Skoči na vsebino

STOP Policija !


Thundercat

Priporočene objave

pred 5 urami, skalar36 pravi:

Pri Beti me moti, da ni KTM.

Drugač pa veš, kaj ti hočem povedati, a priznal ne boš- To je ena taka vrlina, ki jo mora policist imet.

 

Pa sej sem ti napisal, da sem vozil v naselju, DA SEM KRIV! Onadva sta pa merila in stala izven naselja. Pač, ko sem videl tablo, ki označuje konec naselja, sem pospešil na 98 km\h, še vedno sem pa bil v naselju. Čez xy m je bilo naselja konec. Preberi še enkat, ali pa 2x. Točno ti pa ne znam pokazat na googlu. Lohk pa u živo.

Je pač boljša. 

Ne bom ugibal, kaj se ti mota po glavi. 

Lokacija je napisana v papirjih sodišča. 

pred 5 urami, Kmet2 pravi:

Borutt

Sem te prosil za primere, pa si začel mešati kravatarsko meglo. Tako je, če nimaš argumentov oziroma nabijaš. 

 

Sem ti primere navedel!Tako sprašuješ in zavijaš , ker nimaš odgovora in veš da ni prav  in zagovarjaš modro sodrgo ....samo tako naprej, ne bom ti več pisal odstavkov ker ti je že skalar lepo povedal ........delaš se butca .....ampak če se dolgo delaš lahko tak tudi ostaneš tak :)

Po tvojih postih vidim naraščanje pritiska v piskru .....:lol1:

Ti je prišlo mešanje megle v navado ? Saj lahko ostali preberejo, kaj sem te prosil in, kaj si odgovoril.

Popravljeno . Popravil Borutt
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, solorider pravi:

saj zato je pri nas toliko nesreč, ko zijamo samo na števec, znake, skrite policaje.... pol pa ne gledamo na cesto in promet. Oni starci, ko ne gledajo na števec ves čas se pa vozijo  40/h, da ne bi naredili prekrška in tudi tam kjer je 90/h....

Preveč nesposobnih je na cesti.

pred 42 minutami, maxxa pravi:

Ne, nismo tiho, samo na grd nacin se naucimo korektnosti, pricevanj policistov na sodiscih, in delovanje samega sodstva. Po koncani obravnavi, sem imela obcutek, da gledam spansko limonado. Na vsakem pricevanju policista se je trenutna zgodba toliko spremenila od zadnjega pricevanja, da sem se vprasala, ce sem mogoce sploh na 'svojem' sojenju. Po koncanem postopku z pribitkom vseh bonus evri, pa si se vedno toliko trmast, da zadeve ne poravnas, potem se ti pac obesijo z rubezem na placo. Nekateri smo imeli to 'sreco', da smo take bedarije policajske placali samo v evrih, nekateri so na zalost placali visjo ceno. Na koncu ti je jasno, kako deluje ta aparat, in, da se ne mores boriti z mlini na veter. 

Te zgodbe se ne spomnim. Lahko napišeš, kaj hudega si naredila ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 45 minutami, Borutt pravi:

Preveč nesposobnih je na cesti.

Te zgodbe se ne spomnim. Lahko napišeš, kaj hudega si naredila ?

Ja res, pa vozniška kultura, ceste in nazadnje smo spet pri modrih, ki bi lahko to kulturo izboljšali, jo pa še šlabšajo, žal. 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eno vprasanje..do kdaj vam velja vozniski izpit?(kartica) 

danes sem sel vpisati novo kategorijo in so mi jo dali samo za 10 let, toliko kolikor je veljavna vozniska, stem da imam izpit za B do 2068..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, Borutt said:

Je pač boljša. 

Ne bom ugibal, kaj se ti mota po glavi. 

Lokacija je napisana v papirjih sodišča. 

 

Tvoj gospodar je vesel, da ima takega zaposlenega...raja pač ne...

 

1 hour ago, Borutt said:

Preveč nesposobnih je na cesti.

 

Res je. Vozi pa  belo modre avte in motocikle!

