Borutt Objavljeno Oktober 27, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2014 Borutt...a mogoče veš zakaj so informativne table ki merijo hitrost na cestah v naselju, torej z omejitvijo 50km/h nastavljene na 30km/h?? ...pri nas na dolenjskem imamo table ob šolah, omejitev je 50km/h, ampak tudi če pelješ 35km/h, pod izmerjeno hitrostjo utripa napis prehitro...in ne, sem ziher da tam ni cona 30 Komplicirano do amena. Nekdo je svoje delo opravil bolj tako in se na to očitno požvižga. Najboljše bo, da svoje vprašanje nasloviš na ustrezen naslov na občini. Odgovor bo lahko tak ali pa drugačen. Pri nas je primer, ko je na eni ulici omejitev 30 km/h, nato pa se začne omejitev 10 km/h. In ta informativna tabla je postavljena na območju omejitve 10 km/h, vendar z dovoljeno hitrostjo 30 km/h (nad to hitrostjo se izpiše prekoračitev). Pa sem na občino poslal mejl, da me zanima, zakaj s to tablo zavajajo voznike. Saj veste, ljudje vidijo svetleče številke in ne prometnega znaka za omejitev hitrosti na 10 km/h na katerem sploh ni številke (območje umerjenega prometa). Odgovor je bil, da je vse v najlepšem redu. Pa naj jim bo.
nordkap Objavljeno Oktober 29, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2014 scarabeo, ti kr podj... saj sam veš kakšni so hrčki. Pa saj ni problem, sem se pa nasmejal ob tem pismu. Pršparal nisem pa nič več ali manj, me je po drugi strani usekalo...
Kölm Objavljeno Oktober 29, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2014 (popravljeno) Borutt...a mogoče veš zakaj so informativne table ki merijo hitrost na cestah v naselju, torej z omejitvijo 50km/h nastavljene na 30km/h?? ...pri nas na dolenjskem imamo table ob šolah, omejitev je 50km/h, ampak tudi če pelješ 35km/h, pod izmerjeno hitrostjo utripa napis prehitro...in ne, sem ziher da tam ni cona 30 Napis utripa zato, da si pozoren na omenjeni utripajoči napis in na cagar brzine na tvojem vozilu, tako da lažje spregledaš če kak šolarček skoči vmes na cesto. Toliko tabel od omejitev, priporočitev, pa vse do bataljona reklam z napol nagimi babami, pa še "pametni" telefon v roki voznika pač ne dopuščajo, da bi bili polno koncentrirani na cesto in na resnično pomembno dogajanje. Tudi to bomo spoznali, a šele čez kake 10 let. lp Popravljeno Oktober 29, 2014. Popravil Kölm bajkr88 in Dadi 2
DXR16 Objavljeno November 10, 2014 Opozori Objavljeno November 10, 2014 to je že bol Angleški stil... http://www.siol.net/novice/slovenija/2014/11/policija_vozila.aspx '.' 1
Buschi Objavljeno November 11, 2014 Opozori Objavljeno November 11, 2014 Imam eno vprašanje za deževne jesenske dni: nekoč mi je kolega razlagal, da imamo nekje nek zakon, kjer piše, da so nad 80% vlažnostjo zraka merilne naprave(sem spada tudi radar) netočne in da lahko s pomočjo tega zakona spodbijaš npr sliko stacionarca?
