Skoči na vsebino

STOP Policija !


Thundercat

Priporočene objave

na dunajski je za vsakim križiščem nov znak 60, ker po vsakem križišču tistih 60 ne velja več no pa saj to se ve.... kr neki, ne velja en za celo dunajsko, torej kasirajo kaj na tistih par sto metrih med enim in drugim semaforjem?

ja pa ja ....  spet si radio1 štepa povečanje poslušanosti, kar zadnje cajte delajo nonstop.. so kot sovenske novice

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jp, in mestna občina si štepa proračun, kajti radio1 je klical na mestno občino in to je bil njihov odgovor: "znak je bil odtujen" :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cakaj, to mislis tisti stacionarni radar? Ali mobilni?

kokr vem je bil mobilc, kazen pa za 17 km prekoračitve namest za 7 km

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdj ko govorimo o znakih, včeraj slišal na radio1, 

ljubljansko mestno redarstvo je začelo pošiljati kazni za prekoračitev hitrosti na dunajski v Lj in kot vemo je tam 60km/h............

je qurac, znak je bil odtujen in zato velja omejitev 50 kot povsod v naselju.........in oni veselo kasirajo.

 

Torej za vse ki so brezmadežni, ni dovolj če spregledaš znak, včasih moraš vedeti, da ga tut ni :P

 

p.s. Thumpi, za planino ti ne bom delal elaboratov, lahko pa si potegneš vzporednico kako so Avstrijske vasi urejene.

saj ravno v tem je poanta gledanja znakov ..prometni režimi se spreminjajo in omejitve tudi ...znaki so zato , da o vseh posebnostih obveščajo voznika ..

znak za 60 na dunajski velja do naslednjega križišča ...če tam znaka ni je omejitev 50 ..to je dejstvo , naše navade pa železne srajce ...

 

moje mnenje je , da pa veliko lažje spregledaš nekaj kar je bilo pa tega več ni kot pa nekaj kar je in to še veliko večje po ploščini ( rumen znak za naselje - pa tudi če je brez črne obrobne črte je pametno spustit 5 /7/10  km./h) ...

 

kaj pa če bi bil znak odstranjen iz bilokakšnega vzroka ker bi pač ugotovili za tistih 200m , da je 60 prenevarno za bebce , ki prečkajo cesto tam med avtobusnima postajališčema preko dvojne polne črte ?!

 

planina je pač takšna kot je - stara furmanska pot ...zaradi hiš ob cesti . nepreglednih izvozov izza škarp ter izza hiš in vhodov v hiše , ki so oddaljeni od ceste samo dober meter  je pač tako naselje kot je ...

za kaj drugega bi bilo treba porušiti par hiš - no vsaj njihove vogle , skratka razširiti cesto povsod tam , kjer ni pločnika in preglednosti...

 

vzporednica z urbanistično urejenimi avstrijskimi vasmi je ta , da ni vzporednice  - tam so hiše pri omejitvi 70 večinoma ločene od glavne ceste s travnikom , do glavne ceste pa se od hiš pripeljejo po vzporedni povezovalni cesti - a ne tej cesti je pa omejitev 30 km / h !!!!... tudi v avstriji bi bilo v takem naselju zelo verjetno omejitev 50 ...

 

skozi domžale pelje regionalka , nekaj stranskih uvozov ... odgovor občine zakaj je tam omejitev 50 in ne 60 ali 70 je bila :

70 - če bi bil pločnik na obeh straneh

60 - če bi bil pločnik na strani gostega naselj - desna stran smer lj-ce -

50 - taka omejitev je med drugim tudi zato , ker nekatere hiše onstran ceste nimajo prehoda za pešce torej morajo otroci ko gredo v šolo hoditi ob cesti do najbližjega prehoda ...

na tem odseku je bilo že par smrtnih žrtev - večinoma pešci - med drugim tudi na prehodu za pešce pred nadvozom nad železnico - tudi to je eden od razlogov da se omejitev hitrosti ne poviša ..

 

lep in argumentiran odgovor občine - omejitev je takšna kot je in predvsem kot jo narekuje dejansko stanje na in ob cesti ter zgodovina nesreč na tem odseku ... statistika je qurba ja...

 

pa kaj je tako težko omeniti ta drug odsek , ki bi bil po vašem mnenju primeren za omejitev 70 ? a se je tako težko normalno pogovoriti o dotični situaciji s terena , ki ga veliko nas tukaj zelo dobro pozna?pa ravno za planino bi bilo zanimivo videti argumente za in proti povečani max hitrostni omejitvi ...

 

problem je ta , da vozniki vidimo samo nam pomembne stvari ko se peljemo skozi ,,, tisti , ki pa omejujejo hitrosti na določenem odseku pa morajo upoštevati še veliko dodatnih dejavnikov in možnosti dogodkov , ki vplivajo na samo cifro omejitve ..

in velik argument za omejitev so nesreče , ki so se na takem odseku zgodile ... ja dami statistika je qurba...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kokr vem je bil mobilc, kazen pa za 17 km prekoračitve namest za 7 km

plača se bliža... še čudn, da je bil samo en znak "odtujen" :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Thumper, svaka ti čast, če vse znake vidiš, predvsem pa da opaziš da na dunajski manjka en znak za 60. bdw tudi tam bi lahko bilo povsod 70.

