Skoči na vsebino

Honda VF 750 C Magna (post-´93)


Priporočene objave

Objavljeno

Ufff Ice ne me strašit :) Samo tudi to je možno. Sem vedno bolj skeptičen glede mojega motorčka tudi zaradi drugih "detajlov" ki jih opažam šele zadnje čase.

In kako bi lahko preveril če je nihajka centrirano vpeta?

Damijan: Bom probal to stvar z letvijo, v petek ko pridem domov.

BTW: A ima smisel varit blok motorja? Ker na desni strani motorja na zadnjem cilindru opažam nek flek (vdrtinica) velikosti 4 cm, ki je videti kot kakšen tloris razvejane reke (dobra primerjava... :D) pa se mi zdi da bi lahko bilo to posledica varjenja.

Aja Ice... Ti si baje imel takšen motorček. Koliko si ga lahko največ pognal? Me zanima če se je kaj konjev pri mojem že razbežalo, ali pa še vedno gre kot bi moral.

Objavljeno

au shit.......sem sele zdaj pogledal da je govora o magni in ne o VFRki.

yep,imel.kot je ze nekdo prej rekel,poglej,da nista distancnika zadnjega kolesa zamenjana (se rado zgodi,ce ni mehanik natancen).zadnja nihajka je lahko vzdolz necentrirano vpeta,ceprav je to bolj malo verjetno,ker je skoraj nikdar ni potrebno odmontirati (jaz je v 91k km nisem).

kateri letnik je tvoja? je stari (pre-´89) ali novi model (post-´93)....

glede vdrtine ti ne morem nic povedati,bi bilo treba videti IRL.

moja magna je "sla" nekje 210 max.,samo solo in polno nalozena.

Objavljeno

Ja moja je letnik 98. Gre pa tam cca. 200 km/h. Kaj pa vem če je to "normalno".

A teh tvojih 210 km/h je bilo tovarniških ali pa z DynoJetom in dvojnimi auspuhi? Saj vem da DynoJet pri Magni ne vpliva na končno hitrost vendar vseeno.

Objavljeno

ne,to je bilo po K&N in stage I vgraditvi in po predelavi izpuhov v 4in2.serijsko je 200 cisto normalno.

serijsko ima namrec 64 KM na zadnjem kolesu.po predelavi je moja imela 85 KM na zadnjem.

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

Zdravo

Imam probleme na moji Magni (Honda VF 750C) in bi rabil kakšen pameten nasvet.

Že od prejšnje sezone se mi vse preveč pogosto dogaja da crkuje oz. noče vžgati. To sem začel opažati po eni prevrnitvi (na mestu seveda) ko mi je "zmanjkalo" tal pod nogami :). Stvar ni zgledala preveč hudo vendar očitno zadosti, da imam zdaj te probleme (VERJETNO zaradi tega).

Vse skupaj zgleda tako da se akumulator absolutno prehitro izprazni.

Opis:

- Motor vžgem brez problema in se veselo odpeljem pozirat naokrog...

- Ga ugasnem in grem delat karkoližepač.

- Pridem nazaj do motorja, dam kontakt, pritisnem vžig in motor spraska v prazno. Spraska mislim v tem smislu da slišim samo praskanje zaganjalnika kako "preskakuje" ker (VERJETNO) ne more pognati glavne gredi za zagon.

- Ko nato pogledam še recimo lučko za nevtralno prestavo, ta sveti zelo zelo slabo - brli pravzaprav. Isto je z vsemi ostalimi indikatorji, vključno s smerniki in prednjimi lučmi (no luči v bistvu še svetijo kolikor tolikor vredu). Se pravi kot da ni zadosti elektrike niti za napajanje teh osnovnih zadev ki imajo minimalno porabo (indikatorji).

- Če je sreča mila motor nato čez nekaj časa (15 min, pol ure... ) komaj, komaj vžge.

Ko nato vzamem akumulator ven in ga napolnim, ali pa motor poizkušam zagnati s pomočjo kablov, stvar seveda takoj vžge... Do naslednje ture, ko se spet izprazni.

Najprej sem mislil da je preprosto kriv akumulator ki se je "obrabil". Tako sem kupil novega, ga napolnil, vendar je problem ostal čisto isti.

Zdi se mi celo, da se problem še stopnjuje. Nazadnje mi je po 200 km poti začel crkovati kar v križiščih (verjetno zaradi majhnih obratov na mestu), tako da sem se po zaganjanju z potiskanjem, komaj pripeljal do cilja.

