Skoči na vsebino

Koncentracija-Zbranost?


Black Knight

Priporočene objave

Zanima me namreč,kako je z vašo zbranostjo na motorju pri dolgih vožnjah.

Meni se namreč dogaja,da mi po daljši vožnji cca 200km in več pade koncentracija kar se najbolj pozna na ovinkih,ki jih ne morem več tako tekoče zvozit kot takrat ko sem še spočit,zato upočasnim vožnjo.

Ali se še komu to dogaja in če ima kdo kak nasvet,kaj narediti v tem primeru???

lp bošte

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kakšen počitek bi ti pomojem dobro del, pa kakšna osvežilna pijača, pa kaj malega pojest... počitek pač.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me namreč,kako je z vašo zbranostjo na motorju pri dolgih vožnjah.

Meni se namreč dogaja,da mi po daljši vožnji cca 200km in več pade koncentracija kar se najbolj pozna na ovinkih,ki jih ne morem več tako tekoče zvozit kot takrat ko sem še spočit,zato upočasnim vožnjo.

Ali se še komu to dogaja in če ima kdo kak nasvet,kaj narediti v tem primeru???

lp bošte

Priporočljivo, da se ustaviš, malo pretegneš in ohladiš itak posplošeno velja pri cca.200km oz. 2ure voznje, ! - Velja tako za voznjo z avtom kot z motorjem! V nekaterih drzavah imajo še celo TV spot-e z motom "Revive

Survive!" Lp. J

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res, da se z izkušnjami/prakso nekoliko zviša meja vzdrzljivosti/tolerance,

vendar se vsakemu povprečnemu posamezniku, po dveh urah koncentrirane

voznje, zniza psihofizična sposobnost zelo drastično! Podcenjevanje stanja

ali precenjevanja samega sebe je pa lahko fatalno!...Pustimo zdaj nastran

voznike 24h Le Mans in podobne endurance zadeve!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tekočino not in ven, izboljšati prekrvavitev s pretegovanjem, telovadbo in pogled na kako dobro punco popolnoma brez obleke :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tekočino not in ven, izboljšati prekrvavitev s pretegovanjem, telovadbo in pogled na kako dobro punco popolnoma brez obleke :P

:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem po dveh urah preganjanja ovinkov že precej zdelan. Ponavadi se za par minut ustavim na kakih 150 km, če delam daljšo turo.

Takaltak mi (če se mi ne mudi) ni finta nabijanje km, ampak (čudovit) pogled na (svoj) parkiran motor s kake sončne terase kakega obmorskega (...) kraja :), ob kozarcu osvežilne pijače B) .

Itak pa moram po dveh urah nujno ustavit, ker me tišči čelada in me skrbi, da bi se mi lobanja deformirala (izvenserijskovelikomožganipress)!

Urbi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vaja dela mojstra, sicer pa je dobro ob padcu koncetracije ustaviti. Še vedno bolje, kot da te kaj ustavi .... naprimer drevo :unsure: :( !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst malo kdaj vozim več kot 100 km v šusu!

Se malo ustavim pa je po bolje!Je pa sigurno da koncentracija s časom vožnje pada! :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vedno se ustavim na kakšni osvežilni pijači in pot nadaljujem po cca 20 min. Več nas gre skupaj večkrat se moramo ustavit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po kakih 150 km se bistveno bolj penzionistično peljem ko t na začetku. Se mi je tudi že zgodilo, da sem od utrujenosti vozil lepo 80-90 km/h v koloni po cesti od Novega mesta do odcepa za Krško (cca.25 kilometrov). Promet nasproti je bil tudi zelo gost, bil je mrak, za mano in mojo sopotnico je bilo kakih 400 km, vmes tudi marsikaj utrujajočega... enostavno se nisem počutil sposoben vijugati med avtomobili in sem raje lepo cjazil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako hitro pade pri vozniku koncentracija je najverjetneje odvisno od vsakega posameznika in načina njegove vožnje. Posploševanje, kako pogosto se ustavljati, je zato nesmiselno. Kratki postanki so že dobrodošli, da si malo pretegneš ude on ne "otrpneš" na motorju.......proti močnejši utrujenosti in/ali nizki zbranosti pa bo pomagal samo daljši postanek z spanjem.