thumper Objavljeno November 11, 2014 Opozori Objavljeno November 11, 2014 Imam eno vprašanje za deževne jesenske dni: nekoč mi je kolega razlagal, da imamo nekje nek zakon, kjer piše, da so nad 80% vlažnostjo zraka merilne naprave(sem spada tudi radar) netočne in da lahko s pomočjo tega zakona spodbijaš npr sliko stacionarca? komot izpodbijaš ..če je toliko gosta megla da preseže teh 80% vlažnosti in se na sliki ne vidi registrska.. bajkr88 in Kmet2 2
Borutt Objavljeno November 11, 2014 Opozori Objavljeno November 11, 2014 Imam eno vprašanje za deževne jesenske dni: nekoč mi je kolega razlagal, da imamo nekje nek zakon, kjer piše, da so nad 80% vlažnostjo zraka merilne naprave(sem spada tudi radar) netočne in da lahko s pomočjo tega zakona spodbijaš npr sliko stacionarca? To je iz Pravilnika o meroslovnih zahtevah za merilnike hitrosti v cestnem prometu. Piše, da morajo merilniki hitrosti delovati pod naslednjimi pogoji, kar pomeni, da so to minimalne zahteve, katere morajo merilniki hitrosti dosegati in nikakor ne območje delovanja. Na vsakem merilniku so podatki o pogojih delovanja in so veliko večji od teh minimalnih zahtev. Prav tako je v certifikatu o odobritvi merila vse navedeno. 7. člen Merilniki hitrosti morajo delovati pod naslednjimi pogoji: 1. Referenčni pogoji: – okoliška temperatura 23 °C + / - 2 °C, – relativna vlažnost 60 % + / - 15%, – napajalna napetost nazivna vrednost + / - 2%. 2. Delovni pogoji (za dele, ki so med delovanjem izpostavljeni okoliškim vplivom): – okoliška temperatura najmanj v območju od 0 °C do +50 °C. 3. Pogoji skladiščenja (za dele, ki so med delovanjem izpostavljeni okoliškim vplivom): – temperatura skladiščenja od –25 °C do +70 °C. Pa še nekaj iz Priloge k certifikatu o odobritvi tipa merila za en točno določen merilnik hitrosti. 1. Opis merila (Instrument) Merilnik hitrosti ProLaser 4 [v nadaljevanju merilo] je merilo za merjenje hitrosti vozil v cestnem prometu. Merilo se uporablja za merjenje hitrosti prihajajočih ali odhajajočih vozil. Merilo se lahko uporablja na naslednje načine: A. prosto iz roke, B. z uporabo ramenskega naslona, C. naslonjen na nepremični predmet ali D. z enonožnega oziroma trinožnega stativa. Merilo deluje samo v načinu ročno - izvedba meritev na podlagi proženja s strani operaterja. 2.2. Merilni pretvornik (Sensor) Merilo izmeri hitrosti po principu LIDAR (LIght Detection And Ranging) – prepoznavanje odbite svetlobe in določanja razdalje. Merilo pri meritvah odda večje število svetlobnih impulzov v smeri proti cilju. Svetlobni impulzi se odbijajo od cilja nazaj proti merilu. Merilo zazna odbite svetlobne impulze. Za vsak oddani impulz meri čas, ki poteče od trenutka oddaje impulza do trenutka, ko se je impulz vrnil nazaj. Na podlagi izmerjenega časa se določi oddaljenost cilja (vozila) od merila. Če se cilj giblje, potem lahko merilo na podlagi večjega števila izmerjenih razdalj, ugotovi smer gibanja cilja (oddaljevanje ali približevanje) ter hitrost gibanja cilja. 2.3.1. Princip delovanja (Operating principle) Merilo izračuna na podlagi večjega števila meritev, kakšna je smer in hitrost vozila. V primeru, če je hitrost vozila nad nastavljeno mejo, merilo zabeleži meritev hitrosti vozila na zaslon. Merilnik ima tudi funkcijo za merjenje v slabem vremenu, vendar je princip merjenja pri tej funkciji popolnoma enak običajni funkciji merjenja hitrosti. Merilnik v tem načinu zviša spodnjo mejo minimalne razdalje na kateri izvaja meritve. Merilnik lahko shrani rezultate zadnjih 1000 meritev. 