Zdaj sumim, da bi bil lahko za to kriv alternator, ki ne napaja akumulatorja med vožnjo tako se med vožnjo akumulator samo prazni. Čedalje bolj.

Rad bi kakšen nasvet od koga ki se razume na takšne zadeve. Še posebej če je imel že kdo podobne probleme.

Pa vzdržite se komentarjev v stilu - "Pelji ga na servis in ti bodo že oni povedali kaj je narobe". Na servis bo verjetno itak moral iti, zanima me le zakaj.

Hvala za odgovore.

Gregor

Objavljeno

Oj.

Stvar je taka,da nisem električar al pa specjalist na posročju elektrike.

Povedou bom samo to, kar domnevam...

No,pa kar k stvari.Em,če je akumulator nov potem nebi smelo biti problema,razen,če... No. Lahko imaš recimo kje na elektroniki kakšen

kratek stik. Svetujem ti,da tam okrog vpetja krmila(v križu) malo

prekontroliraš zadevo(snemi masko pa mal preglej al pa spucej kontakte),

če je kje kakšen precvikan vodnik,kjer ti elektrika ˝uhaja˝

ven oz. preskoči vsake toliko časa kakšna iskra. Povem ti iz lastnih

izkušen,ko so mi nehale delat luči,pa sm se še kr mal naprej pelou(do doma).

Ko sem doma sneu masko lih,de me ni sunla kap.Pod masko je blo ene par kontaktov pa žic čist stoplenih... No,če boš ti na svojmu motorju najdu

kkšn ˝precvikan˝ kabel ga hitr z izolirtrakam zalimej, pa bo mrbit problem

rešen.

Sicer pa zarad enga padca(če je biu res na mestu) na mestu nebi smeu met problemou z elektriko.

Hja.Drgač bi pa jst tvoj motor na tvojmu mestu pelou do enga lokalnga

električarja pa ti bo v parih minutkah povedou al maš dober al slab alternator.

Jst po tvojem opisu še najbl verjamem, da imaš slab alternator.

Velik sreče pri iskanju napake!!

Objavljeno

Ni nujno, da je alternator, lahko je tudi "regler". To smo mel v klubu ze en tak problem... Vsekakor se je lahko na eni ali drugi stvari nekaj prmaknilo, pa se je zjebalo polnjenje akumulatorja...

Objavljeno

najprej poglej okoli "glave", ce so vsi kabli speljani kot je pravilno. vcasih se zgodi, da te kable "zgrabi" med vilice in okvir. potem je sindrom, kot zgoraj opisan. preglej tudi, da ni kaksen kabel pod tankom nacet in udarja elektrika na okvir.

se vprasanje: imas montirane kaksne dodatne luci? se vedno vozis s prizganimi dodatnimi lucmi? ker sem sam naredil ca. 90k km z magno sem imel na zacetku podoben problem. montiral sem dvojne luci spredaj (goreli 2x kratka in/ali 2x dolga) vendar sem spregledal kapaziteto kablov do reglerja. tako se mi je veselo akumulator praznil bolj, kot ga je napajalo. in po parih tednih ni vec vzgal. dooh. :? pomanjkljivost odpravil s posebno povezavo in varovalko do luci.

elektricna napeljava pri magni je dokaj enostavna, vendar ce pride do napake je najlazje z amperemetrom odkriti mesto okvare. akumulator skoraj sigurno ni krivec, prej ali regler, ki ga napaja ali kablovje, ki vodi od generatorja do akumulatorja. ce ni napaka kje na kablih samih seveda.

koliko km ima tvoja magna? ce vse zgoraj deluje kot je prav bo najbrz kaj z starterjem, ceprav je pri moji vedno obrnil v prvo.

Objavljeno

Ja morda je nekaj tudi na teh dodatnih lučeh, vendar ne toliko da bi samo zaradi tega prihajalo do teh problemov. To se mi je dogajalo namreč že takrat ko je bilo na Magni še vse original.

Letos sem v bistvu menjal prednjo originalno ter zadnjo originalno luč, za ene dvojne spredaj, ter ene dvojne zadaj. Menjal sem tudi zadnje smernike. Za malo bolj agresiven look. :) Vendar ko sem pregledal moč novih porabnikov po Wattih so le malenkostno (cca. 5W) bili večji od seštevka moči originalnih porabnikov. Tako da po moje to ni razlika, ki bi se takoj poznala na akumulatorju.

