Skoči na vsebino

STOP Policija !


Thundercat

Priporočene objave

pred 53 minutami, dondule pravi:

Jst bi pa Borutta vprašow,na tistem papirju,ki ti ga policist da v roke je spodaj tudi rubrika "opombe"(vsaj mislim da piše opombe sm že pozabu),a tm lahko tudi voznik kaj napiše ali je to samo za policijo,vem neumno pa vendar! 

Piše "Opombe" in je namenjeno opombam v zvezi podpisa ali vročitve plačilnega naloga. Torej to rubriko izpolni policist, kadar nekdo ne želi podpisati ali pa je plačilni nalog poslan po pošti. 

Zate pa obstaja možnost podati zahtevo za sodno varstvo in tam napisati vse, kar se ti zdi pravilno in potrebno. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 6. 11. 2015, motom pravi:

Predvidevam, da si član oddelka, ki bi ga bilo najbolje kar ukinit. Bom kar povedal, kaj si mislim o vas... da vam še kakšen dan polepšam. Policaji kar znate delat, v glavnem delate slabo. Ne jamrajte za slabe plače, poiščite si bolje plačano delo. Tu nastane problem, ker si druge službe ne morete najti, ker trgu dela nimate kaj ponudit.

Posnetki dogajanj na gorenjski avtocesti dokazujejo diletantstvo policajev. Nenadna sprememba smeri civilnega avta, brez smernika. Lučke se pa prižgejo, ko je že vse drobno. Krivec je pa seveda pijan voznik... kako prikladno.

https://www.youtube.com/watch?v=iKOdKy9H3hs

 

Provida ujame kretena, prižge lučke, da opozori nase in glej... v nekaj sekundah je nesreča tu. Bravo! Če kdo misli, da voznika nihče v nekaj kilometrski napačni vožnji ni opozoril in da kar nadaljuje, ker tega ne ve, je to lahko le član diletantskega oddelka.

https://www.youtube.com/watch?v=vMkeDR9d2mk

 

 

Slabo predvidevaš, če si s tem mislil, da sem policaj. Imam pa precej opravka z njimi in jih precej poznam.

Trdit, da do nesreče pri vožnji v napačno smer ne bi prišlo, če ne bi bila prisotna policija v providi, je ..... (vstavi kar ti pade na pamet ali pa mimo nje). Verjetno pa ga nikoli ne bi dobili. In koliko baba čula baba rekla, ga potem na postaji tudi ne bi nahoblali na črno.

 

Ob 6. 11. 2015, DAMI34 pravi:

Če se samo na ta video ozrem, je kreten v avtu "z lučkami" izsilil prednost vozečemu po prehitevalnem pasu. Verjetno je bila zelo prikladna izjava, da je mal martinov. :D (sejlahkdajebil) Tak da se 100% strinjam z Motom. Je pa čist možno da so policaje (v videu) zmedle lučke na nasprotni strani.

Zato so krivi in pika. :P

Vsaka stvar, ki je namenjena preusmeritvi pozornosti jo ponavadi tudi preusmeri. Se dobro spomnim zgodbice s Korzike, ko smo se ponoči vračali domov. Tik preden smo prišli v naselje (bolj slabo osvetljeno) je bila opozorilna tabla-radar, ki ti izmeri hitrost. Lej ga zlomka, pa saj grem res 50 sem pomislil, ko sem preveril cifre...v naslednji sekundi sem že lomil motor, da sem se komaj izognil psu, ki je lutal po cesti in ga je bilo slabo videti. Pred mano, je že Kmet slalomiral mim psa...on še table ni rabil, da bi ga zmedla. Predvidevam, da najbrž nimam pojma in ne znam vozit, k me je ena uboga tabla z napisom zmedla. :smoke:

Predlagam uporabo kopilota. Ti voziš in paziš na cesto, kopilot pa na table, okolico, nage babe, lučke, ...

 

Ob 6. 11. 2015, thumper pravi:

a sti tud organ za notranje zadeve?

ni res .. 

luči non-stop utripajo...

če je hitrost primerna utripajo belo... 

