2003 Deli Objavljeno April 22, 2003 Kawasaki ima še najcenejše dele/potrošni material. Kvarijo se načeloma ne. Honda VFR... takorekoč neuničljiva mašina, ampak najdražji potrošni material. Moto Guzzi... nove je vedno treba malo poservisirat, pri starejših nič drugega kot potrošni material, je pa seveda nujno vsaj minimalno znanje šraufanja. Tista ultimativna zadeva ki jo iščeš so pa noge. LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
burgy Objavljeno April 22, 2003 Deli Objavljeno April 22, 2003 Ti a ti za teh 30.000 sit dajo zraven še kako gospodično da te ¨zabava¨ v času popravila :twisted: .Nevem a si se zmotu al kaj, sam po 1000 km dat 30 k za seris ( po tem ko das 2.5 mio sit za motor) ni mal !!! Ja no če maš 2.5 mio sit za motor maš verjetno pol tud še 30k sit za prvi servis :? Mi, ki pa nimamo tolk keša pa star motor kupimo, pa ni treba nič na prvi servis pelat :wink: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Gone Objavljeno April 22, 2003 Deli Objavljeno April 22, 2003 Definitivno je vzdrževanje tega BMW poceni!!! Na Japoncih daš vsakih 6000km nekje med 30000 in 40000SIT, brez da menjuješ verigo, zobike, zav. ploščice ali kaj podobnega. (zgolj olje, filtra, svečke in delo). Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Gone Objavljeno April 22, 2003 Deli Objavljeno April 22, 2003 Nekakšno merilo o vzdrževanju predvsem pa o vzdržljivosti so ti policijski motorji. Vsi imajo že preko 100.000km in so še vedno v uporabi. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
J Objavljeno April 22, 2003 Deli Objavljeno April 22, 2003 Ti a ti za teh 30.000 sit dajo zraven še kako gospodično da te ¨zabava¨ v času popravila :twisted: .Nevem a si se zmotu al kaj, sam po 1000 km dat 30 k za seris ( po tem ko das 2.5 mio sit za motor) ni mal !!! Ze ze, ampak naslednjih 9000km pa samo še bencin dolivaš, no pa malenkost olja, potem pa isto od 10.000 do 20.000 itn...!Vzdrzevanje se vmes bazira na šlauf, šampon in vodo! Mislim, da se nisem zmotil, mislim tudi, da tukaj sploh ni več debate! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
J Objavljeno April 22, 2003 Deli Objavljeno April 22, 2003 Ti a ti za teh 30.000 sit dajo zraven še kako gospodično da te ¨zabava¨ v času popravila :twisted: .Nevem a si se zmotu al kaj, sam po 1000 km dat 30 k za seris ( po tem ko das 2.5 mio sit za motor) ni mal !!! Ja no če maš 2.5 mio sit za motor maš verjetno pol tud še 30k sit za prvi servis :? Mi, ki pa nimamo tolk keša pa star motor kupimo, pa ni treba nič na prvi servis pelat :wink: Ne sekiraj se Burgy! Evo, da ti povem eno, meni najbolj osovrazenih fraz: Bo Ze! :wink: Lp. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
huba-buba Objavljeno April 22, 2003 Deli Objavljeno April 22, 2003 ja odvisno od tega kolko kaj das na servis oz. na garancijo !! drugace pa ce ni kaksne vecje okvare lahko reden servis vsak sam naredi ! "Goneju" pa tole: servis na vsakih 6.000 km pri japoncih al katerih drugih pa je samo prodajalceva finta da te "oskubi" v denarnici ! sam vozim hornetko in delam vse servise sam! olja, filtra, sveck, itd... res ni potrebno takoj menjat kakor pise v knjigi oz. po prodajalcevih napotkih vsakih 6 kkm :lol: kupis in naredis sam pa je vec kot pol ceneje 8) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno April 22, 2003 Deli Objavljeno April 22, 2003 ja odvisno od tega kolko kaj das na servis oz. na garancijo !! drugace pa ce ni kaksne vecje okvare lahko reden servis vsak sam naredi ! "Goneju" pa tole: servis na vsakih 6.000 km pri japoncih al katerih drugih pa je samo prodajalceva finta da te "oskubi" v denarnici ! sam vozim hornetko in delam vse servise sam! olja, filtra, sveck, itd... res ni potrebno takoj menjat kakor pise v knjigi oz. po prodajalcevih napotkih vsakih 6 kkm :lol: kupis in naredis sam pa je vec kot pol ceneje 8) yep.vcasih celo do 80% ceneje.tudi dolgorocno gledano. :wink: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
J Objavljeno April 22, 2003 Deli Objavljeno April 22, 2003 Huba Bubba! in če preneseš to tvojo formulo na Bmw-je smo spet tam kjer smo začel! Torej, da je Bmw motor bolj ekonomičen za vzdrzevanje! Mislim, če podaljšaš intervale in se greš DIY! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
