Skoči na vsebino

Kako ste začeli?


Wild thing

Priporočene objave

Prej sem v enmu topicu mal zgrešila temo, pa sem od tem dobila idejo za topic. Kakšni so bili vaši začetki, predenj ste postali motoristi? A ste prej vozl mopede, skuterje? Kaj vas je navdušlo za to itd. Dejte mal napisat, ko me ful zanima. Pa kaj ste takrat zanimivega doživeli.

LP

Live free, ride free, die free!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

najprej je bila stajca,pa otroški voziček...........

veliko avtomatikov,pa apn6,pa tomos 14M, pa sosedova hčera,....

vse to smo vozili.....

lp.,

bmw

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Točn js se tut spomnem enga tricikla. Pol to pomeni da bom mela enkrat trike.

S kolesi pol nisem mela glih dobrih izkušenj, po svoji krivdi. Upam, da bo na motorju vse vredu.

Live free, ride free, die free!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene so motorji zagrabili ľe takrat, ko sem bil v vrtcu - leta 1978. Vsako popoldne smo hodili na Ljubljanski grad in takrat so se na velikem ovinku zbirali motoristi. Na vsake toliko časa so mimo nas tiąčali, kdo prej pride na vrh gradu. Ko sem kot mali mulo vse to opazoval, je v meni začela tleti strast do motorjev.

V sedmem razredu je priąla domov prva APN 6, v drugem letniku Vespa PX 200 E, med absolventom pa "ta pravi" motor Yamaha XJ 600 Diversion (uf, uf kolk gajb sem premetal v pivovarni kot honorarc po 12 do 14 ur na dan, da sem si jo lahko kupil) in pred dvemi leti pravi stroj Yamaha XJR 1300.

Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

pocasi in posrano .......in seveda zaradi zensk.

-----

who dares wins

Predvsem zaradi zensk, da po trenutku spozabe cim prej odkuris drugam, pred idejo o vezi..hehehe

Drugace pa prek zacetkov s triciklom s kartonom med spicami, da je ropotalo, poni expressa, avtomatika etc.etc do xv 250 in sedaj xv535 (v poslavljanju). Drugo leto...??? odvisno od sprejetja proracuna

...siegen, glauben, kriegen...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Leta 1987 sem kot 14-letni mulo prvic sedel na avtomatika. Hmmm.... fino.... in naredil CPP. Kot 15-letnik sem si iz svojega denarja za 1500 DEM kupil cisto novega APN6.... ki je zdrzal samo eno leto, ker sem si potem kupil CTX80... ga cez poletje vozil brez izpita do septembra 1989, ko sem naredil izpit (samo enkrat za vselej ). No, do konca prvega letnika faksa sem vozil to zivalco in se kaksen motor od prijateljev (najvec 850 ccm Hondo), nato sem se poslovil od motorjev...za nekaj casa.... Potem je prisel avgust 2000, ko sem po nakupu stanovanja koncno spet prisel na zeleno vejo in si kupil Kawo GPZ 500S, s katero sem do danes naredil cca. 15.000 km. Ce bom sel pa se na kaksen vecji motor, je pa odvisno najbolj od faktorja debeline denarnice... in tega, ce bom imel v novem stanovanju kam motor spraviti (recimo garaza)...

Evo, moja zgodba.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. Tomos - jermenar (druge oznake ne poznam ima pa značilen jermen na levi strani)

2. Tomos - jermenar - navit na 70kmh (killing mashine)

3. Apn 4 - mašina od 15SLC - 110kmh

4. Parila 175 - veteran narejena za dirke na grobniku.

5. Triumph 650 - un iz Častnik in Gentleman, samo sem ga prodal v delih tako kot sem a kupil in nikoli vozil.

6. Tomos 15SLC - regularen - registriran - ukraden

7. Motom 50 4-takt - letnik 1946 zrihtan kot nov

8. APN 6 predelano + registrirano - 90ccm

9. Renault 5 Bye Bye

10. Ducati Monster Dark 600 - za dva dni, potem karambol in sedaj vozim

11. Ducati Monster Dark 750

Naj dodam še, da sem vsa vozila razen zadnjih treh naredil/priredil/popravil in servisiral sam. I'm best

hotschko

Edited by - hotschko on 06/09/2001 11:21:19

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po filmu BMX banditi zbiral zepnino in z pomocjo starsev kupil BMX-a s katerim sem pustil dosti koze, krvi in zob po okoliskih cestah, stopniscih in vsem ostalem kjer se je dalo skocit.