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, solorider pravi:

Ja res, pa vozniška kultura, ceste in nazadnje smo spet pri modrih, ki bi lahko to kulturo izboljšali, jo pa še šlabšajo, žal. 

Zelo se motiš, če misliš, da te bo policija držala za roko. Vsak sam je odgovoren za svoj doprinos k skupni varnosti na cesti s svojo vozniško kulturo in še čim. Pa se mi dozdeva, da so vedno drugi krivi za naše napake in neprimerno obnašanje.  

pred 34 minutami, ukica pravi:

eno vprasanje..do kdaj vam velja vozniski izpit?(kartica) 

danes sem sel vpisati novo kategorijo in so mi jo dali samo za 10 let, toliko kolikor je veljavna vozniska, stem da imam izpit za B do 2068..

Varovanje osebnih podatkov. Tudi informacijski pooblaščenec bere ta forum. Kot tudi Udba, Kgb, Stasi, Cia, ... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, solorider pravi:

Ja res, pa vozniška kultura, ceste in nazadnje smo spet pri modrih, ki bi lahko to kulturo izboljšali, jo pa še šlabšajo, žal. 

Miličniki so samo v modrem, niso pa modri.

Jaz bi jih ukinil, so povsem neučinkoviti.

Ko niso delovali zaradi štrajka, se prometna varnost ni ne poslabšala, ne izboljšala.

 

Primer debilizma 

http://www.rtvslo.si/slovenija/kot-v-policijski-drzavi-330-evrov-za-fotografiranje-policista-na-delu/396009

Citiraj

Fotograf Mladine Uroš Abram mora plačati kazen, ker je na cesti fotografiral policista, ki sta ustavila 83-letnega kolesarja.

Po Abramovih besedah je takoj, ko je začel fotografirati policijski postopek s kolesarjem, policist od njega zahteval dokumente in mu napisal plačilni nalog. Sodnica je Abramovo zahtevo po sodnem varstvu zavrnila kot neutemeljeno; sodba navaja, da fotograf ni upošteval ukaza policista, naj se odstrani.

"Mislim, da imam od te sodbe dalje zelo velike pomisleke, ali sploh fotografirati v javnem prostoru, ker se določene zadeve, ki so zakonsko zelo jasne, očitno lahko sprevržejo, če položaju močnejšega tako ustreza," je prepričan Abram.

"V tem primeru so obstajale okoliščine, v katerih je policist ocenil, da gre za motenje oziroma oviranje policijskega postopka, zato je od osebe zahteval določena ravnanja, ki jih ta oseba ni upoštevala," praviRobert Ferenc z Generalne policijske uprave.

Javnost ima pravico izvedeti, kako policisti opravljajo svoje delo, meni informacijska pooblaščenka."Fotografiranje policistov pri izvajanju njihovih javnih pooblastil je ustavna pravica, to pomeni, da imamo to pravico vsi, ne samo novinarji, ampak širše. In dejstvo je, da se lahko ta pravica samo izjemoma omeji," je opozorila Mojca Prelesnik, vodja urada informacijskega pooblaščenca.

Policistom je bil sumljiv
Ustavni pravnik Andraž Teršek je prepričan, da ta primer nazorno kaže, kako policisti razumejo svojo vlogo: "Očitno razumejo, da je policija neki organ, ki sodi v čas policijske države." Še bolj skrb vzbujajoče pa je po njegovem mnenju ravnanje sodišča. "Več kot očitno je, da so se v tem primeru prav iskali razlogi, da bi lahko novinarja obsodili in kaznovali," je ocenil.

V sodbi tako med drugim piše, da je storilec, to je fotograf, imel sončna očala, brado in temnejša oblačila, v bližini pa so trgovine, zato je na podlagi obnašanja vzbujal sum, da bo storil kaznivo dejanje ali prekršek.

Pa kaj si nor, kake butle mamo med miličniki.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Inkasantstvo je danes lavfalo na polno. Najprej radar kontrola na ravnini, kje je... ravnina. Pol celo ena smiselna radar kontrola v Dolgi vasi par kilometrov naprej. In za grand finale, patruljni avto na poti med Banjo Loko in Petrino, ki namerno vozi 60 km/h izven naselja. Ah ja, vse po starem naprej.

