Skoči na vsebino

NAKUP POŠKODOVANEGA MOTORJA


Priporočene objave

Objavljeno

Nameravam kupiti poškodovan motor, zanima me kakšno je vaše mnenje o teh stvareh. Ali bi šli v to, in koliko poškodovan motor bi bili pripravljeni kupiti, saj vsi vemo da je denar tisti, ki nas ločuje od sanjskega motorja in da se včasih bolj splača kupiti poškodovan motor in stvar ¨porihtat¨.

Osebno mislim, da če je bil motor SAMO podrsan, ni hudega (saj vsi vemo da je pri nakupu rabljenega motorja, kupujemo vozilo tako ali drugače poškodovano),.... :unsure:

Objavljeno

Samo podrsan? Kasneje se pa pokaže še to in ono, poj je pa vse skupaj draži kukr pa če kupiš motor v nepoškodovanem stanju.

Osebno nisem za take nakupe, razen če bi bil sam mehanik in bi imel za tisto znamko motorjev servis.

Objavljeno

osebno bi gledal,da sta masina (z vsemi agregati) in okvir,mogoce vilice (odvisno od motorja) res neposkodovani.ostalo je zame potrosni material (vec ali manj).cim vec je neposkodovanega manj dela imas kasneje.seveda odvisno kaj nameravas (predelava ali original).na vsak nacin izdatna probna voznja (ce je mozna) in tehnicni pregled motorja pri AMZS ali res zanesljivem mehaniku.

Objavljeno
osebno bi gledal,da sta masina (z vsemi agregati) in okvir,mogoce vilice (odvisno od motorja) res neposkodovani.

Se strinjam. Pa še to: sila, ki je zvila vilice, je mogoče tudi okvir. Mislim, da se okvirja ne da popolnoma poravnati in potem motor vleče v eno stran - lastne izkušnje.

Tudi cena mora biti ustrezno nizka:

cena poškodovanega < tržna cena nepoškodovanega - cena originalnih rezervnih delov - cena popravila na pooblaščenem servisu

Če delaš sam, če dobiš cenejše dele, če imaš poceni ličarja in si pripravljen porabiti mnooogo časa, se splača.

Pa ne pozabit na Murphyja: čas dela = predvideni čas pomnoži z 2 in preidi na naslednjo časovno enoto.

Objavljeno

za ravnanje okvirja vem za dve firmi v AUT,ki to pocneta profesionalno ze nekaj let (10+).ce se ne bi obneslo je po moje velika verjetnost,da danes ne bi vec obstajali.ena je na dunaju in druga na tirolskem.

Objavljeno

Ravnanje in popravilo poškodovanih in močno poškodovanih okvirjev motornih koles, tudi brez demontaže motorja.

JU-LA

tel.; 01/72 27 868

GSM.: 041/680 585

Objavljeno

NIKOLI ne bi kupil poškodovanega motorja. NIKOLI!

Rajši šparam še leto ali dve in sem miren.

Objavljeno

No ja,

Če je motor rabljen, je poškodovan. Tko al drgač, ampak nihče mi ne bo reku da pa več kot eno leto star motor ni bil nikoli na tleh.

Pa vsi omenjate ravnanje vilic pa geštela... kaj pa ležaji (pri križu npr)....

Sem se vozil 2 leti s krivim kawasakijem, pa ni bilo panike. Bohnedej da bi bil še ležaj fuč.

Če je samo podrsan motor, ni panike... če je pa kriv, zaleten,... pol je pa to druga pesem.

LP

Objavljeno

Ziher je ziher. Poškodovan motor pa <_< nikol ne veš B)

Objavljeno

Maček v žaklju.

Če si ali pa da dobro poznaš mehanika ja drugače pa je izguba časa in denarja.

Objavljeno

Že s samo vožnjo boš ugotovil, če je okvir zvit. Če ni vozen, ga raje ne kupi, sploh pa ne, če ne zalaufa.

Objavljeno (popravljeno)
Že s samo vožnjo boš ugotovil, če je okvir zvit. Če ni vozen, ga raje ne kupi, sploh pa ne, če ne zalaufa.

Kaj pa lahko potem narediš če je blok počen (pokrov sklopke ali podobno da olje izteče) nič ne moreš probat.

Lahko samo elektriko preveriš :D :D :D :)

Popravljeno . Popravil Blade
Objavljeno

Pa še to samo ,če ni kaj v "kuršlusi".

Objavljeno
No ja,

Če je motor rabljen, je poškodovan. Tko al drgač, ampak nihče mi ne bo reku da pa več kot eno leto star motor ni bil nikoli na tleh.

LP

:rolleyes:

s tem se pa ne strinjam...

menjal sem veliiko motorjev, nekatere vozil po nekaj let in hvala bogu, vse brez padca

celo na mestu nisem prevrnil nobenega

:rolleyes:

torej definitivno je zeloo veliko starih motorjev, ki še niso "ležali" - saj to misliš z "ni bil nikoli na tleh", a ne?

neposebisoditpress

:blink:

Objavljeno
Če je motor rabljen, je poškodovan. Tko al drgač, ampak nihče mi ne bo reku da pa več kot eno leto star motor ni bil nikoli na tleh.

Evo, moj pujsek (XVS 650) ni bil nikoli na tleh v enem letu kar sem ga imel.

Objavljeno

So svetle izjeme samo te ponavadi tudi nimajo recimo po >10kkm letno prevoženih ali pa so res rojeni pod srečno zvezdo. Samo mal se po servisih ozri pa poglej koliko je razsutih bolj ali manj motorjev v njihovi oskrbi nekateri čisto novi. Ko sem delal servis na 1000km na viču mi je prodajalec reku da je pred enim mescem kupec veselo odpeljal R1 samo do prvega ovinka - niti doTržaške pa jo je na tleh imel. Šele čez dva tedna je prišel po žmigavce pa kose plastike tko ga je bilo :unsure:

želim ti da bo tud Horneta imela vedno stik s tlemi samo preko gum B)

Objavljeno (popravljeno)

Vem za par motorjev kisostari 4 5 10 12 lez in niso se nikoli bili na tleh - tudi na mestu ne! Nekaj od njih je celo brez vsake praskice.....

