Kroker Objavljeno Maj 3, 2003 Opozori Objavljeno Maj 3, 2003 Ja, pravjo, da pr teh strojih (XJR, VMAX, GSX 1400, GSF 1200...) je ta problem (zakaj pa ne pr R1- a so ti agregati tok silovitejši al kwa- km nimajo tok, ampak eksplozivnost... :huh: :o ;) :P :D
Jason Objavljeno Maj 3, 2003 Opozori Objavljeno Maj 3, 2003 (popravljeno) Kroker a si pomislu, da ima mogoče R1 mal močnejši okvir? Deltabox pa to... Popravljeno Maj 3, 2003. Popravil Jason
Kroker Objavljeno Maj 3, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Maj 3, 2003 Sm- sam mal cudn se mi zdi glede ketne- na banditu je za 3mm debelejša, pa jo je treba skos menat! Sam drugi športniki nimajo deltaboxa- CBR, GSX-R. Je pa res, da majo ti motorji bl slab okvir- sam pomoje je to zaradi teže motocikla! Kako je pa pri Hajabusi pa pri Kawi 12? :)
Hanzi Objavljeno Maj 4, 2003 Opozori Objavljeno Maj 4, 2003 Sm- sam mal cudn se mi zdi glede ketne- na banditu je za 3mm debelejša, pa jo je treba skos menat! Sam drugi športniki nimajo deltaboxa- CBR, GSX-R. Je pa res, da majo ti motorji bl slab okvir- sam pomoje je to zaradi teže motocikla! Kako je pa pri Hajabusi pa pri Kawi 12? :) Ne krokaj preveč Krokar da CBR in GSX-R nimata delta box okvirja. Si ti že sploh videl omenjena motorja :o
Kroker Objavljeno Maj 4, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Maj 4, 2003 Sej nč ne krokam- sm pol prec preveru- pa sm vidu, da sm se pošteno zajebu!- drgač pa morem reiznat, da s superšportnimi modeli nism čist nč na tekočem (ha,ha, to se tudi vidi! ;) Ful ne maram plastičnih motorjev). Pa brez zamere- vsak ma pač svoj okus. Ok, ampak, če je to tok velik problem(EUREKA! zvijanje motorja- torej rešitev Deltabox!), zakaj ga pa pol na Vmaxu, pa na Banditu ne naredijo (to bi blo smešn za vidt)- ampak vseen? Sem pa kroker- krokar je en drug!
RoadKill Objavljeno Maj 5, 2003 Opozori Objavljeno Maj 5, 2003 (popravljeno) Sej zadeve na banditu ne zvija kot kakega starga citroena. Bandit in podobni stroji niso narejeni za dirkat... no ali pač... Običajno so cevni okvirji - narejeni iz neke sorte jekla - malo bolj elastični, manj togi in zato jih lahko zvija. Je pa izdelava takšnega okvirja cenejša, okvir pa je običajno težji in malo manj tog. Preden te pa tako zvijanje prične zelo motiti, lahko zadevo malo izboljšaš, če "nadgradiš" podvozje - boljše vzmetenje (progresivne fedre spredaj - do 200 EUR, drug amortizer zadaj.... hmmm malo dražje - počakaš, da original počepne, zamenjaš z boljšim), boljše gume, kakšen amortizer za vilice (al kako se že reče onmu...) in zadeva je solidno vozna, za po navadni cesti več kot dovolj. p.s. in "Delta box, Delta box II" ima res samo Yamaha (ostali imajo nekanšne Xbox rešitve...) - kar je v bistvu enako. P.P.S. In box okvirji niso močnejši, so bolj togi - trdi in temu primerno tudi bolj krhki - prej poči. Jeklena cev skoraj ne more počiti - se samo zvije. Malo pikolovstva.... Popravljeno Maj 5, 2003. Popravil RoadKill
Dave Objavljeno Maj 5, 2003 Opozori Objavljeno Maj 5, 2003 Sej zadeve na banditu ne zvija kot kakega starga citroena. Bandit in podobni stroji niso narejeni za dirkat... no ali pač... Običajno so cevni okvirji - narejeni iz neke sorte jekla - malo bolj elastični, manj togi in zato jih lahko zvija. ... Na kratko torej, mal dnarja mal muzke. Cenejsi motorji imajo manj toge in tezje okvirje.