 

Na hrvaški strani so bili tudi pridni. V naseljih.

 

p.s.: Hvala vsem voznikom avtov iz nasprotne smeri, ki so me opozorili na inkasanta na oni ravnini. Je zgledal zelo razočarano, ko ni bilo kaj za kasirat. On Mr. 60 km/h iz patruljnega avta pa naj svojim kolegom odda vozniško v trajno hrambo. Očitno ni sposoben peljati 90 km/h po ravnem izven naselja.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Borutt pravi:

Zelo se motiš, če misliš, da te bo policija držala za roko. Vsak sam je odgovoren za svoj doprinos k skupni varnosti na cesti s svojo vozniško kulturo in še čim. Pa se mi dozdeva, da so vedno drugi krivi za naše napake in neprimerno obnašanje.  

Varovanje osebnih podatkov. Tudi informacijski pooblaščenec bere ta forum. Kot tudi Udba, Kgb, Stasi, Cia, ... 

koliko si jih kaznoval, ko niso prižgali smerokaza, ko kolesarji in mopedisti vozijo po pločnikih celo v nasprotno smer, pešci kot kure hodijo čez cesto, ko pusti avto na sredi ceste in gre k bankomatu denar dvigniti itd. To je cestno prometna kultura!!! Ni vse v hitrosti 5, 10, 15 km/h in nam jemlete €. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, solorider pravi:

koliko si jih kaznoval, ko niso prižgali smerokaza, ko kolesarji in mopedisti vozijo po pločnikih celo v nasprotno smer, pešci kot kure hodijo čez cesto, ko pusti avto na sredi ceste in gre k bankomatu denar dvigniti itd. To je cestno prometna kultura!!! Ni vse v hitrosti 5, 10, 15 km/h in nam jemlete €. 

Saj nisem pričakoval, da boš razumel moj zapis. Kakor tudi ne pričakujem, da se bo naša vozniška kultura sama od sebe izboljšala.  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Snecer pravi:

solorider ima point, tisto je problem, ne rahla prekoračitev zaradi nerobotske vožnje

Point je v tem, da tega naši vozniki ne počnejo v tujini. Je tam drugačen zrak ? Vozniška kultura je zavest, da ne smem nekaj narediti, kar je nevarno, moteče in ne želim, da drugi to počnejo meni. 

Vsak sam se mora vprašati, zakaj je takšen idiot za volanom ali pa za krmilom. Ker plavih pajacev je veliko premalo, da bi vsakemu takšnemu nekulturnemu vozniku razlagali, kaj in kako je pravilno, kar bi morali že zdavnaj vedeti.  

Je sedaj razumljivo, da je obnašanje voznikov skrajno zaskrbljujoče ? In tudi nobenega izgovora ne more biti za tisto obnašanje, katero je omenil Solorider.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, Borutt pravi:

Je pač boljša. 

Ne bom ugibal, kaj se ti mota po glavi. 

Lokacija je napisana v papirjih sodišča. 

Ti je prišlo mešanje megle v navado ? Saj lahko ostali preberejo, kaj sem te prosil in, kaj si odgovoril.

Kako že gre tista stara modrost ............pametnejši odneha :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, Borutt pravi:

Point je v tem, da tega naši vozniki ne počnejo v tujini. Je tam drugačen zrak ? Vozniška kultura je zavest, da ne smem nekaj narediti, kar je nevarno, moteče in ne želim, da drugi to počnejo meni. 

Vsak sam se mora vprašati, zakaj je takšen idiot za volanom ali pa za krmilom. Ker plavih pajacev je veliko premalo, da bi vsakemu takšnemu nekulturnemu vozniku razlagali, kaj in kako je pravilno, kar bi morali že zdavnaj vedeti.  

Je sedaj razumljivo, da je obnašanje voznikov skrajno zaskrbljujoče ? In tudi nobenega izgovora ne more biti za tisto obnašanje, katero je omenil Solorider.

