Skoči na vsebino

STOP Policija !


Thundercat

Priporočene objave

Če imaš na motorju radar detektor in je ugasnjen ko te ustavi policija,a sledi kazen in zaseg ??? Borutt tebe prosim za odgovor!

Radar detektorji v Sloveniji niso prepovedani. Radar motilci so.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Radar detektor (samo sprejemnik, nastavljen na frekvence radarskih naprav) v Sloveniji ni prepovedan, prepovedani so radar detektorji z oddajniki, ki motijo policijske radarje oz. t.i. motilci.

Motilec, če je izklopljen ga policist ne zazna. Največkrat na motilec policisti odreagirajo, ko jim zmoti ročne radarje, laserje ali se providi zmeša.

 

Je pa motlilec dober za stacionarne radarje in motenje občinskih šerifov v rumstarjih in ostalih gajbah, postavljenih ob cesti.

Popravljeno . Popravil Kaldu
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če imaš na motorju radar detektor in je ugasnjen ko te ustavi policija,a sledi kazen in zaseg ??? Borutt tebe prosim za odgovor!

 

(1) Udeleženci cestnega prometa ne smejo uporabljati in tudi ne imeti pri sebi ali v vozilu ali na njem naprav, s katerimi bi lahko otežili, motili ali preprečili delovanje merilnih ali drugih naprav ali tehničnih sredstev (npr. motilec radijskega signala …), ki jih uporabljajo pooblaščeni organi pri nadzoru cestnega prometa.

(2) Naprav, s katerimi bi lahko otežili, motili ali preprečili delovanje merilnih ali drugih naprav ali tehničnih sredstev, ki jih uporabljajo pooblaščeni organi pri nadzoru cestnega prometa, ni dovoljeno vgraditi oziroma namestiti v ali na vozilo.

(4) Naprava iz prvega odstavka, ki jo udeleženec cestnega prometa uporablja ali jo ima pri sebi ali v vozilu ali na njem, se odvzame. Če voznik ne odstrani naprave z vozila ali iz njega, se jo odstrani z neposredno fizično prisilitvijo na njegove stroške.

 

Je že nekdo napisal, da radar detektor ni prepovedan, ampak je prepovedana naprava ali naprave, kateri motijo radarje. Če imaš radar detektor, kateri samo opozarja na bližino radarja, potem ni problema. V primeru, da radar detektor poleg zaznave radarja tudi moti radar, potem je pa zgornje besedilo poučno. Na kratko; dokler naprava ne moti radarja, je vse OK.

Popravljeno . Popravil Borutt
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Borutt te bom še malo zlorabil in razširjam vprašanje.

Torej za kakšen namen sva razčistila. Ampak ali je ta namen kar sam po sebi upravučen ob recimo običajni kontroli prometa ali recimo prekršku kot je prehitra vožnja ipd., ali pa mora biti upravičen z določenimi okoliščinami. 

Ne predstavljam si namreč, da bi policist sedaj kar tako brskal po vseh teh številkah po kabini. Tudi v primeru prevoza orožja v skladu z zakonom o orožju mi ni nič všeč, da bi mi policist brskal po prtljažniku in zasliševal, ker kot opažam imajo v veliki meri paranoičen odnos do orožja in pretirane reakcije. Enkrat ko sem se peljal s prijateljem in sva imela v prtljažniku futrole s puškami, se je frajer začel kar za pištolo šlatat. :sleep2:

 

Torej, ali mora biti za tak pregled vozila na osnovi zakonov, ki si jih omenil, upravičen sum?

 

In če se prav spomnim, je nekaj da mu jaz odpiram in kažem, da pogleda vizualno, drugo pa da sam brska in prevrača. Kako pa je s tem?