če je hitrost prevevisoka utripajo rdeče ...

sam un polcaj n posnetku pa slamom in ti brez smerokazov... ccc

Glej gori. Organ za notranje zadeve samo pri moji dragi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 6. 11. 2015, motom pravi:

Predvidevam, da si član oddelka, ki bi ga bilo najbolje kar ukinit. Bom kar povedal, kaj si mislim o vas... da vam še kakšen dan polepšam. Policaji kar znate delat, v glavnem delate slabo. Ne jamrajte za slabe plače, poiščite si bolje plačano delo. Tu nastane problem, ker si druge službe ne morete najti, ker trgu dela nimate kaj ponudit.

Posnetki dogajanj na gorenjski avtocesti dokazujejo diletantstvo policajev. Nenadna sprememba smeri civilnega avta, brez smernika. Lučke se pa prižgejo, ko je že vse drobno. Krivec je pa seveda pijan voznik... kako prikladno.

 

Provida ujame kretena, prižge lučke, da opozori nase in glej... v nekaj sekundah je nesreča tu. Bravo! Če kdo misli, da voznika nihče v nekaj kilometrski napačni vožnji ni opozoril in da kar nadaljuje, ker tega ne ve, je to lahko le član diletantskega oddelka.

 

 

Slabo predvidevaš, če si s tem mislil, da sem policaj. Imam pa precej opravka z njimi in jih precej poznam.

Trdit, da do nesreče pri vožnji v napačno smer ne bi prišlo, če ne bi bila prisotna policija v providi, je ..... (vstavi kar ti pade na pamet ali pa mimo nje). Verjetno pa ga nikoli ne bi dobili. In koliko baba čula baba rekla, ga potem na postaji tudi ne bi nahoblali na črno.

 

Ob 6. 11. 2015, DAMI34 pravi:

Če se samo na ta video ozrem, je kreten v avtu "z lučkami" izsilil prednost vozečemu po prehitevalnem pasu. Verjetno je bila zelo prikladna izjava, da je mal martinov. :D (sejlahkdajebil) Tak da se 100% strinjam z Motom. Je pa čist možno da so policaje (v videu) zmedle lučke na nasprotni strani.

Zato so krivi in pika. :P

Vsaka stvar, ki je namenjena preusmeritvi pozornosti jo ponavadi tudi preusmeri. Se dobro spomnim zgodbice s Korzike, ko smo se ponoči vračali domov. Tik preden smo prišli v naselje (bolj slabo osvetljeno) je bila opozorilna tabla-radar, ki ti izmeri hitrost. Lej ga zlomka, pa saj grem res 50 sem pomislil, ko sem preveril cifre...v naslednji sekundi sem že lomil motor, da sem se komaj izognil psu, ki je lutal po cesti in ga je bilo slabo videti. Pred mano, je že Kmet slalomiral mim psa...on še table ni rabil, da bi ga zmedla. Predvidevam, da najbrž nimam pojma in ne znam vozit, k me je ena uboga tabla z napisom zmedla. :smoke:

Predlagam uporabo kopilota. Ti voziš in paziš na cesto, kopilot pa na table, okolico, nage babe, lučke, ...

 

Ob 6. 11. 2015, thumper pravi:

a sti tud organ za notranje zadeve?

ni res .. 

luči non-stop utripajo...

če je hitrost primerna utripajo belo... 

če je hitrost prevevisoka utripajo rdeče ...

sam un polcaj n posnetku pa slamom in ti brez smerokazov... ccc

Glej gori. Organ za notranje zadeve samo pri moji dragi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, nazo13 pravi:

 

Predlagam uporabo kopilota. Ti voziš in paziš na cesto, kopilot pa na table, okolico, nage babe, lučke, ...

Kopilot-ka je bila onlajn...pa ni nč videla, pes bil ninđa, sad ga ima sad ga nema.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, DAMI34 pravi:

Kopilot-ka je bila onlajn...pa ni nč videla, pes bil ninđa, sad ga ima sad ga nema.

Kopilotko drugič direkt priklopi preko HDM kabla in ne preko Wi-Fija, psa pa direkt v glavo s kolesom in v lonec z njim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, nazo13 pravi:

Kopilotko drugič direkt priklopi preko HDM kabla in ne preko Wi-Fija, psa pa direkt v glavo s kolesom in v lonec z njim.

sj nism kitajc :P

moja ma raj usb priklop :ras:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

zadnje čase je veliko besed glede varnostne razdalje. Vsi govorijo o pravilu dveh sekund in po tej verziji imamo naslednjo tabelo.

