Skoči na vsebino

STOP Policija !


Thundercat

Priporočene objave

Ja je. Čez polno črto ne smeš vozit.

lp

aha, pol je boljš da ostaneš na nasprotnem pasu do naslednje prekinjene črte, pol pa to verjetn ni prekršek. :rolleyes: Če se pa vmes v koga čelno zapičiš je pa to samo nesreča.....:rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aha, pol je boljš da ostaneš na nasprotnem pasu do naslednje prekinjene črte, pol pa to verjetn ni prekršek. :rolleyes: Če se pa vmes v koga čelno zapičiš je pa to samo nesreča.....:rolleyes:

Ti si vprašal, če je prekršek, o drugem ni bilo govora, kaj pa si dejansko ti imel v mislih pa ne vem... :surrender:

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti si vprašal, če je prekršek, o drugem ni bilo govora, kaj pa si dejansko ti imel v mislih pa ne vem... :surrender:

lp

aha. pa mogoče še veš kateri člen ZVCP ta prekršek opredeljuje in sankcionira ali pa pišeš kar tako na pamet?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja je. Čez polno črto ne smeš vozit.

lp

ma kaj si ti fuknen al kaj?? tam kjer je črtkana lahko zapelješ čez in prehitiš tist kar se jajca pred tabo ! kaj a morš vidt 1 kilometr naprej do kje je črtkana oz. kje se začne neprekinjena črta?? če je črtkana loh začneš prehitevat in pika, pa tud če po prehitevanju zapeleš nazaj čez polno... ! itak pa so te črte premišljeno narisane (vsaj morajo bit) in se točno ve da če nakoncu črtkane začne kdo prehitevat.. da ima še dovolj časa da na varnem delu prehiti vozilo pa četud zaključ prehitevanje na delu kjer je polna črta! !!"!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma kaj si ti fuknen al kaj?? tam kjer je črtkana lahko zapelješ čez in prehitiš tist kar se jajca pred tabo ! kaj a morš vidt 1 kilometr naprej do kje je črtkana oz. kje se začne neprekinjena črta?? če je črtkana loh začneš prehitevat in pika, pa tud če po prehitevanju zapeleš nazaj čez polno... ! itak pa so te črte premišljeno narisane (vsaj morajo bit) in se točno ve da če nakoncu črtkane začne kdo prehitevat.. da ima še dovolj časa da na varnem delu prehiti vozilo pa četud zaključ prehitevanje na delu kjer je polna črta! !!"!

Ti si bedak!

37. člen

1. Voznik sme začeti prehitevati le, če ima na cesti dovolj prostora. S prehitevanjem ne sme ovirati udeleženca cestnega prometa, ki ga prehiteva.

38. člen

1. Voznik ne sme prehitevati ali začeti prehitevati drugega vozila:

6.če se po prehitevanju ne bi mogel varno vključiti na smerno vozišče oziroma na prometni pas, po katerem je vozil pred prehitevanjem;

7.če smerno vozišče za vožnjo vozil v nasprotni smeri ni prosto v dolžini, ki je potrebna za prehitevanje;

116. člen

5. Udeleženci cestnega prometa morajo ravnati skladno z omejitvami, prepovedmi in obveznostmi, izraženimi s prometno signalizacijo. Tako morajo ravnati tudi tedaj, ko je to v nasprotju s prometnimi pravili.

Črte na cesti so prometna signalizacija.

Da čez polno črto se ne sme vozit pa veš to ali tudi tega ne?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

P R A V I L N I K

o prometni signalizaciji in prometni

opremi na javnih cestah

Vzdolžne označbe

36. člen

Vzdolžne označbe so neprekinjene črte, prekinjene črte in dvojne črte.

Vzdolžne črte na vozišču so široke najmanj 10 cm, vzporedne vzdolžne dvojne črte pa so med seboj oddaljene 10 cm.