 

Če si v javnem cestnem prometu, potem lahko vedno pričakuješ kontrolo s strani policije. Pri kontroli se opravi določene postopke, s katerimi se ugotavlja pogoje za udeležbo v javnem cestnem prometu. Tukaj je tudi ugotavljanje dejanskega stanja in sicer tudi istovetnost vozila oziroma pravilnost podatkov vpisanih v prometno dovoljenje. To se lahko ugotovi s primerjavo podatkov vpisanih v prometno dovoljenje in številko šasije vtisnjeno na vozilo (na razne načine vtisnjena v karoseriji) ter preverjanjem preko evidenc. Prav tako lahko vedno pričakuješ, da se bo nekdo spomnil na obvezno opremo in bi jo rad videl. Ne more ti pa nekdo kar tako "premetavati" vozila oziroma notranjosti vozila.  Vedno mora biti namen. In pri kontroli brez kakšnih posebnosti je lahko ta namen ugotavljanje dejanskega stanja vozila s pregledom določenih stvari. Če bo gledal v predal, potem je šel namen "u maloro". Razen, če išče tangice svoje punce.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Radar detektor (samo sprejemnik, nastavljen na frekvence radarskih naprav) v Sloveniji ni prepovedan, prepovedani so radar detektorji z oddajniki, ki motijo policijske radarje oz. t.i. motilci.

Motilec, če je izklopljen ga policist ne zazna. Največkrat na motilec policisti odreagirajo, ko jim zmoti ročne radarje, laserje ali se providi zmeša.

 

Je pa motlilec dober za stacionarne radarje in motenje občinskih šerifov v rumstarjih in ostalih gajbah, postavljenih ob cesti.

 

Radar detektor deluje kot pač deluje. Nekateri so super, drugi zanič. Se je pripeljal gospod, katerega je zmeril radar Multanova. Ni mogel verjeti, da je to res, ker je imel vgrajen radar detektor. Njegov je pač tako deloval. Zanič. 

Se pa ne spomnim, da bi kakšen motilec motil radar Multanova. Če je že bil kakšen primer motilca, potem se je to ugotovilo z laserskim merilnikom, kateri napiše jammed (upam, da sem prav napisal). Seveda v takem primeru ni izmerjene hitrosti. Providi se pa ne more zmešati, ker ničesar ne meri oziroma ne oddaja nobenih takšnih ali drugačnih valov. Ta sistem je narejen na merjenju hitrosti vozila, v katerega je vgrajen sistem Provida. Torej Provida meri samo sebe. Res pa je, da sta še dve kameri za snemanje. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no pa jst uprašam še 2 stvari na aktere nisem dobil pe točnega odgovora, ali je v avtu obvezno rezervno kolo? (ker jst mam plin in mam tisti šprej ki nafila gmo z nečem in potem napumpaš, samo eni so pravili da to po pravilniku ne zadošča, vendar ima ke rnekaj novih vozil že zdej slime sistem v prtljažniku in ne več rezervnega kolesa ?? )

Druga stvar, kamera za snemanje med vožnjo, recimo da nima veze al ma motorju al na avtu, poslal sem že par let nazaj na policja.si kako je z kameri na armaturki ali se sme uporabljati ali ne in ali res nebi smel uporabljati ker snemaš ljudi ki jih ne obvetiš o tem da so snemani.

Odgovor (3x skrajšan povzetek) je bil, da mora  usaka naprava vgrajena v vozilu imet homologacijo (??) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Js bi za smrekce pa tiste bedarije, ki visijo na vzvratnem ogledalu recimo, pisu na veliko kazni.... Ker, ce pa to ne moti voznika in zmanjsuje vidnega polja pa koncentracije, ko ti binglja pred nosom, pa tud ne vem....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala borut,sm se že ustrašu,sm naroču radar detektor prav za motor,vodotesen itd, upam da mi bo dobro služil :kva1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala borut,sm se že ustrašu,sm naroču radar detektor prav za motor,vodotesen itd, upam da mi bo dobro služil :kva1:

A ma tvoj radar detektor tut detektor za ograje? :P

 

p.s. Nikol ne zaupaj še tako dobremu radardetektorju, k nikol ne veš kdaj je kteri skorumpiran al pa pokvarjen.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to ma pa KTM že original vgrajeno,ta nov,tastar jo more začutit da jo zazna :lol1:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala borut,sm se že ustrašu,sm naroču radar detektor prav za motor,vodotesen itd, upam da mi bo dobro služil :kva1:

 

 A števca pa nimaš ?