10 km/h - 5,6 metra

20 km/h - 11,2 metra

30 km/ h - 16,6 metra

40 km/h - 22,2 metra

50km/h - 27,8 metra

90 km/h - 50,0 metra

100 km/h - 55,6 metra

130 km/h - 72,2 metra

150 km/h - 83,4 metra

200 km/h - 111,2 metra

A se kdo spomni kako so nas včasih učili v avtošolah?

 

LP, notranc

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolikor se spomnim, so nas včasih učili nekako tako: Varnostna razdalja (m) = hitrost v km/h / 10 * 3

Torej:

80  / 10 * 3 = 24

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, danci1973 pravi:

Kolikor se spomnim, so nas včasih učili nekako tako: Varnostna razdalja (m) = hitrost v km/h / 10 * 3

Torej:

80  / 10 * 3 = 24

 

 

 

Ja tudi jaz imam to formulo v glavi

 

LP,n

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, danci1973 pravi:

Kolikor se spomnim, so nas včasih učili nekako tako: Varnostna razdalja (m) = hitrost v km/h / 10 * 3

Torej:

80  / 10 * 3 = 24

 

 

 

Meni je inštruktor dejal, da naj delim hitrost v km/h z dva in dobim približno varnostno razdaljo. Za policaje lahko dodam še kakšen meter ali dva.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

torej, pri vožnji 100km/h bo zjutraj ob 7uri vsakih 55,6 metra en avto. Če prav računam sta na vsakih 100m 2 avta, torej 20 avtomobilov na relaciji 1km. 

Predlagam Vrhničanom, ki se redno vozijo v službo odhod ob 5 uri zjutraj da pridejo lahko pravočasno do 8 ure. :ras:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene in vse z katerimi sem se pogovarjal o varnosti razdalji zadnjih 10 odkar sem dobil prvi izpit so učili pravila dveh sekund. Se pravi varnostna razdalja je razdalja ki jo vozilo prevozi z trenutno hitrostjo v 2 sekundah, pri čemer je prva sekunda rezervirana za reakcijski čas, druga pa za zaviranje. Uporaba pa naj bi v praksi izgledala nekako tako da, ko vozilo pred tabo pride mimo nekega objekta ob cesti (znak, luknja kamen, grm, ...) začneš šteti. Začneš pa z 21, saj na bi čas za izgovorjavo tega števila bil najbližje 1 sekundi. Če ti uspe izgovoriti 21, 22, potem imaš dovolj dolgo varnostno razdaljo, če ne pa premajhno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 9. 11. 2015, notranc pravi:

Zdravo,

zadnje čase je veliko besed glede varnostne razdalje. Vsi govorijo o pravilu dveh sekund in po tej verziji imamo naslednjo tabelo.

10 km/h - 5,6 metra

20 km/h - 11,2 metra

30 km/ h - 16,6 metra

40 km/h - 22,2 metra

50km/h - 27,8 metra

90 km/h - 50,0 metra

100 km/h - 55,6 metra

130 km/h - 72,2 metra

150 km/h - 83,4 metra

200 km/h - 111,2 metra

A se kdo spomni kako so nas včasih učili v avtošolah?

 

LP, notranc

 

zdej mi ni nč več jasno..

pri 100kmh prevoziš v eni sekundi slabih 28m..56 m - 28m je 28 metrov zavorne poti ...ja če maš koenigsseg-a ...mogoče..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, thumper pravi:

zdej mi ni nč več jasno..

pri 100kmh prevoziš v eni sekundi slabih 28m..56 m - 28m je 28 metrov zavorne poti ...ja če maš koenigsseg-a ...mogoče..

Upoštevati moraš še zavorno pot vozila pred tabo, ki ima povečini približno podobno zavorno pot kot tvoje.

Razen, če ne divjaš s svojim cliotom za kakšnim Enzom, Bikom, Vernom, ... Potem si ga nažvižgal, ko opaziš njegove zavorne luči, ti pa dva metra za njim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, nazo13 pravi:

Upoštevati moraš še zavorno pot vozila pred tabo, ki ima povečini približno podobno zavorno pot kot tvoje.