v 2. razredu OS mi je dedek prvic pustil da sem sam peljal njegovega avtomatika. potem sem do 14.let tega vozil po ulici ob vikendih (nagrada ce sem bil priden cez teden).

pri 14. po opravljenem CPP je dedek ugotovil da bo ostal brez mopeda in starsi so mi kupili (z malo pomoci mojih prihrankov) 50-kubicno hondo coper (presvercano v kosih direktno z japonske). ker je bila delana za japonski trg sem imal redne probleme z policaji ki je niso najdli v podatkih in niso vedeli ce more bit registrirana al ne rabi (bi morala ampak ni bila).

pri 16. opravil A do 125 in pri 17. kupil vespo 200. prodal po 14.dneh ker sem se skoraj ubil pri polaganjih. kmalu kupil hondo XL 250 (enduro) in jo vozil brez izpita. ko je masina zruzila bil 1. leto brez motorja.

1997 kupil yamaho dragstar in z njo prevozil vso juzno evropo. lepa masina ampak prepocasna.

1999 kupil kawo ZR7, ki jo vozim se danes.

dogodivscin in zensk pa je bilo prevec za te strani.

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja avtomatika (letnik 81) imam se vedno in ga ne bom nikoli dal stran. je nanj vezano prevec spominov.

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej sem se skobacala na svet, popila nekaj mleka, imela otroski vozek, sledilo je nekaj vozenj v samokolnici, nadaljevalo se je s kolesckom in nato z gorcem. Nekje vmes me je brat ucil vozit avtomatika, pa sem po parih neuspelih poskusih ugotovila, da to ni zame. Potem je minilo veliko casa... kilometre sem nabirala pesaka, z avtom ali pa na zadnjem zicu fotrovega motorja . Lansko leto me je pa picilo. Naredila izpit, najprej furala kymco 125 , jeseni pa je njegovo mesto prevzel Virago 535 .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno je kaj v genih, ker je moj stari ata bil v 50-ih in 60-ih letih motorist. Imel je Moto Guzzia 250 (ne vem točno modela). O njegovih dogodivščinah mi je skozi pripovedoval,tako, da o motorjih sanjam že od vsaj četrtega leta starosti in sem komaj čakal da odrastem, da si ga kupim tudi sam. Drugi človek, ki me je tudi ogrel za motor je bil moj stric, ki je s Laverdo in Kawasakijem pecaril mojo teto in jo tudi zapecal. Toda je potem s motoristično karijero kmalu končal, ker je hlače začela nosit moja teta in ne on.

Upam, da jaz ne bom doživel takega konca, da ne bom tragični propadli motorist. Za sedaj se kar dobro upiram in še naprej uživam v vožnji z motorjem.

P.S.:Motor sem začel vozit šele pred dvemi leti, ko sem si kupil Yamaho Virago 250, tako, da izkušen s avtomatiki in APN-ji kot voznik nisem imel, le kot sovoznik.