37. člen

1) Neprekinjena vzdolžna črta je lahko ločilna ali robna (sliki 1 in 2).

a) Ločilna črta (V-1) se rabi za:

- ločitev (razmejitev) dvosmernih voziščnih površin na smerna vozišča,

- ločitev (razmejitev) smernega vozišča na prometne in posebne pasove;

b ) Robna črta (V-1.1) se rabi za označitev roba vozišča.

Neprekinjena ločilna črta prepoveduje vozniku vožnjo po njej ali preko nje.

RS_-2000-046-02131-OB~P005-0010023000000.jpg

Človek se včasih vpraša, kako so nekateri sploh opravili izpite za pridobitev vozniškega dovoljenja. trance_29_photo.gif

Popravljeno . Popravil Fritz
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

37. člen

1. Voznik sme začeti prehitevati le, če ima na cesti dovolj prostora. S prehitevanjem ne sme ovirati udeleženca cestnega prometa, ki ga prehiteva.

38. člen

1. Voznik ne sme prehitevati ali začeti prehitevati drugega vozila:

6.če se po prehitevanju ne bi mogel varno vključiti na smerno vozišče oziroma na prometni pas, po katerem je vozil pred prehitevanjem;

7.če smerno vozišče za vožnjo vozil v nasprotni smeri ni prosto v dolžini, ki je potrebna za prehitevanje;

116. člen

5. Udeleženci cestnega prometa morajo ravnati skladno z omejitvami, prepovedmi in obveznostmi, izraženimi s prometno signalizacijo. Tako morajo ravnati tudi tedaj, ko je to v nasprotju s prometnimi pravili.

še en dokaz da si butl na kvadrat.... vse to sranje ki si ga nalimou kle nima nobenega pomena s tistim kar je napisou arriba...

v nobenem tem členu ni napisan da ne smeš zapeljati čez polno črto ko se VRAČAŠ na svoj vozni pas !!! Piše sam da moreš varno prehitevat, dovolj pregledno, da ni nobenga nasprot.. itd.. kar ve že vsak froc u prvem razredu...

ITAK da ne smeš vozt čez polno črto, in vsi lapajo da se ne sme vozt čez polno pa še tko se najdejo budale k grejo prehitevat čez polno.....ampak v primeru k ga je napisou arriba je šel pravilno prehitevat, ker je prehitevanje začel na delu ceste kjer je črtkano označeno! in ta tvoja signalizacija mu je dovoljevala prehitevanje!!! kmet.

IN še neki ti povem... isti primer oziroma podeben je ko ti zapelješ skozi zeleno v križišče... pa čakaš da zaviješ in je medtem že rdeča na tvojem semaforju... PA vseeno loh zapustiš križišče čeprav maš rdečo..... pri teh črtah o katerih je govora je pa isto...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še en dokaz da si butl na kvadrat.... vse to sranje ki si ga nalimou kle nima nobenega pomena s tistim kar je napisou arriba...

v nobenem tem členu ni napisan da ne smeš zapeljati čez polno črto ko se VRAČAŠ na svoj vozni pas !!! Piše sam da moreš varno prehitevat, dovolj pregledno, da ni nobenga nasprot.. itd.. kar ve že vsak froc u prvem razredu...

ITAK da ne smeš vozt čez polno črto, in vsi lapajo da se ne sme vozt čez polno pa še tko se najdejo budale k grejo prehitevat čez polno.....ampak v primeru k ga je napisou arriba je šel pravilno prehitevat, ker je prehitevanje začel na delu ceste kjer je črtkano označeno! in ta tvoja signalizacija mu je dovoljevala prehitevanje!!! kmet.

IN še neki ti povem... isti primer oziroma podeben je ko ti zapelješ skozi zeleno v križišče... pa čakaš da zaviješ in je medtem že rdeča na tvojem semaforju... PA vseeno loh zapustiš križišče čeprav maš rdečo..... pri teh črtah o katerih je govora je pa isto...