Razen, če ne divjaš s svojim cliotom za kakšnim Enzom, Bikom, Vernom, ... Potem si ga nažvižgal, ko opaziš njegove zavorne luči, ti pa dva metra za njim.

ne načeloma mi ni treba upoštevati zavprne poti vozila pred mano - ker ponavadi ko mi nekdo reče moraš je to težko..

bolj bi poudaril primer ko se ti avto spredaj brez zaviranja zaleti v neoznačen kamion ki se je postavil povprek na avtocesti ponoči.. 

načeloma je v sedanjem prometu potrebno gledati min. dva - bolje pa tri vozila pred sabo kaj se z njimi dogaja in predvidevati da ta ki je pred tabo tipka po telefonu - torej je treba vozilo pred sabo avtomatsko izločiti iz teh podatkov ker se bo itak zabil in imel samo par metrov zavorne poti - če sploh..

zdaj veš na kaj sem mislil  kajne...

pa še enkrat napiš da mam renoja al pa dizla te bom banal... :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, thumper pravi:

ne načeloma mi ni treba upoštevati zavprne poti vozila pred mano - ker ponavadi ko mi nekdo reče moraš je to težko..

bolj bi poudaril primer ko se ti avto spredaj brez zaviranja zaleti v neoznačen kamion ki se je postavil povprek na avtocesti ponoči.. 

načeloma je v sedanjem prometu potrebno gledati min. dva - bolje pa tri vozila pred sabo kaj se z njimi dogaja in predvidevati da ta ki je pred tabo tipka po telefonu - torej je treba vozilo pred sabo avtomatsko izločiti iz teh podatkov ker se bo itak zabil in imel samo par metrov zavorne poti - če sploh..

zdaj veš na kaj sem mislil  kajne...

pa še enkrat napiš da mam renoja al pa dizla te bom banal... :P

 

Tudi na WC ne moraš iti. Lahko se poščiješ v hlače.

Se zgodi. Pri pravilni varnostni razdalji bi videl blisk ob trku, explozijo kot ob ognjemetu, pa vsaj tri ponovitve iz različnih zornih kotov. Vsaj tako je to videti v ta pravih akcijskih filmih.

Se popolnoma strinjam s tretjim odstavkom.

Menim, da vem. Drugače pa bom vprašal pri dopolnilnem.

Torej imaš bencinarja in benflna? Pljuc na benfo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 9. 11. 2015, danci1973 said:

Kolikor se spomnim, so nas včasih učili nekako tako: Varnostna razdalja (m) = hitrost v km/h / 10 * 3

Torej:

80  / 10 * 3 = 24

 

Najbrž pa je ta formula veljala za (pribilžno) zavorno razdaljo, brez upoštevanja reakcijskega časa.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, nazo13 pravi:

Torej imaš bencinarja in benflna? Pljuc na benfo!

ti bom povedal kaj imam ker maš dopolnilnega šele drug tedn..

plinarja suzukija imam ..

pljuc na bemflo..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa sej mors zmer spremljat promet kokr se da dalec naprej....ne pa avto pred seboj. Tuki je ogromen problem pri nas. Ker je folk zabit. Lepo se vidi na avtocesti, ko se prizigajo stoplampe kot domine podirajo.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima, ce ti lahko policija zaseze motor v primeru, da te drugic zalotijo  na istem motorju ,  ki je neregistrirano ter ni tehnicno brezhibno (beri: slick guma, brez ogledal, smernikov, zadnja luc ne sveti, motor bolj za na pisto)

Kakor sem bral v ZprCP ter ZMV je zaseg dovoljen ob hujsem prekrsku navedenih v 23. clenu zprcp samo kako je pa v primeru, da isti prekrsek ponovis, ti ravno tako lahko zasezejo motor ali se samo izrece globa (v primeru, da imas veljavno voznisko ter nimas stranske sankcije prepovedi voznje motornega vozila, ter nimas storjenih prekrskov glede prekoracitve ali alkoholiziranosti ter da nisi bil ustavljen zaradi prekomerne hitrosti ampak samo drugic kaznovan zaradi voznje z neregistriranim vozilom, ki ni brezhibno)

 

