Skoči na vsebino

STOP Policija !


Thundercat

Priporočene objave

Na kolo za zdravo telo, saj zdrav duh je v zdravem telesu :grim

 

Razmišljam pa, če nima nestrpnost do kolesarjev kakšne povezave z znamko motorja, ki ga voziš :hmm:

 

Med Yamahanjem na rdeče me kolesarji prav nič ne motijo. Enostavno jih prehitim in nadaljujem svojo pot. Mogoče pa nekaterim predstavljajo hitrostno oviro :P

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne nism nc placala. sicer pa itak sploh ne razumete v cem je bistvo. k da bi steni govoru. sicer pa bralno razunevanje je pr marsikomu sibka tocka na moto svetu.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne nism nc placala. sicer pa itak sploh ne razumete v cem je bistvo. k da bi steni govoru. sicer pa bralno razunevanje je pr marsikomu sibka tocka na moto svetu.

 

Itaq, ker nihče ne vidi dlje od lastnega nosa/plota. A si pričakovala kaj drugačnega? In ali pričakuješ posledično, da bi bilo kaj drugače v prometu.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

seveda da ne. tko bo k je do zdej :D

pac v avtu se bomo jezili na specialkarje, na motorju nas pa itak ne motijo glih neki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na kolo za zdravo telo, saj zdrav duh je v zdravem telesu :grim

 

Razmišljam pa, če nima nestrpnost do kolesarjev kakšne povezave z znamko motorja, ki ga voziš :hmm:

 

Med Yamahanjem na rdeče me kolesarji prav nič ne motijo. Enostavno jih prehitim in nadaljujem svojo pot. Mogoče pa nekaterim predstavljajo hitrostno oviro :P

Predstavljajo še večjo objestnost kot motoristi, saj so nemalokrat vštric tudi skoz ovinek in te krepko zajebajo, saj so slabo vidni, večrat se prehitevajo itd itd........med kvakanjem na črno :P

 

bdw: tut sam sem veliko prekolesaril, včasih tudi 7000km na sezono, pa 1x me je prikolica od šleparja oplazila, da sem malce po jarku ril, zato se še kako dobro zavedam, da je kolesarjenje močno nevarno in mi na kraj pameti ne pride, da kolesarim vštric ali po sredini voznega pasu

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Teh je mogoče 2% vseh kolesarjev...

 

Jest qrac! Toliko jih mogoče ni.

Govorim o drajsarjih po božjih kolesarskih poteh okoli metropole.

Kolesarji v sami Ljubljani so druga malo drugačna zgodba. Pa tudi tam je marsikaj za pokazat in povedat.

Popravljeno . Popravil I30
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Za 'spacjalkarje' z veljavno licenco Kolesarske zveze veljajo posebna pravila, po kateril lahko vozita tudi po dva vzporedno  in lahko uporabljajo tudi tekmovalna kolesa (kar najbrž pomeni brez nepotrebne navlake, kot so npr. luči).

Mater jim ne nabijem in njim in kretenu, ki je omogočil to segregacijo (ja sem se naučil besedo :whistle: ) v zakonu.

Kaj če bi še ostalim omogočili posebne privilegije. Recimo šleparjem, da ne rabijo vozit po svojem pasu, ker je to bolj nerodno kot ostalim!

Kaj to, da ima oni kreten nekakšno licenco, pomeni ostalim udeležencem v prometu?!

 

Pa tole tematiko čimprej zaklučte, ker če mi bo živc poču zarad vašga zagovarjanja nekih iber ales drkačev bom prvga kolesarja, ki mi bo spet sral po cest mal kastriral!

Popravljeno . Popravil I30
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Skratka - spravite se na kolo, pa bodite kdaj tudi pešci, pa poskusite kdaj peljat kak naložen kombi s prikolico (če že ne tovornjaka), da boste spoznali 'vse' plati, pa boste najbrž malce pridobili na strpnosti, ki je tako zelo manjka v prometu.

Moje vsakodnevno prevozno sredstvo na šiht je kolo! Da si nauš kej naredu! In furam ravno po cesti iz katere dogodke opisujem. In potem po mestu. Doživljam svega in svašta! Največ s strani drugih voznikov koles, avtomobilisti so postali zadnje čase mnogo obzirnejši, kot je bilo včasih.

Popravljeno . Popravil I30
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se zmer sem mnenja,da je prej treba prvega voznika avtomobila v koloni za kolesarji klofnt vzgojno,kot kolesarja :) sj folk tut ne zna na gas prtisnt pa prestavt nizje,ko se prehiteva....

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem oboje in motorist in kolesar in sem prepričan, da je med motoristi mnogo večji odstotek prekrškarjev, kot med kolesarji. Oziroma, naredimo kot motoristi več prekrškov na prevožen km, kot kolesarji. Govorim o kolesarjih, ki to počno za šport, ne za vožnjo do bifeja.

