Skoči na vsebino

do koliko let se splača...


Priporočene objave

Objavljeno

kako je pa s tem; a je pri večih kubikih tudi večja kilometrina bolj neproblematična kot pri manj kubikih? recimo, a je za npr 750 al pa 900 ccm bolj neproblematično recimo 50.000km kot pa za kak 600 ccm motor?

pa še to, kolk je razlike v vzdrževanju 600 in 900 kubičnega motorja? S tem mislim predvsem servise, potrošni material - gume, verige zobnike itd itd?

Objavljeno

Nikoli vec rabljenega. Razn ce je star eno leto in ga dobim za 50% cene novega :unsure: :blink:

Objavljeno
Nikoli vec rabljenega. Razn ce je star eno leto in ga dobim za 50% cene novega :unsure: :blink:

argumenti?

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno
pa še to, kolk je razlike v vzdrževanju 600 in 900 kubičnega motorja? S tem mislim predvsem servise, potrošni material - gume, verige zobnike itd itd?

še vedno nisem dobil odgovora na to vprašanje. Kakšna pride razlika v vzdrževanju in rezervnih delih za 600 , 750 in 900 ccm? registracija vem da pride nekje 30kSit dražje. Kaj pa ostalo, gume, veriga, olje, filtri itd? A je ful razlike v ceni rabljenih delov in servisov, če kaj crkne?

Objavljeno
pa še to, kolk je razlike v vzdrževanju 600 in 900 kubičnega motorja? S tem mislim predvsem servise, potrošni material - gume, verige zobnike itd itd?

še vedno nisem dobil odgovora na to vprašanje. Kakšna pride razlika v vzdrževanju in rezervnih delih za 600 , 750 in 900 ccm? registracija vem da pride nekje 30kSit dražje. Kaj pa ostalo, gume, veriga, olje, filtri itd? A je ful razlike v ceni rabljenih delov in servisov, če kaj crkne?

odvisno od modela do modela, od rezervnega dela, širine gum,...

-če primerjaš Mv agusto750 al pa gsx 1400 ni prav dosti važna kubikaža za razliko v ceni :rolleyes: :D

ponavadi večje, boljše, bolj vzdržljivo, kot je dražje je

Objavljeno

ok nisem mel v mislih eksotičnih primerkov. Zanimajo me bolj običajni modeli, npr. razlike v cenah vzdrževanja med zx6r, zx7r in zx9r (ali cbr900rr) skratka nič eksotičnega.

Objavljeno

glih ki se mi da pisat :D

cene so še v lirah od lani takrat je biu 1euro=1936lir

vseeno tako sam za občutek te razlike v cenah ;)

kit veriga zobniki

xt600 252.000

tdm 850 384.000

r1 450.000

r6 354.000

oljni filtri

fzr600, fzr 1000,r1, r6, v max, xj, vmax, xj 600

xj900, xv1600 28.000

xv250 xv750

xv535 xvs650

xt600 xtz660

tdm850 xvs1100

tt600r 15.240

yzfR1 00-01

yzfrR6 01- v max 01- 28.440

fazer600

tmax500 31.200

fj1200

xjr1300 fz750 20.160

zavorne ploščice

prve 1par zadnje

tmax500 85.600 80.100

xt 600 60.960 54.720

fazer60 96.600 60.960

yzf r6 96.600 82.080

xvs 82.080 61.320

tdm850 96.600 96.000

yzf r1 96.000 96.000

:ph34r:

zračni filter oljno fil. kit veriga..zav. Ploščice 1xprve zadnje

81.600 26.200 398.900 89.900 81.700 -cbr 600

121.200 26.200 323.000 81.700 81.700 -transalp650

pa vsaj hvala reči <_<

Objavljeno

hvala! :)

no potem pa takih razlik v materialu ni! recimo med r6 pa r1 ni neke ogromne razlike (ok razen pri ketni samo to je enkrat na 30.000km). Kakšna pa pride razlika v ceni gum za 600 in 900ccm ?

no kaj pa recimo najbolj črn scenarij; da gre z mašino kaj hudo narobe (recimo kakšna malo manjša generalka). Kolikšna bi bila razlika v ceni med 600 ali 750 in 900 ccm motorjem? (od oka, ni treba zdej natančno).

sej vem, da mam ful vprašanj, samo opažam, da je več ponudbe 900ccm motorjev kot pa 600 pa 750, tko da jemljem to kot opcijo... samo me prej zanimajo približni stroški rednih servisov pa tega (sploh zaradi starosti motorjev 6 - 9 let npr ;)

Objavljeno

http://www.rigagomme.it/catalogo.asp?tipol...a=moto%20strada

tle si poglej cene gum

generalko?? odvisno kaj misliš s tem 1. če se preventivno odločiš za obnovo motorja zaradi kilometrov ne bi smelo bit nevem kakšne razlike zaradi kubikaže, tesnila in semeringi so 1000-3000sit, ležaji okrog 4000 po komadu seveda, batni obročki okrog 7000sit za 1bat

2. če motor zariba -je obnova enega cilindra okrog 35.000 -(cene za novo srajco ne vem, za nov cilinder pa moraš vzet že kredit)- 1bat s sornikom,ležajem, obročki tudi okrog 30.000 pa še kakšen del ki ga moraš zamenjat, je cena na koncu astronomska in pri takih zneskih je razlika zaradi kubikaže malenkost

sploh pa kaj te to zanima, redno vzdrževan motor bo brez težav naredu 150.000+++Km, -kakšnih steranih starih mašin ne kupuj ker je to denar vržen stran, popravilo pa bo več kot je motor vreden!!!

pri lastniku ki mu mašina nekaj pomeni bo motor delal in delal,.... in takega kupiš pa je lahko tudi malo starejši ;) <_<

Objavljeno

rebel, hvala za odgovor!

