Skoči na vsebino

STOP Policija !


Thundercat

Priporočene objave

Omejitve hitrosti določene s prometnimi pravili ter omejitve hitrosti, izražene s postavljenimi prometnimi znaki, ne veljajo za vozila:

1. policije, opremljena s posebnimi napravami za ugotavljanje hitrosti, kadar policisti z njimi nadzirajo hitrost vozil v cestnem prometu,

...

 

Da ne boste odkrili toplo vodo. Zgoraj prilimani vrstici sta iz Zakona o pravilih cestnega prometa. Omenjena vozila so vozila opremljena s sistemom Provida. Pa vendar upravljavci (SENP) stacionarnih radarjev na AC vestno pošiljajo obvestila o ugotovljeni kršitvi glede omejitve hitrosti na policijske postaje. Da ne bo kdo mislil, da ne vedo, za kakšna vozila gre. Pravzaprav pošiljajo obvestila za vsa policijska vozila, kadar s prižganimi modrimi lučmi prekoračijo največjo dovoljeno hitrost in so te modre luči lepo vidne na fotografiji. Sedaj pa lahko ugotavljamo ali je potrebno toliko dela in papirja za nekaj, kar se potem zavrže. Da bo razumljivo; vozilo s sistemom Provida vozi s preveliko hitrostjo, ker opravlja meritev hitrosti nekemu vozilu, policijsko vozilo s prižganimi modrimi lučmi pa zaradi nekega dogodka (kršitev JRM, prometna nesreča, reševanje takšno ali drugačno, ...) prekorači največjo dovoljeno hitrost. V obeh primerih je potrebno toliko in toliko dela, da se pošlje obvestilo, nato pa še toliko in toliko dela, da se pošlje razlog prehitre vožnje, zaradi česar se ne uvede postopek zoper voznika. Toliko in toliko dela za nič. Tukaj resnično ni pameti. Potrebno je vsako stvar zakomplicirati in zbirokratizirati, da je lahko veliko število fikusov v pisarnah, kjer potem tedne in tedne ugotavljajo ali je bela črta bela. 

 

Kar pa se tiče zastonj kruha, se postavite v kožo nekoga s šapko in loparčkom. Pa ustavite nekoga iz svoje družine, pa sodelavca, pa prijatelja, pa ... Razumljivo ? Je pa res, da so problem fotografije radarjev, kjer je potrebno nekaj pisanja, za izogib kazni. 

Pri prometnih nesrečah je pa tako, da mora policija priti na kraj prometne nesreče II., III. ali IV. kategorije, če je bila o tej prometni nesreči obveščena. Seveda obstaja tudi prometna nesreča I. kategorije, kjer se morajo udeleženci dogovoriti. Tudi na takšno prometno nesrečo lahko pride policija, če je bila tja poslana (kličejo udeleženci ali pa nekdo mimovozeči). Potem pa sledi branje zakona in ukrepanja po zakonu. To ukrepanje ne pomeni vedno kaznovanje, ker obstaja tudi možnost odstopa od obravnave prometne nesreče. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

VESELIM SE APRILA 2015 ,KO BOM LAHKO V SREČANJU Z VRHOM POLICIJE POVEDAL KAJ IN KAKO POČNEJO NAROBE ŽE OD 1.1.1992 IN ZAKAJ JAVNO GOVORIM,DA POLICIJA Z SUSPENZOM USTAVE,KONVENCIJE,EVROPSKEGA KODEKSA POLICIJSKE ETIKE,ZAKONOV ITD DELUJE PO NACISTIČNO,FAŠISTIČNO,KOMUNISTIČNO,MAOISTIČNI METODI IN UNIČUJE SLOVENCE Z GROBOSTJO IN VISOKIMI KAZNIMI,KI JIH NIKOLI NISO SMELI PISATI ,KER NISO SODNIKI. OB PRAVEM ČASU VAS BOM POVABIL NA SODIŠČE,KJER BOSTE LAHKO V ŽIVO SPREMLJALI POLICIJSKI TEROR NAD LJUDMI,
LETA 1988 SMO ŠLI NA ULICE ,KER NAM JE SODILA VOJAŠKA UNIFORMA (JLA) SEDAJ PA NAM SODI DRUGA BARVA UNIFORME PA BI TO NAJ BILO NORMALNO,MAR NE???? PREBERITE 23.ČLEN USTAVE IN 6.ČLEN EVROPSKE KONVENCIJE IN VSE VAM BO JASNO. POSREDUJTE NAPREJ RESNICA JE VIRUS

 

Ludvig Poljanec

 

Borutt mogoče kakšen komentar oziroma tolmačenje nam laikom  :P 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

VESELIM SE APRILA 2015 ,KO BOM LAHKO V SREČANJU Z VRHOM POLICIJE POVEDAL KAJ IN KAKO POČNEJO NAROBE ŽE OD 1.1.1992 IN ZAKAJ JAVNO GOVORIM,DA POLICIJA Z SUSPENZOM USTAVE,KONVENCIJE,EVROPSKEGA KODEKSA POLICIJSKE ETIKE,ZAKONOV ITD DELUJE PO NACISTIČNO,FAŠISTIČNO,KOMUNISTIČNO,MAOISTIČNI METODI IN UNIČUJE SLOVENCE Z GROBOSTJO IN VISOKIMI KAZNIMI,KI JIH NIKOLI NISO SMELI PISATI ,KER NISO SODNIKI. OB PRAVEM ČASU VAS BOM POVABIL NA SODIŠČE,KJER BOSTE LAHKO V ŽIVO SPREMLJALI POLICIJSKI TEROR NAD LJUDMI,