2.4. Kazanje izmerjenih vrednosti (Indication of the measurement results) Vrednost izmerjene hitrosti vozila se prikaže na prikazovalniku. Na prikazovalniku se prikaže smer vožnje vozila, hitrost vozila in čas, ki je potekel od izvedbe meritve. Merilo meri hitrost z razdelkom 1 km/h. 2.5. Dopustne funkcije in naprave (Permissible functions and devices) Naprava ima naslednje dopustne funkcije: - merjenje hitrosti in oddaljenosti prihajajočih vozil in - merjenje hitrosti in oddaljenosti odhajajočih vozil. 3. Tehnični podatki (Tecnical data) Meritev hitrosti: - hitrost odhajajočih vozil ali - hitrost prihajajočih vozil Odobren obseg meritev hitrosti: - od 9 km/h do 320 km/h Odobrena razdalja za uporabo merila - od 15 m do 1500 m Frekvenca laserskega pulza - 200 Hz Širina merilnega snopa - 3 mrad Največji dopustni pogrešek: - hitrosti do vključno 100 km/h: ± 3 km/h - hitrosti nad 100 km/h: ± 3 % Temperaturno območje delovanja: - od -30 °C do +60 °C Merilo ima vgrajen sistem za nadzor temperature in napajalne napetosti. V primeru, da se temperatura ali napajalna napetost nahajata izven dovoljenega območja, merilo prepreči nadaljevanje izvajanja meritev. Kot izvajanja meritve ni omejen, ker merilo pri izračunu hitrosti ne upošteva kosinusnega pojava. Pa še nekaj za laserski merilnik hitrosti, katerega največkrat vidite. 2. Meroslovne lastnosti Traffipatrol meri hitrosti prihajajočih in odhajajočih vozil. Obseg merjenja: 10-500 km/h Točnost merjenja: hitrosti do 100 km/h ± 2 km/h hitrosti nad 100 km/h ± 2 % Uporaba in naravnavanje merila sta opisani v navodilih za uporabo ter v navodilih za umerjanje. 4. Pogoji delovanja Merilo pravilno deluje ob izpolnjenih naslednjih pogojih: Temperaturno območje uporabe: -20 °C do +60 °C v vseh vremenskih pogojih Območje merjenja: 10 m do 1500 m Uporabnik merila mora biti za pravilno uporabo merila usposobljen. Enostavno kot pasulj. To velja za tiste, kateri so vse to prebrali. thumper in gsxf750 2
DAMI34 Objavljeno November 11, 2014 Opozori Objavljeno November 11, 2014 (popravljeno) Ha, če letim 321km/h mi ne morte nč , al ja? Popravljeno November 11, 2014. Popravil DAMI34
Kmet2 Objavljeno November 11, 2014 Opozori Objavljeno November 11, 2014 Ha, če letim 321km/h mi ne morte nč , al ja? Evo res je,sam še motor si kupiš ki toliko potegne......
DAMI34 Objavljeno November 11, 2014 Opozori Objavljeno November 11, 2014 (popravljeno) Evo res je,sam še motor si kupiš ki toliko potegne...... sm reku letim H2R Popravljeno November 11, 2014. Popravil DAMI34 DXR16, thumper in Kmet2 3
thumper Objavljeno November 11, 2014 Opozori Objavljeno November 11, 2014 To je iz Pravilnika o meroslovnih zahtevah za merilnike hitrosti v cestnem prometu. Piše, da morajo merilniki hitrosti delovati pod naslednjimi pogoji, kar pomeni, da so to minimalne zahteve, katere morajo merilniki hitrosti dosegati in nikakor ne območje delovanja. Na vsakem merilniku so podatki o pogojih delovanja in so veliko večji od teh minimalnih zahtev. Prav tako je v certifikatu o odobritvi merila vse navedeno. 7. člen Merilniki hitrosti morajo delovati pod naslednjimi pogoji: 1. Referenčni pogoji: – okoliška temperatura 23 °C + / - 2 °C, – relativna vlažnost 60 % + / - 15%, – napajalna napetost nazivna vrednost + / - 2%. 