Skoči na vsebino

Auspuh, dusilci, ropot, sosedje ...


Jado

Priporočene objave

Hi!

Ali kdo ve, ce je mogoce iz Virage 535 dobiti kaksen bolj spodoben zvok? Ima 535 sploh dovolj pljuc za to ??? ... in seveda kako, ce se da?

10x,

jado

Edited by - jado on 10/05/2001 12:53:38

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

da se brez problemov ampak boš moral malo v žep po peneze sežt pa kake drag pipes nabavit. saj so tam od 400 dem naprej pa je kar dober zvok. ce pa hoceš vse sosede zbudit pa avtoalarme spožat moreš iz drag pipe ven potegnit še tiste male dušilce. ampak pol je tako glasno (no vsaj na hondi shadow 600 - ampak to je tak isto) da te bojo kleli tudi tisti ki se vozijo za tabo. aja pa na tehnicnem tudi niso najbolj srecni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest mam na 535 predelane rore. Sam ne dušilcev ven rezat, ker ne bo zvok lep(glasen bo, sam ne bo pa sekal in pokal). Predelat moraš prekat pod motorjem. To pa ne bo zastonj-ce nimaš doma delavnice in se bolj splaca kupit nove rore(boljš zgledajo ker niso kot originali). Potem pa ma za 535ccm velika pljuca cudovit zvok(moje ne zamenjam za noben drug motor, dokler ne bom imel poslanske place)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi lahko das malo bolj podrobne podatke - kje kupim nove rore, kok cca. stanejo ipd ....

quote:

Jest mam na 535 predelane rore. Sam ne dušilcev ven rezat, ker ne bo zvok lep(glasen bo, sam ne bo pa sekal in pokal). Predelat moraš prekat pod motorjem. To pa ne bo zastonj-ce nimaš doma delavnice in se bolj splaca kupit nove rore(boljš zgledajo ker niso kot originali). Potem pa ma za 535ccm velika pljuca cudovit zvok(moje ne zamenjam za noben drug motor, dokler ne bom imel poslanske place)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadnjic sem bil v Delta team v Krškem, pa so imeli ene za 55000sit se mi zdi. Dej mal po moto trgovincah poklic pa boš ziher kej zvedu(še bolj ugodno mora bit kje)!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne kupovat pri uvoznikih ampak pri tistih ki predelujejo motorje pa vprašaj za firme supertrap, screaming eagle, custom crome,...

to so vse ameriške firme ampak ti jih narocijo po katalogu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 9 let pozneje...

jst mam na novo bajk l.93,60.000 km (xv 535). vse je super,zadovoljen...imam pa neke dušilce na rolih ki mi niso nč kej prevč simpatični...na koncu so zoožani na fi par centimetrov (dušilci...to je dolgo cirka 20 cm in videt BUTASTO).glas je (pre)nežn,pa tud mislim da premal stisne končna (130km/h...in to je tud vrhunc),sej tud ne pričakujem kej dost več ampak...zanima me kšn bi bil rezultat (agregata) če bi te dušilce skinu dol z rolov in pustu totalno odprte role.a bi rablo pol še kej dodatno po karburah štelat,glas bi pa tud mislim da bil mal too much...kako bi prišel do lepega bobnečega glasa s čim manj šravfanja po bajku?

pa novi odpadejo...so mal predragi :)

hvala za nasvete

Popravljeno . Popravil nenonenc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst mam na novo bajk l.93,60.000 km (xv 535). vse je super,zadovoljen...imam pa neke dušilce na rolih ki mi niso nč kej prevč simpatični...na koncu so zoožani na fi par centimetrov (dušilci...to je dolgo cirka 20 cm in videt BUTASTO).glas je (pre)nežn,pa tud mislim da premal stisne končna (130km/h...in to je tud vrhunc),sej tud ne pričakujem kej dost več ampak...zanima me kšn bi bil rezultat (agregata) če bi te dušilce skinu dol z rolov in pustu totalno odprte role.a bi rablo pol še kej dodatno po karburah štelat,glas bi pa tud mislim da bil mal too much...kako bi prišel do lepega bobnečega glasa s čim manj šravfanja po bajku?

pa novi odpadejo...so mal predragi :)

hvala za nasvete

Dvomim da ima original auspuh, kati take sta imela le xv 750 in xv 1100. Mogoče se pa motim. pobrsaj mal po netu je dost slik tud letnika 93 pa boš vidu kakšne auspuhe je imel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tiste tuterle na koncu sta imeli veliki Viragi, ja. Je že bilo kaj menjano z izpuhi... Če so to naredili, da so odrezali kolena pred loncem in gredo lonci lepo dol, potem ni panike. Pri Louisu kupiš dva odprta lonca, pa daš gor. Ni draga stvar. Drlo se bo pa kot sam satan.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ta varjanta z lonci bi bla teško izvedljiva...vse je mal zastarelo in vprašanje kolko koristi bi naredu pri demontaži le teh.