LETA 1988 SMO ŠLI NA ULICE ,KER NAM JE SODILA VOJAŠKA UNIFORMA (JLA) SEDAJ PA NAM SODI DRUGA BARVA UNIFORME PA BI TO NAJ BILO NORMALNO,MAR NE???? PREBERITE 23.ČLEN USTAVE IN 6.ČLEN EVROPSKE KONVENCIJE IN VSE VAM BO JASNO. POSREDUJTE NAPREJ RESNICA JE VIRUS

 

Ludvig Poljanec

 

Borutt mogoče kakšen komentar oziroma tolmačenje nam laikom  :P 

 

Preberi ustavo, pa boš videl, da je ta oseba nakladač, kateri vidi samo en člen ustave, pa še tega si po svoje razlaga. Lahko pa jaz napišem, da ne bo treba ostalim iskati.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ampak nekateri policisti in sodniki si tudi po svoje razlagajo zakone....ker so tko profesionalno spisani da se da jebat druge....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preberi ustavo, pa boš videl, da je ta oseba nakladač, kateri vidi samo en člen ustave, pa še tega si po svoje razlaga. Lahko pa jaz napišem, da ne bo treba ostalim iskati.

Sem vedel da ste moke ne bo kruha :P  hvala za pojasnilo :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...ko pa zadeva ne gre v njihovo zeljeno smer se pa tudi lazejo. No....verjetno se tudi obtozenci :)

na koncu pa itak vsi "neozdravljivo" zbolijo.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

VESELIM SE APRILA 2015 ,KO BOM LAHKO V SREČANJU Z VRHOM POLICIJE POVEDAL KAJ IN KAKO POČNEJO NAROBE ŽE OD 1.1.1992 IN ZAKAJ JAVNO GOVORIM,DA POLICIJA Z SUSPENZOM USTAVE,KONVENCIJE,EVROPSKEGA KODEKSA POLICIJSKE ETIKE,ZAKONOV ITD DELUJE PO NACISTIČNO,FAŠISTIČNO,KOMUNISTIČNO,MAOISTIČNI METODI IN UNIČUJE SLOVENCE Z GROBOSTJO IN VISOKIMI KAZNIMI,KI JIH NIKOLI NISO SMELI PISATI ,KER NISO SODNIKI. OB PRAVEM ČASU VAS BOM POVABIL NA SODIŠČE,KJER BOSTE LAHKO V ŽIVO SPREMLJALI POLICIJSKI TEROR NAD LJUDMI,

LETA 1988 SMO ŠLI NA ULICE ,KER NAM JE SODILA VOJAŠKA UNIFORMA (JLA) SEDAJ PA NAM SODI DRUGA BARVA UNIFORME PA BI TO NAJ BILO NORMALNO,MAR NE???? PREBERITE 23.ČLEN USTAVE IN 6.ČLEN EVROPSKE KONVENCIJE IN VSE VAM BO JASNO. POSREDUJTE NAPREJ RESNICA JE VIRUS

 

Ludvig Poljanec

 

Borutt mogoče kakšen komentar oziroma tolmačenje nam laikom  :P 

 

 

Tudi jaz sem v pričakovanju letošnjega aprila. Mogoče bo 20 ali več stopinj celzija. Me pa zelo zanima, kaj bo imel povedati ta plavim šefom, kateri so itak najpametnejši. 

 

Sem malo pogledal po stricu guglu za tega gospoda vseveda in našel neki intervju, kjer je samo nakladanje brez točne obrazložitve njegovih trditev. Če bi bilo vse res, kar pravi, potem bi imel dela vrh glave in še več uspešno rešenih zadev. Ne vem, verjetno je treba počakati, kaj se bo izcimilo iz tega. 

 

 

22. člen

(enako varstvo pravic)

Vsakomur je zagotovljeno enako varstvo njegovih pravic v postopku pred sodiščem in pred drugimi državnimi organi, organi lokalnih skupnosti in nosilci javnih pooblastil, ki odločajo o njegovih pravicah, dolžnostih ali pravnih interesih.

 

23. člen

(pravica do sodnega varstva)

Vsakdo ima pravico, da o njegovih pravicah in dolžnostih ter o obtožbah proti njemu brez nepotrebnega odlašanja odloča neodvisno, nepristransko in z zakonom ustanovljeno sodišče.

Sodi mu lahko samo sodnik, ki je izbran po pravilih, vnaprej določenih z zakonom in s sodnim redom.

 

25. člen

(pravica do pravnega sredstva)

Vsakomur je zagotovljena pravica do pritožbe ali drugega pravnega sredstva proti odločbam sodišč in drugih državnih organov, organov lokalnih skupnosti in nosilcev javnih pooblastil, s katerimi ti odločajo o njegovih pravicah, dolžnostih ali pravnih interesih.