2. Delovni pogoji (za dele, ki so med delovanjem izpostavljeni okoliškim vplivom): – okoliška temperatura najmanj v območju od 0 °C do +50 °C. 3. Pogoji skladiščenja (za dele, ki so med delovanjem izpostavljeni okoliškim vplivom): – temperatura skladiščenja od –25 °C do +70 °C. Pa še nekaj iz Priloge k certifikatu o odobritvi tipa merila za en točno določen merilnik hitrosti. Uporabnik merila mora biti za pravilno uporabo merila usposobljen. Enostavno kot pasulj. To velja za tiste, kateri so vse to prebrali. s tem da so pa v zakonu napisana - določena odstopanja/ tolerance pri metritvi ( odbitek hitrosti).. ali mora imeti uporabnik merila dokazilo o usposobljenosti za ravnanje z napavo s sabi in ali ga je dolžan pokazati na zahtevo državljana ki naj bi napravil prekršek? ali mora imeti s sabo dokumentacijo , ki dokazuje , da je merilo umerjeno ? in ali jo mora pokazati na zahtevo dotične osebe ki jo dolži prekrška? ali se morajo podatki v dokumentaciji o umeritvi merila skladati s podatki / serijsko številko merila ter številko na nalepki , ki jo je izdala pooblaščena organizacija za umerjanje ? kolikšna je veljavnost dokazila o umeritvi merila od datuma umeritve ? 6 mesecev ali 12 mesecev ? lp
stenc55 Objavljeno November 11, 2014 Opozori Objavljeno November 11, 2014 Komplicirano do amena. Nekdo je svoje delo opravil bolj tako in se na to očitno požvižga. Najboljše bo, da svoje vprašanje nasloviš na ustrezen naslov na občini. Odgovor bo lahko tak ali pa drugačen. Pri nas je primer, ko je na eni ulici omejitev 30 km/h, nato pa se začne omejitev 10 km/h. In ta informativna tabla je postavljena na območju omejitve 10 km/h, vendar z dovoljeno hitrostjo 30 km/h (nad to hitrostjo se izpiše prekoračitev). Pa sem na občino poslal mejl, da me zanima, zakaj s to tablo zavajajo voznike. Saj veste, ljudje vidijo svetleče številke in ne prometnega znaka za omejitev hitrosti na 10 km/h na katerem sploh ni številke (območje umerjenega prometa). Odgovor je bil, da je vse v najlepšem redu. Pa naj jim bo. Borutt, eno strokovno vprašanje če lahko. Na Bohinjski Beli so obnovili edino cesto skozi vas. Včasih je bilo 30 mimo šole, sedaj so napopali cona 30 skozi skoraj celo vas, čeprav imajo zdaj pločnik za šolarčke, prej pa ne. Na sredi te cone 30 so dali tablo območje umirjenega prometa mimo avtobusne postaje. Tabla je mela tud znakec 10 vmes. Pol so morali to tablo dat stran, ne vem za kaj jim je občina zatežila, čez dva tedna so jo pa spet dal nazaj ampak je tabla za cono umirjenega prometa brez znakca za omejitev hitrosti. Kaj je zdaj, a je cona umirjene hitrosti z 10km/h al ne?
Borutt Objavljeno November 11, 2014 Opozori Objavljeno November 11, 2014 1. s tem da so pa v zakonu napisana - določena odstopanja/ tolerance pri metritvi ( odbitek hitrosti).. 2. ali mora imeti uporabnik merila dokazilo o usposobljenosti za ravnanje z napavo s sabi in ali ga je dolžan pokazati na zahtevo državljana ki naj bi napravil prekršek? 3. ali mora imeti s sabo dokumentacijo , ki dokazuje , da je merilo umerjeno ? in ali jo mora pokazati na zahtevo dotične osebe ki jo dolži prekrška? 4. ali se morajo podatki v dokumentaciji o umeritvi merila skladati s podatki / serijsko številko merila ter številko na nalepki , ki jo je izdala pooblaščena organizacija za umerjanje ? 5. kolikšna je veljavnost dokazila o umeritvi merila od datuma umeritve ? 6 mesecev ali 12 mesecev ? lp 1. Pravilnik o meroslovnih zahtevah za merilnike hitrosti v cestnem prometu. 2. Storilec prekrška bo pri sodniku lahko zvedel ali je bil v času opravljene meritve uporabnik merila strokovno usposobljen za ravnanje z napravo in, če poseduje dokazilo o usposobljenosti. 3. Odgovor podoben prejšnjemu s to razliko, da je sedaj govora o merilu. 4. Verjetno je logično, da se podatki na dokumentaciji in podatki na merilu ujemajo. Tudi podatki iz prometnega dovoljenja in podatki na vozilu se morajo ujemati. 5. Rok redne overitve merilnikov hitrosti je eno leto.
