Skoči na vsebino

Kako ste začeli?


Wild thing

Priporočene objave

Hja...tm kjer sm začel tm sm še zmerej. :? :BUA: Sm dobu pri 13. letih od ata APN6 l.84 :) sm ga mal uštimov tko da ma zdej po 3 letih 60ccm in končno hitrost 110km/h. drug let pa 125ccm kupt. moj cilj je pa verjetn yamaha r1, al pa tunderace.

Popravljeno . Popravil RaceBoy_
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz sem začel kot večina na Tomosovih 50 ccm, pa avtomatikih in ponyExpresih. Med tem, ko smo frizirali svoje tomose, sem opazoval lokalne mačote, ki so se kur... na povojnih BMW-jih, ki so jih privlekli iz kakšnega senika in se brez izpuhov podili po celjskih ulicah. V tem času sem večkrat vozil tudi Jawo in sicer 90 ccm model, in bil večkrat sopotnik na 250 ccm - bivši policijski Jawi. Potem še kakšen tomosov 5-brzinc. Spomnim se, da sem z domačega dvorišča sredi Celja speljal s sopotnikom na zadnjem sedežu, po 30 m pa me je ustavil P. Bil sem seveda brez izpita, končalo pa se je tako, da sem čez celo mesto v spremstvu policaja rinil motor do policijske postaje. Lastnik, je moral po njega v spremstvu nekoga z ispitom, ker ga tudi on ni imel. Potem sem večkrat vozil prijazeljevega MZ 125 in nato doživel pri svojih 18 letih precej trdo strečanje z makadamsko podlago , ko so se med špice mojega avtomatika zapletli doma narejeni nosilci prednjega blatnika. 18 šivov po glavi, pa nekaj prask po rokah in moja odločitev, da ne sedem več na motor. Tako je bilo potem dooooolgo časa. Pred cca 8 leti, mi je prijatelj začel mešati glavo, ko je prodajal svojega BMW R 100 RS. Doma sem dobil veto in priložnost je šla. Nato pa mi isti prijatelj v letu 2000 zopet prebudi skomine, tokrat tako, da mi je pokazal članek o novem 125 ccm Kymko. Odločitev je bila hipna, kljub temu, da je bila nedelja sem sedel v avto in si v izložbe prodajalcev motorjev šel ogledovat to čudo. Po nekaj dneh iskanja sem končno našel pravi motor. To je bil Daelim Daystar 125. Vmes je stekel tudi postopek za izpit - do 350 seveda in v avtošoli sem dobil L tablico. Veselo sem nabiral kilometre še pred izpitom, potem pa v letu in pol, kolikor sem imel Daelima prevozil z njim celo SLO po dolgem in pošez, vključno s skoraj celo MOTO TRANSVERZALO . Potem je prišlo spoznanje, da je potrebno dobiti nekaj močnejšega, saj se tak gospod blizu 50 pač ne bo vozil naokrog s prdecem. Po krajšem iskanju sem se odločil za BMW R 80 RT. Ljubezen iz mladih dni, čistokrvni bokser, jaz pa brez ustreznega izpita. Pa kaj. Tako je šlo do pomladi, ko mi je nekaj 100 m od doma (verjetno vinjen) voznik vzel prednost in je šla vsa plastika v franže. Tokrat sem bil bolj odločen kot po prvem karambolu in če bi bil motor vozen, bi kar nadaljeval z vožnjo. Sledila sta dva meseca, ko sem čakal na potek 2 let, da mi prepišejo izpit na neomejeno kubaturo in vmes popravljanje motorja. Spoznal sem nekaj BMW-jašev, ki so mi nesebično pomagali pri delu in nabavi materiala. Prva stvar po ureditvi formalnosti z ispitom, je bila prijava na trening varne vožnje pri Branetu Leganu. Spoznal sem, da kljub že več kot 20.000 km prevoženih v zadnjih 2 letih nimam veliko pojma o marsikateri stvari zato hvala za prve napotke. Jeseni mi je na eni od voženj pri postanku na bencinski črpalki neki možakar hotel kar odkupiti motor. Takrat sem pričel razmišljati o zamenjavi in hitro sem našel moj sedanji motor BMW K 75 RT . Zopet ljubezen na prvi pogled, nekaj doplačila in od takrat sva skupaj opravila že kar lepo število kilometrov. Toliko do danes, kaj bo jutri, pa ne vem. :kva2:

P.S.