Koliko med nami jih je, ki se res držijo 90km/h po regionalnih cestah, kakršna je omejitev?

Koliko med nami kolesarjev jih je, ki se vozijo po kolesarskih stezah 25km/h? Koliko jih je, ki na pločnikih vozijo s hitrostjo špešca?

 

Bistvo tega ni to kar sprašuješ! Bistvo tega je, da za del udeležencev v prometu veljajo drugačna pravila in da se še takrat, ko se taisti ne držijo pravil, njih ne preganja.

Jasno je izpostavljen kretenizem dirkaške licence na javnih cestah v času prometa in neopremljenost vozil ter nesankcioniranje tega.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In v tej temi se sedaj čisto strinjam z nekje višje opisanim.

Če lahko kolesarji športajo brezplačno in izven zakonskih norm po javnih cestah, naj to velja tudi za ostale. Motoriste, traktoriste, pilote, podmorničarje ipd. In na RC voznike ne pozabite. In naj mi slučajno kdo povozi mojega, še posebej kolesar, se bova fejst na bliz pogovarjala!

 

Ergo, če nočete reda, naj bo pa anarhija! Ampak tista ta prava konfuzna!

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se zmer sem mnenja,da je prej treba prvega voznika avtomobila v koloni za kolesarji klofnt vzgojno,kot kolesarja :) sj folk tut ne zna na gas prtisnt pa prestavt nizje,ko se prehiteva....

sej če je prazna cesta sploh ni problema, ampak če je pa kolona v obe smeri je pa že bolj ... ker obvozit ga moreš itak ful na široko, ker ne veš kako bojo motovili po cesti. sploh pa če sta dva je pol... al pa da jih glih v nepreglednem ovinku dobiš, po možnosti še po klancu navzgor ko sopihajo. tko da velikokrat tudi ta logika, lahko vozim kot mi paše, me bojo že prehiteli ne najbolj drži. pa tudi res jim ne bi padla krona iz glave, če bi se kdaj pa kdaj prilagodili prometu, ne pa da en druzga pupmajo kako jim noben nič ne sme narest, pa kako morejo avti vozit in kako ne smejo. sicer pa tudi k sta v štric si oni balance neki skupi zahakljajo da tudi če bi se hotla na hitro umaknt se ne moreta :slap:

 

se pa strinjam s tabo DIN da eni pol še za njimi mečkajo in ne vejo a bi prehiteli al ne bi in je pol cela kolona. pol enemu na sredi popustijo živci in je kaka nesreča prav blizu. 

 

in kot je blo že večkrat napisano, ni da se tle dela neko gonjo proti kolesarskemu športu.

 

gre zgolj za to, da se nam nekaterim ne zdi fer, da lahko ena skupina udeležencev v prometu dela na cesti kar se jim sprdne in to z žegnom države. noben se ne jezi na ljudi ki grejo noge pretegnt, pa uživat na kolo. ampak tej ljudje ne delajo težavn na cesti. njim je cilj uživat lep dan na kolesu.

 

je i30 lepo napisal: Jasno je izpostavljen kretenizem dirkaške licence na javnih cestah v času prometa in neopremljenost vozil ter nesankcioniranje tega.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Od zdej naprej se bom s kolesom vozil v motoristični opremi al pa ne k vidm da se nevarne situacije dogajajo vedno enim te istim :P :lol:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Od zdej naprej se bom s kolesom vozil v motoristični opremi al pa ne k vidm da se nevarne situacije dogajajo vedno enim te istim :P :lol:

Po kočevskem koncu te lohk itak prej medved zgazi kot ker drug! Razen če mu licence ne pokažeš!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem oboje in motorist in kolesar in sem prepričan, da je med motoristi mnogo večji odstotek prekrškarjev, kot med kolesarji. Oziroma, naredimo kot motoristi več prekrškov na prevožen km, kot kolesarji. Govorim o kolesarjih, ki to počno za šport, ne za vožnjo do bifeja.

Koliko med nami jih je, ki se res držijo 90km/h po regionalnih cestah, kakršna je omejitev?

dejansko  v mestu več kolesarjev vozi hitreje od 25km/h po kolesarski kot pa motorjev po vzporedni cesti prek 50 ali 60 kolikor je omejitev- že zaradi same gostote vozil na cesti..

