Skoči na vsebino

STOP Policija !


Thundercat

Priporočene objave

To ni rekla kazala to se je fotru zgodilo ko je v naselju prehiteval nekega nonota ki je vozil celo naselje 30 in ga je pač prehitel črta je bila črtkana ajd lahko je vozil malo čez omejitev vendar je bila fora v temu da ni mogel meriti našega avta ker je bil zasenčen za drugim avtom poleg tega v tistem trenutku sploh ni držal radarja v roki ampak je bil radar na strehi. Na radarju je bila hutrost neki čez 70km/h toliko pa niti podrazno ni vozil.

 

In ko je napisal pritožbo in vse to opisal  je dobil v odgovor da je policaj xxx usposobljen za delo s tem xxx tipom radarja ki je bil kalibriran xxx dne. Spodaj pa je bilo pripisano da se bo vsaka nadaljna pritožba obračunavala po nekem ceni

 

Takšne in drugačne dogodivščine ter njihove razlage poslušam in vidim vsak dan veliko preveč. V tvojem prejšnjem pisanju se je šlo za stroške postopka in sem ti napisal, da je potrebno podati zahtevo za sodno varstvo, kar posledično pomeni obravnavo pred sodiščem in v primeru najslabše možne variante plačilo celotne kazni brez polovičke s stroški postopka. Sedaj mi pa nekaj pišeš o nepravilnem oziroma celo nemogočem merjenju z laserskim merilnikom hitrosti. Odloči se, kaj te zanima.

 

Kar pa se tiče meritve in tvoje trditve, da niso mogli izmeriti hitrosti vašega vozila, pa bi te samo vprašal, kako ga je sploh prehitel, če je bil ves čas "zasenčen" (tvoj izraz) za drugim vozilom. S tem drugim vozilom si verjetno mislil tretje vozilo pred tistim nonotom. Postavi se ob cesto in opazuj promet, pa boš sam videl, da se prehitevajoče vozilo zelo lepo vidi na nasprotnem smernem vozišču. Zato ti sploh ne verjamem, da ga niso mogli videti in posledično izmeriti. Poleg tega pa ti tudi ne verjamem, da ni šel toliko, kot je pokazal laserski merilnik hitrosti. Ampak, to je samo moje mišljenje, katero lahko vsi prezrete.  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meritev z laserskim merilnikom kadar je v "polju merjenja" več vozil je en "lari fari" . Nekaj izmeri, kaj je pa drugo vprašanje.

In v postopku pritožbe, kakšen dokaz meritve imajo?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo,tukaj maš odgovor policaja,poanta tega je da plačaj pa bodi tiho

sem mel podobno izkušnjo

nucajo dnar pa majo zmeraj prav-borut ni namenjeno tebi,govorim nasplošno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno misliš, če so na motorju različni nehomologirani deli in, če se v takšnem primeru za vsak nehomologiran del napiše svojo kazen, kar na koncu znese seštevek kazni za vsak del posebej. Napiše se samo eno kazen, ne glede na število nehomologiranih delov. 

No super to me je zanimalo

 

Takšne in drugačne dogodivščine ter njihove razlage poslušam in vidim vsak dan veliko preveč. V tvojem prejšnjem pisanju se je šlo za stroške postopka in sem ti napisal, da je potrebno podati zahtevo za sodno varstvo, kar posledično pomeni obravnavo pred sodiščem in v primeru najslabše možne variante plačilo celotne kazni brez polovičke s stroški postopka. Sedaj mi pa nekaj pišeš o nepravilnem oziroma celo nemogočem merjenju z laserskim merilnikom hitrosti. Odloči se, kaj te zanima.

 

Kar pa se tiče meritve in tvoje trditve, da niso mogli izmeriti hitrosti vašega vozila, pa bi te samo vprašal, kako ga je sploh prehitel, če je bil ves čas "zasenčen" (tvoj izraz) za drugim vozilom. S tem drugim vozilom si verjetno mislil tretje vozilo pred tistim nonotom. Postavi se ob cesto in opazuj promet, pa boš sam videl, da se prehitevajoče vozilo zelo lepo vidi na nasprotnem smernem vozišču. Zato ti sploh ne verjamem, da ga niso mogli videti in posledično izmeriti. Poleg tega pa ti tudi ne verjamem, da ni šel toliko, kot je pokazal laserski merilnik hitrosti. Ampak, to je samo moje mišljenje, katero lahko vsi prezrete.  