Na temle linku pa še nakaj slikovnega gradiva :

http://www.motoboom.com/moji_motorji.htm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Začela se je moja motoristično-motosvetovska pot, posuta z mnogimi spoznanji, dognanji, teorijami, pametovanju, debatami, izkušnjami in predvsem kilometri. A to je že drugo poglavje, ki ga kanim napisati jutri...

Torej ... zgodbo smo končali, ko sem se nekega dne prijavil na Motosvet in tu spoznal najprej Gregsa – kliknil sem moderatorja in mu po mailu zatežil, da bi rad par odgovorov na vprašanja (recimo - ali je ER5 dobr motor, katero opremo kupit, kaj pa Yamaha Diversion, a je GPZ prehud za začetnika?...), pa je reku »prlet v OLP, me pocukaj za rokav in ti vse povem«. In tako je bilo – spoznal pa sem še Zoolota, ki je glih takrat začel nabavljati bulldoga O:-) . Povsem po naključju je Gregs vozil GPZ 600, za katerega sem se začel zanimati tudi jaz. Zakaj? Ker je prjatu J. takrat ravno prodajal GPZ 550 streetfighterja (predelavo silom okoliščin), kateri mi je bil že na prvi pogled blazno všeč. Odločil sem se, da kupim ta motocikelček, takole za začetek, pa da se naučim voziti itd. Kupili smo ga, z njim naredili 500 metrov po ulici gor in dol – ker je bil zelo majhen, si od njega nisem obetal strašnih potovanj. Žal pa – zaradi spleta okoliščin in razočaranja nad slabšim delovanjem od pričakovanega – sem ga kmalu vrnil prodajalcu, saj sem se odločil poseči po nečem drugem. Vendar pa – ali sem na tej točki že imel veljavno vozniško dovoljenje in potrebno znanje za speljevanje? Ne in da!

Namreč – neka nadvse prijazna deklica me je čez poletje naučila speljevati in voziti s suzukijem SV650. Seveda šele potem, ko smo z blaaaaznimi težavami našli dovolj veliko čelado (HJC XXXL). Dogajalo pa se je takole...

...Prvo lekcijo speljevanja sem dobil na parkirišču pri FDV. Dokaj prazno v soboto ali nedeljo je ponujalo idealen poligon za bumbarja, da se nauči djati ključ v ključavnico, zaverglat z gasom, sunkovito spustit sklopko in odjezdit divji rodeo 2 metra daleč, potem pa ponovit postopek z verglanjem itd. Po nekaj bebavih poskusih, ko je dvovaljnik bil že malce jezen, mi je vendarle kapnilo, da je stvar podobna, kot pri avtomobilu – drseča sklopka za desetinko sekunde, med tem pa konstanten ali povečujoč navor ročice za plin... Saj nisem točno vedel, kam me bo ta pot zapeljala, ampak – počutu sem se hudičevo dobro. Namreč, dragi bravci – postal sem tazaresen motorist. Znal sem dat v prvo, speljat, potem šaltat v drugo in se peljati z divjimi 40 km/h. Po parkirišču seveda. A kaj, ko je bilo toliko težav na koncu parkinga, ko je bilo treba obrniti. Le zakaj je ta hudič toliko težji od bicikla? In kako lepo rohni! I am Arnold Schwartzenegger! I am a biker! I am a madass m.f. son of a biking bitch! I am going to cruise around the world on these things! Somebody try to stop me! Yes, try, but you won't succeed... Ok, tako sem opravil prvi dve uri speljevanja in manevriranja zadevščine po parkirišču FDV, sledilo je nekaj večjega, bolj prostornega, bolj odprtega – parkirišče pri City Parku! Ob nedeljah, tja v dvoje – jaz z avtom, ona z motorjem, tam ona za volan avta in brat cajtenge, jaz pa križarjenje po prostranstvih BTCja in trepetanje, ko so se tam prikazali modri vročitelji plačilnih nalogov, a se me nikoli niso zares lotili. Tako sem preživel še dodatno uro vožnje. Nakar ...logično...sem se nekega dne pač začel tako speljevati itd. učiti v mestu, v živem prometu. Juhu, je bilo veselje – povsem novi pojmi v življenju, ki se jim reče »nevarnost z leve«, »nevarnost z desne«, »nevarnost v rit« in »pazi kretena spredaj ki preveč bremza«. Bil sem največja samopremikajoča seovira v mestnem ljubljanskem prometu, ljudje pred mano so se bali, da jim bom naletel v rit, tisti za mano so izgubljali živce zaradi res divje počasnega tempa. Poleg mestnih voženj, ki jih je bilo čedalje več, sem z T nekega dne opravil prvi uradno ilegalni motoristični izlet. Seveda na Rakitno. Mi je pravila, da je to fuuul priljubljena izletna točka, podobno, kot Jezersko, ampak da do tja si ne upa me rinit, na Rakitno pa z lahkoto (kar se izkazalo kot huda muka). No, pa sva šla. Jaz na SVjčku, ona na Falcotu... Jaz kot tak – v popolni opremi, sestavljeni iz motocikla, gležnarjev, kavbojk, džins jakne, šala, čelade in z brez-rokavicami, večino časa vozil v drugi predstavi 40-60 km/h, ovinkov ne zalagal sploh, vozil, kot da imam štil v riti... Uboga spremlajvalka, ki se je žrtvovala in z menoj držala tempo 30 km/h, ko sem se na nekem slabem in zbunkano-asfaltiranem odseku totalno in definitivno povsem celovito usral, ker sem imel občutek, da mi motocikel vleče dol s ceste, v jarek... Ko sem celo resno razmišljal, da bi iz druge dal v prvo, gasa pa itak nisem upal odpreti ... Matr, to so bile prigode. In kako dolgo je trajala ta vožnja – danes pridem na Obalo hitreje, kot takrat na Rakitno (pa niti danes nisem med hitrejšimi)! Ampak se je izplačalo učiti...

