Skoči na vsebino

STOP Policija !


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Če maš na "auto" ti svetjo samo ledice spredaj, zadaj tema. govorim za I30 let 2012. A se avtomatsko preklaplja, če senzor za svetlobo ugotovi, da je temno (tunel, oblačno...) sam preklopi na "dnevne" luči, in nazaj če je presvetlo...

Popravljeno . Popravil skalar36
Objavljeno

med dnevne in luči se vrine v zakonu beseda "pozicijske" pa je stvar rešena ..

Objavljeno
pred 3 urami, DinDiin pravi:

To ne more bit ok.....to ma folk nastiman tko. Ce bi lepo prizgal luci, bi blo ok. Tko se grejo pa pomoje neko sparanje ksenonov pa podobne bedarije, majo pa sam ledice spredej. Zadi pa tema.

Mazda 6, letnik 2013, luči imam vedno na avtomatiko. Dnevne luči so ledice, zadnje ne svetijo. Preklopi sam, ko je dovolj temno/megla, v tunelu, ipd...

 

 

Objavljeno
pred 4 urami, gretzky pravi:

ksz...

Ni povezano samo z motorizmom ampak s prometom na splošno, pa bi bil vesel odgovora strokovnjaka.

Gre se za dnevne luči pri avtomobilih. Pri nekaterih avtih so prižgane samo prednje luči (ponavadi LED-ice), zadnje pa so ugasnjene. Glede na letni čas se mi to zna biti problem, saj zaradi ugasnjenih zadnjih luči pred seboj vozečega avta ne vidiš prav dobro. Lastniki pravijo, da naj bi bilo to po pravilih ok, meni pa se po mojem laičnem mnenju ne zdi, da bi bilo to zadostno.

Če se npr. v hudi megli ali snežnem metežu zaletim nekomu v rit, njemu pa zadnje luči ne delajo, ali tudi on nosi del krivde?

 

pred 4 urami, skalar36 pravi:

Meni so pri nakupu avta zagotovili, da je OK. Je pa jeba ko imaš na "auto" se ti preklaplja v tunelih, če se menja sonce oblaki...oziroma senzor za svetlobo ugotavlja kako pa kaj. Najbolje za lastno varnost je da so prižgane-izbrana opcija. Več pa Borutt....

 

pred 3 urami, DinDiin pravi:

To ne more bit ok.....to ma folk nastiman tko. Ce bi lepo prizgal luci, bi blo ok. Tko se grejo pa pomoje neko sparanje ksenonov pa podobne bedarije, majo pa sam ledice spredej. Zadi pa tema.

 

Gretzky, danes strokovnjak pooblašča mene za tipkanje po tipkovnici in za lepljenje členov. 

Kot vedno, tudi sedaj nekoliko pravne latovščine ali po domače brezvezne zakonodaje. 

3. člen

(pomen izrazov)

(1) Posamezni izrazi, uporabljeni v tem zakonu, imajo naslednji pomen:

5.     »dnevna svetilka« je svetilka za dnevno vožnjo, ki pomeni naprej usmerjeno svetilko, katere namen je narediti vozilo bolj opazno pri vožnji podnevi;

6.     »dolgi žaromet« je žaromet z dolgim snopom svetlobe, ki se uporablja za osvetlitev cestišča daleč pred vozilom;

16.  »meglenka« je žaromet za meglo, ki se uporablja za izboljšano osvetlitev cestišča v megli, sneženju, dežju ali oblakih prahu;

28.  »ponoči« je čas od sončnega zahoda do sončnega vzhoda;

55.  »zadnja meglenka« je zadnja svetilka za meglo, ki se uporablja za to, da se vozilo v gosti megli z zadnje strani prej opazi;

57.  »zasenčeni žaromet« je žaromet s kratkim svetlobnim pramenom, ki se uporablja za osvetlitev cestišča pred vozilom brez povzročanja neprijetne zaslepitve ali neugodja nasproti prihajajočih voznikov in drugih udeležencev cestnega prometa;

60.  »zmanjšana vidljivost« pomeni, da je vidna razdalja zaradi megle, dima, dežja, sneženja ali drugih podobnih okoliščin krajša od poti ustavljanja pri gibanju z najvišjo dovoljeno hitrostjo.