Popravljeno . Popravil YZFgeorge
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, res je. Pri večji hitrosti npr. 260km/h se psihično zelo utrudiš. Tu ne gre za fizično utrujenost. Tako kot pri intenzivnem učenju rabiš nekaj premora, tako je tudi tukaj. Sam sem opažal, da me je 20 min norenje bolj utrudilo, kot npr. 300km "ležerne" vožnje. Ko koncentracija pade, je potrebno ali ustaviti ali zmanjšati tempo vožnje in bo vse cool! Prag pa se sigurno dviguje in te čez nekaj tisoč kilometrov tudi 240km/h ne bodo več utrudili, ampak le še enormne hitrosti-nad 270km/h! Pa srečno! :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jao jao pr men pa ni problem koncentracija ampak boleča rit, ki že po cca 50-100 km prekine užitke brezskrbnega križarjenja in zato se je treba vsaj za kake 2 minutke vstavt da se rit zbudi!! :o ;) :P :blink: :unsure:

Ciao,by Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

imam precej izkusenj iz voznje avta, 3 leta razvazanja stvari poi slo, jeba je ucasih pomaga kratek pocitek, ker vozit je treba (da prides domov), RED BULL mejbi, vcasih me pa zbrihta prehitevanje (par ovinkov bolj ostro),.. pa bo, izkusnje naredijo svoje!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako kot je večina napisala ... s kilometri pride tudi vzdržljivost. Treniraj na 300+ km dnevnih furah po cestah v SLO, ki jih poznaš in si vnaprej začrtaj pot po čimbolj različnih trasah.

Če je glava "nastavljena" in veš da moraš daleč pripeljat, ni problema, saj veš, da je treba šparat z energijo. Pri meni koncetracija pade in utrujenost naraste, če je vožnja počasna in/ali monotona. Z dobro cesto in ovinki pa se spet zbudim :) (odMakarskedoDubrovnikasupercestapress)

Za Milenco je bila pot do Dubrovnika prva pot v kosu daljša od 300km in je odlično prestala presizkušnjo ... je vedela kaj jo čaka pa tudi v naslednjih dneh po 500+ km ni bil problem (celo s padcem vmes) B) .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok, če pustimo mati naravo ob strani, ker je prasica včasih preveč skopa z energijo - zakaj je eden izmed bogov ustvaril kemijo? Za uporab in ne za zlorabo. In kot uporabniki se lahko poslužimo raznih combo koktajlov za zbranost&energijo.

Osebno so mi pri srcu caffeine&efedra dodatki, vsake tri ure en odmerek in si voden izstrelek, s 150% kontrolo. Samo trest se moraš nehat, pa je ok :)

S

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok, če pustimo mati naravo ob strani, ker je prasica včasih preveč skopa z energijo - zakaj je eden izmed bogov ustvaril kemijo? Za uporab in ne za zlorabo. In kot uporabniki se lahko poslužimo raznih combo koktajlov za zbranost&energijo.

Osebno so mi pri srcu caffeine&efedra dodatki, vsake tri ure en odmerek in si voden izstrelek, s 150% kontrolo. Samo trest se moraš nehat, pa je ok :)

S

in vec kot 72 ur jih naj bi "trosil" naenkrat; in potem te "ni" za ostali svet vsaj 24 ur. :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nihče še ni omenil, da je koncentracija v veliki meri odvisna tudi od fizične vzdržljivosti samega voznika. Gre za psihofizično kondicijo ki je odvisna od posameznika do posameznika in različni motorji posredno različno trošijo energijo voznika.

Res je tudi da hitreje kot se premikamo hitreje se utudimo. Pri večjih hitrostih so pospeški in pojemki pogostejši, okolica nam hitreje drvi v kotičku čelade in motor je treba trdno držati.