 

 

Pri mojem dogodku te pa nisem nič spraševal samo povedati sem ti hotel da ni to rekla kazala.

 

Drugače pa kako vem da nas ni meril??. Zato ker so že imeli ustavljen en avto in en policaj se je pogovarjal z voznikom tega avtomobila.  Drugi policaj pa je v trenutku ko je foter začel prehitevati mahal z lučko za radarjem pa ni bilo policaja. (pač takoj ko se je foter vrgel na drugi pas je policaj že mahal pa tudi cesta je taka da ni migel naciljati našega avta ampak bi kvečjemu zadel vozilo ki smo ga prehitevali in je vozilo konkretno pod 50km/h)

 

Sej nima veze to je že kar nekaj let nazaj.

 

Pa to sem napisal zato ker je nekdo spraševal če se mu splača pritožiti in sem mu želel samo povedati kakšen odgovor smo dobili mi (in še vedno smo plačali polovičko).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za bencin komej skp spravjo..... :D

nej se še mal na kolesarje spravjo, tam je še dosti neizčrpanih finančnih sredstev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Točno tako, razne kolesarčke ki vozijo sred ceste.. po drugi strani pa svaka čast kolesarjem da majo jajca po cestah kjer je omejitev 90, voziti po sredini pasu...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Točno tako, razne kolesarčke ki vozijo sred ceste.. po drugi strani pa svaka čast kolesarjem da majo jajca po cestah kjer je omejitev 90, voziti po sredini pasu...

oni majo prou drugo mentaliteto, vsaj tej na specialkah k so najbolj problmatični, gre pa v stilu, kr nej me zbijejo, ga bom stožu!!! a pa razalgajo si da imajo pravico vozit en meter od črte, kar pomeni, pazi to, da lahko gresta v štirc ker nista širša od enga metra! ja kolesi že nista širši, ampak k sta gor dva junca k je vsak ene 70cm čez rame sta pa krepoko čez. 

 

da ne govorimo o teh njihovih kao treningih. cela gruča in ker majo kao spremstvo lahko delajo kar hočejo, a pol to pomeni da če mi enga z dovolj močnim avtom pa lučjo spred dobimo lahko tudi tiščimo vsi 200km/h ???? 

 

pol dobiš pa še une talente k majo "individualni" trening in gre avto tistih 50 na uro pa un v zaveterju zadi! kaj ma za met zaveterje??? kaj je to za en trening? nej si gre po star rog pa nej tistega goni, bo dosti bolj učinkovito.

 

v glavnem pr nas morejo spoštovat pravila na cesti samo določeni udeleženci, eni so pa zaščiteni k beli medvedi in lahko na cesti počnejo glih kar se jim zdi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

oni majo prou drugo mentaliteto, vsaj tej na specialkah k so najbolj problmatični, gre pa v stilu, kr nej me zbijejo, ga bom stožu!!! a pa razalgajo si da imajo pravico vozit en meter od črte, kar pomeni, pazi to, da lahko gresta v štirc ker nista širša od enga metra! ja kolesi že nista širši, ampak k sta gor dva junca k je vsak ene 70cm čez rame sta pa krepoko čez. 

 

da ne govorimo o teh njihovih kao treningih. cela gruča in ker majo kao spremstvo lahko delajo kar hočejo, a pol to pomeni da če mi enga z dovolj močnim avtom pa lučjo spred dobimo lahko tudi tiščimo vsi 200km/h ???? 

 

pol dobiš pa še une talente k majo "individualni" trening in gre avto tistih 50 na uro pa un v zaveterju zadi! kaj ma za met zaveterje??? kaj je to za en trening? nej si gre po star rog pa nej tistega goni, bo dosti bolj učinkovito.

 

v glavnem pr nas morejo spoštovat pravila na cesti samo določeni udeleženci, eni so pa zaščiteni k beli medvedi in lahko na cesti počnejo glih kar se jim zdi.

 

Vidim, da bi bila zanimiva sogovornica. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vidim, da bi bila zanimiva sogovornica. 

A še kasirete na pogovor? K jest se raj jezik grizem, k pa da bi moral spet drage minutne impulze plačevat. :xx:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vidim, da bi bila zanimiva sogovornica. 

o kolesarjih smo že nekaj govorili...baje   da po zakonu ne smejo voziti v grupi - več kot nevemkoliko ker tam piše - pa trenirat če nimajo državne kolesarske tekmovalne licence ..