 

 

Ti trije členi Ustave Republike Slovenije so nekako povezani s tistim besedilom v zgornjem okvirčku, kjer gospod omenja raznorazne državne ureditve. Seveda on vidi samo 23. člen, kjer piše o sojenju sodnikov. Vidi tudi neke visoke kazni. Sploh ne vem, kje je prišel do podatka, da policija sodi namesto sodnikov. Policija opravlja naloge in pooblastila po določbah Zakona o nalogah in pooblastilih Policije zaradi zagotavljanja temeljnih dolžnosti policije, ki obsegajo: zagotavljanje varnosti posameznikom in skupnosti, spoštovanje človekovih pravic in temeljnih svoboščin ter krepitev pravne države (2. odstavek 1. člena tega zakona). Prav tako je v 4. odstavku 1. člena zapisano; pri opravljanju nalog in pooblastil po določbah drugih zakonov policija uporablja določbe tega zakona, če drug zakon ne določa drugače. Policija pri zbiranju dokazov ravna po določbah tega zakona samo, če drugi zakoni ne določajo pravil glede zbiranja dokazov.

 

Sledi še:

 

4. člen

(naloge policije)

(1) Naloge policije, ki izhajajo iz njenih temeljnih dolž­nosti, so:

– varovanje življenja, osebne varnosti in premoženja ljudi,

– preprečevanje, odkrivanje in preiskovanje kaznivih dejanj in prekrškov, odkrivanje in prijemanje storilcev kaznivih dejanj in prekrškov, drugih iskanih ali pogrešanih oseb ter njihovo izročanje pristojnim organom in zbiranje dokazov ter raziskovanje okoliščin, ki so pomembne za ugotovitev premoženjske koristi, ki izvira iz kaznivih dejanj in prekrškov,

– vzdrževanje javnega reda,

– nadzor in urejanje prometa na javnih cestah in nekategoriziranih cestah, ki so dane v uporabo za javni promet,

– nadzor državne meje,

– naloge v zvezi z gibanjem in prebivanjem tujcev,

– varovanje določenih oseb, prostorov, objektov in okolišev objektov, in če z zakonom ni določeno drugače, varovanje določenih delovnih mest in tajnosti podatkov državnih organov,

– naloge ob naravnih in drugih nesrečah,

– druge naloge, določene v tem zakonu in drugih predpisih v skladu z zakonom.

(2) Policija pri opravljanju nalog sodeluje s posamezniki in skupnostjo ter izvaja preventivno dejavnost.

 

Seveda so še drugi zakoni, kateri dajejo policiji pooblastila. Vendar ni nikjer napisano, da policija sodi. Vse, kar naredi policija je, da izreče globo za prekršek in poda obdolžilni predlog. Na vse to ima kršitelj pravico podati zahtevo za sodno varstvo o kateri odloča sodišče. Je potrebno samo odpreti Zakon o prekrških in prebrati določen člen. Seveda policija piše takšne kazni, kakršne so določene in predpisane, saj v nasprotnem primeru deluje nezakonito. Kazni pa ni določila policija, niti jih ni zapisala v zakon oziroma v zakone. Vse to je delo vlade in državnega zbora. 

 

Pravzaprav je brez veze nekaj pisati in razlagati, ker ta gospod kar na splošno nekaj govori in ne pokaže na točno določen primer oziroma ne opredeli točno, kaj je narobe in kako bi moralo biti. Iz njegove izjave je razbrati, da ga poganja neka politična roka, katera ima neko svoje poslanstvo. O politiki pa tukaj ne bomo razpravljali. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ampak nekateri policisti in sodniki si tudi po svoje razlagajo zakone....ker so tko profesionalno spisani da se da jebat druge....

 

Sto ljudu, sto čudi. Sto žena, ...

 

Vsaj kakšen primer bi lahko napisal ali prilimal kakšen člen, katerega si določeni razlagajo po svoje. Da imamo nekaj za komentirati. Je pa res, da so vsi zakoni napisani s takšnimi ali drugačnimi luknjami za reševanje določenih zadev. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da ne boste mislili, da policija samo kasira in zaj... narod. Tudi pripomore k odpravljanju nekaterih nerazumnih omejitev hitrosti na cestah. Res je. Brez zaj... Je takoj koprski šerif dal komando za odstranitev "odvečnega" znaka za omejitev hitrosti izven naselja in ga dal postaviti nekje v naselju. A kaj je policija pripomogla ? Nič takšnega; samo radar je slikal "napačno" osebo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj je največja želja vsakega policaja ? Da si kupi privat križišče in da gre končno na svoje! :lol1: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

js sam čakam, kdaj si bo policija kupla nekaj civilnih sportakov ... moto provide  ... takrat smo ga pa ornk najebal :krneki: ...

 

no ja .. najebal ste ga vsi tisti, ki ne upoštevate CPP :jezik:

Popravljeno . Popravil maus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

js sam čakam, kdaj si bo policija kupla nekaj civilnih sportakov ... moto provide  ... takrat smo ga pa ornk najebal :krneki: ...

 

no ja .. najebal ste ga vsi tisti, ki ne upoštevate CPP :jezik:

No jz sm pol varen ,nevarno pa je za pikaena ki ima zdej novo ime   Petpik  :kva1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No jz sm pol varen ,nevarno pa je za pikaena ki ima zdej novo ime   Petpik  :kva1:

ko je pa enkrat Petpiknakubik ... je pa že prepozn

 

:krneki:

Popravljeno . Popravil maus
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj vem, da je sonček in suha cesta, ampak kakšno "pametno" pa moram vseeno napisati. Mogoče bo potem komu bolj jasno, zakaj je kdaj doživel kakšen "čuden" postopek v cestnem prometu. Ali pa mogoče samo pri prehodu državne meje. 