Vsak začetek sezone je tudi neke vrste uvod in utrjevanje ... nekateri rabijo le 2 ali 3 vožnje pa so spet stari maćki, nekateri pa se še po mescu dni ne znajdejo v svoji koži.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koncentracija ali zbranost na dolgih furah se začne s splošnim psihofizičnim stanjem. Nadaljuje se z natreniranostjo za sezono (priznajmo si, na začetku nove sezone smo spet več ali manj začetniki), konča pa s planiranjem tempa poti. In na tempo poti lahko najlažje vplivamo. Če se kot Capirossiji zapodimo že v prvih 100 km, bo nadaljevanje problematično. Začeti bolj na easy, potem pa počasi na potovalni tempo, po recimo 50/60 km. Potem pa zadeva več ali manj postane rutina. Potreba po ustavljanju ponavadi nastane sočasno s potrebo po lulanju in tankanju bencina, kar je ponavadi na 150 do 200 km. Takrat je čas za pretegovanje krakov. pitje vode (na motorju lahko strahotno dehidriraš, pa tega niti ne veš), potrebno pa je tudi jesti. Če vaš čaka še 500 km tisti dan, se ne bašite s svinjsko pečenko za papo, npr.. Ampak jesti je treba, ker se pokuri kar precej enerije. Malo čokolade je vmes čisto OK. Če imate sopotnika/co je prav, da tudi njega/njo povprašate po psihofizičnem stanju. Stalno premikajoč in trzajoč sopotnik je tipični znak, da z njegovo zbranostjo nekaj ni v redu, to pa zbija tudi vašo.

Če se potepate 10 ali več dni, si privoščite kakšno 2 dnevno pavzo z motorjem in ga uporabite le za na kofe iti. Tretji dan in še kakšen naprej ga boste lačni in s koncentracijo ne bo prav nobenega problema. Če ste dolgoprogaši morate tudi vedeti, da je 100 km "špageti" regionalne ceste približno isto kot 400 km avtoceste. Potem se pa odločite. Cilj pa vedno mora biti - priti do tam in tam do takarat in takrat. Za takrat se vam pa ne sme preveč muditi, zato si vzemite malo rezerve v času.

Ceco

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Opazam da mi zbranost in koncentracija hitro padeta predvsem v centru mesta, samo to bi bilo treba opisovati v temi Letne haljine oz. nekaj podobnega. :rolleyes: :wub:

Drugace pa sem se brez postanka vozil max 200 km in takrat je edina ovira pri voznji malenkost otrpla rit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...takrat je čas za pretegovanje krakov. pitje vode (na motorju lahko strahotno dehidriraš, pa tega niti ne veš), potrebno pa je tudi jesti. Če vaš čaka še 500 km tisti dan, se ne bašite s svinjsko pečenko za papo, npr.. Ampak jesti je treba, ker se pokuri kar precej enerije. Malo čokolade je vmes čisto OK....

------------------------------------------------------------------------

To je traparija.

Enostavni hidrati ob hitri izgubi energije povzročijo samo to, da se telesno in psihično počutje zalo hitro dvigneta, zaradi porasta sladkorja in potem še ostalih zadevščin, ki sledijo, insulina, etc.. pa pride do zaspanosti in nezbranosti, če je telo dehidrirano še precej hitreje.

Če se že kaj poje vmes je to normalen obrok ali pa nadomestki obrokov - ploščice, bazirane na kosmičih s čim manj sladkorja kot tudi lahko vnaprej pripravljeni sportni preparati.

Enako motor kot tudi druge dalj časa trajajoče ŠPORTNE aktivnosti zahtevajo tudi uravnovešeno in primerno prehrane temu početju. Pri športu se nezavedanje tega aspekta konča s pretreniranostjo in utrujenostjo ter nazadnje poškodbo, pri motorju pa je lahko padec koncentracije in telesnih sposobnosti usoden.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!