 

 vprašanja ...

-kako je z omejitvami hitrosti za kolesarje na cestah - na kolesarski je itak 25km/h?

-so kaj omejeni glede na kategorijo vozila , je kakorkoli kaj predpisano glede pnevmatik , izpravnosti zavor - se kdajkoli ugotavlja tehnična izpravnost kolesa na licu mesta ali se to ugotavlja šele ko pride do prometne nesreče ko itak ne ostane nič od kolesa ?

-je predpisana obvezna opremljenost kolesa ( razen svetlobnih teles in zavor )? ali so kakšne omejitve glede naknadne zamenjave raznih sestavnih delov kolesa če niso od proizvajalca kolesa ( predvsem so to zavore)

-če je ob cesti kolesarska steza ali je kolesar obvezan voziti po kolesarski stezi ali se lahko vozi po cesti vzporedno s kolesarsko stezo?

-če je dovoljeno voziti po cesti čeravno je vzporedno kolesarska steza s kakšno hitrostjo se lahko premikajo kolesarji , ki vozijo po cesti?

 

zanima me procentualno glede na število ostalih udeležencev z vozili koliko je sankcij proti kolesarjem ki :

-se ne držijo omejitev v conah 10 in 30 km/h?

-nimajo zahtevanih svetlobnih teles

- ne upoštevajo - pa bom tako napisal - najbolj osnovnih / logičnih prometnih predpisov

- se gredo pred semaforji "split lane " ali vožnja mimo po desni strani( po tem ko si ga prehitel-i pa se moraš še enkrat za njim voziti)

-se vozijo vzporedno in zasedajo več kot dovoljeno širino ki jim je odrejena z zakonom

-se v skupini vozijo brez spremstva - in seveda vzporedno

- se vozijo en pri desnem robu in drugi pri sredinski neprekinjeni črti cik-cak - na magistralni cesti?

- po klancih navzdol presegajo z znakom omejeno maksimalno hitrost in prehitevajo prek polne črte

- pred serpentinami zavijajo na nasprotni vozni pas in na ravninah z vožnjo tik ob črti onemogočajo varno prehitevanje ostalih udeležencev

-ker se jim ne da sneti noge s pedala se hladno odpeljejo skozi rdečo luč čeprav ostali stojimo - in seveda smo ga-jih ravnokar 300m nazaj prehiteli

-se vozijo po pločnikih tam kjer so kolesarske steze

- pripeljejo iz ene smeri - seveda po cesti čeprav obstaja zraven kolesarska steza-  ter prečkajo črto pri rdeči luči ter se vključijo v promet

na kolesarski stezi iz prečne smeri ter potem - po možnosti še na rdečo luč za kolesarje speljejo v prvotni smeri vožnje in zavijejo s kolesarske steze nazaj na cesto ter ovirajo ostale udeležence ?

- prečijo prednostno cesto brez da bi se prepričali ali je prosto ali vsaj zmanjšali hitrost - vzporedno seveda s tem da je na levi dvosmerna kolesarska pot

- se pri vožnji izven z zakonom jim odmerjene širine navkljub zvočnim opozorilom približujočega se vozila ne umaknejo na dovoljeno širino pasu in s tem dodatno ovirajo promet ter spravljajo sebe v veliko nevarnost?

 

no to na cca 6km do šihta in nazaj doživljam eno od teh stvari VSAK DAN ....vsaj eno ponavadi pa več... pa v 11-ih letih odkar delam pri tej firmi nisem 1x videl , da bi imela policija kakega kolesarja ob cesti ustavljenega ko grem v službo ali domov ...peščev pa že nekaj...

 

pa naj bo dosti...mnenja sem , da če bi vsakdo v prometu kdaj pa kdaj malenkost požrl svoj ego bi se vse skupaj odvijalo veliko bolj uživaško za vse ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

thumper to si pa tako lepo napisu :OK:

 

sicer pa kolesarji ful skrbijo za naravo, pa zdravje.... in je to še en razlog za njigovo nedotakljivost!

 

kolkor mam jst občutek se kaznuje samo točno določene prekrške, točno določenih kategorij udeležencev v prometu. ostali lahko delajo kar jim paše.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no to na cca 6km do šihta in nazaj doživljam eno od teh stvari VSAK DAN ....vsaj eno ponavadi pa več... pa v 11-ih letih odkar delam pri tej firmi nisem 1x videl , da bi imela policija kakega kolesarja ob cesti ustavljenega ko grem v službo ali domov ...peščev pa že nekaj...