Jih je pa res veliko ki so bili "razsekani ze za 1. ovunkom... na žalost.

P.S: motor ki je str 1/2 leta in se prodaja je le redko brez napake.. <_< :ph34r: :huh:

Popravljeno . Popravil perimund
Objavljeno

motor ki je samo podrsan se itak ne prodaja kot poškodovan, tudi cena ni dosti nižja. če pa prodajalec reče, da je SAMO podrsan ;) in tudi spusti ceno potem veš, da je še kaj več. če nisi mehanik ali se res dobro na to ne spoznaš ne kupuj poškodovanega ker te bodo v 90% primerov nategnili.

pravtako je 80% raznih streetfighter predelav pri nas nastalo ravno iz razbitih motorjev in so temu preimerno tudi varni, še sploh če so jih delali razni amateriji po garažah (jih kar nekaj poznam). motor je na zunaj super, če pa vidiš slike motorja po nesreči te pa kar stisne! :o

Objavljeno (popravljeno)

pri nas je verjetno težava, ker je trg rabljenih motorjev še vedno napol divji.. saj je vsakdo pripravljen za zaslužek 100€ izpostaviti življenje in zdravje kupca lepo zamaskirane razbitine

če kupiš rabljen motor v Avstriji (ali Nemčiji) od pooblaščenega prodajalca

dobiš tudi 6 mesecev garancije - dovolj za eno sezono, kolikor je pri nas za večino novih (1 leto) - in definitivne podatke o tem ali je motor poškodovan ali ne - za zajeb pa prodajalec odgovarja pred sodiščem, kar lahko pomeni stečaj njegovega podjetja in zato se nihče ne šali s tem

na kaj taciga bomo pa še čakaaaali

:( :( :(

podalpamapočinjebalkanpress

Popravljeno . Popravil 1
Objavljeno
pri nas je verjetno težava, ker je trg rabljenih motorjev še vedno napol divji.. saj je vsakdo pripravljen za zaslužek 100€ izpostaviti življenje in zdravje kupca lepo zamaskirane razbitine

če kupiš rabljen motor v Avstriji (ali Nemčiji) od pooblaščenega prodajalca

dobiš tudi 6 mesecev garancije - dovolj za eno sezono, kolikor je pri nas za večino novih (1 leto) - in definitivne podatke o tem ali je motor poškodovan ali ne - za zajeb pa prodajalec odgovarja pred sodiščem, kar lahko pomeni stečaj njegovega podjetja in zato se nihče ne šali s tem

na kaj taciga bomo pa še čakaaaali

:( :( :(

podalpamapočinjebalkanpress

pri suzukiju (odar) so se nekaj hvalili da bodo imeli sistem staro za novo in da bodo tudi garancije dajali za rabljene pri njih kupljene motorje.

kako pa je s tem v praksi ne vem.

Objavljeno

Tudi moja ninja ni bila nikoli razbita. Je pa bila 2x prevrnjena. Prvič, ker je bil njen drugi lastnik premajhen za njo in drugič, ker sem jaz premajhna in sem hotla pozirat pred drekomešalskim kafičem.. (Tega drgač ne počnem!) B)

Sam zdaj mi je bencinska pumpa šla, to je pa itaq potrošni material.. :)

Objavljeno

Nisem čisto poučen kar se tiče EU zakonodaje, mi je pa prijatelj serviser rekel, da je po novem (ali ze od prej) zakonu, prodajalec-koncesionar obvezen dati 2 letno garancijo tudi na rabljen motor - sicer rekla kazala in ne morem potrdit!

Objavljeno
...pri suzukiju (odar) so se nekaj hvalili da bodo imeli sistem staro za novo in da bodo tudi garancije dajali za rabljene pri njih kupljene motorje.

kako pa je s tem v praksi ne vem.

:rolleyes:

ja

saj prej ali slej se bodo morali tega tudi oprijeti

saj bo zeloo kmalu najlažje v drugih članicah EU kupiti rabljen motor z garancijo (kar je tudi smisel EU)

če ne bodo konkurenčni.. in na rak način seveda niso - bo pa adijo (beri stečaj)

po tej plati bo tudi As Domžale moral k pameti priti, saj če bo ta njihova politika (odnos do kupcev) še naprej tako mačehovskomonopolistična bodo hiitro v k...u

Objavljeno
Nisem čisto poučen kar se tiče EU zakonodaje, mi je pa prijatelj serviser rekel, da je po novem (ali ze od prej) zakonu, prodajalec-koncesionar obvezen dati 2 letno garancijo tudi na rabljen motor - sicer rekla kazala in ne morem potrdit!

:)

živijo J

nooo

2 leti ni - to so pobožne sanje motoristov

za A in D pa je, kot že rečeno, 6 mesecev

pa še to ni nujno obvezno, če se kupec v

okviru pogodbe, ko kupi razbit motor,

pisno odpove garanciji

:rolleyes:

2 leti je za nove motorje (v glavnem: nekaj izjem med evropskimi proizvajalci daje 1 leto)

:)

Objavljeno

Hej 1, zivjo! :D kako si?

Meni je te dvoletne razlagal en moj znanec z neko navezo v Italiji - saj meni je bilo tudi malo čudno, sicer pa tudi 6mesecev ni kr tako. Vsekakor, če bo kdaj red tukaj izpostavljen!

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!