Skoči na vsebino

Honda VF 750 C Magna (post-´93)


Gjera

Priporočene objave

Zdravo

Pred kakšnim tednom sem postal novopečeni lastnik rabljene Honde Magne. Motorček je super oh-in-sploh, vendar me moti ena malenkost.

Ko sem malo pregledoval njegove auspuhe (4je) sem opazil da jih prejšnji lastnik nekako ni najbolj enakomerno povrtal. Na enem so 3 luknje (premera 2 cm), na drugem 5, na tretjem 4 in na cetrtem spet 3 luknje.

Verjetno ni najbolj "zdravo" za motor, da kakšen cilinder "diha" malo bolj svobodno kot drugi, zato jih tudi nameravam povrtat na enako ploščino.

Saj ne da bi to zdaj kako vplivalo na njegove motorne zmogljivosti, vendar me vseeno zanima kaj vi menite o tem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vrtanje lukenj v izpuhe ne skodi masini,ce nastavis/das nastaviti se vplinjace (pretok zraka/pretok izpusnih plinov).skoda je samo zato,ker ne mores vec spraviti zadeve v originalno stanje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja, pa po ta novem boš rabu originalno tih izpuh, ki ga več nimaš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja, pa po ta novem boš rabu originalno tih izpuh, ki ga več nimaš.

Yep. To zna biti pa res problem. Ampak če ga je čez tehničnega spravil prejšnji lastnik, bom ga verjetno lahko tudi jaz.

Razen če bodo novi predpisi prestrogi.

V bistvu me je zanimalo nekaj drugo. Saj vem da so auspuhi povrtani, vendar NISO vsi povrtani na enako površino.

Nekaj takega kot da bi na motorju z dvema auspuhoma (Ducati Monster, Honda VTR...) zamenjal samo levega, recimo z Akrapovičem, desnega pa pustil originalnega. Ne zdi se mi najboljše za mašino, da ji en cilinder "diha" bolj svobodno od drugega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja, pa po ta novem boš rabu originalno tih izpuh, ki ga več nimaš.

Yep. To zna biti pa res problem. Ampak če ga je čez tehničnega spravil prejšnji lastnik, bom ga verjetno lahko tudi jaz.

Razen če bodo novi predpisi prestrogi.

Predpisi o glasnosti so enaki, le na tehničnih pregledih bodo morali bolj strogo pregledovat motorje in tu lahko naletiš na težavo ... odvisno od psihofizičnega stanja pregledovalca ...

V bistvu me je zanimalo nekaj drugo. Saj vem da so auspuhi povrtani, vendar NISO vsi povrtani na enako površino.

Nekaj takega kot da bi na motorju z dvema auspuhoma (Ducati Monster, Honda VTR...) zamenjal samo levega, recimo z Akrapovičem, desnega pa pustil originalnega. Ne zdi se mi najboljše za mašino, da ji en cilinder "diha" bolj svobodno od drugega.

Pri teh motorjih, ki si jih naštel, oba cilindra "dihata" skozi oba izpuha ... tako da je skoraj vseeno ...

... predlog tebi pa je ... navrtaj vse izpuhe na število lukenj najbolj povrtanega :) ... potem pa še frgazrje naštelat ...

Je pa tudi res, da nobeden izmed tvojih cilindrov ne ve in mu je bolj ali manj vseeno kako dihajo njegovi bratje na levi in desni ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

samo v premislek:

sprednja cilindra VF 750 C (predvidevam,da je motor letnik ´93 ali kasneje,2.verzija) dihata skozi vecje odprtine kot zadnji par (fi cca.20 mm); motor je na ta nacin "zadusen",i.e. omejena moc.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo

Ko sem malo pregledoval njegove auspuhe (4je) sem opazil da jih prejšnji lastnik nekako ni najbolj enakomerno povrtal. Na enem so 3 luknje (premera 2 cm), na drugem 5, na tretjem 4 in na cetrtem spet 3 luknje.

Verjetno ni najbolj "zdravo" za motor, da kakšen cilinder "diha" malo bolj svobodno kot drugi, zato jih tudi nameravam povrtat na enako ploščino.

Saj ne da bi to zdaj kako vplivalo na njegove motorne zmogljivosti, vendar me vseeno zanima kaj vi menite o tem?

Če se ne motim so vsi avspuhi,povezani med sabo(dobro poglej), tako da mislim, ne bi smelo biti problematično.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo

Ko sem malo pregledoval njegove auspuhe (4je) sem opazil da jih prejšnji lastnik nekako ni najbolj enakomerno povrtal. Na enem so 3 luknje (premera 2 cm), na drugem 5, na tretjem 4 in na cetrtem spet 3 luknje.