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne morem gledat,ker sem fuuul osredotočen na cesto :kva1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A to ga bos na slusalke priklopil, da bos slisal piskanje? :)

ne, KTM ma en kladiuček k te po kolenu lopne :P

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lučko si namontiraš na vizir od čelade :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Radar detektor deluje kot pač deluje. Nekateri so super, drugi zanič. Se je pripeljal gospod, katerega je zmeril radar Multanova. Ni mogel verjeti, da je to res, ker je imel vgrajen radar detektor. Njegov je pač tako deloval. Zanič. 

Se pa ne spomnim, da bi kakšen motilec motil radar Multanova. Če je že bil kakšen primer motilca, potem se je to ugotovilo z laserskim merilnikom, kateri napiše jammed (upam, da sem prav napisal). Seveda v takem primeru ni izmerjene hitrosti. Providi se pa ne more zmešati, ker ničesar ne meri oziroma ne oddaja nobenih takšnih ali drugačnih valov. Ta sistem je narejen na merjenju hitrosti vozila, v katerega je vgrajen sistem Provida. Torej Provida meri samo sebe. Res pa je, da sta še dve kameri za snemanje. 

khmmm..tole pa ni u redu vsaj zdi se mi tako...  ker ti baje povedo tvojo povprečno hitrost mora nekako izračunavati razliko v hitrosti zaradi približevanja provide proti merjenemu vozilu .... torej ima merilnik oddaljenosti - verjetno laserski - ki to oddaljenost meri in potem na podlagi tega izračuna povprečno hitrost merjenega vozila ...

 

lahko pa da se motim in je to pogruntano na kakšno vesoljsko foro...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

khmmm..tole pa ni u redu vsaj zdi se mi tako...  ker ti baje povedo tvojo povprečno hitrost mora nekako izračunavati razliko v hitrosti zaradi približevanja provide proti merjenemu vozilu .... torej ima merilnik oddaljenosti - verjetno laserski - ki to oddaljenost meri in potem na podlagi tega izračuna povprečno hitrost merjenega vozila ...

 

lahko pa da se motim in je to pogruntano na kakšno vesoljsko foro...

Stari tuki si u temi!! kakšn laser? Zanesejo se na abčutk polcaja  ... pa sej zato sta verjetn dva de ne prhaja do napak. Sam ... program mata pa isti!?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no pa jst uprašam še 2 stvari na aktere nisem dobil pe točnega odgovora, ali je v avtu obvezno rezervno kolo? (ker jst mam plin in mam tisti šprej ki nafila gmo z nečem in potem napumpaš, samo eni so pravili da to po pravilniku ne zadošča, vendar ima ke rnekaj novih vozil že zdej slime sistem v prtljažniku in ne več rezervnega kolesa ?? )

Druga stvar, kamera za snemanje med vožnjo, recimo da nima veze al ma motorju al na avtu, poslal sem že par let nazaj na policja.si kako je z kameri na armaturki ali se sme uporabljati ali ne in ali res nebi smel uporabljati ker snemaš ljudi ki jih ne obvetiš o tem da so snemani.

Odgovor (3x skrajšan povzetek) je bil, da mora  usaka naprava vgrajena v vozilu imet homologacijo (??) 

 

 

To je za prvi del vprašanja. 

 

II. DELI IN OPREMA VOZIL

4. člen

(obvezna oprema vozil)

(1) Obvezna oprema vozil v cestnem prometu po tem pravilniku je:

rezervno kolo ali ustrezna naprava oziroma pripomoček (razen za vozila kategorij O(1), L, T, C, R, S in vozila kategorij M(2) in M(3), ki so namenjena mestnemu in linijskemu prevozu, ter vozila kategorije N z obliko nadgradnje »SG« in dodatnim opisom »komunalno«), kot je opredeljeno v 17. členu tega pravilnika, in orodje za zamenjavo;

– varnostni trikotnik za označitev, da je vozilo ustavljeno na cestišču (razen za vozila kategorij L(1)e, L(2)e in L(3)e), ki mora biti homologiran po Pravilniku UN/ECE R 27;

– gasilnik za vozila za javni prevoz potnikov, avtobuse in tovorna vozila (za vozila kategorij M(1) in N(1) z gasilno sposobnostjo najmanj 8A, 55B, za ostala vozila z gasilno sposobnostjo najmanj 21A, 113B);

– komplet za prvo pomoč za avtomobiliste za vozila kategorij M, N, T in C, ki je opredeljen v Prilogi I tega pravilnika;

– komplet za prvo pomoč za motoriste za vozila kategorij L (razen za vozila kategorij L(1)e, L(2)e), ki je opredeljen v Prilogi I tega pravilnika;

– rezervne žarnice, kot so opredeljene v 10. členu tega pravilnika (razen za vozila kategorij L(1)e, L(2)e, L(3)e, L(4)e, L(5)e, T in C);

– zimska oprema, kot je opredeljena v 20. do 22. členu tega pravilnika.