Res te ne razumem! V tujini vozim isto kot pri nas se zgodi, da me dobijo in plačam 10x manj kot doma-zakaj, ker druge države niso toliko požrešne kot naša država.

Borutt, poglej mi ti hočemo samo povedati in ti nočeš tega razumeti, da vi pošteni policaji bi sami morali preceniti kaj je objesna vožnja in kaj ni. Tist moj primer v nedeljo izven naselja prekoračil za 5km/h in mi pobere 40€, če to ni jebanje ljudi! 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Borutt jaz ne vem kateri so škodljivi in debilni zakoni in členi ki to omogočajo , mogoče boš pa ti vedel , čeprav ni to tvoje področje.

Samo  so škodljivi za državljane in prav take imate napisane v cestnoprometnem zakoniku .....inkasantske, škodljive, seveda pa podprte z zakonodajo :OK:

Luka Koper, laži, manipulacije in master plan v ozadju


Ne 

Dogajanja okrog Luke Koper (LK) se bližajo kulminaciji. V zadnjih tednih smo priča intenzifikaciji neformalnih in formalnih pritiskov ter medijskih manipulacij. Namen te kampanje je brutalno preprost (več v nadaljevanju), njen prvi etapni cilj pa je zamenjava nadzornega sveta LK, da bi tako lahko zamenjali upravo LK z “bolj kooperativo upravo” (bom kasneje razložil, kaj tukaj mislijo s “kooperativnostjo”). Prva nadzornica LK, Alenka Žnidaršič Kranjc (AŽK), je v sredo v Odmevih tudi javno razkrila, kar se je sicer vedelo že prej: (1) da je minister za infrastrukturo od nje zahteval menjavo direktorja LK Dragomirja Matiča in (2) da so ji začeli resno groziti (“ker bi lahko bila nezaželena v tej državi in da je stvar lahko zame življenjsko nevarna” (intervju AŽK v današnjem Delu), ko je v imenu nadzornega sveta LK predstavila načrt, da bi LK sama na cenejši način izgradila drugi tir Koper – Divača (DK2).

Slednje je zgolj droben vrh ledene gore dejanskega dogajanja v ozadju. Namen te kampanje pa je brutalno preprost: (1) drugi tir izgraditi na najdražji način (in pokasirati 500 – 600 mio evrov “ekstra prihodkov”) in (2) prodati LK osiroma privatizirati ključna logistična podjetja. Kampanja sledi master planu, ki je sicer že nekaj časa “v zraku”, formalno pa ga je na papir dal Dušan Mes, predsednik uprave Slovenskih železnic.

 

Dušan Mes je lani decembra v dokumentu, datiranem z 18.12.2015, ministru za infrastrukturo Petru Gašperšiču na treh straneh skiciral master plan izgradnje drugega tira, ki bi bil optimalen za lobije, ki trenutno obvladujejo slovensko logistiko in gradbeništvo. Master plan ima dve ključni točki:

  1. ustanovitev projektnega podjetja Drugi tir, ki postane investitor v drugi tir (prva faza je bila operativno izpeljana pred mesecem in pol z ustanovitvijo projektnega podjetja 2TDK);
  2. ustanovitev Slovenskega logističnega holdinga s “prenosom deležev SŽ d.o.o. in Luke Koper d.d. na krovno logistično podjetje , ki postane upravljalec logističnih podjetji skupine SŽ in skupine LUKE KOPER d.d.“.

Zdaj pa k podrobnostim, nanizal jih bom v nekaj točkah, in sicer kot citate iz originalnega dokumenta:

  • glavna naloga holdinga je pridobitev koncesije za železniško infrastrukturo DIVAČA –KOPER, usklajevanje strateških funkcij, predvsem razvojne funkcije, strateških financ , skupnega nastopa na tujih trgih , iskanje notranjih sinergij, pridobivanja strateških partnerjev podjetji znotraj holdinga , širitev slovenske logistike na tuje trge;