Vredu imaš prav ti. :doze:

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še en dokaz da si butl na kvadrat.... vse to sranje ki si ga nalimou kle nima nobenega pomena s tistim kar je napisou arriba...

v nobenem tem členu ni napisan da ne smeš zapeljati čez polno črto ko se VRAČAŠ na svoj vozni pas !!! Piše sam da moreš varno prehitevat, dovolj pregledno, da ni nobenga nasprot.. itd.. kar ve že vsak froc u prvem razredu...

ITAK da ne smeš vozt čez polno črto, in vsi lapajo da se ne sme vozt čez polno pa še tko se najdejo budale k grejo prehitevat čez polno.....ampak v primeru k ga je napisou arriba je šel pravilno prehitevat, ker je prehitevanje začel na delu ceste kjer je črtkano označeno! in ta tvoja signalizacija mu je dovoljevala prehitevanje!!! kmet.

IN še neki ti povem... isti primer oziroma podeben je ko ti zapelješ skozi zeleno v križišče... pa čakaš da zaviješ in je medtem že rdeča na tvojem semaforju... PA vseeno loh zapustiš križišče čeprav maš rdečo..... pri teh črtah o katerih je govora je pa isto...

Tisto kar je napisal arriba ni isto, kar si pisal ti v nadaljevanju in na kar si dobil jasen odgovor.

Čez polno črto ni dovoljeno peljati razen v izjemnih primerih, ki so natančno določeni. Kadar prehitevaš, moraš to storiti tako, da se boš lahko varno in pravočasno vrnil na svoj pas. Polne črte so narisane z določenim namenom in prepovedujejo prehitevanje, npr. tam kjer je vidljivost manjša. Z drugimi besedami je odgovor na Arribino vprašanje, da ne smeš začeti prehitevati vozilo pred seboj, če se ne boš mogel varno in pravočasno vrniti na svoj vozni pas. In kolikor se jaz spomnim, je na cesti če vedno dovolj ravnin in prekinjenih talnih oznak, ki to omogočajo, še posebej majhnim vozilom z velikimi pospeški, kot so motorna kolesa.

V križišče se ne zapelješ zato, da bi bil noter tedaj, ko ima tvoja smer že rdeče ampak gre spet za izjemo, ki se najpogosteje zgodi zato, ker nasproti vozeči ne ustavijo pri rumeni luči, ker vozila, ki zavijajo levo preveč počasi speljejo in zato, ker se, glede na gostoto prometa preveč vozil natlači v križišče. Vse skupaj ni ne pametno ne dobro in kaže nizko raven prometne in splošne kulture a se dogaja v križišču, kjer so hitrosti relativno nizke. Pri prehitevanju in srečevanju z vozili, ki peljejo v nasprotno smer, gre za kumulativno precej višje hitrosti.

BTW s svojimi žaljivkami nisi povedal nič o TBoxerju in zelo veliko o sebi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja zdej si mi ful razložu neki kar nism vedu mhmm.... not :wacko:

Čez polno črto ni dovoljeno peljati razen v izjemnih primerih, ki so natančno določeni... No sej o tem se gre, to zame pomen da če ti nekoga varno prehitiš čez črtkano in zapelješ kakšen metr čez polno črto da se vključiš na svoj vozni pas ni to noben prekršek...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

38. člen ZVCP

(1) Voznik ne sme prehitevati ali začeti prehitevati drugega vozila:

1. če je voznik, ki vozi za njim, že začel prehitevati;

2. če je voznik, ki vozi pred njim, že dal znak, da bo prehitel vozilo pred seboj ali zavil v levo, ali se je razvrstil za zavijanje v levo, razen kadar ga prehiteva v skladu z določbo tretjega odstavka 36. člena tega zakona;

3. pod vrhom klanca, pred ovinkom ali v ovinku, kjer ni zadostne vidne razdalje, razen na smernem vozišču z najmanj dvema prometnima pasovoma;