 

To je pa nekaj za snemanje med vožnjo. Bolj natančno ti lahko odgovori informacijski pooblaščenec, ki je doma na tem področju. 

 

1. Osebni podatek – je katerikoli podatek, ki se nanaša na posameznika, ne glede na obliko, v kateri je izražen.

3. Obdelava osebnih podatkov – pomeni kakršnokoli delovanje ali niz delovanj, ki se izvaja v zvezi z osebnimi podatki, ki so avtomatiziranoobdelani ali ki so pri ročni obdelavi del zbirke osebnih podatkov ali so namenjeni vključitvi v zbirko osebnih podatkov, zlasti zbiranje, pridobivanje, vpis, urejanje, shranjevanje, prilagajanje ali spreminjanje, priklicanje, vpogled, uporaba, razkritje s prenosom, sporočanje, širjenje ali drugo dajanje na razpolago, razvrstitev ali povezovanje, blokiranje, anonimiziranje, izbris ali uničenje; obdelava je lahko ročna ali avtomatizirana (sredstva obdelave).

(1) Ta zakon se ne uporablja za obdelavo osebnih podatkov, ki jo izvajajo posamezniki izključno za osebno uporabo, družinsko življenje ali za druge domače potrebe.

(1) Osebni podatki se lahko obdelujejo le, če obdelavo osebnih podatkov in osebne podatke, ki se obdelujejo, določa zakon ali če je zaobdelavo določenih osebnih podatkov podana osebna privolitev posameznika.

(2) Namen obdelave osebnih podatkov mora biti določen v zakonu, v primeru obdelave na podlagi osebne privolitve posameznika pa mora biti posameznik predhodno pisno ali na drug ustrezen način seznanjen z namenom obdelave osebnih podatkov.

 

To bo pa za vgradnjo oziroma "vgradnjo" kamere. V kolikor je kamera montirana na snemljiv način, prav tako njeno napajanje, potem ni potrebe po homologaciji. V primeru fiksne montaže kamere ali navigacije ter fiksne montaže instalacije oziroma napajanja, pa je že potreba po evidentiranju pri tehnični službi. 

 

(1) Lastnik vozila mora zagotoviti, da se spremembe na vozilu, nastale po homologaciji ali posamični odobritvi, ki ne spadajo med predelave vozil po 19. členu tega zakona, v roku iz četrtega odstavka 33. člena tega zakona evidentirajo pri tehnični službi.

(2) Med spremembe iz prejšnjega odstavka spada vgradnja sestavnih delov, ki se razlikujejo od nadomestnih delov, a so bili odobreni za vgradnjo v določen tip (varianto ali izvedenko) vozila, kot so npr.:

1. izpušni sistemi,

2. mehanske naprave za spenjanje vozil razreda A 50 in B 50 (vlečne krogle premera 50 mm in vlečne glave zanje), ali

3. spojlerji.

Popravljeno . Popravil Borutt
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj lahko kdo pove v slovenščini za pouprečne ljudi? 

 

Odgovor kis em ga pred časom dobil ko sm vprašal na spletni strani od policije:

Sporočamo vam, da je v cestnem prometu lahko le vozilo, ki je tehnično brezhibno in izpolnjuje vse pogoje v skladu z zakonom o varnosti cestnega prometa (ZVCP-1).