Kaj je to 100 km/h?

Seveda sem, kot skrajno previden voznik, ob svojih vratolomijah z motorjem le s strahom pogledoval na števec, kjer se je bohotila neka visoka številka 240 ali celo več km/h. Le kje, kdaj, bi si jaz, bogaboječi kolesar in previdnež, upal sploh približati tistemu? Saj me je bilo že pri 70 km/h strah, da se mi kaj zgodi! Niti čez 100 nisem upal, saj se mi je zdelo, da sedim na torpedu in da me bo odfukalo neznano kam, če se le približam tisti številki. Motor je namreč treba voziti počasi in previdno, tako so me namreč vsi opozarjali! A kaj – ko sva po tistem izletu kruzala po Tržaški nazaj proti mestu, me je namreč na nekem semaforju zapopadel sam vrag... Pri tistem, kjer se gre na obvoznico ali proti mestu... Dal sem v prvo, nekej v srednjem območju obratov prešaltal v drugo in glej ga zlomka – stvar je zbesnela čez 100, jaz pa sem še vedno tičal na njej in se čudil, zakaj me ne odpihne? Mamicu ji, SVjki, dobr ga je pihnla! Jaz pa tudi. Nekaj mi je takrat reklo, da bo kmalu padel tudi drug tabu – v soku previdnosti se je namreč že nekaj časa pacala ideja o tem, da če že 100, pa 150 ne bom šel nikoli! To je preveč! Kaj šele 200! Dvestotica pa je že RESNO nevarna!

Čoper, naked, sport in tourer?