 

in ja definitivno je statistično procentualno med motoristi več prekrškarjev kot med kolesarji SAJ KOLESARJEV DEJANSKO NE KAZNJUJEJO !!!

fak a moram res kamero namontirat da ti dokažem kaj se dogaja na razdalji 1km ko se peljem skozi center domžal ?

jaz če grem na pole position naredim en prekršek ( v naši državi seveda ker v nekaterih je to dovoljeno pravzaprav celo zaželjeno zaradi večje pretočnosti vozil) , kolesar , ki sem ga tik pred tem prehitel pa gre po desni mimo vseh vozil , zapelje prri RDEČI luči prek polne črte , zavije desno po prehodu za pešce in ko vidi da se je iz prečne strani promet ustavil kar še enkrat čez RDEČO luč starta  po prehodu za pešče in ne da bi pogledal preko leve rame nazaj zavije pred mene nazaj na vozni pas...

 

1 : 7 prekrški v "korist" kolesarja ....

 

0 : 7 če sem v avtu !!!!!!

 

ni realno primerjati število prekrško na prevožen kilometer temveč število prekrškov na uro vožnje !!!

 

ti , ki športajo po cesti - če se vozita dva vštric z enako hitrostjo sta dejansko tako levi kot desni v prekršku prepovedane vožnje vštric + oviranje prometa ...

 

Na kolo za zdravo telo, saj zdrav duh je v zdravem telesu :grim

 

Razmišljam pa, če nima nestrpnost do kolesarjev kakšne povezave z znamko motorja, ki ga voziš :hmm:

 

Med Yamahanjem na rdeče me kolesarji prav nič ne motijo. Enostavno jih prehitim in nadaljujem svojo pot. Mogoče pa nekaterim predstavljajo hitrostno oviro :P

če slišiš ko prdne je to glas organov za notranje zadeve...

ko pa to zavohaš je pa duh organov za notranje zadeve...

 

dokler se ne znajdeš v KRITIČNI  situaciji je lahko pametovati ne glede na znamko ki jo voziš ...

me zanima nekaj : dohitiš sredi desnega nepreglednega ovinka ki zavija v klanec katerega z motorjem ne opaziš ,  kolesar pa sopiha malo cik-cak na desni .  in nato na levi ob POLNI NEPREKINJENI ČRTI  zagledaš še enega kolesarja ki močno cik-cak sopiha v klanec s tistih 10km/h ...

 

ker si z motorjem v nagibu : koliko metrov rabiš da se boš ustavil do kolesarjev ?

 

če ti to v realnosti ne znese : ker si v nagibu je širina motorja večja kot pri vožnji naravnost minimalni razmak med obema kolesarjema pri cikcakanju pa preozek za normalen "split" med njima -

kaj boš naredil?????

 

 

Se zmer sem mnenja,da je prej treba prvega voznika avtomobila v koloni za kolesarji klofnt vzgojno,kot kolesarja :) sj folk tut ne zna na gas prtisnt pa prestavt nizje,ko se prehiteva....

si že kdaj v življenju pri prehitevanju ali pri vožnji mimo oplazil kolesarja pa čeprav zaradi tega ker je on zavil vate ?  no če nisi ne pametuj ....

navkljub njegovi krivdi ( ugotovljena naknadno po rekonstrukciji dogodka ob primerni svetlobi in manjku svetlobnih teles na kolesu kakor tudi na pedalih , vožnja po avtobusnem postajališču , nenakazana sprememba smeri vožnje / menjave pasov al kakorkoli bi se uletavanju med vožnjo s postaje na cesto brez nakazovanja spremembe smeri vožnje že reklo ) te že ob tem ko gledaš kako bicikel in človek letita po zraku tako stisne , da se ne morš usrat tri dni , naslednji teden maš pa drisko .... gre ti na bruhanje pa ne moreš.... a ti še kakšen občutek napišem???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. o kolesarjih smo že nekaj govorili...baje   da po zakonu ne smejo voziti v grupi - več kot nevemkoliko ker tam piše - pa trenirat če nimajo državne kolesarske tekmovalne licence ..

 

 vprašanja ...

2. -kako je z omejitvami hitrosti za kolesarje na cestah - na kolesarski je itak 25km/h?

3. -so kaj omejeni glede na kategorijo vozila , je kakorkoli kaj predpisano glede pnevmatik , izpravnosti zavor - se kdajkoli ugotavlja tehnična izpravnost kolesa na licu mesta ali se to ugotavlja šele ko pride do prometne nesreče ko itak ne ostane nič od kolesa ?

4. -je predpisana obvezna opremljenost kolesa ( razen svetlobnih teles in zavor )? ali so kakšne omejitve glede naknadne zamenjave raznih sestavnih delov kolesa če niso od proizvajalca kolesa ( predvsem so to zavore)

5. -če je ob cesti kolesarska steza ali je kolesar obvezan voziti po kolesarski stezi ali se lahko vozi po cesti vzporedno s kolesarsko stezo?

6. -če je dovoljeno voziti po cesti čeravno je vzporedno kolesarska steza s kakšno hitrostjo se lahko premikajo kolesarji , ki vozijo po cesti?