Namestitev kamere v vozilo bi pomenila vgradnjo delov, naprav ali opreme, ki ni tipsko ali posamično odobrena za to vozilo in bi morali opraviti ustrezno homologacijo. V nasprotnem primeru bi bili podvrženi sankcijam, ker če policist ugotovi, da je v cestnem prometu vozilo, ki je predelano tako, da ne ustreza tehničnim normativom, ki jih je določil proizvajalec, in ta predelava ni vpisana v dokumentu o skladnosti vozila, tako vozilo izloči iz prometa in odvzame registrske tablice.
 Poleg navedenih omejitev so tu seveda lahko še omejitve iz Zakona o varstvu osebnih podatkov (vprašanje za informacijsko pooblaščenko), za dokazovanje v različnih postopkih se lahko uporabljajo tipizirana tehnična sredstva policije. Posnetek bi lahko služil le za razjasnitev okoliščin, če je pridobljen nezakonito, pa ne služi kot dokaz.

Lep pozdrav!
Sektor za odnose z javnostmi

Generalna policijska uprava
Ministrstvo za notranje zadeve - Policija

 

Torej če prau zastopim so vsi ljudje ki dajo razne posnetke iz prometa v prekršku? In bi potem takem morali dobit kazen?

Ker kamera ni homologirana in ker nimajo nevem kakšnih pooblasil? al spada kamera na armaturki po opremo kot je avtoradjo in ker ne spremeni lastnosti vozila jo lahko imaš in ti ob morebitni kontroli prometa ne napišejo kazni? Obstaja odgovor v stilu da ali ne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Ma vse je OK ! Dokler ne začneš policistu težit , da imaš ti prav.

Potem je že pregorela žarnica , v kompletu rezervnih žarnic , ki si jo pred parim minutam zamenjal , da vozilo spet narediš tehnično ispravnega , prekršek .... :klicaj:

 

 
CTRL + Q to Enable/Disable GoPhoto.it
Popravljeno . Popravil kamionar
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

khmmm..tole pa ni u redu vsaj zdi se mi tako...  ker ti baje povedo tvojo povprečno hitrost mora nekako izračunavati razliko v hitrosti zaradi približevanja provide proti merjenemu vozilu .... torej ima merilnik oddaljenosti - verjetno laserski - ki to oddaljenost meri in potem na podlagi tega izračuna povprečno hitrost merjenega vozila ...

 

lahko pa da se motim in je to pogruntano na kakšno vesoljsko foro...

 

Laser ? Kaj ti misliš, da se gremo Vojno zvezd ?

 

Torej, izmeri se povprečno hitrost vozila na določeni razdalji. Meritev hitrosti se opravlja tako, da sistem meri hitrost vozila, v katerem je vgrajen. Čisto enostavno, sistem Provida meri hitrost službenega vozila. Kako to deluje ? Enostavno, kot števec kolesa. Naprava beleži obrate kolesa in s podatkom o obsegu kolesa računa hitrost vozila. Simpl, ko pasulj. Stvar je kalibrirana, da ne bi slučajno kdo imel kakšno pripombo.

Je pa potrebno vedeti, da je eno snemanje dogajanja in drugo merjenje hitrosti. Snema kamera, hitrost meri sistem. Ekran je nonstop prižgan in se lahko vidi hitrost in ostale podatke, hitrost je vidna tudi na pilotu. Začne se tako, da se vklopi snemanje, nato pa, ko sta vozili na določeni razdalji in vozita z enako hitrostjo, se vklopi še merjenje. Pri merjenju je pomembno, da se vozilo s sistemom Provida ne približuje vozilu pred njim (lahko se oddaljuje) in, da se ne uporablja zoom (približevanje ali oddaljevanje posnetka- je vidno na posnetku). Hitrost se meri na določeno razdaljo, kjer je potrebno vedeti, da se z večjo razdaljo meritve manjša toleranca oziroma varnostna razlika in obratno z manjšo razdaljo meritve. Tolerance so zelo velike in ni bojazni, da bi bile kakšne zlorabe. Kot že napisano, se meri povprečno hitrost na določeni razdalji. Nekdo vozi nekaj časa 180 km/h, nato 200 km/h in nato 220 km/h. Naprava na koncu meritve izračuna povprečno hitrost, katero se očita kršitelju. Tukaj ne gre za največjo hitrost, ampak naprava izračuna povprečno hitrost, katera je v tem primeru nekje med 180 km/h in 220 km/h, odvisno od časa vožnje z določeno hitrostjo. 