  • Investitor v drugi tir postane družba “DRUGI TIR” v svojem imenu in za svoj račun, “upravljalec oziroma koncesionar” pa postane družba “LOGISTIČNI HOLDING”, ki letno plačuje z pogodbo dogovorjen znesek podjetju “DRUGI TIR”. S tem podjetje LOGISTIČNI HOLDING prevzame tveganje uresničitve napovedi učinkov izgradnje drugega tir na logistična podjetja (LUKA KOPER , SŽ, ostali v verigi , ki plačujejo storitve ,….);

  • Republika Slovenija pa se obveže da bo za obdobje 25 let plačevala projektnemu podjetju določeno nadomestilo, ki bo predstavljalo manjšinski del plačila podjetju “DRUGI TIR” ( ekološko nadomestilo,…..), po obdobju 25 let pa Republika Slovenija lahko odkupi projektno podjetje oziroma odkupi izgrajeni tir , ki postane JŽI;

  • Predlagan model razmerja med projektnim podjetjem “DRUGI TIR” in Slovenskim logističnim holdingom d.d., bi bil razmerje (upravljanja – koncesije) z možnostjo odkupa Republike Slovenije in prenos na JŽI po dobi 25 let.

  • Slovenski logistični holding in Republika Slovenija bi v 25 letih odplačala 50 % zneska skozi pogodbo upravljanja oz. koncesije (20,5 mio EUR letno za uporabo in razpolaganje z osnovnim sredstvom (60 % oziroma okoli 12 mio EUR bi bila obveznost Slovenskega logističnega holdinga, 40 % oziroma okoli 8 mio EUR bi bilo letno nadomestilo Republike Slovenije ), preostalih 50 % pa po dobi 25 let z končnim odkupom osnovnega sredstva plača Republika Slovenija oziroma se pogodbeno razmerje podaljša.

  • Viri za končni odkup osnovnega sredstva po dobi 25 let bi bili zagotovljeni z natečenimi dividendami Slovenskega logističnega holdinga d.d. oziroma z delno ali celotno privatizacijo Slovenskega logističnega holdinga . d.d. ali posameznih družb znotraj holdinga.

Torej zgodba je preprosta: država kot večinski lastnik SŽ in LK obe združi v Slovenski logistični holding (SLH), ki postane upravljalec projektnega podjetja 2TDK in koncesionar drugega tira. SLH kot upravljalec plačuje projektnemu podjetju 2TDK letne zneske za poplačilo najetih kreditov. Ta sredstva pa pridobi predvsem iz dividend LK (ker SŽ to niso v stanju, saj so velik neto prejemnik državnih sredstev (subvencije za potniški promet in vzdrževanje infrastrukture), delno iz uporabnine za drugi tir (manj kot 1 mio evrov letno) ter iz letnih nadomestil države (Mes to imenuje ekološko nadomestilo, dejansko pa bi bilo nadomestilo za razpoložljivost infrastrukture (zagotavljanje polne razpoložljivosti drugega tira, čeprav ne bo polno izkoriščen)). Vsi zneski so variabilni, v odvisnosti od finančne konstrukcije. Po 25 letih država od projektnega podjetja odkupi drugi tir, sredstva za to pa dobi (A) iz natečenih dividend SLH (ni jasno, kako, saj bi se dividende LK, ki je edina sposobna te dividende tudi generirati, sproti prelivale v odplačevanje kreditov za financiranje drugega tira) in/ali (B) z delno ali celotno privatizacijo SLH oziroma njegovih posamičnih družb.

Še bolj preprosto rečeno, omrežje, ki trenutno obvladuje slovensko logistiko in gradbeništvo, si je zastavilo cilj, da drugi tir izgradi mimo običajnega načina financiranja gradnje javne železniške infrastrukture v Sloveniji in Evropi, in sicer na netransparenten način prek projektnega podjetja. To pomeni, da bodo postopki pri izbiri virov financiranja in gradbenih izvajalcev manj transparentni, država pa bo ves čas zagotavljala razliko med sredstvi, ki jih bo zbral SLH (skoraj izključno iz dividend LK) in višino anuitet, potrebnih za poplačilo najetih kreditov.