Ok, leta so počasi minevala, jaz pa sem medtem šel skozi klasično motoristično razvojno pot. Seveda so mi bili kot mulcu tkole na uč všeč čoperji (ke so bili tako »možati«), zato sem si vedno želel – seveda harleyja (ker za druge niti nisem vedel). A ni mi ratalo. Hitro so me mojstri motoristi v sodelovanju z motoristko, madame T., prepričali, da to nikakor ni dobro. Ok, kaj je najbližje čoperju? Naked bike. In sem šel na nakeda. Najprej vozil SV650 in si vbil v glavo, da je to super motor. Malo majhen, ampak super :afro1: , pa še luštkan in knedlast – prav to mi je bilo všeč! A kaj, ko je tisto jesen, ko sem tudi začel razmišljati o vozniškem izpitu, prišla še Yamaha FZS 600 S (tamala fejzerca). Pismo, je bil to šok zame. Navajen dvovaljnika sem se pred Habatovim Moto Centrom usedel na pravkar kupljeno rdečo zadevščino in takoj ugotovil, da je z motorjem očitno nekaj zelooo narobe. Zraven so mu namreč pozabili zapakirati tisti »pravi motoristični zvok« – slišala se je kot električni kavni mlinček, nič ni tresla, skratka – povsem nemotorističen motor! Pa ne samo to – tudi čez krmilo nisem videl prednjega kolesa, kar mi je takrat v glavi naredilo celo zbrko – to je nemogoče, voziti motocikel tako, da ne vidiš kolesa in kaj se z njim dogaja. Pa vsa tista plastika okoli balance – zagotovo je za nekaj dobra, ampak za kaj že? Ne pozabimo – nisem se upal ravno hitro voziti! Sem pač pristal na lastno teorijo, da je tisto vse za okras in da bi tja lahko posadil kakšno rožico, če bi ravno hotel...

Kaj pa izpit, dečko?

...In sem pridno delal izpit za A neomejeno. Tja sem se vozil z rdečo fejzerco, medtem sem že nabavil kordura rumeno clover hydro jakno in rokavice clover RS-3, inštruktor Čedo pa je vsakič vprašal kaj novega – enkrat je rekel »a je to Yamaha Gold Wing?«, drugič »a je to Yamaha CBR?«, tretjič spet »uu, to je pa tanova Honda, to pa poznam«. Skratka – ni mi bil dolgčas, sploh pa ne, ko sem po šolskem BMW 650 CSu sedel na kavni mlinček in ga po Vilharjevi temeljito pritisnil, da je bilo veselje. Bariera 100 km/h je ostala, a žal se je prestavila – naenkrat se nisem nikoli peljal počasneje od 100 km/h...kar je bilo žalostno, saj bi se lahko tragično končalo.

Opomba –

No, ves čas prve sezone, pa tudi še pozneje, me je (na srečo) spremljal nasvet nekoga, ki je dobro vedel, kako se bodo razvijala moja hotenja po hitrosti. Še na začetku, menda na moji prvi daljši furci z litrsko fejzerco, sem se v Mariboru srečal z Iceom. Skupaj smo odpeljali po obvoznici proti Bistrici (Slovenski seveda :kva2: ), ko sem jaz hotel, v svoji začetniški »over 100 km/h« vnemi pokazati, ka jvse znam. In sem en dooolgi, blagi levi zavoj, za katerim se obvoznica priključi na vpadnico in avtocesto za Ljubljano, nekoliko bolj pritisnil (za moje pojme takrat neviđenih 160 km/h!)... Seveda sem pri tem oponašal dirkače in se malce obesil na koleno – verjetno je bilo res smešno videti, kako moja debela rit visi na notranjo stran ovinka, motor stoji povsem pokonci, vsi pa se gibljemo s počasno touring hitrostjo... Potem je bilo še parkrat »po gasu« skozi naselja do Bistrice in občasno tudi nepričakovano brezglavo bremzanje, da je bil Ice na koncu poti prisiljen izreči hudo lekcijo: »Če boš na koncu sezone še živ, ti čestitam...«. Vsakič naslednjič, ko sem sedel na motor, sem se spomnil tega stavka in dejansko začel voziti nekoliko previdneje. Včasih celo preveč previdno – da sem bil komu že kar breme okoli vratu.

Total-anti-speed-freak? Nop...