Pozdrav od Roberta

Edited by - Robert on 06/09/2001 20:46:52

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Leta 1982 prekrasen nov zelen APN4, potem pa so si sledili rabljeni:

Tomos electronic 90

TGM 50 cross

KTM 125 cross

Husqvarna 125 cross

Kavasaki 125 cross

Gilera 200

Kavasaki KMX 200

Suzuki DR 650

Honda XR600R

KTM 620 LC4

in leta 2001 spet prekrasen nov oranzen KTM 640 LC4.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko sem bil star 12 let sem začel s fotrovim ATX-om divjat po domačem sadovnjaku, ko pa sem pri 14-ih naredil CPP, sem se iz sadovnjaka preselil na ceste. Takoj ko sem dopolnil 16 let sem šel delat izpit za 125ccm in se zdaj vozim z yamaho SR125.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je v genih!Najprej sem bil "cirkusant" na bmx-u, nato pa, ko sem bil star 12 let, mi je en "bimbo" odpeljal eno bejbo, v katero sem bil zaljubljen!In to z belim ATX-om!!!Pri 14 so mi starši kupili belega ATX-, čeprav bi bil rdeč za 500dem cenejši, ampak bejbe očitno padajo na bele (težit sem moral do onemoglosti)...Potem pa frizure (porabil sem ogromno šmer-žajfe, pa nekaj pameti sem si s tem kupil), pa elektronik mašina gor...nato pa CBR 600, pa CBR 900, zdaj pa ZX7R!

Avto je postranska zadeva, ker pri motorju vsaj vem zakaj tankam!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Začel seveda s trajkom, nadaljeval z BMX(ni bilo stopnišč, da jih ne bi povozil z njim, vozil pa sem se dokler nisem imel že takega ohtarja, da je guma zaruzila v vilice), nadaljeval za gorcem Girardengo, al neki tazga (v hribe smo se ganjal s prijatelji le zato, da smo lahko potem za nazaj prehitevali avtomobile in avtobuse - če sedaj pomislim, kaj bi bilo, če bi padel v samih kratkih hlačih pri vsaj 70 na uro..).

Za motorja me je navdušil fotr, k sem bil še majhen. Skupaj sva hodila po gobe in se vozila po okoliških hribih. Nekajkrat je celo poskušal demonstrirati vožnjo po zadnjem kolesu mimo naše bajte.

Tako da sem začel z APN-6. Najprej le okoli vikenda, potem do vasi, potem čedalje dalje, iz najvišje dovoljene 2. brzine sem kmalu začel skakat po travnikih (seveda tam da me niso tastar vidl). Potem se je pa začelo:

TOMOS APN 6

potem naredu izpit za težaka(ok najprej veljal le 125 potem pa neomejeno)

JAWA 350 TS

TOMOS CTX 90 (elektronik makina - kar dobra konkurenca YAMAHI DT125 in za vožnjo po zadnjem)

GILERA SP02 racing 35km - super motorčk, vsakem težjem sem lahko sledil razen po avtocesti

PUCH Pony Expres 50 - motor, ki ni hotel crknt, pa če sem se še tako trudil, pa še marsikako stirko sem nesel po ravnini

TOMOS APN6 ki ga imam še sedaj, je pa od prijatelja. Z njim smo se že trije huje ponesrečili. Ne vem kaj so dali v mašino, ker leti kot zmešan, crknt itak noče(razen štroma), vse drugo je pa adijo, saj se krivi kot zmešan, gume grejo pa vse prej kot naravnost.

SUZUKI GSX 750 - res zelo udoben motor za dva, smo se pa tudi štirje že vozili na njem iz pijanice. Po hribovskih cestih odličen - sploh se mu ni poznalo 280kg, za dolge hitre ovinke odločno nedorasel okvir, ker je preveč plaval vse skup. Na mestu me je pa kar ene trikrat prevagal. Z njim sem imel pa probleme, ker sem ga kot prvo preveč tišal, prej je pa motor bolj stal, potem sem ga pa še peljal na servis Samo OVEN, kjer mi ga naj bi zrihtal tako, da bi z njim lahko dal skoz vsaj Jadransko obalo in kak Gršk otok, pa me je opulil, motor pa ni bil nič bolj zrihtan, tako da sem pred pol leta motor za bedno ceno moral prodati.

Vozil pa sem(ne pa imel): Laverdo500, KawasakiGPZ500R, KawasakiZ650, Gilero Choper125, CB125, MZ250, KLR650, MotoGuzzi V11 sport, Jackal, ...