Država pa lahko kadarkoli svoj delež v SLH proda oziroma ga “dokapitalizira s kapitalskim vložkom zasebnega investitorja. Intersentov za SLH bo kar nekaj, saj z nakupom SLH pridejo do LK. Trenutno so glavni interesent avstrijske železnice (ÖBB), ki naj bi letos prišle do 49% deleža v družbi SŽ Tovorni promet. Ker imajo ÖBB v lasti tudi tovorni del madžarskih železnic (RCH), bi skupaj s SŽ in LK lahko Avstrija obvladovala tovorne logistične poti v pretežnem delu Srednje Evrope oziroma nekdanje Avstro-Ogrske. Gre za dolgoročni strateški načrt Avstrije, pri čemer ne smete spregledati, da je dosedanji predsednik ÖBB Christian Kern, pred mesecem dni postal predsednik avstrijske vlade. Dušan Mes pa je njegov prijatelj in pogost gost (tukaj sem zašel na raven trača, vendar so ta osebna razmerja običajno ključna za razumevanje ozadij oziroma zakaj se določne stvari zgodijo, če in kot se zgodijo).

Tukaj torej tečeta dve paralelni zgodbi. Ena je netransparentna in najdražja možna gradnja drugega tira (pri čemer v ozadju poteka velik ravs med potencialnimi financerji in gradbenimi izvajalci), druga pa je privatizacija slovenske logistike (pri zadnji se ne spuščam v ozadje morebitnih materialnih interesov tistih, ki želijo ključna slovenska logistična podjetja privatizirati).

Na osnovi tega masterplana postane torej dokaj jasno dvoje:

  • zakaj je bila take nervoza, ko smo s kolegi predstavili študijo, ki predvideva možnost velike pocenitve gradnje drugega tira in najceneješega načina financiranja prek DARS, in
  • zakaj so začeli groziti AŽK in na koncu odstavljati, ko je predstavila idejo cenejše izgradnje drugega tira v izvedbi same LK.

Oba predloga namreč pomenita (1) cenejšo izgradnjo in večjo transparentnost izvedbe drugega tira in s tem onemogočata pridobitev “ekstra prihodkov” lobijev iz tega naslova, in (2) ne predvidevata privatizacije ključnih slovenskih logističnih podjetij.

Sedanja uprava LK je tukaj ključni moteči dejavnik v tej zgodbi. Ko ji minister Gašperšič ali predsednik vlade Miro Cerar (na internih srečanjih) očitajo “nekooperativnost“, pri tem mislijo predvsem na “nekooperativnost” glede vključevanja v Slovenski logistični holding. LK je sama po sebi zelo kooperativna glede gradnje drugega tira, saj bi po eni strani v primeru javnega financiranja LK pokrila več kot polovico potrebnih sredstev za poplačilo kreditov, na drugi strani pa je LK pripravljena sama organizrati gradnjo in financiranje drugega tira po enakih kriterijih, kot jih država želi omogočiti projektnemu podjetju. “Kooperativnost” LK glede vključitve v SLH bi pomenila, da bi s tem uničila svoj dosedanji zelo uspešni model poslovanja in v svojem bistvu pomeni izdajo poslovnih interesov družbe.

V ozadju gre zgolj in samo za veliko bitko za denar med zasebnimi podjetji, katerim interesom očitno asistirata minister Gašperšič in predsednik vlade, in sicer na škodo davkoplačevalcev in slovenskih strateških interesov. Lobiji so v ta namen angažirali ključni piarovski agenciji, ki z vso mašinerijo javnost pripravljata na dogodke, ki bodo sledili oziroma z medijskimi maniplacijami zamegljujeta dejanska oazadja. Zato naj vas ne čudi, zakaj samo Delo, Primorske novice in nacionalna televizija (RTV Slovenija) trenutno objavljata verodostojne prispevke na to temo in zakaj v ostalih medijih ne morete prebrati / videti nič oziroma zgolj spin informacije protagonistov te zgodbe.