4.če je storilec kljub prepovedi nadaljnje vožnje vožnjo nadaljeval ali ponovil prekršek, zaradi katerega mu je bila prepovedana nadaljnja vožnja;     tale tocka 23. clena o zasegu mi je se najbolj logicna razlaga, da po domace ce te dobijo pri prekrsku in te izlocijo iz prometa in te nato naslednjic spet dobijo pri istem prekrsku ti potem zasezejo vozilo?  ali pa se ta tocka nanasa samo na ravnanje v trenutku storjenega prekrska in ne za v bodoca dejanja?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, jhribar1 pravi:

Mene pa zanima, ce ti lahko policija zaseze motor v primeru, da te drugic zalotijo  na istem motorju ,  ki je neregistrirano ter ni tehnicno brezhibno (beri: slick guma, brez ogledal, smernikov, zadnja luc ne sveti, motor bolj za na pisto)

Kakor sem bral v ZprCP ter ZMV je zaseg dovoljen ob hujsem prekrsku navedenih v 23. clenu zprcp samo kako je pa v primeru, da isti prekrsek ponovis, ti ravno tako lahko zasezejo motor ali se samo izrece globa (v primeru, da imas veljavno voznisko ter nimas stranske sankcije prepovedi voznje motornega vozila, ter nimas storjenih prekrskov glede prekoracitve ali alkoholiziranosti ter da nisi bil ustavljen zaradi prekomerne hitrosti ampak samo drugic kaznovan zaradi voznje z neregistriranim vozilom, ki ni brezhibno)

 

4.če je storilec kljub prepovedi nadaljnje vožnje vožnjo nadaljeval ali ponovil prekršek, zaradi katerega mu je bila prepovedana nadaljnja vožnja;     tale tocka 23. clena o zasegu mi je se najbolj logicna razlaga, da po domace ce te dobijo pri prekrsku in te izlocijo iz prometa in te nato naslednjic spet dobijo pri istem prekrsku ti potem zasezejo vozilo?  ali pa se ta tocka nanasa samo na ravnanje v trenutku storjenega prekrska in ne za v bodoca dejanja?

No mene pa bolj zanima kako ravnati v primeru, ko je povzročitelj prometne nesreče pacient na takšnem motorju kot ga opisuješ ti (NEREGISTRIRAN, ... ). Kdo ti potem povrne škodo? Motor ni zavarovan, privat tožba ponavadi odpade, ker če nima za zavarovanje, mu ponavadi tudi nimaš kaj uzet, na socialno pomoč pa se mu ne omeš preko banke obesit.

Popravljeno . Popravil nazo13
Podvajanje odgovora
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, nazo13 pravi:

No mene pa bolj zanima kako ravnati v primeru, ko je povzročitelj prometne nesreče pacient na takšnem motorju kot ga opisuješ ti (NEREGISTRIRAN, ... ). Kdo ti potem povrne škodo? Motor ni zavarovan, privat tožba ponavadi odpade, ker če nima za zavarovanje, mu ponavadi tudi nimaš kaj uzet, na socialno pomoč pa se mu ne omeš preko banke obesit.

zavarovalnica ti povrne škodo, njega pa potem terjajo:bum:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Napača! Drugič letečmana, pa da mu enga rossija da!:bum:

Napača! Drugič letečmana, pa da mu enga rossija da!:bum:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 12. 11. 2015, jhribar1 pravi:

Mene pa zanima, ce ti lahko policija zaseze motor v primeru, da te drugic zalotijo  na istem motorju ,  ki je neregistrirano ter ni tehnicno brezhibno (beri: slick guma, brez ogledal, smernikov, zadnja luc ne sveti, motor bolj za na pisto)

Kakor sem bral v ZprCP ter ZMV je zaseg dovoljen ob hujsem prekrsku navedenih v 23. clenu zprcp samo kako je pa v primeru, da isti prekrsek ponovis, ti ravno tako lahko zasezejo motor ali se samo izrece globa (v primeru, da imas veljavno voznisko ter nimas stranske sankcije prepovedi voznje motornega vozila, ter nimas storjenih prekrskov glede prekoracitve ali alkoholiziranosti ter da nisi bil ustavljen zaradi prekomerne hitrosti ampak samo drugic kaznovan zaradi voznje z neregistriranim vozilom, ki ni brezhibno)