No, ko sem šel z družbico v zasedbi T. in J. ter B. na izlet, sem bil še vedno najpočasnejši...Seveda sem bil raje pretirano previden, a tudi pretirano tečen in driskast. Če so mi vsi ubežali, sem se že usral, saj sem podcenjeval, ali pa tudi ne ;), svoje reakcijske sposobnosti na cesti. Vedno me je bilo strah za druge, ker so pač peljali bistveno hitreje, zato sem jim neprestano težil z SMSi, naj me počakajo tam in tam...O ja, veliko truda in dela je bilo z mano, da sem postal kolikor tolikor znosen. Medtem se je zgodila že Yamaha FZS 1000 S rumeno-črne barve, s katero sem se prav rad potakal na relaciji Ljubljana-Lenart, pa še malo okoli in včasih celo na morje. Kmalu sem začel spoznavati nekatera dejstva o motociklih – kaj pomenijo gume, kaj pomeni, da guma »ne drži«, celo tu in tam mi je uspelo izogniti se kakšnemu kravjeku na cestu, da ga nisem zazijal in peljal direkt čezenj. Uživati sem začel približno po 2000 kilometrih, ko sem si dejansko drznil prvič priviti ročico plina do konca, do blokade, in se čuditi vsem tistim 140 kavaljerom, ki so me pognali do cirka 120 km/h v prvi prestavi. To je postalo moje priljubljeno početje na semaforjih v letnih vročih nočeh, ko je asfalt držal in ni bilo nikjer žive duše. Moj skor prjatu B me je pri tem izdatno podpiral, ko je z V-maxom, nekaj časa še mojim sanjskim strojem, včasih malce privil svoj gas in sva kao drag-racala – v bistvu pa sem se zgolj jaz učil temeljito in hitro speljevati, on pa me je »čakal«, da sva skupaj parkirala motorje pred Orto ali v garažo. Hecno je bilo, ne rečem – ampak jaz sem spet užival, da je bilo kaj. Začelo se mi je dozdevati, da nisem več samopremikajoča se ovira na cesti – v svojih očeh sem postajal vse bolj polnopravni udeleženec prometa, ki zna tu in tam odreagirati in pravilno oceniti situacijo, tveganje, nevarnost...V skladu s tem je raslo tudi zaupanje v lastno sposobnost hitrejšega manevriranja, pri vsem tem pa sem včasih arogantno potegnil, kot da ni hitrejšega projektila pod soncem.

Ampak to še ni vse ... šele v tej fazi sem se dejansko začel učiti voziti. Pa ne agresivno, ampak umirjeno in zmerno ... A več o tem ... prihodnjič... če ne boste že vsi zaspali od zdolgočasenosti :zzz:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri 10-ih pri pokru priigral APN4. Končal neznanokje manj kot leto kasneje.

cca 10 let kasneje ob pomankanju denarja kupil MZ 250 ETZ, ob še večjem Moto Guzzi V35, zaradi (seveda finančne) stiske prodal in slab teden kasneje kupil Kawasaki GPz 600R. Čez zimo vozil, kakšno leto šraufal, porihtal, prodal, še prej se zmenil in kupil sedajšno Yamaho XS1100, šraufal dve leti, sedaj pa uživam. :P

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, pa sva šla. Jaz na SVjčku, ona na Falcotu... Jaz kot tak – v popolni opremi, sestavljeni iz motocikla, gležnarjev, kavbojk, džins jakne, šala, čelade in z brez-rokavicami, večino časa vozil v drugi predstavi 40-60 km/h, ovinkov ne zalagal sploh, vozil, kot da imam štil v riti... Uboga spremlajvalka, ki se je žrtvovala in z menoj držala tempo 30 km/h, ko sem se na nekem slabem in zbunkano-asfaltiranem odseku totalno in definitivno povsem celovito usral, ker sem imel občutek, da mi motocikel vleče dol s ceste, v jarek...

ja....zapestje me se dons boli..pa ne zato ker bi ga tok zvijala :angry: ....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja pr 30 na uro s 140 konji......ja mas res :grim ....

.....sej vem da bi se mogla odpelat naprej.... :angry:

:004 :afro1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ahahahahahahahahahaha :lol1:

pa tako temo so meni zaklenili, mogoče ker nisem ženska... :hmm: :lol1: , no ja, nč zamere sej je samo forum :lol1:

torej, šestka :notworthy: tastara seveda z okroglo lučjo, letnika se ne spomnim

pole legenda MZ 250 :afro1: s katero sem zletel na nos :SS

za tem tzr 125r, pole cbr 600f :notworthy: , zej 900 rr :004 . enkrat nikoli pa xx :wub:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa tako temo so meni zaklenili, mogoče ker nisem ženska... :hmm:  :lol1: , no ja, nč zamere sej je samo forum  :lol1: 

mogoče zato, ker tema za take zgodbice že obstaja in ker nočemo ,da bi se zadeve podvajale?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

SymRu respect! :notworthy:

Tudi jaz navdušeno pričakujem še kakšen opis tvojih dogodivščin! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pony express

Tomos T12

E90

ČZ 175

MZ ETZ 125

BMW R 65

.