4. v predoru, razen če sta smerni vozišči speljani vsako skozi svojo predorsko cev;

5. po odstavnem pasu;

6. če se po prehitevanju ne bi mogel varno vključiti na smerno vozišče oziroma na prometni pas, po katerem je vozil pred prehitevanjem;

7. če smerno vozišče za vožnjo vozil v nasprotni smeri ni prosto v dolžini, ki je potrebna za prehitevanje;

8. ki zmanjšuje hitrost ali ustavlja pred prehodom za pešce, na katerem ali ob katerem so pešci;

9. ob zmanjšani vidljivosti, razen na smernem vozišču z najmanj dvema prometnima pasovoma;

10. vozila ali kolone vozil, ki vozi z zmanjšano hitrostjo zaradi gostote prometa ali drugih razmer v prometu;

11. ko se približuje mestu, kjer se izvaja delo na cesti, na katerega je opozorjen s predpisano prometno signalizacijo;

12. na križišču;

13. na prehodu ceste čez železniško progo.

(2) V primerih iz 12. in 13. točke prejšnjega odstavka je dovoljeno prehiteti enosledno vozilo.

(3) Z globo 200 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju s 5., 6. ali 9. točko prvega odstavka tega člena. Vozniku motornega vozila se izreče tudi 4 kazenske točke.

(4) Z globo 500 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju s 3., 4., 7. ali 8. točko prvega odstavka tega člena. Vozniku motornega vozila se izreče tudi 11 kazenskih točk.

(5) Z globo 150 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju z določbo 1., 2., 10., 11., 12. ali 13. točko prvega odstavka tega člena.

V odgovor tebi in Arribi. Za Arribo lahko pripomnim, da to natančno določena kazen za primer, ko greš v prehitevanje in se ne moreš pravočasno vrniti na svoj pas ampak se k tej doda še ogrožanje drugih udeležencev in še kaj tako, da je končna kazen za navedeni primer sestavljena iz nekaj kazni skupaj.

Sicer je pa tako, da bi motoristi, ki pogosto bolj ali manj presegamo omejitev hitrosti, morali imeti poseben interes do tega, da se druga vozila držijo svojega pasu. Polne črte so pred ovinki in podobnim in ni niti najmanj fajn, ko pripelješ izza ovinka in na svoji strani zagledaš vozilo, ki rahlo pozno zaključuje prehitevanje. Toliko o smiselnosti takšnega prehitevanja z druge strani.

Vse te zakone in predpise so meni, v avtošoli, razložili na človeku razumljivejši način in mi je že tedaj bilo povečini jasno, kaj je zakonodajalec hotel povedati. Še posebej nazorno se spomnim, ko so polno črto primerjali s fizično oviro.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6. če se po prehitevanju ne bi mogel varno vključiti na smerno vozišče oziroma na prometni pas, po katerem je vozil pred prehitevanjem;

In kje je tu omenjena polna črta!? Jaz se lahko varno vrnem na svoj pas tudi čez kak meter polne črte...

Vse te zakone in predpise so meni, v avtošoli, razložili na človeku razumljivejši način in mi je že tedaj bilo povečini jasno, kaj je zakonodajalec hotel povedati. Še posebej nazorno se spomnim, ko so polno črto primerjali s fizično oviro.

In kolikokrat si se že zaletel v polno črto? :slap:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In kje je tu omenjena polna črta!? Jaz se lahko varno vrnem na svoj pas tudi čez kak meter polne črte...

In kolikokrat si se že zaletel v polno črto? :slap:

D.

Še nikoli. Sem pa na izhodu iz ovinka že večkrat skoraj oplazil takšne, ki so se 'varno' vračali na svoj pas čez polno črto. To, koliko je 'kak meter' dolg in varen, je seveda popolnoma v domeni neke subjektivne ocene, ki si jo potem razni osebki zelo raztegljivo razlagajo.