 

 

16. člen

(listine, ki jih morajo imeti pri sebi udeleženci cestnega prometa in obveznosti udeležencev pri kontroli voznikov, vozil, opreme, naprav in tovora)

(1) Voznik je dolžan imeti pri sebi listino, s katero dokaže, da sme voziti vozilo v cestnem prometu, veljavno prometno dovoljenje, listine o tovoru, dovoljenje za vožnjo v času prepovedi prometa, pri opravljanju prevoza skupine otrok pa tudi potrdilo o poklicnih vozniških izkušnjah.

(2) Voznik mora pooblaščeni uradni osebi na njeno zahtevo izročiti na vpogled listine, navedene v prejšnjem odstavku tega člena.

(3) Voznik mora na zahtevo pooblaščene uradne osebe omogočiti pregled vozila, opreme, naprav, tovora in pri njem sodelovati.

(4) Če vozilo ali voznik ne izpolnjujeta predpisanih pogojev za udeležbo v cestnem prometu, mora voznik na podlagi odredbe pooblaščene uradne osebe poskrbeti za takojšnjo odstranitev vozila.

(5) Z globo 40 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju z določbo prvega odstavka tega člena.

(6) Z globo 160 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju z določbo drugega ali tretjega odstavka tega člena.

 

148. člen

(1) Če so podani razlogi za sum, da je bilo storjeno kaznivo dejanje, za katero se storilec preganja po uradni dolžnosti, mora policija ukreniti potrebno, da se izsledi storilec kaznivega dejanja, da se storilec ali udeleženec ne skrije ali ne pobegne, da se odkrijejo in zavarujejo sledovi kaznivega dejanja in predmeti, ki utegnejo biti dokaz in da se zberejo vsa obvestila, ki bi utegnila biti koristna za uspešno izvedbo kazenskega postopka.

(2) Da bi izvršila naloge iz prejšnjega odstavka, sme policija zahtevati potrebna obvestila od oseb; opraviti potreben pregled prevoznih sredstev, potnikov in prtljage; za nujno potreben čas omejiti gibanje na določenem prostoru; ukreniti, kar je potrebno v zvezi z ugotavljanjem istovetnosti oseb in predmetov; razpisati iskanje osebe in stvari, ki se iščejo; v navzočnosti odgovorne osebe opraviti pregled določenih objektov in prostorov podjetij in drugih pravnih oseb in pregledati določeno njihovo dokumentacijo ter ukreniti in storiti drugo, kar je potrebno. O dejstvih in okoliščinah, ki se ugotovijo pri posameznih dejanjih in utegnejo biti pomembne za kazenski postopek, in o predmetih, ki so bili najdeni ali zaseženi, se napravi zapisnik ali uradni zaznamek.

 

164. člen

(1) Policija sme še pred začetkom preiskave zaseči predmete po 220. členu tega zakona, če bi bilo nevarno odlašati, in ob pogojih iz 218. člena tega zakona opraviti hišno in osebno preiskavo.

...

 

220. člen

(1) Predmeti, ki se morajo po kazenskem zakonu vzeti ali ki utegnejo biti dokazilo v kazenskem postopku, se zasežejo in izročijo v hrambo sodišču ali pa se kako drugače zavaruje njihova hramba.

...

4) Policisti smejo zaseči predmete, omenjene v prvem odstavku tega člena, kadar postopajo po 148. in 164. členu tega zakona ali kadar izvršujejo nalog sodišča.

(5) Pri zasegu predmetov se navede, kje so bili najdeni, in predmeti opišejo, po potrebi pa se tudi na drug način zavaruje ugotovitev njihove istovetnosti. Za zasežene predmete se izda zapisnik.

 

 

Nekaterim se bodo ti členi različnih zakonov zdeli brez veze in dolgočasni ter brez kakršne povezave. Zato pa sem napisal prvi odstavek, da se bodo nekoliko predramile sive celice. Da pa ne dolgovezim in nakladam, bom razložil. Gre za prevoz motornega kolesa ali štirikolesnika (samo kot primer). V tem primeru je takšno vozilo tovor in kot takšno mora imeti nekakšno listino. Torej, uraden dokument. Lahko je prometno dovoljenje, račun, ... Na podlagi takšnih dokumentov se ugotavlja izvor takšnega vozila in lastništvo. Kajti, glavno vprašanje je ali je to vozilo ukradeno ali ne. Lahko je, pa lastnik tega še ni ugotovil ali pa še ni prijavil. Enostavno je pri vozilih, katera so registrirana in zato evidentirana v nekih evidencah. V tem primeru se samo preveri številko šasije ali je mogoče to vozilo ukradeno. Bolj so problem neregistrirana vozila (kros motorji in ostala vozila), katera niso evidentirana in ponavadi brez vseh dokumentov (izgubljeni račun).

 

Primer 1; voznik v kombiju prevaža kros motor (letnik in ohranjenost nista pomembna). V cestnem prometu ali pri prehajanju državne meje doživi kontrolo. V tem primeru je voznik kombija lastnik kros motorja in gre na dirko. Vendar pri sebi nima nobenega dokumenta o "svojem" kros motorju. Policist na hitro pregleda vse skupaj in se zadovolji z odgovorom voznika, da je kros motor njegov. Voznik je zadovoljen, ker je kontrola potekala hitro in brez komplikacij. In se odpelje v sosednjo državo.