71. člen

(uporaba svetlobne opreme na vozilu)

(1) Voznik motornega vozila ali skupine vozil mora voziti v cestnem prometu s prižganimi dnevnimi svetilkami ali zasenčenimi žarometi.

(2) Ponoči uporablja voznik iz prejšnjega odstavka praviloma dolge žaromete, ki jih mora pravočasno zasenčiti, ko mu prihaja nasproti drugo vozilo, skupina pešcev ali vlak, če vodi cesta ob železniški progi, ali če je spredaj vozeče vozilo tako blizu, da bi dolgi snop svetlobe motil voznika. Ob zasenčenju žarometov je treba prilagoditi hitrost vozila dolžini osvetljenega dela ceste. Vožnja samo s pozicijskimi svetilkami v cestnem prometu ni dovoljena.

(3) Na cesti, osvetljeni s cestno razsvetljavo, ki zagotavlja dobro vidnost, in v predoru ni dovoljeno uporabljati dolgih žarometov.

(4) Ob zmanjšani vidljivosti se praviloma uporablja zasenčene žaromete ali meglenke ali kombinacijo teh žarometov. Uporaba meglenk je dovoljena le, kadar je vidljivost manjša od 50 m ali kadar meglenke delujejo v funkciji prilagodljivih žarometov. Uporaba zadnjih meglenk ni dovoljena na vozilu, za katerim vozi na majhni razdalji drugo vozilo (npr. v koloni vozil).

(5) Žarometi, svetilke in odsevniki na vozilu med vožnjo ne smejo biti zakriti ali umazani.

(6) Voznik iz prvega odstavka tega člena mora voziti podnevi s prižganimi dnevnimi svetilkami. Kot dnevne svetilke se lahko uporabljajo tudi zasenčeni žarometi, katerih svetilnost je v takem primeru lahko zmanjšana za največ 25%. Dnevne svetilke ali zasenčeni žarometi, ki se uporabljajo kot dnevne svetilke, so lahko prižgane, ne da bi bile sočasno prižgane pozicijske svetilke.

(7) Na vozišču ustavljeno ali parkirano vozilo mora biti ponoči in ob zmanjšani vidljivosti osvetljeno s pozicijskimi svetilkami. V naselju zadostuje, da je vozilo osvetljeno s pozicijskimi svetilkami na tisti strani vozila, ki je obrnjena proti sredini ceste. Označitev vozila s pozicijskimi svetilkami ni potrebna na cesti, na kateri cestna razsvetljava zagotavlja dobro vidnost vozila ali če je vozilo ustavljeno ali parkirano na označenem parkirnem prostoru.

(8) Z globo 40 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju z določbo četrtega, petega, šestega ali sedmega odstavka tega člena.

(9) Z globo 80 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju z določbo drugega ali tretjega odstavka tega člena.

 

Kakorkoli obrnemo, luči morajo svetiti. Seveda je potrebno razlikovati med dnevom in nočjo, kar je razloženo v pomenu izrazov, ker se tukaj stvari nekoliko razlikujejo. V nočnem času imamo prižgane zasenčene luči oziroma dolge luči in s tem osvetljeno celotno vozilo, torej tudi zadaj, saj se s prižganimi zasenčenimi lučmi prižgejo tudi pozicijske luči. 

"Problem" nastane v dnevnem času, kadar nam zakon dovoljuje uporabo dnevnih svetilk. Tudi ta izraz je razložen in naj bi bilo vozilo s temi svetilkami v dnevnem času bolj opazno. Ker pa je denar sveta vladar, so proizvajalci vozil, s pomočjo zakonodajalcev, te dnevne svetilke zavili v celofan boljše prometne varnosti, predvsem pa v darilni papir manjše porabe energije (beri manjše porabe goriva) zaradi kakšnega evra dobička več. In je sedaj večina vozil opremljena s temi dnevnimi svetilkami, katere pripomorejo k boljši prometni varnosti (osvetljenost oziroma večja vidnost) in k večji varčnosti (manj porabljene energije pomeni manj porabljenega goriva). Pa veliko reklame okoli vsega tega. Naj pa vsak sam izračuna prihranek. 