 

zanima me procentualno glede na število ostalih udeležencev z vozili koliko je sankcij proti kolesarjem ki :

7. -se ne držijo omejitev v conah 10 in 30 km/h?

8. -nimajo zahtevanih svetlobnih teles

9. - ne upoštevajo - pa bom tako napisal - najbolj osnovnih / logičnih prometnih predpisov

10. - se gredo pred semaforji "split lane " ali vožnja mimo po desni strani( po tem ko si ga prehitel-i pa se moraš še enkrat za njim voziti)

11. -se vozijo vzporedno in zasedajo več kot dovoljeno širino ki jim je odrejena z zakonom

12. -se v skupini vozijo brez spremstva - in seveda vzporedno

13. - se vozijo en pri desnem robu in drugi pri sredinski neprekinjeni črti cik-cak - na magistralni cesti?

14. - po klancih navzdol presegajo z znakom omejeno maksimalno hitrost in prehitevajo prek polne črte

15. - pred serpentinami zavijajo na nasprotni vozni pas in na ravninah z vožnjo tik ob črti onemogočajo varno prehitevanje ostalih udeležencev

16. -ker se jim ne da sneti noge s pedala se hladno odpeljejo skozi rdečo luč čeprav ostali stojimo - in seveda smo ga-jih ravnokar 300m nazaj prehiteli

17. -se vozijo po pločnikih tam kjer so kolesarske steze

18. - pripeljejo iz ene smeri - seveda po cesti čeprav obstaja zraven kolesarska steza-  ter prečkajo črto pri rdeči luči ter se vključijo v promet

na kolesarski stezi iz prečne smeri ter potem - po možnosti še na rdečo luč za kolesarje speljejo v prvotni smeri vožnje in zavijejo s kolesarske steze nazaj na cesto ter ovirajo ostale udeležence ?

19. - prečijo prednostno cesto brez da bi se prepričali ali je prosto ali vsaj zmanjšali hitrost - vzporedno seveda s tem da je na levi dvosmerna kolesarska pot

20. - se pri vožnji izven z zakonom jim odmerjene širine navkljub zvočnim opozorilom približujočega se vozila ne umaknejo na dovoljeno širino pasu in s tem dodatno ovirajo promet ter spravljajo sebe v veliko nevarnost?

 

no to na cca 6km do šihta in nazaj doživljam eno od teh stvari VSAK DAN ....vsaj eno ponavadi pa več... pa v 11-ih letih odkar delam pri tej firmi nisem 1x videl , da bi imela policija kakega kolesarja ob cesti ustavljenega ko grem v službo ali domov ...peščev pa že nekaj...

 

pa naj bo dosti...mnenja sem , da če bi vsakdo v prometu kdaj pa kdaj malenkost požrl svoj ego bi se vse skupaj odvijalo veliko bolj uživaško za vse ...

 

1. 94. člen

(vožnja voznikov koles z licenco)

(1) Ne glede na drugi odstavek prejšnjega člena smejo vozniki koles, ki imajo licenco Kolesarske zveze Slovenije ali ustrezne druge mednarodne kolesarske organizacije, za nastope na organiziranih kolesarskih tekmovanjih pri izvedbi treninga na javni cesti voziti tudi po dva vzporedno. Voznikom koles ni dovoljeno voziti vzporedno, kadar je zmanjšana vidljivost in ponoči. Pri vzporedni vožnji se lahko uporablja le skrajni desni prometni pas.

(2) Trening iz prejšnjega odstavka lahko poteka na vozišču tistih cest, ki nimajo kolesarskega pasu oziroma kolesarske poti.

(3) Organizirana kolona voznikov koles, ki vozijo vzporedno, ne sme šteti manj kot štiri voznike koles (2 para). Organizirano kolono voznikov koles spredaj ali zadaj spremlja vozilo, označeno s posebno opozorilno svetilko, ki oddaja rumeno svetlobo.

(4) Ko vozniki koles vadijo v skladu s prejšnjim odstavkom, smejo uporabljati na javnih cestah tudi tekmovalna kolesa. Vozniki koles morajo obvezno uporabljati kolesarsko čelado.

(5) Vozniki koles morajo imeti v času, ko vozijo po določbah tega člena, pri sebi ustrezno potrdilo o tem, da imajo licenco, ki jo je izdala Kolesarska zveza Slovenije ali ustrezna druga mednarodna kolesarska organizacija. Navedeno potrdilo morajo vozniki koles predložiti pri nadzoru na vpogled.

(6) Z globo 80 eurov se kaznuje za prekršek voznik kolesa, ki ravna v nasprotju z določbami tega člena.

 

2. 46. člen

(najvišje dovoljene hitrosti)

(1) Najvišja dovoljena hitrost vozila je:

1. na cestah v naselju 50 km/h;

2. v območju omejene hitrosti 30 km/h;

3. v območju umirjenega prometa in v območju za pešce 10 km/h.