Verjetno ni najbolj "zdravo" za motor, da kakšen cilinder "diha" malo bolj svobodno kot drugi, zato jih tudi nameravam povrtat na enako ploščino.

Saj ne da bi to zdaj kako vplivalo na njegove motorne zmogljivosti, vendar me vseeno zanima kaj vi menite o tem?

Če se ne motim so vsi avspuhi,povezani med sabo(dobro poglej), tako da mislim, ne bi smelo biti problematično.

ne niso.povezana sta po dva na vsaki strani (sprednji & zadnji).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne niso.povezana sta po dva na vsaki strani (sprednji & zadnji).

Moja bivša seven fifty, je imela pod mašino še povezavo med obema paroma. Tako da sem mislil, da ima ta tudi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj zdaj toliko kompliciraš,tiho bodi pa se rajši vozi :wink:

Saj v tem je problem. Še kaksne tri tedne ga zaradi "preslabega" izpita ne bom smel vozit in zdaj odvečno motoristično energijo sproščam na tem forumu. :)

samo v premislek:

sprednja cilindra VF 750 C (predvidevam,da je motor letnik ´93 ali kasneje,2.verzija) dihata skozi vecje odprtine kot zadnji par (fi cca.20 mm); motor je na ta nacin "zadusen",i.e. omejena moc.

Motor je letnik 1998.

Se pravi da bi za enako navrtano površino po vseh auspuhih, moral auspuhe zadnjega para navrtat z malo večjim svedrom?

ne niso.povezana sta po dva na vsaki strani (sprednji & zadnji).

:?:

Kolikor jaz vidim ima vsak cilinder svoj auspuh.

Ali je kje kakšna fora?

Poglej recimo...

http://www.cyclehouse.com.mx/magna-750-2.JPG

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glede na to,da sem ta tip motorja (VF 750 C,letnik ´94) vozil 4 leta in naredil z njim nekaj vec kot 91k km in sem na njemu tudi naredil 4v2 izpuhe,vem o cem govorim.

izpuha na eni strani sta z inteferencno cevjo povezana za "prehodom" krivin v dusilce; snemi kromiran okrasek z zadnje krivine na eni strani in bos videl,da je zadnja dejanska izpusna cev cca.20 mm premera,ce.mislim,da je celo manj (notranji fi).videl bos tudi inteferencno cev,ki povezuje oba dusilca na eni strani.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, saj... Zato sem pa vprašal če je kakšna fora, ker na prvi pogled je videti kot da ima vsak cilinder samo svoj auspuh.

Ice... in kakšne so bile tvoje izkušnje z Magno? Na forumu nekako nisem našel debate o tem motorju.

Z vzdržljivostjo očitno ni bilo problemov če ti je laufala vse do 90K km. Za olje sem zasledil da si uporabljal Castrola. Kaj pa zavorne ploščice? A si sprobaval še kakšne druge razen originalnih?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

gericke...... pri celi zadevi me je motilo,da ima samo en disk spredaj.in veriga; boljse bi bil jermen.heh...... lepi cajti bli to.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:lol:

jaz sem nižje rasti - pa je bil giga motor zame - zelo okreten, pospeški nori - noben cestak se me ni mogel otresti in sem jih nalašč nerviral tako, da se jim je "čoper" obesil na rit in niso mogli pobegniti

:lol: :lol:

naredila sva 30.000 km, letela po zraku 15m daleč in srečno pristala in zvozila

če bi jih As (sami bedaki) še prodajal bi ga TAKOJ spet kupil

zamenjal sem jo za Valkyro - jo vozil eno leto potem pa moral prodati

hmmm velikokrat ko sem porival valkyro v garažo mi je bilo žal, čeprav je tudi slednja nor moped

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hehe. Exactly. Nori pospeski.

Se vsakega do zdaj sem presenetil, ko sem ga na motorju, pognal preko 200 km/h.

Prav vsec mi je tisti sok ki ga dozivijo po zacetnem podcenjevanju. Sledi presenecenje... :)

V bistvu sem nekako ze cel cas nor na t.i. sportne coperje. Tudi prejsnji Kawasaki EL-252 je bil pravi zmaj. Preko 170 km/h "ko' keks". Vendar je potem ze bilanco tako treslo, da vec niti ne bi bilo varno.

Iskal in izbiral pa sem med (rabljeni): Honda Magna, Yamaha V-max, Kawasaki ZL in Suzuki Madura. Ker zadnjih dveh pri nas ni za dobiti, sta mi ostala samo prva dva. Na koncu sem nasel Magno in V-maxa za isto ceno, vendar je imel V-max zato skoraj 60.000 km, Magna pa 30.000.