Pri prebiranju zakonodaje lahko podnevi vozimo s prižganimi dnevnimi svetilkami, katere so samo prednje luči izvedene na več načinov. Torej nam samo spredaj svetijo takšne ali pa drugačne luči. Ali je to pametno in ali je to varno ... Sem v prejšnjem odstavku napisal besedo "problem". In to zaradi pametnih in malo manj pametnih vozil in zaradi varčnih ali malo manj varčnih proizvajalcev vozil in njihovih vozil s sistemom zaznave svetlobe. Torej vožnja v predor ali nekaj podobnega, kjer je potrebno osvetliti zadnji del vozila. Nekatera vozila s svojimi senzorji zaznajo spremembo svetlobe in prižgejo zasenčene luči. Kaj pa tista malo manj pametna vozila ? Je voznikova odgovornost prižigati luči ? Zato je pa verjetno vsakemu jasno, da ponoči prižge zasenčene luči oziroma dolge luči in s tem osvetli tudi zadnji del vozila. Obstaja še pojem zmanjšana vidljivost, kateri je nekoliko subjektiven, kot tudi uporaba meglenk, kjer je omenjena razdalja 50 m in majhna razdalja. 

Pa ostanimo še nekoliko v predoru v dnevnem času in sicer v osvetljenem predoru. Kaj pravi zakonodaja za vožnjo podnevi ? Voziti moramo s prižganimi dnevnimi svetilkami ali z zasenčenimi lučmi. Prižgane imamo dnevne svetilke in zapeljemo v osvetljen predor. Moramo prižgati zasenčene luči ? Zakon nam nalaga prižgane dnevne svetilke podnevi in prižgane zasenčene luči v primeru zmanjšane vidljivosti. Kaj narediti v osvetljenem predoru ? V tem času sonce ni zašlo in tudi zmanjšane vidljivosti ni. Dvoumno ? Seveda je dvoumno, saj si vsak drugače predstavlja in razlaga zakonodajo in njene pojme. Torej je za nekoga osvetljen predor dovolj svetel za vožnjo v skladu z omejitvijo in je vidna razdalja veliko večja od poti ustavljanja, za nekoga drugega pa bi bili potrebni dodatni dolgi žarometi. V primeru neosvetljenega predora bi bilo povsem jasno, kakšno obveznost ima voznik. Tukaj pa je osvetljen predor, kjer vsak po svoje dojema osvetljenost in vidnost, s čimer bi lahko opravičili pojem zmanjšana vidljivost. Poleg tega pa moram jaz ukrepati v skladu z zakonodajo, kar pomeni upoštevanje vseh določil v tisti bukvici, pa čeprav bi to lahko bilo skregano s pametjo (ZKP). 

Vožnja v gosti megli, sneženju ali močnem dežju je vožnja v času zmanjšane vidljivosti. In seveda bo voznik brez prižganih zadnjih luči nosil del odgovornosti za nastalo prometno nesrečo, ker ga nekdo ni pravočasno opazil. 

Kaj in kako ima kdo urejeno ter kaj je pravilno, lahko preberemo v zakonu. Podnevi najmanj prižgane dnevne svetilke, ponoči in ob zmanjšani vidljivosti pa zasenčene luči oziroma dolge luči ter meglenke. Zakonodaja to dopušča in proizvajalci vozil temu sledijo. 

Bi bilo vozilo bolj vidno s prižganimi zadnjimi lučmi ? V marsikateri situaciji bi bilo boljše, da so prižgane tudi zadnje luči. Me sploh ne motijo dnevne svetilke in njihova uporaba, ampak me moti neosvetljen zadnji del vozila v primeru nenadnega prehajanja iz svetlega okolja v temno okolje. Zaradi takih primerov in zaradi izostanka avtomatike pri prižiganju luči ter zaradi malomarnih in brezbrižnih voznikov sem za osvetljen zadnji del vozila v primeru prižganih dnevnih svetilk. Občasno se kdo spozabi in razkazuje svoje bogastvo z dolgimi lučmi. Kakšen kamen bi takrat rešil zadevo. Je pa vse več takih, ki ne vedo, da se prižgane prednje meglenke lepo bleščijo na mokri cesti. Tudi tukaj bi prijel za kamen. Ali pa za tiste s prižgano zadnjo meglenko, kadar nekdo vozi za njimi. Je vse to neznanje oziroma nepoznavanje zakona ali pa brezbrižnost in aroganca ? 