.

.

.

Moto Guzzi Nevada 350

KLE 500

sledi Varadero, V Strom :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.) Kje so tisti časi?

Prvi je bil seveda Tomos :wacko:

Normalno avtomatik :cry:

Potlej je bla šterka (navita 60cm3 , pa delorto , tko , da je šlo okrog 90 kmh :grrr

Potem je bla pa xt 600 :OK: , to je pa stroj , neuničljiv , vzdržljiv , nobeneh stroškov , skratka motor za zmeraj in za povsod :notworthy:

Dons je pa tdm 900 z dvema rorčkoma od akrapota (prava stvar) :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sym... Jesus H. Christ!

Ne mi rečt, da si šel vse to pisat samo za to objavo...

Nikoli me ne nehaš presenečat :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Simč, Fenomenale :OK:

Drugače pa je ta tvoj prjatu B., tudi moj dober znanec če ne že prjatu in je tudi men v mojih začetkih dal kar nekaj zanimivih nasvetov.

Še na čistem začetku, ko sem se malček bal ovinkov je B. reku "Sej več kot padu ne boš"

Ko smo premagali ta strah je pa B. reku " Sej več kot ubiti se ne moreš"

Je pa B. zelo potrpežljiv sopotnik. Sicer mislim, da je razlog samo v temu, da vse vidi in pol zajebava :OK:

Aja drugače sem tudi jaz otrok BMX banditov, s čimer sem se 4 leta zelo resno in skoraj že profesionalno ukvarjal.Potem je sledila mala (1 ali 2 leti) pavza, zaradi pomankanja tedaj še dinarjev, nato je sledil avtomatik, ki ga iz principa nisem hotel predelovati, ker sem bil potemtakem edini ki ga je vozil originalnega.

Tisti ki me poznate veste, da pač moram biti drugačen. Potem pa sem se iz nekega meni še danes neznanega razloga, odločil da bom kupil ta prav motor, takrat ko bom imel dovolj denarja da kupim ganc novega.Bedak kot bedak tudi izpita ni šel delat takrat ampak nekaj let pozneje ko ga je strast držala že toliko, da sem bil pripravljen kupiti tud kakršno koli mizo , jawo al pa karkoli, sam da je več kot 100ccm. Tako sem pristal na izpitu z omejitvijo in nehote(ni bil namen spoštovati omej(n)eni zakon) kupil daelima 125ccm in znjim naredil v manj kot 1letu cca 8000km (tudi Dubrovnik je padu), zdržal(jaz, ne motor) le do naslednje spomladi in kupil LEGENDO, ki jo vozim še danes Z650 l.1978.

Če bo vse kot bi moral bit bom pa naslednjo sezono jahal 1200ccm :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pomoje sm že enkrat pisal :hmm: ampak itak je zdej en člen več .)

avtomatik '85

APN6 '86

BT '89

ATX ??

BT '88

ETX '00

spet isti APN6 :D (dober biznis ja...)

zamenjal šestko za dvobrzinca '58 ali '59 (še zmer pr bajt)

štirinajska '65

LC4 '02

toj to B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po moje sem jst tud že to nek napisal, pa vseen še enkrat:

-Automatic Bullet l.81 metalik zlate barve s črnimi litkami, super moped za začetek pa še s svojim denarjem sem ga kupil (prodal sem delnice :))

-neki časa sem se potem vozil z Automaticom na Laurinmu okvirju

-pol je pršu Colibri, ki sem ga res hudo zrihtal, barva je bla od Speed Triple Triumpha metalik zelena :grim

-

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po moje sem jst tud že to nek napisal, pa vseen še enkrat:

-Automatic Bullet l.81 metalik zlate barve s črnimi litkami, super moped za začetek pa še s svojim denarjem sem ga kupil (prodal sem delnice :))

-neki časa sem se potem vozil z Automaticom na Laurinmu okvirju

-pol je pršu Colibri, ki sem ga res hudo zrihtal, barva je bla od Speed Triple Triumpha metalik zelena :grim

-

se oproščam neki sem prtisnu :blink:

no naj nadaljujem:

