Skoči na vsebino

STOP Policija !


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
pred 6 urami, DAMI34 pravi:

Tega radarji ne znajo zračunat. 🤣

znajo, ker je to povprečna hitrost oziroma čas, ki je bil prevožen na določeni razdalji. Očitno ne veš kaj je sekcijsko merjenje ;) 

Popravljeno . Popravil maus
Objavljeno
8 hours ago, maus said:

meni se postavlja vprašanje, če bo kje na tem delu, zaradi dela znižana hitrost, ali se to šteje v povprečje ?

 

Malo verjetno. Ce bi se poprecje spreminjalo, bi morali pred odsek postavt oznako s spremenjeno omejitvijo, ker pol cez cel odsek ni vec 130, oziroma 100… 

 

 

Na teh odsekih se mi zdi total nonsense. Kazen lahko fase edino kak nocni tiscac. Cez dan skor ni mogoce. 

Objavljeno (popravljeno)
pred 33 minutami, Kugelschreiber pravi:

Malo verjetno. Ce bi se poprecje spreminjalo, bi morali pred odsek postavt oznako s spremenjeno omejitvijo, ker pol cez cel odsek ni vec 130, oziroma 100… 

 

 

Na teh odsekih se mi zdi total nonsense. Kazen lahko fase edino kak nocni tiscac. Cez dan skor ni mogoce. 

nisi razumel ... če bo na 12 km odseku recimo 4 km zapora in omejitev 60 km/h ... a misliš da lahko še vedno tam voziš 130 oziroma 100 ... odvisno od odseka

sicer pa.. lahko v zaporo postavijo radar ... mala malca :P 

Popravljeno . Popravil maus
Objavljeno
59 minutes ago, maus said:

nisi razumel ... če bo na 12 km odseku recimo 4 km zapora in omejitev 60 km/h ... a misliš da lahko še vedno tam voziš 130 oziroma 100 ... odvisno od odseka

sicer pa.. lahko v zaporo postavijo radar ... mala malca :P 

Ne razumes kaj sem napisal? Ce bi vmesna zapora stela v poprecje, je treba pred zacetkom merjenja oznacit dovoljeno povprecje na odseku. Ce uzamam tvoje cifre. (8x130+4x60)/12=106.6. Torej, ker 130 ne velja vec, morajo pred štopan odsek postavit tablo 106,6. Pa tud to bi blo narobe. Za to mislim da sekcijsko merjenje z deli v odseku odpade. 
 

ampak, ja. Not se postavi radar-kanta in je problem resen. 

Objavljeno
pred 7 urami, Kugelschreiber pravi:

Na teh odsekih se mi zdi total nonsense. Kazen lahko fase edino kak nocni tiscac. Cez dan skor ni mogoce. 

 

Pa še kako je mogoče. Pelji se kdaj skozi trojanske tunele ali pa višnjegorski klanec in se boš čudil, kakšne hitrosti dosegajo nekateri. In takšnim je to tudi namenjeno.

Opažam recimo tudi, da je skozi trojanske tunele ravno zjutraj v povprečju najvišja hitrost. Dokler se promet res ne zgosti, gre po prehitevalnem pasu kolona med 110 in 120km/h. Čez dan so pa pač izstrelki, večinoma v obliki črnih avtov nemških znamk.

Ko so pred leti na tem odseku testno že postavili sekcijsko merjenje, ga ni bilo junaka (razen kakšnega tujca), ki bi vozil prehitro. 