 

Primer 2; vse isto do stavka, da voznik nima nobenega dokumenta za "njegov" kros motor. Tukaj pa policist prične komplicirati in "zapravljati" voznikov čas. Voznik kombija je jezen, živčen in še kaj. Pri tem poskuša z vsemi argumenti dokazati, da je kros motor njegov, saj gre na dirko in, da je zato njegov kombi poln opreme potrebne za vikend žurko na kros progi. In na koncu vseeno lahko odpelje v "lepo našo sosedo". Vendar je izgubil veliko časa in živcev. 

 

Ponavadi je tako, kot je v drugem primeru. Vsi "pametni" in čimbolj prepričljivi v dokazovanju svojega prav. Na koncu itak jezni eden na drugega, še posebej "prevozniki" na policiste, ker jih nekaj za brez veze maltretirajo in jim kradejo čas ter na sistem, kateri to dopušča. Po njihovem mora biti policist vedeževalec in vedeti, da je motor njihova last, čeprav nimajo za to nobenega dokazila. Saj je tudi obratno marsikaj. Ampak na koncu se voznik kombija odpelje dalje s kros motorjem v tovornem prostoru. Torej se samo "pošteni" jezijo na policiste in na sistem ? Še vedno so se in poleg tega govorili, da naj ustavljajo lopove. 

 

Sedaj pa; kaj pa, če. Kaj pa, če je voznik kombija lopov in vozi ukraden motor ? Kaj pa, če policist "spusti" takšnega lopova z vašim ukradenim kros motorjem naprej ? Če bi poštenim na čelu pisalo "pošten", nepoštenim pa "nepošten", bi verjetno policija kmalu dobila "odkaz".

Samo pomislite, da policist ustavi lopova z vašim kros motorjem in ga spusti naprej. In to samo zato, ker ste bili vi v eni prejšnji kontroli tako prepričljivi v dokazovanju lastništva za kros motor v vašem kombiju, da vam je policist verjel, čeprav niste imeli pri sebi nobenega dokumenta kot dokazilo. Zakaj potem ne bi mogel biti lopov ravno tako prepričljiv v dokazovanju lastništva, kot vi ? 

 

Vsakršno preverjanje lastništva ali izvor kros motorja ni nepotrebno "jebanje" ljudi v glavo. Zavedati se morate, da je vse to zaradi zavarovanja premoženja. In, če sta potrebni dve uri, da se preveri kros motor, bosta pač minili dve uri. V vsakem primeru je to dobra lekcija za "poštenjake", da ne pozabijo imeti pri sebi dokument vozila, s katerim lahko dokazujejo lastništvo ali pa izvor vozila, ter za ostale "poštenjake", da jim pa mogoče ne bo uspelo.

 

Ta zapis ni mišljen kot "pametovanje" o odkrivanju ukradenih motornih koles (samo primer), ampak za pojasnitev nekaterim, zakaj doživijo temeljito kontrolo, kadar v kombiju ali na prikolici vozijo vozilo brez dokumentov. Prav tako ni ta zapis mišljen kot odkrivanje ukradenih vozil s ponarejeno ali prenarejeno številko šasije. Ponavljam, gre za razlago vsem vam, kateri v tovornem prostoru ali na prikolici prevažate vozila brez dokumentov. Da se ne boste brez potrebe jezili zaradi temeljite kontrole. Mogoče boste potem vedno imeli pri sebi dokument tega kros motorja. Če se je pa dokument izgubil ali bil uničen, potem je pa uvoznik tega vozila na vrsti. 

 

Verjetno se bo kdo spomnil in rekel, da imajo vsi motorji številko šasije in, da se lahko po tej številki ugotovi ali je vozilo ukradeno ali pa ne. Sem že prej napisal, da pa mogoče lastnik še ne ve, da mu je nekdo ukradel vozilo oziroma sploh še ni prijavil kraje vozila. Kako naj v takšnem primeru policist ve, da je vozilo ukradeno ? Pa smo v nekem začaranem krogu. Zato pa boste nekateri malo bolj razumeli spodaj priliman člen o evidentiranju in označevanju neregistriranih motornih vozil.

 

Kajti, lahko se zgodi, da boste šli na dirko kot gledalec in ne kot tekmovalec. Zato pa so prilimani vsi ti členi na vrhu. 

 

28.č člen

(evidenca in označitev vozil na motorni pogon)

(1) Vozila na motorni pogon, ki niso registrirana v skladu s predpisi, ki urejajo motorna vozila, ker niso namenjena vožnji po cestah (motorne sani, štirikolesniki, motorna kolesa in druga vozila), morajo biti z namenom omogočanja opravljanja učinkovitega nadzora nad vožnjo z vozili na motorni pogon v naravnem okolju vpisana v evidenco vozil na motorni pogon in označena na način, ki omogoča identifikacijo vozila na motorni pogon.

(2) Evidenca vozil na motorni pogon vsebuje:

– datum vpisa vozila na motorni pogon v evidenco,

– podatke o vozilu na motorni pogon, in sicer: podatke o znamki in tipu vozila ter tehnične podatke o vrsti vozila in

– podatke o lastniku vozila na motorni pogon, in sicer: ime in priimek oziroma firmo, EMŠO oziroma matično številko ter naslov stalnega ali začasnega prebivališča oziroma sedež.

(3) Evidenco vozil na motorni pogon kot upravljavec vzpostavi, upravlja, vzdržuje in nadzoruje ministrstvo, pristojno za promet.