V-max je sicer lep motor, ampak se mi je zdel malo pretezak in premocan glede na to da eno sezono nisem vozil motorja (vojska...). Preskok z 30 KM in 150 kg na 140 KM in 270 kg, pa se mi je zdel malo prevelik.

Tako mi je ostal rdeci vrag, "zvani Magna" :twisted:, ki ga imam zdaj.

PS: stirje auspuhi rulajo.

:rainbowafro:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

PS: stirje auspuhi rulajo.  

:rainbowafro:

...in "stanejo" vsaj 18 KM in 20 Nm navora. :twisted:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...in "stanejo" vsaj 18 KM in 20 Nm navora. :twisted:

Khm... Kako?

A ni "boljse" ce je pot izpusnih plinov cimbolj prosta?

Se pravi da bi pridobil na moci ce bi 4 auspuhe zdruzil v 2? To sem sicer ze videl na nekaterih predelanih Magnah, vendar sem mislil da je bolj sminka. A to zaradi kaksne interference?

PS: Sem cez vikend doma pogledal motor in ugotovil da auspuhi niso neenakomerno navrtani. (Se pravi je naceloma vse OK) Vsak ima po 8 luknjic. Prejsnji lastnik je samo "zanehtal" nekatere luknje, nekatere pa pustil prazne. Verejetno zaradi tehnicnega...

Aja. Pa res sta dva po dva auspuha povezana z majhno cevjo. Leva dva in desna dva cilindra imata skupen auspuh.

BTW: Dobra ideja. Preden gres na tehnicnega jih "zanehtas", ko prides domov pa "bormasino" v roke, pa z motorjem klicat dez po soseski. :)

:rainbowafro:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...in "stanejo" vsaj 18 KM in 20 Nm navora. :twisted:

Khm... Kako?

enostavno: premeri izpusnih cevi spredaj/vzadaj niso enaki.obrazlozitev je BTW ze v enem postu na 1. strani.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Zadnjič sem pri vožnji z mojo Mrcino opazil, da se z motorjem v levi ovinek vozim dosti "lepše" kot v desnega.

* Lepše = motor pada z manj truda, bolj enakomerno.

Do zdaj sem mislil da je za to bilo krivo moje pomanjkanje izkušenj oz. da še motorja nisem vajen vendar je bilo to že preveč moteče, tako da sem šel preverjat.

Prvo sem pomislil se to dogaja zato, ker motor ni enakomerno obtežen - veriga na eni strani, auspuhi pa na obeh.

Pa sem vseeno šel še preverit razdaljo levega in desnega dela nihajne roke od gume. Ugotovil sem da je leva stran gume od okvirja oddaljena 8,5 cm, desna stran pa 7 cm. Ker ni na obeh straneh enako bi verjetno zadnje kolo moralo biti vpeto malo "v ovinek", vendar če pogledam indikatorja za napenjanje verige na levi in desni strani, je razlika med njima le 0,2 mm.

In zdaj ne vem, ali...:

1) je to vse skupaj normalno in se mi preprosto vse skupaj samo zdi

2) je celo kolo zamaknjeno v desno stran (se pravi da kolo ni "v ovinek", ampak samo prestavljeno iz sredine za 1 cm bolj v desno)

3) se ta 0,2 mm razlike pri indikatorjih pozna kot 1,5 cm razlike pri merjenju razdalje gume od okvirja.

Ufff... Upam da nisem preveč zakompliciral in si predstavljate kar sem hotel povedat. Vsaka pomoč je dobrodošla.

Popravljeno . Popravil Gjera
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

si izmeril,ce je zadnja nihajka centrirano vpeta v okvir? .....slabsa varianta: okvir je zvit.je bil motor mogoce karamboliran?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker imam tudi jaz v levih zavojih veliko manj zaupanja v motor ali je možno da se zaradi avspuha na desni strani guma bolj segreje in daje boljši občutek v zavoju!!!??????No mislm da ma vsak svoj zavoj k mu bulš leži!!!

Počas pa po pamet!!!!

Ciao,by Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če imaš kako ravno kovinsko letev jo prisloni ob zadnje kolo in pomeri razdaljo na sprednjem z ene in druge strani. Če boš videl, da je kolo zamaknjeno, potem nekaj ni v redu. Lahko tudi zadnje kolo ni prav zmontirano. Mogoče je zamenjan kak distančnik iz leve na desno stran, pa motor ni v centru.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!