Trenutno sem na čakanju(novga motorja seveda) nekaj sem že prišparal, nekaj bo še treba, drugo leto bo pa treba v lov za novim motorjem.

Če bom kupoval po pameti si bom omislil nekaj 500cc - zaradi registracije (gpz,er-5,GS,CB). A bo težko nizje saltat, ne vem če ne bom domov privlekel spet kakšno teško marcino z dragimi gumami in registracijo.

Sicer pa naj mine še toliko časa, motorja bom imel (spet) pa naj bo kar če - edino veselje in ne bom dopustil nobenem da mi ga vzame pa čeprav je lahko davek za tak hobi kar visok.

Edited by - rok on 10/09/2001 07:40:18

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsi mate to nekak že v genih, sam js pa zdej ne vem: A je mene poštar naredu? Je pa bratranc drugač tut motorist, tk da lahk da ... da je njega tut poštar naredu.

Live free, ride free, die free!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V enem 4 razredu OŠ sem se začel vozit z atxom potem sem ga malo zjahal sem nabaavu apn6 original po dveh letih (7 rezred) sem nabavu drugo apn6 in ji dal gor 60 ccm in se z njo vozil do pred parmi meseci (med tem sem jo mel najmanj 100 krat razdrto) ko sem naredil izpit za 125ccm (2 letnik) in si kupil KTM lc2 in z njim se srečno vozim cela dva tedna...

NoFear

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

No, prav vesel sem, ker se nihce ni omenil mojega prvega motoriziranega prevoza - Pony Express, tisti z nihajnimi vilicami spredaj, brez vzmetenja zadaj in s Puchovo masino. Se najblizji je bil Hotschko s svojim avtomatikom (jermen in sunksajba, ah ja... imel ga je sosed s katerim sva se podila naokoli). No, tista rec je kar drvela, se posebej, ko smo mulci pogruntal brusenje glave, poliranje kanalov in podobne zadeve. Z njim sem opravil tudi svojo prvo turo, iz Ljubljane na Bled. Prav fino se mi je zdelo, ko sem se pripeljal do Zake in naredil giro okoli jezera. Pa nickolikokrat na Zbiljsko jezero, Podpesko jezero, Rakitno...

Nato sem stricu "sunil" (Tomosovega) tribrzinca in ga predelal na nozne prestave, ampak ni ostal dolgo pri hisi, zamenjala ga je MiZa 250 TS, tista z bobnastimi zavorami in 16" kolesi. Se danes se spominjam cene: 1.130.000 dinarjev je bila, kar sem pridelal s prodajo Pony Exopressa, trojke in petih tednov dela v Tobacni tovarni - celo kadit sem se navadil takrat (in hvalabogu kmalu spet odvadil). Ko sem jo peljal iz trgovine, navajen trojke, sem mislil, da sedim na raketi... Hja, pa ne dolgo. Moja neizkusenost+zelja po krivinah+Pneumant (betonske) gume=padec, sicer nic hudega, le zapeljal sem s ceste na polje in se ustavil v grabnu, ampak po tem sem zacel malo resneje gledat na zadevo. Takoj zamenjal gume (Barum je bil takrat pojem kakovosti) in se ucil ovinkariti. A vendar je slo zares sele ko sem dojel, da so za hitro voznjo zavore prav tako pomembne kot gas - moje levo koleno se se vedno spominja te lekcije (in zapravljenega dopusta, ampak to je ze understatement!!!).

Potem sem presaltal na MiZo 250 TS/1 z 18" prednjim kolesom in stevcem vrtljajev, a se vedno bobnastimi zavorami, a le za kaka tri leta, potem mi je bilo premalo, ceprav mi je dobro sluzia in sem bil z njo v Turciji, Romuniji, Bolgariji, povsod po (takrat se nasem) Jadranu, bil sem reden gost GP dirk v Preluki (ja, takrat se ni bilo Grobnika!) in se kje.