(4) Podatki v evidenci vozil na motorni pogon se obdelujejo elektronsko.

(5) Za vpis v evidenco vozil na motorni pogon in izdajo potrdil o vpisu vozil v evidenco vozil na motorni pogon, ki vsebujejo tudi podatke o lastniku vozila na motorni pogon iz tretje alineje drugega odstavka tega člena, so pristojne upravne enote.

(6) Ministrstvo, pristojno za promet, ministrstvo, pristojno za notranje zadeve, ministrstvo, policija, državni organi, ki opravljajo inšpekcijski nadzor nad izvajanjem tega zakona, in naravovarstveni nadzorniki imajo pri svojem delu pravico do dostopa do podatkov iz evidence vozil na motorni pogon, ki jih potrebujejo pri opravljanju svojih nalog. Dostop je brezplačen. Tem organom se zagotavlja dostop do podatkov in te evidence z neposredno računalniško povezavo oziroma z možnostjo dostopa do teh podatkov z uporabo ustrezne tehnologije.

(7) Podatki iz evidence iz prvega odstavka tega člena se hranijo dve leti po izbrisu vozila na motorni pogon iz evidence vozil na motorni pogon. Po poteku tega roka se ti podatki hranijo kot arhivsko gradivo v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo dokumentarnega in arhivskega gradiva ter arhive.

(8) Minister, pristojen za promet, predpiše podrobnejši način vpisa v evidenco vozil na motorni pogon, vsebino vloge za vpis v evidenco vozil na motorni pogon, vključno z načini dokazovanja lastništva vozila na motorni pogon, način upravljanja evidence, obrazec potrdila o vpisu v evidenco vozil na motorni pogon in podrobnejši način označitve vozil na motorni pogon.

 

»161. člen

(lažji prekrški)

(1) Z globo od 1.000 do 2.000 eurov se kaznuje za prekršek pravna oseba:

...

7. če uporablja vozilo na motorni pogon, ki ni vpisano v evidenco in ni označeno (prvi odstavek 28.č člena);

...

(2) Z globo od 200 do 1.000 eurov se za prekršek iz prejšnjega odstavka kaznuje samostojni podjetnik posameznik ali posameznik, ki samostojno opravlja dejavnost.

(3) Z globo od 200 do 400 eurov se za prekršek iz prvega odstavka tega člena kaznuje tudi odgovorna oseba pravne osebe, odgovorna oseba samostojnega podjetnika posameznika, odgovorna oseba posameznika, ki samostojno opravlja dejavnost, ali odgovorna oseba v državnem organu ali odgovorna oseba samoupravne lokalne skupnosti.

(4) Z globo od 40 do 100 eurov se kaznuje za prekršek iz prvega odstavka tega člena posameznik.

...

...

Popravljeno . Popravil Borutt
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Borutt prosim za pojasnilo

Včeraj sem se vračal iz Maribora in pred počivališčem dohitel kombi carinikov,ki je vozil za tovornjakom, oba prehitim nato pa začne tovornjak prehitevati še kombi carine. Vozi pred njim in pri uvozu na počivališče vklopi svetlobne signale ter s tovornjakom zavijeta z AC na počivališče.

Zanima me, ali lahko carinik na podoben način ustavlja in kontrolira tudi osebna vozila ter ostale udeležence v prometu, ali lahko to izvaja le za tovorni promet?

Lp, notranc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko in če maš dizla ti vzamejo vzorec.Mene so ustavili ,ko sem bi s svojim osebnimn.Vendar pa me je ustavil policaj,vzorec pa je vzel carinik. Mislim ,da imajo sedaj cariniki večja pooblastila kot par let nazaj.

Popravljeno . Popravil gusar
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Borutt prosim za pojasnilo

Včeraj sem se vračal iz Maribora in pred počivališčem dohitel kombi carinikov,ki je vozil za tovornjakom, oba prehitim nato pa začne tovornjak prehitevati še kombi carine. Vozi pred njim in pri uvozu na počivališče vklopi svetlobne signale ter s tovornjakom zavijeta z AC na počivališče.

Zanima me, ali lahko carinik na podoben način ustavlja in kontrolira tudi osebna vozila ter ostale udeležence v prometu, ali lahko to izvaja le za tovorni promet?

Lp, notranc

 

1. člen

Ta pravilnik določa način in postopek, po katerem uniformirani inšpektorji in uniformirani cariniki Carinske uprave Republike Slovenije (v nadaljevanju: cariniki in inšpektorji) zaradi odkrivanja kršitev carinskih, trošarinskih in drugih predpisov, za izvajanje katerih je pristojna carinska služba, ustavljajo prevozna sredstva v cestnem in vodnem prometu na celotnem območju Republike Slovenije.

2. člen

Cariniki in inšpektorji pri ustavljanju prevoznih sredstev uporabljajo posebej označena službena vozila in plovila.

Posebej označena službena vozila so vozila carinske službe, ki imajo na levi in desni zunanji bočni strani vozila viden napis »CARINA« in carinski znak ter napis »CARINA« na pokrovu motorja.

Posebej označena službena plovila so plovila carinske službe, ki imajo na boku plovila viden napis »CARINA« in carinski znak.

Ustavljanje vozil v cestnem prometu

3. člen

Za ustavljanje vozil v cestnem prometu cariniki in inšpektorji uporabljajo:

– lopar brez lastnega vira svetlobe,

– lopar z lastnim virom svetlobe,

– ročno svetilko in

– svetlobno tablo.