BTW - polne črte so postavljene z namenom, ker je nekdo poklican ocenil, da pri dovoljenih hitrostih in vidljivosti za tisti določen odsek ceste ni varno, če vozila prehajajo ločilno črto med voznima pasovoma.

Popravljeno . Popravil Fritz
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In kje je tu omenjena polna črta!? Jaz se lahko varno vrnem na svoj pas tudi čez kak meter polne črte...

D.

Danci, lahko varno prehitevas tudi čez dve polni črti, lahko varno voziš tudi 120 km/h ali več na magistralni cesti, ampak si še zmeraj v prekršku.

Tu ni bilo debate kaj je varno ali ne, ampak kaj je prekršek.

lp

P.S. Z onim drugim, pa se sploh ne mislim spuščat v debato ker je brez pomena.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danci, lahko varno prehitevas tudi čez dve polni črti, lahko varno voziš tudi 120 km/h ali več na magistralni cesti, ampak si še zmeraj v prekršku.

Tu ni bilo debate kaj je varno ali ne, ampak kaj je prekršek.

lp

P.S. Z onim drugim, pa se sploh ne mislim spuščat v debato ker je brez pomena.

ne strinjam se... strinjam pa se z Dancijem zeloo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ena salomonska za tiste, ki jih zanima vračanje (in prehitevanje) na svoj pas čez polno črto:

če te dobijo, si v prekršku,

če te ne dobijo, ga pa ni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danci, lahko varno prehitevas tudi čez dve polni črti, lahko varno voziš tudi 120 km/h ali več na magistralni cesti, ampak si še zmeraj v prekršku.

Tu ni bilo debate kaj je varno ali ne, ampak kaj je prekršek.

Bom povedal drugače - ne bom se počutil krivega, če bom po prehitevanju na svoj pas zapeljal še kak meter čez polno. Tudi morebitna kazen, ki jo lahko zaradi tega dobim, ne bo 'vzgojna' in me ne bo ničesar pametnega 'izučila' (razen morda še boljšega detektiranja inkasantov).

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se tiče tega kdaj je varno po prehitevanju prevozit polno črto je to hudo relativna zadeva. Vsekakor je prekršek, vendar ni neke hude škode če se ti to pripeti na preglednem delu ceste. Večji problem je če se to zgodi na delu ceste kjer je že prekinjena črta čudno dolgo časa, čeprav cesta ni več dovolj pregledna, potem pa heroj še potegne kak "meter" čez neprekinjeno črto. Takšne situacije so smrtno nevarne in zato ni dovoljeno prehitevanje če ne moreš prehiteti na območjo prekinjene črte.

Kot že rečeno teorija je eno, praksa pa drugo. Da bi lahko pametovali kaj je varno in kaj ne bi morali vedeti točno o katerem delu ceste se pogovarjamo, vse ostalo je mešanje zraka.

Popravljeno . Popravil aleksandergabriel
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot že rečeno teorija je eno, praksa pa drugo. Da bi lahko pametovali kaj je varno in kaj ne bi morali vedeti točno o katerem delu ceste se pogovarjamo, vse ostalo je mešanje zraka.

Zakoni in predpisi niso pisani za določene odseke cest temveč imajo splošno veljavo. Zato je vožnja čez polno črto s predpisi prepovedana (lahko tudi nevarna) in je dobro, če se tega vsi zavedajo.

Kako se pa kdo od nas vozi in koliko metrov po polni črti se vrača na svoj pas pa je stvar odločitve vsakega posameznika tako kot je tudi odgovornost za morebitne posledice (npr. kazen) v domeni tega istega posameznika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakoni in predpisi niso pisani za določene odseke cest temveč imajo splošno veljavo. Zato je vožnja čez polno črto s predpisi prepovedana (lahko tudi nevarna) in je dobro, če se tega vsi zavedajo.