Objavljeno

Tezko je razumet,da ljudje slepo zaupajo proizvajalcem in sminkirajo z svojim avtomatskim vklopom luci,ker js to mam in bom to vklopil in me ne briga a je varno al ne....zakaj pa ne prizgete luci kar sami namest avtomatike? :)  Moj ma pa skos prizgane recimo....klinc, je se iz tistih let,ko so svedi velik na varnost dal :P 

Objavljeno
pred 1 uro, DinDiin pravi:

Tezko je razumet,da ljudje slepo zaupajo proizvajalcem in sminkirajo z svojim avtomatskim vklopom luci,ker js to mam in bom to vklopil in me ne briga a je varno al ne....

 

Zato, ker lahko. Pa zato ker je to potem še ena stvar, s katero se mi ni potrebno ukvarjati med samo vožnjo. Dela pa čisto dobro, tako kot avtomatski brisalci, avtomatski preklop dolgih luči, zaznava drugega vozila v mrtvem kotu, ipd... Če je situacija preveč "dvoumna" (konstantno spreminjanje pogojev), pa se lahko vedno na ročno preklopi.

 

pred 6 urami, Borutt pravi:

Ali pa za tiste s prižgano zadnjo meglenko, kadar nekdo vozi za njimi. Je vse to neznanje oziroma nepoznavanje zakona ali pa brezbrižnost in aroganca ? 

 

Predvsem nepozornost. Pa neumnost in nepoznavanje pogojev, v katerih je dovoljena uporaba zadnje meglenke. Marsikoga spametujejo dolge luči od zadaj...

Objavljeno
pred 1 uro, jskrablin pravi:

...

Predvsem nepozornost. Pa neumnost in nepoznavanje pogojev, v katerih je dovoljena uporaba zadnje meglenke. Marsikoga spametujejo dolge luči od zadaj...

In ti si tisti, ki boš druge spametoval?!:mad:
Če gre oni prepočasi, ga ob prvi priliki prehiti.
Če gre prehitro, ga nisi dohitel!!!
Če gre ravno prav, vozi na varnostni razdalji, bo težava občutno manjša!

Za tiste, ki jih zadnja meglenka v megli tako zelo moti, obstaja zelo enostavno zdravilo. Ugasnem jo in spustim hitrost na toliko, da komot voziš in obrneš vzratno ogledalo navzdol.
Običajna reakcija po nekaj časa vožnje tik za ritjo je objestno prehitevanje na najbolj nemogočem mestu.
Malo je primerov prižgane zadnje meglenke brez potrebe, veliko pa je takih, ki bi te tiščali naprej s kar največjo brzino, da boš za njih reskiral in igral stezosledca in nosil vso odgovornost, ko gre kaj narobe.
Odkar sem se v taki situaciji sukal po vozišči in za las zgrešil stavbo, vsem takim samo še jebem vse po spisku. 
Za normalne voznike pa varnostna razdalja kljub prižgani zadnji meglenki reši ves problem.

Osnovni greh voznikov pri nas (za drugje ne bom komentiral) je neuporaba smernih kazalcev, premajhna varnostna razdalja in sekanje ovinkov.
Ko boste to rešili, bo ostalo malenkost!

Objavljeno
pred 8 urami, Borutt pravi:

...

Kakšen kamen bi takrat rešil zadevo. Je pa vse več takih, ki ne vedo, da se prižgane prednje meglenke lepo bleščijo na mokri cesti. Tudi tukaj bi prijel za kamen. Ali pa za tiste s prižgano zadnjo meglenko, kadar nekdo vozi za njimi. Je vse to neznanje oziroma nepoznavanje zakona ali pa brezbrižnost in aroganca ? 

Zadevo okoli prižganih meglenk ob nepravem času bi hitro rešilo nekaj položnic. Tako pa policija odreagira na nepravilno uporabo luči le, če jih zaslepiš z dolgimi lučmi, ko ti hočejo z ročnim merilnikom hitrosti izmeriti hitrost.

 

pred 1 uro, jskrablin pravi:

...

