Skoči na vsebino

AJ em sou sou hepi oz. uvoz motorja po vstopu v EU


darjant

Priporočene objave

DARJANT, vidim da veliko veš o teh stvareh, zanima me (če veš), kaj se bo zgodilo z carinsko stopnjo (če motor uvoziš npr. Japonska), ker pomoje ta ostane??? :huh:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

DARJANT, vidim da veliko veš o teh stvareh, zanima me (če veš), kaj se bo zgodilo z carinsko stopnjo (če motor uvoziš npr. Japonska), ker pomoje ta ostane??? :huh:

ko in ce bo slovenija v EU bodo tudi carinske stopnje morale biti prilagojene z ostalimi clanicami.japonska nekako ni clanica EU. ;)

trenutna praksa je priblizno taka:

novo vozilo:

- placas bruto ceno pri dobavitelju

- zahtevas povracilo davka v drzavi,kjer si kupil (ce drzava ni enaka stalnemu prebivaliscu)

- placas v drzavi,kjer imas stalno prebivalisce,vse davke in dajatve (birokracija)

ali

- placas neto ceno pri dobavitelju (in stroske "spedicije")

- placas v drzavi,kjer imas stalno prebivalisce,vse davke in dajatve (birokracija)

rabljeno vozilo:

- kupis

- odpeljes

- registriras

povracilo davka ni mozno,te pa drzava lahko oskubi za kaksne dodatne dajatve (npr. v AUT NoVA!).in seveda birokracijska "podpora".

podatki so iz pogovora z znancem in lahko variirajo odvisno od drzave.na vsak nacin je boljse se prej tocno pozanimati kaj in kako.najbolje npr. pri GZ doticne drzave.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še celo leto je čas, da naštudiramo te stvari o motorjih iz EU. bo pa verjetno čisto enostavno, ampak še vedno ti bo manjkal kak papir, ko ga boš hotel registrirat.

J v kopru je pa res mizerija, ampak upam da bo zdaj jožko kaj bolj ukrepal, ker če ne bo se avtoplusu težka piše, saj se je že večim to zgodilo, pa so prišli s kešom(brmmm),odšli pa slabe volje, k sosedu. sam te izkušnje nimam, sem bil prav vesel, da sem tam spoznal prijazno gospo, ki je naredila vse, da sem motor odpeljal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

DARJANT, vidim da veliko veš o teh stvareh, zanima me (če veš), kaj se bo zgodilo z carinsko stopnjo (če motor uvoziš npr. Japonska), ker pomoje ta ostane??? :huh:

se vedno nisi skapiral. ko bomo v eu uniji, bomo drzavljani evrope. nemec bo moj in tvoj so-drzavljan. britanec bo moj in tvoj so-drzavljan. carina na jap blago seveda ostane (27% za celo evropo), ampak ne pr rabljenih motociklih. to carino bodo se naprej tudi pri nas v sloveniji placevali samo uvozniki. ko je pa enkrat motor kupljen (kjerkoli v eu) pa ni vec nobene carine. za primer recimo: ko pridemo v eu bodo hrvatje za uvoz jap. motor iz slovenije imel iste pizdarije kot jih mamo mi zdaj, ko uvazamo iz nemcije. zacel se bodo mutni poslovi. in ljudje bodo svercal in seveda lepo sluzil. to je tak lep biznis, ce te le ne dobijo.

uglavnem, carina odpade zihr. sou bos v nemcijo kupu motor, v stik s slovensko birokracijo prides samo pri registraciji. tako se to dela povsod v eu ze sedaj.

lp <_<

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.....vem pa nekaj! Ne bom se več zajebaval z slovenskimi firmami in bom šel v bliznjo Italijo ali pač Avstrijo, kupil novi model, novi motor, dobil popust brez nekega debelega pogajanja, nekaj opreme in gadget gidgits za nameček, profesionalen odnos itn...namesto, da se srečam ponovno z nefleksibilnostjo in kratkovidnostjo Slovenskih quazi štantarjev come trgovcev!

For my money, you're gonna kiss my ass and then some!

Nisem prepričan, da nam bodo v EU tako rožce cvetele. V glavnem bi nam vsi radi samo prodajal.

Ne vem, kdo vam bo pol v Sloveniji plačo dajal, če boste vse pri tujcih zapravl.

Strinjam se, da konkurenca mora bit, samo sem bil pa tud v tujini že tako razočaran z odnosom njihovih trgovcev, da ne grem kar tako tja. ne vem za motorje, ampak za robo splošne potrošnje si upam trdit, da je kvaliteta v tujini precej dražja, kot pri nas. Ker smo bli Slovenci že od nekdaj bolj hlapčki, pa se dajemo rajš tujcu nategovat, ko nam za nizko ceno proda sr.nje, kot dat našmu zaslužit. Npr kombinezon sem kupoval v tujini, kupil pa v SLO na koncu, saj v AUT niso bili niti prijazni niti poceni (kar je bilo poceni pa še za na bicikel ni blo).

Še enkrat bi vprašal: Kdo nam bo v SLO dajal plače, če bomo vse v tujini zapravli!?

LPD

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Darijant: ko bomo v eu uniji, bomo drzavljani evrope. nemec bo moj in tvoj so-drzavljan. britanec bo moj in tvoj so-drzavljan. carina na jap blago seveda ostane (27% za celo evropo), ampak ne pr rabljenih motociklih. to carino bodo se naprej tudi pri nas v sloveniji placevali samo uvozniki. ko je pa enkrat motor kupljen (kjerkoli v eu) pa ni vec nobene carine. za primer recimo: ko pridemo v eu bodo hrvatje za uvoz jap. motor iz slovenije imel iste pizdarije kot jih mamo mi zdaj, ko uvazamo iz nemcije. zacel se bodo mutni poslovi. in ljudje bodo svercal in seveda lepo sluzil. to je tak lep biznis, ce te le ne dobijo.

uglavnem, carina odpade zihr. sou bos v nemcijo kupu motor, v stik s slovensko birokracijo prides samo pri registraciji. tako se to dela povsod v eu ze sedaj.

ZELO SEM ZADOVOLJEN :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno opozorilce.

V EU se pripravlja zakonodaja, povezana s poenotenjem cen za enake proizvode. Poenotenje pa naj bi dosegli z različnimi maržami pri prodajalcih!!! Pravilno ste ugotovili, da carin za EU izdelke ni, za razliko od Made in Japan in Made in USA. Štos je v neenakih davkih v posameznih državah, zato so Nemci kot nori kupovali lastne avtomobile (Made in Germany) v Italiji in podobno. Potem pa še malo birokratskih cuzanj vsake državice iz sestave EU posebej (davek na razgradnjo motornega vozila, uničenja odpadnih olj, malo taksic, ipd). Ice je lepo opisal trenutne možnosti izbire, iz katerih je lepo razvidno, da je problem EU davčni problem.

Tisti, ki preračunavate teritorialne razlike, upoštevajte čisto vse stroške nakupa do registracije. Mislim, da boste ugotovili, da je pri nas danes celo rahlo ceneje. Je pa res, da so eni prodajalci nonšalantni, drugim se ne ljubi, tretjim je pa itak vseeno. Ampak zunaj je še malce drugače - še našajbat te poskušajo s ceno in kvaliteto, resda bolj profesionalno, ampak vseeno. Jezikovna bariera je odličen alibi.

Je pa fino, da bomo imeli vsaj demagoško možnost kupovati čez bivšo mejo in se ne več trest pri švercu in polšvercu. Nekatere stvari bo pa itak treba, npr. Ducatije, pa Harleye.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!