Jado Objavljeno Maj 10, 2001 Opozori Objavljeno Maj 10, 2001 Hi! Ali kdo ve, ce je mogoce iz Virage 535 dobiti kaksen bolj spodoben zvok? Ima 535 sploh dovolj pljuc za to ??? ... in seveda kako, ce se da? 10x, jado Edited by - jado on 10/05/2001 12:53:38
Pervy Objavljeno Maj 10, 2001 Opozori Objavljeno Maj 10, 2001 da se brez problemov ampak boš moral malo v žep po peneze sežt pa kake drag pipes nabavit. saj so tam od 400 dem naprej pa je kar dober zvok. ce pa hoceš vse sosede zbudit pa avtoalarme spožat moreš iz drag pipe ven potegnit še tiste male dušilce. ampak pol je tako glasno (no vsaj na hondi shadow 600 - ampak to je tak isto) da te bojo kleli tudi tisti ki se vozijo za tabo. aja pa na tehnicnem tudi niso najbolj srecni.
lampa Objavljeno Maj 10, 2001 Opozori Objavljeno Maj 10, 2001 Jest mam na 535 predelane rore. Sam ne dušilcev ven rezat, ker ne bo zvok lep(glasen bo, sam ne bo pa sekal in pokal). Predelat moraš prekat pod motorjem. To pa ne bo zastonj-ce nimaš doma delavnice in se bolj splaca kupit nove rore(boljš zgledajo ker niso kot originali). Potem pa ma za 535ccm velika pljuca cudovit zvok(moje ne zamenjam za noben drug motor, dokler ne bom imel poslanske place)
Jado Objavljeno Maj 11, 2001 Avtor Opozori Objavljeno Maj 11, 2001 Mi lahko das malo bolj podrobne podatke - kje kupim nove rore, kok cca. stanejo ipd .... quote: Jest mam na 535 predelane rore. Sam ne dušilcev ven rezat, ker ne bo zvok lep(glasen bo, sam ne bo pa sekal in pokal). Predelat moraš prekat pod motorjem. To pa ne bo zastonj-ce nimaš doma delavnice in se bolj splaca kupit nove rore(boljš zgledajo ker niso kot originali). Potem pa ma za 535ccm velika pljuca cudovit zvok(moje ne zamenjam za noben drug motor, dokler ne bom imel poslanske place)
lampa Objavljeno Maj 11, 2001 Opozori Objavljeno Maj 11, 2001 Zadnjic sem bil v Delta team v Krškem, pa so imeli ene za 55000sit se mi zdi. Dej mal po moto trgovincah poklic pa boš ziher kej zvedu(še bolj ugodno mora bit kje)!
Pervy Objavljeno Maj 11, 2001 Opozori Objavljeno Maj 11, 2001 ne kupovat pri uvoznikih ampak pri tistih ki predelujejo motorje pa vprašaj za firme supertrap, screaming eagle, custom crome,... to so vse ameriške firme ampak ti jih narocijo po katalogu
nenonenc Objavljeno September 28, 2010 Opozori Objavljeno September 28, 2010 (popravljeno) jst mam na novo bajk l.93,60.000 km (xv 535). vse je super,zadovoljen...imam pa neke dušilce na rolih ki mi niso nč kej prevč simpatični...na koncu so zoožani na fi par centimetrov (dušilci...to je dolgo cirka 20 cm in videt BUTASTO).glas je (pre)nežn,pa tud mislim da premal stisne končna (130km/h...in to je tud vrhunc),sej tud ne pričakujem kej dost več ampak...zanima me kšn bi bil rezultat (agregata) če bi te dušilce skinu dol z rolov in pustu totalno odprte role.a bi rablo pol še kej dodatno po karburah štelat,glas bi pa tud mislim da bil mal too much...kako bi prišel do lepega bobnečega glasa s čim manj šravfanja po bajku? pa novi odpadejo...so mal predragi hvala za nasvete Popravljeno September 28, 2010. Popravil nenonenc
trojan69 Objavljeno September 28, 2010 Opozori Objavljeno September 28, 2010 Dej kako sliko. Mogoč sejih da kej odpret oz. skrajšat.