Predvsem nepozornost. Pa neumnost in nepoznavanje pogojev, v katerih je dovoljena uporaba zadnje meglenke. Marsikoga spametujejo dolge luči od zadaj...

Glej gornji predlog, ki še bolj spametuje.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 13 minutami, I30 pravi:

In ti si tisti, ki boš druge spametoval?!:mad:
Če gre oni prepočasi, ga ob prvi priliki prehiti.
Če gre prehitro, ga nisi dohitel!!!
Če gre ravno prav, vozi na varnostni razdalji, bo težava občutno manjša!

Za tiste, ki jih zadnja meglenka v megli tako zelo moti, obstaja zelo enostavno zdravilo. Ugasnem jo in spustim hitrost na toliko, da komot voziš in obrneš vzratno ogledalo navzdol.
Običajna reakcija po nekaj časa vožnje tik za ritjo je objestno prehitevanje na najbolj nemogočem mestu.
Malo je primerov prižgane zadnje meglenke brez potrebe, veliko pa je takih, ki bi te tiščali naprej s kar največjo brzino, da boš za njih reskiral in igral stezosledca in nosil vso odgovornost, ko gre kaj narobe.
Odkar sem se v taki situaciji sukal po vozišči in za las zgrešil stavbo, vsem takim samo še jebem vse po spisku. 
Za normalne voznike pa varnostna razdalja kljub prižgani zadnji meglenki reši ves problem.

Osnovni greh voznikov pri nas (za drugje ne bom komentiral) je neuporaba smernih kazalcev, premajhna varnostna razdalja in sekanje ovinkov.
Ko boste to rešili, bo ostalo malenkost!

Se vidi da si bore malo na cesti. Celo na ac je ogomno butlov ki slepijo z zadnjimi meglenkami. Seveda je težko mimo njih, ker tako zmanjsajo vidnost, da je prehitevanje skoraj onemogočrno. Če jim poblendaš, jim pa itak ni jasno zakaj se gre.

Objavljeno
pred 6 minutami, I30 pravi:

In ti si tisti, ki boš druge spametoval?!:mad:
Če gre oni prepočasi, ga ob prvi priliki prehiti.
Če gre prehitro, ga nisi dohitel!!!
Če gre ravno prav, vozi na varnostni razdalji, bo težava občutno manjša!

Za tiste, ki jih zadnja meglenka v megli tako zelo moti, obstaja zelo enostavno zdravilo. Ugasnem jo in spustim hitrost na toliko, da komot voziš in obrneš vzratno ogledalo navzdol.
Običajna reakcija po nekaj časa vožnje tik za ritjo je objestno prehitevanje na najbolj nemogočem mestu.
Malo je primerov prižgane zadnje meglenke brez potrebe, veliko pa je takih, ki bi te tiščali naprej s kar največjo brzino, da boš za njih reskiral in igral stezosledca in nosil vso odgovornost, ko gre kaj narobe.
Odkar sem se v taki situaciji sukal po vozišči in za las zgrešil stavbo, vsem takim samo še jebem vse po spisku. 
Za normalne voznike pa varnostna razdalja kljub prižgani zadnji meglenki reši ves problem.

Osnovni greh voznikov pri nas (za drugje ne bom komentiral) je neuporaba smernih kazalcev, premajhna varnostna razdalja in sekanje ovinkov.
Ko boste to rešili, bo ostalo malenkost!

Izgleda da nisi veliko na cesti ......in po postu sodeč eden tistih ki vozi po prehitevalnem 130kmh in si misli kako je vse po pravilih . Sam predvidevam .

Namreč ogromno je primerov nepravilne uporabe ne samo zadnjih ampak tudi prednjih luči za meglo.Vem ker sem tudi poklicno skoz na cesti .

Z zadnjimi tremi postavkami se seveda povsem strinjam .

Ne morem pa razumet nestrpnosti ko se ti avto približa od zadaj ,sam to vedno naredim ko želim prehiteti debila ki vozi pod omejitvami pa po možnosti z zadnjo meglenko :PZame prehitevanje pomeni ,da ga probam  manever zaključit kar najprej kar se da in to lahko izvedem da se prilimam pod varnostno razdaljo (takrat sem še posebej pozoren na zadnje luči pred mano vozečega in previden) in ga probam na najbolj primernem mestu tudi prehitet. Si pa ne predstavljam držat predpisano varnostno razdaljo in na Magistralki oz. kakšni lokalni cesti in prehitet ,saj bi ob takšnem prehitevanju rabil ravno pisto pred sabo pa stroj z 400hp ......