Spravi se na bicikl, pa boš sam videl... :)

 

kolkor mam jst občutek se kaznuje samo točno določene prekrške, točno določenih kategorij udeležencev v prometu. ostali lahko delajo kar jim paše.

Ja, vedno samo meni kasirajo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolesarjenje s specialkami, torej brez svetlobne opreme ipd, je stvar športa, rekreacije ali celo športnega biznisa. Za poligon na katerem izvajajo ta svoj šport, biznis, zajebancijo ne odrinejo niti piškavega centa. Nimajo nobene oblike registracije na vozilu, tako da se lahko brez skrbi furajo in delajo peesdarije, razen če ravno policaju v naročje ne priletijo.

Ostali, ki vozimo registrirana vozila, pa naj bo samo traktor, plačujemo ta njihov šport. Ne z vidika, da bi oni kaj uničevali cestišče, ker ga ne, vse dokler kdo od njih s trdo bučo ne ronira asfalta, temveč v smislu, da mora biti cestna infrastruktura prilagojena tudi njihovi prisotnosti zaradi njihove varnosti pri njihovem izživljanju rekreacije.

Ne mi sedaj reči, da tudi oni to plačajo pri registraciji drugih njihovih vozil! Ostali plačujemo za vsa s katerimi smo udeleženi v prometu zaradi posla ali rekreacije.

O njihovem obnašanju so že drugi pisali in to le potrdim. Dnevno se vozim na eni bolj oblegani kolesarski božji poti v okolici metropole in zadeve poznam. Človeka spravijo v stanje, ko si zaželi enega močnega snežnega pluga pa gasa čistit nesnago!

Če so tako močna skupina s takim vplivom, kot so ga z velebrihtnim Žlendrom imeli, naj sforsirajo izgradnjo kolesarskih transverzal, pa naj se tam furajo. samo ne na moj račun!

 

Kako to stanje malo ublažiti?

Če čebula ne bi bila bula in bi imel moč, bi od jutri dalje vsi bicikli z več kot tremi predstavami imeli obvezno registracijo in tablico v velikosti najmanj švabskih motorističnih ter seveda obvezno vso že predpisano svetlobno in ostalo opremo. Na tablico pa z radarji merit in največjo dovoljeno hitrost 25km/h, kot so določili za kolesarske steze. MIslim, da bi se v primeru možnosti evidentiranja njihovega obnašanja to znatno popravilo. Ob registraciji bi seveda tudi plačali cestnino iz katere bi se delale kolesarske steze.

 

Da se državi za kaj takega gladko jebe je pa itak jasno. Politiki se ne vozijo ob špicah ne z bicikli ne drugače. Ja tud plave luči in diplomatske fure bi takoj ukinil. Na avtobus banda skorumpirana tako kot papa Frančišek!

 

Tako! A sem se dost napluval? Kwa pa vem, morebit se mi še kaj nabere...

Popravljeno . Popravil I30
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

thumper to si pa tako lepo napisu :OK:

 

sicer pa kolesarji ful skrbijo za naravo, pa zdravje.... in je to še en razlog za njigovo nedotakljivost!

 

kolkor mam jst občutek se kaznuje samo točno določene prekrške, točno določenih kategorij udeležencev v prometu. ostali lahko delajo kar jim paše.

ja seveda ...  vsi tisti ovitki od energijskih plošcic so pa od endurašev...

 

Spravi se na bicikl, pa boš sam videl... :)

 

Ja, vedno samo meni kasirajo...

lej če se voziš s kolesom je to tvoja osebna stvar .. če voziš po predpisih ti lahko izrečem samo hvalo in zahvalo - verjetno tudi v imenu vseh ostalih udeležencev v prometu...

če pa je to tvoje pisanje namenjeno opravičevanju kolesarjev , ki delajo prekrške opisane v mojem prejšnjem postu je pa to bolano..

če si se - kuko že rečejo buhnedej - našel v statistiki mojih odstavkov pa naj drugi ocenijo tvoja dejanja..

sam ne pol jokat za plačilo kazni...

 

in ne rabim vozit bicikla da bi vse opisano doživel ker to videvam vsak dan.

moja vprašanja borutt-u so bila pač postavljena iz doživetih dejstev na moji poti v službo in nazaj pa delno iz ljubljane ..

ker določenih stvari ne vem sem pač najprej vprešal ..če bo odgovoril bodo povezave med predpisi in meni nerazjasnjenimi situacijami kristalno jasne ...meni...