Bom pa definitivno sprobal (do zdaj še nisem imel časa) zmeriti napetost na akumulatorju pri ugašnjenem motorju, in pri zagnanem (če bo sploh vžgal). Napetost pri prižganem bi mogla biti večja, kot napetost pri ugašnjenem. Če ni je 100% alternator. Bo držalo?

Ali pa če je kriv regler... Hmm. Kaj to sploh je? :)

Drugače pa precvikani kabli verjetno niso, ker ko sem menjaval luči nisem opazil nič nenavadnega na njih.

Ko sem ga nazadnje servisial tudi pod tankom nisem opazil nič nenavadnega glede kablov.

Magna ima drugače kakšnih 40.000 Km. Ravno zadosti da se začnejo kvarit prve večje zadeve... :)

Objavljeno

tistih 5W je ravno zadosti, da se zacne sranje, ki se s casom stopnjuje.

meni je magna delala cez 90k km brez enega problema, razen to z lucmi, kar je bila moja krivda. ce porabniki vlecejo vec, kolikor ima sistem na voljo potem je samo vprasanje casa, ko zadeva crkne.

"regler" je tista zadevica, ki regulira polnjenje akumulatorja oz. pretok elektrike po sistemu. kolikor vem; ce sem v temo brcnil naj me kaksen stromar popravi. :)

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Se pravi. Pravkar sem preizkusil malo elektronike na tem mojem motorčku, ki na žalost sameva že kakšen mesec.

Ko sem meril tok (amperi) na glavni varovalki, se je izkazalo da obstaja en veeelik porabnik že pri stoječem motociklu. Se pravi brez kontakta. Najverjetneje gre za kakšen kratki stik. Ko sem izklapljal ostale varovalke, da bi izoliral del napeljave kjer bi ta kratki stik lahko bil, sem ugotovil da mora biti nekje v "ignition" vezju. Se pravi je tu notri verjetno tudi alternator. Je še vedno možno da je kriv tudi regulator?

Ali pa se naj direkt spravim na alternator?

Sem slišal da je možno da so se staknile krtačke in tuljava recimo...

Kakšna ideja?

Sprašujem čisto informativno. Stvar gre najverjetneje takoj v ponedeljek k serviserju. Aja. Poznate kakšnega dobrega avto/moto-električarja v Ljubljani?

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Kolega ima namen kupit MAGNO letnik 99. Pri nakupu je opazil na prvem desnem cilindru kao razpoko oz razo v obliki črke Y cca 2 cm. Lastnik mu je zagotovil da je to za letnik 99 normalno, kajti da je to tovarniška napaka.

Prosim za kakrnšnokoli informacijo.

Objavljeno

definitivno NI tov. napaka

preveriti pri mehaniku

ali je cilinder počen ali je samo praska

drugače je pa motor eeenkraten

in nikoli mu ne bo žal,

da ga je kupil (če=vse ok)

Objavljeno
Kolega ima namen kupit MAGNO letnik 99. Pri nakupu je opazil na prvem desnem cilindru kao razpoko oz razo v obliki črke Y cca 2 cm. Lastnik mu je zagotovil da je to za letnik 99 normalno, kajti da je to tovarniška napaka.

Prosim za kakrnšnokoli informacijo.

lep pozdrav Tudi moja MAGNA ima omenjeno lepotno lepotno napako in tudi vse ostale ki sem jih videl Moja je letnik 98 do sedaj nobenih problemov 30000km

Objavljeno

glede elektrike

-alternator je vgrajen v motorju (tuljave, ki so pokrite z bočnim pokrovom mašine)

-regulator je nekje ob sedežu, pod sedežem skratka privijačen na okvir. navadno ima veliko hladilnih reber, dimenzije ca. 7x5. to je zelo okvirno, ker se med seboj razlikujejo glede na proizvajalca

funcija: odvečno el. energijo ki jo proizvede alternator spreminja v toploto, zato so rebra.

če je slab najlažje ugotoviš:

-ko dadaš gas luči bolj svetijo

-crkujejo žarnice

-crkujejo varovalke

-nekontrolirano delovanje ko se ustaviš (kot si opisal prej na križišču)

-praznenje baterije, ker izhlapeva kislina (še slabše je pri suhi bateriji, ker ji preprosto uniči celice)

-ali nič od zgoraj omenjenega če je še deloma dober, kar pa za novejše (elekronske) ni značilno

REŠITEV

-najbolje priklopit voltmeter na baterijo (kabli , ki gredo iz baterije na motor morajo bit priklopljeni) in merit napetost, ki pride na baterijo, ko motor zaženeš ca. do 3/4 vrtljajev.