Tratnjak Damijan Objavljeno Maj 5, 2003 Opozori Objavljeno Maj 5, 2003 Ma čisto 100% pa ne drži, da je cevni okvir slabši od delta boxa. Najboljši primer je ducati. Važno je seveda kako so cevi zvarjene in iz kakega materiala so.
strom Objavljeno Maj 5, 2003 Opozori Objavljeno Maj 5, 2003 Kere kumarce so boljše, od ete al od merkatorja? LP
Ice Objavljeno Maj 5, 2003 Opozori Objavljeno Maj 5, 2003 Kere kumarce so boljše, od ete al od merkatorja? LP spara. <_<
Kroker Objavljeno Maj 5, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Maj 5, 2003 No, pa obstaja kkšna izboljšava v prodaji- za ojačitev okvirja- npr. pri Vmax, al pa banditu (ICE?), pa za druge??? ;)
Ice Objavljeno Maj 5, 2003 Opozori Objavljeno Maj 5, 2003 No, pa obstaja kkšna izboljšava v prodaji- za ojačitev okvirja- npr. pri Vmax, al pa banditu (ICE?), pa za druge??? ;) yep.......... varilec,aparat za varjenje in zelezo v raznih oblikah.
Kroker Objavljeno Maj 5, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Maj 5, 2003 No, pa obstaja kkšna izboljšava v prodaji- za ojačitev okvirja- npr. pri Vmax, al pa banditu (ICE?), pa za druge??? ;) yep.......... varilec,aparat za varjenje in zelezo v raznih oblikah. Sej res, moj fotr je kovinarski mojster- še ti svojga prpel, bomo ti ga pocen sešvasal- sploh ni blema! :P
Tomozuki Objavljeno Maj 5, 2003 Opozori Objavljeno Maj 5, 2003 Kere kumarce so boljše, od ete al od merkatorja? LP Hellmansa :D
strom Objavljeno Maj 5, 2003 Opozori Objavljeno Maj 5, 2003 No, pa obstaja kkšna izboljšava v prodaji- za ojačitev okvirja- npr. pri Vmax, al pa banditu (ICE?), pa za druge??? ;) yep.......... varilec,aparat za varjenje in zelezo v raznih oblikah. Sej res, moj fotr je kovinarski mojster- še ti svojga prpel, bomo ti ga pocen sešvasal- sploh ni blema! :P Preden se lotite tega, poglejte če so vsi šraufi prtegnjeni... sploh pa od mašine. Pri guzziju sem izgubil dva šraufa spodaj, pa se je dal geštel na roko zvijat... no ja, prtegneš pa gre. Pri normalni neturbonitrosuperduper uporabi se naj nebi poznalo kej preveč. Če mate pa cajt pa voljo pa švasite... sam ne pozabit prej akku odklopit. LP
Kroker Objavljeno Maj 6, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Maj 6, 2003 (popravljeno) neturbonitrosuperduper Sej se sam zajebavam! :D Kwa pa pomen to zgori? :o Popravljeno Maj 6, 2003. Popravil Kroker
Milan M. Objavljeno Januar 26, 2006 Opozori Objavljeno Januar 26, 2006 Lep pozdrav !!! Mene pa zanima kakšen okvir je boljši ??? Deltabox aluminijasti kot ga ima npr TDM900 ali pa cevni okvir kot ga ima npr Bandit ??? Prosim za odgovor !!! LP
Milan M. Objavljeno Januar 27, 2006 Opozori Objavljeno Januar 27, 2006 Kaj pa je slabega na cevnem okvirju, kot ga ima npr. Bandit !!! Če je možno, mi prosim malo opišite prednosti in slabosti obeh !!! Hvala !!!
P182 Objavljeno Januar 27, 2006 Opozori Objavljeno Januar 27, 2006 Deltabox je lažji, trši in bolj tog ,cevni pa je težji in manj tog in pri večjih silah se začne zvijat in upogibat
krava Objavljeno Januar 27, 2006 Opozori Objavljeno Januar 27, 2006 ....in kje bi se naj pojavile večje sile.... <_<
simonsi Objavljeno Januar 27, 2006 Opozori Objavljeno Januar 27, 2006 Ko se pelješ do bližnjega kafića. :)
P182 Objavljeno Januar 27, 2006 Opozori Objavljeno Januar 27, 2006 ....in kje bi se naj pojavile večje sile.... <_< pozabu sem dodat črko G, se pravi G sila ki se pojavi pri večjih hitrostih
Ice Objavljeno Januar 28, 2006 Opozori Objavljeno Januar 28, 2006 zvijanje samo po sebi vcasih tudi ni slabo. manj obremenitve delov, saj ze sistem "vpije" nekaj deformacijske/dinamicne energije. ali zakaj se danes v moto-GP trudijo narediti toge in trde okvirje v eni dimenziji in mehke in prozne v drugi....... voznost sistema.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se