(2) Na posameznih cestah v naselju ali njihovih delih je največja dovoljena hitrost za vozila lahko največ 70 km/h, če varnost prometa in predpisani prometnotehnični elementi to omogočajo in je to določeno s predpisanim prometnim znakom.

(3) Na cesti zunaj naselij je najvišja dovoljena hitrost za vozila:

1. na avtocestah 130 km/h;

2. na hitrih cestah 110 km/h;

3. na vseh ostalih cestah 90 km/h.

 

Omenjeno seveda velja za ceste, katere lahko kolesar uporablja. 

 

3. Kar se tiče tehnične brezhibnosti kolesa je tako, da ne piše točno za kolo. Lahko edino uporabimo določila Zakona o motornih vozilih, kjer piše, da mora vozilo biti tehnično brezhibno ... To bi bolj kot ne veljalo za zavore, ker pnevmatike so že nove brez profila (cestne) oziroma samo z nakazanimi kanali. Se ugotavlja tudi tehnična brezhibnost koles in psihofizično stanje kolesarja, ampak pri teh kolesih ni nekih kršitev oziroma so vsa kolesa tehnično brezhibna. Bolj je problem pri tistih, ki jim že tako za vse visi dol, pa je še njihovo kolo takšno, kot je njihov način življenja (malo kruto, ampak resnično). Pri prometnih nesrečah se ugotavlja ali je kolo imelo zavore in če so delovale ter svetilna telesa, če je bila noč (noč je od sončnega zahoda do sončnega vzhoda). 

 

4. Delno sem odgovoril že s prejšnjim odgovorom. Glede zamenjave delov pa me zanima ali vsi vedno na svoja motorna vozila namestimo dele od proizvajalca vozila (tako imenovane original dele) ali pa namestimo tudi kakšen del, ki ni od proizvajalca vozila, kot so naprimer zavorne ploščice, amoritzerji, zavorni diski, platišča, končniki, vzmeti, ... Verjetno si pri tem mislil razne predelave, kot je zamenjava celotnega vzmetenja, zavornega sistema iz V-brake na kolutni sistem, ... Mislim, da te predelave (če so z dobrim materialom in pravilno narejene) prinesejo samo pozitivne učinke na vozne lastnosti kolesa. So tudi izjeme, vendar mislim, da se nihče s kolesom brez zavor ne spušča iz Vršiča. 

 

5. 93. člen

(kolesa in kolesa s pomožnim motorjem)

(1) Vozniki koles morajo voziti po kolesarskem pasu, kolesarski stezi ali kolesarski poti. Kjer teh prometnih površin ni oziroma niso prevozne, smejo voziti ob desnem robu smernega vozišča v smeri vožnje.

(2) Vozniki koles morajo voziti drug za drugim, razen na kolesarski poti, kjer smeta voziti dva vzporedno, če širina poti to omogoča.

 

94. člen

(vožnja voznikov koles z licenco)

(1) Ne glede na drugi odstavek prejšnjega člena smejo vozniki koles, ki imajo licenco Kolesarske zveze Slovenije ali ustrezne druge mednarodne kolesarske organizacije, za nastope na organiziranih kolesarskih tekmovanjih pri izvedbi treninga na javni cesti voziti tudi po dva vzporedno. Voznikom koles ni dovoljeno voziti vzporedno, kadar je zmanjšana vidljivost in ponoči. Pri vzporedni vožnji se lahko uporablja le skrajni desni prometni pas.

(2) Trening iz prejšnjega odstavka lahko poteka na vozišču tistih cest, ki nimajo kolesarskega pasu oziroma kolesarske poti.

 

6. Beri odgovor št. 5 in št. 2. 

 

7. Odgovora ne vem. Morali bi vedeti v podjetju Policija, kjer vodijo vse vrste statistike. Vendar ti lahko iz lastnih izkušenj povem (napišem), da je bil pa mogoče že kdaj kakšen kaznovan zaradi hitrosti. Po drugi strani pa sedaj mene zanima, kakšna je hitrost uporabnika posebnega prevoznega sredstva (skiro, rolka, rolerji, .. .), če mu zakon omogoča uporabo površin namenjenim pešcem, vendar z omejitvijo, da se ne sme gibati hitreje, kot se lahko hitro gibljejo pešci. Če je to mišljeno na tiste pešce na tisti površini v tistem trenutku, potem je stvar jasna in se lahko giblje s hitrostjo gibanja tistih pešcev. V drugačni razlagi pa bi lahko kdo pomislil, da se lahko giblje s hitrostjo, kot jo lahko pešci dosežejo in sicer je Bolt kar precej hiter. Vendar mislim, da bo kar tista prva razlaga najbolj točna in pravilna. 

