Skoči na vsebino

STOP Policija !


Thundercat

Priporočene objave

Ob 12. 11. 2015, jhribar1 pravi:

Mene pa zanima, ce ti lahko policija zaseze motor v primeru, da te drugic zalotijo  na istem motorju ,  ki je neregistrirano ter ni tehnicno brezhibno (beri: slick guma, brez ogledal, smernikov, zadnja luc ne sveti, motor bolj za na pisto)

Kakor sem bral v ZprCP ter ZMV je zaseg dovoljen ob hujsem prekrsku navedenih v 23. clenu zprcp samo kako je pa v primeru, da isti prekrsek ponovis, ti ravno tako lahko zasezejo motor ali se samo izrece globa (v primeru, da imas veljavno voznisko ter nimas stranske sankcije prepovedi voznje motornega vozila, ter nimas storjenih prekrskov glede prekoracitve ali alkoholiziranosti ter da nisi bil ustavljen zaradi prekomerne hitrosti ampak samo drugic kaznovan zaradi voznje z neregistriranim vozilom, ki ni brezhibno)

 

4.če je storilec kljub prepovedi nadaljnje vožnje vožnjo nadaljeval ali ponovil prekršek, zaradi katerega mu je bila prepovedana nadaljnja vožnja;     tale tocka 23. clena o zasegu mi je se najbolj logicna razlaga, da po domace ce te dobijo pri prekrsku in te izlocijo iz prometa in te nato naslednjic spet dobijo pri istem prekrsku ti potem zasezejo vozilo?  ali pa se ta tocka nanasa samo na ravnanje v trenutku storjenega prekrska in ne za v bodoca dejanja?

                                                           

                                                                                          22. člen

(prepoved vožnje in začasen odvzem vozniškega dovoljenja)

(1) Poleg primerov iz 107. člena tega zakona prepove policist vozniku nadaljevanje vožnje in mu začasno odvzame vozniško dovoljenje še v naslednjih primerih:

1.     če voznik stori prekršek, za katerega je predpisano tolikšno število kazenskih točk, ki ima za posledico prenehanje veljavnosti vozniškega dovoljenja oziroma prepoved uporabe vozniškega dovoljenja;

2.     če je zaradi telesnega ali duševnega stanja zmanjšana voznikova sposobnost za vožnjo;

3.     če voznik ne uporablja pripomočkov, ki so vpisani v njegovem vozniškem dovoljenju;

4.     če voznik vozi vozilo v nasprotju z omejitvami, ki so vpisane v njegovo vozniško dovoljenje;

5.     če voznik prekorači dovoljeni čas trajanja vožnje ali ne izkoristi predpisanega počitka;

6.     če je vozniško dovoljenje neveljavno.

...

75. člen

(ukrepi v cestnem nadzoru in pri opravljanju del)

(1) Inšpektor ali policist lahko pri opravljanju svojih nalog izloči iz prometa ali prepove uporabo pri opravljanju del vozilu:

1.      ki ni tehnično brezhibno;

2.      ki je tako poškodovano v prometni nesreči, da ni sposobno za varno udeležbo v cestnem prometu;

3.      katerega skladnost s predpisanimi zahtevami ni bila ugotovljena v skladu s tem zakonom in predpisi, izdanimi na njegovi podlagi;

4.      ki ne izpolnjuje posebnih tehničnih zahtev za namen, za katerega se uporablja;

5.      ki je predelano ali spremenjeno v nasprotju s predpisi;

6.      pri katerem vgrajeni deli niso homologirani za to vozilo, čeprav bi morali biti;

7.      ki ni registrirano ali nima veljavnega dovoljenja za preskusno vožnjo ali za katero je potekla veljavnost prometnega dovoljenja;

8.      katerega voznik ovira ali ne omogoči izvedbe inšpekcijskega pregleda;

9.      ki ni obvezno zavarovano v skladu s predpisi;

10.   za katero niso poravnane obveznosti plačila letne dajatve za uporabo vozil v cestnem prometu;

11.   ki ni ali ni na predpisani način označeno z registrskimi ali preskusnimi tablicami, ali

12.   ki je označeno z registrskimi ali preskusnimi tablicami, ki niso izdane za to vozilo.

...