 

a ti vse kasirajo ali samo na biciklu? prvo kot prvo ne kasirajo samo tebi v to si lahko siguren...če pa velikrat plačuješ kazni pa velikrat grešiš... če grešiš pa te dobijo ne jokcaj...mi ti nismo krivi če grešiš tako slabo da te dobijo...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolesarjenje s specialkami, torej brez svetlobne opreme ipd, je stvar športa, rekreacije ali celo športnega biznisa. Za poligon na katerem izvajajo ta svoj šport, biznis, zajebancijo ne odrinejo niti piškavega centa. Nimajo nobene oblike registracije na vozilu, tako da se lahko brez skrbi furajo in delajo peesdarije, razen če ravno policaju v naročje ne priletijo.

Ostali, ki vozimo registrirana vozila, pa naj bo samo traktor, plačujemo ta njihov šport. Ne z vidika, da bi oni kaj uničevali cestišče, ker ga ne, vse dokler kdo od njih s trdo bučo ne ronira asfalta, temveč v smislu, da mora biti cestna infrastruktura prilagojena tudi njihovi prisotnosti zaradi njihove varnosti pri njihovem izživljanju rekreacije.

Ne mi sedaj reči, da tudi oni to plačajo pri registraciji drugih njihovih vozil! Ostali plačujemo za vsa s katerimi smo udeleženi v prometu zaradi posla ali rekreacije.

O njihovem obnašanju so že drugi pisali in to le potrdim. Dnevno se vozim na eni bolj oblegani kolesarski božji poti v okolici metropole in zadeve poznam. Človeka spravijo v stanje, ko si zaželi enega močnega snežnega pluga pa gasa čistit nesnago!

Če so tako močna skupina s takim vplivom, kot so ga z velebrihtnim Žlendrom imeli, naj sforsirajo izgradnjo kolesarskih transverzal, pa naj se tam furajo. samo ne na moj račun!

 

Kako to stanje malo ublažiti?

Če čebula ne bi bila bula in bi imel moč, bi od jutri dalje vsi bicikli z več kot tremi predstavami imeli obvezno registracijo in tablico v velikosti najmanj švabskih motorističnih ter seveda obvezno vso že predpisano svetlobno in ostalo opremo. Na tablico pa z radarji merit in največjo dovoljeno hitrost 25km/h, kot so določili za kolesarske steze. MIslim, da bi se v primeru možnosti evidentiranja njihovega obnašanja to znatno popravilo. Ob registraciji bi seveda tudi plačali cestnino iz katere bi se delale kolesarske steze.

 

Da se državi za kaj takega gladko jebe je pa itak jasno. Politiki se ne vozijo ob špicah ne z bicikli ne drugače. Ja tud plave luči in diplomatske fure bi takoj ukinil. Na avtobus banda skorumpirana tako kot papa Frančišek!

 

Tako! A sem se dost napluval? Kwa pa vem, morebit se mi še kaj nabere...

kolk s pa ti krut no.... :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

izjava dneva : "po pajkici zvoniti je prepozno...za pajkico pa prezgodaj"

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če pa ne zvoniš, pa nis u prekršku :P k tam je peš zone :D

mer dej, k boš spet mogu za krof dat :ninja:

ne to nism jst sorry... jst za kufe ..a ti emšo nagaja ..

k to je zgleda zadnje čase edina rešitev preverbe po radio vezi ko te ustavijo... "ga ne najde sistem " se sliši iz radioveze he he ...pa nism edini k se mu je to zgodilo...

je pa res da sem bil sam kriv da sta me ustavila ker sem prehitro speljal pa je "malce kopalo ..no asfalt je okol letu...če sm mel pa kolesa na šodru k sm na glavno zavijal...k me je en spustu not ..

ja u bistvu je bil un kriu k me je not sputu ja to je to.. :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej loh tut tko gledamo, da tist, ki ni sposoben kolesarja prehitet z avtom al pa motorjem ni lih za na cesto.... Drek je res, k grejo kolesart na regionalke, ki niso zlo siroke, pa pride bus, kamion, pa guzva rata....ker se on rekreira. Smart. Drgac pa, ja...so naduti specialkarji, jim pajkice mozgane stisnejo, pa rata problem. :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!