______

* Disclaimer: Podpisani sem avtor številnih ekspertiz s področja transportne logistike, katerih naročniki so bili Slovenske železnice, Luka Koper in Združenje za promet pri GZS oziroma narejenih na lastno pobudo (brez financiranja). Stališča v zgornjem tekstu seveda predstavljajo zgolj moja osebna stališča, na katera morebitni interesi naročnikov študij v preteklosti ne morejo vplivati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, Borutt pravi:

Point je v tem, da tega naši vozniki ne počnejo v tujini. Je tam drugačen zrak ? Vozniška kultura je zavest, da ne smem nekaj narediti, kar je nevarno, moteče in ne želim, da drugi to počnejo meni. 

Vsak sam se mora vprašati, zakaj je takšen idiot za volanom ali pa za krmilom. Ker plavih pajacev je veliko premalo, da bi vsakemu takšnemu nekulturnemu vozniku razlagali, kaj in kako je pravilno, kar bi morali že zdavnaj vedeti.  

Je sedaj razumljivo, da je obnašanje voznikov skrajno zaskrbljujoče ? In tudi nobenega izgovora ne more biti za tisto obnašanje, katero je omenil Solorider.

Ja, samo vi lovite in ustavljate kurje tatove ter kontrolirate prvo pomoč...

Zato ker je to lažje delo.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Borut js se strinjam s tabo, ti jih sam ustavli pa jebaj na polno... mal se je folk razvadu pa misle da loh dela kar ce.. pa se policaju rezi u glavo itd... pa nobenih sankcij.. bolj bi se mogu folk 'bat ' policajev in bi bil vecji red... 

.. tist k voz po omejitvah ne bo placu niti centa , ostali pa naj ostanejo doma al pa neh ne jamrajo ce delajo pizdarije in zapravlajo )

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Policije se lih ne bojim. Ji pa tudi ne zaupam kaj preveč. Ne samo v prometu, tudi marsikje drugje ga svirajo hudo po svoje. Dokazano večkrat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

11 hours ago, Borutt said:

Saj nisem pričakoval, da boš razumel moj zapis. Kakor tudi ne pričakujem, da se bo naša vozniška kultura sama od sebe izboljšala.  

Ja zakaj ste pa potem policaj na cesti? Da polnite malho brez dna?

Potem rabimo učitelje varne vožnje na cestah, ne vas...

če se še spomneš ti je I30 pred časom izredno dobro napisal... preberi...bo šlo???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker so globe postavka v proračunu, je primarni plan plenjenje občanov, ne pa red na cestah.

 

pred 13 urami, Borutt pravi:

Zelo se motiš, če misliš, da te bo policija držala za roko. Vsak sam je odgovoren za svoj doprinos k skupni varnosti na cesti s svojo vozniško kulturo in še čim. Pa se mi dozdeva, da so vedno drugi krivi za naše napake in neprimerno obnašanje.  

 

Zakaj pa na naš račun potem ograniziraš neke treninge nevarne vožnje?

Kaj te briga, a ne. Idi kasirat, za to si plačan.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, solorider pravi:

Res te ne razumem! V tujini vozim isto kot pri nas se zgodi, da me dobijo in plačam 10x manj kot doma-zakaj, ker druge države niso toliko požrešne kot naša država.

Borutt, poglej mi ti hočemo samo povedati in ti nočeš tega razumeti, da vi pošteni policaji bi sami morali preceniti kaj je objesna vožnja in kaj ni. Tist moj primer v nedeljo izven naselja prekoračil za 5km/h in mi pobere 40€, če to ni jebanje ljudi! 

Ta tvoj primer ni jebanje ljudi. Je zakonit idiotizem. Ve se pa, kdo je idiot. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Strinjam se v večini objav uporabnikov, katerim je jasno, da policija samo polnimproracun in ne dela dovolj za varnost na cesti. Osebno, imam same slabe izkusnje s policisti v katerih nisem bil kriv in je slo samo za j***je v glavo in dokazovanje nad moci (lahko nastejem vsaj 3 primere, pa se mi ne da....edino, ce bo kdo bezal v to, bom opisal)! Vrjetno kje obstaja tudi kaksen cool policist, jaz ga se nisem srecal.