23. člen

(zaseg motornega vozila)

(1) Policist zaseže vozniku motorno vozilo, s katerim je bil zaloten pri storitvi hujšega prekrška in je izpolnjen eden od naslednjih pogojev:

1.     če je bil storilec kot voznik motornega vozila v zadnjih dveh letih najmanj trikrat pravnomočno kaznovan za prekršek:

-  prekoračitve dovoljene hitrosti v območju za pešce ali v območju umirjenega prometa za več kot 20 km/h,

-  prekoračitve dovoljene hitrosti na cesti v naselju za več kot 30 km/h,

-  prekoračitve dovoljene hitrosti na cesti zunaj naselja za več kot 40 km/h,

-  prekoračitve dovoljene hitrosti na avtocesti ali hitri cesti za več kot 50 km/h,

-  vožnje pod vplivom alkohola,

-  vožnje pod vplivom prepovedanih drog, psihoaktivnih zdravil in drugih psihoaktivnih snovi ali

-  odklonitve odrejenega preverjanja psihofizičnega stanja;

2.     če se storilcu izvršuje kazen oziroma sankcija prepovedi vožnje motornega vozila;

3.     če je storilcu začasno odvzeto vozniško dovoljenje, se mu izvršuje varnostni ukrep odvzema vozniškega dovoljenja ali sankcija prenehanja veljavnosti vozniškega dovoljenja oziroma prepoved uporabe vozniškega dovoljenja;

4.     če je storilec kljub prepovedi nadaljnje vožnje vožnjo nadaljeval ali ponovil prekršek, zaradi katerega mu je bila prepovedana nadaljnja vožnja;

5.     vožnja brez veljavnega vozniškega dovoljenja za vožnjo vozil tiste kategorije oziroma tistih kategorij, v katero spada vozilo ali skupina vozil, ki jo vozi.

...

27. člen

(dolžnost upoštevanja pravil)

(1) Udeleženci cestnega prometa se morajo ravnati po prometnih pravilih, razen:

1.     če je drugače določeno s prometno signalizacijo;

2.     če drugače odredi policist ali vojaški policist;

3.     če v skladu s pooblastili drugače odredi občinski redar, inšpektor ali druga pooblaščena uradna oseba.

(2) Znaki, ukazi in odredbe, ki jih dajejo pooblaščene uradne osebe, razveljavijo prometna pravila in prometno signalizacijo.

(3) Na cesti se lahko za določeno obdobje, ki ne sme biti krajše od treh mesecev in daljše od enega leta, določi prometna ureditev, ki dovoli, omeji ali obveže udeležence cestnega prometa k ravnanju, ki je lahko v nasprotju s prometnimi pravili, določenimi s tem zakonom (eksperiment). Eksperimentalna prometna ureditev mora biti označena s predpisano prometno signalizacijo na način, ki omogoča vsem udeležencem cestnega prometa nedvoumno in varno udeležbo v cestnem prometu.

(4) Udeleženci cestnega prometa se morajo ravnati po ukazih oziroma odredbah pooblaščenih uradnih oseb, pri opravljanju nadzorstva nad določbami tega zakona.

(5) Ukazi oziroma odredbe, razen tistih, za katere je predpisana pisna oblika, se dajejo ustno.

(6) Voznik in potniki ne smejo izstopiti iz oziroma z vozila v času izvajanja uradnega postopka, dokler jim pooblaščena uradna oseba tega ne dovoli.

(7) Pooblaščena uradna oseba lahko odreja vozniku in potnikom tudi druge ukrepe za zagotovitev varnosti oziroma nemotenega poteka postopka.

(8) Z globo 80 eurov se kaznuje za prekršek udeleženec cestnega prometa, ki ne ravna po znaku ali ukazu oziroma odredbi pooblaščene uradne osebe, ali ki ne upošteva prometne signalizacije, ki označuje eksperimentalno prometno ureditev, ali oseba, ki ravna v nasprotju z določbo šestega odstavka tega člena.

(9) Z globo 500 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ne ravna po predpisanem znaku, s katerim ga pooblaščena uradna oseba ustavlja ali ne upošteva njene odredbe o prepovedi nadaljnje vožnje, ali ki ne upošteva svetlobne prometne signalizacije, ki označuje eksperimentalno prometno ureditev. Vozniku motornega vozila se izreče tudi 5 kazenskih točk.

(10) Z globo 1.000 eurov se kaznuje za prekršek pravna oseba, samostojni podjetnik posameznik ali posameznik, ki samostojno opravlja dejavnost, ki pooblaščeni uradni osebi ne omogoči izvedbo postopka ter ukrepov, določenih v tem zakonu.