 

4.če je storilec kljub prepovedi nadaljnje vožnje vožnjo nadaljeval ali ponovil prekršek, zaradi katerega mu je bila prepovedana nadaljnja vožnja;     tale tocka 23. clena o zasegu mi je se najbolj logicna razlaga, da po domace ce te dobijo pri prekrsku in te izlocijo iz prometa in te nato naslednjic spet dobijo pri istem prekrsku ti potem zasezejo vozilo?  ali pa se ta tocka nanasa samo na ravnanje v trenutku storjenega prekrska in ne za v bodoca dejanja?

                                                                                           22. člen

(prepoved vožnje in začasen odvzem vozniškega dovoljenja)

(1) Poleg primerov iz 107. člena tega zakona prepove policist vozniku nadaljevanje vožnje in mu začasno odvzame vozniško dovoljenje še v naslednjih primerih:

1.     če voznik stori prekršek, za katerega je predpisano tolikšno število kazenskih točk, ki ima za posledico prenehanje veljavnosti vozniškega dovoljenja oziroma prepoved uporabe vozniškega dovoljenja;

2.     če je zaradi telesnega ali duševnega stanja zmanjšana voznikova sposobnost za vožnjo;

3.     če voznik ne uporablja pripomočkov, ki so vpisani v njegovem vozniškem dovoljenju;

4.     če voznik vozi vozilo v nasprotju z omejitvami, ki so vpisane v njegovo vozniško dovoljenje;

5.     če voznik prekorači dovoljeni čas trajanja vožnje ali ne izkoristi predpisanega počitka;

6.     če je vozniško dovoljenje neveljavno.

...

75. člen

(ukrepi v cestnem nadzoru in pri opravljanju del)

(1) Inšpektor ali policist lahko pri opravljanju svojih nalog izloči iz prometa ali prepove uporabo pri opravljanju del vozilu:

1.      ki ni tehnično brezhibno;

2.      ki je tako poškodovano v prometni nesreči, da ni sposobno za varno udeležbo v cestnem prometu;

3.      katerega skladnost s predpisanimi zahtevami ni bila ugotovljena v skladu s tem zakonom in predpisi, izdanimi na njegovi podlagi;

4.      ki ne izpolnjuje posebnih tehničnih zahtev za namen, za katerega se uporablja;

5.      ki je predelano ali spremenjeno v nasprotju s predpisi;

6.      pri katerem vgrajeni deli niso homologirani za to vozilo, čeprav bi morali biti;

7.      ki ni registrirano ali nima veljavnega dovoljenja za preskusno vožnjo ali za katero je potekla veljavnost prometnega dovoljenja;

8.      katerega voznik ovira ali ne omogoči izvedbe inšpekcijskega pregleda;

9.      ki ni obvezno zavarovano v skladu s predpisi;

10.   za katero niso poravnane obveznosti plačila letne dajatve za uporabo vozil v cestnem prometu;

11.   ki ni ali ni na predpisani način označeno z registrskimi ali preskusnimi tablicami, ali

12.   ki je označeno z registrskimi ali preskusnimi tablicami, ki niso izdane za to vozilo.

...

23. člen

(zaseg motornega vozila)

(1) Policist zaseže vozniku motorno vozilo, s katerim je bil zaloten pri storitvi hujšega prekrška in je izpolnjen eden od naslednjih pogojev:

1.     če je bil storilec kot voznik motornega vozila v zadnjih dveh letih najmanj trikrat pravnomočno kaznovan za prekršek:

-  prekoračitve dovoljene hitrosti v območju za pešce ali v območju umirjenega prometa za več kot 20 km/h,

-  prekoračitve dovoljene hitrosti na cesti v naselju za več kot 30 km/h,

-  prekoračitve dovoljene hitrosti na cesti zunaj naselja za več kot 40 km/h,

-  prekoračitve dovoljene hitrosti na avtocesti ali hitri cesti za več kot 50 km/h,

-  vožnje pod vplivom alkohola,

-  vožnje pod vplivom prepovedanih drog, psihoaktivnih zdravil in drugih psihoaktivnih snovi ali

-  odklonitve odrejenega preverjanja psihofizičnega stanja;