Zanimivo bi bilo, ce bi se prekrski sankcionirali ne z denarnimi globami ampak....npr. odvzemom moznosti voznje (ne uporaba varnostnega pasu, 1 dan ne uporabe vozila, rdeca luc- 1 mesec ne uporabe, odvzem prednosti 2 meseca....naprimer)! V tem primeru bi slo za varnost in umikanje nevarnih uporabnikov cest iz le-teh! 

Ze za varnosti pas je zelo dvomljivo. Ne recem, v vecini primerov resuje zivljenja.....v mojem primeru mi je v avtomobilski nesreci resilo zivljenje ravno to, da nisem bil pripet (vrglo iz avtomobila ven, drugace bi me pomeckalo).

lp,

Yagi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, Snecer pravi:

Ja, samo vi lovite in ustavljate kurje tatove ter kontrolirate prvo pomoč...

Zato ker je to lažje delo.

 

Ti si me pa najbolj presenetil, če si s tem mislil na uniformirane pajace na cesti. Saj veš, kdo se ukvarja s kravatarskim kriminalom. 

pred 3 urami, Yoghurt pravi:

Sem se že par strani nazaj zadržala, da nisem napisala komentarja, ampak zdaj mi očitno ne bo uspelo, da ne bi še jaz nekaj pripomnila.

Zakaj hudiča vsi predpostavljate, da vsakdo, ki ima kaj za pripomniti čez prometno policijo, divja.
A ste sposobni dojeti, da ni bistvo v tem, da je nekdo tečen ker gre prehitro in pač mora plačati (kolikor sem brala jih večina sama prizna, da so zajebali in pač bodo plačali) ampak v tem, da ne glede na to koliko se policisti trudijo promovirati svoje poslanstvo kot večanje varnosti v prometu, dejanja v veliki večini primerov kažejo popolnoma drugače in se gre za čisto inkasanstvo.

Mene razpizdi, da se pri nas na Lavrici vedno, ampak čisto vedno, postavljajo na eno in isto mesto, kjer jih opaziš že 1 km prej, ter tako vsi idioti ki po tisti ravnini vozijo 70+ km/h  lepo zabremzajo in se izmuznejo brez kazni. Razpizdi me, da se samo išče kje se bo nabral denar, namesto da se usedete v vaše andrkavrtopšit avtomobile in se magari 4 ure vozite gor in dol po cestah in vsem idiotom, ki vsak dan ogrožajo promet težite zaradi njihovega retardiranega načina vožnje.

Ne znam povedati kako zelo bi bila hvaležna, da ko bi me kdo spet izsilli in skoraj ubil, da bi bil nekje za mano gospod policist v že prej omenjenem andrkavrtopšit avtomobilu in bi po******** idiotu prilimal tako kazen, da ne bi nikoli več pomislil na kaj takega.

Ampak ne. Neeeeee. Gremo postavljat radarje na najbolj neumna mesta, namesto da bi aktivno preverjali vožnjo. Pa nimam nič proti radarjem. Če so postavljeni na smiselnih mestih, kjer dejansko pripomorejo k bolj previdni vožnji, ne pa da merijo 5 m pred tablo za konec naselja.

Mislim pa kaj k**** vam ni jasno. Če se dva postavita ob cesto na dolgi pregledni ravnini, a pa res mislite, da boste koga ujeli? Če je kdo tako retardiran, da vas še tam spregleda, bi ga morali odstaviti s ceste za vedno, ker če idiot ne vidi enega kupa policajev kako stojijo ob robu ceste, potem sem sigurna da ne bo videl tudi motorista ali babice na kolesu ali česarkoli drugega.

For fucks sake no. A lahko nehate s tem, ''kaj boš ti meni govoril vozi po predpisih pa te ne bo nič motilo''. Ma pejte vsi skupaj v pm.

Bi rekla, da se opravičujem za tako razgret komentar pa se ne. Še premalo jih je, ker očitno nekaterim ne moreš dopovedati popolnoma nič.

Tebe moti odkrito merjenje hitrosti, nekatere pa skrito merjenje hitrosti. Zato pa v restavracijah na mizah najdeš sol, poper in kis ter olje na mizi, da si sam pripraviš in začiniš jed. Sto ljudi, sto čudi. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!