Lopar za urejanje prometa brez lastnega vira svetlobe ima obliko kroga z rumeno osnovo in rdečim robom in je prevlečen z odsevno snovjo.

Lopar z lastnim virom svetlobe ima na sredini kroga svetilko s filtrom rdeče barve, premera najmanj 10 cm.

Ročna svetilka za ustavljanje vozil ponoči ima svetlobni filter rdeče barve.

Svetlobna tabla v službenem vozilu carinske službe je elektronski zaslon, na katerem se lahko izpiše statična ali premikajoča se odredba drugim udeležencem v cestnem prometu. Odredba je sestavljena iz črk in se daje iz vozečega ali ustavljenega službenega vozila carinske službe. Svetlobna tabla je nameščena znotraj vozila, in sicer mora biti vgrajena tako, da takrat, ko ni v uporabi, vozniku ne zmanjšuje preglednosti iz vozila.

4. člen

Poleg naprav iz prejšnjega člena cariniki in inšpektorji pri ustavljanju vozil uporabljajo tudi triopan znak.

Triopan znak je prometni znak v obliki tristrane piramide. Osnovna barva stranskih ploskev je bele barve. Na dveh stranskih ploskvah je prometni znak za izrecne odredbe (II-32) »prepovedan prehod brez ustavljanja – carina«, na eni stranski ploskvi pa je napis črne barve: »CARINA-DOUANE«.

5. člen

Kolikor v tem pravilniku ni drugače določeno, cariniki in inšpektorji pri ustavljanju vozil smiselno uporabljajo določbe pravilnika o znakih, ki jih dajejo policisti udeležencem v cestnem prometu (Uradni list RS, št. 57/99).

Za ustavljanje vozil ponoči in v pogojih zmanjšane vidljivosti cariniki in inšpektorji vedno uporabljajo lopar z lastnim virom svetlobe ali ročno svetilko.

6. člen

Kadar cariniki in inšpektorji ustavljajo vozila, morajo povrh uniforme nositi še zgornji del oblačila živo rumene barve s posebnimi odsevnimi traki in napisom »CARINA« na hrbtni strani.

Cariniki in inšpektorji morajo pred mestom, kjer ustavljajo, na vidno mesto na robu vozišča postaviti triopan znak, tako da ga vozniki pravočasno in zlahka opazijo. Pri tem morajo paziti, da se postavijo na mesto, kjer v čim manjši meri ovirajo promet in kjer je dovolj prostora, da voznik varno ustavi vozilo zunaj vozišča, ne da bi bil pri tem ogrožen preostali promet.

7. člen

Cariniki in inšpektorji lahko vozila med vožnjo ustavljajo tudi s pomočjo svetlobne table, ki je nameščena znotraj vozila. To storijo tako, da s službenim vozilom zapeljejo pred vozilo, ki ga želijo ustaviti in na svetlobni tabli izmenično izpišejo odredbi »STOP-CARINA« in »SLEDITE MI« Kadar ustavljajo vozilo s tujo registracijo, cariniki in inšpektorji na svetlobno tablo izmenično izpišejo odredbi »STOP-DOUANE« in »FOLLOW ME«.

Voznik mora slediti vozilo na najbližje mesto, kjer je možno varno ustaviti zunaj vozišča.

8. člen

Če voznik ne upošteva odrejenega ukrepa in ne ustavi vozila, carinik oziroma inšpektor sporoči podatke o vozilu policiji in zahteva pomoč na način, določen v 7. členu pravilnika o načinu izvajanja pooblastil pooblaščenih uradnih oseb carinske službe (Uradni list RS, št. 65/00).

 

10. člen

(svetlobna tabla)

(1) Svetlobna tabla je elektronski zaslon, na katerem lahko policist ali druga pooblaščena uradna oseba izpiše statično ali tekoče oziroma premikajoče se sporočilo (opozorilo ali odredbo) drugim udeležencem cestnega prometa. Sporočilo je sestavljeno iz črk ali črk in drugih simbolov in se daje iz vozečega ali ustavljenega vozila.

(2) Svetlobna tabla je lahko nameščena znotraj ali zunaj vozila. V notranjosti vozila mora biti vgrajena tako, da takrat, kadar ni v uporabi, vozniku ne zmanjšuje preglednosti iz vozila.

(3) Udeleženec cestnega prometa mora ravnati v skladu z odredbo policista ali odredbo druge pooblaščene uradne osebe, izpisano na svetlobni tabli.

 

21. člen

(1) Cariniki oziroma inšpektorji na celotnem območju Republike Slovenije ter tudi zunaj območja Republike Slovenije, če je tako določeno z mednarodnimi pogodbami, izvajajo:

- carinski nadzor,

- carinsko kontrolo,

- trošarinski nadzor,

- trošarinsko kontrolo,

- okoljski davčni nadzor,

- okoljsko davčno kontrolo,

- inšpekcijski nadzor,

- carinske preiskave

 

27. člen

(1) Uniformirani carinik in uniformirani inšpektor lahko zaradi odkrivanja kršitev carinskih, trošarinskih in drugih predpisov, za izvajanje katerih je pristojna služba, na celotnem območju Republike Slovenije:

1. spremljata, ustavita, pregledata in preiščeta vsako prevozno sredstvo;