Znajo pa taki bučkoti potem ko iščeš primerno mesto za prehitet pohodit zavoro iz inata al pa ti ko si v prehitevalnem manevru pritisnit še po gasu ..... 

:lol1:izgleda da res ni dost na cesti ,sem šele zdaj videl od Damija post.....

Objavljeno
2 hours ago, jskrablin said:

 

Zato, ker lahko. Pa zato ker je to potem še ena stvar, s katero se mi ni potrebno ukvarjati med samo vožnjo. Dela pa čisto dobro, tako kot avtomatski brisalci, avtomatski preklop dolgih luči, zaznava drugega vozila v mrtvem kotu, ipd... Če je situacija preveč "dvoumna" (konstantno spreminjanje pogojev), pa se lahko vedno na ročno preklopi.

 

 

Predvsem nepozornost. Pa neumnost in nepoznavanje pogojev, v katerih je dovoljena uporaba zadnje meglenke. Marsikoga spametujejo dolge luči od zadaj...

Ker lahko? A to je kaksna snobovska fora? :)  ce prizges luci kar sam in se ne duvas z aavtomatskim ne vem kaj, imas se manj sitnosti....si lepo viden in posledicno varen. Za meglenke vklopit je dovolj,da nimas megle v glavi...

Objavljeno
pred 52 minutami, I30 pravi:

Malo je primerov prižgane zadnje meglenke brez potrebe,

Takole iz glave CPP okoli tega - meglenke se uporabi, ko je vidljivost max 50m in pri uporabi le-teh je max hitrost vožnje do 50km/h. Če je vidljivost 100+ metrov in gre hitreje, bi morali za vklopljene meglenke talati plačilne naloge. Jaz zadnjo meglenko izklopim, ko se mi nekdo pripelje dovolj blizu in lahko sklepam, da me vidi. In vklopim, ko ni za mano nikogar. Sprednje in zadnje meglenke sem nazadnje uporabil enkrat decembra, ko sem se peljal iz Kamnika in so bili pogoji res slabi, tam okoli opisanih v CPP. Za drajsanje po Lj/drugih mestih, pa meglenk ne rabiš praktično nikoli. Na avtocesti pa zelo redko, definitivno pa ne takrat, ko se da komot peljat 90+ km/h. Pa jih ljudje vseeno veselo nažigajo, ker boli jih kurac za okolico.

 

pred eno uro, I30 pravi:

Če gre oni prepočasi, ga ob prvi priliki prehiti.
Če gre prehitro, ga nisi dohitel!!!
Če gre ravno prav, vozi na varnostni razdalji, bo težava občutno manjša!

Zdaj pa vse to preslikaj v večerno prometno konico v Lj, megle tolko, da lahko rečeš, da je. Stojiš pred semaforjem/križiščem ali pa se jajcaš 30 km/h po Tržaški v koloni, on pred tabo pa ima vklopljeno zadnjo meglenko. Narediš točno kaj? Varnostna razdalja? Itak, ker pri hitrosti 0 km/h je minimalna varnostna razdalja kolk? Kolk pa 30 km\h?

 

pred 35 minutami, DinDiin pravi:

Ker lahko? A to je kaksna snobovska fora? :)  ce prizges luci kar sam in se ne duvas z aavtomatskim ne vem kaj, imas se manj sitnosti....si lepo viden in posledicno varen. Za meglenke vklopit je dovolj,da nimas megle v glavi...

Točno tako, ker uporabljam v avto vgrajene pripomočke, sem snob :slap:Ne vem zate, meni se pa zdi fino ko se naprimer ponoči vozim po neznani cesti z dolgimi lučmi, pa jih avto avtomatsko zasenči, ko mi nekdo pripelje naproti. Dela b.p., zanesljivo in odreagira dovolj hitro, da onega nasproti ne zaslepi. Meni se pa ni potrebno ukvarjati z lučmi, pa imam par % več pozornosti na voljo da se ukvarjam s cesto.