Borutt Objavljeno November 11, 2014 Opozori Objavljeno November 11, 2014 Borutt, eno strokovno vprašanje če lahko. Na Bohinjski Beli so obnovili edino cesto skozi vas. Včasih je bilo 30 mimo šole, sedaj so napopali cona 30 skozi skoraj celo vas, čeprav imajo zdaj pločnik za šolarčke, prej pa ne. Na sredi te cone 30 so dali tablo območje umirjenega prometa mimo avtobusne postaje. Tabla je mela tud znakec 10 vmes. Pol so morali to tablo dat stran, ne vem za kaj jim je občina zatežila, čez dva tedna so jo pa spet dal nazaj ampak je tabla za cono umirjenega prometa brez znakca za omejitev hitrosti. Kaj je zdaj, a je cona umirjene hitrosti z 10km/h al ne? Glede na dane podatke bo tudi odgovor temu primerno strokoven. Če je postavljen prometni znak "območje umerjenega prometa", potem je od znaka naprej omejitev hitrosti 10 km/h. Vse to je navedeno v Pravilniku o prometni signalizaciji na cestah in v Zakonu o pravilih cestnega prometa. Sam prometni znak ne vsebuje nobenega dodatnega znaka za omejitev hitrosti. Je pa po mojem zelo priporočljiv, ker vozniki ne poznajo najbolj ta dotični prometni znak, same kazni so pa precej ali pa preveč visoke že za majhne prekoračitve. Zadovoljen ? stenc55 1
thumper Objavljeno November 11, 2014 Opozori Objavljeno November 11, 2014 1. Pravilnik o meroslovnih zahtevah za merilnike hitrosti v cestnem prometu. 2. Storilec prekrška bo pri sodniku lahko zvedel ali je bil v času opravljene meritve uporabnik merila strokovno usposobljen za ravnanje z napravo in, če poseduje dokazilo o usposobljenosti. 3. Odgovor podoben prejšnjemu s to razliko, da je sedaj govora o merilu. 4. Verjetno je logično, da se podatki na dokumentaciji in podatki na merilu ujemajo. Tudi podatki iz prometnega dovoljenja in podatki na vozilu se morajo ujemati. 5. Rok redne overitve merilnikov hitrosti je eno leto. aha..mi moramo imeti vso dokmentacijo s sabo , policisti pa lahko manipulirajo in goljufajo - teoretična moćnost obstaja - in verjetno sem jo jaz doživel v praksi ... torej nekdo , ki ga policist krivi prekrška prekoračitve omejene hitrosti na samem kraju nima nobene možnosti preveriti ujemanja dokumentacije in naprave .. ravno zaradi logike je potrebno imeti zmeraj vse dokumente s sabo ! in to bi moralo veljati tudi za policiste ! ker logično je , da če ima avto registrske tablice da je tudi registriram.. logično je , da ima voznik vozniški izpit.. logično je , da je psihofizično sposoben upravljati vozilo.. logično je tudi , da će je vozilo registrirano da je tudi tehnično izpravno... samo to ni logično , da vsi policisti niso pošteni...in ni logično , da nekateri goljufajo in krivo obtožujejo za prekrške , ki jih nekdo ni storil ... aja ..logično - prtoži se sodniku ... upam da veš , da ne stresam žolča nate .... samo jaz tu ne vidim nobene logike sorry.. Kmet2 1
Kmet2 Objavljeno November 12, 2014 Opozori Objavljeno November 12, 2014 Ja ko sem zahteval listino o usposobljenosti za upravljanje z radarskim merilnikom mi je uradna oseba odgovorila da ga ima na policijski postaji in naj si ga grem tja k komandirju pogledat,se pravi da mu bi teoretično jaz lahko rekel da imam prometno pri mami doma in naj si jo gre tja pogledat. To so dvojna merila ena so napisana za lupljenje človeka druga pa za tiste ki lupijo malega slovenčka.....tako vidim in tako vidi vsak kmet ki ma več kot tri deske v glavi in kot opažam ,tisti ki pišejo takšne nebuloze od zakonov nimajo tud tistih treh desk v buči! DAMI34, malakai, thumper in 1 other 4
DAMI34 Objavljeno November 12, 2014 Opozori Objavljeno November 12, 2014 (popravljeno) Se bi pritožil in v pritožbo navedel, da ti ni bila predstavljena dokumentacija na tvojo zahtevo. Sodnik pa bi...no ja nategnu bi te na suho, pa kazn bi ti upalu še višjo. Jst ne vem, zakaj vsi iščete pravico v postopkih, če so pa namensko tako napisani, da vlada hierarhija. Če malce karikiram (sicer pa po resničnih dogodkih), če te polcaj lopne po buči, pa ti mu vrneš, bo naslednji dan v poročilu na policiji še vedno pisalo, da si ti prvi lopnil. Sistem je tako napisan in narejen, da ima organ pravico tebe jebat in ne obratno. Tako da je vse odvisno od poštenosti organa. In pa od tebe, če se pustiš, da te organ ujame. Čeprav, na kratko, naj mi kdo pove, da je bil s kakim radarjem po krivem ustavljen, se pravi, da je peljal manj kot pa so mu namerili? Kar se mene tiče, sem vedno peljal več kot so me izmerili. Popravljeno November 12, 2014. Popravil DAMI34 Maximus, stenc55, TakeALookAround in 3 others 6
thumper Objavljeno November 12, 2014 Opozori Objavljeno November 12, 2014 . Čeprav, na kratko, naj mi kdo pove, da je bil s kakim radarjem po krivem ustavljen, se pravi, da je peljal manj kot pa so mu namerili? Kar se mene tiče, sem vedno peljal več kot so me izmerili. jaz ... ker imam to slabo navado da gledam na števec tudi ko sem preko omejitve - predvsem takrat - fiat punto 1997 star 4 leta z originalno dimenzijo gum..po števcu je bilo pod 65 na uro ko sem jih zagledal in spustil plin...on pa mi je na pištoli pokazal 70 ... no pa saj sem to že nekje tukaj vse lepo razložil... na koncu je bilo tako , da se je policist "zmotil" pri osebnih podatkih jaz pa sem dal ugovor kateremu je bilo ugodeno... se mi zdi da so takrat morali nositi dokumentacijo s sabo in je ni imel...pozabil na pp je rekel...torej je bilo nekaj na vsem tem..
