Skoči na vsebino

Okvirji


Priporočene objave

Objavljeno

Ja, pravjo, da pr teh strojih (XJR, VMAX, GSX 1400, GSF 1200...) je ta problem (zakaj pa ne pr R1- a so ti agregati tok silovitejši al kwa- km nimajo tok, ampak eksplozivnost... :huh: :o ;) :P :D

Objavljeno (popravljeno)

Kroker a si pomislu, da ima mogoče R1 mal močnejši okvir? Deltabox pa to...

Popravljeno . Popravil Jason
Objavljeno

Sm- sam mal cudn se mi zdi glede ketne- na banditu je za 3mm debelejša, pa jo je treba skos menat! Sam drugi športniki nimajo deltaboxa- CBR, GSX-R. Je pa res, da majo ti motorji bl slab okvir- sam pomoje je to zaradi teže motocikla! Kako je pa pri Hajabusi pa pri Kawi 12? :)

Objavljeno
Sm- sam mal cudn se mi zdi glede ketne- na banditu je za 3mm debelejša, pa jo je treba skos menat! Sam drugi športniki nimajo deltaboxa- CBR, GSX-R. Je pa res, da majo ti motorji bl slab okvir- sam pomoje je to zaradi teže motocikla! Kako je pa pri Hajabusi pa pri Kawi 12? :)

Ne krokaj preveč Krokar da CBR in GSX-R nimata delta box okvirja. Si ti že sploh videl omenjena motorja :o

Objavljeno

Sej nč ne krokam- sm pol prec preveru- pa sm vidu, da sm se pošteno zajebu!- drgač pa morem reiznat, da s superšportnimi modeli nism čist nč na tekočem (ha,ha, to se tudi vidi! ;) Ful ne maram plastičnih motorjev). Pa brez zamere- vsak ma pač svoj okus.

Ok, ampak, če je to tok velik problem(EUREKA! zvijanje motorja- torej rešitev Deltabox!), zakaj ga pa pol na Vmaxu, pa na Banditu ne naredijo (to bi blo smešn za vidt)- ampak vseen?

Sem pa kroker- krokar je en drug!

Objavljeno (popravljeno)

Sej zadeve na banditu ne zvija kot kakega starga citroena. Bandit in podobni stroji niso narejeni za dirkat... no ali pač... Običajno so cevni okvirji - narejeni iz neke sorte jekla - malo bolj elastični, manj togi in zato jih lahko zvija. Je pa izdelava takšnega okvirja cenejša, okvir pa je običajno težji in malo manj tog. Preden te pa tako zvijanje prične zelo motiti, lahko zadevo malo izboljšaš, če "nadgradiš" podvozje - boljše vzmetenje (progresivne fedre spredaj - do 200 EUR, drug amortizer zadaj.... hmmm malo dražje - počakaš, da original počepne, zamenjaš z boljšim), boljše gume, kakšen amortizer za vilice (al kako se že reče onmu...) in zadeva je solidno vozna, za po navadni cesti več kot dovolj.

p.s. in "Delta box, Delta box II" ima res samo Yamaha (ostali imajo nekanšne Xbox rešitve...) - kar je v bistvu enako.

P.P.S. In box okvirji niso močnejši, so bolj togi - trdi in temu primerno tudi bolj krhki - prej poči. Jeklena cev skoraj ne more počiti - se samo zvije.

Malo pikolovstva....

Popravljeno . Popravil RoadKill
Objavljeno
Sej zadeve na banditu ne zvija kot kakega starga citroena. Bandit in podobni stroji niso narejeni za dirkat... no ali pač... Običajno so cevni okvirji - narejeni iz neke sorte jekla - malo bolj elastični, manj togi in zato jih lahko zvija. ...

Na kratko torej, mal dnarja mal muzke. Cenejsi motorji imajo manj toge in tezje okvirje.

Objavljeno

Ma čisto 100% pa ne drži, da je cevni okvir slabši od delta boxa. Najboljši primer je ducati. Važno je seveda kako so cevi zvarjene in iz kakega materiala so.

Objavljeno

Kere kumarce so boljše, od ete al od merkatorja?

LP

Objavljeno
Kere kumarce so boljše, od ete al od merkatorja?

LP

spara. <_<

Objavljeno

No, pa obstaja kkšna izboljšava v prodaji- za ojačitev okvirja- npr. pri Vmax, al pa banditu (ICE?), pa za druge??? ;)

Objavljeno
No, pa obstaja kkšna izboljšava v prodaji- za ojačitev okvirja- npr. pri Vmax, al pa banditu (ICE?), pa za druge??? ;)

yep.......... varilec,aparat za varjenje in zelezo v raznih oblikah.

Objavljeno
No, pa obstaja kkšna izboljšava v prodaji- za ojačitev okvirja- npr. pri Vmax, al pa banditu (ICE?), pa za druge???  ;)

yep.......... varilec,aparat za varjenje in zelezo v raznih oblikah.

Sej res, moj fotr je kovinarski mojster- še ti svojga prpel, bomo ti ga pocen sešvasal- sploh ni blema! :P

Objavljeno
Kere kumarce so boljše, od ete al od merkatorja?

LP

Hellmansa :D

Objavljeno
No, pa obstaja kkšna izboljšava v prodaji- za ojačitev okvirja- npr. pri Vmax, al pa banditu (ICE?), pa za druge???  ;)

yep.......... varilec,aparat za varjenje in zelezo v raznih oblikah.

Sej res, moj fotr je kovinarski mojster- še ti svojga prpel, bomo ti ga pocen sešvasal- sploh ni blema! :P

Preden se lotite tega, poglejte če so vsi šraufi prtegnjeni... sploh pa od mašine.

Pri guzziju sem izgubil dva šraufa spodaj, pa se je dal geštel na roko zvijat... no ja, prtegneš pa gre.

Pri normalni neturbonitrosuperduper uporabi se naj nebi poznalo kej preveč. Če mate pa cajt pa voljo pa švasite... sam ne pozabit prej akku odklopit.

LP

Objavljeno (popravljeno)
neturbonitrosuperduper

Sej se sam zajebavam! :D

Kwa pa pomen to zgori? :o

Popravljeno . Popravil Kroker
  • 2 let pozneje...
Objavljeno

Lep pozdrav !!!

Mene pa zanima kakšen okvir je boljši ???

Deltabox aluminijasti kot ga ima npr TDM900 ali pa cevni okvir kot ga ima npr Bandit ???

Prosim za odgovor !!!

LP

Objavljeno

Kaj pa je slabega na cevnem okvirju, kot ga ima npr. Bandit !!!

Če je možno, mi prosim malo opišite prednosti in slabosti obeh !!!

Hvala !!!

Objavljeno

Deltabox je lažji, trši in bolj tog ,cevni pa je težji in manj tog in pri večjih silah se začne zvijat in upogibat

Objavljeno

....in kje bi se naj pojavile večje sile.... <_<

Objavljeno

....in kje bi se naj pojavile večje sile.... <_<

pozabu sem dodat črko G, se pravi G sila ki se pojavi pri večjih hitrostih

Objavljeno

zvijanje samo po sebi vcasih tudi ni slabo. manj obremenitve delov, saj ze sistem "vpije" nekaj deformacijske/dinamicne energije.

ali zakaj se danes v moto-GP trudijo narediti toge in trde okvirje v eni dimenziji in mehke in prozne v drugi....... voznost sistema.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!