Odvzem predmetov

25. člen

(1) Predmeti, ki so bili uporabljeni ali namenjeni za prekršek, ali pa so nastali s prekrškom, se smejo odvzeti, če so storilčeva last, ali če z njimi razpolaga pravna oseba, ki je storilec prekrška.

(2) Predmeti iz prejšnjega odstavka se smejo vzeti tudi, če niso storilčeva last, ali z njimi ne razpolaga pravna oseba, ki je storila prekršek, če to terjajo splošna varnost, varovanje življenja in zdravja ljudi, varstvo okolja in ohranjanje narave, gospodarska razmerja ali razlogi morale, kot tudi v drugih primerih, ki jih določa zakon. S tem pa ni prizadeta pravica drugih, terjati odškodnino od storilca.

(3) Z zakonom, ki določa prekršek, se sme določiti obvezen odvzem predmetov.

(4) S posebnim zakonom se lahko določi način izvršitve odvzema predmetov.

(5) V sodbi oziroma odločbi o prekršku se odloči, v skladu s posebnimi predpisi, ali naj se odvzeti predmeti uničijo, ali naj se izročijo ustreznemu organu oziroma organizaciji, ali pa prodajo.

(6) Odvzeti predmet, ki je bil uporabljen ali namenjen za prekršek, se lahko vrne lastniku po predhodnem delnem uničenju, s čimer se prepreči njegova ponovna uporaba za storitev prekrška.

 

Zaseg predmetov

123. člen

(1) Predmeti, ki se po prvem in drugem odstavku 25. člena tega zakona vzamejo, se smejo zaseči še pred izdajo sodbe o prekršku.

(2) Zaseg odredi z odredbo sodnik, ki vodi postopek o prekršku. Tistemu, ki se mu predmeti zasežejo, je treba izročiti overjen prepis odredbe.

(3) S predpisi, ki določajo prekrške, se lahko pooblastijo uradne osebe prekrškovnih organov, da smejo zaseči predmete iz prvega in drugega odstavka 25. člena tega zakona, kadar uradno zvedo za prekršek. Ti organi morajo zasežene predmete takoj oddati sodišču, ki je pristojno za postopek o prekršku, sodišče pa je dolžno zasežene predmete takoj sprejeti, če ni v predpisu o prekršku drugače določeno. Če predmeti niso v kraju omenjenega organa, mu morajo zaseg takoj naznaniti, obenem pa poskrbeti za hrambo predmetov, dokler sodišče, ki je pristojno za postopek o prekršku, ne izda odredbe o tem.

(4) Tistemu, ki se mu zasežejo predmeti, je treba dati potrdilo z natančnim popisom zaseženih predmetov.

(5) Če je predmet pokvarljiv ali je njegova hramba zvezana s prevelikimi stroški, odredi sodišče, ki je pristojno za postopek o prekršku, da se tak predmet proda.

(6) Sodišče, ki je pristojno za postopek o prekršku, lahko na ugovor prizadetega ali po uradni dolžnosti, odredi vrnitev zaseženih predmetov glede na okoliščine zadeve lastniku ali tistemu, ki so mu bili zaseženi, razen če je odvzem predmetov po zakonu obvezen.

 

Nekaj me je hecala ureditev objave, zato je še enkrat objavljeno vse skupaj. 

Tukaj je potrebno razlikovati med prepovedjo nadaljnje vožnje vozniku in med izločitvijo vozila iz prometa. In ravno tukaj je tista razlika, zaradi katere lahko pride do zasega motornega vozila. Pri zasegu motornega vozila gre za ukrep zoper voznika in ne zoper vozilo, čeprav se zaseže motorno vozilo. Torej se tukaj obravnava voznikovo ravnanje oziroma njegovo sposobnost za udeležbo v cestnem prometu in za pogoje za njegovo udeležbo v cestnem prometu. V primeru izločitve vozila iz prometa, pa lahko voznik še vedno vozi drugo vozilo in lahko še vedno počne prekrške, saj mu ni bila prepovedana nadaljnja vožnja. Pri zasegu motornega vozila je potrebno zalotiti voznika pri storitvi hujšega prekrška, kar pa ni vožnja neregistriranega motornega vozila oziroma nadaljevanje vožnje z neregistriranim motornim vozilom. Tukaj se potem uporabi člen, v katerem piše o upoštevanju odredbe policista. Se pa lahko v skrajnem primeru uporabi Zakon o prekrških za zaseg predmeta, v tem primeru motorno vozilo, "pametnjakoviču", kateri ne upošteva policistove odredbe. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

16 hours ago, I30 said:

Napača! Drugič letečmana, pa da mu enga rossija da!:bum:

Napača! Drugič letečmana, pa da mu enga rossija da!:bum:

Mislis Marqueza?:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da ne odpiram nove teme.