Potem sem skocil na stirivaljno Hondo CB 400, moj pravi "pravi" motor - prvi stiritaktnik. Bila je prav lustkan mopedek, na turah v tistem casu je nastalo kar nekaj zanimivih zgodb - srbski samostani, jadranska magistrala, zbori motoristov na Sutjeski, Neretvi...

Potem je prisla Honda CB 750 K7, s katero sem prekrizaril celo vzhodno Evropo (razen Poljske in Vzhodne Nemcije), pa se enkrat v Turcijo, v legendarno Trojo... In spet polna kosara novih dogodkov, novih zgodb. Lepo mi je sluzila, ceprav sem kupil sedem let staro.

Nato je postal clan familije Suzuki GS 1000 E, po katerem sem dobil ime, ki me spremlja se danes, ceprav sem precej hitro, po manj kot treh letih presedlal na Kawasaki GPZ 750 - pa tudi takrat se ne bi, a sem, ubogi nevednez, peljal ubogo Suziko na servis k Samu Ovnu. Ko jo je spustil iz rok, sem jo lahko samo se prodal...

S Suziko sem udomacil Italijo (zal brez otokov - to bo treba nujno popraviti!), s Kawo pa sem se preko Italije, Francije, Andore in Spanije popeljal v 28 dneh in prevozenih 7700 km do Maroka in nazaj. V spominu mi je ostala (poleg novih zgodbic) tudi poraba 5,5l olja na tej relaciji - hej, a je Kawa sploh stiritakten motor, ce vozi na skoraj 2% mesanico???

Sedaj imam spet Suziko, ime ji je Katana in je zelo zabavno bitje. Prav danes sva se silno zabavala na relaciji Vrhnika-Logatec-Idrija-Logatec-Postojna-Vrhnika. Prihodnje leto pa planirava ponoven obisk Turcije, tokrat ne le zahodnega dela kot do sedaj, ampak Kapadokijo, pa se naprej do ruske meje in se gor do Crnega morja.

V glavnem sem vse ture prevozil sam. Hej, morda je to vzrok, da sem se vpisal med Solo Riderje??? Pa ne da ne maram druzbe - nasprotno, a le malo je "popotnikov", ki "vidijo" dlje od Poreca... Prav vesel sem, da sem na tem forumu spoznal se nekaj "podobnikov".

Toliko. Mejte se

LP suzuki

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

No, prav vesel sem, ker se nihce ni omenil mojega prvega motoriziranega prevoza - Pony Express, ....

.... a sem, ubogi nevednez, peljal ubogo Suziko na servis k Samu Ovnu. Ko jo je spustil iz rok, sem jo lahko samo se prodal...

LP suzuki

Jaz sem ga tud mel (kar sem nad tabo tudi napisal), sicer ni bil moj prvi motor, temveč mal za vmes.

Samo OVEN je pa tudi meni zafukal GSX 750 E -majko mu.

LP, Rok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tud moj ata je z motorjem mojo mamo ujagou.. je mel Primo pa Maxa... no pol je pa hišo začel zidat, pa smo mel en moped, za družinski prevoz... brat na tanku, ata za balanco, jest umes, za mano pa mama na prtlažniku...juuuuupi..... no ja, zarad tega pa nism mogla nabrat izkušenj na kolesu....

koj pr 14 letih si privoščim APN 6... ki še deluje..

Pol pa en cajt nč.... in končno so nam dal certifikate :-))) in to je blo dost za mal večji motor.... najprej Gilera 200 RX.... super motorček za začetnika, izredno vodljiv pa nezahteven za vzdrževanje..

sedaj sem na FZR 600.....

v pričakovanju, da nekaj zamenjam v naslednjem letu.. lep pozdrav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Samo OVEN je pa tudi meni zafukal GSX 750 E -majko mu.

LP, Rok

Hola!

No, jest nisem kaksen nasilen tip, ampak mocno upam, da ga tam dol caka en kotel z ekstra vrocim (motornim) oljem... Si res zasluzi!

LP suzuki

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!