MARJA Objavljeno September 28, 2010 Opozori Objavljeno September 28, 2010 jst mam na novo bajk l.93,60.000 km (xv 535). vse je super,zadovoljen...imam pa neke dušilce na rolih ki mi niso nč kej prevč simpatični...na koncu so zoožani na fi par centimetrov (dušilci...to je dolgo cirka 20 cm in videt BUTASTO).glas je (pre)nežn,pa tud mislim da premal stisne končna (130km/h...in to je tud vrhunc),sej tud ne pričakujem kej dost več ampak...zanima me kšn bi bil rezultat (agregata) če bi te dušilce skinu dol z rolov in pustu totalno odprte role.a bi rablo pol še kej dodatno po karburah štelat,glas bi pa tud mislim da bil mal too much...kako bi prišel do lepega bobnečega glasa s čim manj šravfanja po bajku? pa novi odpadejo...so mal predragi hvala za nasvete Dvomim da ima original auspuh, kati take sta imela le xv 750 in xv 1100. Mogoče se pa motim. pobrsaj mal po netu je dost slik tud letnika 93 pa boš vidu kakšne auspuhe je imel.
motofrik Objavljeno September 29, 2010 Opozori Objavljeno September 29, 2010 Tiste tuterle na koncu sta imeli veliki Viragi, ja. Je že bilo kaj menjano z izpuhi... Če so to naredili, da so odrezali kolena pred loncem in gredo lonci lepo dol, potem ni panike. Pri Louisu kupiš dva odprta lonca, pa daš gor. Ni draga stvar. Drlo se bo pa kot sam satan.
nenonenc Objavljeno September 29, 2010 Opozori Objavljeno September 29, 2010 ta varjanta z lonci bi bla teško izvedljiva...vse je mal zastarelo in vprašanje kolko koristi bi naredu pri demontaži le teh. če bi pa probu vsaj skrajšat tiste rolčke na koncu al pa jih kr snet dol kr za videt bi šli enostavno (so le pripikani gor). če ne pa pustim kukr je...ni tko pomembno da bi si delou tak strošek...učasih morš pač vzet kar maš kolk heca mam pa pol s karburami in z ostalim če pustim lonce kr gole?neki bi že treba pošravfat
trojan69 Objavljeno September 29, 2010 Opozori Objavljeno September 29, 2010 Tiste rore na konc odstrani, ne samo da dušijo tud zgledajo . No mogoč bi na kakšenm starodobniku še šli.....Jst bi na tvojem mestu odrezal lonce na začetku poševno, podobno kot na spodnji slikici. zadeva bo v tem primeru verjetno precej glasna ampak še vedno lahko narediš kak dušilec. Vplinjačev pomoje ne bo potrebno nastavljati. Ni3ous 1
nenonenc Objavljeno September 29, 2010 Opozori Objavljeno September 29, 2010 Tiste rore na konc odstrani, ne samo da dušijo tud zgledajo . No mogoč bi na kakšenm starodobniku še šli.....Jst bi na tvojem mestu odrezal lonce na začetku poševno, podobno kot na spodnji slikici. zadeva bo v tem primeru verjetno precej glasna ampak še vedno lahko narediš kak dušilec. Vplinjačev pomoje ne bo potrebno nastavljati. tenks tko sm si tudi zamislu (kr se izgleda tiče) za sosede nč bat, za tp pa že kako
nenonenc Objavljeno September 29, 2010 Opozori Objavljeno September 29, 2010 tenks tko sm si tudi zamislu (kr se izgleda tiče) za sosede nč bat, za tp pa že kako sam še rajš kot postrani porezat kr bi bli pol prekratki bom dodal kolena na vn
trojan69 Objavljeno September 29, 2010 Opozori Objavljeno September 29, 2010 Ja se strinjam-to še bolš zgleda pomoje.
nenonenc Objavljeno September 29, 2010 Opozori Objavljeno September 29, 2010 to bo to ja. če pa ima še kdo kir nasvet pa kr povedat će ne se lotm te varjante pa kr bo bo!