 

8. Statističnih podatkov nimam, vendar niso samo kolesarji dobili položnico zaradi vožnje ponoči brez svetlobnih teles, ampak tudi pešci brez kresničke. Kazni so in tudi bodo. 

 

9. Te statistike sem počasi že sit (hec). Enako kot prejšnji odgovor; kolesarji in pešci za kršitve predpisov dobijo kazen. 

 

10. Bom odgovoril zase in ne za druge; vožnja z motorjem ali kolesom mimo stoječe kolone me ne moti, če je izvedena "pametno in varno" in z majhno hitrostjo (hitrost ubija). Če stojim v koloni, se vedno postavim bolj v desno zaradi morebitne nujne vožnje vozila z modrimi lučmi ali pa zaradi vožnje mimo enoslednega vozila. Zopet ti moram napisati, da število morebitnih kaznovanih kolesarjev ne poznam.

 

11. Ta statistika je ena takšna "teta na šolde", katera ima vedno več resnic. Kolesarji so že bili kaznovani za takšne "grdobije". Pa ni to samo "grdobija", ampak je tudi precej nevarno za kolesarja in za drugega udeleženca v prometu. 

 

12. 94. člen

(vožnja voznikov koles z licenco)

(1) Ne glede na drugi odstavek prejšnjega člena smejo vozniki koles, ki imajo licenco Kolesarske zveze Slovenije ali ustrezne druge mednarodne kolesarske organizacije, za nastope na organiziranih kolesarskih tekmovanjih pri izvedbi treninga na javni cesti voziti tudi po dva vzporedno. Voznikom koles ni dovoljeno voziti vzporedno, kadar je zmanjšana vidljivost in ponoči. Pri vzporedni vožnji se lahko uporablja le skrajni desni prometni pas.

(2) Trening iz prejšnjega odstavka lahko poteka na vozišču tistih cest, ki nimajo kolesarskega pasu oziroma kolesarske poti.

(3) Organizirana kolona voznikov koles, ki vozijo vzporedno, ne sme šteti manj kot štiri voznike koles (2 para). Organizirano kolono voznikov koles spredaj ali zadaj spremlja vozilo, označeno s posebno opozorilno svetilko, ki oddaja rumeno svetlobo.

(4) Ko vozniki koles vadijo v skladu s prejšnjim odstavkom, smejo uporabljati na javnih cestah tudi tekmovalna kolesa. Vozniki koles morajo obvezno uporabljati kolesarsko čelado.

(5) Vozniki koles morajo imeti v času, ko vozijo po določbah tega člena, pri sebi ustrezno potrdilo o tem, da imajo licenco, ki jo je izdala Kolesarska zveza Slovenije ali ustrezna druga mednarodna kolesarska organizacija. Navedeno potrdilo morajo vozniki koles predložiti pri nadzoru na vpogled.

(6) Z globo 80 eurov se kaznuje za prekršek voznik kolesa, ki ravna v nasprotju z določbami tega člena.

 

Ta vožnja v skupini s spremstvom je predpisana za voznike koles z licenco in samo njim dovoljuje vožnjo eden poleg drugega, torej vožnjo vzporedno. 

 

13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20. Bom kar priznal, da se mi je že kar malo vrtelo od prebiranja vprašanj, zaradi česar in tudi, ker se vsa navezujejo na kršenje predpisov in so zaradi tega podobna, sem jih združil. Najbolj enostavno ti odgovorim, če napišem, da predpisi veljajo za vse enako. Vendar za nekatere veljajo bolj, za druge pa manj. Gledano iz tega ti lahko odgovorim, da je policistov veliko premalo (pustimo pisarniške fikuse, katerih je toliko, da v izmenah sedijo v pisarnah), da bi lahko videli vse, kar vidijo ostali ljudje, katerih je na cesti neprimerno več. Ni pa vse v kaznovanju. Nekaterim je dovolj opozorilo, da se zamislijo nad svojim ravnanjem in ga poskusijo popraviti. Za statistiko ti pa lahko priporočim tisto firmo iz začetka mojih odgovorov. 

 

Sem že večkrat napisal, da smo mi sami odgovorni za varnost cestnega prometa. Nikogar ne zanima moja ali pa tvoja varnost. Sva samo dva več v statistiki. Tako je v tej naši Banana republiki. Pri tem pa še opažam, da je veliko preveč "pametnih" udeležencev v cestnem prometu, kateri vse vedo in vse znajo. Je pa res, da je še vedno boljše, da jaz hodim okoli nekoga s fotoaparatom, kredo in metrom, kot obratno. 

Popravljeno . Popravil Borutt
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preveč se sekirate zaradi drugih.