Objavljeno

če se vozte po zadnji, pol motite avione in helikopterje ... pa boste rekl, da se ne smeš vozt po zadnjem ... ravno tolk se ne smeš, kot met prižgane meglenke po dneu in jasnem vremenu.

:jezik: 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)

Bučmani, a boldano brati ne gre?:stupid:
Kolk je fajn nabijat pa svoje variacije ven vleč, de se pol lahko usajate!:SS

Opozarjam na dnevno prakso, ki jo doživljam, ko se ti na rit nalimajo modeli in modelke, ki potem niso sposobni prehitevanja, kljub potem ugasnjeni meglenki in še nižji hitrosti, ki bi jim to omogočila. In ko v retrovizorju ne vidim več njihovih luči ali pa komaj, so še na varnostni razdalji, ali ne?! 
Kdor pa pravi, da se lahko po vseh cestah ob megli in temi, in ponavadi bleščečem cestišču vozi ležerno brez strahu, da bo nagazil kakšnega pešca ob robu ceste ali jebene pedalogonce, se malo igra z arestom!
Da ni megle več, ta je pa še posebne obravnave potrebna!
No ja, sej če ste z marsa, ne bom trdil, ne poznam tam vremena.:blush:

Za kretenkote polpismene pa citiram svoj odstavek o ugasnjeni meglenki:

"Za tiste, ki jih zadnja meglenka v megli tako zelo moti, obstaja zelo enostavno zdravilo. Ugasnem jo in spustim hitrost na toliko, da komot voziš in obrneš vzratno ogledalo navzdol. "

 

pred 2 minutami, I30 pravi:

... In ko v retrovizorju ne vidim več njihovih luči ali pa komaj, so še na varnostni razdalji, ali ne?! ...

Kretenkotom v pojasnilo in izogib nepotrebnim komentarjem še to pojasnilo ob lastnem citatu: Zgornje pomeni, da je vozilo zadaj za ritjo in ne za hribom!

pred 3 urami, maus pravi:

če se vozte po zadnji, pol motite avione in helikopterje ... pa boste rekl, da se ne smeš vozt po zadnjem ... ravno tolk se ne smeš, kot met prižgane meglenke po dneu in jasnem vremenu.

:jezik: 

De ne boš stoppije delal ob krtinah!:bum:

pred 4 urami, Kmet2 pravi:

Izgleda da nisi veliko na cesti ......in po postu sodeč eden tistih ki vozi po prehitevalnem 130kmh in si misli kako je vse po pravilih . Sam predvidevam .

...

Tvoja predvidevanja so zgrešena in vredna en qrc! :yawn:

Popravljeno . Popravil I30
Objavljeno
pred 29 minutami, I30 pravi:

...

De ne boš stoppije delal ob krtinah!:bum:

...

nepanaum :cry: 

Objavljeno
pred 7 urami, Kmet2 pravi:

 

Znajo pa taki bučkoti potem ko iščeš primerno mesto za prehitet pohodit zavoro iz inata al pa ti ko si v prehitevalnem manevru pritisnit še po gasu ..... 

 

take mam najrajši, ponavadi jih uspem prehitet, ker imam vedno avto, da mi to omogoča:OK: in VEDNO nato ustavim pred njim, na sred ceste, da ne more mimot. Seveda se primajam iz avta do njegovega vozila in ker sm bolj drobne postave, se mi vsak FRAJER zaklene, da ga ne morem pobožat.:hmm: Redno pa takemu pametnjakoviču utrgam špegu na njegovi strani in mu razložim, da on tega ne rabi. Povem mu tudi, da si zapiše mojo reg. tablico, saj jo bo potreboval, da me bodo policaji najdli:smoke:. Kaj naj rečem, velika zbirka špuglou in nobene prijave, do zdaj:klicaj:

Objavljeno

33096 članov foruma..nikol noben nč kriv, vsi vozjo brez meglenk, obvezno uporabljajo smernike, ne nosijo klobukov, nihče nikoli ni naredil prekrška, za vse so krivi drugi

 

a ostane še kdo ? :O

Objavljeno

>33096 članov foruma

 

Od tega kakih 10.000 analytics botov in crawlerjev, 20.000 spam botov, 3000 starih accountov, 80 bralcev in 16 aktivnih članov.