2.     če se storilcu izvršuje kazen oziroma sankcija prepovedi vožnje motornega vozila;

3.     če je storilcu začasno odvzeto vozniško dovoljenje, se mu izvršuje varnostni ukrep odvzema vozniškega dovoljenja ali sankcija prenehanja veljavnosti vozniškega dovoljenja oziroma prepoved uporabe vozniškega dovoljenja;

4.     če je storilec kljub prepovedi nadaljnje vožnje vožnjo nadaljeval ali ponovil prekršek, zaradi katerega mu je bila prepovedana nadaljnja vožnja;

5.     vožnja brez veljavnega vozniškega dovoljenja za vožnjo vozil tiste kategorije oziroma tistih kategorij, v katero spada vozilo ali skupina vozil, ki jo vozi.

...

27. člen

(dolžnost upoštevanja pravil)

(1) Udeleženci cestnega prometa se morajo ravnati po prometnih pravilih, razen:

1.     če je drugače določeno s prometno signalizacijo;

2.     če drugače odredi policist ali vojaški policist;

3.     če v skladu s pooblastili drugače odredi občinski redar, inšpektor ali druga pooblaščena uradna oseba.

(2) Znaki, ukazi in odredbe, ki jih dajejo pooblaščene uradne osebe, razveljavijo prometna pravila in prometno signalizacijo.

(3) Na cesti se lahko za določeno obdobje, ki ne sme biti krajše od treh mesecev in daljše od enega leta, določi prometna ureditev, ki dovoli, omeji ali obveže udeležence cestnega prometa k ravnanju, ki je lahko v nasprotju s prometnimi pravili, določenimi s tem zakonom (eksperiment). Eksperimentalna prometna ureditev mora biti označena s predpisano prometno signalizacijo na način, ki omogoča vsem udeležencem cestnega prometa nedvoumno in varno udeležbo v cestnem prometu.

(4) Udeleženci cestnega prometa se morajo ravnati po ukazih oziroma odredbah pooblaščenih uradnih oseb, pri opravljanju nadzorstva nad določbami tega zakona.

(5) Ukazi oziroma odredbe, razen tistih, za katere je predpisana pisna oblika, se dajejo ustno.

(6) Voznik in potniki ne smejo izstopiti iz oziroma z vozila v času izvajanja uradnega postopka, dokler jim pooblaščena uradna oseba tega ne dovoli.

(7) Pooblaščena uradna oseba lahko odreja vozniku in potnikom tudi druge ukrepe za zagotovitev varnosti oziroma nemotenega poteka postopka.

(8) Z globo 80 eurov se kaznuje za prekršek udeleženec cestnega prometa, ki ne ravna po znaku ali ukazu oziroma odredbi pooblaščene uradne osebe, ali ki ne upošteva prometne signalizacije, ki označuje eksperimentalno prometno ureditev, ali oseba, ki ravna v nasprotju z določbo šestega odstavka tega člena.

(9) Z globo 500 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ne ravna po predpisanem znaku, s katerim ga pooblaščena uradna oseba ustavlja ali ne upošteva njene odredbe o prepovedi nadaljnje vožnje, ali ki ne upošteva svetlobne prometne signalizacije, ki označuje eksperimentalno prometno ureditev. Vozniku motornega vozila se izreče tudi 5 kazenskih točk.

(10) Z globo 1.000 eurov se kaznuje za prekršek pravna oseba, samostojni podjetnik posameznik ali posameznik, ki samostojno opravlja dejavnost, ki pooblaščeni uradni osebi ne omogoči izvedbo postopka ter ukrepov, določenih v tem zakonu.

 

Tukaj je potrebno razlikovati med prepovedjo nadaljnje vožnje vozniku in med izločitvijo vozila iz prometa. In ravno tukaj je tista razlika, zaradi katere lahko pride do zasega motornega vozila. Pri zasegu motornega vozila gre za ukrep zoper voznika in ne zoper vozilo, saj mu je potrebno preprečiti nadaljnjo vožnjo. V primeru izločitve vozila iz prometa, pa lahko voznik še vedno vozi drugo vozilo in lahko še vedno počne prekrške, saj mu ni bila prepovedana nadaljnja vožnja. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!