 

Če se dva predolgo vozita v štric pred mano tako, da ju ne morem prehiteti, bosta dobila porcijo balade o psu, ljubezni in materi s hupo.

 

Pa nedolgo nazaj sem na žalskem krožišču skoraj nabasal idiota na biciklu, ki je veselo dirkal v nasprotni smeri, sam pa sem, seveda, gledal levo, ker v krožišču pričakuješ vozila in hitro se premikajoče kolesarje z leve. Ampak, če bi ga nabasal, bi bil možakar res bogi.

 

In ja, policisti se ne ukvarjajo toliko z njimi, ker je letno verjetno manj mrtvih kolesarjev kot v enoprostorca zalimanih motoristov. Life is a bitch...and then some.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vidiš thumper še dobro da si me spomnil. Ven morem dat DB killer, da me bodo slišali in se mi umaknili, preden zasimfoniram mimo njih :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

 ...

12. 94. člen

(vožnja voznikov koles z licenco)

(1) Ne glede na drugi odstavek prejšnjega člena smejo vozniki koles, ki imajo licenco Kolesarske zveze Slovenije ali ustrezne druge mednarodne kolesarske organizacije, za nastope na organiziranih kolesarskih tekmovanjih pri izvedbi treninga na javni cesti voziti tudi po dva vzporedno. Voznikom koles ni dovoljeno voziti vzporedno, kadar je zmanjšana vidljivost in ponoči. Pri vzporedni vožnji se lahko uporablja le skrajni desni prometni pas.

(2) Trening iz prejšnjega odstavka lahko poteka na vozišču tistih cest, ki nimajo kolesarskega pasu oziroma kolesarske poti.

(3) Organizirana kolona voznikov koles, ki vozijo vzporedno, ne sme šteti manj kot štiri voznike koles (2 para). Organizirano kolono voznikov koles spredaj ali zadaj spremlja vozilo, označeno s posebno opozorilno svetilko, ki oddaja rumeno svetlobo.

(4) Ko vozniki koles vadijo v skladu s prejšnjim odstavkom, smejo uporabljati na javnih cestah tudi tekmovalna kolesa. Vozniki koles morajo obvezno uporabljati kolesarsko čelado.

(5) Vozniki koles morajo imeti v času, ko vozijo po določbah tega člena, pri sebi ustrezno potrdilo o tem, da imajo licenco, ki jo je izdala Kolesarska zveza Slovenije ali ustrezna druga mednarodna kolesarska organizacija. Navedeno potrdilo morajo vozniki koles predložiti pri nadzoru na vpogled.

(6) Z globo 80 eurov se kaznuje za prekršek voznik kolesa, ki ravna v nasprotju z določbami tega člena.

 

Ta vožnja v skupini s spremstvom je predpisana za voznike koles z licenco in samo njim dovoljuje vožnjo eden poleg drugega, torej vožnjo vzporedno. 

...

S tem tvojim tolmačenjem, ki sem ga poudaril, pa se ne morem strinjati.

Ne grem brskat po zakonu, ker zaupam, da si kopiral iz vira.

 

3 odstavek se namreč ne povezuje na prejšnja dva! Prva dva dovoljujeta vožnjo vštric, tretji se nanaša posebej na organizirano kolono koles. Če bi zakonodajalec imel namen, da se tudi ta odstavek člena nanaša na prvega bi napisal tako kot v drugem "Trening iz prejšnjega odstavka"!

 

Iz tega člena izhaja;

- da dvoredne kolone brez spremstva ne sme biti! Ohohooo pa še koliko jih je na furah LJ - Šentjošt! 4 do 6 je standard. Dostikrat tudi 8, 10, 12 se jih naganja vštric brez kakršnegakoli spremstva! Spremstvo je izjema katerega kar začudeno pogledam.

- da se dva licencirana kolesarja v nasprotju z ravno tako hitrimi in opremljenimi nelicenciranimi kolesarji lahko vozita vštric, kar je diskriminacija in kozlarija par excellence made by parliamentary orangutans&pavians in Bananastan!

 

Zdaj pred Franjo so pa itak čist popizdeni!  Kwa b dal, da bi se ponoč pred tekmo nek vmes cesta sesula!

Popravljeno . Popravil I30
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

borutt hvala !

Preveč se sekirate zaradi drugih.

 

Če se dva predolgo vozita v štric pred mano tako, da ju ne morem prehiteti, bosta dobila porcijo balade o psu, ljubezni in materi s hupo.

 

In ja, policisti se ne ukvarjajo toliko z njimi, ker je letno verjetno manj mrtvih kolesarjev kot v enoprostorca zalimanih motoristov. Life is a bitch...and then some.

jaz ponavadi - sploh te ki vozijo vštric - opozorim z zelo kratkim zvočnim signalom  na neki taki primerni oddaljenosti med 80/100m in tja do 30/40m oddaljenosti... tisti "pip" vsi slišijo ( opa kaj pa če je slučajno gluh ??? no potem mora obvezno imeti STRANSKO OGLEDALO !!!!! in slediti promet za seboj !!!)

 a moram reči da ga večina ne upošteva ter se vozijo vštric naprej .. zato potem seveda "porcijo balade o psu, ljubezni in materi" ...