2. pregledata in preiščeta vsako prevozno sredstvo kjer koli, kjer se opravlja vtovor ali iztovor blaga ali trošarinskih izdelkov oziroma je ta že bil opravljen;

3. ustavita vsako osebo in pregledata ter preiščeta prenosna sredstva in stvari, ki jih nosi s seboj;

4. ugotavljata namensko uporabo pogonskega goriva v vseh prevoznih sredstvih, delovnih napravah in strojih ter namensko uporabo vseh drugih trošarinskih izdelkov, ugotavljata vsebnost sredstev za označevanje pri prodaji energentov za pogon in njihovo točenje v nasprotju z zakonom ter odrejata črpanje neustreznega energenta in čiščenje rezervoarja, v katerem se energent nahaja;

5. pregledata blago, za katero obstaja sum, da je predmet ali sredstvo kršitve carinskih, trošarinskih ali drugih predpisov, za nadzor nad izvajanjem katerih je pristojna služba.

 

(2) Zaradi izvajanja ukrepov iz prejšnjega odstavka je vsakdo dolžan ustaviti na mestu, ki ga odredi uniformirani carinik oziroma uniformirani inšpektor z dajanjem predpisanih znakov, na način in po postopku, ki ga predpiše minister, pristojen za finance, v soglasju z ministrom, pristojnim za notranje zadeve. Na zahtevo uniformiranega carinika oziroma uniformiranega inšpektorja mora dati vse potrebne podatke in mu pokazati blago in trošarinske izdelke, ki jih prevaža ali prenaša.

(3) Pregled prevoznega ali prenosnega sredstva pomeni vizuelni pregled prostorov, prevoznega ali prenosnega sredstva in stvari, ki so v njem.

(4) Preiskava prevoznega ali prenosnega sredstva, ki se lahko opravi v primeru razlogov za sum kršitve carinskih, trošarinskih ali drugih predpisov, katerih izvajanje je v pristojnosti službe, pa pomeni podroben pregled vseh delov prevoznega ali prenosnega sredstva, vključno s stvarmi v njem, pri katerem se lahko za pregled posameznih delov prevoznega ali prenosnega sredstva oziroma stvari v njem uporabijo tehnični pripomočki in prevozno ali prenosno sredstvo oziroma stvari tudi razstavijo.

(5) Vse kar je predmet pregleda iz prejšnjega odstavka, lahko carinik in inšpektor tudi fotografirata ali posnameta na drug nosilec vizualnih podatkov.

(6) Če je to nujno za uspešno izvedbo ukrepa, lahko carinik in inšpektor pooblastila iz 2., 3., 4. in 5. točke prvega odstavka tega člena izjemoma izvedeta v civilni obleki.

 

28. člen

(ugotavljanje namenske uporabe)

Namenska uporaba goriva v prevoznih sredstvih, delovnih napravah in strojih se ugotavlja z odvzemom vzorcev neposredno iz rezervoarja ali morebitnih drugih delov vozila oziroma vlečenega vozila v skladu s prejšnjim členom. Če se ugotovi, da je za pogon uporabljen označen energent, ki je namenjen ogrevanju, se uvede postopek o prekršku.

29. člen

(odreditev črpanja in čiščenje rezervoarja)

(1) Ob ugotovitvi, da je za pogon uporabljen označen energent, ki je namenjen ogrevanju, carinik oziroma inšpektor zaradi zasega izda odredbo o njegovem črpanju iz rezervoarja. Z odredbo se naložijo črpanje in hranjenje energenta ter čiščenje rezervoarja, vozilo pa se po določilih Zakona o trošarinah (Uradni list RS, št. 103/04 – uradno prečiščeno besedilo) pospremi do najbližjega pooblaščenega servisa.

(2) Pooblaščene servise iz prejšnjega odstavka določi Generalni carinski urad.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Maus a ti bos reku da skoz vozis 30 50 90 130 ? Grem stavit da ne.... tko da ne zeli si motorjev pod kriniko, hit bi te kje ujel... tud ce za mal €... vseen skoda vsazga centa. Se pa strinjam da uni res norci k polagajo 200 mim traktorjev da so za polovit. K cesta je le cesta, za vse in se treba tega zavedat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Maus a ti bos reku da skoz vozis 30 50 90 130 ? Grem stavit da ne.... tko da ne zeli si motorjev pod kriniko, hit bi te kje ujel... tud ce za mal €... vseen skoda vsazga centa. Se pa strinjam da uni res norci k polagajo 200 mim traktorjev da so za polovit. K cesta je le cesta, za vse in se treba tega zavedat.

 

Za Mausa lahko jaz dam tvojo roko v ogenj. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Borutt hvala za odgovor.

Ugotovitve:

Prebrano samo potrjuje mojo bojazen,da postajamo državljani naše republike čedalje bolj nadzirani od organov, ki jih plačujemo in smo jih prekvalifikirali v organe za nadzor, ko se jim je ukinilo delavno mesto. Delavci, ki jih futrajo žal te možnosti nimajo in gredo ob ukinitvi delavnega mesta žal na zavod za zaposlovanje.

Vsi enaki, vsi enakopravni!!!

Lp,notranc

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kakšno bojazen? sej se niso tega dons spomnili .... mogoče je pozabil napisat koliko let že to delajo, carina te je lahko in te še vedno lahko ustavi kadarkoli, tudi domov lahko pride.,

Kaj ma zdej to veze spet z zavodom za zaposlovanje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!