Skoči na vsebino

STOP Policija !


Thundercat

Priporočene objave

V bosni so lepo celade snel, pol je pa sam se gorel.... :grim

problem je, da ko čelade snamejo (in slej ko prej jih) je država že totalno u qurtzu :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja aSlovenija ni v qrcu?

še ne dovolj, očitno. Ko bo, boš videl,  bodo sneli čelade in se obrnili prot parlamentu in prvi jih bodo fasali njihovi šefi.....simpl ko pasulj

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se mi zdi da so na stolčkih ljudje ,ki mislijo ,da so nedotakljivi........ampak samo do prve granitnne kocke!

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spet bo treba na Dolenskem začet, imamo še vedno(ca 60 let) celo mestno jedro tlakovano ! !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predeen bodo do vas prišli protesti bo pr nas že konec :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predeen bodo do vas prišli protesti bo pr nas že konec :P

A si pozabu prvi strel leta 1991 je padel v Pogancih Nm,ko so zjutraj vstavili kolono oklopnikov iz smeri Metlike !

Ps: je pa blu škoda vsazga strela za to kar imamo danes !

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

V eni temi je bilo govora (pisanje) o prometnih nesrečah, opravljanju ogleda kraja prometne nesreče in "astronomskih" kaznih za povzročitev prometne nesreče. Bom poskusil malo posvetiti v temo z namenom razsvetlitve. 

 

Kot veste, se prometne nesreče delijo po kategorijah. I. kategorija je samo materialna škoda, II. kategorija je lahka telesna poškodba, III. kategorija je težka telesna poškodba in IV. kategorija je smrt. Poenostavljeno in dokaj razumljivo. 

 

I. kategorija je torej prometna nesreča z materialno škodo; to pomeni poškodbe na vozilih, objektih, kjer ni bila nobena oseba poškodovana. Seveda je lahko nekdo bil poškodovan, pa ni zahteval zdravniške pomoči oziroma ni šel na urgenco ali k svojemu zdravniku zaradi, po njegovem mnenju, neke malenkosti. Stvar osebne presoje in odločitve. Sedaj pa tisto, kar vas muči; obravnava takšne prometne nesreče in dobivanje kazenskih točk ter slovo od evrčkov. Prometna nesreča I. kategorije se nekako "deli" na prometno nesrečo I. kategorije z majhno poškodbo in na prometno nesrečo I. kategorije s poškodbo, katera ni majhna. Komplicirano in hkrati enostavno. Prometna nesreča z majhno poškodbo je prometna nesreča I. kategorije, ki ima za posledico le majhno poškodbo na udeleženih vozilih, kot so naprimer praske, manjše udrtine, ..., niso pa huje poškodovani podvozje, zavore, naprave za upravljanje, ali pa je nastala samo škoda na objektih, stvareh ali okolju. V tem primeru gre za poškodbe na parkirišču, kjer nastanejo take manjše poškodbe, ali tudi drugje, kjer ne pride do hujših poškodb vozila, kot je na primer odpadlo kolo, ... V takih primerih policija napiše Odstop od ogleda kraja prometne nesreče, kar pomeni, da udeleženec dobi v roke kos papirja , na katerem je zabeleženo, da je bila policija na kraju in ni opravila ogleda kraja prometne nesreče zaradi majhne poškodbe. Odstop ni mogoč, če policist ugotovi kršitev v zvezi pogojev za udeležbo v prometu ali pa se udeleženca ne moreta dogovoriti o krivdi. V primeru prometne nesreče I. kategorije so si udeleženci dolžni izmenjati podatke ali napisati Evropsko poročilo. Ni potrebe po policiji. V kolikor se udeleženci ne morejo dogovoriti, potem je rešitev klic na 113. Je pa tudi napisano, da mora policija priti na kraj prometne nesreče, če nekdo tretji, kateri sploh ni udeležen v prometni nesreči (firbec in toži baba), o prometni nesreči obvesti policijo. V tem primeru policija pride na kraj in ugotavlja pogoje za udeležbo v javnem cestnem prometu, kar obsega kontrolo veljavnosti vozniškega in prometnega dovoljenja ter preizkus alkoholiziranosti. V kolikor se ugotovi kakršna koli kršitev, potem policija opravi ogled kraja prometne nesreče, kar pomeni tudi nek ukrep za povzročitelja prometne nesreče. Lahko tudi ni ukrepa, če ni mogoče ugotoviti, kdo je povzročil prometno nesrečo. Fizičnih dokazov, razen poškodb na vozilih, ni, udeleženca pa trdita vsak svoje. Torej, v primeru napisanega Evropskega poročila ni potrebe po policije, vendar lahko pride, če jo nekdo tretji kliče. V tem primeru ugotavlja pogoje za vožnjo in v primeru zaznane kršitve ukrepa, drugače ne. Zakonsko je vse pokrito in ni potrebe po pisanju kazni povzročitelju, vendar so šefi neke čudne tablete jedli in zahtevajo obravnavo vsake prometne nesreče, na katero so bili policisti napoteni. Sedaj je pa na policistu ali bo klonil ali pa bo z zakonom v roki ravnal zakonito in edino pravilno. Obstajajo pa tudi primeri, ko udeleženci želijo obravnavo prometne nesreče zaradi zavarovalnice. Povzročitelj bo vedno "nagrajen" s kaznijo za njegovo vožnjo. Je pa tudi res, da je policija zastonj in v takih primerih dela za neko dobičkonosno podjetje. Zakaj udeleženec ne pokliče svojega agenta, kateremu plača veliko vsoto za kasko zavarovanje, pa naj potem on opravi ogled in odredi preizkus alkoholiziranosti.