V Avstriji se je pred časom zgodila nesreča. Avtomobilist je snel motorista, ki je padel in se poškodoval. Motorist je uporabljal čelado, ni pa imel na sebi motorističnih oblačil ampak navadne cote. Sodišče je sedaj odločilo, da nosi del krivde za poškodbe tudi sam, ker ni uporabljal kompletne motoristične opreme čeprav ni predpisana, dokazano pa bolje varuje pred poškodbami. Odškodninski zahtevek so mu oklestili za 25%.

Popravljeno . Popravil nazo13
Trojno isto besedilo.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, nazo13 pravi:

Da ne odpiram nove teme.

V Avstriji se je pred časom zgodila nesreča. Avtomobilist je snel motorista, ki je padel in se poškodoval. Motorist je uporabljal čelado, ni pa imel na sebi motorističnih oblačil ampak navadne cote. Sodišče je sedaj odločilo, da nosi del krivde za poškodbe tudi sam, ker ni uporabljal kompletne motoristične opreme čeprav ni predpisana, dokazano pa bolje varuje pred poškodbami. Odškodninski zahtevek so mu oklestili za 25%.

Bi rekel: logično. Zavarovalnica bo čimmanj izplačala, koliko bo pa iztržil je stvar pogojev zavarovalnice in njegovega odvetnika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na sodišče je sigurno prišel tudi odvetnik zavarovalnice in je, kot kaže, uspešno izpodbijal odškodninski zahtevek. Če bi imel motorist npr. zlizane gume, kot je pri nas pri nekaterih praksa, ne bi dobil nič.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V avstrijskem primeru je šlo za nekaj, čemur bi lahko rekli "boli me briga, meni se ne bo zgodilo". In posledično je prišlo do posledice. Torej je sodišče sklepalo, da bi motorist utrpel lažje poškodbe z uporabo kompletne motoristične opreme. Vse to je seveda relativno ali kakor koli že, saj pri trčenju v drevo z veliko hitrostjo ne pomaga nobena motoristična oprema. Po drugi strani pa je motoristična oprema narejena za zaščito motorista, ker je narejena iz določenega materiala odpornega proti predrgnjenju (vsaj bolj, kot oprema za šminkiranje po kafičih) z vgrajenimi ščitniki za ublažitev udarcev. Vsaj bila naj bi takšna. In je sodišče razsodilo nekoliko manjši znesek, ker motorist ni naredil vsega, kar bi lahko sam za svojo varnost. 

Pri nas je bil primer, ko sta Nemca na kraju prometne nesreče in tudi pozneje na sodišču v Nemčiji trdila, da voznica v drugem vozilu ni bila pripeta z varnostnim pasom. Sta za sveto prisegla, da voznica ni bila pripeta in nista odstopala od tega. Krivec za prometno nesrečo je bil pa Nemec, ker je zapeljal na nasprotno smerno vozišče, kar sploh ni zanikal. Seveda so tudi poškodbe voznice nakazovale na neuporabo varnostnega pasu. In je potem voznica na sodišču v Nemčiji dobila veliko manjši znesek za poškodbe, ker bi bila tudi manj poškodovana, če bi bila pripeta z varnostnim pasom. Po domače bi rekli, da je "popušila". 

Da ne boste mislili, da se tudi pri nas ne more kaj takšnega zgoditi. Ker, vsaj na naši postaji, vedno napišemo, kakšno motoristično opremo je motorist imel. Tukaj ni mišljeno na znamko ali kaj drugega, ampak ali je imel motoristične škornje, hlače, jopič, čelado ,rokavice, želvo. To seveda v primeru, da ga še vidimo na kraju. Če ga pred našim prihodom odpelje rešilec, pa zvemo kasneje, kakšno opremo je imel. 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni AO+ ni izpodbijal nič ,pred kratkim sem dobil izplačilo "pošteno" in po zamenjavi kolena gremo spet v nov zahtevek pri AO+,kljub temu da so imeli od policijskega zapisnika"kjer ni omenjenjena nobena zaščitna oprema (imel sem jo kompletno od pa do) do testa na alkohol in ugotovitvijo ,kako pa drugače " neprilagojena hitrost " 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Borutt pravi:

                                                                                              34. člen

(zaščitna čelada)

(1) Voznik in potnik na mopedu, lahkem štirikolesu, motornem kolesu, trikolesu in štirikolesu brez zaprte kabine mora med vožnjo nositi na glavi ustrezno pripeto homologirano zaščitno motoristično čelado.