Kar se tiče oddaljenosti med voziloma, je to stvar voznika, kateri jo mora čimbolj točno vzdrževati. Ne sme se približevati, ker je potem povprečna hitrost večja, kot je v resnici (približevanje je vidno na posnetku), lahko pa zasledovano vozilo pospešuje, ker sistem meri hitrost svojemu vozilu in je potem ta povprečna hitrost najmanj ta hitrost, ki jo je doseglo zasledovano vozilo, katero je v resnici vozilo hitreje. 

 

Jutri bo akcija. Prostovoljce sam določim. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj lahko kdo pove v slovenščini za pouprečne ljudi? 

 

Odgovor kis em ga pred časom dobil ko sm vprašal na spletni strani od policije:

Sporočamo vam, da je v cestnem prometu lahko le vozilo, ki je tehnično brezhibno in izpolnjuje vse pogoje v skladu z zakonom o varnosti cestnega prometa (ZVCP-1).

Namestitev kamere v vozilo bi pomenila vgradnjo delov, naprav ali opreme, ki ni tipsko ali posamično odobrena za to vozilo in bi morali opraviti ustrezno homologacijo. V nasprotnem primeru bi bili podvrženi sankcijam, ker če policist ugotovi, da je v cestnem prometu vozilo, ki je predelano tako, da ne ustreza tehničnim normativom, ki jih je določil proizvajalec, in ta predelava ni vpisana v dokumentu o skladnosti vozila, tako vozilo izloči iz prometa in odvzame registrske tablice.

 Poleg navedenih omejitev so tu seveda lahko še omejitve iz Zakona o varstvu osebnih podatkov (vprašanje za informacijsko pooblaščenko), za dokazovanje v različnih postopkih se lahko uporabljajo tipizirana tehnična sredstva policije. Posnetek bi lahko služil le za razjasnitev okoliščin, če je pridobljen nezakonito, pa ne služi kot dokaz.

Lep pozdrav!

Sektor za odnose z javnostmi

Generalna policijska uprava

Ministrstvo za notranje zadeve - Policija

 

Torej če prau zastopim so vsi ljudje ki dajo razne posnetke iz prometa v prekršku? In bi potem takem morali dobit kazen?

Ker kamera ni homologirana in ker nimajo nevem kakšnih pooblasil? al spada kamera na armaturki po opremo kot je avtoradjo in ker ne spremeni lastnosti vozila jo lahko imaš in ti ob morebitni kontroli prometa ne napišejo kazni? Obstaja odgovor v stilu da ali ne?

 

Sem že prej napisal, pa ti še enkrat nalimam.

 

To bo pa za vgradnjo oziroma "vgradnjo" kamere. V kolikor je kamera montirana na snemljiv način, prav tako njeno napajanje, potem ni potrebe po homologaciji. V primeru fiksne montaže kamere ali navigacije ter fiksne montaže instalacije oziroma napajanja, pa je že potreba po evidentiranju pri tehnični službi. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

no pa jst uprašam še 2 stvari na aktere nisem dobil pe točnega odgovora, ali je v avtu obvezno rezervno kolo? (ker jst mam plin in mam tisti šprej ki nafila gmo z nečem in potem napumpaš, samo eni so pravili da to po pravilniku ne zadošča, vendar ima ke rnekaj novih vozil že zdej slime sistem v prtljažniku in ne več rezervnega kolesa ?? )

Druga stvar, kamera za snemanje med vožnjo, recimo da nima veze al ma motorju al na avtu, poslal sem že par let nazaj na policja.si kako je z kameri na armaturki ali se sme uporabljati ali ne in ali res nebi smel uporabljati ker snemaš ljudi ki jih ne obvetiš o tem da so snemani.

Odgovor (3x skrajšan povzetek) je bil, da mora  usaka naprava vgrajena v vozilu imet homologacijo (??) 

 

 

To je za prvi del vprašanja. 

 

II. DELI IN OPREMA VOZIL

4. člen

(obvezna oprema vozil)

(1) Obvezna oprema vozil v cestnem prometu po tem pravilniku je:

rezervno kolo ali ustrezna naprava oziroma pripomoček (razen za vozila kategorij O(1), L, T, C, R, S in vozila kategorij M(

zakaj pa boldaš? :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!