Borutt Objavljeno November 12, 2014 Opozori Objavljeno November 12, 2014 Ja ko sem zahteval listino o usposobljenosti za upravljanje z radarskim merilnikom mi je uradna oseba odgovorila da ga ima na policijski postaji in naj si ga grem tja k komandirju pogledat,se pravi da mu bi teoretično jaz lahko rekel da imam prometno pri mami doma in naj si jo gre tja pogledat. To so dvojna merila ena so napisana za lupljenje človeka druga pa za tiste ki lupijo malega slovenčka.....tako vidim in tako vidi vsak kmet ki ma več kot tri deske v glavi in kot opažam ,tisti ki pišejo takšne nebuloze od zakonov nimajo tud tistih treh desk v buči! Jaz ti lahko prilimam en člen nekega zakona, kjer piše kaj si dolžan imeti pri sebi med vožnjo. Sedaj pa ti meni prilimaj, kaj sem jaz dolžan imeti pri sebi. Pa bom potem imel vse napisano pri sebi. Marjanček in nxyz 2
DAMI34 Objavljeno November 12, 2014 Opozori Objavljeno November 12, 2014 Jaz ti lahko prilimam en člen nekega zakona, kjer piše kaj si dolžan imeti pri sebi med vožnjo. Sedaj pa ti meni prilimaj, kaj sem jaz dolžan imeti pri sebi. Pa bom potem imel vse napisano pri sebi. Piščalko, modro lučko, pa rdečo liziko in kapo . Če tega nimaš si sam en kekec ob cesti Ervin93, trebor, Kmet2 in 2 others 5
Kmet2 Objavljeno November 12, 2014 Opozori Objavljeno November 12, 2014 Jaz ti lahko prilimam en člen nekega zakona, kjer piše kaj si dolžan imeti pri sebi med vožnjo. Sedaj pa ti meni prilimaj, kaj sem jaz dolžan imeti pri sebi. Pa bom potem imel vse napisano pri sebi. Za začetek bi bilo dovolj listina za usposobljenost z upravljanjem ročnega radarskega ali laserskega merilnika........ Bmflar in ludiluka 2
maus Objavljeno November 12, 2014 Opozori Objavljeno November 12, 2014 kaj pa potrdilo, da je šolo naredu .... povprečna ocena najman 3 .. :krneki: DAMI34, DXR16 in Bmflar 3
Kmet2 Objavljeno November 12, 2014 Opozori Objavljeno November 12, 2014 kaj pa potrdilo, da je šolo naredu .... povprečna ocena najman 3 .. :krneki: Predvidevam dA ko se greš peljat z nimaš spričevala sabo ali pač...... maus 1
I30 Objavljeno November 13, 2014 Opozori Objavljeno November 13, 2014 Predvidevam dA ko se greš peljat z nimaš spričevala sabo ali pač...... Tud če bi ga imel, mu neb verjel. Po mojem bi ga prašal, če je šel z razredom na ekskurzijo, pa se je zgubu. trebor, Kmet2 in maus 3
maus Objavljeno November 13, 2014 Opozori Objavljeno November 13, 2014 (popravljeno) oba bi morala imet (policaj in diujak) .. si izmenjata vse podatke in če še ni dovolj, še gate ... :krneki: p.s. zadnje čase, ko mi pogleda v vozniško, se mu kr mau zatakne, saj imam izpit dalj časa, kot je njegov rojstni datum in preden se odpravim, mi pomagajo ... vzdigne me v naročje in nežno posadi na sedež motorja ... drži mi motor, da vžgem in preden speljem me spusti :krneki: Popravljeno November 13, 2014. Popravil maus DAMI34, maxxa, Kmet2 in 5 others 8
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se