Objavljeno
pred 8 urami, Kugelschreiber pravi:

Ne razumes kaj sem napisal? Ce bi vmesna zapora stela v poprecje, je treba pred zacetkom merjenja oznacit dovoljeno povprecje na odseku. Ce uzamam tvoje cifre. (8x130+4x60)/12=106.6. Torej, ker 130 ne velja vec, morajo pred štopan odsek postavit tablo 106,6. Pa tud to bi blo narobe. Za to mislim da sekcijsko merjenje z deli v odseku odpade. 
 

ampak, ja. Not se postavi radar-kanta in je problem resen. 

ne razumeš... zakaj bi postavili znak kok je povprečje, saj obstajajo znaki za omejitev in se jih je treba kao držat ... oni pa preračunajo čas, ki je potreben za prevoz od prve do druge točke ... in to je to :P

 

Objavljeno
pred 11 urami, maus pravi:

znajo, ker je to povprečna hitrost oziroma čas, ki je bil prevožen na določeni razdalji. Očitno ne veš kaj je sekcijsko merjenje ;) 

Omejitvi se ne znajo prilagoditi. Sicer sem pa vesel da ma DARS in policija vesoljsko tehnologijo, ki bo reševala življenja s položnico po pošti.  🤣

  • Hvala 1
  • Haha 2
Objavljeno
On 7/31/2024 at 6:31 AM, Joker said:

 

Pa še kako je mogoče. Pelji se kdaj skozi trojanske tunele ali pa višnjegorski klanec in se boš čudil, kakšne hitrosti dosegajo nekateri. In takšnim je to tudi namenjeno.

Opažam recimo tudi, da je skozi trojanske tunele ravno zjutraj v povprečju najvišja hitrost. Dokler se promet res ne zgosti, gre po prehitevalnem pasu kolona med 110 in 120km/h. Čez dan so pa pač izstrelki, večinoma v obliki črnih avtov nemških znamk.

Ko so pred leti na tem odseku testno že postavili sekcijsko merjenje, ga ni bilo junaka (razen kakšnega tujca), ki bi vozil prehitro. 

In to da so eni hitrejši vas določene tako boli da ste za sekcijsko neumnost? Zarad tistega hitrejšega neboš kaj pozneje na cilju. Zaradi tistega majmuma ki vozi ves čas po prehitevalnem, ponavadi z manj kod 130 ali pa točno 130 pa boš

On 7/31/2024 at 10:02 AM, DAMI34 said:

Omejitvi se ne znajo prilagoditi. Sicer sem pa vesel da ma DARS in policija vesoljsko tehnologijo, ki bo reševala življenja s položnico po pošti.  🤣

Točno to, pa eni si bodo tolažili ego, kar naj me prehiteva saj bo dobil kazen

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Še vedno bodo famozna zaviranja, zaradi tega kup trčenj, vijačenje po levem pasu 90 po desnem pa bodo kamioni šli 95km/h. Še vedno bodo veleumi merili varnostno v največji gneči (ja tam je denar) 😁

In spremenilo se ne bo ni, le kolone bodo še počasnejše s še več zaviranji v strahu, da me "sekcijc"ne ulovi 🤣 alora, še več karambolov. Zaradi tistih dveh ali petih črnih limuzin ki ko je možnost po prazni ac potegnejo 220 km/h, je tako postavljanje omejitve metanje denarja skozi okno. 

Si upam kar trditi, namreč 2x na teden se prefuram po ac križu. In dirkači definitivno niso problem.

Seveda pa mediji znajo z debelimi črkami pisati..kako so vrli modri nekoga ujeli, ko je diujal skoraj 200km/h.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Ob 31. 7. 2024 ob 6:31, Joker pravi:

 

Pa še kako je mogoče. Pelji se kdaj skozi trojanske tunele ali pa višnjegorski klanec in se boš čudil, kakšne hitrosti dosegajo nekateri. In takšnim je to tudi namenjeno.

Opažam recimo tudi, da je skozi trojanske tunele ravno zjutraj v povprečju najvišja hitrost. Dokler se promet res ne zgosti, gre po prehitevalnem pasu kolona med 110 in 120km/h. Čez dan so pa pač izstrelki, večinoma v obliki črnih avtov nemških znamk.

Ko so pred leti na tem odseku testno že postavili sekcijsko merjenje, ga ni bilo junaka (razen kakšnega tujca), ki bi vozil prehitro. 