-pol je pršla pa v hišo nočna mora ATX ,zato tukej ne bi preveč besed zgubljal

-končno preskok na motorje, k hiši je pršla moja prva ljubica Cagiva MITO :wub:

z njo sem preživel leto in pol nepopisnih užitkov, kljub občasnim manjšim težavam :rolleyes:

-sledilo je leto premora :( in preganjanje z biciklom

-potem pa letos končno izpolnjene sanje prvi ta prav motor Honda CBR900RR l.95 , moja druga ljubica :wub: in z njo sem letos naredil 11.000 adrenalina in užitkov polnih kilometrov :OK:

-v prihodnosti bo pa po vsej verjetnosti spet italijan, al RSV aprilia al pa Duce :grim ,no ja če bo pa japonc bo pa sigurno spet Honda :OK:

lp cagiva

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a lahko tudi kako smo začeli gojit ljubezen do motorjev in z njo kariero na zadnjih zicih? zdej pa se nabirajo meseci neprevoženih kilometrov na izpitu dokler ne bo dinarčkov... :doze:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še moji začetki:

Začelo se je pri 13-ih letih, ko sem za birmo dobil Tomos Avtomatika. Potem pa je bilo zgodbe konec za kakih 12 let. :(

Strast do motorjev se je pojavila sama od sebe še pred mojimi 18imi leti. :kva2: Nihče v familiji ni bil nikoli motorist, vsi so ful bili vedno proti. Očetove besede so bile ponavadi (čeprav ga nikdar nisem prosil za denar za motor): "Najprej si kupi trugo!" Tudi nihče od prijateljev ni (bil) motorist.

No, denar sem šparal že od kar jaz pomnim. V lanskem letu diploma in služba -> stalni prilivi denarja. Decembra 2003 sem se dokaj hitro odločil, da se moram v sezoni 2004 vozit. Gledal sem v tistem času rabljene motorje, ki so imeli astronomsko ceno glede na nove. Stari model fazerja 1 sezono rabljen z 5000 km je bil ravno 100 do 150 k SIT cenejši od novega FZ6. Sploh ni bilo debate - rezerviral sem novega in ga dobil marca 2004. Doma niso vedeli niti pod slučajno, da sem nabavil kak stroj, samo kombi se je enega lepega dne pripeljal domov in zložil motor. :ninja: Ker mi doma ni nihče dal niti SIT za motor, so bili vsi lepo tiho in ni bilo nikakrnih komentarjev o nakupu trug. :OK:

Do oktobra je bilo narejenih 7000 km - sem računal na več, ampak ob obilici deževja v letošnjem letu in vseh izpitih in učenju, več ni bilo šans narediti. Do sedaj je bila vožnja bolj soloriderska (je bil cel hudič uskladiti termine), zdaj pa po pridobitvi vsaj osnovnih izkušenj, upam, da se pridružim tudi motomarsovcem na kakšni furi.

Še ena izkušnja pri kupovanju motorja: nekak me je vleklo na Suzukija SV 650 (naked). Šel sem direkt do Odarja (Stegne) in ker očitno nisem prišel v kravati in z zlato bančno kartico na čelu, so me gladko odpilili iz salona, kot da sem kak mulc, ki zgolj pase firbec. Ko sem vstopil, sem najprej povedal, da kupujem motor in kaj me zanima (kdaj so dobave, cena, način plačila, rezervacija za motor) in so mi gladko rekli, da naj pridem spomladi, če bo še kakšen na zalogi. Halo, saj sem jih že decembra vprašal, ali je potrebna rezervacija in oni ništa, je bilo bolj udobno bit zleknjen na stolu in gledat v monitor, kot pa prodajat. Motor bi lahko imeli vnaprej prodan. Who cares now, sem zelo zadovoljen z nakupom konkurenčne znamke.

PRIHODNOST: še vsaj 2 do 3 sezone na Fazerju, ker motor dela kot urica. Vseeno bi rad v kratkem preizkusil SV650 oziroma kakega drugega dvovaljnika. Če bo v prihodnosti kaj več denarja, ciljam na DUČEJA Monster 900.

lp

Popravljeno . Popravil Barth
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. tomos apn-4 pred 8 leti

2. apn-6 (nov)

3. apn-6 (popolnoma predelan iz zgornjega, blizu 100 je šel :D )

4. '95 aprilia 125

5. zx-6r upam, da nekoč...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!