Skoči na vsebino

SIT and RIDE


Priporočene objave

Objavljeno

A imajo prakticno vsi japonci servise na 6k km? Novejsi fazerji imajo tudi na 10k km servise ... pravijo, no :wink:

Objavljeno
a obstaja glasovanje za motor leta kakor za avto leta (letos mazda 6), nikjer nisem zasledil tega?! :?

Obstaja, pa ne pri nas. Bolj znani so npr. Motorrad-ova in Bike-ova glasovanja...

Objavljeno
BMW R1150RT

servis na 1000 km = 31885,59 tolarjev  (jun 2002)

servis na 10000 km = 28618,10 tolarjev  (okt 2002)

Oboje Selmar CE

Prvi je približno 1 % vrednosti motorciklina, drugi pa 0,9 %.

Drugi je tud 1% vrednosti motocikla.

Tudi motorju se s časom in km cena spreminja. :wink:

Objavljeno

Zopet imaš prav RAN. Bolj, kot ga poznaš in bolj, kot ti je všeč, manj je vreden :wink: :twisted:

Objavljeno

Bom pa še jaz lonček s Tiumphom pristavil.

Prvi servis na 800 km 12000 SIT, drugi na 10000 km 22000 SIT, sedaj se bliža tretji na 20000 km ? SIT, vmes pa bencin, kakšno pivo in kaj za pod zob. Motor pa ima še garancijo. Vsi servisi opravljeni v letu 2002. Pa še nove gume sem moral kupiti.

Objavljeno

No fantje, imam prijatelje, ki so tudi že BMW-je prodajali zaradi stalnih okvar. Sicer pa jih večina pohvali zaradi dobre kvalitete.

Mislim, da japonci kar dobro držijo kvaliteto.

Stroški dodatnih vzdrževanj pa so precej odvisni tudi od načina vožnje ter skrbi za motor (ogret, neogret itd).

Kar se cen tiče, pa je za motocikel že v osnovi previsoka cena (če primerjaš z avti). Verjetno tudi zaradi manjših serij.

Ima pa tudi YAMAHA servisne intervale na 10000 km , ne samo BMW

Prvi servis na Bulldogu bo cca 20.000 ksit. V petek bom povedal točno cifro.

LPD

Objavljeno

B12:

1.servis na ~1000 km takratnih ATS 1.000.- (€ 70.-) vse nadaljne servise delam sam na ~10k km (olje + filter ~ € 35.-).svecke (€ 20.-) bodo prvic zamenjane enkrat ta teden (po 31k km),vsako leto enkrat k "domacemu" mehaniku na tehnicnega,da pregleda splosno tehnicno stanje motorja (€ 12.-).verizni komplet enkrat menjan (€ 125.-),najvecji strosek so gume (4.komplet danes,€ 250.- x4) in bencin (€ 1.612.- za 2015 l).

stroski brez opreme: € 0,096/km ali SIT 22,30/km

stroski z opremo in registracijo (2x): € 0,15/km ali SIT 34,90/km

pri 31k km prevozenih brez stroskov nabave motorja (€ 9.458.-).

z vsteto nabavo porastejo stroski na € 0,45/km.

Objavljeno

vidite fantje to je prava skrb za vašega konjička, Ice s tole evidenco si nam lahko vsem za zgled!!!

ICe je napisal

1.servis na ~1000 km takratnih ATS 1.000.- (€ 70.-) vse nadaljne servise delam sam na ~10k km (olje + filter ~ € 35.-).svecke (€ 20.-) bodo prvic zamenjane enkrat ta teden (po 31k km),vsako leto enkrat k "domacemu" mehaniku na tehnicnega,da pregleda splosno tehnicno stanje motorja (€ 12.-).verizni komplet enkrat menjan (€ 125.-),najvecji strosek so gume (4.komplet danes,€ 250.- x4) in bencin (€ 1.612.- za 2015 l).  

stroski brez opreme: € 0,096/km ali SIT 22,30/km  

stroski z opremo in registracijo (2x): € 0,15/km ali SIT 34,90/km  

pri 31k km prevozenih brez stroskov nabave motorja (€ 9.458.-).  

z vsteto nabavo porastejo stroski na € 0,45/km.

_________________

ni mi jasno samo kako ti rata a šparaš vse račune, al kaj (pa sem mislu da je naša davčna zajebana :o ),, kar tako naprej!!!

Objavljeno
B12:

1.servis na ~1000 km takratnih ATS 1.000.- (€ 70.-) vse nadaljne servise delam sam na ~10k km (olje + filter ~ € 35.-).svecke (€ 20.-) bodo prvic zamenjane enkrat ta teden (po 31k km),vsako leto enkrat k "domacemu" mehaniku na tehnicnega,da pregleda splosno tehnicno stanje motorja (€ 12.-).verizni komplet enkrat menjan (€ 125.-),najvecji strosek so gume (4.komplet danes,€ 250.- x4) in bencin (€ 1.612.- za 2015 l).

stroski brez opreme: € 0,096/km ali SIT 22,30/km

stroski z opremo in registracijo (2x): € 0,15/km ali SIT 34,90/km

pri 31k km prevozenih brez stroskov nabave motorja (€ 9.458.-).

z vsteto nabavo porastejo stroski na € 0,45/km.

Ice bravo za dobro evidenco ... tudi sam jo imam razdelano u nulo, saj šele tako vidiš, kje se splača šparat in kje ne. Na koliko km si pa ti amortiziral svoj motor, ker 0.45 EUR je pa kar dosti.

Objavljeno
Moj motor je gotovo Sit and Ride, samo vozim, nič popravljam ali stojim zaradi okvar ...  cena kilometra pa tudi ni pretirana ... 34SIT/km ... z VSEMI stroški od jakne naprej !!!  8)  :)

hmmmmm....... hotschmaister...... glede na to,da ima banditek malo vec ccm in je tezji je razlika med M750 in B12 le 0,90 SIT/km?! z opremo in registracijo vred.... koliko km si naredil do danes?

Objavljeno
Ice bravo za dobro evidenco ... tudi sam jo imam razdelano u nulo, saj šele tako vidiš, kje se splača šparat in kje ne. Na koliko km si pa ti amortiziral svoj motor, ker 0.45 EUR je pa kar dosti.

kaj pa vem....... nekako ne gledam na amortizacijo.kilometrina je tako bedna (~ 1/3 avtomobilske),da raje obracunavam km narejene z motorjem s stirikolesnikom. :wink:

kupna cena je tako strosek sam po sebi.ce se vracunam prodajo FJ,pade kupna cena B12 na € 8.212.- in s tem celotni stroski na € 0,41/km.

Objavljeno

sicer o amorizaciji vem kar nekaj samo ni mi jasno, kako sta vidva prišla do cene na km, saj za to rabita življensko dobo motorja (koliko km bo naredil), to pa ni enostavno !!

Objavljeno

Zelo enostavno. Že ko kupiš novega, si zadaš, da se ga boš rešil, ko bo imel, denimo, 80000 prevoženih km.

Objavljeno

bandita bom imel dokler ali mene ne pobere ali bandita; bilo to pri 31.100 km ali pri 310.000 km.... no ja,vsaj upam,da prej ne pride kaj drugega na trg,kar mi je vsec. :roll: :wink: :lol: 8)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!