Skos tunele zjutraj vozim 120 po števcu in med nihče ne prehiti. Vsak v spominu nimam. Ko se vračam v dopoldanskem času pa je običajna hitrost med 120 in butastim občasnim brezveznim zaviranjem na 80. Predvsem zaradi turistov, tečnih Avstrijcev, ki se res nočejo umakniti..skratka, kaos. Dirkača pa že dolgo nisem srečal. Še sam se počutim dirkač če mi uspe imeti vklopljen tempomat na 140.😁

 

Objavljeno
pred 8 minutami, DAMI34 pravi:

Skos tunele zjutraj vozim 120 po števcu in med nihče ne prehiti. Vsak v spominu nimam. Ko se vračam v dopoldanskem času pa je običajna hitrost med 120 in butastim občasnim brezveznim zaviranjem na 80. Predvsem zaradi turistov, tečnih Avstrijcev, ki se res nočejo umakniti..skratka, kaos. Dirkača pa že dolgo nisem srečal. Še sam se počutim dirkač če mi uspe imeti vklopljen tempomat na 140.😁

 

Ampak se pelješ proti Štajerski...

Objavljeno
pred 27 minutami, Joker pravi:

Ampak se pelješ proti Štajerski...

Ja..in okrog 10 ure nazaj.

Če prav razumem so štajerci zjutraj prav razposajeni? 😁

Objavljeno

Vsekakor z lahkoto trdim, kljub vsemu nabijanju organov in medijev, da je hitrost problem, da zavajajo.

Problem je neumna vožnja, veliko neznanja, nerazumevanja prometa, vrtanje po nosu, pisanje SMS, krčevito oklepanje volana itd..vse. na koncu pa Tut kak divjak, ki mu živc poči, pa po desni prehiti debila 😁

  • Hvala 2
Objavljeno

Dvakrat tedensko se peljem po štajerski avtocesti; ne vem, kje se skrivajo vsi ti divjaki. Sekcijsko merjenje sigurno ne bo prispevalo k varnosti na avtocestah, saj na temu odseku ravno ni veliko nesreč. Je pa omejitev 100km/h, zato je možnost preseganja hitrosti večja. In na to so štartali. Bojim pa se, da bo 90 % kazni najnižjih pa še to s strani tujcev.

Ob zadnji akciji so me inkasanti zaustavili zaradi prekratke varnostne razdalje. Videl sem ga na nadvozu in v koloni 5 avtomobilov sem imel največjo razdaljo, pa še aktivni tempomat mi je kazal zadostno razdaljo. Sem pa bil zadnji. Kolona pa je nastala zaradi izleta "varnega" voznika  izza tovornjaka na prehitevalni pas.

Ker sta se inkasanta na počivališči prežala in mi sledila, sem imel priložnost doživeti omejenost "nadzornikov upoštevanja CPP".  Ko sem vse razložil kretenoma mi je bilo jasno, da imata nalogo samo kasirati. Ob njihovi razlagi o pogostosti naletov na AC sem se jima smejal v faci. Prekratka varnostna razdalja skoraj nikoli ni vzrok za nesrečo, ampak nepazljivost voznika. Sem preveč na cesti, kaj vse ne vidiš,  da se dogaja za volani; še malo je nesreč.....

Pa še to, ko inkasanti merijo varnostno razdaljo jih ne opozarja na hitrost (prekoračeno ali premajhno). To sta mi zaupala, ko sem jima razložil izlet kretena izza tovornjaka. 

 

 

 

Objavljeno

kar pa se tiče kontrol motoristov, za razliko od nekih provid in iskalcev prekrškov, je večina čisto normalnih. Vsaj ene 3x letno me ustavijo na motorju, običajno tudi piham. Pa vendar lahko povem, da je korekten odnos, kontrola dokumentov, vljudno obnašanje, seveda tudi pihanje in ob rezultatu 0,0 običajno še kak čvek, od kje pa kam, pa kak gume držijo, no bla bla na kratko.