To je bilo bolj na splošno in za več primerov. 

 

Sedaj pa nekaj bolj specifičnega; padec motorista in pisanje "astronomskih" kazni. Motorist pade sam in poškoduje samo svoj motor. V tem primeru ni potrebe po klicanju policije, ampak samo sprehajanje do doma, če je motor nevozen. Seveda se lahko motorist tudi poškoduje in obišče zdravnika. Če mu reče, da je padel po stopnicah, potem ne bo nihče vedel, da je šlo za prometno nesrečo. V primeru, da motorist pove zdravniku za padec z motorjem, bo le-ta obvestil policijo. Tukaj pa se stvar nekoliko spremeni. Policija obišče "padalca" in si ogleda kraj prometne nesreče. Ker gre za prometno nesrečo II. kategorije (lahko je tudi III. kategorija), je policija dolžna opraviti vse potrebno za ugotovitev, kako je do prometne nesreče prišlo. Lahko je bila kriva srna, katero je motorist povozil. Tukaj ne bo kazni za motorista. V primeru ugotovitve, da je povzročitelj sam motorist, pa sledi kazen. Bom navajal cele kazni, kot je v ZPRCP-ju. Motorist se "odloči" zapeljati v desno izven ceste in pade. Kazen je 120 €. Ta prekršek se ugotovi tako, da na cesti in ob cesti ni nobene sledi zdrsa ali drsenja, ampak samo mogoče vidna sled vožnje naravnost, recimo, v ovinku.

Najbolj priljubljen prekršek pa je neprilagojena hitrost, katera znaša celih 300 € in 3 kazenske točke. Ta neprilagojena hitrost je taka čudna reč, ker mora voznik prilagoditi hitrost in način vožnje sto in eni stvari, da vozilo ves čas obvladuje oziroma ustavi pred oviro, katero, glede na okoliščine, lahko pričakuje. Tukaj omejitev hitrosti nima nobene veze s tem, da je nekdo padel pri precej nižji hitrosti. Na planinskih ridah je omejitev 90 km/h. Me prav zanima, če kdo zvozi vse ovinke s takšno hitrostjo. Seveda ne, ker so ovinki preostri in je potrebno hitrost vožnje prilagoditi poteku, tehničnim in drugim lastnostim ceste. Kdaj gre za neprilagojeno hitrost ? Za motorista takrat, ko z motorjem zdrsne v ovinku in parkira med maline. Na cesti je vidna sled zdrsa pnevmatike in sledi drsenja motorja ter jezdeca do malin. To ugotavljanje pa ni vedno enostavno in gre lahko za neznanje in strah motorista, zaradi česar zapelje v ovinku v skale brez predhodnega padca. Sem mnenja, da je ta neprilagojena hitrost totalno zlorabljena, vendar v kar precej primerih resnična. Ne smemo pa mešati pojma neprilagojena hitrost in pojma omejitev hitrosti. Neprilagojena hitrost je lahko pri 20 km/h, če je nekdo tako neroden, omejitev hitrosti pa je točno določena hitrost. Torej, neprilagojena hitrost ni številka.