Kaj pa v primeru, da je generalka na masini ze bila narejena? masina menda zaribala, narejena generalka pred par tisoc km. Se tak motor splaca vzet?

Objavljeno
pa še to, kolk je razlike v vzdrževanju 600 in 900 kubičnega motorja? S tem mislim predvsem servise, potrošni material - gume, verige zobnike itd itd?

še vedno nisem dobil odgovora na to vprašanje. Kakšna pride razlika v vzdrževanju in rezervnih delih za 600 , 750 in 900 ccm? registracija vem da pride nekje 30kSit dražje. Kaj pa ostalo, gume, veriga, olje, filtri itd? A je ful razlike v ceni rabljenih delov in servisov, če kaj crkne?

Ga tudi ne boš, ker bi za tole, za kar zahtevaš odgovor, lahko nekdo magistriral iz strojništva in ekonomike, (teoretski, kako da kažem). Ker sem ravnokar sinu registriral motor, ti bom povedal, ko se bo nabralo seveda dovolj podatkov, kakšna je razlika v sevisiranju 125 ccm potovalne endure in 12,6x večje kubature power cruiserja.

Objavljeno

težko je kr tako reč, odvisno za kakšen motor gre, zakaj je zaribau, če je bil popravljen na servisu in ti tam garantirajo da je blo vse narjeno kot mora bit ......potem mogoče, če je cena grozno ugodna, pa še odvisno od lastnika če je kakšen pravi motorist al pa kakšen mulc ki je motor zgonu do konca- to vidiš že pri ohranjenosti, čistoči,...

"pravilno" popravljen motor bi moral delat, sam osebno ne zaupam nobenmu -danes te dosti ljudi z užitkom nategne

to je vse odvisno od posameznega primera, je skoraj nemogoče posploševat zadevo

Objavljeno
Nikoli vec rabljenega. Razn ce je star eno leto in ga dobim za 50% cene novega :unsure:  :blink:

argumenti?

Imel je zelo slabo izkušnjo z nakupom rabljenega... In po tem, kar vem, mu verjamem...

LP

Windsurf

Objavljeno

ja motor je kar privlačen

-kolko kilimetrov ima, je imel ko je zaribau, pa tudi zakaj če veš

-kolko je ohranjen, če je prez pikice pol res neki pomeni lastniku

-kdo ga je popravu

-če je res dobro narejen mi ni jasno zakaj se prodaja če je lastnik tolko dal na njega

- cena?

napiši vse kar veš od tega motorja in lastnika

če je to preko oglasnika od kakšnega mulca od nevem kje pol raje ne kupovat -js ne bi

Objavljeno (popravljeno)

ni od mulca, po telefonu mi je delval malce starejsi. Sicer pa bom šel pogledat pa bom videl. Aja rekel je, da je zaribal, ker ga je prejšnji lastnik turiral po zborih in to, vprašanje kolk je temu za verjet. Ko je zaribal jih je mel menda 43.000 km, ohranjen je menda odlično (vse kar je bilo prask itd popravljeno), deli za generalko so menda originalni od kawasakija (delal nek pooblaščen servis iz kranja, ma račune), prodaja ne vem zakaj ga, rekel je samo, da mora od hiše, nisme spraševal zakaj. cena 900.000 sitnih. aja letnik pa 94. Bo morda že danes kaj več znanega.

Popravljeno . Popravil Aleron
Objavljeno

zaribau je zelo hitro tako da tismu človeku ni motor pomenu nič več kot pločevinka za pivo

pozanimaj se na tistem servisu, pa naj bo kdo s tabo ki se dobro spozna na motorje pa mal popikajte tistega mehanika ki je ta servis naredu naj on pove malo bolj natančno kako je blo prej z motorjem in kaj so nardili na novo

cena pa je previsoka, če je motor res kot nov bi bil vreden max. 800.000

če misliš kupovat za 900.000 boš dobil kakšnega yzf al cbr 600 l.96 pa verjetno boljše vzdrževanega in ga boš kupil brez strahu in dvomov

kolega je kupu tudi zaribano zzr in ker ni bil narjen kot bog zapove se je to zgodilo še enkrat in samo zaradi starega tesnila, ki se je prebilo

tako da s teakim denarjem se ni glih za igrat

pomisli po sebi, če bi si odlično zrihtau motor in v njega uložil okrog 300.000, takrat točno veš kaj je blo narjeno in da ti bo še dolgo služu brez težav, zakaj bi ga prodajal kmalu po servisu

Objavljeno

maš prav. Bom se malo pozanimal na servisu, kako je točno bilo. Samo a na servisih vodijo kakšno evidenco, kaj je bilo na motorju narejeno, da ti lahko za točno določen motor povejo a je bil servisiran al ne in kdo ga je delu?

Objavljeno

ja na nekaterih vem da to delajo, sam če je to pravilo pa nimam pojma

-tudi če nimajo evidence bo pošten in dober mehanik z veseljem povedal kaj in kako, če ni kakšna žlahta od lastnika :D :lol: :D :D

Objavljeno

haa, trenutno nič, tudi jaz kupujem in nevem kaj bi al novo rabljeno, sport, naked... upam samo da bo letos ratalo prpelat kakšno mašino domov -je pa v garaži tdr125 glih za potešitev želja, ki bo za zmeraj ostala pr meni, pač en kup lepih spominov je na njej :D

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!