Ice Objavljeno September 30, 2010 Opozori Objavljeno September 30, 2010 Vplinjačev pomoje ne bo potrebno nastavljati. ce bo pretok zraka oz. izpuhov iz cilindrov (znatno) povecan bi moral tudi vplinjaca (oz. mesanico zrak-bencin) prilagoditi na nov rezim. drugace bo krrrr-BANG-BANG-BANG.....pfrrrrrrrr ko bo spustil gas in masina se tudi pri pospesevanju ne bo odrazala zvezno.
nenonenc Objavljeno September 30, 2010 Opozori Objavljeno September 30, 2010 (popravljeno) ce bo pretok zraka oz. izpuhov iz cilindrov (znatno) povecan bi moral tudi vplinjaca (oz. mesanico zrak-bencin) prilagoditi na nov rezim. drugace bo krrrr-BANG-BANG-BANG.....pfrrrrrrrr ko bo spustil gas in masina se tudi pri pospesevanju ne bo odrazala zvezno. to sem čaku vsi z mano vred bi sam rezali tnx ice , pa ostalim seveda tudi Popravljeno September 30, 2010. Popravil nenonenc
trojan69 Objavljeno September 30, 2010 Opozori Objavljeno September 30, 2010 (popravljeno) ce bo pretok zraka oz. izpuhov iz cilindrov (znatno) povecan bi moral tudi vplinjaca (oz. mesanico zrak-bencin) prilagoditi na nov rezim. drugace bo krrrr-BANG-BANG-BANG.....pfrrrrrrrr ko bo spustil gas in masina se tudi pri pospesevanju ne bo odrazala zvezno. Če bo res zlo povečan ja. Ampak v tem primeru bo treba menjat dize pa air filter po možnostim, samo z vijaki pa z pomikanjem igle bopomoje v tem primeru težko nastavit zadevo. Jaz sem svojega do konca odpru pa ni blo neke razlike med original zaprtim izpuhom pa custom loncem fi 65 za skor polovico krajšim. Pa tudi kolikor sem gledal razne streeetfighter predelave, so praktično brez loncev in večini ni bilo potrebno nastavljati fergov. Je pa edina varjanta da se ve zagotovo, ta da se poskusi. Those who dare win Popravljeno September 30, 2010. Popravil trojan69
logarr Objavljeno September 30, 2010 Opozori Objavljeno September 30, 2010 Ma tko kot teli avspuhi zdej zgledajo, se jih splača odrezat pa dat nekaj € in dat enmu to nastavt, mogoče bo še lepš delal kot prej
Ice Objavljeno Oktober 1, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2010 Če bo res zlo povečan ja. Ampak v tem primeru bo treba menjat dize pa air filter po možnostim, samo z vijaki pa z pomikanjem igle bopomoje v tem primeru težko nastavit zadevo. Jaz sem svojega do konca odpru pa ni blo neke razlike med original zaprtim izpuhom pa custom loncem fi 65 za skor polovico krajšim. Pa tudi kolikor sem gledal razne streeetfighter predelave, so praktično brez loncev in večini ni bilo potrebno nastavljati fergov. Je pa edina varjanta da se ve zagotovo, ta da se poskusi. Those who dare win edina res verodostojna izjava nastane, ce imas serijske lonce in serijsko nastavitev, zmeris na dyno in potem opravis meritev se s tuningom. z istim dynom, na istem motociklu istega dne. drugace se ti samo "zdi", da mogoce pa ni, al je, al le ni. v taksnem primeru sta rit in uho bolj zavajujoci merilni napravi. luknje v moci masine lahko cloveka tako zavedejo, da misli, da kaksno raketo je naredil, zraven je pa prakticno v vseh rezimih poslabsal delovanje in odziv masine; samo v dolocenem obmocju se dogaja. da bo moral zamenjati dize in igle (ali jih vsaj premestiti) je skoraj dano.
nenonenc Objavljeno Oktober 1, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2010 dosti uporabnih in koristnih stvari sm zvedu od vas zakar hvala lepa...hmal bo zima in treba bo kaj poštelat nočem izpasti kakor nepismen sam res ne vem kaj to DIZE so
trojan69 Objavljeno Oktober 2, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2010 Dize so vijaki z luknjicami znostraj vplinjača, skozi katere teče bencin. Večje so, več bencina gre čez.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se