...

Zakon je eno, ljubezen do samega sebe pa drugo. Upam, da boš prenehal "obremenjevati" zavarovalnico. Kar pomeni, da ti ne želim nobene prometne ali kakšne druge nesreče več. 

Sem že nekoliko sit vse tiste krvi in delov teles nametanih naokoli. Predvsem pa sem sit gledanja trpljenja sorodnikov, prijateljev in vseh ostalih.

Na cesti se imejte še bolj radi, kot se imate drugače. Pomislite na to, koga vse bosta zapustili in kakšno trpljenje je to. Kajti, mrtvi ne občutijo ničesar več. 

Se z vsem strinjam in se trudm nooo:P 

Resno .....a ni za tiste mopede do 25kmh neobvezna čelada ?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Kmet2 pravi:

Se z vsem strinjam in se trudm nooo:P 

Resno .....a ni za tiste mopede do 25kmh neobvezna čelada ?

 

To je slovenska posebnost zaradi zaslužka uvoznika. In seveda romanje različnih kuvert v različne žepe. Pa so sedaj problemi s predelavami teh "biciklov" in poškodbami pri prometnih nesrečah. Verjetno bo tako do prvega srečanja nekoga na položaju s kančkom pameti. Kako utopična misel. To srečanje, mislim. 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Obveza in zakon gor ali dol, če maš kanček pameti, boš takoj vedel, da čelada kar fajn pomaga. Torej, velikokrat za neumnost ljudi ni kriv samo zakon in predpisi. Še z biciklom ko kresneš, gre najprej betica po tleh..

  • Všeč mi je 4
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, Borutt pravi:

                                                                                              34. člen

(zaščitna čelada)

(1) Voznik in potnik na mopedu, lahkem štirikolesu, motornem kolesu, trikolesu in štirikolesu brez zaprte kabine mora med vožnjo nositi na glavi ustrezno pripeto homologirano zaščitno motoristično čelado.

...

Zakon je eno, ljubezen do samega sebe pa drugo. Upam, da boš prenehal "obremenjevati" zavarovalnico. Kar pomeni, da ti ne želim nobene prometne ali kakšne druge nesreče več. 

Sem že nekoliko sit vse tiste krvi in delov teles nametanih naokoli. Predvsem pa sem sit gledanja trpljenja sorodnikov, prijateljev in vseh ostalih.

Na cesti se imejte še bolj radi, kot se imate drugače. Pomislite na to, koga vse bosta zapustili in kakšno trpljenje je to. Kajti, mrtvi ne občutijo ničesar več. 

to je vse res ... ampak zavarovalnica nima pravice pogoje postavljati po svoje in izven zakona. Če imaš zaščitno opremo, skladno z zakoni potem ne more reći ... če bi imel pa še to in to, pa se ne bi tko zgodilo ... zakaj so mu pa zavarovali motor in AO+ ... če mu ne bi zavarovali, potem jim ne bi bilo treba izplačati

:ninja:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 minutes ago, maus said:

to je vse res ... ampak zavarovalnica nima pravice pogoje postavljati po svoje in izven zakona. Če imaš zaščitno opremo, skladno z zakoni potem ne more reći ... če bi imel pa še to in to, pa se ne bi tko zgodilo ... zakaj so mu pa zavarovali motor in AO+ ... če mu ne bi zavarovali, potem jim ne bi bilo treba izplačati

:ninja:

Se strinjam - na koncu bo zavarovalnica rekla, da če bi pa doma ostal, se ti nič ne bi zgodilo in torej sploh nisi upravičen do odškodnine..

V kolikor, seveda, gre za izplačila iz AO zavarovanja povzročitelja nesreče...

 

Pri ostalih, prostovoljnih zavarovanjih, seveda ima zavarovalnica vso pravico postavljati svoje pogoje, ki pa morajo biti jasno opredeljeni.

 

Popravljeno . Popravil danci1973
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

je možno, da je marsikej v pogojih zavarovalnice z zelo drobnim tiskom napisano...in ja, če se le da bodo izpodbijali čimveč in dali čimmanj. Zato pa so odvetniki in službe, ki ti v tem primeru zrihtajo kaj več in poberejo od tega svoj delež.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, DAMI34 pravi:

je možno, da je marsikej v pogojih zavarovalnice z zelo drobnim tiskom napisano...in ja, če se le da bodo izpodbijali čimveč in dali čimmanj. Zato pa so odvetniki in službe, ki ti v tem primeru zrihtajo kaj več in poberejo od tega svoj delež.