 

  • Hvala 1
Objavljeno
1 hour ago, DAMI34 said:

kar pa se tiče kontrol motoristov, za razliko od nekih provid in iskalcev prekrškov, je večina čisto normalnih. Vsaj ene 3x letno me ustavijo na motorju, običajno tudi piham. Pa vendar lahko povem, da je korekten odnos, kontrola dokumentov, vljudno obnašanje, seveda tudi pihanje in ob rezultatu 0,0 običajno še kak čvek, od kje pa kam, pa kak gume držijo, no bla bla na kratko.

 

Meni pa je zenska (sicer vljudno ampak kaj jo briga) 15x v eni kotroli poudarila da bi bilo bolše imet bol vpadljivo opremo in da naj razmislim o menjavi. Tudi po tem ko je že preverila vse dokumente, prvo pomoč, radar ni pokazal prekoračitve, 0.0 napihanih. Me je res že melo da bi ji rekel naj se briga zase. 

Se pa strinjam da so v veliki večini normalni in ok

Objavljeno

ja, kako cvetko vedno srečaš. Tako so naučeni v šoli. Meni je en model zatežil, da moram meti tovor zavarovan v kombiju in da bi me lahko kaznoval zato. Bil sem prazen :D le lesena paleta ja bila v tovornem delu, tik ob steni :P

Kar pa se vidnosti tiče, moj zadnji moto karambol je bil jasen odgovor temu. Prižgane luči, prižgane meglenke, baba me je videla, pa se je kljub temu zabila v mene na mojem pasu in to čelno :( no mogoče bi bolj vidna obleka pomagala :P

 

Objavljeno (popravljeno)
pred 1 uro, DAMI34 pravi:

Kar pa se vidnosti tiče, moj zadnji moto karambol je bil jasen odgovor temu. Prižgane luči, prižgane meglenke, baba me je videla, pa se je kljub temu zabila v mene na mojem pasu in to čelno :( no mogoče bi bolj vidna obleka pomagala :P

 

Nič ne bi pomagalo. Tja kamor gledaš, tja se avtomatsko pelješ. Najbolje bi bilo, če bi bil neviden:kva2:

Popravljeno . Popravil raza
Objavljeno
pred 9 urami, raza pravi:

Nič ne bi pomagalo. Tja kamor gledaš, tja se avtomatsko pelješ. Najbolje bi bilo, če bi bil neviden?

Ne bo čist tole držalo. Jest velikokrat opazujem dečve ob cesti, pa me noče k nobeni potegnit. Kva delam narobe?? 😇😘🤔

Objavljeno
pred 33 minutami, hajamoto pravi:

Ne bo čist tole držalo. Jest velikokrat opazujem dečve ob cesti, pa me noče k nobeni potegnit. Kva delam narobe?? 😇😘🤔

Če bi podrobno pogledal svojo linijo vožnje, bi presenečen ugotovil, da si vseeno vsaj rahlo zašel tja kamor :eek:

Objavljeno

Torej en teden vožnje na tempomat......

Motor pa en teden v garaži.

 

Objavljeno
On 8/4/2024 at 5:10 PM, DAMI34 said:

 običajno še kak čvek, od kje pa kam, pa kak gume držijo, no bla bla na kratko.

 

Cez deset sekund pa zavije z ocmi in si misli, kaj sem sploh omenil gume? :slap:

  • Haha 4
Objavljeno
pred 15 urami, krucymucy pravi:

Cez deset sekund pa zavije z ocmi in si misli, kaj sem sploh omenil gume? :slap:

kok bi šele zavijal, če bi o vzmetenju načel debato :P

 

Okrog gum je pa res, je zadnjič spraševal policaj, kok kaj gume s kockami držijo na asfaltu...sem reku, do ušes, če si upaš :D

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!