jama1100 Objavljeno April 22, 2003 Deli Objavljeno April 22, 2003 Dons sem glih naredil servis v BMW servisu Trzin. Servisiral se R 1200 C na 10000 km račun je znesel 47.657.00 sit.Zamenjeli so olje,zavorno olje, oljni filter,zadnje pakne,nastavili ventile in ga priklopili na računalnik,kateri je pokazal vse OK. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
J Objavljeno April 22, 2003 Deli Objavljeno April 22, 2003 No! in zdaj si menda miren nadaljnjih 10.000km, ne? Jaz se vnaprej zavedam, da bom do 10.000 pri Ninji sproti zapravil več kot pri GS-u! Samo tukaj pa ze zahajamo v vode primerjav, torej primerjav med različnimi stili motorjev, ki se drugače izkoriščajo! Sit and ride=GS1150! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bmw Objavljeno April 22, 2003 Deli Objavljeno April 22, 2003 Dons sem glih naredil servis v BMW servisu Trzin. Servisiral se R 1200 C na 10000 km račun je znesel 47.657.00 sit.Zamenjeli so olje,zavorno olje, oljni filter,zadnje pakne,nastavili ventile in ga priklopili na računalnik,kateri je pokazal vse OK. ohoho,koga to berem.....midva pa nikakor da se srečava......... no,olje za R1200C (4L) in oljni filter skupaj 14257,15 SIT....... s tem da sem vzel dražje olje,pa še skoraj 100 % se je podražilo od lanskega leta (sedaj stane liter 2970,00 SIT.....) če gledamo samo na vzdrževanje, se mi zdi, da je nekako še kar poceni ta Bemfla........ Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
hotschko Objavljeno April 22, 2003 Deli Objavljeno April 22, 2003 Moj motor je gotovo Sit and Ride, samo vozim, nič popravljam ali stojim zaradi okvar ... cena kilometra pa tudi ni pretirana ... 34SIT/km ... z VSEMI stroški od jakne naprej !!! 8) :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
strom Objavljeno April 22, 2003 Deli Objavljeno April 22, 2003 Olje: 1300 liter Svečke: pod 5000 štirje komadi filtri: 1000-2000 za oljni oz. 5000 za k&n pa je mir, sam pucaš ga. Pakne: 5000-8000 par diski: 20.000 - 70.000 komad Zavorna tekočina: pod 2000 gume: 10.000 - 40.000 komad Olje za menjalnik/kardan: 1000 - 4000 sit/l Olje za vilice: cca 2000 sit/l (se ne spomnim, pa nazadnje sem ga kupoval) Semeringi za vilice: max 2000 SIT par Toliko o potrošnem materialu... se pravi če izračunamo "japonski" servis: 3,5l olja: 4550 oljni filter: 1500 svečke: 5000 ----------------------- skupaj: 11.050 Preostalih 20k gre pa za jebanje strank v glavo. Pa nej še reče kdo da ne ponujajo seskualnih storitev. Kaj nej rečem... kar peljite svoje konjičke na servis, če imate denar. Moja malenkost ga nima. LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
marem Objavljeno April 22, 2003 Avtor Deli Objavljeno April 22, 2003 a obstaja glasovanje za motor leta kakor za avto leta (letos mazda 6), nikjer nisem zasledil tega?! :? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
marem Objavljeno April 22, 2003 Avtor Deli Objavljeno April 22, 2003 strom je rekel: Pa nej še reče kdo da ne ponujajo seskualnih storitev. Kaj ti ko prides na servis reče: dober dan, izberite si vazelin po izbiri hehehe :twisted: ne sam je res, da to kar se dogaja na pooblaščenih servisih KRIMNIAL!!!! pa ne me je***, da je njegova ura vredna 10.000, kaj je nevrokirurg :evil: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Brrrm Objavljeno April 22, 2003 Deli Objavljeno April 22, 2003 BMW R1150RT servis na 1000 km = 31885,59 tolarjev (jun 2002) servis na 10000 km = 28618,10 tolarjev (okt 2002) Oboje Selmar CE Prvi je približno 1 % vrednosti motorciklina, drugi pa 0,9 %. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dave Objavljeno April 22, 2003 Deli Objavljeno April 22, 2003 Definitivno je vzdrževanje tega BMW poceni!!! Na Japoncih daš vsakih 6000km nekje med 30000 in 40000SIT, brez da menjuješ verigo, zobike, zav. ploščice ali kaj podobnega. (zgolj olje, filtra, svečke in delo). Od kje ti ta ideja... prvi servis za honde okrog 15.000 nadaljnji okrog 20.000... ce ni nic posebnega seveda... Gume pa pakne mors pa itak pri kerem kol motorju menjat. Pri kardanu prisparas ker ti ni treba verige kupvat, ampak pa placas tko okrog 6.000 vsak servis, da ti olje not zamenjajo... Pa sva kmal na istem. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Brrrm Objavljeno April 22, 2003 Deli Objavljeno April 22, 2003 Morda 6000 tolarjev pri japonskih kardanih. Pri BMWjevih pa ne. servis 1000km = 0,3 l Castrol EPX-90 = 427 tolarjev servis 10000 km = 0,0 l = 0 tolarejv Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se