če je napetost višja od 14V je regulator slab

nov ca. 20k sit

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Zdravo

Naj povem da sem problem z elektriko uspešno rešil že pred časom. Mogoče bi res moral povedati že takrat povedati kaj je bilo krivo. Hvala vseeno.

Po razno-raznih meritvah sem ugotovil da so za problem bili krivi slabi stiki med žicami ki vodijo od alternatorja do regulatorja. Se pravi se akumulator ni mogel polniti. Ko sem jih očistil in malo boljše pritrdil, je delalo vse OK.

Pa še mogoče odgovor sam sebi na vprašanje, ki sem ga zastavil pred letom: Zakaj gre motor v leve ovinke lepše kot v desne? Ker sem jaz čuden. :) Po vožnji na drugih motorih sem opazil, da mi preprosto levi ovinki ležijo bolj kot desni.

Aja. Pa tisti flek na bloku motorja je normalen. Imam ga tudi sam, ter vse ostale Magne ki sem jih videl.

Gregor

Objavljeno

Aja. Pa tisti flek na bloku motorja je normalen. Imam ga tudi sam, ter vse ostale Magne ki sem jih videl.

Gregor

  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno

<_< Živjo!

Živijo! sem pred tem, da nabavim dvokolesnik, prvič. Sem miren voznik in sem skoz gledal po BMW R1150RT (sam hudiča dober je drag), sedaj pa sem ugledal Hondo VF 750. Poleg tega kolebam še med Hondo 650 deville. Kaj bi mi priporočali in kakšne izkušnje imaste s temi motorji še posebej z Hondo VF 750 C MAGNA.

Vsem, ki mi pomagate hvala in lep dan.

M. :D :yea1:

post-6182-1108493479_thumb.jpg

Objavljeno

Zanimiva izbira, ki me sploh ne preseneča, pa vendar (brez zamere) precej pomislekov... Najprej - glede na želje sklepam, da so ti všeč ˝korenjaki˝.... Po pravici povedano tudi meni, vendar sem imel to srečo, da so me kolegi (my dear buddy Pervy is leader.. ) dovolj hitro prepričali, naj se pogledam v špegl in si priznam, da basket ni moj šport za uspehe. Hočem reči - glede na tvoj break through v motorizmu bi ti predlagal, da začneš z nečim manjšim, okretnejšim - RT 1150 ipd. tourerji s kompletom kufrov to prav gotovo niso. Magna? As v rokavu... Upam, a maš v glavi vse poštimano - če ja, je to kar v redu izbira. Nizko težišče, vodljiv motor, dooooovolj moči (kar nekaj preveč za začetnika, ampak... naj bo nekje pri roki), Hoooooooooooooooonda (once Honda, allways Honda) - hvaležen vzdržljiv in trpežen motor, dovolj konvencionalen, da se ti bo oko orosilo še čez nekaj let, ko boš prišel iz bufe s čelado v roki in si rekel: Mater je lep moj bikec.... Še je tega, pa dovolj zaenkrat... No. še nekaj. Zelo vesel bom, če boš že v prvo zadel z izbiro. Iz izkušenj je ponavadi tako, da si z leti nekako izpiliš sliko v svoji nagubani kepici in se najdeš med to podobno, pa vendar zelo različno skupino zanesenjakov motoristov... Našel se boš v načinu vožnje, image-u (misliš, da je noro in nepomembno, pa ni čist tak brezveze... ), pomembnosti motorja kot vsakdanjega prevoznega sredstva, všečnosti novega ljubljenčka tvoji ta stari (ja, ja, kar smej se - ko ti bo jemala voljo in prezirala tvoj plehnati ego, se več ne boš, in obratno - ko ji boš razbral iz mimike obraza, da je pod ledrom čist mokra, bo možganski orgazem popoln.), količini prtljage, ki jo nosiš na pot..............O.K. uživaj pri odkrivanju. Baj.

Objavljeno

Matr dobr si mi tole napisal in nekako točno tko sem sam razmišljal. Ma res nimam nč za dodat, še najmanj pa tisto z orgazmom, hahahaa.

Hvala ti. ko se odločm in dobim bike, se pa mogoče tud kej dobimo.

Srečno. :yea1:

Objavljeno

Mirko36, ni blema. Še eno pitanjce.... A mogoče 36 pomeni starost? Pol ti bom šele mel kaj za povedat..... Ajde, drži se in v pričakovanju srečanja v sedlih - srečno vožnjo. :yea2:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!