 

še dobro , da - in tukaj bom posebej povdaril motoriste ! - pazimo na kolesarje kajti zaradi narave naše vožnje smo večinoma bolj pozorni kot ostali udeleženci v prometu (no pohvala gre tudi marsikateremu vozniku tovornega vozila - ne pa vsem seveda ) in če bi se začeli do teh kolesarjev , ki grobo in povsem namenoma kršijo prometne predpise obnašati kot se oni do nas , potem bi se sama statistika močno spremenila v slabo kolesarjem...

 

Vidiš thumper še dobro da si me spomnil. Ven morem dat DB killer, da me bodo slišali in se mi umaknili, preden zasimfoniram mimo njih :P

 

preglasen izpuh ni rešitev ..za opozarjanje je zvočni signal / hupa !

 

kaj odgovorit na moje vprašanje pa ne al kaj ? prenašanje pozornosti drugih na izpuh? nice try ...no go.. :BUA:

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

Če se dva predolgo vozita v štric pred mano tako, da ju ne morem prehiteti, bosta dobila porcijo balade o psu, ljubezni in materi s hupo.

...

Ja, če b' se mi dal gobce razbijat, pa če ne bi mel preveč šans, da imam sam razbitga.

Tud s pumpam so mi že mahal pa hotel po streh tolč, ko sem enkrat to izvedel. Sedaj raje špilam neveščega voznika, pa dve šaltnge dol pa rohnet za ritjo!

Pasmateriranje je pa itak njihov standard, če jim kaj navržeš čez šipo ali izpod čelade. Zgleda da jim adrenalin preveč med ušesi šprica od vse tiste kemije ki jo žrejo.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

- da se dva licencirana kolesarja v nasprotju z ravno tako hitrimi in opremljenimi nelicenciranimi kolesarji lahko vozita vštric, kar je diskriminacija in kozlarija par excellence made by parliamentary orangutans&pavians in Bananastan!

Torej je tudi to, da nekdo brez izpita za avto le-tega ne sme vozit, diskriminacija in kozlarija?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej je tudi to, da nekdo brez izpita za avto le-tega ne sme vozit, diskriminacija in kozlarija?

samo to pa zdej mešaš pa res že hruške, pa jabolke pa ne vem še kaj skupi.

 

licenco se KUPI!!!  ni da moreš prej se dokazat da znaš vozit v štric z balanco zahaklano skupi s svojim kompanjonom.

 

drgač je pa to da je njihov trening vzakonjen ena velika bedarija. pol nej zakonadajalec licenčnim enduro in downhill kolesarjem tudi omogoči nemotene treninge v narav. a to pa ne? tle je pa cel kup naravovarstvenikov pa bog se ti vedi vse koga. 

 

sej pr teh cestnih dirkačih, konc koncu ne gre za nč druzga kot jih zaščitit pred lastno neumnostjo in posledično cirkuse, ki jih lahko imaš, če enga takega nabašeš. ker kolesar ne bo kriv. kriv bo tist k ga je od zadi snel.

Popravljeno . Popravil cikadina
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej je tudi to, da nekdo brez izpita za avto le-tega ne sme vozit, diskriminacija in kozlarija?

Ej Danci, dej še mal v desn ovink polagat ne sam u levga, k ti nekaj šmelca!

 

A češ rečt, da imajo oni z licenco višjo stopnjo znanja in sposobnosti kot oni brez? Da so s tem, ker so uber alles, sposobni z nadzvočno hitrostjo reševati situacijo, ki jo oni navadni niso sposobni? Kajti le tu vidim smisel te določbe če gre v smeri varnosti v prometu. Če tega niso sposobni. (Lahko probam brez žlajfanja pičit direkt vajn, ker verjamem, da se bo oni teleportiral na lokaco za menoj?), gre za navadno diskriminacijo in dodatno nevarnost na cesti! Torej nekaterim je po zaslugi skorumpirancev zakonsko dovoljeno ustvarjati dodatno nevarnost v prometu!

 

In da se vrnem na tvoj stavek. Pogovarjamo se o bicikel - bicikel v navezi z licenco. En bicikel - DA, drug bicikel - NE.

 

Pri Avto - avto navezi obstaja le izpit za oba DA. Če se motim, prosim povej kje dobim licenco. Bom treniral za Anglijo! Sam de mi kekšen blesov dolenc nau nasprot prletu!

Popravljeno . Popravil I30
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!