če bi pa probu vsaj skrajšat tiste rolčke na koncu al pa jih kr snet dol kr za videt bi šli enostavno (so le pripikani gor). če ne pa pustim kukr je...ni tko pomembno da bi si delou tak strošek...učasih morš pač vzet kar maš :)

kolk heca mam pa pol s karburami in z ostalim če pustim lonce kr gole?neki bi že treba pošravfat :)

post-26516-061883600 1285781097_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tiste rore na konc odstrani, ne samo da dušijo tud zgledajo SS.gif . No mogoč bi na kakšenm starodobniku še šli.....Jst bi na tvojem mestu odrezal lonce na začetku poševno, podobno kot na spodnji slikici. zadeva bo v tem primeru verjetno precej glasna ampak še vedno lahko narediš kak dušilec. Vplinjačev pomoje ne bo potrebno nastavljati.

post-20343-058660000 1285787076_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tiste rore na konc odstrani, ne samo da dušijo tud zgledajo SS.gif . No mogoč bi na kakšenm starodobniku še šli.....Jst bi na tvojem mestu odrezal lonce na začetku poševno, podobno kot na spodnji slikici. zadeva bo v tem primeru verjetno precej glasna ampak še vedno lahko narediš kak dušilec. Vplinjačev pomoje ne bo potrebno nastavljati.

tenks :) tko sm si tudi zamislu (kr se izgleda tiče) za sosede nč bat, za tp pa že kako :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tenks :) tko sm si tudi zamislu (kr se izgleda tiče) za sosede nč bat, za tp pa že kako :)

sam še rajš kot postrani porezat kr bi bli pol prekratki bom dodal kolena na vn

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vplinjačev pomoje ne bo potrebno nastavljati.

ce bo pretok zraka oz. izpuhov iz cilindrov (znatno) povecan bi moral tudi vplinjaca (oz. mesanico zrak-bencin) prilagoditi na nov rezim.

drugace bo krrrr-BANG-BANG-BANG.....pfrrrrrrrr ko bo spustil gas in masina se tudi pri pospesevanju ne bo odrazala zvezno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ce bo pretok zraka oz. izpuhov iz cilindrov (znatno) povecan bi moral tudi vplinjaca (oz. mesanico zrak-bencin) prilagoditi na nov rezim.

drugace bo krrrr-BANG-BANG-BANG.....pfrrrrrrrr ko bo spustil gas in masina se tudi pri pospesevanju ne bo odrazala zvezno.

to sem čaku :) vsi z mano vred bi sam rezali :) tnx ice , pa ostalim seveda tudi ;)

Popravljeno . Popravil nenonenc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ce bo pretok zraka oz. izpuhov iz cilindrov (znatno) povecan bi moral tudi vplinjaca (oz. mesanico zrak-bencin) prilagoditi na nov rezim.

drugace bo krrrr-BANG-BANG-BANG.....pfrrrrrrrr ko bo spustil gas in masina se tudi pri pospesevanju ne bo odrazala zvezno.

Če bo res zlo povečan ja. Ampak v tem primeru bo treba menjat dize pa air filter po možnostim, samo z vijaki pa z pomikanjem igle bopomoje v tem primeru težko nastavit zadevo. Jaz sem svojega do konca odpru pa ni blo neke razlike med original zaprtim izpuhom pa custom loncem fi 65 za skor polovico krajšim. Pa tudi kolikor sem gledal razne streeetfighter predelave, so praktično brez loncev in večini ni bilo potrebno nastavljati fergov. Je pa edina varjanta da se ve zagotovo, ta da se poskusi. Those who dare win :)

Popravljeno . Popravil trojan69
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bo res zlo povečan ja. Ampak v tem primeru bo treba menjat dize pa air filter po možnostim, samo z vijaki pa z pomikanjem igle bopomoje v tem primeru težko nastavit zadevo. Jaz sem svojega do konca odpru pa ni blo neke razlike med original zaprtim izpuhom pa custom loncem fi 65 za skor polovico krajšim. Pa tudi kolikor sem gledal razne streeetfighter predelave, so praktično brez loncev in večini ni bilo potrebno nastavljati fergov. Je pa edina varjanta da se ve zagotovo, ta da se poskusi. Those who dare win :)

edina res verodostojna izjava nastane, ce imas serijske lonce in serijsko nastavitev, zmeris na dyno in potem opravis meritev se s tuningom. z istim dynom, na istem motociklu istega dne.

drugace se ti samo "zdi", da mogoce pa ni, al je, al le ni. v taksnem primeru sta rit in uho bolj zavajujoci merilni napravi.

luknje v moci masine lahko cloveka tako zavedejo, da misli, da kaksno raketo je naredil, zraven je pa prakticno v vseh rezimih poslabsal delovanje in odziv masine; samo v dolocenem obmocju se dogaja.

da bo moral zamenjati dize in igle (ali jih vsaj premestiti) je skoraj dano.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dosti uporabnih in koristnih stvari sm zvedu od vas zakar hvala lepa...hmal bo zima in treba bo kaj poštelat :)

nočem izpasti kakor nepismen sam res ne vem kaj to DIZE so :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dize so vijaki z luknjicami znostraj vplinjača, skozi katere teče bencin. Večje so, več bencina gre čez.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!