Kako se pa kdo od nas vozi in koliko metrov po polni črti se vrača na svoj pas pa je stvar odločitve vsakega posameznika tako kot je tudi odgovornost za morebitne posledice (npr. kazen) v domeni tega istega posameznika.

Se popolnoma strinjam. Hotel sem povedati le da so na določenih odsekih oznake, pa ne samo črte, malo čudno postavljene z varnostnega stališča. Zato je relativno kako nevarno je kršenje določenih zakonov glede na vsak odsek posebej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakoni in predpisi niso pisani za določene odseke cest temveč imajo splošno veljavo. Zato je vožnja čez polno črto s predpisi prepovedana (lahko tudi nevarna) in je dobro, če se tega vsi zavedajo.

Kako se pa kdo od nas vozi in koliko metrov po polni črti se vrača na svoj pas pa je stvar odločitve vsakega posameznika tako kot je tudi odgovornost za morebitne posledice (npr. kazen) v domeni tega istega posameznika.

od sedaj naprej bom , če bom pri prehitevanju zagledal polno črto , na polno zabremzal na levem pasu , vklopil vse štiri in počakal , da se bo desni pas sprostil ter nato po predpisih zapeljal nazaj nanj .. tako bom zadostil zakonom ter se izognil kazni ....

če pa bo to pametno bodo pa povedali tisti iz nasprotne smeri , ki se znajo skantati vame pri pospeševanju iz ovinka... jaz bom imel označen avto kot oviro z vsemi štirimi smerokazi ....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

od sedaj naprej bom , če bom pri prehitevanju zagledal polno črto , na polno zabremzal na levem pasu , vklopil vse štiri in počakal , da se bo desni pas sprostil ter nato po predpisih zapeljal nazaj nanj .. tako bom zadostil zakonom ter se izognil kazni ....

če pa bo to pametno bodo pa povedali tisti iz nasprotne smeri , ki se znajo skantati vame pri pospeševanju iz ovinka... jaz bom imel označen avto kot oviro z vsemi štirimi smerokazi ....

Kukr Itaijani, k grejo lulat?:naughty:

Ups, lahi ne vklopijo vseh štirih, sam parkirajo.

Popravljeno . Popravil DAMI33
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

od sedaj naprej bom , če bom pri prehitevanju zagledal polno črto , na polno zabremzal na levem pasu , vklopil vse štiri in počakal , da se bo desni pas sprostil ter nato po predpisih zapeljal nazaj nanj .. tako bom zadostil zakonom ter se izognil kazni ....

če pa bo to pametno bodo pa povedali tisti iz nasprotne smeri , ki se znajo skantati vame pri pospeševanju iz ovinka... jaz bom imel označen avto kot oviro z vsemi štirimi smerokazi ....

Lahko karikiramo zadeve in se delamo norca iz predpisov zato ker nam je to v korist ker včasih zafrknemo in prekršimo pravila ali pa še huje, če nam je kršenje pravil nekaj običajnega.

V osnovi pravil sploh ne bi potrebovali. Naj veljajo bolj naravni zakoni. Zame tudi OK. Dokler znam voziti tovornjak se ne bi preveč obremenjeval nad živobarvnimi mušicami, ki bi se lepile na prednji odbijač, pri pospeševanju iz ovinka evilgrin.gif

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

od sedaj naprej bom , če bom pri prehitevanju zagledal polno črto , na polno zabremzal na levem pasu , vklopil vse štiri in počakal , da se bo desni pas sprostil ter nato po predpisih zapeljal nazaj nanj .. tako bom zadostil zakonom ter se izognil kazni ....

Bodi raje še bolj brihten, pa glej dovolj naprej, da boš lahko videl polno črto v daljavi, ko se ti približuje. Saj ni 2 milimetra tanka ...eni jo celo iz avijona vidijo, ti pa je z mopeda ne bi?

Popravljeno . Popravil mashina
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!