Jp ,sam brez odvetnika ne gremtud scat,kakorkoli pobere mi je v življenju že dostikrat rit odnesel pa ne samo pri odškodninskih zahtevkih ampak tudi pri drugih zadevah .....

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, maus pravi:

to je vse res ... ampak zavarovalnica nima pravice pogoje postavljati po svoje in izven zakona.

ukvarjanje z rizičnim športom, ki ga moraš prijavit, je eden izmed pogojev:mad:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Zanimivo http://www.24ur.com/novice/slovenija/minister.html

Danes pa berem v časopisu da se je PU Kranj odločil za interno preiskavo.

A ko bojo mene ustavl pa mi dal pihat se tud lahko pritožim da so me ustavili zanalašč in bojo uvedli interno preiskavo o tem, če je bilo upravičeno? Aja, sem se spomnil, da sem navaden državljan te države in ne neki minister, ki misli da je nad zakoni.

Aja, da ne bom čist :topic:. V Avstrijo nakazal 45 €. Se je zgleda gas na motorju zataknil :hmm: 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, MARJA pravi:

Zanimivo http://www.24ur.com/novice/slovenija/minister.html

Danes pa berem v časopisu da se je PU Kranj odločil za interno preiskavo.

A ko bojo mene ustavl pa mi dal pihat se tud lahko pritožim da so me ustavili zanalašč in bojo uvedli interno preiskavo o tem, če je bilo upravičeno? Aja, sem se spomnil, da sem navaden državljan te države in ne neki minister, ki misli da je nad zakoni.

Aja, da ne bom čist :topic:. V Avstrijo nakazal 45 €. Se je zgleda gas na motorju zataknil :hmm: 

 

prijato :hmm: mene ni blo zravn :?  :O

itak imajo pravico ustavit, pa četudi vedi kdo je v avtu ... zdj pa izvajajo pritisk en na druzga ... brezveze :dry: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 55 minutami, MARJA pravi:

Zanimivo http://www.24ur.com/novice/slovenija/minister.html

Danes pa berem v časopisu da se je PU Kranj odločil za interno preiskavo.

A ko bojo mene ustavl pa mi dal pihat se tud lahko pritožim da so me ustavili zanalašč in bojo uvedli interno preiskavo o tem, če je bilo upravičeno? Aja, sem se spomnil, da sem navaden državljan te države in ne neki minister, ki misli da je nad zakoni.

Aja, da ne bom čist :topic:. V Avstrijo nakazal 45 €. Se je zgleda gas na motorju zataknil :hmm: 

 

Pošlji jim link do novice s pripisom, da tako se pri nas dela z VIP osebnostmi in jim priporoči, da se v bodoče tega držijo v zvezi s tabo tudi oni.

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Do sedaj za tega ministrčka še nisem slišal, a sedaj bom šel pogledat, h kateri stranki paše, da se ne bi slučajno kdaj zmotil in ji dal glas. Kajti stranka, ki ima v sebi pizdune je itak pizdunska in je ne bom volil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ahaaaa, bivši LDS-ovc sedanji Cerarjevec. 

Čao, nikoli več niti pomislim ne na glas za vas!
In ko pogledaš malo linke nazaj, se mu vedno neka krivica godi. Jokica stokica!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

đon u pišauko :mad:

moder trak iščem, da si dam okol antene na autu .. sj veste .. zdj je veseu december in js sm z njimi full solidaren :jezik: 

 

Popravljeno . Popravil maus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 1. 12. 2015, maus pravi:

đon u pišauko :mad:

moder trak iščem, da si dam okol antene na autu .. sj veste .. zdj je veseu december in js sm z njimi full solidaren :jezik: 

 

Mausi, glede na težko pričakovani veseli december, lahko uporabiš tudi moder olagumi. Morda pa pade kakšna policajka. :pos: :whistle: 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, Rocky pravi:

Mausi, glede na težko pričakovani veseli december, lahko uporabiš tudi moder olagumi. Morda pa pade kakšna policajka. :pos: :whistle: 

a spet :O ... do zdj sm povozu samo ležeče policaje :jezik: 

policajka ma tut pendrik :dry: .. pa lisice tut :blush: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!