Je pa kar precej podobna varnostni razdalji, kjer pa gre za številke in sicer je določena hitrost, na podlagi katere izračunamo potrebno varnostno razdaljo, čeprav v zakonu piše, da je varnostna razdalja določena v sekundah. Na istem prometnem pasu eden za drugim v isti smeri vozita dve vozili na medsebojni oddaljenosti dveh sekund, kar pomeni, da ne glede na hitrost vožnje drugo vozilo pride na isto točko kot prvo vozilo v dveh sekundah in nič prej. Je še primer, ko kolona vozil vozi z zmanjšano hitrostjo in je ta varnostna razdalja lahko samo eno sekundo. Tudi varnostna razdalja je kar veliko pleha potolkla. Kazen je 200 €, razen, če je bil postavljen prometni znak z določeno varnostno razdaljo, kar potem zadevo podraži na 300 € z dodatkom 3 kazenskih točk. Predvsem v naseljih se to rado dogaja. Gre pa za kar enostavno zadevo, saj sta vsaj dve vozili na kupu, eno z razbitim zadkom in drugo z razbitim prednjim delom. Lahko je pa nekdo namerno nenadno sunkovito zaviral, ker se mu je nekdo zalimal na zadnji odbijač. Kako ugotoviti takšno ravnanje ? Težko, če ni nekih dokazov, tako na cestišču (morebitne zavorne sledi), kot na posnetku. Za takšno ravnanje je kazen 200 €. Je pa takšno sunkovito zaviranje dovoljeno v nevarnosti (divjad na cesti, odprt kanalizacijski jašek, ležeči motorist za ovinkom, .. .).

Prehitevanje je tudi en tak nacionalni šport. Ampak so pa kazni precej različne glede na "težo" prehitevanja. "Cene" se gibljejo od 40 € do 700 € in 9 kazenskih točk. Pač glede na "zahtevnost" prehitevanja, saj je prehitevanje v nepregledni ovinek nagrajeno maksimalno. Menda ni potrebno razlagati zakaj. 

Tukaj je samo nekaj primerov, saj je vsaka prometna nesreča drugačna s svojimi specifikami. 

 

Še enkrat; policijo je potrebno klicati samo pri prometnih nesrečah s telesnimi poškodbami. Pa še tukaj se lahko kakšen "padalec" z modrico pretvarja, da je terminator in neobčutljiv za bolečino. Policija ne piše kazni kar povprek, ampak mora ravnati zakonito in strokovno. So pa še šefovske zahteve, katere jaz rad preslišim in raje listam po zakonu. Policist mora ravnati zakonito, da zaščiti sebe in svojo službo, ker je prvi v vrsti za j... na suho. Ni vse tako črno belo in tudi ni vse v mavrici. Je pa precej neusklajene zakonodaje, katera se nahaja na različnih koncih. 

Popravljeno . Popravil Borutt
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravš da je dnevna izmena dons :P

 

Moja pisarna je v dvoslednem vozilu ali pa na enoslednem vozilu. Danes kar svoj čas zapravljam. 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pol se pa škoda dela,ob takem lepem vremenu :grim 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spet bo treba na Dolenskem začet, imamo še vedno(ca 60 let) celo mestno jedro tlakovano ! !

Sam včas mam pa res že poln kufr teh tlakovcev, zadnjič sem enga povozu in ja sam zaropotal spodi, še dobr da nimam BMW ker bi mi lahk kardan ribnu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam včas mam pa res že poln kufr teh tlakovcev, zadnjič sem enga povozu in ja sam zaropotal spodi, še dobr da nimam BMW ker bi mi lahk kardan ribnu

tak ti je pa sam jermen preskoču :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa ne govorite okoli, da je brez registracije, brez luči in, da strašno grmi. 

Pa ful u obrate se vrti, pa nazaj velik meče.

Pozdravljen brother in the arms. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uniformirančki se zbirajo,jao,jao :P

Ne štekam... :hmm:

 

 

 

Vreme pa mora bit vsaj še dons, da pospravim, kar sem včeraj našaril. :blush: Bo spet u full obratih ropotajna pa seveda še zmeri brez luči.

Popravljeno . Popravil I30
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!