Objavljeno
pred 53 minutami, builder pravi:

take mam najrajši, ponavadi jih uspem prehitet, ker imam vedno avto, da mi to omogoča:OK: in VEDNO nato ustavim pred njim, na sred ceste, da ne more mimot. Seveda se primajam iz avta do njegovega vozila in ker sm bolj drobne postave, se mi vsak FRAJER zaklene, da ga ne morem pobožat.:hmm: Redno pa takemu pametnjakoviču utrgam špegu na njegovi strani in mu razložim, da on tega ne rabi. Povem mu tudi, da si zapiše mojo reg. tablico, saj jo bo potreboval, da me bodo policaji najdli:smoke:. Kaj naj rečem, velika zbirka špuglou in nobene prijave, do zdaj:klicaj:

zdravo,

pozabil si še dodati

" in potem jim svizec zavije čokolado " :grupni:

 

lp, n

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 2 minutami, notranc pravi:

zdravo,

pozabil si še dodati

" in potem jim svizec zavije čokolado " :grupni:

 

lp, n

12321150_1113341128691164_66703788108491

:P

Objavljeno
pred 1 uro, builder pravi:

take mam najrajši, ponavadi jih uspem prehitet, ker imam vedno avto, da mi to omogoča:OK: in VEDNO nato ustavim pred njim, na sred ceste, da ne more mimot. Seveda se primajam iz avta do njegovega vozila in ker sm bolj drobne postave, se mi vsak FRAJER zaklene, da ga ne morem pobožat.:hmm: Redno pa takemu pametnjakoviču utrgam špegu na njegovi strani in mu razložim, da on tega ne rabi. Povem mu tudi, da si zapiše mojo reg. tablico, saj jo bo potreboval, da me bodo policaji najdli:smoke:. Kaj naj rečem, velika zbirka špuglou in nobene prijave, do zdaj:klicaj:

Kaj če bi še mal meglenke začel zbirat,pa še kakšne druge dele,pa bi lohk trgovino odpru in bi tem frajerčkom mastno prodajal nazaj njihove dele:kva2:

Mene meglenka moti edino v mestu(zadnja),ko stojiš na semaforju ali se voziš 30-40 na uro mesto je pa celo razsvetljeno. 

Jaz prižgem meglenko zadnjo edino ob nalivu na avtocesti,pa še to samo dokler se me kdo ne dohiti(kar je pa mal težje):ras:

Žena nosi očala za vožnjo in jo meglenke po nepotrebnem motijo veliko bolj kot mene.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 1 uro, pajkica pravi:

33096 članov foruma..nikol noben nč kriv, vsi vozjo brez meglenk, obvezno uporabljajo smernike, ne nosijo klobukov, nihče nikoli ni naredil prekrška, za vse so krivi drugi

 

a ostane še kdo ? :O

Js, tete z očali :ras:

Objavljeno
pred 2 urami, DAMI34 pravi:

Js, tete z očali :ras:

Te pa skoz nikol niso nč krive...:)

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 4 urami, builder pravi:

take mam najrajši, ponavadi jih uspem prehitet, ker imam vedno avto, da mi to omogoča:OK: in VEDNO nato ustavim pred njim, na sred ceste, da ne more mimot. Seveda se primajam iz avta do njegovega vozila in ker sm bolj drobne postave, se mi vsak FRAJER zaklene, da ga ne morem pobožat.:hmm: Redno pa takemu pametnjakoviču utrgam špegu na njegovi strani in mu razložim, da on tega ne rabi. Povem mu tudi, da si zapiše mojo reg. tablico, saj jo bo potreboval, da me bodo policaji najdli:smoke:. Kaj naj rečem, velika zbirka špuglou in nobene prijave, do zdaj:klicaj:

grobijan :O

pred 4 urami, pajkica pravi:

33096 članov foruma..nikol noben nč kriv, vsi vozjo brez meglenk, obvezno uporabljajo smernike, ne nosijo klobukov, nihče nikoli ni naredil prekrška, za vse so krivi drugi

 

a ostane še kdo ? :O

jst :jezik:

  • Všeč mi je 3

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!