Jaz pa nisem pristaš kompliciranja, kar naša država je, zbirokratizirana do amena. Stvari je potrebno poenostaviti, da se ljudje skoncentrirajo na pomembne stvari ne pa na banalne.

 

Bom dal en primer Italije in oznak za podjetja (tiste rjave table). Včasih jih je na enemu stebru tut 50 in moraš, ali hitro brati ali imeti srečo, da kaj vidiš, al pa se kar ustaviti da jih prebereš......poenostavljeno-zakomplicirano.

Zaradi tega, ker se je prej vozilo tam 60 in odkar je bil znak odtujen (se pravi na relaciji kakih 100m je sedaj 50) se ni zgodila nobena nesreča več. Ne mi prodajat bučk :P


plača se bliža... še čudn, da je bil samo en znak "odtujen" :P

pa dost praznovanj je okroglih obletnic :D

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Thumper, svaka ti čast, če vse znake vidiš, predvsem pa da opaziš da na dunajski manjka en znak za 60. bdw tudi tam bi lahko bilo povsod 70.

 

Zaradi tega, ker se je prej vozilo tam 60 in odkar je bil znak odtujen (se pravi na relaciji kakih 100m je sedaj 50) se ni zgodila nobena nesreča več. Ne mi prodajat bučk :P

pa dost praznovanj je okroglih obletnic :D

sej sm napisal da če nekaj ni več da je bolj jeba ...

zna bit pa fora ko bo en izvohal elaborat o znakih in omejitvah na dunajski ter se pritožil ...

 

se je sploh zgodila kakšna ta čas odkar ni več 60 ampak 50 ? če se ni potem omejitev pomaga..  :D hebiga sam s tko napisal ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče kdo ve kaj je botroval k temu da so tm mal pred Vrhniko zmanšal hitrost iz 70 na 50? Pred prvih krožnim iz smeri Lj! Je pa sicer zdj že par let tko. Tko da če že tko pregledne ceste z res širokimi pločniki pa še kolesarsko poleg na pločniku zmanšujejo iz 70 na 50, je kvečjemu vrjet da tm k je 50 da bo prej 40 kot pa 70

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse kar pri nas(naselja okoli mene) trenutno porihtajo na novo dobi znak trideset na uro :huh: , še dobro, da bolj počasi delajo :P ,ali pa so stoletja pomešali ker tam okoli tisočdevedsto je bila trideset na uro  res fantastična hitrost :whistle:   

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse kar pri nas(naselja okoli mene) trenutno porihtajo na novo dobi znak trideset na uro :huh: , še dobro, da bolj počasi delajo :P ,ali pa so stoletja pomešali ker tam okoli tisočdevedsto je bila trideset na uro  res fantastična hitrost :whistle:   

no to se verjetno zgledujejo prav po avstrijcih ... takoj ko zapelješ  v strnjeno bivalno naselje imajo skoraj povsod omejitev 30 ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče bi mogl vse odtujit. Dnarja za nove ni. Pol pa divji zahod.. ;)

 

Kolikor se spomnim, je svojčas nekdo tudi tukaj na MS-ju lepil link na en eksperiment, ki so ga naredili na nizozemskem:

 

The plans derive inspiration and motivation from a large-scale experiment in the town of Drachten in the Netherlands, which has 45,000 inhabitants. There, cars have already been driving over red natural stone for years. Cyclists dutifully raise their arm when they want to make a turn, and drivers communicate by hand signs, nods and waving.

"More than half of our signs have already been scrapped," says traffic planner Koop Kerkstra. "Only two out of our original 18 traffic light crossings are left, and we've converted them to roundabouts." Now traffic is regulated by only two rules in Drachten: "Yield to the right" and "Get in someone's way and you'll be towed."

Strange as it may seem, the number of accidents has declined dramatically. Experts from Argentina and the United States have visited Drachten. Even London has expressed an interest in this new example of automobile anarchy. And the model is being tested in the British capital's Kensington neighborhood.

 

http://www.spiegel.de/international/spiegel/controlled-chaos-european-cities-do-away-with-traffic-signs-a-448747.html

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res da jih velik ne bere tuki, ampak vsi gladko mimo cez Planino padejo, izven naselja pa ovira sred ovinkov... :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res da jih velik ne bere tuki, ampak vsi gladko mimo cez Planino padejo, izven naselja pa ovira sred ovinkov... :grim

 

Jaz ne, sem ovira že v Planini.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem bil :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje je zdj tle 250?

smo iz policistovih ust slišali le: »250 km/h, kaj si normalen?«

vozil s povprečno hitrostjo 160 km/h, na posameznih odsekih pa 180  km/h. 

Popravljeno . Popravil Ervin93
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!